[k i z z o]2010-12-24 11:44:58 // 31379
Az EBC greenstuff betét egész jó, de nem jobb tapasztalatom alapján mint egy jó Ferodo vagy Textar. Ami jó, az tényleg az, hogy nem porozik annyira.
Zotya 1642010-12-24 10:56:15 // 31378
Békés,Boldog Karácsonyt Nektek!:)))
HL_752010-12-22 12:04:40 // 31376
Gábor(figi75)2010-12-21 09:51:46 // 31375
Már kezelésbe vettük!
Mizú?
Mizú?
Tocsa2010-12-21 09:28:03 // 31374
Üdv!
Porlasztócsúcsok ,Kompresszió megvizsgálása ajánlott !
Húzásra akkor indult be pöcre mikor már kifárasztottátok önindítóval?
Lehet hogy belevegősödik a üza rendszer! Vizet lecsapoltátok a gázolajszűrőből??
Tápszivattyú elvileg dolgozik ha beindult ,de lehet hogy lyukas benne a membrán !
Porlasztócsúcsok ,Kompresszió megvizsgálása ajánlott !
Húzásra akkor indult be pöcre mikor már kifárasztottátok önindítóval?
Lehet hogy belevegősödik a üza rendszer! Vizet lecsapoltátok a gázolajszűrőből??
Tápszivattyú elvileg dolgozik ha beindult ,de lehet hogy lyukas benne a membrán !
Norc2010-12-19 09:05:41 // 31373
Szép menet, síma könnyed kezelés. Na de a járgány se piskóta.
Tiszi2010-12-18 19:24:31 // 31371
Marek2010-12-17 17:09:59 // 31370
Van egy mechanikus tápszivattyú az adagolón kívül a motoron, az is szarrá szokott menni...
Alapjában véve 3 dolog lehet a be nem indulás oka:
- nincs izzítás
- nincs üzemanyag jelen a motortérben
- nincs kompresszió
Vagy ezek kombinációi! :)))
Ezeket könnyen végig lehet nézni, de én mérnék még az elején egy kompressziót, mert ügye az lehet a legnagyobb probléma ( ha eddig melegebb időkben indult, most meg nem akkor alapból gyanús)!
Aztán végig az izzítást (gyertyák ki, hídra visszaköt, kulcs elfordít és ha 10-12 mp-en belül nem kezdenek el izzani vagy csak egy pár izzik, abból már rengeteg minden kiolvasható)
Ha eddig ok, akkor üzemanyag rendszer teszt (üzemanyagszűrő, friss, téli gázolaj, tápszivattyú, adagoló, hidegindító patron, porlasztócsúcsok, esetleg levegős is lehet a rendszer, figyelni kell azt is,stb)
Ha már minden kötél szakadt, el kell vinni egy olyan helyre, ahol értenek hozzá, az ország több pontján is van ilyen hely, Szentestől, Budapestig! :)
Alapjában véve 3 dolog lehet a be nem indulás oka:
- nincs izzítás
- nincs üzemanyag jelen a motortérben
- nincs kompresszió
Vagy ezek kombinációi! :)))
Ezeket könnyen végig lehet nézni, de én mérnék még az elején egy kompressziót, mert ügye az lehet a legnagyobb probléma ( ha eddig melegebb időkben indult, most meg nem akkor alapból gyanús)!
Aztán végig az izzítást (gyertyák ki, hídra visszaköt, kulcs elfordít és ha 10-12 mp-en belül nem kezdenek el izzani vagy csak egy pár izzik, abból már rengeteg minden kiolvasható)
Ha eddig ok, akkor üzemanyag rendszer teszt (üzemanyagszűrő, friss, téli gázolaj, tápszivattyú, adagoló, hidegindító patron, porlasztócsúcsok, esetleg levegős is lehet a rendszer, figyelni kell azt is,stb)
Ha már minden kötél szakadt, el kell vinni egy olyan helyre, ahol értenek hozzá, az ország több pontján is van ilyen hely, Szentestől, Budapestig! :)
Gábor(figi75)2010-12-17 16:31:30 // 31369
Az izzító relét cseréld ki.
Vagy hívj a 06707011761 számon!
Vagy hívj a 06707011761 számon!
Alfa Amore2010-12-17 16:15:56 // 31368
Sziasztok! Egy leendő tagunk fordult hozzánk egy kérdéssel az autójával kapcsolatban. Segítséget vár, megköszönné, ha valakinek lenne valami ötlete a problémájára.
"Az Alfa egy 75 2.0 TD! A bajom az hogy nem indul hidegen! Amit megnéztünk rajta és jók: izzítógyertyák egyenként, az adagolót, az üzemanyagszűrőt! Az autóban 100ah akksi van Banner és új! Ezt tetőztem egy vízmelegítővel amivel már 80 fokra melegítettük a vizet benne! És csak nem indul! Az akksi teker mint az őrült füst is van hátul de nem kapja el!!! Viszont behúztuk és a második kerékfordulásnál már járt is a kocsi és utána szépen is megy!!!! Szóval ez volna a bajom és szívesen várnék bármilyen ötletet mert én sajna kifogytam belőlük!!! Előre is köszönöm!!! Üdv: Pici-01"
"Az Alfa egy 75 2.0 TD! A bajom az hogy nem indul hidegen! Amit megnéztünk rajta és jók: izzítógyertyák egyenként, az adagolót, az üzemanyagszűrőt! Az autóban 100ah akksi van Banner és új! Ezt tetőztem egy vízmelegítővel amivel már 80 fokra melegítettük a vizet benne! És csak nem indul! Az akksi teker mint az őrült füst is van hátul de nem kapja el!!! Viszont behúztuk és a második kerékfordulásnál már járt is a kocsi és utána szépen is megy!!!! Szóval ez volna a bajom és szívesen várnék bármilyen ötletet mert én sajna kifogytam belőlük!!! Előre is köszönöm!!! Üdv: Pici-01"
LacUS2010-12-17 13:06:44 // 31367
Többek közt az is :-)
LacUS2010-12-16 21:44:39 // 31365
Ma elutazott a kocsim :-)
Belga2010-12-16 10:12:58 // 31364
LacUS2010-12-15 10:44:53 // 31363
Nem vagy beszari :-) :-) Nagyon jó kis videó :-)
LacUS2010-12-15 10:44:01 // 31362
Jó lenne, ha "itt" maradna a kocsi köztünk, ha már mindenképp mennie kell. :-(
Marek2010-12-15 09:01:14 // 31361
Szerintem 2 szériás Alfa 6-ok...
Ste902010-12-15 01:01:47 // 31360
Hello!
találtam a neten véletlenül pár képet, és felfedeztem egy számomra eddig ismeretlen alfát! gondoltam felteszem ide hátha tudja valaki hogy milyen típusról van szó.az szerintem biztos hogy hátsókerekes és Leginkább az Alfa 6 ra hasonlít , de mégsem az. és 2 széria is volt belőle. várom az ötleteket :D
találtam a neten véletlenül pár képet, és felfedeztem egy számomra eddig ismeretlen alfát! gondoltam felteszem ide hátha tudja valaki hogy milyen típusról van szó.az szerintem biztos hogy hátsókerekes és Leginkább az Alfa 6 ra hasonlít , de mégsem az. és 2 széria is volt belőle. várom az ötleteket :D
NaTo2010-12-14 22:24:44 // 31359
Naggyon komoly terhelés váltások vannak ám.. tempó is nagyon nagy, profi kategória!
Laci azért azt a kúrva hidrós kézit rántsd meg rendesen! :)
Fogott az 1.8 turbo sperrje? :)))
Kár hogy eladod a kocsit....
Laci azért azt a kúrva hidrós kézit rántsd meg rendesen! :)
Fogott az 1.8 turbo sperrje? :)))
Kár hogy eladod a kocsit....
Mester2010-12-14 21:59:21 // 31358
köszi!:))
Öcsi 155Turbo :)2010-12-14 21:57:29 // 31357
Kár hogy nem tudtam menni! :(
Jó a tempó!!! :)
Jó a tempó!!! :)
Öcsi 155Turbo :)2010-12-14 21:44:58 // 31355
Mester2010-12-14 21:43:52 // 31354
Az első a fontos csak!
Mester2010-12-14 21:42:35 // 31353
Lali752010-12-14 21:39:45 // 31352
Értem,Köszi!Szóval kardánnal együtt szerezzek,,,
Lali752010-12-14 21:36:06 // 31351
Volt pár elektromos zizi,de lehet,hogy csak épp kifogtam.Lehet,hogy valamikor megcsörgetlek,de a lényeget már tudom!Köszi!
Marek2010-12-14 21:31:00 // 31350
1. Új üzenet
2. Jobb felső sarok gémkapocs ikonra katt.
3. A megjelenő helyre beszúrod a kívánt videó linkjét
4. Majd a szöveg..-et kitörölve beírod, hogy mit írjon ki, mi legyen a videó neve
5. és kész is! :)
2. Jobb felső sarok gémkapocs ikonra katt.
3. A megjelenő helyre beszúrod a kívánt videó linkjét
4. Majd a szöveg..-et kitörölve beírod, hogy mit írjon ki, mi legyen a videó neve
5. és kész is! :)
Mester2010-12-14 21:29:40 // 31349
A motorét ki kell cserélni! Meg az első kardánt!
Mester2010-12-14 21:27:43 // 31348
Hogy a picsába tudok belinkelni videót?
Marek2010-12-14 21:23:57 // 31347
Ha berakod a V6-ot több mosoly is meg fog jelenni az arcodon! :)))
Lali752010-12-14 21:19:53 // 31346
Most megjelent egy vigyor a képemen...
:-)
Bakok,méretek,minden jó?Gondolom a motorhoz tartozó kábelköteggel együtt...
Bár fantáziáltam 3 db Weber(40idf)-ről is...De gondolom megbízható a befecskendezőjük...
:-)
Bakok,méretek,minden jó?Gondolom a motorhoz tartozó kábelköteggel együtt...
Bár fantáziáltam 3 db Weber(40idf)-ről is...De gondolom megbízható a befecskendezőjük...
Marek2010-12-14 21:18:55 // 31345
Azt! :)))
Nekem 2 évig volt bnnt a TS váltó és hajtáslánc a 3000 V6 motorhoz, és simán bírta, pedig Én nem kímélem, ahogy Mester sem... :)))
Az indulás ne tudom, hogy jön ide, Én kb. havonta lövöm be a szekeret, pöcre indul! :)
Ha gondolod hívj fel és elmondok pár hasznos dolgot, a számom az oldalamon! :)
Nekem 2 évig volt bnnt a TS váltó és hajtáslánc a 3000 V6 motorhoz, és simán bírta, pedig Én nem kímélem, ahogy Mester sem... :)))
Az indulás ne tudom, hogy jön ide, Én kb. havonta lövöm be a szekeret, pöcre indul! :)
Ha gondolod hívj fel és elmondok pár hasznos dolgot, a számom az oldalamon! :)
Mester2010-12-14 20:57:37 // 31344
A giulietta alatt a 2.0nord motoré van!
Lali752010-12-14 20:15:04 // 31343
A "fíling"-et?
:-D
A TS hajtáslánc nem bírná szerinted a v6 motort?
Sokat használom pályán,meg ha bent ül a család,akkor nincs ökörködés....
Tehát főleg nagy tempóval autózás....
És fontos a megbízható indulás akár két heti állás után mínusz fokokban!!
:-D
A TS hajtáslánc nem bírná szerinted a v6 motort?
Sokat használom pályán,meg ha bent ül a család,akkor nincs ökörködés....
Tehát főleg nagy tempóval autózás....
És fontos a megbízható indulás akár két heti állás után mínusz fokokban!!
Marek2010-12-14 19:55:20 // 31342
V6-ot bele, olcsóbb mint egy komplett generál... és sokkal többet kapsz vele, mint egy másik motort... :)
Lali752010-12-14 18:56:20 // 31341
nincs konkrét elképzelésem a V6-ról,de lehet,hogy olcsóbb a TS-t rendbetennem.
(átesne egy könnyítésen,kiegyensúlyozáson,hengerfej felújítás,polír,stb..)
Tehát egy finom tuning...,de ezt Neked nem kell nagyon magyaráznom.
:-)
(átesne egy könnyítésen,kiegyensúlyozáson,hengerfej felújítás,polír,stb..)
Tehát egy finom tuning...,de ezt Neked nem kell nagyon magyaráznom.
:-)
Mester2010-12-14 18:38:16 // 31340
Átépíteni többe kerül sokkal erősebb talán ugyan annyit is fogyaszt persze attól függ melyik v6-ot akarod belerakni. Egy felújítás is nagyon sokba van.
Lali752010-12-14 18:27:25 // 31339
Üdv!Véleményeket szeretnék kérni motor ügyében!
Szerintetek Mit lenne érdemesebb,a 2.0-t felújítani,vagy egy jó V6-ost belapátolni hajtáslánccal együtt????
Utcai használatról beszélünk....
Főleg tapasztalatok érdekelnének,fogyi,stb..
Szerintetek Mit lenne érdemesebb,a 2.0-t felújítani,vagy egy jó V6-ost belapátolni hajtáslánccal együtt????
Utcai használatról beszélünk....
Főleg tapasztalatok érdekelnének,fogyi,stb..
NaTo2010-12-02 10:25:49 // 31338
Lacc, megyek haza szombat reggel, úgyhogy elmegyünk Andrishoz, hogy végre elhozzam a ynersanyagot és csináljam a videódat! hö
Mester2010-12-01 20:22:28 // 31337
Rossz helyen van a motor! De ott fog hajtani.
prooF_752010-12-01 00:32:23 // 31335
Na ja, de egy ilyen autó nem hétköznapi használatra való, legalább is én tuti nem helyeztetném forgalomba. A próba rendszám meg olcsó(bb), de vannak egyéb megoldások is...:)
NaTo2010-11-30 22:17:17 // 31332
Kamerástól vazze! :) élő adás lesz... :)
Mester2010-11-30 22:08:56 // 31331
Nato bácsit meg bekrögzítjük a csőre és ott fog figyelni:))
Mester2010-11-30 22:07:16 // 31330
Inkább várok de megcsinálom ha törik ha szakad! A súlyelosztás,súlypontok nagyon fontosak ezért ragaszkodom is hozzá :) Ezt is megcsináltuk azt is meg fogom! A donor már meg van.