Fórum >> Típusok >> MiTo

zolee1452008-09-23 00:44:51 // 1352
"Asszem az általad említett, autónak nem nevezhető négykerekű szekér 6.3-at gyorsul, vagy valami ilyesmi."

6,3-at gyorsul a Swift Sport, de akkor még kb 70-75 körül járhat.D 8,9mp 0-100.:))
Halesz2008-09-22 23:49:29 // 1351
Swift Sport a legjobb szerintem is!!!!!



:D:D:D
Tedi2008-09-22 23:39:46 // 1350
Szerintem simán lenyomja majd. Egyrészt turbó, másrészt max 1300 kiló. 6 mp körüli gyorsulás, und so weiter. Asszem az általad említett, autónak nem nevezhető négykerekű szekér 6.3-at gyorsul, vagy valami ilyesmi. Csak aztán hamar el is fogy. 1.6-os szívómotortól nem szabad csodát várni.
zolee1452008-09-22 23:35:33 // 1349
Amúgy páran írták, hogy az a 155LE elég durva kis autót csinált belőle. Szerintem a GTA 230LE-vel igencsak megszorongatja majd a Swift Sportot.:)) Nem mondom, hogy le is nyomja, mert azt azért nem, de megszorongatja majd.
Tedi2008-09-22 23:33:45 // 1348
Tényleg nagyon szép, de olyan autót szerettem volna, ami olyan, amilyet én szeretnék és abba a 18-as felni nem fér bele :)
zolee1452008-09-22 23:26:12 // 1347
Azért az a 18-as felni elég szép, rárakhattad volna.:) Amúgy nekem nem tetszenek a 3 ágú felnik, de ez mégis.:)
Tedi2008-09-22 23:11:55 // 1346
A Sabeltre gondolsz? Nem tudom, azt megjegyeztem volna, pont a Sabelt logóját kerestem és nem volt rajta...
Tedi2008-09-22 23:10:24 // 1345
Kérek egy kék Trabantot.
Zöld lett, maradhat?

:DD
zolee1452008-09-22 23:08:32 // 1344
Lehet, hogy pont nekik van itt valami leányvállalatuk, de nem kizárt, hogy magyar cég. Nagyon helyes, mégtöbb ilyet.:)
Attie2008-09-22 23:06:12 // 1343
Nem baj, még jó hogy lehet variálni és nem az van mint régen hogy vártál 5 évig a kék Trabantodra és kaptál zöldet. Ha nem tetszett akkor várhattál megint 5 évet :DD
Tedi2008-09-22 23:02:05 // 1342
Megnéztem a karosszériaszínű kerettel és tök fura volt. Azt hittem jól fog neki állni, mert slankítja a lámpákat...de aztán rájöttem, hogy nekem ez a forma így tetszik és nem kell slankítani őket. De biztos, ami biztos élőben még megnézem.
Attie2008-09-22 22:58:42 // 1341
Igen fehér :)
Igazából szerintem a króm kereten kívül mindegyik béna. Vagy legyen egy színű az autóval.
Tedi2008-09-22 22:15:30 // 1340
Janemis, bocsi, ez fehér...
Tedi2008-09-22 22:15:08 // 1339
:DD Hátő..."Jól" megy az ezüsthöz a piros keret :DD
Attie2008-09-22 22:07:37 // 1338
Olyan lett mint Pimpa :DD
Attie2008-09-22 21:49:58 // 1337
Nekem tetszik :)
Seriff2008-09-22 21:49:36 // 1336
Helyes, jó a magyar termék is:)
Tedi2008-09-22 21:48:47 // 1335
Apropó beszállítók...a MiTo biztonsági övet Magyarországon csinálják. Nemtom ki a gyártó, de az öv cetlijén ott van, hogy "Made in Hungary" :)
Fura volt, azt hittem a TRW Sabelt csinálja nekik, ahogy eddig.
Attie2008-09-22 21:48:00 // 1334
Nekem is csak akkor amikor álltam ki a parkolóbaól és egy fordulatnál nem akadt meg a kormány.
Attie2008-09-22 21:46:51 // 1333
Nekem 2-t fordul a 156-om kormánya.
A GTA-é asszem 1.75
Tedi2008-09-22 21:44:47 // 1332
Néztem a MiTo tour honlapján, a varációkat és összeállítottam egy elég vad szerelést :)
Sárga fényezés, fényes króm lámpakeret, sötétbézs bőr belső, fekete tető....kibaszott dögös :))



Ha vankedvetek, itt megcsinálhatjátok magatok is: Alfa MiTour
zolee1452008-09-22 21:44:13 // 1331
Persze. Ha a gyár csinál egy újabb változatot az plusz tervezés, plusz gyártósor stb..ha viszont a beszállítótól veszi akkor kér egy ilyet, meg egy olyat. A beszállítónak meg van mindenféle, mert vélhetően nemcsak egy dolgot gyárt, és vélhetően nemcsak az Alfának.
147Smz2008-09-22 21:32:30 // 1330
Nálam a 145 1.6 SE-n 1 teljes fordulat és még kicsivel kevesebb, mint 1/4-ed. A fordulókör pedig kész borzalom.
147Smz2008-09-22 21:31:16 // 1329
Ha jól értem, akkor te arra alapozol, hogy a beszállító a két fajta közül valamelyik ülést olcsóbban gyártja. Igaz?
zolee1452008-09-22 21:21:34 // 1328
Csakhogy ez nem így megy. Úgy működik, hogy van a beszállító, akinek van előrecsúszó, meg előrehajló ülése is, a gyár pedig fele ilyet, fele olyat rendel, és ezen autónként megspórol mondjuk 10 euro-t. Ezt innentől kezdve lehet szorozgatni a gyártott mennyiséggel, és szép lassan kiderül, hogy a balelső ülésen megspórolt pénzből lesz a reklám kampány, az olcsóbb középkonzol műanyagon spórolt pénzből lesz az órabér emelés...stb.
Mindenhol faragnak egy kicsit, és a vége egy kompromisszum: csinálnak egy elfogadható (vagyis a vele összemérhető autókkal versenyképes) árú autót, ami kategóriájához képest mondjuk minőségi érzetet tekintve is versenyképes.
Ha nem lenne ilyen faragás akkor a sok kicsiből lenne a végén az a 2-300E Ft ami miatt húzná a vevő a száját, hogy hádeamásikócsóbbosztazisfasza.
Tedi2008-09-22 21:20:58 // 1327
Na, akkor pontosítok.

...Annyival kell többet tekerni a MiTo kormányán...
Seriff2008-09-22 21:14:36 // 1326
Ez nem tűnt fel a kanyargós úton sem.
Tedi2008-09-22 21:14:07 // 1325
Kb nyolcad fordulattal többet, mint a QV-nak, aminek köztudomásul 1) kurvanagy a fordulóköre, 2) nagyon közvetlen a kormánya. Annyival kell többet tekerni rajta, amennyivel kisebb a fordulóköre. Alfonzéhoz képest apám 156-osának is többet kell tekerni a kormányát.
Attie2008-09-22 21:10:40 // 1324
Még egy dolog amit kihagytam a tegnapi felsorolásomból.
Annyit kell tekerni a Mito kormányát mint egy teherautónak :( Legalábbis a 155/156-hoz képest. A 75-é is elég sok volt (3)
Attie2008-09-22 21:03:28 // 1323
Gtbe is simán beszáll hátra a nagymamám (82)

Komolyan :-O
Nekem már tompultak az élményeim ezért most hétvégén kipróbáltam milyen hátul.
Hát a kiszállás azért nem semmi. Nagyon széles az a küszöb :) Télen/esőben meg nem próbálkoznék vele :)
Attie2008-09-22 20:59:21 // 1322
Így néz ki a bianco Mito nero szemekkel :-PP
Sporter2008-09-22 20:34:59 // 1321
Én is úgy tudom h oda kellene visszaugrani, ahova be volt állítva neked, még mielőtt előrehúztad volna :)
147Smz2008-09-22 20:34:55 // 1320
Nem meglepő módon, de pontosan így működik nálam is :-)
Seriff2008-09-22 20:34:42 // 1319
Tedi2008-09-22 20:26:28 // 1318
Hát akkor a tied beteg. Ha előre húzod ha nem, akkor is abba az állásba ugrik vissza. Vissza kell tolni és amikor a beállított helyre ér vissza, egy fém csattan egy szép nagyot, hogy rögzítse.
Atesz19872008-09-22 20:21:18 // 1317
A 145-é igen, amikor az ülőlapot is előre húzod.
147Smz2008-09-22 19:53:05 // 1316
Tévedsz. Nem az alapállásba ugrik vissza az anyósülésnél sem.
Atesz19872008-09-22 18:53:37 // 1315
És utána mindig huzogathatnád a megfelelő állásba, mivel a visszahajtáskor visszacsúszik alapállásba az ülés, és onnan kell újra előre ráncigálni... Mondjuk, ez nem tetszik a sajátomban eléggé...
147Smz2008-09-22 18:52:03 // 1314
Na de gondolj bele! Legyártanak két különböző ülést, egy kocsiba. Sokkal egyszerűbb lenne csak olyat tenni bele, ami előretolható. Költséghatékonyabb és a vevő is elégedett.
147Smz2008-09-22 18:50:58 // 1313
Nekem is csak az hiányzik, hogy a vezetőoldalit előre lehessen tolni.
Atesz19872008-09-22 18:48:51 // 1312
Én megpróbáltam beülni a vezetőoldalon, de túl kcisi a hely. A 145-ben elég.
zolee1452008-09-22 18:37:00 // 1311
Spórolás. Anyu, apu meg a gyerek beül a MiTo-ba. Elmennek az iskoláig, ott anyu kiszáll, kioperálja hátulról a lurkót (apu lusta, nem száll ki, így a gyerek sem mászhatna ki az ő oldalán) és bezavarja a suliba. Ezután visszaül. Elmennek anyu munkahelyére, pápuszi, majd apu továbbmegy. Hazafelé ugyanez fordítva.:)
Halesz2008-09-22 18:34:52 // 1310
Tök érdekes, de nekem ez sosem hiányzott sem a GT-ből, sem a 145-ből... Sosem volt gond előretolni...
147Smz2008-09-22 18:31:55 // 1309
A 145-ben nem húzza előre rugó, hanem neked kell előretolni az ülést. Mesa ezt hiányolja a Mi.To-ból, és szerintem jogosan. Persze én leszarom, ha pont ezt nem tudja a kocsi :-)

Egyébként 145-ben ugyanígy nem megy előre a vezetőoldali ülés, annak csak a támlája dönthető. Na ezt magyarázza meg nekem valaki!
zolee1452008-09-22 17:29:15 // 1308
Pedig az csak egy fosszar parasztvakítás.:D
BeeGee2008-09-22 17:03:44 // 1307
Én nem látom ebben a problémát :)

Amúgy ebben is előrehajlik a támla és előre csúszik az ülés. Mivel akarod külön nyitni? Gondolattal? :)
Tedi2008-09-22 17:03:20 // 1306
Háát most megfogtál, lehet, hogy az a rugó nem rugó...

Nincs infó arról, hogy a 149-be beleraknák a DNA kapcsolót, de az, amit a DNA a MiToban variál szerintem biztos benne lesz a 149-ben. Elektromos diffire, VDC-re gondolok.
mesa2008-09-22 16:54:58 // 1305
A rugós ?

Egyébként azt nem is mondtam még, hogy nagyon klassz az elektronikus diffi, nyálkás körforgalomban sem tolta az elejét - amíg Dynamic-ba nem kapcsoltam. Sokan lesznek majd 'nagy májerek' a dzsuvában, és ezt a kis törpének köszönhetik!

Csak remélni tudom hogy DNA lesz a 149-esekben is...
Tedi2008-09-22 16:53:57 // 1304
Vagy legalábbis azt hiszem :D A lényeg, hogy simán csúszik és dönteni kell.
Tedi2008-09-22 16:51:59 // 1303
Ugyanez a megoldás van a 145-ben is.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak