tirex2020-08-20 08:05:13 // 122735
Nem lett feltöltve de ez eddig is így volt.
forrasr2020-08-20 07:38:26 // 122734
Fel lett töltve a szűrő üzemanyaggal beszerelés előtt?
tirex2020-08-20 07:16:28 // 122733
Köszönöm az infót, nem kezdjük el akkor ész nélkül szerelgetni. Kivárok, meglátjuk mit csinál, amíg hazavisz nincs gond.
fazek2020-08-20 06:37:19 // 122732
Hali! Sajnos találkoztam már ezzel a hibával,többször is. A hiba oka nem derült ki.
Első alkalommal az injektorok lettek bevizsgálva,rendben voltak,a hiba is megszünt.
Pár hónap múlva ü.a. szűrő cserét követően ismét produkálta a hibát.Nagynomású szivattyú bevizsgálás után rendben ment az autó,pedig a szivattyú jó volt,nem kellett felújítani.
Harmadszor ismét az ü.a.szűrő csere után kezdte a hisztit,kétszer letiltott,de szerencsére elmúlt magától a hiba.
Csöri se tudott biztos megoldást,túl sok résolaj veszteségre gyanakodott.
Nálam 3000 fordulat fölött adta be a hibakódot és tiltotta le a motort.
Első alkalommal az injektorok lettek bevizsgálva,rendben voltak,a hiba is megszünt.
Pár hónap múlva ü.a. szűrő cserét követően ismét produkálta a hibát.Nagynomású szivattyú bevizsgálás után rendben ment az autó,pedig a szivattyú jó volt,nem kellett felújítani.
Harmadszor ismét az ü.a.szűrő csere után kezdte a hisztit,kétszer letiltott,de szerencsére elmúlt magától a hiba.
Csöri se tudott biztos megoldást,túl sok résolaj veszteségre gyanakodott.
Nálam 3000 fordulat fölött adta be a hibakódot és tiltotta le a motort.
leopop32020-08-19 22:20:38 // 122731
Ezzel én is így vagyok 😁🤝
tirex2020-08-19 19:49:48 // 122730
Üdv/ 0091-es hibakódom van. Valaki találkozott már vele? Csak a megoldás is érdekel! :))) Tünet: Olajcsere és gázolajszűrőcsere után kb 2 kilométert mentem és erősebb gázadásra leállt a motor plusz motorkód. Második indításra beindult és 2000-es fordulatig semmi gond, erősebb gázra letilt. Régi szűrő vissza kód töröl és gyönyörűen működik. Kb.1500km-et mentem és megint kezdte. Bécsnél leállt. másodikra indut, elmentem Linzig, 130-at és 2000-es fordulatot nem átlépve. Teletankoltam igazi régi gázolajjal amiben semmi bio nincs, járattam 10 percig, leállítottam. Újraindít és még a motorkontroll lámpa is elaludt. Valahol betankoltam valami szart? Pénteken hazafelé tesztelem.
Piritu - 1.000.0002020-08-19 17:19:13 // 122729
Harmadik voltam a sorban :-)
Marseus2020-08-19 16:42:13 // 122728
Én voltam az illető és tényleg simán csak kíváncsi voltam és ki akartam próbálni,nagyon elégedett vagyok vele. A Ti kerekekkel együtt brutálisan megváltozott a stabilitása. Ég és föld. Jött vele a mű bizonylat azt gondoltam ennyi elég is. Hát nem...segond,átfestem. Fóliát is tetettem körbe mert nekem nem tetszik a halottas kocsi stil pedig tudtam,h le kell venni ki bírok 10 ezret,hogy 2 évente újra rakják.
Marseus2020-08-19 16:35:29 // 122727
Én ezt tartom az érthetőbbnek,mármint a nehéz lábú Alfás. Azt szarabbul viselem mikor egymást mószerolják.
Liquid2020-08-19 13:56:18 // 122726
Az szép :) Elöl mentél?
leopop32020-08-19 13:54:39 // 122724
Fura én nem tapasztaltam ilyet viszont azt tudom hogy az alfások nehéz a lába :DD
Piritu - 1.000.0002020-08-19 12:55:17 // 122723
Engem simán kivettek egy négyes konvojból hogy gyorsan mentem. Amit nem is tagadtam, csak annyit kérdeztem hogy a többiek miért nem állnak itt, mert 20 km-óta együtt jövünk. Ha én gyorsan mentem, nekik is gyorsan kellett menniük. :-DD
leopop32020-08-19 11:51:40 // 122722
Amit először írtál teljesen egyet értek nemrég láttam egy igen tanulságos videót ezzel kapcsolatban ahol konkrétan azt sem tudták a rend éber őrei mit kell nézni de mégis belekötöttek :DD
Amúgy én azt vettem észre hogy annyira nem baszogatják az alfásokat az átalakítások miatt.
Például amikre ki vannak hegyezve: VW csoport, Honda illetve a régi japánok.
Amúgy én azt vettem észre hogy annyira nem baszogatják az alfásokat az átalakítások miatt.
Például amikre ki vannak hegyezve: VW csoport, Honda illetve a régi japánok.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-08-19 09:10:49 // 122721
sajnos a tapasztalat ezt mutatja még ha sarkosítva is van úgy akarják a törvényeket betartatni, hogy közeben nem ismerik azokat :(((
más, most rendeltek törökből Alfa alkatrészt Basar Sinar úr, Aksemsettin Caddesi Nurcicegi Sokak-ból és még mi panaszkodunk a hosszú városnevekre :DDDD
más, most rendeltek törökből Alfa alkatrészt Basar Sinar úr, Aksemsettin Caddesi Nurcicegi Sokak-ból és még mi panaszkodunk a hosszú városnevekre :DDDD
Liquid2020-08-19 08:35:24 // 122720
A rugóba, gátlóba belekötnek, de csak akkor ha színes. Ha fekete akkor a kutyát se fogja érdekelni.
Piritu - 1.000.0002020-08-19 07:28:51 // 122719
A példádnál maradva, miért nem olyat tett be az illető aminek volt magyar papírja? Szerintem a legalizálás a vásárláskor eszébe se jutott, csak megtetszett neki.
Itt amikor a gumist kérdeztem felni ügyben az első reakciója volt hogy magyar papír van-e hozzá? Majd közölte hogy a magyarítás mibe kerül.
A fék színe meg mindegy, a fék legyen gyári. Nekem a Spider piros fékekkel műszakizik gond nélkül pedig ez sose volt gyárilag piros.
A rugóim se gyári színűek voltak.
Itt amikor a gumist kérdeztem felni ügyben az első reakciója volt hogy magyar papír van-e hozzá? Majd közölte hogy a magyarítás mibe kerül.
A fék színe meg mindegy, a fék legyen gyári. Nekem a Spider piros fékekkel műszakizik gond nélkül pedig ez sose volt gyárilag piros.
A rugóim se gyári színűek voltak.
Piritu - 1.000.0002020-08-19 07:21:49 // 122718
Lehet hogy igazad van és öregszem már én is, de jó példa a Spider. A régi Spiderhez képest az újabb csendesebb. Szívesebben indulok vele hosszabb útra, mert amikor az ember "csak" halad mondjuk az olasz autópályán Monaco felé, akkor élvezetes a csend. Amikor meg kell, akkor szól. Kis odafigyeléssel a többi autó kipuffját is lehetne ilyenre tervezni gyárilag. Mondjuk 3 dob + 2 katalizátor van alatta.
Piritu - 1.000.0002020-08-19 07:14:12 // 122717
Pont a Pajero volt anno téma emiatt. Jó példák vannak rajta mai gyári kiegészítőként nem mehet közútra, mert azok terepre készültek. Ilyen volt a gallytörő, a kabin feletti lámpasor, keresőlámpa, bizonyos futómű.
Marseus2020-08-19 00:24:38 // 122716
Azért a lehúzást nem egyformán viseljük,azabaaj!:-)
Marseus2020-08-19 00:20:15 // 122715
Szerintem most Nálad a bölcsek köve! Sajnos az eszetlen árekkal van a gond. Ahogy láttátok én a papíros témával kezdtem,de az ökör ár az ökör ár! És sárga a fékem nem piros!!!! :-)))))tehát nem lehet gyárinak nézni de pont fingja sincs a "Biztosnak",h van gyári színes szerintem. De tényleg a fékért aggódok a legkevésbé,a rugót találtam a gyenge pontnak.
Marseus2020-08-19 00:15:46 // 122714
Azért ez nagyon le egyszerűsített verzió van benne igazság.
leopop32020-08-18 23:45:47 // 122713
Számból vetted ki a szavakat :)
leopop32020-08-18 23:44:46 // 122712
Ja semmi baj.
Remélem lesz itt olyan aki meg tudja válaszolni talán Liquid?
Neked volt 156-on sportkipufogó nem?
Hát én meg tudom érteni miért ad rá ki valaki pénzt, nem véletlen az összes 2.2 Brera tulaj akit ismerek cserélte olyan folytás van a rendszerben a gyári dobok miatt hogy muszáj kívánja a kocsi :)
Illetve ez ízlés kérdése is valakinek bejön valakinek nem ilyen egyszerű szerintem de ez így van jól :)
Remélem lesz itt olyan aki meg tudja válaszolni talán Liquid?
Neked volt 156-on sportkipufogó nem?
Hát én meg tudom érteni miért ad rá ki valaki pénzt, nem véletlen az összes 2.2 Brera tulaj akit ismerek cserélte olyan folytás van a rendszerben a gyári dobok miatt hogy muszáj kívánja a kocsi :)
Illetve ez ízlés kérdése is valakinek bejön valakinek nem ilyen egyszerű szerintem de ez így van jól :)
Liquid2020-08-18 23:42:01 // 122711
Sportkipuf és sportkipuf között igen nagy különbségek vannak. Nekem is volt olyan hangos, amit nem lehetett soká bírni, de Istentelen jó hangja volt. Aztán lett olyan ami még szintén jó hangú de nem zavaró. Ez nagyon attól függ hogyan és mire használja az ember az autót. Ha a Tiborral hosszabb távban gondolkodnék, már vettem volna rá valami kipufogót, mert nagyon semmilyen hangja van sajnos.
Ismétlem magam, de van az az életkor amikor fontos a hang :)
Ismétlem magam, de van az az életkor amikor fontos a hang :)
leopop32020-08-18 23:40:08 // 122710
Pontosan :DD
Liquid2020-08-18 23:38:35 // 122709
Nem állítanak meg, az már elmúlt. Meg az a helyzet hogy mindannyian rég kiöregedtünk abból a bizonyos korból, amikor fontosak voltak ezek a dolgok. A mai fiataloknak meg már mindegy.
Liquid2020-08-18 23:35:33 // 122708
Ez egy 2000 körüli full gyári Pejero volt, mindegyik ott volt gyárilag a gallytörő, te is láttál már párat :)
Minek megcsinálni? Azért mert nem mindenki elégszik meg a gyári dolgokkal, igény lenne legalizálásra is, csak egyszerűsíteni kellene. Persze akkor is lennének hülyegyerekek, de kevesebben.
Minek megcsinálni? Azért mert nem mindenki elégszik meg a gyári dolgokkal, igény lenne legalizálásra is, csak egyszerűsíteni kellene. Persze akkor is lennének hülyegyerekek, de kevesebben.
Piritu - 1.000.0002020-08-18 23:23:29 // 122707
A Youtube-n rengeteg német rendőrségi videó van fent (sok tévéállomás csinál sorozatot ebből), ahol a megállított autó/motor nem engedélyezett tuninggal van felszerelve. Sose értettem hogy amit be lehet íratni miért nem íratják be a forgalmiba? Amit meg nem szabad, minek csinálják? (pl. túl kicsi tükröt a motorra)
Piritu - 1.000.0002020-08-18 23:11:03 // 122706
A gyalogosvédelem miatt nem lehet mostanában lapos motorháztetőt gyártani. Jó példa a Giulia is. A Spiderhez képes az is magasan hordja az orrát.
Piritu - 1.000.0002020-08-18 23:06:37 // 122705
Továbbra is tartom, ha egyenes úton jársz akkor kötözködhet kedvére.
Anno rohadtul élveztem az elsősegély csomagos dolgot a pékekkel. Külön nekik beraktam a Pók 15 éve lejárt csomagját is. Kár hogy nem állítottak meg :-)
Ellenben az égőkészlettel igen. Jó buli volt látni az erőlködést :-)
Anno rohadtul élveztem az elsősegély csomagos dolgot a pékekkel. Külön nekik beraktam a Pók 15 éve lejárt csomagját is. Kár hogy nem állítottak meg :-)
Ellenben az égőkészlettel igen. Jó buli volt látni az erőlködést :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-08-18 23:03:16 // 122704
gallytörő ... és a kb 1.8m magasan lévő motorháztető a RAM-on vajh milyen gyalogosvédelemmel rendelkezik....
Piritu - 1.000.0002020-08-18 23:02:30 // 122703
Bocs, de ezt nem tudom. Sose merült fel bennem hogy brumm-brummot hallgassan órákon keresztül. Egyszer volt "szerencsém" egy sportkipufogós kocsival mennem a Fekete-erdőbe 1000 km-en keresztül, azóta nem tudom megérteni hogy valaki erre miért ad ki pénzt.
Piritu - 1.000.0002020-08-18 22:59:43 // 122702
Ha jól tudom a gyalogosvédelem miatt a gallytörő eleve szóba se jöhetne.
"Ja és gyakorlatilag lehetetlen, valamint az Isten pénze és ideje is kevés néha a szakszerű papírozáshoz." - akkor minek megcsinálni? Ha az ember odaáll a pofonért akkor ne csodálkozzon hogy megkapja. :-)
"Ja és gyakorlatilag lehetetlen, valamint az Isten pénze és ideje is kevés néha a szakszerű papírozáshoz." - akkor minek megcsinálni? Ha az ember odaáll a pofonért akkor ne csodálkozzon hogy megkapja. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-08-18 22:59:16 // 122701
kihagytad a navot, a nébihet és az összes faxxopó hatalmi szervet...a saját adónkból szopatnak le tövig... ez is magyar sajátosság még ha Gyuri szerint ez nem létezik :DDD
leopop32020-08-18 22:50:38 // 122700
Teljesen egyet értek
Liquid2020-08-18 22:49:52 // 122699
És sajnos az is igaz, hogy a hatalmat kapott csinovnyik általában (tisztelet a kivételnek) meg akarja mutatni a sok semmirekellőnek (akinek esetleg látszólag, vagy valóban jobban bejött az élet), hogy ki az úr. Legyen szó építési hatóságról vagy éppen jármű ügyintézésről.
leopop32020-08-18 22:49:13 // 122698
Dob nélküli kipufogót lehet forgalmiba íratni?
Elvileg sportkipufogót nem kell ezért kérdezem
Elvileg sportkipufogót nem kell ezért kérdezem
Liquid2020-08-18 22:47:24 // 122697
Mindkét oldalnak van igazsága.
Igen valóban legalizálni kell(ene) bizonyos dolgokat. De pl. egy féknyereg festés, vagy gyakorlatilag minden paraméterben gyárival egyező felni, ne legyen már vita tárgya.
Azonkívül kishazánkban sajnos pont a régivágású posztkomcsi vizsgáztatók ámokfutnak, és levetetik pl. a Pajero gyári küszöbjét és gallytörőjét, hogy az nem jó, és jobban tudják pl. a vontatható tömeget mint maga a gyár. Ja és gyakorlatilag lehetetlen, valamint az Isten pénze és ideje is kevés néha a szakszerű papírozáshoz. Legalábbis akkor ha nem áll az ember mögött egy média, vagy nincs kellő hátszele.
Mint minden ez is végtelenül egyszerű lenne: legyen minden is beírva a forgalmiba, de meg lehessen azt tenni könnyen, gyorsan és ésszerű áron. Csak nem megy az olyan könnyen faluhelyen, ahogy Bendegúz is megmondta :)
Igen valóban legalizálni kell(ene) bizonyos dolgokat. De pl. egy féknyereg festés, vagy gyakorlatilag minden paraméterben gyárival egyező felni, ne legyen már vita tárgya.
Azonkívül kishazánkban sajnos pont a régivágású posztkomcsi vizsgáztatók ámokfutnak, és levetetik pl. a Pajero gyári küszöbjét és gallytörőjét, hogy az nem jó, és jobban tudják pl. a vontatható tömeget mint maga a gyár. Ja és gyakorlatilag lehetetlen, valamint az Isten pénze és ideje is kevés néha a szakszerű papírozáshoz. Legalábbis akkor ha nem áll az ember mögött egy média, vagy nincs kellő hátszele.
Mint minden ez is végtelenül egyszerű lenne: legyen minden is beírva a forgalmiba, de meg lehessen azt tenni könnyen, gyorsan és ésszerű áron. Csak nem megy az olyan könnyen faluhelyen, ahogy Bendegúz is megmondta :)
leopop32020-08-18 22:46:12 // 122696
Ez pontosan így van sajnos
leopop32020-08-18 22:45:29 // 122695
Jaja értem de én a Ti felnire és a piros nyeregre gondoltam. Abba sehogy sem tudnak belekötni teljesen gyári.
De írtam is hogy erre gondoltam :)
De írtam is hogy erre gondoltam :)
Piritu - 1.000.0002020-08-18 22:08:22 // 122694
ezzel most azt hiszem darázsfészekbe nyúlok...
"Némely vizsgabiztos túl komolyan veszi magát és a munkáját." - szerintem meg a tunerek úgy gondolják hogy a cucc beépítésével vége a feladatnak. Nos nem, legalizálni is kell, azzal van vége. Utána veheti komolyan a munkáját mindenki nincs vele probléma. Be kell íratni a forgalmiba aztán csinál a pék amit akar.
(Miért is nem kellene mindenkinek komolyan vennie amit csinál?)
"Némely vizsgabiztos túl komolyan veszi magát és a munkáját." - szerintem meg a tunerek úgy gondolják hogy a cucc beépítésével vége a feladatnak. Nos nem, legalizálni is kell, azzal van vége. Utána veheti komolyan a munkáját mindenki nincs vele probléma. Be kell íratni a forgalmiba aztán csinál a pék amit akar.
(Miért is nem kellene mindenkinek komolyan vennie amit csinál?)
Smith2020-08-18 21:44:29 // 122693
nem irigyek, hanem pontosan úgy viselkednek, ahogy általában, amikor egy senki kezébe hatalmat adsz, és rögtön megpróbálja egy kicsit kompenzálni a saját jelentéktelenségét
berobbantam2020-08-18 18:59:37 // 122692
A rend éber őrei sokszor irigyek az alfásokra🤣
Marseus2020-08-18 16:38:18 // 122691
Mindezeket azért parázom túl,mert alfás haverom (autószerelő) fiát aki szintén alfás,rendőr jelentette fel ültetésért és megszenvedett a műbizonylattal, ő mondta,h 70k-ba fájt a hivatalos fordíttatása mert nem fogadták el a német nyelvűt. A fék nyerget én is csak kukacoskodásnak gondoltam volna (azért olyan is van) és mert ez sárga,szóval ilyen gyári nincs és csak azért kérdeztem hátha valaki szívta már meg. Némely vizsgabiztos túl komolyan veszi magát és a munkáját.
Marseus2020-08-18 16:31:45 // 122690
Most felbátorodtam,a végén még a fóliát sem szedem le az első ablakokról! :-)) Persze csak viccelek,mert arról fotó is lesz szal az esélytelen tudom de a többit hagyom. Köszi.
leopop32020-08-17 20:30:55 // 122689
Így van csak rosszul írtam:D
Ilyen ez ha az ember a Brerára figyel másra már nem is tud :DD
Ilyen ez ha az ember a Brerára figyel másra már nem is tud :DD
Roll19832020-08-17 19:07:45 // 122688
Kép alapján Tatán vagy, nem Tatabányán. :D
leopop32020-08-17 16:18:31 // 122686
Online tag
0
Vendég0
702
Fórum
Friss topicok
- Forma-1
- 159
- Találkozások
- AlfaCity 2025 - július ...
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Filmek
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám