Mondjuk ez sem Bpesten van ,Pest megyében ,Isaszegen😃
Én már megszoktam,hogy innen is elmegyek messzire a profikért. Autószerelőm Várpalotán(45perc), chippesem Hahóton (2,5óra) van. Kozmetikáért is simán megyek fél órát,csak legyen jó😃
Igaz most lakatosnál van az autó,de az itt van helyben a soroksári Opel szervízben,ahol a kasztnis srác nagy 166-os rajongó. Van neki pár,de nem tag itt Amorén.
Haddel2019-05-04 17:29:15 // 116490
Haddel2019-05-04 17:18:55 // 116489
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-04 17:18:09 // 116488
Budapesten kicsit más a szint, könnyebben találsz tényleg profit. Itt Debrecenben meg kellett nézni pár helyet, mire egy szimpatikus lett (a hozzáállás). Remélem tényleg jó, a referenciái bíztatók. Ugyanez volt a kasznissal, fényezővel is a sztori a TD esetében. Nem volt egyszerű jót találni, és még így se odaadom és visszakapom készen sztori volt. Állandóan terelgetni kellett a projektet, hogy az legyen belőle, ami :-) Alapos, gondos munkát kevesen adnak már ki a kezükből. A művész lelkek, akik meg igen, néha macerásak tudnak lenni :-D De megéri.
Haddel2019-05-04 17:05:27 // 116487
Én pont a napokban beszéltem egy profi autókozmetikussal,Fb-n láttam meg a munkáit,varázsló a csávó,ugyanis szomszédom összekarcolta a Bocit ,és szeretném fényezés nélkül megcsináltatni.
Érdeklödtem kerámia bevonat ügyben is ,azt mondta 200e ft körül lenne ,de majd személyesen megbeszéljük,mert nem mindenkinek szokta ajánlani,mert azt felelősen gondozni is kell.
Érdeklödtem kerámia bevonat ügyben is ,azt mondta 200e ft körül lenne ,de majd személyesen megbeszéljük,mert nem mindenkinek szokta ajánlani,mert azt felelősen gondozni is kell.
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-04 15:54:20 // 116486
Ja, amúgy 60. Ha tényleg megcsinálják amit ígértek, akkor az nem sok.
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-04 15:53:44 // 116485
Annyiért pár óra alatt körbe"flexelik". :-) Találtam egy helyet Debrecenben, ahol nem gyors polírt csinálnak. Két napra kell letenni az autót. Nem olcsó, de régóta tervezem, hogy rendbe teszem kívülről a gépet. A pajzsot, jelvényt is ezért cseréltem már.
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-04 15:36:44 // 116484
Emil, ha már nekem címzed:-) értem én hogy miről szól ez az autó. 166-om nem volt, nem is vágytam rá komolyabban. És van egy jóbarátom, aki szerette, ápolgatta, nagyon sokáig megvolt neki a 166 (2.4), de pontosan ugyanúgy nyilatkozott róla, mint én a 159-ről. Nem érezte benne azt a feelinget, amit Alfás érzésként az első Alfájában tapasztalt. Egy kényelmes, gyönyörű autóként élte meg, pontosan ugyanúgy, mint én a 159-et. A szépsége megkérdőjelezhetetlen :-D Eszméletlen gyönyörű.
A könnyedség nekem nagyon hiányzik. Nyilván a nagyautós elszigeteltség, csend, rezzenéstelenség, a sebességérzet eltüntetése nem fér össze a könnyed játszós autó fogalmával. Amíg tesztben olvastam, hogy így nehéz, úgy nehéz, nem is igazán értettem, hogy miről beszélnek. Vettem egyet, mostmár legalább értem, és nem csak az autórajongó benzinvérű szemszögből értem. Ez egyrészt rossz, másrészt jó.
Maximálisan értékelem amit tud. Hogy nem fáraszt el egy hosszabb úton, bármilyen körülmények is vannak kint. A nulla sebességérzethez olyan futómű jár, ami nem igényli hogy tudd, vagy érezd, hogy mennyivel mész. Mindent megold, lazán. A lányom két és fél éve nem volt rosszul autóban. Pedig azóta szépen lassan emeltük a tempót. Fel sem tűnik neki. Én sem émelyegtem hosszabb gyors autópályázások után. Nincs zaj terhelés sem. Erőből kb mindent megold, lényegesen kisebb figyelmet igényel nagy forgalomban. A beltér egy remekmű, egy kényelmes nappali. És hát a hang..az a hang az ami prémium. Ha jó az út, szól a zene, kicsit olyan feeling, mintha nem vezetnék, hanem valami országjáró utifilmet néznék. És hát sok anyag= érezhetően brutális merevség és biztonság. Kingát kb. mindenhova inkább ezzel engedem el ha egyedül, vagy a gyerekekkel megy. gyönyörű, erős páncélzat.
Cserében igen...első hosszabb utam óta pontosan ezt érzem benne. Ez nem egy játszótárs, mint a régi Alfám, ami belevisz a hülyeségbe és két kanyar múlva egy eszeveszett ámokfutás közepén találod magad. Ez egy vérprofi testőr, aki ha elkezdesz hülyülni, higgadtan megcsinálja neked amit szerettél volna, de minden pillanatban véd és tudatja, hogy ő dolgozik, hiába te tekergeted a kormányt. :-) NiXoN a testőr :-D
Hogy hiba volt e, vagy nem, és mennyire illik bele az általa alkotott Alfa Romeo képbe mindenki döntse el maga :-D
A könnyedség nekem nagyon hiányzik. Nyilván a nagyautós elszigeteltség, csend, rezzenéstelenség, a sebességérzet eltüntetése nem fér össze a könnyed játszós autó fogalmával. Amíg tesztben olvastam, hogy így nehéz, úgy nehéz, nem is igazán értettem, hogy miről beszélnek. Vettem egyet, mostmár legalább értem, és nem csak az autórajongó benzinvérű szemszögből értem. Ez egyrészt rossz, másrészt jó.
Maximálisan értékelem amit tud. Hogy nem fáraszt el egy hosszabb úton, bármilyen körülmények is vannak kint. A nulla sebességérzethez olyan futómű jár, ami nem igényli hogy tudd, vagy érezd, hogy mennyivel mész. Mindent megold, lazán. A lányom két és fél éve nem volt rosszul autóban. Pedig azóta szépen lassan emeltük a tempót. Fel sem tűnik neki. Én sem émelyegtem hosszabb gyors autópályázások után. Nincs zaj terhelés sem. Erőből kb mindent megold, lényegesen kisebb figyelmet igényel nagy forgalomban. A beltér egy remekmű, egy kényelmes nappali. És hát a hang..az a hang az ami prémium. Ha jó az út, szól a zene, kicsit olyan feeling, mintha nem vezetnék, hanem valami országjáró utifilmet néznék. És hát sok anyag= érezhetően brutális merevség és biztonság. Kingát kb. mindenhova inkább ezzel engedem el ha egyedül, vagy a gyerekekkel megy. gyönyörű, erős páncélzat.
Cserében igen...első hosszabb utam óta pontosan ezt érzem benne. Ez nem egy játszótárs, mint a régi Alfám, ami belevisz a hülyeségbe és két kanyar múlva egy eszeveszett ámokfutás közepén találod magad. Ez egy vérprofi testőr, aki ha elkezdesz hülyülni, higgadtan megcsinálja neked amit szerettél volna, de minden pillanatban véd és tudatja, hogy ő dolgozik, hiába te tekergeted a kormányt. :-) NiXoN a testőr :-D
Hogy hiba volt e, vagy nem, és mennyire illik bele az általa alkotott Alfa Romeo képbe mindenki döntse el maga :-D
Giuntini2019-05-04 15:29:12 // 116483
Én megkérdeztem 2 eve. Inkább 55 ezret.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-05-04 15:25:28 // 116482
kb 25-30e-et :DDD
Giuntini2019-05-04 15:01:29 // 116481
Hát igen, a mai napig csodaszép!!
Ami lényeges, ez az autó, azert lett ennyire gyönyörű, mert a szükséghelyzet hozta!
Azt kevesen tudják, hogy a 159 inkább a 166 utóda, mint a 156-é. És ezt minden alátámasztja!
5 éves együttműködés végén a GM kiszállt a projectből, ami egy közös padlólemezről szólt a Cadillac, a Saab és az Alfa Romeo felső-középkategóriás új modelljeihez. A GM kiszállt, a Fiat nem akarta kidobni a beleölt pénzt és megcsinálta a 159-et. Marchione ezért nevezte valijában tévedésnek a 159-et. Nem az az autó, ahová aztám hivatalosan pozicionálták. Ez egy összezsugorított felső-középkategóriás autó, valójában a 166 utódja, aminek még nagyobbnak kellett volna lennie.
Ettől lett ilyen csodaszép az autó! Jóval hosszabb a tengelytáv a 156-nál, mégis az utastér alig nagyobb. Mert a sziluett valódi nagyautót takar, viszont az utastér alig gyarapodott. A padlólemez, a futómű nagyautóé, ezért viselkedik másként mint a 156. A túlsúly is ennek köszönhető, ez egy nagyautó merevsege, ezért állt jóval a középkategória felett. A zsugorítas miatt lett űber merev. Sokkal nagyobbnak is tűnik, ami igaz is, hiszen szélesebb mint a 166, joval kintebb állnak kerekei, nagyok a kidomborítások, viszont oldalról mintha az utasteret kétoldalról benyomták volna. Ettől lett ennyire agresszív a karosszériája, mással nem összehasonlítható. Ilyet szépseget az autóipar mégegyszer nem csinál, a kényszer szülte ezt a csodát.
A Brera kritikája is főleg emiatt volt! Egy nagyautó padlólemeze, es futóműve hordta a világ egyik legagresszívebb kupéját.
Gyuri kritikái is szerintem ebből adódik. Ő alulról közelít ehhez az autóhoz, a 146-156 oldaláról! Ezt el kell felejteni! Hiaba a belseje inkább a 156 vonalát viszi tovább, ez műszakilag a 166 utódjának tekinthető, ezert nem érezhető benne a valós sebesség, ezért ilyen hihetetlenül csendes. A 2,4 jtdm, es a V6 valódi 166 utód.
Én ezért nem érzem ezt, mint amit Gyuri mond. Nekem mindig nagyobb autóim voltak, Cromák, es sokat mentem 164 V6 turbóval. En onnan közelítek a 159-hez, es nem a Marea felől, ami a 156 kategóriatársa volt. Én kijelentem azt is hogy a Marea egy tagasabb autó volt, jóllehet egy kategóriaval lejjebb volt, egy jóval kisebb autó volt. A 159-et a 164-166 oldaláról kell megközelíteni.
Fú... Uff én beszéltem😊
Ami lényeges, ez az autó, azert lett ennyire gyönyörű, mert a szükséghelyzet hozta!
Azt kevesen tudják, hogy a 159 inkább a 166 utóda, mint a 156-é. És ezt minden alátámasztja!
5 éves együttműködés végén a GM kiszállt a projectből, ami egy közös padlólemezről szólt a Cadillac, a Saab és az Alfa Romeo felső-középkategóriás új modelljeihez. A GM kiszállt, a Fiat nem akarta kidobni a beleölt pénzt és megcsinálta a 159-et. Marchione ezért nevezte valijában tévedésnek a 159-et. Nem az az autó, ahová aztám hivatalosan pozicionálták. Ez egy összezsugorított felső-középkategóriás autó, valójában a 166 utódja, aminek még nagyobbnak kellett volna lennie.
Ettől lett ilyen csodaszép az autó! Jóval hosszabb a tengelytáv a 156-nál, mégis az utastér alig nagyobb. Mert a sziluett valódi nagyautót takar, viszont az utastér alig gyarapodott. A padlólemez, a futómű nagyautóé, ezért viselkedik másként mint a 156. A túlsúly is ennek köszönhető, ez egy nagyautó merevsege, ezért állt jóval a középkategória felett. A zsugorítas miatt lett űber merev. Sokkal nagyobbnak is tűnik, ami igaz is, hiszen szélesebb mint a 166, joval kintebb állnak kerekei, nagyok a kidomborítások, viszont oldalról mintha az utasteret kétoldalról benyomták volna. Ettől lett ennyire agresszív a karosszériája, mással nem összehasonlítható. Ilyet szépseget az autóipar mégegyszer nem csinál, a kényszer szülte ezt a csodát.
A Brera kritikája is főleg emiatt volt! Egy nagyautó padlólemeze, es futóműve hordta a világ egyik legagresszívebb kupéját.
Gyuri kritikái is szerintem ebből adódik. Ő alulról közelít ehhez az autóhoz, a 146-156 oldaláról! Ezt el kell felejteni! Hiaba a belseje inkább a 156 vonalát viszi tovább, ez műszakilag a 166 utódjának tekinthető, ezert nem érezhető benne a valós sebesség, ezért ilyen hihetetlenül csendes. A 2,4 jtdm, es a V6 valódi 166 utód.
Én ezért nem érzem ezt, mint amit Gyuri mond. Nekem mindig nagyobb autóim voltak, Cromák, es sokat mentem 164 V6 turbóval. En onnan közelítek a 159-hez, es nem a Marea felől, ami a 156 kategóriatársa volt. Én kijelentem azt is hogy a Marea egy tagasabb autó volt, jóllehet egy kategóriaval lejjebb volt, egy jóval kisebb autó volt. A 159-et a 164-166 oldaláról kell megközelíteni.
Fú... Uff én beszéltem😊
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-04 13:46:49 // 116480
Mai autó ápolgatás.. tavaszi nagytakarítás + bőrmaszírozás pipa.
Már csak vissza kell majd picit törölgetni mikroszálassal, hogy szépen felmattuljon.
Hétfőn pedig két napra leadom, kezelésbe veszik a fényezést, mert már zavar.
Közelről opálos, apró karcos. Kíváncsi leszek, hogy mit hoznak ki belőle.
Már csak vissza kell majd picit törölgetni mikroszálassal, hogy szépen felmattuljon.
Hétfőn pedig két napra leadom, kezelésbe veszik a fényezést, mert már zavar.
Közelről opálos, apró karcos. Kíváncsi leszek, hogy mit hoznak ki belőle.
zoli9782019-05-04 12:40:53 // 116479
Ja nem a nyugalmi helyzetre gondoltam, hanem mikor a lapát függőben van. Vagy lehet rosszúl értelmezem a hozzászólást
szelod92019-05-04 12:24:50 // 116478
Sajnos nagyon lebutítja a rendszer a képeket így :(
szelod92019-05-04 12:16:36 // 116477
Smith2019-05-04 12:11:15 // 116476
Mindegy, mert ha az nem húzza vissza akkor a menetszél tolja fel az ablakon amit a lapát összeszed. Kiváló konstrukció :)
zoli9782019-05-04 06:21:42 // 116475
Cseréltem ablaktőrlő szerkezetet, most jól töröl viszont a vezető oldali ablaktörlő visszahúzza a vizet, a lapát lenne rossz, vagy elraktam volna a kart? A lapát az kb 3 hónapos csak.
kiger2019-05-03 23:45:28 // 116474
Gondolkoztam rajta, de mivel nincs EGR így szerintem semmi értelme a lapoknak, a blokk meg gyakorlatilag új, így inkább csak a lapátok miatt paráztam azért szedtem szét. Amúgy menetteljesítményben abszolút észrevehetetlen.
droberto2019-05-03 23:27:53 // 116472
Jó az írás. Köszi.
Én már nem emlékszem Step by Step, illetve én sokkal jobban szétszedtem.
Egyébként tökre javasolt a HF leszedése a szelepek illetve a hidrotőke/hiba lemezrugók ellenőrzése miatt. Vagy minimum egy kompresszió mérés szükséges elvégezni.
Illetve a Swirl Flap megtartó párti vagyok, de ez ugye nem új. :)
Én már nem emlékszem Step by Step, illetve én sokkal jobban szétszedtem.
Egyébként tökre javasolt a HF leszedése a szelepek illetve a hidrotőke/hiba lemezrugók ellenőrzése miatt. Vagy minimum egy kompresszió mérés szükséges elvégezni.
Illetve a Swirl Flap megtartó párti vagyok, de ez ugye nem új. :)
Haddel2019-05-03 22:46:51 // 116471
Enyémnek is az alja kezdett megvakulni,tavaly műszakin felírták hibalistára.
Amúgy már hamarabb ki kellett volna cserélnem,mert mióta megvettem az autót,rezegtek a tükörlapok,főleg autópálya tempónál volt zavaró.Most cserekor meghúztam a központi csavarokat,megszünt a rezonálás.
Amúgy már hamarabb ki kellett volna cserélnem,mert mióta megvettem az autót,rezegtek a tükörlapok,főleg autópálya tempónál volt zavaró.Most cserekor meghúztam a központi csavarokat,megszünt a rezonálás.
szelod92019-05-03 22:16:15 // 116470
Én azt vettem észre, hogy megáll a víz a tükörházban és az kezdi ki a tükörlapot. Szóval mosás után mindig kifújom onnan :D Néha hülyén néznek rám a mosóban ...
kiger2019-05-03 21:40:33 // 116469
Többen rámírtak, hogy írjak a szívósor cseréről, összeraktam egy rövid leírást, hangsúlyozom, hogy én így csináltam, nem feltétlenül ez a helyes módszer (plusz egy halom csövet nem szedtem le pl a fojtószelepház mellől, mert simán kijöttek a csavarok).
Biztosan kihagytam valamit, ha javítsak szóljatok. A képek az internetről és e-learnból származnak. A leírás elérhető: http://goweb.hu/szivosor.html
Biztosan kihagytam valamit, ha javítsak szóljatok. A képek az internetről és e-learnból származnak. A leírás elérhető: http://goweb.hu/szivosor.html
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-03 21:27:07 // 116468
Akkor vagy az autóval van valami, vagy kezdődik....:-) Mindig csak kicsit több paci kell bele. Megszokod, kiautózod, kell még :-) Ennek lesz a vége az a Ti blokk...
Shadin2019-05-03 20:46:46 // 116467
Most valahogy nem úgy megy ahogy emlékeztem rá :-(
Kelletlen magas fordulaton is ...
Kelletlen magas fordulaton is ...
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-03 19:41:11 // 116466
Automata váltóval pont ezt csinálja gyárilag is :-) Amikor átdobja a sebességet, elengedi a nyomást és süvít egyet ha elveszem a gázt.
'''''2019-05-03 17:45:10 // 116465
Enyémben volt lefújó szelep.Ha teljes töltést elengedte,még a járdán is megugrottak az emberek. :-)
Smith2019-05-03 16:37:47 // 116464
Én is ma cseréltem a jobbos tükröt, pont így kell kivenni. Nem törött el, szépen kiugortt ahogy kell. Érdekes a jobb oldalinak valahogy elkezdett leválni az alján a foncsor... Kapott szép új gyárit :)
Giuntini2019-05-03 15:15:33 // 116463
Kell egy ilyen!!!:))
Smith2019-05-03 15:08:03 // 116462
Egy ilyennel én is :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-03 14:41:15 // 116461
A mélygarázsban meg inkább a 2.4-et szuszogtatom, az iszonyat jó :-) A benzines harci trombitálás az viszont kezd hiányozni. Egy ilyennel beérném :-DDD
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-03 14:38:38 // 116460
Egy jó 145/146 sok mindenre gyógyszer :-) Most értem vissza a gyógykezelésről, még mindig nem állt be normálra a pulzusom :-D Egy nyomorult adagolós csattogós dízel, de olyan jót autóztam vele már megint, hogy nem igaz. Városi autózás után turbót hűtöttem. Asszem ez így körvonalazza :-D
Smith2019-05-03 14:22:56 // 116459
Ez a 145 design is egy időtálló, örök darab, minden részletében :)
Shadin2019-05-03 14:15:50 // 116458
Shadin2019-05-03 14:00:22 // 116457
Amit nem, azt kompenzálom a 145-tel :-)
psychoati2019-05-03 13:28:35 // 116456
Shadin esetében Ő maga az idő :-)
Shadin2019-05-03 12:58:54 // 116453
Az idő mindent begyógyít :-)
droberto2019-05-03 12:31:23 // 116452
Sajnos típushiba. :(
antonov2019-05-03 12:25:42 // 116451
Szuper, az enyém is hasonlóan járt. : )
droberto2019-05-03 11:34:53 // 116450
Naná! Csak semmi csalószoftver! :)
droberto2019-05-03 11:34:24 // 116449
Az én sebeim lassan begyógyulnak. :)))
kiger2019-05-03 11:28:46 // 116448
Az EGR-t meghagytad?
Giuntini2019-05-03 11:17:43 // 116447
Meg a te gyomrodat is megfeküdte:)
droberto2019-05-03 11:06:57 // 116446
antonov2019-05-03 10:50:37 // 116445
És nem fájdult meg ennyitől a hasa?
droberto2019-05-03 10:48:48 // 116444
droberto2019-05-03 10:43:20 // 116443
Jól látszik itt is a rozsdás teló/rugótányér.
Eibach (F11-10-005-05-HA) vagy gyári ti.
Itt látod, hogy mik vannak Eibachból.
Javaslom, hogy egyeztess Csabival, ő is most cserélte, illetve van is itt hsz-a a témát illetően.
Eibach (F11-10-005-05-HA) vagy gyári ti.
Itt látod, hogy mik vannak Eibachból.
Javaslom, hogy egyeztess Csabival, ő is most cserélte, illetve van is itt hsz-a a témát illetően.
antonov2019-05-03 10:41:34 // 116442
Neked 3 lemezt is megevett? Vagy csak a harmadikat? : )
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-03 10:38:12 // 116441
Akkor jó, az a 0.3mm nem túl sok még köbösen sem :-) Ettől az elmélet igaz, nagy különbséget viszont valóban nem kéne okoznia. Pláne, ha az a 0.3mm mondjuk festékvastagság :-D