Na úgy tűnik mégis van megoldás, hogy a Magneti Marelli RadioNav tudjon telefonról zenét lejátszani.
Alfa Romeo 159 / Brera - Blue&Me - Streaming music over Bluetooth is possible
Zolesz2022-09-14 11:08:14 // 125489
Tuschke2022-09-13 19:22:56 // 125488
Tuschke2022-09-12 22:19:26 // 125487
Csak a készletre soha nem lesz szükség. Ez a tapasztalatom.
Alapvetően nem én szerelem a verdát, most csak azért, mert
Ad1 nem megy el a szerelőhöz magától
Ad2 ehhez még nem kell emelőre tenni, szerencsére
Ad3 kapnék időpontot úgy három hétre, és a logisztika rémálom, tréler, stb.
Alapvetően nem én szerelem a verdát, most csak azért, mert
Ad1 nem megy el a szerelőhöz magától
Ad2 ehhez még nem kell emelőre tenni, szerencsére
Ad3 kapnék időpontot úgy három hétre, és a logisztika rémálom, tréler, stb.
Piritu - 1.000.0002022-09-12 22:03:30 // 125486
Ha már ilyen van a kocsimban én egy készletet vennék...
pl
pl
Tuschke2022-09-12 21:58:16 // 125485
OK, de mekkora? :)
Piritu - 1.000.0002022-09-12 21:44:11 // 125484
ez alapján külső torx lesz
Piritu - 1.000.0002022-09-12 21:40:02 // 125483
Tuschke2022-09-12 21:10:15 // 125482
E-torx vagy külső torx. Csak a méretet jó lenne tudni.
Liquid2022-09-12 21:01:05 // 125481
RIBE? csak tippelek
Tuschke2022-09-12 18:44:35 // 125480
Segítségre volna szükségem. Úgy néz ki, megállt az önindítóm, itthon, az udvarban. (Hiába, no, tudja, hol kell megállni, rosszab helyen is érhette volna)
Tudja valaki, hogy az önindítót rögzítő két csavart - a cikkszáma 811900028, mérete M10x1,5x35 - milyen kulcs fogja? Negatív torx, vagy mi a szösz, de a száma kellene, mert vennem kell egy ilyen fejet.
Tudja valaki, hogy az önindítót rögzítő két csavart - a cikkszáma 811900028, mérete M10x1,5x35 - milyen kulcs fogja? Negatív torx, vagy mi a szösz, de a száma kellene, mert vennem kell egy ilyen fejet.
BT1592022-08-29 11:13:34 // 125479
Sziasztok!
Győrben tudtok ajánlani 159-eshez èrtő szervízt?
Köszönöm,
Győrben tudtok ajánlani 159-eshez èrtő szervízt?
Köszönöm,
Smith2022-08-18 10:18:08 // 125478
szép nagyon, hajj de irigy vagyok, bár ha megtehetném akkor Juliskát választanám annak ellenére hogy jön a gyerek szeptemberben, de még úgyis hozzá van szokva a szűk helyekhez, elférnék Julcsában is :D
Liquid2022-08-16 13:56:51 // 125477
köszi :)
Hajrá! nem egyszerű...
Hajrá! nem egyszerű...
Roll19832022-08-16 11:01:08 // 125476
Gratulálok! Én is valami hasonló cserét szeretnék.
TnS2022-08-15 19:32:02 // 125475
Köszi!
Szerencsére csak egy új akku kellett.
Szerencsére csak egy új akku kellett.
leopop32022-08-15 00:26:26 // 125474
Egyszer egy ilyen talit csinálhatnánk ;)
leopop32022-08-15 00:19:05 // 125473
Gratulálok hozzá sok balesetmentes km-t! 😁🍀
Illetve nagyon helyesen piros 😉
Illetve nagyon helyesen piros 😉
Liquid2022-08-14 11:43:24 // 125472
Giuntini2022-08-14 11:10:34 // 125470
Gratulálok! Akkor irány Milano!😊
WarbiRunner (Gyuri)2022-08-14 09:55:04 // 125469
Majd fotókat tegyél fel :-) Benzina?
Liquid2022-08-13 22:11:35 // 125468
Nem bírtam kivárni amíg a tiéd eladósorba kerül :D
Liquid2022-08-13 22:11:11 // 125467
Köszi-köszi :)
Majd lesznek még képek, most azzal telt a délután, hogy megszabadítottuk a kosztól :)
Majd lesznek még képek, most azzal telt a délután, hogy megszabadítottuk a kosztól :)
WarbiRunner (Gyuri)2022-08-13 21:49:29 // 125466
Woww, gratulálok!😀
WarbiRunner (Gyuri)2022-08-13 21:48:53 // 125465
Az automata mindig akkor vált amikor ő akar, nem amikor te :-) Nekem városban nagyon kényelmes volt a 2.4 automata, pályán is jó volt, dugóban kifejezett könnyebbség. Összességében több figyelem marad minden másra, pihentetőbb vezetni. Kanyarokbam viszont képtelen kitalálni, hogy mit kéne csinálni, jobb kézi módban, fülekkel. Összességében egy nyeklő nyakló kettőstömegűs kézinél jobban tetszett ez az Aisin. Finnyás vagyok a dmf-es buta érzetű kuplungokra. :-)
Piritu - 1.000.0002022-08-13 21:34:59 // 125464
Üdv a piros autót birtoklók táborában! :-))
Liquid2022-08-13 21:15:35 // 125463
DKori2022-08-13 20:37:31 // 125462
Látod, hasonlóan látjuk. :)
Kérdésedre én a lentebb leírtakat szoktam mondani (vagyis ha adott autóból a kézi váltó kettőstömegűs akkor költség oldalon hosszú távú fenntartásban relatíve kicsi lehet a különbség egy automata váltóhoz képest - és így 10en évesen X százezer km-el szvsz kb a kockázat is hasonló -, tényszerű ellenérvként talán az marad amire Te is céloztál > mondjuk úgy többféle baja lehet az automatának és ha gáz van könnyebben hagy az út szélén - pl.: még betolni se tudod vele az autót, persze tudom ilyet nem teszünk, de tegye mindenki szívére a kezét, hogy mondjuk - nem velem történt meg - -10 fokban télen Kékesen egy babával a hátsó ülésen kivárná-e a segítséget egy gyenge akksi miatt vagy... ;) ). Innentől minden más csak kb azubjektív szempont pro és kontra.
Szóval szerintem ne zárd ki, de ha más szempontból se pont a te választásod az a kiszemelt autó akkor talán engedd el. :)
Én spec inkább a benzinesek fele húztam volna a Cromából is (sőt, hogy ON is legyek csillogó szemekkel várta a család :) hogy egy végigmagyar 1.8 MPi 159 SW jöjjön haza gyakorlatilag vicc áron, de bevallottan 470(!) ezer km-el és ennek megfelelően őszinte, de egész egészséges állapotban, aztán végül nem vágtam bele, meg eleve az 59-be se pedig a szívem nagyon akarta volna az "eszem" meg a "számolgatós excel táblák meg ár/évjárat/méret/fenntartás vonalon hidegvérrel folyamatosan az utolsó évjáratos H Astra Caravanokat dobták ki, aztán - részben feleségem nyomására: "mindig is olaszautó fan voltál, hallgass kicsit a szívedre is" :) - köztes megoldásként Croma lett belőle :)) ), de igyekeztem mindent mérlegelni/számításba venni stb. aztán úgy adta, hogy 1.9 MultiJet 8v lett belőle
Kérdésedre én a lentebb leírtakat szoktam mondani (vagyis ha adott autóból a kézi váltó kettőstömegűs akkor költség oldalon hosszú távú fenntartásban relatíve kicsi lehet a különbség egy automata váltóhoz képest - és így 10en évesen X százezer km-el szvsz kb a kockázat is hasonló -, tényszerű ellenérvként talán az marad amire Te is céloztál > mondjuk úgy többféle baja lehet az automatának és ha gáz van könnyebben hagy az út szélén - pl.: még betolni se tudod vele az autót, persze tudom ilyet nem teszünk, de tegye mindenki szívére a kezét, hogy mondjuk - nem velem történt meg - -10 fokban télen Kékesen egy babával a hátsó ülésen kivárná-e a segítséget egy gyenge akksi miatt vagy... ;) ). Innentől minden más csak kb azubjektív szempont pro és kontra.
Szóval szerintem ne zárd ki, de ha más szempontból se pont a te választásod az a kiszemelt autó akkor talán engedd el. :)
Én spec inkább a benzinesek fele húztam volna a Cromából is (sőt, hogy ON is legyek csillogó szemekkel várta a család :) hogy egy végigmagyar 1.8 MPi 159 SW jöjjön haza gyakorlatilag vicc áron, de bevallottan 470(!) ezer km-el és ennek megfelelően őszinte, de egész egészséges állapotban, aztán végül nem vágtam bele, meg eleve az 59-be se pedig a szívem nagyon akarta volna az "eszem" meg a "számolgatós excel táblák meg ár/évjárat/méret/fenntartás vonalon hidegvérrel folyamatosan az utolsó évjáratos H Astra Caravanokat dobták ki, aztán - részben feleségem nyomására: "mindig is olaszautó fan voltál, hallgass kicsit a szívedre is" :) - köztes megoldásként Croma lett belőle :)) ), de igyekeztem mindent mérlegelni/számításba venni stb. aztán úgy adta, hogy 1.9 MultiJet 8v lett belőle
berobbantam2022-08-13 18:46:16 // 125461
Köszi mindkettőtöknek a választ.Igazábol sose volt autómatám.Jól el vagyok a kézivel.Dugóba nem a leg előnyösebb,de ritkán járok a nagyfaluba.Talán a kézit hamarabb észre veszem ha épp haldoklik már.És az is jobban vonz,hogy nyűgösen de az haza megy.Igazábol egy autómata van a listámban,és az egyetlen pozitívuma,hogy fekete😀.De a belseje nem tetszik.Egy elem volt rajta fényezve,a többit meg ki tudja.Szerintem elengedem.
fazek2022-08-13 17:35:27 // 125460
Hali. Nálam akkor produkált hasonló hibát amikor az akusaru nem érintkezett rendesen.
Viszont a halmozott hibákból a hátsó ajtó kábelkorbács kontakthibájára gyanakodnék. Sokszor írták már a cartársak hogy egyszerre több hiba is előjött miatta.
Viszont a halmozott hibákból a hátsó ajtó kábelkorbács kontakthibájára gyanakodnék. Sokszor írták már a cartársak hogy egyszerre több hiba is előjött miatta.
TnS2022-08-13 16:24:16 // 125459
Megpróbáltam beindítani. Egyből elsötétült a középső kijelző, majd miután visszajött, most légzsák hibát írt, nem vehicle protection system not available-t, meg bekapcsolódott a rádió és a klíma is (egyik se volt előző leállítaskor bekapcsolva).
Trombozis2022-08-13 16:23:51 // 125458
De király gyerek vagy te basszus. Köszi szépen! Amúgy már elhoztam a kocsit. Kész lett. Remélem sokáig fent marad a szíj.
Srácok már azt mondták, hogy lassan megszeretik szerelni. Hát jó....
Srácok már azt mondták, hogy lassan megszeretik szerelni. Hát jó....
Giuntini2022-08-13 13:35:37 // 125457
Nekem 2,4 automata van, azzal tökéletes! Ott másképpen van hangolva a váltó, az 1,9-nél a szabadonfutó 50-nél kiteszi üresbe, a 2,4-nél visszavált 35-ig. A másik, hogy az 1,9 nél nincs Sport és Winter fokozat.
Nálam nagyon jól teszi a dolgát, de egy tévhitet azért eloszlatnék. Az automata váltó nem a városi közlekedésre van kitalálva, hanem a hosszútávú stresszmentes autózásra. Városban az automata akkor vált mikor ő akar, és nem amikor te.
Nálam nagyon jól teszi a dolgát, de egy tévhitet azért eloszlatnék. Az automata váltó nem a városi közlekedésre van kitalálva, hanem a hosszútávú stresszmentes autózásra. Városban az automata akkor vált mikor ő akar, és nem amikor te.
Lörke2022-08-13 12:22:04 // 125456
DKori2022-08-13 10:24:57 // 125455
Szia!
Bocs, hogy "bele vau", de szerintem nem az....ezek 10en éves középkategóriás dízelek, amikben egészen biztosan lazán benne van 1-2 kivételtől eltekintve 2-300e km, alsó hangon. Az Aisin automata a saját mezőnyeben tartósnak számít, az M32 meg ugye a kézik közt nem feltétlen a legremekebb darab maradjunk annyiban, plusz ugye ott van kettőstömegű is...ezek alapján ebben a korban/km-ben nálam spec nagyjából egyenlő eséllyel indulnak. Ha besz*psz egy automata váltó feljútítást az lazán "párszázas ajánlat", ahogy a Mekiben mondják :) (sztem simán 300e), na de egy M32-es csapágyhibás felújítás + kuplungozás kettőstömegűvel simán beleszalad ennyibe > előre nehéz megmondani melyikkel lépsz sz*rba. Ha szerencséd van esetleg már épp túl van ezeken az alany, ha nincs akkor cumi, de forintálisan szvsz kb egy kutya ha baj van (engem max az aggasztana, hogy a kézi ha beteg talán kisebb eséllyel hagy az út szélén mint az AT...).
Innentől a többi része szubjektív...nálam spec egyenlő eséllyel indulna az objektív szempontok alapján, amelyik ígéretesebb (maradi vagyok: a mi felhasználásunkhoz megfeleő a kézi > jobban favorizálom, de "meg mertem volna venni" automatával ha épp úgy alakul...). Féloff, de innen jön a tapasztalat: ugyanígy indultam neki tavaly a Croma vásárlásnak, végül kézi M32-es lett (nem bánom de annak ellenére, hogy nem automatát kerestünk, ha épp abból jött volna szembe patika meg mertem volna venni).
Bocs, hogy "bele vau", de szerintem nem az....ezek 10en éves középkategóriás dízelek, amikben egészen biztosan lazán benne van 1-2 kivételtől eltekintve 2-300e km, alsó hangon. Az Aisin automata a saját mezőnyeben tartósnak számít, az M32 meg ugye a kézik közt nem feltétlen a legremekebb darab maradjunk annyiban, plusz ugye ott van kettőstömegű is...ezek alapján ebben a korban/km-ben nálam spec nagyjából egyenlő eséllyel indulnak. Ha besz*psz egy automata váltó feljútítást az lazán "párszázas ajánlat", ahogy a Mekiben mondják :) (sztem simán 300e), na de egy M32-es csapágyhibás felújítás + kuplungozás kettőstömegűvel simán beleszalad ennyibe > előre nehéz megmondani melyikkel lépsz sz*rba. Ha szerencséd van esetleg már épp túl van ezeken az alany, ha nincs akkor cumi, de forintálisan szvsz kb egy kutya ha baj van (engem max az aggasztana, hogy a kézi ha beteg talán kisebb eséllyel hagy az út szélén mint az AT...).
Innentől a többi része szubjektív...nálam spec egyenlő eséllyel indulna az objektív szempontok alapján, amelyik ígéretesebb (maradi vagyok: a mi felhasználásunkhoz megfeleő a kézi > jobban favorizálom, de "meg mertem volna venni" automatával ha épp úgy alakul...). Féloff, de innen jön a tapasztalat: ugyanígy indultam neki tavaly a Croma vásárlásnak, végül kézi M32-es lett (nem bánom de annak ellenére, hogy nem automatát kerestünk, ha épp abból jött volna szembe patika meg mertem volna venni).
TnS2022-08-13 10:14:07 // 125454
Szombat reggeli ajándék indítás után: vehicle protection system not available.
Kuplung lenyomás és startra nem csinált semmit, fékre se. Kigyulladt az ABS és az ASR ikonja. Utána elkezdett villogni az elakadásjelző, na, az ijesztő volt! Még a gyújtást se engedte levenni, se a kulcsot kihúzni.
Utána vártam egy kicsit, és engedte levenni a gyújtást.
Kulcs kivétel és berakás után minden normálisnak tűnt, de nem mertem beindítani...
A topikban rákeresve ezeket a lehetséges okokat találtam:
- elromlott a kuplung pedál kapcsolója
- haldoklik az akkumulátor
- a gyújtáskapcsoló biztosítéka rossz
- hibás kulcs ("végigkocogtattam a NYÁK lapot,meg az immo csippet és egyből jó lett" -- Tom85)
Kuplung lenyomás és startra nem csinált semmit, fékre se. Kigyulladt az ABS és az ASR ikonja. Utána elkezdett villogni az elakadásjelző, na, az ijesztő volt! Még a gyújtást se engedte levenni, se a kulcsot kihúzni.
Utána vártam egy kicsit, és engedte levenni a gyújtást.
Kulcs kivétel és berakás után minden normálisnak tűnt, de nem mertem beindítani...
A topikban rákeresve ezeket a lehetséges okokat találtam:
- elromlott a kuplung pedál kapcsolója
- haldoklik az akkumulátor
- a gyújtáskapcsoló biztosítéka rossz
- hibás kulcs ("végigkocogtattam a NYÁK lapot,meg az immo csippet és egyből jó lett" -- Tom85)
☻SKULL☻2022-08-12 22:29:04 // 125453
berobbantam2022-08-12 18:35:13 // 125450
Sziasztok.
Tudom nagyon használat függő,de érdeklődnék,hogy mennyire ördögtől való 150 lovas 1.9 jtd-t venni autómata váltóval 230000 kilóméterrel.Az m32-őt tudom,hogy 200 körül már lehet számítani felújításra.De az autómatával vakon vagyok.Illetve érdekelne ennek nagyságrendileg a költsége.
Tudom nagyon használat függő,de érdeklődnék,hogy mennyire ördögtől való 150 lovas 1.9 jtd-t venni autómata váltóval 230000 kilóméterrel.Az m32-őt tudom,hogy 200 körül már lehet számítani felújításra.De az autómatával vakon vagyok.Illetve érdekelne ennek nagyságrendileg a költsége.
Giuntini2022-08-10 23:11:56 // 125449
De! Közvetlen befecskendezéses!
Akos 1592022-08-10 20:19:53 // 125448
De közvetlen befecskendezéses. :)))
Tuschke2022-08-10 05:38:29 // 125447
Pedig az. Tulajdonképpen jts az is.
VKG231!!! (156+75)2022-08-09 18:43:16 // 125446
Mivel nem közvetlen befecskendezéses, nem igazán :))))
Akos 1592022-08-09 18:41:59 // 125445
Sziasztok!
Tbi motornál mennyire jellemző a kokszosodás?
Tbi motornál mennyire jellemző a kokszosodás?
Bpali2022-08-07 10:39:18 // 125444
Sziasztok!
Mostanában vettem a 159et és majd szeretnék rá vonóhorgot. Esetleg tudja valaki, hogy van neki gyárilag canbus csatlakozó valahol, vagy más megoldást kell keresni?
Mostanában vettem a 159et és majd szeretnék rá vonóhorgot. Esetleg tudja valaki, hogy van neki gyárilag canbus csatlakozó valahol, vagy más megoldást kell keresni?
Trombozis2022-08-05 10:04:55 // 125443
"Annyi". Csak úgy tűnik le kell szedni hozzá a fél elejét, mert belátni sem lehet, nem hogy benyúlni. Szóval akkor nincs semmi egyszerűbb megoldás, gondolom én (is) :)
Liquid2022-08-05 08:39:50 // 125442
a 2.4-en sajnos bonyolítva van
droberto2022-08-05 08:17:59 // 125441
Értem.
Ha fellazítod a generátor esetlega k.kompresszorcsavarokat?
Ha fellazítod a generátor esetlega k.kompresszorcsavarokat?
Trombozis2022-08-05 00:27:01 // 125440