Fórum >> Típusok >> MiTo

Poló2010-09-18 21:42:03 // 4843
A full acél első kilincs a 156-on valójában alumíniumból van ;)
Alfati2010-09-18 21:28:54 // 4842
Milyen téli tapasztalatra vagy kíváncsi? 2 télen vagyok túl vele, amikor síelni voltunk egyik reggelre kb30 centi hó esett rá és a jópofa hóeltarkarító autó ezt még megtetézte az éjszaka alatt újabb 50 centivel. Jó meló volt. Simán kinyílt, beindut, elindult...
Nem fagyott be egyszer sem és nem fújkáltam be sehol sem csodaszerekkel (sem).
Amikor a Te autódnak az aksija betojik Te hogyan jutsz be? Szerinted egy MiTo tulaj hogy oldja meg?
Ebben az esetben én kinyitnám a kulcsot és belehelyezném a zárba, majd elfordítanám. Semmi különös. Nem értem tkp. Te mire gondoltál.
Alfati2010-09-18 21:22:43 // 4841
Gondolom a saját autód sem nyűgöz le másokat amikor ilyen trutyi idő van:) Aki értelmes (mint ahogy Te is tetted) nem őrültködik ilyenkor, és az autó képességeit sem tudja tesztelni.
Hidd el hogy nem kell még állatkodni sem, és normál módban is meglepően fürge. Az enyém 1500-1700 körül kezd el húzni és amikor nem sietek 2000 körül simán elváltok (és az átlagautósok még akár nyomhatják is - lemaradnak), jónéhányszor lepróbáltam 22 hónap alatt. És nekem a sebességfokozatok sem fogynak el gyorsan, főleg ha az 1.9 MJethez hasonlítom, mint előző autómhoz.
A kilincsem köszöni jól van a 40.000-dik kilométernél is, és általában baloldalon szállok ki:)
A sportfutóműves 156-nál is jobb a vezetési élménye, a 2.-vel ezelőtti autóm alatt olyan volt, nem csak kipróbáltam kicsit, pontosan tudom milyen is az.
Az ablakok pedig már az utolsó sorozat gtv-jében is ilyenek voltak, és tudtommal nemigen volt rá panasz. Nem kell pánikolni, jó kis autó az.
Tudod én úgy rendeltem meg "látatlanban", és elsőként én kaptam meg a megrendelt autómat Magyaroszágon, és azt is gondoltam, hogy legfeljebb majd eladom ha nem jön be.
Hát megvan egy ideje:) Volna rá módom lecserélni ha akarnám, de cca. 20 centivel hosszabb és 2 ajtóval több autó egyelőre nem hoz lázba(Giulietta)
admirális2010-09-17 00:23:53 // 4840
Remélem. Én is csak a képeken láttam az autót, illetve egyszer a SYMA csarnok parkolójában, de akkor még sérülésmentes volt.
Xixo2010-09-17 00:15:18 // 4839
Az alkatrészt megoldom külföldről, de már itthon is találni.
A kérdés inkább az, hogy egyrészt mennyire tervezhetőek a költségek, másrészt, hogy lesz-e még belőle épkézláb autó, ami nem három nyomon jár és ami nem hullik darabjaira egy esetleges következő koccnál.

De mél már ment, remélem nemsokára okosabb leszek! :)
admirális2010-09-17 00:06:31 // 4838
BE felfüggesztés kaphatott. Úgy látszik, körülötte sérült eléggé. Fejlégzsákok is kinyíltak. Szerintem nagyon drágák hozzá az alkatrészek, bontóban meg nem találsz még.
Kazes☻2010-09-16 23:43:13 // 4837
Az is egy jó ötlet. :)
Xixo2010-09-16 23:40:52 // 4836
Inkább írok neki, nem vagyok még annyira komoly érdeklődő. :))
Kazes☻2010-09-16 23:38:29 // 4835
Csilingelj rá! :)))
Xixo2010-09-16 23:33:33 // 4834
Ő bizony!

Így fényképről nem tűnik vészesnek, az ára meg elég baráti. De aztán lehet, hogy az ár csak az állapotot tükrözi és kapott a motor, futómű is!?!?
Kazes☻2010-09-16 23:30:21 // 4833
Igen, ez volt az előző is, csak ezek szerint új kódot kapott. Nyilván újra fel tette és azért, pedig van hosszabbítása a hirdetésnek. Na, mindegy. A lényeg, hogy megvan. :)
Kazes☻2010-09-16 23:27:56 // 4832
4804.hsz. :)
admirális2010-09-16 23:25:18 // 4831
admirális2010-09-16 23:22:03 // 4830
Rossz a link, azért nem jeleníti meg. HaHu-n fent volt a kocsi képekkel, azóta nem néztem, de lehet hogy elkelt. Fehér MiTo volt.
Kazes☻2010-09-16 23:19:39 // 4829
A hirdetés már nincs fenn, lehet megoldódott. :)
Xixo2010-09-16 23:15:49 // 4828
Van erről valami bővebb infó, mik sérültek?

Lehet előrehoznám a Mito projectet! :))
admirális2010-09-16 22:56:31 // 4827
Azért ne higgyétek azt, hogy a kilincs és az ablak miatt egy rakás ócskavasnak tartom a MiTo-t! A versenytársak engem nem tudnak úgy lázba hozni mint ez a típus, még a műanyag kilincs ellenére sem:).

Elmondom mi a bajom a MiTo műanyag kilincsével. 156-ból ültem át, amiben a nyilvánvalóan tartósabb fém kilincset nem kell úgy megerőltetni mint a MiTo-ét. Azt nem értem, hogy ezen mit kell spórolni és ráadásul itt a vezetőajtóról van szó, ami tudjátok hogy a legnagyobb igénybevételnek van kitéve.

BeeGee!
Igen, a nyitáskor lecsúszó, csukásra felhúzó ablakra gondoltam.
Remélem, az inkább meg van erősítve és nem gyengítve mint a kilincs:).

Amúgy nagyon jó, kb 156 szintű vezetési élmény van/lehet, de nem tudtam igazán kipróbálni, hogy hogyan kapaszkodik be a kanyarba.:(
mesa2010-09-16 15:55:32 // 4826
Szerintem arra gondol

Eddigi autóimnál ha fagy volt, le sem lehetett húzni az ablakot...
GT-nél Mitonál, mivel nincs keret pedig le kell engedje picit

A kilincs benyomógombja nekem már fagyott be, hiába fújtam be jégoldóval előző este. Kénytelen voltam másik ajtón beszállni
BeeGee2010-09-16 15:50:45 // 4825
Kulccsal? :)

Nekem még nem ragadt be a kilincs télen. Ellenben hidegben szeret kint maradni (a markolatot nem húzza vissza a rugó) és egyszer a kezemben maradt, mert az egyik felén elengedett egy műanyag bizbasz.

adminrális, a megmozduló ablak alatt mit értesz? Hogy lehúzza magát kicsit, ha nyitod?
mesa2010-09-16 14:26:56 // 4824
Mondjuk a kilincs a 156-oson is befagy télen, és nem csak a műanyag hátsó, hanem a full acél első is, mint ahogy az első be is ragad, a hátsó meg le is törik
Ilyen szempontból kb ugyanott van a Mito is, nem rosszabb :)

Viszont a Mito és GT tulajok téli tapasztalataira kíváncsi lennék!
Vagy mondjuk, ha lemerül az akksi, hogy jutnak be ?
admirális2010-09-11 14:50:37 // 4823
Ma végre közelebbről megismerkedtem a Mito-val a Giulietta nyílt hétvégén. A 155 lovas 1,4 TB jutott nekem. Gondoltam, hogy majd tetszeni fog, de nem nyűgözött le. A körülmények is rosszak voltak, mert nagyon esett az eső, tiszta tócsa volt az út bármerre mentünk, plusz kátyús is.

A motor 2500-tól kezd el élni, addig elég lapos volt. Meglepődtem. A Puntoban jobbra emlékeztem, de még a Bravoban is mintha dinamikusabb lett volna. Nem értem miért. Talán rosszul ítélem meg. 2500-tól sem lapulsz nagyon az ülésbe, de jó érzés vele gyorsulni végülis, csak pörgetni kell. A sebességfokozatok viszonylag hamar elfogynak.

A végén alig bírtam kinyitni az ajtót, kintről kértem segítséget, mert a belső kilincs műanyagból van és úgy éreztem, minjárt eltörik ha jobban megerőltetem, magyarul túlságosan rugalmas volt. Egyszer el fog reccsenni én azt jósolom. Összességében a 156-nál nem volt jobb a vezetési élmény, nagyjából ahhoz hasonló, de hozzám közelebb áll a 156. A tartósságával lehetnek gondok: a gyenge kilincs és a minden ajtónyitásra megmozduló ablak nekem rossz előjel.
mesa2010-09-10 16:00:53 // 4822
Tényleg pozitívan írnak, csak pontatlanul.
Azt írják "manuál klímával". Pedig a széria az "automata klíma"
mesa2010-09-10 15:52:37 // 4821
Ja igazad van, nem is ma kezdték! :D
Somez2010-09-10 15:37:28 // 4820
Ez egy baromi régi cikk...
A mai Giulietta bemutatót érdemes elolvasni, ott nagyon pozitívan írnak.
mesa2010-09-10 15:23:37 // 4819
Tiszta szánalmas ez a vezess.hu már megint köpködi az Alfát

Úgy látszik, nekik már csak erre mozdul valami ...
GT Ɨ|ѯ2010-09-08 05:26:56 // 4818
Kell még 30 év az agymosásig:-P
mesa2010-09-03 09:09:50 // 4817
Autónavigátor - ez pont olyan oldal, amit senki sem olvas :P
Biztosan nem véletlen
Junior2010-09-03 08:36:20 // 4816
Na az új Autó-Motor magazinban szegény Mito QV jól megkapja a magáét.
SZÁNALMAS...
Az tesztet író mókus szinte az egész cikkben a DNA-t fikázza, meghogy a 18-as görgőkkel hogy megvezetik a nyomvályúk. A pozitívumok közé mindössze a formát és az üléseket sorolja. Egy szót sem ír a motorhangról és meg sem említi, hogy a motor mellesleg az év új motorja címet is elnyerte.
Előtte pár oldallal pedig ugyanaz a tag ódákat zeng a Rönó Windről. (talán valaki vágja mi az?!) azt írja: "a motor sem valami göthös darab már az alap is turbós 1,2-es" Muhahaha!! az igen 1,2 tonnás fostalicskához 1,2-es túrós blokk nem göthös, de a Mitóban "a várt tüzijáték elmarad"
Bérenc
Kazes☻2010-08-26 18:46:27 // 4815
Belga2010-08-22 23:24:55 // 4814
delafrikai izes angolsaggal egy hosszabb teszt :)

Mito QFV vs Citroen DS3
mesa2010-08-19 11:41:26 // 4813
Színe: tört fehér :))

Azért nem kell még temetni! Nincs olyan sérülése amit ne lehetne rendesen helyre pofozni
Tommi2010-08-18 15:22:41 // 4812
Nagyszülőkkel :)))



2010.06.26. délután, Milánó, Piazza Castello - sajnos mi csak estére értünk oda :(
Buksi2010-08-12 03:52:29 // 4811
Szegény MiTo! Részvét! :-((
sparco2010-08-11 21:16:38 // 4810
Hát ja-ja... Kár érte.
Sporter2010-08-11 21:12:09 // 4809
Most már vehet helyette egy Giuliettát :)
GTPeti2010-08-11 21:06:36 // 4808
Igen, tényleg az. És ezt az autót még simán helyre lehet pofozni.
Halesz2010-08-11 21:03:08 // 4807
Legalább őszinte..

A srác pedig imádta az autót, remélem lesz helyette másik Alfa!
GTPeti2010-08-11 20:59:21 // 4806
Mondjuk én csináltam volna normális képeket. Szerintem egy ilyen "esettanulmány" annyira nem megnyerő.
Sporter2010-08-11 20:46:42 // 4805
Na basszus, pedig szép kis autó volt :(
sparco2010-08-11 20:42:49 // 4804
Bocsi...
Tessék:
MiTo
Sporter2010-08-11 20:41:39 // 4803
Nem jó a linked.......
sparco2010-08-11 20:35:36 // 4802
Ha jól látom, MiTomi cartárs autója összetört... :S Részvétem!!!

MiTo
Szilárd2010-08-04 08:50:12 // 4801
A GT-be nem is volt rendelhető...:(((
GT Ɨ|ѯ2010-08-04 06:03:05 // 4800
A hollandok legyártják ebbe is, ha kéri a gyár:-))
Halesz2010-08-02 22:07:31 // 4799
Ja, mint a 145-ösömbe! :)

De tényleg nem értem, ha már fullos, akkor belerakhatták volna :) Jó dolog az a napfénytető, akinek volt már, az tudja :)
GT Ɨ|ѯ2010-08-02 18:15:23 // 4798
naugye:-))
Szilárd2010-08-02 17:56:46 // 4797
Te már csak tudod!!:)))))
GT Ɨ|ѯ2010-08-02 17:56:14 // 4796
belevágnánk sitty-sutty:-))
Szilárd2010-08-02 12:57:14 // 4795
Valahogy csak túlélném nélküle!:))
Tommi2010-08-02 12:40:21 // 4794
Persze, természetesen.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak