Kn[.]xX2010-07-12 07:36:37 // 4699
ki mondta h szépek?
GTPeti2010-07-11 12:54:56 // 4698
Csúnyák ezek a csavarhelyek, de nagyon... Ilyenek max. egy terepjáró fényezetlen szélesítésein elfogadhatóak, szerintem.
Buksi2010-07-11 12:34:47 // 4697
Jó persze, azért elfogadnám ám! ;-))))
Kn[.]xX2010-07-11 10:07:32 // 4696
hát vmi GTA-ra hajazó dolog vagy mi:) mi legyen ha nem sokk?:) mondjuk a színe az kifejezetten tetszik:)
Kn[.]xX2010-07-11 10:06:29 // 4695
hát szerintem direkt ilyen.. :) de nekem sem az tetszik benne a legjobban :)
Buksi2010-07-09 20:31:50 // 4694
Jézus, de durva! Sztem egy kicsit sok(k)! :-)
GT Ɨ|ѯ2010-07-09 19:02:52 // 4693
iz-mosh..:-)
azért a csavar vagy patentek helyét illett volna eltűntenti...:-(
azért a csavar vagy patentek helyét illett volna eltűntenti...:-(
GT Ɨ|ѯ2010-07-09 17:12:00 // 4691
nem lehet minden tökéletes..:-D
Kazes☻2010-07-08 13:53:38 // 4690
Jó kis 'veleg, de már megent rossz helyre tetted a korányt cari! :)))
Phon2010-07-07 22:45:11 // 4689
ez a piros egészen hasonlit az enyémre:) mondjuk neki pl. van piros féknyerge:(
GT Ɨ|ѯ2010-07-07 19:02:16 // 4688

1 kis 1veleg:-)
GT Ɨ|ѯ2010-07-06 19:56:45 // 4686
igen, de legalább valamivel ( icike-picikével ) felkészültebb volt /-nek tűnt /
GT Ɨ|ѯ2010-07-06 19:55:45 // 4685
Viva-n már nem jáccik:-)
147Smz2010-07-04 21:48:50 // 4684
Még az is jobb lett volna :D
Buksi2010-07-04 20:15:53 // 4683
Hogy-hogy MÁR nem? :-D
GTVili2010-07-04 18:39:58 // 4682
Még jó hogy nem Audi-Quattrofolio.......;-DDDD
147Smz2010-07-04 17:58:05 // 4681
A csaj is az agyamra megy: "Kátrifólió verde".
147Smz2010-07-04 17:55:10 // 4680
Szerintem ez az érték nagyon barátságos. Likeolom :-)
GT Ɨ|ѯ2010-07-04 16:46:02 // 4679
hát azt már nem, az 10éve volt kb:-))
Buksi2010-07-04 16:24:14 // 4678
Még jó, hogy azt nem néztem! :-))))
GT Ɨ|ѯ2010-07-04 14:16:06 // 4677
még anno a viva-n kezdte el a fárasztást:-)
Buksi2010-07-04 12:18:09 // 4676
Mostanában már én sem! :-)
GT Ɨ|ѯ2010-07-04 08:27:37 // 4675
na én ezért nem nézem:-)
Buksi2010-07-03 19:22:23 // 4674
Szoktam néha nézni a viaszatos autós műsort, amiben a Kővárival bohóckodnak! Hányni tudnék tőlük!
GT Ɨ|ѯ2010-07-03 17:13:49 // 4673
köze nincs az autóhoz...:-)
Buksi2010-07-03 09:09:14 // 4672
Én alapból nem nagyon csípem ezt a gyereket! :-/
Tommi2010-07-02 22:48:37 // 4671
GT Ɨ|ѯ2010-06-27 10:54:09 // 4670
mesa2010-06-25 22:29:29 // 4669
Bocsánat, rosszul olvastam, nincs ellentmondás.
GTVili2010-06-25 21:19:10 // 4667
Hol itt az ellentmondás.....?
Buksi2010-06-25 21:05:18 // 4666
Ááááá... Alfáról nem szabad jelet lopni! :-DD
Grando2010-06-25 21:00:07 // 4665
Ha találsz, nekem is hozzál. ;)))
Buksi2010-06-25 20:54:51 // 4664
Ilyen lóhere nekem is kell! :-))
Tudom, vegyek egy MiTo QV-t és azon majd lesz! :-DDD
Tudom, vegyek egy MiTo QV-t és azon majd lesz! :-DDD
Tom122010-06-25 17:17:19 // 4663
Tetszik a sorrend: ENGINE OF THE YEAR 2010 /új motorok/
Kazes☻2010-06-25 17:08:41 // 4662

mesa2010-06-25 16:48:48 // 4661
Apró ellentmondás :D
"a korábbi két vezérműtengely helyett csak egyet építettek a mérnökök a hengerfej tetejére, ami közvetlenül a kipufogószelepeket vezérlik. A szívóoldali vezérlést egy Multiair egységgel kötötték össze a vezérműtengellyel," (..) "A vezérműtengelyt a szívószelepekkel minden hengernél egy olajjal töltött kis kamrácskával kötötték össze a mérnökök"
"a korábbi két vezérműtengely helyett csak egyet építettek a mérnökök a hengerfej tetejére, ami közvetlenül a kipufogószelepeket vezérlik. A szívóoldali vezérlést egy Multiair egységgel kötötték össze a vezérműtengellyel," (..) "A vezérműtengelyt a szívószelepekkel minden hengernél egy olajjal töltött kis kamrácskával kötötték össze a mérnökök"
Kazes☻2010-06-25 15:42:53 // 4660
Vegyes! :)
Ez pl. nem tetszik: "Egyetlen igazi konkurensként tekinthető modell a Mini Cooper S, amely 7 149 000 forintos alapárával ugyan jócskán a MiTo ára felett van, de nagyobb élvezetet nyúlt." Nem is értem hogy' gondolja?!
Ez pl. nem tetszik: "Egyetlen igazi konkurensként tekinthető modell a Mini Cooper S, amely 7 149 000 forintos alapárával ugyan jócskán a MiTo ára felett van, de nagyobb élvezetet nyúlt." Nem is értem hogy' gondolja?!
raga2010-06-25 15:21:12 // 4659
Belga2010-06-25 14:48:36 // 4658
Alfati2010-06-14 11:30:39 // 4657
Kicsit most odafigyeltem arra, hogy mikor hogyan váltok. Amikor normál tempóban megyek "N" állásban akkor pl. a 3. fokozatban alapjáraton lehet közlekedni vele 25-30km/ó sebességgel és ha nem versenytempóban akarok indulni, akkor elég simán rálépni a gázra. Gond nélkül megindul az autó, semmi nyomatékhiányt nem érzek! 5.-ben az alapjárati gurulás kb. 45km/ó és ugyanúgy ráléphetek a gázra. Nem gyakran szoktam így közlekedni, mert sok a dugó, de ha nincs értelme (vagy nincs kedvem) nagyon gyorsítani akkor így teszek.
A fogyasztásra a dugók vannak a legrosszabb hatással , azon a héten amikor sok van belőle (Árpád híd egyik oldalról a másikra 20 perc) akkor 8,8 körül van. Amikor állatkodni akarok akkor van "D" állásban, vagy ha valaki emberkedni akar és megmutatom neki hogy miért jó az ALFA. A sportcomputerrel egy icipicit lassabb lett a kezdeti gázreakció, de az utánajövő érzés kárpótol.
Talán írtam, hogy 20.000 km van benne mióta belekerült a squadra cucc, és egy "normál" MiToval összehasonlítottuk. Mindketten mentünk a saját autónkkal és teszteltük hogy mit tud a két kocsi "N" illetve "D" állásban. Utána kocsit cseréltünk és ugyanazt az utat megtettük egymás előtt/mellett/mögött.
A konklúzió, hogy az én autóm megy úgy "N" állásban, mint a normál "D"-ben.
Az utolsó 20.000 km átlagfogyija 8,3 liter. Nekem tetszik.
A fogyasztásra a dugók vannak a legrosszabb hatással , azon a héten amikor sok van belőle (Árpád híd egyik oldalról a másikra 20 perc) akkor 8,8 körül van. Amikor állatkodni akarok akkor van "D" állásban, vagy ha valaki emberkedni akar és megmutatom neki hogy miért jó az ALFA. A sportcomputerrel egy icipicit lassabb lett a kezdeti gázreakció, de az utánajövő érzés kárpótol.
Talán írtam, hogy 20.000 km van benne mióta belekerült a squadra cucc, és egy "normál" MiToval összehasonlítottuk. Mindketten mentünk a saját autónkkal és teszteltük hogy mit tud a két kocsi "N" illetve "D" állásban. Utána kocsit cseréltünk és ugyanazt az utat megtettük egymás előtt/mellett/mögött.
A konklúzió, hogy az én autóm megy úgy "N" állásban, mint a normál "D"-ben.
Az utolsó 20.000 km átlagfogyija 8,3 liter. Nekem tetszik.
Tommi2010-06-14 00:17:13 // 4656
Gratulálok, már megint az origo... Gyanítom ők ezentúl nem nagyon fognak tesztautót kapni :)
Amúgy a FAM helyében simán megszorongatnám a tökeiket...
Amúgy a FAM helyében simán megszorongatnám a tökeiket...
147Smz2010-06-13 23:58:10 // 4655
Mennyit eszik neked városban ezzel a vezetési stílussal?
Alfati2010-06-13 16:50:09 // 4654
Az én autómban most van cca.33.000 km. Főleg városban használom, de igyekszem "alfás stílusban". nyomni. A motor még nem Multi-Air, de: annyira nyomatékszegény, hogy rendszerint 2000 f/p körül váltani szoktam, nem okoz gondot a tartós haladás ötvennel sem hatodikban :)
Mike.2010-06-10 13:39:10 // 4653
Ez nagyon tetszik! :-) Több ilyen válasz írás kellene a fikázós cikkekre.
mesa2010-06-10 12:21:20 // 4652
147Smz2010-06-10 10:46:20 // 4651
A cikk szerzője az "avagy" szó jelentésével sincsen tisztában. -> "Most azt kellene írni, hogy a konkurensek olcsóbbak, avagy drágábbak ennél, de nem olyan könnyű belőni ezt a szűk kört."
Katasztrófa ez a cikk!
Katasztrófa ez a cikk!
BeeGee2010-06-10 10:25:26 // 4650
Nekem úgy rémlik, hogy működik D-ben is. Magunk közt szólva, furcsálltam is hogy nem figyeli a turbó hőmérsékletet, hanem simán kikapcsol. Viszont tényleg sok minden mást figyel, mikor nem áll le.