knrdptr2020-01-04 11:51:41 // 119690
Valószínűleg ez lesz, nincsen vele gondom. Ami bizonytalanná tesz, hogy Giulia Sw sajnos nincsen, ha lenne biztosan kivárnék. Németországban azért nagyobb a választék, akadnak keveset futott jó állapotú példányok, persze ez az árban is visszatükröződik. Azért ha ráakadok egy ilyenre, ami dízel, sw, ti felszereltségű, competizione rosso színben, átgondolom mégegyszer. :)
_Ata_2020-01-04 11:15:56 // 119689
En azert bevedenem a TBI-t. Nekem vegyes használatban 9-10kozott megall, igaz palyan csak 150. Nem erzem ugy hogy sokat koltottem volna ra 3 es fel ev alatt es nagyon meg vagyok vele elegedve. Bar en eleve nem vennek dizelt, egyszeruen nem illik ehhez az autohoz. Persze ez mindenkinek sajat velemenye, de kimondani hogy jobb az egyik mint a masik szerintem hulyeseg :)
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-04 10:39:27 // 119688
A piac már beárazta a dízeleket, simán vennék :-) Újonnan is jót lehet alkudni rájuk, használtban meg nézd meg a Giulia árakat. Az újabb konstrukciók még a várost is lényegesen jobban tűrik, van ismerős aki évek óta ovi-suli fuvaroz tdci Mondeoval. Nincs annak semmi baja tőle, azt se tudja mikor regenerál. Autópályán meg egy dízel, pláne egy nagyobb köbcentis mindig komfortosabb és gazdaságosabb. Pont ezért engem egy TBi-re már nehezen lehetne rávenni. Csak ha ismerném az előéletét és 100e alatt lenne benne. Talán.
Zolibácsi2020-01-04 10:31:42 // 119687
Azért a 159 2.0 jtdm nekem meg mindig favorit, ha kombi kellene. Amennyire sok gondom volt a 2.4 el annyira meg vagyok elégedve a 2.0 jtdm giuliettaval.
Giuntini2020-01-04 09:34:00 // 119686
Ebben igazad van, csak 2013-ban nem volt használt Tibi, a másik, hogy ki gondolta, hogy a dizelt így agyonvágják Európában. A másik, hogy hosszú távon 160-as tempóval a 2,4 9 litert eszik, a Tibi bőben 10 felett. Az egyik 2500-at forog, a másik 4000-et. Tibi nincs automata váltóval. Mondjam még?
Mellette meg lehet kérdezni Shadint, hogy mit költött rá a Tibi-re hogy jó legyen. Ott is bele lehet nyúlni...
Én sem vennék már dízelt, mert abszolút nem éri meg, amekkorát buksz rajta. De azért nem vennék, mert nem megyek évi 50 ezer km-t, és a várost sem bírják.
Mellette meg lehet kérdezni Shadint, hogy mit költött rá a Tibi-re hogy jó legyen. Ott is bele lehet nyúlni...
Én sem vennék már dízelt, mert abszolút nem éri meg, amekkorát buksz rajta. De azért nem vennék, mert nem megyek évi 50 ezer km-t, és a várost sem bírják.
Roll19832020-01-04 09:20:26 // 119685
Az újpesti srác sok autót az érdi bontóból vagy bontós által szerez be, majd jön egy több hónapos wellness és glancolás majd utána kerül a hahura. Egy haver vett tőle kocsit, látszatra szép volt, csak aztán sorra buktak ki a dolgok és eladta a fenébe az állítólag 80 ezret se futott autót.
mizooo2020-01-04 06:59:03 // 119684
Még annyit, hogy volt nála egy fehér 2.0 SW TI 2.8M körül, na azt kerüljétek el! 10 perc nézelődés után mondtam neki, hogy nyugodtan zárja vissza.
Minden letörve, a biztitáblából szabadon lógó vezetékek, kezdődő rozsda a kényes helyeken, kopott beltér stb....
Minden letörve, a biztitáblából szabadon lógó vezetékek, kezdődő rozsda a kényes helyeken, kopott beltér stb....
mizooo2020-01-04 06:56:49 // 119683
Sziasztok, az én vasam is az Újpesti neppertől van, a linkelt autó valóban gyönyörű de az én autóm is "hihetetlen állapotban van". Amúgy tényleg vigyázni kell a sráccal mert belül lekopott gumikkal adta el az autót, amit állítása szerint frissen tett rá és új (nem néztem meg rendesen mert azonnal ment rá téligumi, nyári szettem meg van). Akkukat nem tölti rendesen, csak bikázgatja egyből új akkuval kezdtem.
Viszont maga az autó olyan állapotban volt, amilyet még nem láttam. Itthon a 2008-as 1.9-et 4 évesen vettem (200 000 Km-el), de sokkal szarabbul nézett ki már akkor mint ez 7 évesen. Minden gyári csavar a helyén még a haspáncélban is amin csak kis karcok vannak, és egyik csavar sem rozsdás. Minden kis pöcök, takaró gyárilag a helyén. Még a gyári fékek vannak rajta, amik még elfogadhatóak. Nekem ezek sokat számítanak, szóval az autó eladta magát. A km órában most van 50 000 Km, a motorvezérlőben is, és van pár számla, szerviz matrica ami esetleg igazolásképpen működik DE ha nem ennyi van benne az sem érdekel. Minden sokkal jobban működik benne mint az előzőben, újszerűen. Szóval szerintem keveset futott :) mivel vezetem elég sokat, sokat futott 159-et (315 000-el adtam el a régit).
Viszont maga az autó olyan állapotban volt, amilyet még nem láttam. Itthon a 2008-as 1.9-et 4 évesen vettem (200 000 Km-el), de sokkal szarabbul nézett ki már akkor mint ez 7 évesen. Minden gyári csavar a helyén még a haspáncélban is amin csak kis karcok vannak, és egyik csavar sem rozsdás. Minden kis pöcök, takaró gyárilag a helyén. Még a gyári fékek vannak rajta, amik még elfogadhatóak. Nekem ezek sokat számítanak, szóval az autó eladta magát. A km órában most van 50 000 Km, a motorvezérlőben is, és van pár számla, szerviz matrica ami esetleg igazolásképpen működik DE ha nem ennyi van benne az sem érdekel. Minden sokkal jobban működik benne mint az előzőben, újszerűen. Szóval szerintem keveset futott :) mivel vezetem elég sokat, sokat futott 159-et (315 000-el adtam el a régit).
Lev2020-01-04 00:26:42 // 119681
Attól függ, hogy ki mire szeretné használni.
Lev2020-01-04 00:25:44 // 119680
Akkor biztos figyelmetlen vagyok :) ha láttok jó Tbi Ti-t 2,5 millióért,küldjétek el a linket,vevő lennék rá.
leopop32020-01-03 23:33:28 // 119679
Jaja én pont ezért nem értem aki 2.4-es dízelt vesz, sokkal jobb választás a TBI és árban is majdnem ugyanaz
Jo értem az öt henger maniat de mégis 😁
Jo értem az öt henger maniat de mégis 😁
Prof2020-01-03 23:12:36 // 119677
Én is tőle (Attila) vettem az 2.4-es Ti-omat. Többen dicsérték a srácot Alfás körökben, nem akartam a kínálat aljáról se vásárolni (2.3Mft volt), így megvettem. aztán 6-8ekm használat után hengerfejes lett (valószínű előbb, csak akkor jelentkeztek látványosabban a jelei). Hogy tudott-e róla eladáskor, vagy sem, most már teljesen mindegy, de jól megszívtam, mert mire rendbe lesz téve, már min. 3,5Mft-omban lesz, amiből egy fiatalabb, facelift-es TBi Ti-t is vehettem volna. (fejet falba verő emojit ide!)
Prof2020-01-03 22:53:46 // 119676
Egyre több vizet kezdett fogyasztani, a végére kb. 1L/300km. Ennek ellenére lábon hazahatom Hollandiából, 4L-t utánatöltve. Cserben nem hagyott. :D
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-03 22:51:55 // 119675
Svájci Tbi Ti-ket hoz be, ott kevés méteres nincs 3 milla alatt vámmal, áfával... ami normális bizony 3-3.5 között jön ki... nálunk is ennyi igaz általában 8 kerékkel, de leinformálható kmrel stb, stb
Lev2020-01-03 22:42:33 // 119674
Sokáig kerestem ilyen autót, az általam említett áron, nem egyet néztem meg, mégsem találtam olyat, amit megvettem volna. Én még nem nagyon láttam normális Tbi-t 2,5 millióért, főleg nem Ti-t.
Szasi2020-01-03 22:29:56 // 119672
Általában hihetetlenül alacsony km el árulja ,nem mondom nincs ilyen elvètve ,de neki szinte csak rendkívül alacsony futásteljesítmènyű alfái vannak.
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-03 22:08:03 // 119671
És miért ne lehetne kevés km? Erre állt rá. Van ami lathatóan javított, azok sosem sérülésmentesnek vannak hirdetve. Használt autók 3-4m között, nem gondolom, hogy hibátlannak kell lenniük . Csak amit leír, elmond, az legyen igaz. A többit meg kell nézni és dönteni róla.
Lev2020-01-03 21:45:32 // 119670
Több tag is vett tőle autót, vegyesek a visszajelzések. Egy normális Tbi Ti ára 3-3,5 millió forint, szerintem.
Liquid2020-01-03 21:42:07 // 119669
mekkora a felár? Mert be is kell hozni, honosítani ésatöbbi, meg az árrés.
leopop32020-01-03 20:56:48 // 119668
Elhiszem azért csinálja ezt mert egy átlagembert ezekkel át lehet verni sajnos :/
Remelem az Amoren senkit nem sikerült neki
Remelem az Amoren senkit nem sikerült neki
leopop32020-01-03 20:53:34 // 119667
Jaja meg például az 1.8 TBI-ket irreális áron árulja, ugyanolyan állapotú, km számú autókat sokkal olcsóbban találtam autoscout-on meg mobile.de-n
Nem kevés felárral árulja
Nem kevés felárral árulja
alfa155gyuri2020-01-03 20:46:10 // 119666
Én voltam nála,soha többet!Túlszaturált képek,agyon szilikonozott vagy minek nevezzem kasztni és mindig kevés km.
tirex2020-01-03 20:19:30 // 119665
Ha autópályázol nem lesz vele gondod sztem. Én is pályán használom, az előző 330ezernél tört össze de nem akartam eladni. A mostaniban 320ezer van és megy gond nélkül. Ezzel már kihúzom a Julisig,de megtartom, nyugdíjas lesz második autóként. Sokat számít hogy vezetsz, én egy fékgarnitúrával elmegyek 150ezret mert nem taposom állandóan. De a tempomatos huzamos pályázást meghálálja.
Giuntini2020-01-03 19:28:38 // 119664
Csatlakozom. Turbó felújítás, generátor csere és egyebek nem férnek bele megelőzésszerűen. Túlságosan drága alkatrészek. Nálam pépdául az ékszíjtárcsa sem adott előjelet, egy reccsenés, és elment a szervó meg a tóltés.
Liquid2020-01-03 19:19:17 // 119663
Egyszerű kopó-fogyó alkatrészeknél ez működik, egy bizonyos szintig. Amúgy meg szerintem kb. mindegyikünk így cselekszik. De nem tudsz tervszerűen komplett olajcső rendszert, kardánt, leömlőt, turbot, befecskendező rendszert cserélni csak úgy megelőzésszerűen, mert hátha tönkremegy hamarosan, mert akkor kb. az Isten pénzét ölnéd bele, arról nem is beszélve, hogy nagyrészt feleslegesen csereberélnél.
Shadin2020-01-03 18:40:20 // 119662
Hogy utálom az eladási vastagviaszt az autón bakker :-(
Attis2020-01-03 17:50:02 // 119661
Alaposan át kell nézni a portékáját az biztos. Saját tapasztalatból mondom, hogy aki ennyiért vesz autót, az nagyítóval nézze át. Nehogy úgy járjon, mint én, hogy az első mosás alkalmával lejött a "polírozása" ezáltal látható lett sok száz ici-pici kőfelverődés a motorháztetőn. Van az az árszint, ahol beleférnek az ilyen használatból eredő dolgok, amit megpróbál az ember egy kis turpissággal leplezni, de ez már nem az az árszint SZVSZ.
Giuntini2020-01-03 17:25:04 // 119660
Azért az újpesti nepper baromian jó fotókat készít, ért ahhoz, hogy glancolja ki az eladásra kínált autóit. Hallottam már azért arról is negatív véleményt.
Krisz562020-01-03 15:27:56 // 119659
Én éppen emiatt cserélem a szerelőm által mondott alkatrészeket tervszerűen még mielőtt megadná magát. (Volt is, hogy utolsó előtti pillanatban lett kicserélve a dolog...)Nemcsak nyugodtabb vagyok, de tervezhetőek a költségek is. Ettől függetlenül adódhat előre nem látott probléma, de ilyen még nem volt az elmúlt 1 év és 25e km alatt. :)
RomeoOne2020-01-03 15:18:10 // 119658
Még ha fel is tesszük, hogy tényleg annyi a km, amennyit ráhazudnakírnak, még akkor is komoly felár. Lehet, hogy lesz valaki, akinek megéri, hogy ha kipróbálja és tényleg érezni benne azt, amit írsz.
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-03 14:24:05 // 119657
Itt egy pl. Én simán vinném ennyiért.
Szerintem egy valóban kis futású autó megéri a felárat, mert nincs vele macera, és más az egész érzete az autónak. Egy bármilyen jól szervizelt, de nagyobb futású autó sosem lesz olyan, mint egy gyári futóművön, gyári kuplunggal szaladó kis km-es.
Szerintem egy valóban kis futású autó megéri a felárat, mert nincs vele macera, és más az egész érzete az autónak. Egy bármilyen jól szervizelt, de nagyobb futású autó sosem lesz olyan, mint egy gyári futóművön, gyári kuplunggal szaladó kis km-es.
RomeoOne2020-01-03 13:51:18 // 119656
Liquid2020-01-03 11:37:42 // 119655
Saját tapasztalatom szerint inkább a naptári kor és a km-ből adódó problémák jöttek és nem feltétlenül dízel-gondok. Futómű, szervo-cső, olajhűtő csövek, olajszűrő tömítés, kardán, leömlő, EGR tömítés. Az 1.9-nél ezek egy része értelemszerűen nincs.
Ezek alapján ha lecseréled egy 100-et futottra, akkor nyersz egy csomó időt és km-t.
Én pontosan így csináltam, az elmúlt 7 hónap rendben volt, remélem hosszabb távon is bejön a számításom :) Én is a Giuliára váltásig szeretném "kihúzni".
Szerintem 200e km és 10 éves kor felett kb. bármikor bármi elromolhat, nyilván nem feltétlenül fog... És mindent meg lehet oldani, tehát ha nem kell minden nap autóznod vele, vagy tudod pótolni egy-egy szervíz idejére, és alapvetően elégedett vagy vele, akkor tartsd meg, nem fog hirtelen széthullani. Nálam a kényszerpihenők hossza volt az ok, ami miatt cseréltem.
Ezek alapján ha lecseréled egy 100-et futottra, akkor nyersz egy csomó időt és km-t.
Én pontosan így csináltam, az elmúlt 7 hónap rendben volt, remélem hosszabb távon is bejön a számításom :) Én is a Giuliára váltásig szeretném "kihúzni".
Szerintem 200e km és 10 éves kor felett kb. bármikor bármi elromolhat, nyilván nem feltétlenül fog... És mindent meg lehet oldani, tehát ha nem kell minden nap autóznod vele, vagy tudod pótolni egy-egy szervíz idejére, és alapvetően elégedett vagy vele, akkor tartsd meg, nem fog hirtelen széthullani. Nálam a kényszerpihenők hossza volt az ok, ami miatt cseréltem.
RomeoOne2020-01-03 11:25:31 // 119654
Gondolkodom azon, hogy lecseréljem egy fiatalabb, 2010-2012 környéki 100e alatti futásteljesítményű 2,0-ás dízelre
Szerintem ne gondolkozz rajta, mert ilyen nincsen. Vayg ha mégis, annak majd nem akarod megfizetni a felárát. :)
Szerintem ne gondolkozz rajta, mert ilyen nincsen. Vayg ha mégis, annak majd nem akarod megfizetni a felárát. :)
knrdptr2020-01-03 11:19:43 // 119653
Sziasztok! Először is B.Ú.È.K.!
A dilemmám a következő : adott egy 2006-os évjáratú 1,9 jtdm 159 sw, évente ca. 25e km kerül bele, 95%-ban autópályán használom. Jelenleg 203e km van benne. Gondolkodom azon, hogy lecseréljem egy fiatalabb, 2010-2012 környéki 100e alatti futásteljesítményű 2,0-ás dízelre, vagy használjam még ezt 3-4 évet hogy aztán vegyek egy Giuliát. A kérdés: milyen gondok (részecskeszűrő ...) jöhetnek 200e km felett, milyen tapasztalataitok vannak? Mit gondoltok?
A dilemmám a következő : adott egy 2006-os évjáratú 1,9 jtdm 159 sw, évente ca. 25e km kerül bele, 95%-ban autópályán használom. Jelenleg 203e km van benne. Gondolkodom azon, hogy lecseréljem egy fiatalabb, 2010-2012 környéki 100e alatti futásteljesítményű 2,0-ás dízelre, vagy használjam még ezt 3-4 évet hogy aztán vegyek egy Giuliát. A kérdés: milyen gondok (részecskeszűrő ...) jöhetnek 200e km felett, milyen tapasztalataitok vannak? Mit gondoltok?
Kazes☻2020-01-02 19:07:53 // 119652
Nem értem a kérdésed. Szerintem nem írtam ilyesmit, vagy kizárólagosságot... Természetesen vannak jók és én is láttam Érden 7000, azaz hétezer km-t futott 1,8-ast Veronából és bizony, hogy klassz volt... nem is volt ott sokáig. :)
A többit meg majd eldönti pinyti cartárs.
A többit meg majd eldönti pinyti cartárs.
Liquid2020-01-02 18:04:01 // 119651
Ez teljesen jogos, a kollektív tapasztalat szerint 200e km-ig nem nagyon van probléma, ahol valós a méter és nincs szétgyalázva.
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-02 17:59:00 // 119650
De miért feltétlenül? Igaz én csak a keveset futottakat és az annak hazudott darabokat nézem, de egy ennyit futott Giulietta 1-1.2 misivel hosszabb. :-)
Városban a méter sem gyűlik olyan gyorsan, egy ennyit futott autó nálunk 8 év alatt fordulna a 100e km-be. Nyilván valós km kell hozzá, de itt sok cserélendő dologra nem számítanék a 8 év alatt az olajokon, szűrőkön kívül. Sem a Giuliettanál, sem a 159-nél.
felgumiznám négyévszakossal és ennyi. Ha ez a példány kamu, akad biztos másik, ha jól tudom Attis autója pl pont egy ilyen alig futott darab, és nem nagyon jár ide szerelési tanácsokért XD
Városban a méter sem gyűlik olyan gyorsan, egy ennyit futott autó nálunk 8 év alatt fordulna a 100e km-be. Nyilván valós km kell hozzá, de itt sok cserélendő dologra nem számítanék a 8 év alatt az olajokon, szűrőkön kívül. Sem a Giuliettanál, sem a 159-nél.
felgumiznám négyévszakossal és ennyi. Ha ez a példány kamu, akad biztos másik, ha jól tudom Attis autója pl pont egy ilyen alig futott darab, és nem nagyon jár ide szerelési tanácsokért XD
Liquid2020-01-02 17:52:49 // 119649
Emlékszel mit mondott Bill Gates? :D Mire elég most 640kb memória? :D
Amúgy meg nagyon nem jó megközelítés, az hogy X vagy éppen Y lóerőnek elégnek kell lenni. A lóerő önmagában semmit se jelent, mert pl. a 140 Le egy Pandában egy vadállat lenne, a 159-ben meg éppen elég a helyváltoztatáshoz.
Nem bántottál meg senkit, én sem akartam, de ettől még tudjunk tárgyilagosak lenni, amúgy meg te vitted bele ezt a lóerő vonalat.
Erőből sosem elég (ésszerű keretek között), aki az ellenkezőjét állítja annak nem volt még a kezében erősebb autó.
Mert egy 200+ lovast is lehet ésszel vezetni, csak ott van tartalék, és nem kell vakarózni ha előzni kéne egyet.
Fogalmazzunk inkább úgy hogy mindenkinek megvan az a szint, amire szüksége van ilyen vagy olyan okból és azt gondolja elégnek. Bár a jelenlévők nagy része biztosan kérne több lovat ha lehetne :D
Amúgy meg nagyon nem jó megközelítés, az hogy X vagy éppen Y lóerőnek elégnek kell lenni. A lóerő önmagában semmit se jelent, mert pl. a 140 Le egy Pandában egy vadállat lenne, a 159-ben meg éppen elég a helyváltoztatáshoz.
Nem bántottál meg senkit, én sem akartam, de ettől még tudjunk tárgyilagosak lenni, amúgy meg te vitted bele ezt a lóerő vonalat.
Erőből sosem elég (ésszerű keretek között), aki az ellenkezőjét állítja annak nem volt még a kezében erősebb autó.
Mert egy 200+ lovast is lehet ésszel vezetni, csak ott van tartalék, és nem kell vakarózni ha előzni kéne egyet.
Fogalmazzunk inkább úgy hogy mindenkinek megvan az a szint, amire szüksége van ilyen vagy olyan okból és azt gondolja elégnek. Bár a jelenlévők nagy része biztosan kérne több lovat ha lehetne :D
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-02 17:50:31 // 119648
Szerintem igazából nem vonta senki kétségbe amit leírtál, és nem hinném, hogy bántó szándékkal írt volna bárki bármit (még ha elő is fordul néha itt ilyesmi). A kinek mennyi lóerő elég egy tök szubjektív dolog. Bizonyítsam? XD
Anno a 156 1.6 TS sem volt versenygép, de pörgős is egyhatosként maradt meg a fejekben. 10.5s alatt gyorsul 100-ra.
A 159 1.8 mpi pontosan ugyanezt tudja, mégis lomha 159-ként könyveljük el. Miért is? :-)
Még csak nem is tapasztalati alapon, hanem csak úgy saccra.
Persze hogy elég az a 140 lóerő normális közlekedésre! Erősebb autóval könnyebb közlekedni, de nem létfeltétel a rengeteg lóerő. Kb két km fejben átállni. Tudom, mert közlekedek én a 146-tal országúton is, és nem mondanám, hogy fáj a 90 ló (a maga 11s-os gyorsulásával). A fotelben elmélkedve hú de számít, az országúton közlekedve egyszerűen pillanatok alatt alkalmazkodik az ember. Ugyanúgy haladok, előzök, megyek normális tempóban, és még élvezem is. Az hogy egy autó erősebb, mint amire feltétlen szükség van, az már egyéni preferencia. Van nyilván előnye és nyilván mindenki máshol húzza meg a határt amit elégnek gondol.
A tapasztalatodat meg köszönöm, engem már csak azért is érdekel, mert nálam is vannak bekedvencelt Giuliettak és 159-ek a ha.hu-n. :-)
Anno a 156 1.6 TS sem volt versenygép, de pörgős is egyhatosként maradt meg a fejekben. 10.5s alatt gyorsul 100-ra.
A 159 1.8 mpi pontosan ugyanezt tudja, mégis lomha 159-ként könyveljük el. Miért is? :-)
Még csak nem is tapasztalati alapon, hanem csak úgy saccra.
Persze hogy elég az a 140 lóerő normális közlekedésre! Erősebb autóval könnyebb közlekedni, de nem létfeltétel a rengeteg lóerő. Kb két km fejben átállni. Tudom, mert közlekedek én a 146-tal országúton is, és nem mondanám, hogy fáj a 90 ló (a maga 11s-os gyorsulásával). A fotelben elmélkedve hú de számít, az országúton közlekedve egyszerűen pillanatok alatt alkalmazkodik az ember. Ugyanúgy haladok, előzök, megyek normális tempóban, és még élvezem is. Az hogy egy autó erősebb, mint amire feltétlen szükség van, az már egyéni preferencia. Van nyilván előnye és nyilván mindenki máshol húzza meg a határt amit elégnek gondol.
A tapasztalatodat meg köszönöm, engem már csak azért is érdekel, mert nálam is vannak bekedvencelt Giuliettak és 159-ek a ha.hu-n. :-)
Kazes☻2020-01-02 17:46:51 // 119647
Igen. Viszont as cartárs konkrétan az „1.8 szívó "opelmotor"”-ra kérdezett rá és volt kíváncsi.
Mondjuk (ahogy írtam is) szvsz a Giuliettaval jobban járna, de ez már az Ő dolga... ezért is említettem meg, hogy másik topic jobban feküdne a témának. ;)
Ebből fölöslegesen kreálnál vitát...
Mondjuk (ahogy írtam is) szvsz a Giuliettaval jobban járna, de ez már az Ő dolga... ezért is említettem meg, hogy másik topic jobban feküdne a témának. ;)
Ebből fölöslegesen kreálnál vitát...
Liquid2020-01-02 17:40:52 // 119646
nem egészen, mert az autó nem csak motorból áll, és szerintem ha valami dilemmázik valamin akkor minden információfoszlány értékes lehet, pont erről szól a fórum. Tény hogy egyedül neki van sima 1.8-a, de ehhez hasonló kérdéseknél, ha senki nem válaszol, mert nem 100%-ban kompetens, akkor meg az lesz a baj, hogy mért nem válaszol senki.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-02 17:37:42 // 119645
Kinek mi a minden... apámnak még sok is lenne, nekem a világ sem elég :)))
Kazes☻2020-01-02 17:34:06 // 119644
Nyugodt szívvel... attól még tényként kezelendő. ;)
Attis2020-01-02 17:14:55 // 119643
Nekem az említett példány van, így én tapasztalatot írok. Nem írtam sehol, hogy versenygép, ellenben továbbra is tartom, hogy 140 LE-nek elégnek kell lennie mindenre! Le írtam a gyenge pontot is, mégpedig az F17es váltót. Én sem szoktam odaírni, hogy valótlant ír sok ember a 2,4esről, hogy így meg úgy. Azzal sem egy versenygép. És bocsánat, nem akartam senki lelkébe gázolni ezzel.
Liquid2020-01-02 17:01:10 // 119642
ezt vitatom, de mindegy...
Kazes☻2020-01-02 16:08:15 // 119641
Éppen ezért egyedül Attis cartársé volt értékelhető...