Fórum >> Típusok >> 159

Piritu - 1.000.0002018-02-14 21:43:04 // 105490
...hát nem tudom. A 159-em normál izzós volt, a Giu xenonos. Pont autópályán nem látok különbséget. Egyszerűen túl gyorsan megy az ember a tompított által bevilágított úthoz képest. Szerintem egy őzet azzal se venni észre, főleg úgy hogy ott a korlát. Mondjuk a korlátot tényleg jobban látni.
Országút az más, ott a szélesebben bevilágított szántóföldön van esély észrevenni az állatokat.
A helyedben egy +25/+50%-os jobbfajta izzót próbálnék ki. Nekem anno a 159-nél bevált. Persze csak ha a lámpa amúgy rendben van.
gecsa2018-02-14 21:36:06 // 105489
Mert szintezés nélkül vakít?
gecsa2018-02-14 21:34:42 // 105488
Baranyában led helyzetjelző miatt is vettek már el forgalmit. Neked egy normális halogén izzó kell, és egy rendesen beállított lámpa.
Liquid2018-02-14 21:28:56 // 105487
a xenonnal mért szednének ki? A 159-ek nagy részében van xenon, abszolut hihető hogy gyári, nem feltűnő. Bár a LED-et pont ennyire nem fogják nézni.
Gabiami2018-02-14 21:25:13 // 105486
Köszönöm, tudom, de inkább beleteszek egy led izzót mint építsek egy xenon rendszert amiért kiszednek a rendőrök, sajnos kikell találnom valami opciót rá, mert sokat megyek pályán, és csaptam már el vadat mert nem láttam.
gecsa2018-02-14 20:49:53 // 105485
A led illegális, azt csak saját felelősségre!
Gabiami2018-02-14 20:28:25 // 105484
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy ki milyen h7-es izzót használ? Mik váltak be? Sokan használnak Led-es izzót, hol lehet beszerezni? Mik a jó márkák belőle?
Roll19832018-02-14 20:20:31 // 105483
Vettem új akkut, így a tegnapi pozitív saru lifegős, nem indulós, elsötétülős probléma már csak a múlté. A régi akkuval nem volt kedvem szórakozni, mikor láttam, hogy a töltő furcsán viselkedik rajta. (ugrált össze-vissza a kijelzőn az érték)
Roll19832018-02-14 20:18:07 // 105482
Vajon a most kapható cső jobb valamivel, mint amivel szerelték?
Liquid2018-02-14 20:13:13 // 105481
hú az igen jól hangzik
gecsa2018-02-14 19:04:44 // 105480
Abból inkább restart lesz, boot közbeni kékhalállal.
Shadin2018-02-14 17:40:02 // 105479
Én datolyaágyon érlelt körtével tisztítok :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-14 17:36:00 // 105478
Jesszus, ez melyiknek a hatása? Érdekel :-)
Az ilyen diós, EGRes páleszeket meg dugózzátok le, DartWarbi majd remapolja magát vele :-)
Shadin2018-02-14 17:16:55 // 105477
Már rég nem gyártották amikor rájöttek h a cső xar lehet ami miatt szétmennek a TBi turbók :-(
Shadin2018-02-14 17:12:11 // 105475
Aki esetleg érintett:

AlfaOwner
Szabister2018-02-14 16:34:51 // 105474
Abban tud segíteni valaki, ami van a hátsó kerékjáratban a hangcsillapító betét. Annak az egyik felfogatása a küszöbben van egy műanyag patental. Azt hogy lehet kivenni ugy hogy ne törjük el?
antonov2018-02-14 16:20:55 // 105473
Valszeg generátor. Az enyém is csinálta.
Petra-Gergő2018-02-14 16:12:46 // 105472
Sziasztok. Olyan probléma állt elő, hogy alapjáraton és menet közben is vibrálnak a tompított fényeim. Nem xenon-os normál sima lámpa, új akku is van benne, de előtte is csinálta.
gecsa2018-02-14 15:57:30 // 105471
Csakahúsleves! :D
Shadin2018-02-14 14:43:54 // 105470
Jah. Egyfajta betegség ami után regenerálódni kell amire állítólag kiváló a savanyúuborkalé :-)
Liquid2018-02-14 14:42:14 // 105469
Veszélyes ám a dió, a héja még a kokszot is leszedi a szívósorról :)
Én is inkább TP-t (TörkölyPálinka), BP-t, SZP-t fogyasztok, annál nem kell regenerálni, meg
jobb kihagyni az EGRespálinkát is, az is telerakja a szervezetet mindenféle salakanyaggal :D
Zolibácsi2018-02-14 14:37:57 // 105468
Minden egyes rá költött forintommal egyre jobb lett az autóm. Most hogy a turbó is rendesen megy, már jobban élvezem az autó dinamikáját.
gecsa2018-02-14 14:37:33 // 105467
Huhh, az jó! Már azt hittem, hogy valami betegség, ami után sokat kell regenerálódni! :D
Tocke2018-02-14 14:32:23 // 105466
:-)))
Shadin2018-02-14 14:30:54 // 105465
DióPálinkaFogyasztás
gecsa2018-02-14 14:26:34 // 105464
Mi az a dpf? :D
Tocke2018-02-14 14:20:07 // 105463
A 800 km alatt valószínűleg regenerálni kellett az autónak, de akkor a pillanatnyi fogyi nem néha, hanem mindig többet mutat x ideig.(lsd előző hsz-ok). Azt nem tudom, hogy a 2,4-nél "csak" +1,5 litert tol-e rá a regen, nekem simán rátesz 2,5-3 litert.
Balaska882018-02-14 13:57:09 // 105462
Lehet láma kérdés, de nézzétek el, nagyon új még nekem ez a dpf dolog, vagy egyáltalán a dízel is.
Szóval honnan tudom hogy regenárál a dpf? Múlt héten pályáztam, és párszor (kb. 800km-t mentem) random felment 10,5 literre a pillanatnyi fogyasztás 9ről, akkor az azért lehetett?
Shadin2018-02-14 13:47:06 // 105461
Ez beletolatott volna kamerával is :-)
Senkit sem akarok leigénytelenezni, csakhát manapság nagy szokás elfelejteni, hogy mi mire való, meg sokszor olyan technikát használunk, amiről úgy gondoljuk, hogy megkönnyíti az életünk, pedig nem...
αλφα2018-02-14 13:30:18 // 105460
Hát, én már csak ilyen igénytelen vagyok... :D

Hozzáteszem, pont a múlt héten tolatott neki egy (nem fiatal, tehát nem kezdő sofőr) recski fickó az Alfám oldalának. Állította, hogy nézte a tükröt, midőn hátrált kifelé a parkolóból, mégse látta az 5 méteres fekete Alfát. Több ponton is szerencsém volt: nagyon lassan tolatott, volt vonóhorga, amin "puha" műanyag kupak terpeszkedett. A nejem volt a 159-essel, és biza' halálra volt rémülve, hogy majd jól megölöm. A sártól nem látszott ugyanis, hogy hol a sérülés. A lökést pedig érezte. Hosszas szemle után láttam meg, hogy a felnit kapta el a horog, s csak a sarat dörgölte le... Mindez nem történik meg, ha van egy kamerája hátul. Szóval lehet nélküle élni, de lehet hasznos is.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-14 13:17:02 // 105459
igen a legjobb ilyen szempontból :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-14 13:07:58 // 105458
Akkor 120-szal mész :-) 10 perc szokott lenni kb, ill. egr off óta 11, de elég stabilan, mindegy, hogy falu, város, pálya.
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-14 13:05:11 // 105457
A 159 se sokkal erősebb, a valóságban nincs meg 190 ló gyárilag. Szerintem azért "kicsi" a dpf, mert azzal végeztetik a piszkos munkát, hogy gondolom meglegyen az EU norma NOx-ra. Cserében több a korom, de azt megeszi a dpf, probléma el van intézve.
A hengerfej gondok, de a tipikus leömlő deformáció/tőcsavar törés mind túlzott hőterhelésre utalnak.
A városozás es a regen közben leállítás biztos nem segítenek a dolgon, persze. De az is tuti, hogy ahogy tempomat 150-nél viselkedett ez a motor az nem normális. Egy 200 lovas dízelnek 2400-as fordulaton nem szabad 9+ litert enni olyan érzettel, mintha az aszfaltba lenne ragadva. Ezt az 1600 kiló sem indokolja. Semmi könnyedség, semmi menni akarás. A gázpedál jobban megindította a fogyasztás mérőt mint az autót.
Most meg szárnyal és nem fogyaszt. Az a másfél liter gázolaj biztos nem a mozgásra fordítódott.
Mindegy, a lényeg, hogy egy hullámhosszra kerültünk, ma már városban is a legrövidebb helyett kedvenc útvonalon mentünk. Lehet csak elfogult lettem, hogy én programoztam, de azóta tényleg élmény vele menni. :-)
Shadin2018-02-14 12:59:44 // 105456
Akinek szobában van igénye a minőségi zenére, az törekszik az autóban is valami elfogadhatóra, ami elnyomja az alapzajokat és elfogadható minőségben, torzítatlanul szól. Erre nem feltétlenül alkalmas egy androidos cucc. A többi hókuszpókusz meg teljesen felesleges az autóba, elég öreg vagyok már, kamera és navi nélkül is megoldom az életet :-)
Giuntini2018-02-14 12:56:39 // 105455
Nekem egy atlag tisztítás autópályán 20km.
pettinke2018-02-14 12:49:45 // 105454
a Giuliában a 2.2-nél is közvetlenül a motor oldalán csücsül a DPF, szerintem nagyon sokat tanultak az előző generáció dolgaiból ... azt mondjuk nem vágom, mennyire lesz még bonyolult a 2 EGR szelep (alacsony + magas nyomású), de most már az EGR-ben van hőmérő, meg érzi az ECU a pozícióját is.
RomeoOne2018-02-14 12:49:27 // 105453
A Tibiről nem is beszélve :D
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-14 12:33:41 // 105452
sosem felejtem el nekem valamikor Szfvártól Érdig pucolta a DPF-et a 2,4 ezzel szemben a 2.0 max 8-10 perc alatt végzett
αλφα2018-02-14 12:29:18 // 105451
Megalike! Mintha rólam írtál volna... (csak a "sárkányt" nem Kinga néven jegyzik...) :D
Csabi2018-02-14 12:18:31 // 105450
A plusz befecskendezett üzemanyag már a motorban elkezd égni, a kipuff ütemben...szóval a turbót, az előkatalizátort is terheli, aztán a DPF-ben meg kiteljesedik az égés 600+ fokra...
2,4-nél ugye az autó közepén van a DPF...addig melegíteni kell mindent, ami sok idő és üzemanyag...
Biztos ezért tették a 2.0-nál közvetlen a motor után...megjegyzem nem is okoz akkora pillanatnyi fogyi növekedést.
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-14 12:14:10 // 105449
Na ezzel így vagyok én is. Az autóhifi háttér zaj, a Bose bőven túlmutat az igényeimen. Szobai hifiben viszont sokkal kritikusabb vagyok :-) Oda nincs olyan hogy elég jó :-) Kinga megőrül amikor a nappali áttervezésekor totál nem érdekel a design, és akkusztikai okok miatt hülye helyre rajzolok hülye dolgokat a szép terveibe :_D
Liquid2018-02-14 12:11:58 // 105448
lehet láma kérdés, de a turbonak mi köze a regenhez? Az a DPF-nél történik nem?
Azt vágom, hogy keregetés után/közben nem iillendő leállítani a turbo miatt.
Giuntini2018-02-14 12:03:35 // 105447
Akkir viszem ki. Remélem estére meg lesz.
Csabi2018-02-14 11:57:34 // 105446
Szerdán lesz kész a hűtőcsere?
Csabi2018-02-14 11:56:28 // 105445
A turbónak kb olyan, mintha 150es autópálya tempónál hirtelen leállítanád a motort, így megszüntetve a hűtését... 4-500fokos mindkét esetben. A HF-nél is okozhat "forró" pontokat. Az biztos, hogy kerülendő...
Giuntini2018-02-14 11:47:38 // 105444
Ez jó hír!
Haddel2018-02-14 11:30:06 // 105443
Juhhé,este elhoztam a kocsit Csöritől,nincs többé buszozás!!😃😃
αλφα2018-02-14 11:22:32 // 105442
Teljesen egyetértek. Én sem igazán értem az "autóhifit", mint műfajt. (De semmi kifogásom ellene, ha valaki szereti...) Ha autózás közben zenét hallgatok, akkor az az esetek olyan 80%-ában az amolyan "háttérzörej" jelleggel megy. Az autó ugyanis eleve zúg, a futómű, a gumi, a motor hangja, az önálló életet élő műanyagok rezgése mind zavaró tényező, tehát úgyse lesz tökéletes a hifi élmény. Ha állóhelyben akarok zenét hallgatni, akkor meg már inkább a szobai hifi cuccra szavazok, mint arra, hogy egy külön akksi kelljen a kocsiba a zenéhez...

Tehát ilyen "háttérnek" teljesen megfelelő (nekem) a kínai Androidos fej. (Metált úgyis torzítva kell hallgatni... :D ) Ami számomra fontosabb, hogy legyen alkalmas tolatókamerához, fusson a GPS (Waze-vel!!!), kezelje a telefont, ilyesmi.
Giuntini2018-02-14 11:21:34 // 105441
Szeri tem igen! Ha ekkora a hőhatás, és hirtelen leállítjuk....
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak