Fórum >> Típusok >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-17 13:06:09 // 122359
olyanom nem volt sokáig :DDD
leopop32020-07-17 13:04:37 // 122358
És a gyári 2.4 től? :)
leopop32020-07-17 13:04:01 // 122357
Köszönöm szépen! 😁🍀
Nyilván nem egy jó helyzet ez mert minden nap így is átfut a fejemben meg a szüleimében is hogy egy új motor most akciós áron van nem kéne-e venni belőle egyet a biztonság kedvéért.
És akkor gyakorlatilag van egy új 0km-s Brerám.
yani🍀2020-07-17 12:54:25 // 122356
Hát, őszintén kívánom, hogy így legyen!
Én mondjuk nem hiszek ebben. A motor nem egy váltó, ahol fogaskerek hajtják egymást. Azok megmunkálási minősége messze van köszörült felületekétől. A motorban pedig minden felület ilyen, ráadásul ha jól működik, akkor ugye még olajfilm is van a súrlódó felületek között. Én ezt a motort főleg nem húznám, örülnék, hogy működik és reménykednék, hogy ez az állapot jó sokáig tartson! Koromból fakadóan a csodákban már nem hiszek.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-17 12:51:59 // 122355
nekem volt hát, a húzott 2,4-től nem tudott elmenni :)))
leopop32020-07-17 12:41:37 // 122353
*lerakódásokat
leopop32020-07-17 12:41:11 // 122352
Hát elvileg ugye ilyen letakódásokat mosott ki.
Minden motornak van egy adott kopása ezek ugye le vannak ragadva. Na ezt mosta ki a mosóolaj.
Nem tudni honnan van és azt sem láttunk honnan hiányzik.
Sűrűn cserélünk olajat most egy darabig higy kimossuk a rendszert.
leopop32020-07-17 12:38:05 // 122351
Nem volt szerencsém a 3.2-vel még
yani🍀2020-07-17 12:32:28 // 122350
Lehet, hogy én vagyok tudatlan, de nem értem.
Az tiszta, hogy a mosó olaj, főleg, hogy jártál is vele, nem olyan kenőképességű, mint a belevaló olaj. Én azt nem értem, hogy honnan vannak a fém részecskék és, hogy ez nem hiányzik sehonnan? Vagyis inkább úgy kérdezem, hogy mi kopott el?
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-17 12:32:26 // 122349
nah jah ez a helyes megfogalmazás alapból erőset kell venni és akkor nincs szopóroller :)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-17 12:30:15 // 122348
meg azért spórolj egy másik váltóra is ez a 3.2 nem az a 3.2... ezt minden Alfás tudja :P
leopop32020-07-17 12:26:23 // 122347
Ki ez a Tomi eléggé érdekel :)
Illetve mit kell róla tudni?
Igazad van csak en túlzásnak tartom a Stage 3 illetve 4-et.
Liquid2020-07-17 12:13:39 // 122346
Utólag turbosítani/kompresszorosítani egy szívómotort sokkal nagyobb belenyúlást igényel, mint kihozni némi extra lóerőt egy már eleve megfújt motorból.
Ezt majd látni fogod te is :) Illetve mindig lesz egy gyenge láncszem...
Tomi az aki ezeket végigjárta vagy inkább fégigszopta :)
Mindig volt valami ami nem volt kerek és hiába volt nagyon erős, mégis tudtam vele versenyezni. Persze amikor összeállt, akkor nyilván elment.
Aztán megtért és vett egy alapból kellően erős gépet :)
leopop32020-07-17 12:05:58 // 122345
De annak mindig hajszárító hangja lesz :D
Ami egyáltan nem illik az autóhoz.
Illetve Stage 3 vagy 4 kell hozzá legalább a 3.2 nél meg elég egy kompresszor 0.65 bar nyomással.
Azért remélem érzed hogy egyiket szarrá kell húzni azaz az 1.8 Tbi-t míg elég egy kompresszor kis nyomással a 3.2 re és ott még hang is lesz élég jó :)
leopop32020-07-17 12:02:36 // 122344
Fém reszelék volt az olajban a mosóolaj miatt
leopop32020-07-17 12:01:48 // 122343
Úgy néz ki igen de ezt már irtam :)
yani🍀2020-07-17 11:55:10 // 122342
És mi volt egyáltalán a baja?
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-17 11:54:18 // 122341
jah 1.8TBi-t meg 400-zal :DDD
tirex2020-07-17 11:51:45 // 122340
Hogy van a motorja a brerának? Minden fajin?
leopop32020-07-17 11:44:19 // 122339
Egy ilyenben de szívesen ülnék :)
Giuntini2020-07-17 11:33:43 // 122338
Csináltak 3,2 V6 Kompressort 350 lóval.:)
leopop32020-07-17 11:20:46 // 122337
Teljesen igazad van egy pillanatig sem mondom hogy nem :)
Tudom mennyi mindent kell majd átalakítani ez ezzel jár :)
Amióta megvettem mindig szépen lassan valamit csinálok rajta egyszer csak készen lesz. A legnagyobb baj hogy mindig az idő hogy legyen rá :)
leopop32020-07-17 11:16:26 // 122336
3 videót találtok majd Google Drive-on az elsőt javaslom de persze mindegyiket megnézhetitek :)
Szeritnem így már érthető hogy miért nem lesz soha ilyen hangja egy Tbi-nek :)
leopop32020-07-17 11:13:47 // 122335
Azt én is hallottam még az is semmi extra hidd el. Ha a feketéről beszélsz egy sima 70 ezres Ulter sport dob van rajta azt csá.
Csak hogy ha már ennyire jövök hogy milyen jó hangja van az enyémnek akkor itt egy kis bizonyíték :)
Olasz kézzel készült autóra hangolt nyílt rendszer: 2.2 JTS Leo Brera hang :)
yani🍀2020-07-17 11:09:30 // 122334
Itt a többség kicsit más korosztályba tartozik, mint Te. Talán ebből fakad, hogy mi már inkább azt szeretjük, ha valami jól és tartósan működik. Mi is voltunk fiatalok és mi is építgettünk tuningoltunk járműveket és mi már megjöttünk abból, hogy az ilyen járművek nem sokáig bírják. Tudod egy dolog húzni a motor, de akkor a kuplung fog megcsúszni, ha marad gyári. Persze van kevláros, erősített, de a váltó és a difi is arra a teljesítményre van méretezve, amit a tervezésnél jó néhány ember kiszámolt.
Gondolhatod, hogy Te okosabb, jobban felkészültebb vagy náluk. Mi is azt hittük anno.
A különbség a tapasztalásban van. Majd rá jössz Te is és inkább arra törekedsz majd idővel, hogy a gyári állapot közelében tartsd a szeretett járművet!
Addig is Erhardot tudom neked idézni: " Sok sikert hozzá!"
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-17 11:09:19 // 122333
hallottam egy pécsi srácét semmivel sem különb ellenben a TBi megy :DDD
leopop32020-07-17 11:02:31 // 122332
Hallottam és láttam is élőben pont olyan siralmas hangja van mint ebben a videóban.
Te szerintem nem hallottad az enyém olyan mély morgos hangja van hogy az hiszed egy régi V6 :)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-17 10:59:29 // 122331
akkor még nem hallottad Ragazzon rendszerrel cefet hangja van....Tessék Brera is 1.8 is, Ragazzon is :DDD élőben sokkal jobb nálam volt ilyen a Novitec még jobb :P
klikk
leopop32020-07-17 10:55:49 // 122330
Igen nagy kár hogy kihagyták a 159/Brera GTA-t na az elég ütős lett volna :)
Így az az opció maradt meg ha valaki elég perverz csinál magának valami hasonlót :)
Giuntini2020-07-17 10:53:06 // 122329
Ezt is meg kell érteni! A 159 új dimenziókba helyezte az Alfát biztonság terén. Kategóriájának legmerevebb karosszériákát alkották meg, minden eddiginél jobb futóművel! Nincs csavarodás, ezért a valódi kanyarsebességet nem is lehet érezni. A 147-el tudom összehasonlítani, a TS motor szólt rendesen, a futómű a kaaztni mókázott, de tudom, hogy közel sem mentem olyan sebességgel, amit a 159 megengedett.
A 156-nak ugyanez a futóműve, mint a 147-é!
Sajnos a 159 félbevágott project! Ha elkészült volna a V8 GTA 450 lóval....
leopop32020-07-17 10:50:13 // 122328
*megérteni
leopop32020-07-17 10:49:42 // 122327
Te érted de volt aki nem :)
tdemeter2020-07-17 10:47:31 // 122326
Ezért kár ordibálni, simán leírod is értjük.
leopop32020-07-17 10:46:45 // 122325
*miért
leopop32020-07-17 10:46:26 // 122324
Köszönöm 😊
leopop32020-07-17 10:44:02 // 122323
Ismerem ezt a variációt is persze de mért nehéz mégérte hogy nekem elég a 2.2 is kompresszorozva. Soha nem lesz olyan hangja egy TBi-nek mint amilyen most az enyémnek van. Nálam ez is egy fontos szempont :)
leopop32020-07-17 10:41:23 // 122322
Az vicces mennyire nincs meg hogy ezt miért írtam.
Ha nem esett volna le akkor hátha így: LEFOSOM MAGASRÓL KI MIT GONDOL A BRERÁMRÓL SZIMPLÁN KITALÁLTAM VELE EGY PROJECTET AMIT MAGAMNAK MEG SZERETNÉK CSINÁLNI. MERT LEHET TE NEM DE ÉN EZEN NŐTTEM FEL AHOGY A TV-BEN KB EGY UTCAI SIMA KOCSIBÓL OLYAT CSINÁLNAK AMIRŐL ÁLMODOTT CSAK MINDIG A TULAJ. NA EZT SZERETNEM VÉGHEZVINNI DE LÁTOM EDDIG NEM JÖTT LE.
tdemeter2020-07-17 10:40:19 // 122321
Így van, gyönyörű darab, máig a kedvenceim egyike.
leopop32020-07-17 10:34:29 // 122319
Látom nem esik le mint akarok mondani :)
Liquid2020-07-17 10:14:44 // 122318
úgy-úgy, meg lejtőre :)
Giuntini2020-07-17 10:12:49 // 122317
Ez teljesen így van! Azt is hozzá kell tenni, hogy a 159 valahol a 156 és a 166 között helyezkedett el, megpróbálta kitölteni a felső-közép űrt!
Teljesen más kategóriájú autókkal vetjük össze! Kíváncsi lennék egy 2,4 159 és 166 összehasonlításához. Nem gyorsulás, hiszen a 166 súlyelőnnyel megy, és a 159 gyári progival alig erősebb az utolsó szériás 66-nál. Futóműben és egyebek terén....
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-17 10:08:47 // 122316
Te tudod, Kisalföld, Alföld, Mezőföld ide találták ki :DDD
Liquid2020-07-17 10:03:19 // 122315
Eleinte egész normális gyerek volt, aztán bekattant...
Pont mint annakidején Perdix :)
Liquid2020-07-17 10:00:07 // 122314
hát ja, 200 ló elég szegényes, nem is értem hogy tudunk vele élni :D
Ez szerintem nem feltétlenül csak Opel-éra, inkább annak a kornak a hagyatéka, a kor és kategóriatársai se nagyon könnyebbek, csak valahogy mégis mindig az Alfát baxtatja mindenki, ezzel(is).
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-17 09:51:54 // 122313
elhiszem, mindenki többet szeretne belelátni a sajátjába, mint ami... én még mindig élvezettel ülök vissza az 59be nekem nagyon bejön a kormányzása, futóműve ... Guliettaból csak a QV-ből van tapasztalatom az nagyon megy de nem az a feeling futóműre, mint az 59 pl... a 66 V6 is jópofa játékszer igazi hajó ...
Giuntini2020-07-17 09:50:09 // 122312
Szoszához ne hasonlítsuk Leót! Az belekötött mindenkibe, Leo csak imádja a sajátját!
forrasr2020-07-17 09:41:42 // 122311
Volt itt aktív user akinek 2,4-es Brerája volt, de valahogy neki sem sikerült beilleszkedjen...pedig mindent is jobban tudott,persze tudom...nem a motoron múlt :D
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-17 09:20:49 // 122310
hát sajnos kár volt ezt az Opel érát erőltetni inkább jöttek volna ki a turbóval előbb azzal már azért elég élhető, meg egy 2.4-gyel is megírva... tudom a 200 ló semmire sem elég :DDD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak