Most már nem magasabb mint a gyári. :)
700-on vagyok.
droberto2019-05-03 10:34:16 // 116440
droberto2019-05-03 10:32:29 // 116439
Kell bele forgácsolni valami kemény hőálló műanyagot.
Csak úgy tudod szétfűzni, ha letöröd a lemezkéket. Vissza már egy 1 mm rozsdamentesest tennék csavarozva és hegesztve. (A ponthegesztés mellet törik el a rezgésektől óriási vibrációtól)
Az én ugyanilyen 200k+ km-es Marellimnek (2007.11. gyártás) nem volt kikopva és a fogaskerekek is remek kondíciónak örvendtek. Annyi baja volt, hogy 3 lemezt becsócsált a torkos kis JTD.
Csak úgy tudod szétfűzni, ha letöröd a lemezkéket. Vissza már egy 1 mm rozsdamentesest tennék csavarozva és hegesztve. (A ponthegesztés mellet törik el a rezgésektől óriási vibrációtól)
Az én ugyanilyen 200k+ km-es Marellimnek (2007.11. gyártás) nem volt kikopva és a fogaskerekek is remek kondíciónak örvendtek. Annyi baja volt, hogy 3 lemezt becsócsált a torkos kis JTD.
kiger2019-05-03 10:20:55 // 116438
A felső perselyekkel mit lehet kezdeni? Nekem volt olyan lapát ahol 3-4mm lóg már oldalra, a bontottban ami elvileg jó állapotú a meghajtó fogaskerék is le volt fogazva amellett hogy minden lóg benn.
Alfabundi2019-05-03 10:15:26 // 116437
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-03 10:11:48 // 116436
A kókányt nem erre értettem, bocs :-) Viszont akkor meg is válaszoltad, miért magasabb az Eibach rugóval. A rugóállandó a rugó anyag átmérővel köbösen változik. Ergo hiába egyforma hosszú, egy picit "keményebb" rugót vettél, amivel magasabb lesz az autó és kisebbeket mozdul ugyanakkora terhelésre. Olvastam Pityukoma blogját, szerepet is játszott a tapasztalata abban, hogy nem erőltettem a két oldal cseréjét.
Elég jól körbejártam a dolgot, nekem ez tűnt a jó megoldásnak, de tudjuk, nem csak egy megoldás létezhet :-D Hátrányát én sem észleltem, és amíg lehet ragaszkodok a gyári megoldáshoz. Remélem igazam van és tényleg az utolsó menet lehajtása okozza a gondot. Akkor ugyanis az új nem fog eltörni, azon le volt hajtva rendesen :-)
A dobbetétet meg addig feszegettem (a beszáradt port is kiszedtem a perem mögül), míg valahogy visszatalált nagyjából a helyére (már csak kicsit áll el).
Elég jól körbejártam a dolgot, nekem ez tűnt a jó megoldásnak, de tudjuk, nem csak egy megoldás létezhet :-D Hátrányát én sem észleltem, és amíg lehet ragaszkodok a gyári megoldáshoz. Remélem igazam van és tényleg az utolsó menet lehajtása okozza a gondot. Akkor ugyanis az új nem fog eltörni, azon le volt hajtva rendesen :-)
A dobbetétet meg addig feszegettem (a beszáradt port is kiszedtem a perem mögül), míg valahogy visszatalált nagyjából a helyére (már csak kicsit áll el).
droberto2019-05-03 09:20:09 // 116435
Szívósor:
Igen, a Marelli az hullajtja a lapátjait. A Pierburg jobb, de gyáriként már csak Marelli kapható. Illetve van a AM-ben a full alu dugózni való Pierburg. Na ebben vicc a lapátozás:
Én ragaszkodtam a gyári állapothoz és emisszióhoz, így az újat megcsináltam rendesen:
Hűtővíz:
Szerelés után nem szükséges légteleníteni. Ezt elég jól megoldja magának. Viszont figyelni kell a vízszintet, mert még a 6-8. (rövid) menés után is kell utántölteni, mire kilégtelenedik teljesen.
Igen, a Marelli az hullajtja a lapátjait. A Pierburg jobb, de gyáriként már csak Marelli kapható. Illetve van a AM-ben a full alu dugózni való Pierburg. Na ebben vicc a lapátozás:
Én ragaszkodtam a gyári állapothoz és emisszióhoz, így az újat megcsináltam rendesen:
Hűtővíz:
Szerelés után nem szükséges légteleníteni. Ezt elég jól megoldja magának. Viszont figyelni kell a vízszintet, mert még a 6-8. (rövid) menés után is kell utántölteni, mire kilégtelenedik teljesen.
kiger2019-05-03 00:25:57 // 116434
Ma kicseréltem a szívósort egy bontott lapáttalanítottra, a 40.000 futott új Marelli szívósorban a lapátok lötyögnek, a műanyag persely szét van kopva, viszont hálisten minden lapát fent volt. Amúgy gyerekjátéknak is szánalmas az egész. Abban tudnátok segíteni, hogy kell-e légteleníteni, ha a hűtővízből leengedtem 2 liter körül és újratöltöttem.
droberto2019-05-02 23:43:10 // 116433
Lehet.
Nekem nem volt módom a régit, új gyárival összehasonlítani.
Nekem nem volt módom a régit, új gyárival összehasonlítani.
droberto2019-05-02 23:43:07 // 116432
Nekem is egyforma volt a hossz:
Azt beszereléskor még is így állt:
Azért az Eibachot nem mondanám kókánynak, főleg úgy, hogy 0,3 mm-el még vastagabb is mint a gyári.
De itt nem ez a lényeg. Hanem az, hogy Pityukománál a cserélt gyári rekordidőn belül megadta magát. Nem volt kedvem ehhez és persze árilag sem mindegy, hogy megúsztam negyedéből-ötödéből (persze nem ez dominált).
Az más kérdés, hogy azóta megváltozott a véleményem a tönkremenetel okáról.
AM: Persze ki tudja milyen anyagból van, milyen a karakterisztikája, rugalmassága. Kicsit biztos más, de én ebből semmit nem éreztem idáig. Szépen rugózik, fordul négy kerékkel, seggel vagy épp orral.
A magassága pedig beállt mindenhol 700-705 mm-re.
Azt beszereléskor még is így állt:
Azért az Eibachot nem mondanám kókánynak, főleg úgy, hogy 0,3 mm-el még vastagabb is mint a gyári.
De itt nem ez a lényeg. Hanem az, hogy Pityukománál a cserélt gyári rekordidőn belül megadta magát. Nem volt kedvem ehhez és persze árilag sem mindegy, hogy megúsztam negyedéből-ötödéből (persze nem ez dominált).
Az más kérdés, hogy azóta megváltozott a véleményem a tönkremenetel okáról.
AM: Persze ki tudja milyen anyagból van, milyen a karakterisztikája, rugalmassága. Kicsit biztos más, de én ebből semmit nem éreztem idáig. Szépen rugózik, fordul négy kerékkel, seggel vagy épp orral.
A magassága pedig beállt mindenhol 700-705 mm-re.
droberto2019-05-02 23:43:05 // 116431
Akkor ebben nem értünk egyet. :)
Nincs fotód róla? Nekem a rugóm nem volt ennyire korrodált mint a tied.
Pityukomáé is elég korrodált volt.
Az a tömítés bevezeti maga alá a vizet és bent tartja.
(Lehet megint a sok mosásnak köszönhetem, hogy így jártam (lásd még injektor berohadás))
Egy csavarhúzóval aláfeszítve én is könnyedén leszedhettem volna, ha nem féltettem volna a gumibakot. Úgy ahogy kb. bármilyen szerelő teszi. Tisztelet a kivételnek.
Pucolás után simán ráment az új.
Nincs fotód róla? Nekem a rugóm nem volt ennyire korrodált mint a tied.
Pityukomáé is elég korrodált volt.
Az a tömítés bevezeti maga alá a vizet és bent tartja.
(Lehet megint a sok mosásnak köszönhetem, hogy így jártam (lásd még injektor berohadás))
Egy csavarhúzóval aláfeszítve én is könnyedén leszedhettem volna, ha nem féltettem volna a gumibakot. Úgy ahogy kb. bármilyen szerelő teszi. Tisztelet a kivételnek.
Pucolás után simán ráment az új.
szelod92019-05-02 16:24:34 // 116430
Egyre jobban kezdem azt hinni, hogy ezek az autók nem szeretik a hideget és kifejezetten dél olasz klímára készültek. Télen beülve minden olyan nehezen ment, itt-ott nyikorgó hangok stb. Most, hogy itt a 30 fok összeállt minden újra. Tudom, tudom... Hőtágulás, kenőanyagok viszkozitása stb... De értitek miről beszélek :D
Haddel2019-05-02 12:09:35 // 116429
Nálam sem volt rozsdás a tányér.
Macccy2019-05-02 11:44:46 // 116428
Azért törik mert Ólasz ! Megmondja bárki :D nyilváán XD
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-02 10:45:28 // 116427
Amúgy mérve mm-re egyezik a két oldal :-)
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-02 10:28:49 // 116426
Viszont egy elméletem nekem. is van :-)
Az eredeti rugót a törés mentén összeillesztve úgy tűnik, mintha nem volna normálisan visszahajtva az utolsó menete. A kép túloz, mert nem fekszik össze teljesen a törés felület, de erről van szó :
Ez így pont úgy terheli az utolsó menetet, hogy indokolhatja a törést.
Az eredeti rugót a törés mentén összeillesztve úgy tűnik, mintha nem volna normálisan visszahajtva az utolsó menete. A kép túloz, mert nem fekszik össze teljesen a törés felület, de erről van szó :
Ez így pont úgy terheli az utolsó menetet, hogy indokolhatja a törést.
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-02 10:21:42 // 116425
Nézd, a törött rugót az új mellé tettük összeillesztve. A nyugalmi hossz egyezett. Innentől felesleges. Itt nem kókány és eltérő alkatrészek vannak, hanem gyári és egyforma. Nem gondolnám, hogy ezen tovább kéne rágódni. De majd még megtérkövezem kicsit, hogy jobban összeszokjanak :-) Sőt, ha mindenki párban cseréli, majd én felvásárolom a maradék gyári rugókat, aztán onnantól törhetnek havonta :-)
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-02 10:13:20 // 116424
berobbantam2019-05-02 06:09:11 // 116423
Szia.
Szerintem ne mérj hanem cserêld a másikat is.Én mikor vettem az enyémet a bal eleje törött volt de javították.Az autó ültetve van de a gólyalábat bontott 147-esével pótolták ami viszont normál volt.És az autó egyenesen állt.A kerékjárat is egyforma volt a két oldalon.Mikor a stabpálcát cseréltem akkor jöttem rá,mert piszkosul feszült.Gyakorlatilag úgy tudtam kicserélni,hogy a stabrudra rá kellett emelnem.
Szerintem ne mérj hanem cserêld a másikat is.Én mikor vettem az enyémet a bal eleje törött volt de javították.Az autó ültetve van de a gólyalábat bontott 147-esével pótolták ami viszont normál volt.És az autó egyenesen állt.A kerékjárat is egyforma volt a két oldalon.Mikor a stabpálcát cseréltem akkor jöttem rá,mert piszkosul feszült.Gyakorlatilag úgy tudtam kicserélni,hogy a stabrudra rá kellett emelnem.
droberto2019-05-01 23:03:01 // 116422
Szóval én is kicseréltem a rugókat, mert engem is utolért a végzet.
Határozott meggyőződésem, hogy a törések oka nem a rugók gyenge minősége, hanem a lengéscsillapító. Pontosabban annak alsó rugótányérja.
Ugyanis ez idővel mindenkinél elrohad és vastag rozsdaréteg képződik a palástján. Az alsó tányér gumibak/gumigyűrű bevezeti és meg is tartja ott a vizet. Szinte mindenkinek itt, az alsó menetnél törik el a rugó, ott ahol lefut a rugó a tányérról (gumibakról). A rozsda oldalanként 3-5 mm-rel, tehát átmérőben majd 1 cm megduzzasztja a rugó alsó menetét. Ezt és a fel le mozgásból adódó összetett igénybevételt nem tolerálja. Egy idővel elpattan.
Az okfejtésem, abból is ered, hogy az épp rugót nem kis küzdelem (több fajta síkosító) árán tudtam csak letornászni a rugótányérról/gumigyűrűről.
Szóval érdemes ezt kerékcserekor, preventív jelleggel, vagy rugócserekor rozsdamentesíteni, konzerválni és felülről tömítőanyaggal kitölteni. A gumi ápolásról se feledkezzünk meg.
Ja, és a csavar egy jóképű csapszeg kiütővel simán kiszedhető. Nem kell elvágni.
Beszéljenek a képek:
Határozott meggyőződésem, hogy a törések oka nem a rugók gyenge minősége, hanem a lengéscsillapító. Pontosabban annak alsó rugótányérja.
Ugyanis ez idővel mindenkinél elrohad és vastag rozsdaréteg képződik a palástján. Az alsó tányér gumibak/gumigyűrű bevezeti és meg is tartja ott a vizet. Szinte mindenkinek itt, az alsó menetnél törik el a rugó, ott ahol lefut a rugó a tányérról (gumibakról). A rozsda oldalanként 3-5 mm-rel, tehát átmérőben majd 1 cm megduzzasztja a rugó alsó menetét. Ezt és a fel le mozgásból adódó összetett igénybevételt nem tolerálja. Egy idővel elpattan.
Az okfejtésem, abból is ered, hogy az épp rugót nem kis küzdelem (több fajta síkosító) árán tudtam csak letornászni a rugótányérról/gumigyűrűről.
Szóval érdemes ezt kerékcserekor, preventív jelleggel, vagy rugócserekor rozsdamentesíteni, konzerválni és felülről tömítőanyaggal kitölteni. A gumi ápolásról se feledkezzünk meg.
Ja, és a csavar egy jóképű csapszeg kiütővel simán kiszedhető. Nem kell elvágni.
Beszéljenek a képek:
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-01 22:39:35 // 116421
Megmérem majd mindenképp, kíváncsi vagyok :-)
droberto2019-05-01 22:27:51 // 116420
Mérj azért rá.
Láttad, hogy nálam, hogy mennyivel magasabb az újjal, mint a fáradt régivel?!? (Kb 20-25 mm).
Nekem most 695-705 közt mozog hátul, de ugye a tied az -20 mm. :)
Láttad, hogy nálam, hogy mennyivel magasabb az újjal, mint a fáradt régivel?!? (Kb 20-25 mm).
Nekem most 695-705 közt mozog hátul, de ugye a tied az -20 mm. :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-01 21:31:25 // 116419
Nem latszik vízszintes terepen különbség. Legalábbis szemre vízszintes az autó.
A rugó is épnek néz ki. Egyelőre kézzel visszahajtogattam amennyire lehetett, azóta nem ijesztgetett.
A rugó is épnek néz ki. Egyelőre kézzel visszahajtogattam amennyire lehetett, azóta nem ijesztgetett.
Haddel2019-05-01 21:20:44 // 116418
Igen ,kb így kéne.
Kazes☻2019-05-01 21:07:52 // 116417
Ne floodolj!
Floodolásnak az számít, ha ugyanazt a hozzászólást több topicba is beírod. Ezt senki sem szereti. Ha hirtelen segítségre van szükséged, keresd meg a leginkább témába vágó topicot és oda írd be, észre fogják venni. Ez a tevékenység a Tagsági feltételek szerint szankcionálható.
Floodolásnak az számít, ha ugyanazt a hozzászólást több topicba is beírod. Ezt senki sem szereti. Ha hirtelen segítségre van szükséged, keresd meg a leginkább témába vágó topicot és oda írd be, észre fogják venni. Ez a tevékenység a Tagsági feltételek szerint szankcionálható.
Haddel2019-05-01 21:04:31 // 116416
Ez aztán a gerillamarketing!
Zolibácsi2019-05-01 20:40:46 // 116415
Mindenki szereti az autóját, de ha el adod nem kell bemasolni az összes fórumba.... Csak ahova tartozik
droberto2019-05-01 20:31:29 // 116414
Mennyi a két oldal között (régi és új rugó) a magasság különbség?
Nekem a régi fáradt rugóval kvarrogott nagy terheléssel kanyarokban.
Nekem a régi fáradt rugóval kvarrogott nagy terheléssel kanyarokban.
alfa159d2019-05-01 20:24:54 // 116413
Sziasztok.
Eladóvá vált szeretett autóm.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_2_4_jtd_20v_sportiva_automata-14134814
Eladóvá vált szeretett autóm.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_2_4_jtd_20v_sportiva_automata-14134814
Csabi2019-05-01 13:19:55 // 116412
Csak a tetőkárpitot kell megbontani, és közvetlenül hozzá lehet férni az antenna talphoz. Egy 22-es anya fogja...
szelod92019-05-01 11:25:24 // 116411
Hogyan lehet hozzáférni az antennatalphoz? Tetőkárpit hátulját le kell szedni, de nem tudom, hogy még mit :D
forrasr2019-04-30 22:26:22 // 116410
Amikor térkővel "gyaláztad" az sem oldotta meg? :P A sárvédő peremén nincs semmi élvédő műanyag? 66-on van rajta egy műanyag élvédő amiben van egy nút abban fut a filc, az megoldás lehet itt is, bontva gondolom nincs ára kb, ha a black tack megoldja utána finomhangolásnak/half official sollution-nek jó lehet :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-04-30 21:51:37 // 116409
Szerintem elsőre a black-tack is megteszi, akkor ez ilyen, nincs official solution, ez érdekelt igazából. Egyébként a múltkor ugyanez a filc beért a kerékbe is bal kanyarokban (bent ült a család) . Na attól a hangtól is frászt kaptam :-) Lehet akkor rángatta meg a kelleténél jobban, kb azóta kopog. Ezeken a hibákon kész vagyok. Ennek az autónak semmi rendes baja nem tud lenni, csak ilyen eszement hülyeségek.. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2019-04-30 21:23:07 // 116408
Szerintem black tack-al oda applikálom, hogy ne mozogjon. Ha elmúlik a hang, ez volt. :-) Elég biztos vagyok benne hogy ezt hallottam, hallatszik amikor kézzel mozgatom, mintha egy műanyag doboz ütődne a kasznihoz. Bentről is totál egyértelműen a bal hátsó kerék felől jön. Mindegy, szinkronban nyüszög vele a felső lengőkar szilent. A kidobott 30e Ft..
tirex2019-04-30 21:19:38 // 116407
Vissza kell peremezni a sárvédőt és berakni mögé azt a szart. Szerintem úgy bent maradna.
Liquid2019-04-30 21:15:03 // 116406
az enyém is hasonlóan néz ki, sztem nem ez kopog
RomeoOne2019-04-30 20:41:09 // 116405
Nekem a kalaptartóban lévő hangszóró rezeg hülyén, ha rossz úton megyek. Engem az őrjít meg, de már elengedtem, nincs kedvem babrálni vele.
WarbiRunner (Gyuri)2019-04-30 20:34:05 // 116404
A széle ahogy a sárvédőhöz ütődik, hulye hangot ad. Ezt hallom, majdnem tuti. Ezzel meg vagyok átkozva, sajnos minden kis szirszar hangot meghallok.. Azért majd megnézetem, de normál közlekedésben nem csinálja, csak a földutunkon.
Egyébként furán vezeti a hangokat ez a kaszni. a múltkor a telefonom maradt az ajtózsebben és borult ide oda. Hazáig majd meg őrültem, hogy mi dübög kanyarokban :-D
Egyébként furán vezeti a hangokat ez a kaszni. a múltkor a telefonom maradt az ajtózsebben és borult ide oda. Hazáig majd meg őrültem, hogy mi dübög kanyarokban :-D
Shadin2019-04-30 19:44:56 // 116403
Ez szerintem nem tud kopogni, nekem is szanaszét áll, de még ha tudna is azt nem hallanád az utastérben.
Nem tom milyen fajta kopogást hallasz, de a jobb és bal kerékre ellenkezőleg fellépő kisebb frekvenciás mozgások esetén hallható kopogás az hátul stabpálca, elől meg stabpálca vagy kormányösszekötő.
Nem tom milyen fajta kopogást hallasz, de a jobb és bal kerékre ellenkezőleg fellépő kisebb frekvenciás mozgások esetén hallható kopogás az hátul stabpálca, elől meg stabpálca vagy kormányösszekötő.
Kazes☻2019-04-30 18:49:45 // 116402
Normális autókon, mint pl. a 146, ez egy darabból van és nem tud így lefittyedni! ;)
WarbiRunner (Gyuri)2019-04-30 17:32:15 // 116401
WarbiRunner (Gyuri)2019-04-30 17:31:25 // 116400
Más. A hátsó kerék mögötti textil betétet mi rögzíti felül? Napok óta nyomozom, hogy mi kezdett el kopogni a hátsó futóműben. Minden feszesen mozog, normális úton ha direkt telibe támadom az aknafedeleket, bordákat, akkor sem csinálja, de ahogy a földútra leérek azonnal koppan. A minap megfejtettem, ez a textil betét csinálja. Fent ahol a két darab összeér ott furán eláll és megnyomkodva, megütögetve adja ezt az idióta hangot. Csak ennyi darabja van lelazulva, amúgy áll a helyén az egész. A túloldalon szépen összesimul ez a két darab és semmilyen hangot nem ad ha ütögetem.
tirex2019-04-30 15:37:54 // 116399
Amit itt elmondanak hibákat azok kb minden 270ezret futott autóra igaz lehet. Ezt a videót kár volt megcsinálni, két totál laikus hozzánemértő ember unatkozott. Kár volt azért a pár percért amit rászántam hogy megnézzem.
WarbiRunner (Gyuri)2019-04-30 15:01:26 // 116398
Nem tudom, nem olvasok Facebook kommenteket :-D Nem érzem annyira valóságtól távolinak ezt a videót, csak épp tesztnek gyengus :-)
Liquid2019-04-30 14:41:23 // 116397
Közvetlenül nem negatív, csak szerintem alaptalanul ráerősít a sztereotípiákra. Úgy értem hogy megerősíti a hozzánemértőkben azt, hogy az olasz autó szép de igazából szar, és ez nem jó.
Giuntini2019-04-30 14:31:56 // 116396
Nem kell érteni hozzá, csak éreznie kellene az autót! Ez Facebook kommentek csokorba gyűjtése egy videóban. Semmi több....
RomeoOne2019-04-30 14:01:13 // 116395
A legelső kommentben van egy link, amin egy nyikhajnak tűnő srác tesztel egy bordó 156 SW-t. Nem néztem végig, csak beletekergettem mindkét videóba, de az a teszt sokkal színvonalasabbnak tűnik, ott azért jobban érti a srác, hogy miről beszél.
WarbiRunner (Gyuri)2019-04-30 13:52:37 // 116394
Szerintem csak simán nem ért hozzá. Nyekereg neki is a futómű évente, mert a szerelők sem értenek hozzá és évente lengőkart cseréltetnek vele. Pont ezt tapasztalom, két felső lengőkar cserén vagyok túl (Lemförder), és ugyanolyan sz. r mintha hozzá sem nyúltam volna. Beállókon, hullámos úton fékezve, mélyparkoló lejáratban, földutakon nyekken, akármilyen finoman, óvatosan megyek. Nálam mióta elhoztam, 35e km-e ilyen és nem tudtam tartósan megjavíttatni. Pedig rohadtul zavar minden ilyen hang. A 2.4 hengerfej? Minden erről szólt itt is, igen, hajlamos. :-)
Tesztnek gyenge a videó, de hozzá nem értők pont így vesznek és tartanak fenn autót :-) Nem is akarnak érteni hozzá. Amúgy nem érzem negatívnak a konklúziót egyáltalán.
Tesztnek gyenge a videó, de hozzá nem értők pont így vesznek és tartanak fenn autót :-) Nem is akarnak érteni hozzá. Amúgy nem érzem negatívnak a konklúziót egyáltalán.
Giuntini2019-04-30 09:37:43 // 116393
Ha sz@rt rak bele, akkor minden prollémás...
Ez a Facebook hülyeseget szépen felsorolta.
A 2,4 baromságot ismét előhozta.... Könnyebben megreped mint az 1,9, de ez most mar tudom, következmeny! Már lerágott csont, felforrás miatt reped, és ezt mindenki tudja....
Mondja a wikipedia baromságot, hogy 2004-től gyártják. 2005-ben mutatták be, és utána kezdték árulni. Az sw meg 2006-tól, és 2014 elején még rendelhető volt, egyféle diesel motorral, a sedan 135 lóval es 170-el, az sw csak 170-el Business felszereltséggel. Az igaz, hogy 2012-ről nem gyártották, és ez Marchione döntése volt.
Semmi egyéni vélemény a formatervvel kapcsolatban! A hátulját miért kritizálják? Ezt valaki hülye kitalálta!! Az elkeskenyedő övvonal, a széttárt "lábak" a brutális sportos szélesség, sw-nél alacsonyra húzott tetővonal, a visszaköszönő hat lámpa. Nincs semmiféle benyúló nyitásra, nem praktikus de így gyönyörű!
A fő formatervezési bravúrt szinte senki nem veszi észre! Az egy vonalban futó kilincsek szépsége, ezekhez igazodó indexbúrákkal!
Teszt? Információk begyüjtése, és továbbégetése. De a tulaj is érdekes! Hülyeségeket beszél! Erre az autóra mindig kell költeni! Ez a duma! Generátor, ékszíjtárcsa, ezek mind előjöhetnek.
Ez a Facebook hülyeseget szépen felsorolta.
A 2,4 baromságot ismét előhozta.... Könnyebben megreped mint az 1,9, de ez most mar tudom, következmeny! Már lerágott csont, felforrás miatt reped, és ezt mindenki tudja....
Mondja a wikipedia baromságot, hogy 2004-től gyártják. 2005-ben mutatták be, és utána kezdték árulni. Az sw meg 2006-tól, és 2014 elején még rendelhető volt, egyféle diesel motorral, a sedan 135 lóval es 170-el, az sw csak 170-el Business felszereltséggel. Az igaz, hogy 2012-ről nem gyártották, és ez Marchione döntése volt.
Semmi egyéni vélemény a formatervvel kapcsolatban! A hátulját miért kritizálják? Ezt valaki hülye kitalálta!! Az elkeskenyedő övvonal, a széttárt "lábak" a brutális sportos szélesség, sw-nél alacsonyra húzott tetővonal, a visszaköszönő hat lámpa. Nincs semmiféle benyúló nyitásra, nem praktikus de így gyönyörű!
A fő formatervezési bravúrt szinte senki nem veszi észre! Az egy vonalban futó kilincsek szépsége, ezekhez igazodó indexbúrákkal!
Teszt? Információk begyüjtése, és továbbégetése. De a tulaj is érdekes! Hülyeségeket beszél! Erre az autóra mindig kell költeni! Ez a duma! Generátor, ékszíjtárcsa, ezek mind előjöhetnek.
Shadin2019-04-30 09:00:57 // 116392
A szomszéd lány izgalmas, de drága és hisztis is ;-)
Piritu - 1.000.0002019-04-30 06:56:42 // 116391
Mondjuka nagy teszt elott kitakarithattak volna a vasat. A sofor labtere kritikan aluli...