Fórum >> Típusok >> 159

droberto2018-10-06 16:58:30 // 112208
Ki vette ki?
Miért?

Nem sokan vagyunk, akik preventíven leszedik és felújítják az amúgy jól műkődő generátort és önindítót.
Eddig Hardy-t és magamat tudom.
Giuntini2018-10-06 16:14:25 // 112207
Csak az a naj, hogy a generálnál kivették a generátort és az önindítót is, és mindkettő kapott egy felújítást. Így???
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-06 16:03:00 // 112206
Nem vicc sajnos 200e környékén minden legatyásodik, fel kell javítani, de akkor már vinném az önindító is
Giuntini2018-10-06 15:25:37 // 112205
Elvittem megmutatni az autóvillamossági szerelőnek, semmi töltés, azt mondja generátor ki....
Most már nagyon tele van a zsákom. A jövő heti munkámhoz az autó is kellene. Ez egyszerűen már vicc....
droberto2018-10-06 14:43:56 // 112204
Ha így van gondolom köze van a ft. ékszíjtárcsa halálhoz...
yani🍀2018-10-06 13:15:48 // 112203
Zolibácsi2018-10-06 12:47:50 // 112202
Apa kezdőőődik :)
Csabi2018-10-06 12:40:17 // 112201
Mi lett vele, biztos, hogy az?
Giuntini2018-10-06 12:37:42 // 112200
Most.meg a generátorom fosta el magát:(
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-05 20:01:15 // 112199
Van belső csukló gyári drágább, mint a komplett féltengely
Angelo Bianco2018-10-05 18:37:53 // 112198
Sziasztok!
1.9 jtd 16v féltengely belső csuklókat lehet külön kapni? Ha igen akkor egy két linket kaphatok?!
Egy helyen ma azt mondták hogy csak komplett féltengelyt lehet cserélni...
Shadin2018-10-05 13:12:34 // 112196
Jaja rémlett valami, de nem emlékeztem h vi volt a vége.
Shadin2018-10-05 13:11:24 // 112195
Nekem volt az exen yellow stuff meg fekete ebc turbo groove, szerintem nagyon jó, hidegen nem annyira, de bemelegítés után nagyon. Együtt a tárcsával erős fékezésnél elég félelmetes a morgás a marás miatt. Ja és tényleg nem baxxa tele a felnit fékporral :-)
RomeoOne2018-10-05 12:41:14 // 112194
Na, téma volt itt múltkor az abroncs, sima vs XL, meg ilyenek. Írtam egy értekezést a gumis topikba. Bár lehet inkább a Nature-be kellett volna már publikálni, nem egy hozzászólásban :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-05 10:31:56 // 112193
Az indítómotor kábelét és a bendix csavarját is kell ellenőrizni. A múltkor a cartársnak a bendix felfogató tőcsavarja testelte le a behúzómágnest és állandóan kicsapkodta a biztosítékot. Beljebb lett tekerve a tőcsavar szétszedés/összerakáskor, gondolom túlment a műanyagon és kibújt hátul, beleért a fém házba.
Dömpi (il dottore)2018-10-05 10:27:29 // 112192
Sziasztok!

Emlékeim szerint néhányan raktak fel anno EBC yellowstuff fékbetétet.
Akinek van, megtenné, hogy leírja a tapasztalatokat?
Fékbetét-cserére készülődöm és gondolkodom az EBC yellowstuff-on.
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-05 10:15:56 // 112191
Találtam egy egész jó 2.4-es autózós felvételt. 3:30-ig csak poroszkál, nyilván melegíti a motort, utána van hogy odalép. Videón sosem fog átjönni, hogy milyen valójában :-DD Az egész lényege, hogy nincs az a dízeles vibráció. Az egy plusz henger és valószínű a kettőstömegű hiánya (sőt biztos vagyok benne) együtt egy finom háttér morajt ad. Az egész olyan kulturált. Alapjáraton, lehúzott ablaknál is. Odalépve neki pedig szerintem élmény :-)
Pedr02018-10-05 08:51:17 // 112190
Köszönöm a tippeket! Gyűjtök még egy kis lelki erőt, aztán nekifogok.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-05 08:36:00 // 112189
hát jah, hangmodulátor sokat segít
Giuntini2018-10-05 07:57:41 // 112188
Igaz, hogy a dízeleknek van egy sajátos hangja, de a 2,4 és a 6 hengeres BMW dízeleknek jó hangja van. A 2,4-é belül jó, és ban benne egy sajátságos gurgulázás. Erőt sugárzó, es ahogy egyszer Liquid mondta, fenyegető hangja van.
Feltettem a youtube-ra az enyém hangját városi forgalo.ban, nem rossz. Akit érdekel, Alfa 159 2,4 Q-tronic Dpf benne van.
Giuntini2018-10-05 07:52:18 // 112187
A sarukkal kezd! Aztán méresd meg az akksit mielőtt bárminek nekikezdenél. A cellazárlatos akksi így hal meg.
Shadin2018-10-05 07:49:48 // 112186
Persze a sarukkal kezdd.
Shadin2018-10-05 07:49:16 // 112185
Volt már hasonló helyzet nem is olyan rég itt a fórumon mint a tiéd, az indító motoron (bendix-en) kell ellenőrizni a kábelt ami közvetlenül az akku felől jövő vastag piros. Ez a szekunder oldal. A primer oldalon pedig a kormányzár elektronika biztosítéka lehet gyanús, ami emlékeim szerint az F3, de más bizti is hatással lehet rá:


A sárgázott szál megy a behúzóhoz.
Shadin2018-10-05 07:26:33 // 112184
Budapesten állok rendelkezésre.
Zolibácsi2018-10-05 07:01:08 // 112183
Akksi saru szerintem is elsősorban
Szabolcs 1592018-10-05 04:36:15 // 112182
Elsősorban az akksit nézném meg, bikázzátok be lehet hogy zárlatos
Pedr02018-10-05 01:39:13 // 112181
Sziasztok! S.O.S a dolog, hátha van valakinek egy jó tippje. Ma (de most már inkább tegnap) Gödöllőről Hévízre jöttünk a családdal, gond nélkül eljutottunk ide. Leparkoltam a szállás előtt kb 15 percre, gond nélkül elindult, aztán átálltam a parkolóba. Ott álltam kb 3 órát, majd egy közelebbi helyre akartam parkolni. Na, itt amikor indítani akartam, akkor amikor izzítás után nyomom az indító gombot, néma csend fogad.Minden működött rajta látszólag, de nem forgatja meg egyáltalán a motort. Egy pár kétségbeesett próbálkozás után kigyulladt az izzítógyertya hiba kijelző, ami azért fura, mert azok pár ezer km-el ez előtt lettek cserélve, a legöregebben sincs több mint 20e, a legfiatalabban meg max 5e.
A jelenseg egyebkent ehhez hasonlo:
https://m.youtube.com/watch?v=L_hDn4gkRx4
Azzal a különbséggel, hogy nekem ugye most villog az izzitó hiba visszajelző. 1.9 JTDm 8 szelepes egyébként. Akksi szintén jónak tűnik, 2-3 éves, de tény, hogy nem csúcsminőség, de mint említettem 3 órával előtte még nem adta jelét gyengélkedésnek.

Gőzöm nincs mitévő legyek, még egy csavarhúzó sincs nálam, hogy a biztosítékokat leellenőrizzem. Itt vagyok a szálláson három gyerekkel és a feleségemmel és jelenleg nagyon úgy tűnik, hogy egy jókora kálváriának nézünk elébe. Szombaton mennénk haza, de jelenleg fogalmam nincs, hogy mi az esélye annak, hogy ez az autóval történjen meg.

Minden tippet jó szívvel fogadok! Beleértve a Hévíz környéki szerelők elérhetőségeit is.
Előre is köszönöm!
droberto2018-10-04 22:54:33 // 112180
Én spec írtózom a herélt dízel kipupp hangtól.
Amúgy alapból is gáz a hangja.
Jorjie2018-10-04 22:41:17 // 112178
Keresek vállalkozó szellemű nagyfékes autóval rendelkező egyéneket, akik megengednék, hogy felpróbáljak az autójukra egy 17-es felnit. Gyöngyös - Hatvan - Budapest vonal.
Leveleket "Nagy Brembo" jeligére a szerkesztőségbe kérem :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-04 19:49:04 // 112177
A 2.0ás is dettó, ezért kap majd fekete végeket :)))
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-04 19:40:24 // 112176
Jó béna videó , a hamg se jó, de a végén a szusszanás talán átjön. Legalább mobilról is töltöttem már fel videót. Ez valahogy eddig kimaradt :-)
Shadin2018-10-04 19:06:23 // 112175
Én már leszoktam az állandó pucolgatásról :-(
Eskü h ha rendesen odapörkölök neki lehúzott ablakkal akkor érzem a saját kormomat :-)
Roll19832018-10-04 18:56:33 // 112174
Tudom, enyémnek is feketék a kipufogói, mint egy dpf nélküli dízelnek.
Shadin2018-10-04 18:14:06 // 112173
Nem nagyon lőttél mellé a korommal :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-04 17:52:31 // 112171
Megpróbáltam, de hagyjuk kategória lett. A parkolóház feljáró visszhangjával telóm nem tudott megküzdeni :-)
Roll19832018-10-04 16:17:20 // 112170
Ki kell kormolni, nehogy tönkre menjen. :)
Shadin2018-10-04 15:46:19 // 112169
4000 giri fölött már van némi...
Dehát ki pörgeti addig? :-)
Liquid2018-10-04 15:10:15 // 112168
A DPF nem nagyon változtat rajta, a dobok kivétele már igen.
Giuntini2018-10-04 14:58:58 // 112167
Akkor csinálok neked hangot...
Roll19832018-10-04 14:54:03 // 112166
Itt már csináltak a TBi-nek hangot.
Giuntini2018-10-04 14:52:53 // 112165
Mondjuk ezzel a teszttel nem foglalkoznék! Ez a vilag hülyeje, fingja nincs az autókról csak nagyképűsködött!
RomeoOne2018-10-04 14:49:51 // 112164
Ja, erről aránylag sok videót látni, ha beírod a youtube-ba, hogy "alfa 159 tbi sound".
De ha ugyanezt megteszed 2.4-re, akkor csak DPF nélkülit találsz...
PBali2018-10-04 14:32:50 // 112163
Sok TBi teszt nincs magyarul, de ebben kapásból azzal kezdik, hogy leszólják a hangját...
TBi teszt
Roll19832018-10-04 14:23:03 // 112162
Hát a TBi-nek semmi hangja nincsen alapból a 159-ben.
Giuntini2018-10-04 14:22:08 // 112161
Meg a Giuliettéban is! A 159-ben viszont semmi hangja.
RomeoOne2018-10-04 14:20:54 // 112160
Ez az amit már sokat hallottam, csak most már meghallgatnék valami bizonyítékot is rá :D
Mondjuk a TBi-nek nem tudom miylen hangja van, a 4C-ben elég jól szól :D
Giuntini2018-10-04 14:16:22 // 112159
A Dpf-esnek is ugyanolyan jó hangja van! Igazából van hasonlóság hangban a Nohab dízelmozdonnyal. Ezt egy barátom is mondta. Baromi jó hangja van a 2,4-nek! Automatával még jobb, a geometria süvítése miatt. Prémium dízeltől meg a szaga is más...
Azért van a dízelellenességben egy nagy adag hisztéria. A masfél -2 liter fogyasztáselőny sem elhanyagolható a Tibivel szemben.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak