Fórum >> Típusok >> 159

zoli9782021-01-15 14:18:38 // 123689
Egy keret, egy új szőnyeg, es Q4 felirat kellene. Q4 feliratra a 10 ezret azért sokallom, de hát olcsóbban nincs sajnos.
WarbiRunner (Gyuri)2021-01-15 14:13:46 // 123688
Nekem a Giuliettán Tesa Montage Fix (kültéri) fogja, még nem hagytuk el, tart szépen. Ha lesz kedvem és időm, azért lehet elviszem szemlére és matricáztatjuk :-)
Roll19832021-01-15 14:08:15 // 123687


Évek óta fent van, Patex kétoldalút használtam hozzá én is illetve egy olcsóbb kétoldalút és így telibe van rakva az egész, szerintem autót meg lehetne vele emelni. :D
KovacsK852021-01-15 13:51:26 // 123686
Patex kétoldalú, kültéri ragasztó több mint egy éve sziklaszilárdan fogja. Bauhaus, praktiker vagy bármelyik barkácsboltban kapható. Én is paráztam, de még csak nem is mozog semmit. Előtte mindkét felületet érdemes megtisztítani azt gól!
Liquid2021-01-15 13:47:37 // 123685
Pont így vagyok vele én is :) Ragasztani nem merném, de többen csinálták már probléma nélkül. A matrica nekem is csak addig volt szimpatikus, amíg létezett kicsiben. A pótlás ott is probléma volt, de legalább jól nézett ki :)
Smith2021-01-15 13:34:12 // 123684
Ragasztani nem merném, nem bizok benne. A csavar jó ötlet, majd legközelebb azzal teszem fel. Matrica meg szintén ragasztós, volt régen de pótolni kellett, akkor az hivatal, stb. macera. Addig biztosan így marad amíg a lökhárítót nem kell javítani / fújni :)
Liquid2021-01-15 13:14:15 // 123683
Rozsdamentes csavarok / vagy valami izmos ragasztó oszt jóvan, minek a keret? :)
RomeoOne2021-01-15 13:11:53 // 123682
Ha ragaszkodik valaki a fém rendszámhoz, akkor leginkább semmiylen kerettel ne ormótlanítsa még jobban a rendszámot szvsz ;)
Smith2021-01-15 13:04:12 // 123681
ja az króm teszkóskeret, igen...

Cseréld le!!! :)

Nekem ilyen van, nem drága, és nem a szokásos kopogós merev műanyagból van, hanem a puha, hajlékony verzió, többféle felirattal is lehet.

Innét: https://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-159/Exterior:::1_315_320.html

zoli9782021-01-15 12:12:14 // 123680
Ugye az eladó pont ezért nem csináltatta meg a kocsit mert 2 hónapot várni kellene. Én nekem meg csak az a nap volt jó, máskor nem tudtam elmenni érte max február végén, addig meg nem bírtam volna ki 😂 mondjuk én is meglepődtem, hogy ennyi idő alatt megcsinálták, és vállalták
WarbiRunner (Gyuri)2021-01-15 11:16:52 // 123679
Ezt jó gyorsan összehozták neked. Ennyi szervizre nálunk két hónapot biztos várni kell :-)
Még egy dolog maradt... a rendszám keret!! XD
Smith2021-01-15 09:01:26 // 123678
Akkor most csak hajtani kell bele a km-eket :)
zoli9782021-01-15 00:47:10 // 123677
Átesett az új szerzemény az első szervizen, kb ennyibe is számoltam a dolgokat. Ha valakit érdekel mit kellett rajta csinálni blog bejegyzésben megtalálja.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-01-14 15:27:16 // 123676
akkor igen az lakik benne arra kell figyelni, hogy sachs lendkerékhez 99%-ban csak a sachs kuplungszett jó nincs átjárás a két márka között...
Smith2021-01-14 10:59:00 // 123675
A cikkszámn alapján Sachs-ot hoz, ez azt jelenti, hogy eredetileg is Sachs van benne?
Smith2021-01-14 10:53:03 // 123674
Feltelepítettem egy tecdoc-ot, de nem, a váltó cikkszáma alapján nem írja ki...

Viszont eperből ha kinézem a kuplungszett fiat számát, majd erre keresve a tecdocban kijön, hogy az a C635 váltóhoz való. Amit a vizuálisan is ellenőriztem, képek alapján tényleg C635.



Visszafelé indulva a tecdocból, ha ott keresek autó alapján, akkor kétféle váltóhoz írja a cuccokat mindenből, F40 és C635.

Josh.812021-01-13 21:54:15 // 123673
Sziasztok!
A szerelő kollégám kiszemelte magának ezt a 159 SW-t.Ismerős valakinek? van esetleg infója róla valakinek?

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_2_2_jts_distinctive-16606364

-Nem vár nagy csodát, tisztában van az ára által takart állapottal és esetleges gondokkal is,tartalék autónak venné. csak megkért, hogy kérdezzek rá esetleg ismeri-e valaki.
-ennek a 2.2-s JTS motornak vannak különleges 'buktatói, hibái'? Kell tartani különösen tőle..?
Köszönöm srácok, üdv.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-01-13 09:18:54 // 123672
de a cikkszám alapján a tecdoc igen :DDD
Smith2021-01-13 09:08:49 // 123671
Alvázszám alapján fiat cikkszámot mond, de azt nem írja, milyen váltó.
Smith2021-01-12 20:00:31 // 123669
Az eperre gondolsz?
Erhard 242 (Pure Energy)2021-01-12 18:23:45 // 123668
gyári progi megmondja :D
Smith2021-01-12 17:10:36 // 123667
És a megközelítésünk, hogy megállapítsuk, hogy milyen váltó, az jó volt? Vagy azt honnan lehet tudni, ha a kereső a modell alapján mindent kihoz? :D
Erhard 242 (Pure Energy)2021-01-12 14:30:23 // 123666
hidraulikus kinyomócsapágyat meg csak az FTE gyárt tehát minden márkás dobozban az van ki mit szitáz még reá :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2021-01-12 14:28:47 // 123665
a 2.0-hoz két cég gyárt kuplungot a Sachs és a LUK de egymásnak nem váltói az F40-be luk kell a c635-be sachs emlékeim szerint... a 156-os 1.9JTD-be van az hogy mindegyik dobozban valeo lakik...vagyis volt régen :))))
Liquid2021-01-12 14:08:21 // 123663
majd mondják, bízz bennük :)
leopop32021-01-12 13:44:58 // 123662
Igen akkor csak feketére kell fújni az a biztos úgy senki nem köt bele
Smith2021-01-12 13:13:16 // 123661
alfaowneren olvasom, hogy a LUK az egy LUK dobozba tett Valeo, de nagyjából mindenki a Sachs-ra szavaz. Itt is jöhetne Erhard...

Illetve a kettőstömegűhöz csavarok cseréje: "Cseréje azért fontos mert a nyomatékra kell húzni és azután pedig bizonyos gyári mértékben meghatározó szögre vagy fokra. Tehát egy csavar kétszer felhasználni nem lehet."

Ezenkívül váltó oldali főtengely szimering is cserélős, ha már szét van szedve. És akkor már ez meg az meg amaz :D Ha már kint a váltó, akkor... Fúúú bele lehet bonyolódni :D
Smith2021-01-12 10:28:57 // 123660
Ezt elég egyértelműen írták, én is megnéztem az enyémen, nem látok F40 feliratot, de nem is úgy néz ki a váltóm, mint a képen. Majd megyek nemsokára Csörihez, aztá kifaggatom erről a váltó dologról.

Erhard is hátha előkerül, és hozzászól! Hol vagy Erhard?
zoli9782021-01-12 10:21:41 // 123659
Igen, lesz itt is. Piros a rugó alatta 🤭 amúgy nem azt mondták nem probléma
csokagm2021-01-12 10:17:00 // 123658
Ha nincs rajta akkor nem az? Mert én nem találok semmit rajta. Vagy ez is 50-50 :D
leopop32021-01-12 09:40:57 // 123657
Ha az NKH szót meghallom mindig eszembe jut a kedvenc idézetem: “Most pedig ráfújjuk a TÜV papírt” :DD
zoli9782021-01-12 08:43:47 // 123656
És akkor most műszakin, 4kerekesr fizetek vagy 2 kerekest? 🤔😁😂
Liquid2021-01-12 07:53:07 // 123655
Kéne...de tudjuk milyen az NKH.
Az ePer-ben jobban bízom :)
Smith2021-01-12 07:00:51 // 123654
Nekem gyartonal az volt hogy “Alfa Romeo 166” a tipusnal pedig JTD. Es hogy szurke, pedig kék volt. Ez a magyar hivatal, ennyire precizek :)
VKG231!!! (156+75)2021-01-12 05:20:44 // 123653
Egy magyar nyilvántartó rendszerben? Ugyan már :D
A 75-ösöm forgalmijában asszem színnek sárga van :D

Több mint mókás. Ha valami nagyon zavar, átirathatod, de azt ki kell fizetni...
Azon ne aggódj, hogy valaki belekókányolta a Q4-et :)
zoli9782021-01-12 01:37:00 // 123652
Lekérdeztem a saját autómat. Itt nem annak kellene szerepelni, hogy összkerekes ha Q4?
Smith2021-01-11 17:22:23 // 123651
Ez is igen jó kérdés, de pl. Sachs is van többféle cikkszámmal, hogy ne legyen egyszerű... :)



Egyszóval, nem tudom, de amennyire én látom egy videoban, a lendkerékhez hozzá van csavarozva a "clutch cover" (ami magyarul talán a kuplungszerkezet) és a kettő között ott figyel a "clutch plate" (kuplungtárcsa) amit a "clutch cover" szorít rá a lendkerékre, összecsavarozás után ez a 3 egy egységes blokkot alkot és boldogan forognak együtt amíg a sofőr el nem kezdi taposni a kuplungpedált. Ettől még lehet a lendkerék ugyanolyan, hisz az a motorhoz csatlakozik, a főtegelyhez van csavarozva, a sima felülete pedig a kuplungtárcsához tapad, viszont a kuplungszerkezet rá van csavarozva.



Itt a video: https://www.youtube.com/watch?v=6DL0j0eKD8Y

Ez nyomó típusú kuplung, nekünk is ilyen van, szerintem :)
csokagm2021-01-11 16:10:25 // 123650
Szerintem mind a 3jo gyártó de ez tényleg Erhard játszótere, ő biztos többet lát mint mi.

És ha a kuplung más a dmf is ugye?
Smith2021-01-11 12:59:50 // 123649
Megkérdeztem kiváncsiságból, hogy mik azok a / betűjelzések. Azt mondták, ha a sachs, luk, stb. cikkszám ugyanaz, akkor az az alkatrész ugyanaz, a / után betűjelek pedig arra vonatkoznak, hogy melyik beszállítótól fog érkezni az alkatrész. Szóval nyugodtan lehet a legolcsóbbat rendelni ha kapható, az ugyanaz lesz mint a legdrágább.

Sachson belül is van pár különböző, van az X-tend ami állítólag automatikusan utánállítódik ahogy kopik, nem hangzik rosszul de az is lehet, hogy ez csak valami marketing duma és mindegyik ilyen csak nem találtak ki neki valami hangzatos nevet :)

Viszont a C635 és az F40 nem felcserélhető egymással, mint az alábbi képből is kiderül, másik a paraméterei, fogszám, agyprofil, szóval biztosan nem feltehető egyik a másikra.



És még mindig ott a kérdés, mit érdemes venni, Sachs, Valeo vagy LUK ?
Smith2021-01-11 08:05:50 // 123648
igen, hosszan nyomni kell az auto-t és akkor lesz sync
Liquid2021-01-10 21:53:08 // 123647
ha minden igaz akkor az auto gombot kell nyomva tartani
Piritu - 1.000.0002021-01-10 21:46:47 // 123646
Miért nem kérdezed meg Erhardot?
csokagm2021-01-10 21:35:30 // 123645
Ugyanebben vagyok :D Nézek mindent mi hol mennyi, mert irgalmatlan nagy különbségek vannak.
Piritu - 1.000.0002021-01-10 21:34:55 // 123644
Valahogy a mono üzem is megy, mert nekem mindig abban volt, de az már 6 éve volt ...
(Talán a két auto-t egyszerre?)
leopop32021-01-10 21:32:23 // 123643
Nagyon szép, gratula a tulajnak hogy így megóvta! 😁👌
Piritu - 1.000.0002021-01-10 21:19:27 // 123642
Az auto a full auto
Liquid2021-01-10 21:17:57 // 123641
pl. hozzáteszek még 1-2-t és egy Giut, mint ahogy az előbb már írtam :)
Vagy 2db 159-et :) Esetleg egy 159-et meg egy Giut, vagy akármit :)
Mindegy is nem én vagyok a célközönség. Amennyiben eladják ennyiért megsüvegelem :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak