Fórum >> Típusok >> Spider

Piritu - 1.000.0002010-10-20 21:45:29 // 2586
én inkább a szellőzésre tippeltem, hogy ne fülledjen be, de abban is lehet valami amit írsz.
KGBMAN2010-10-20 21:38:15 // 2585
Gondolom az állandó üveg miatti nyomás nem tesz jót a hideggel együtt a kéderguminak.
GTPeti2010-10-20 21:34:01 // 2584
OK, akkor tégy úgy. Az áramtalanítás nálam már csak azért sem játszik, mert be van riasztva a Kisvas.
Piritu - 1.000.0002010-10-20 21:30:58 // 2583
Vettem a fáradtságot és elolvastam a könyvét, ott +0,5bar-t ajánlanak télire eltevéshez. Illetve hogy az ablakot kicsit húzzuk le és természetesen áramtalanítást is ír.
KGBMAN2010-10-14 00:28:32 // 2582
Köszi, köszi.. Részben ugyanaz mint az enyém, részben viszont full más. Viszont találtam itt a vácin egy bowdenest, 24 óra alatt legyártja nekem minta alapján. Mivel gyári már nincs, így ők a legésszerűbb és leggyorsabb megoldás, még ha nem is a legolcsóbb.
Piritu - 1.000.0002010-10-13 18:16:15 // 2581
No, akkor így néz ki:
1. A két elektromágnes(pár) kapcsolója. Egyik a tető alját engedi el, a másik a fedél zárját nyitja.

2. tető alja ilyen "pöcökkel" csatlakozik a műanyag fedélre:

A hozzá tartozó zár (elktromágnes) alulról:

3. A műanyag tetőn a zárba csukódó rész

Maga a zár

jobbra lent a nyitó rúd, ami az eltromágneshez megy ( a szőnyeg alatt van)

Ennyi, a mozgatás nálam bal kézzel történik, miközben jobbal nyitva tartom a fedelet :-)
Piritu - 1.000.0002010-10-12 21:09:56 // 2580
tervezd be a tavaszi esztergomi talit,és akkor ott megmutatom :-)
KGBMAN2010-10-12 21:03:06 // 2579
Elektromágnes?? Hmm.. 1x már meglesem milyen a kézi..
Piritu - 1.000.0002010-10-12 20:40:57 // 2578
csak elengedi egy-egy elektromásnessel a hátsó részt, tehát ha elmegy nem tudom felnyitni a hátsó felét, a csukás teljesen "kézi" :-)
KGBMAN2010-10-12 20:38:31 // 2577
A manuálisban is elektronika fixálja a fedőt, nem???
Piritu - 1.000.0002010-10-12 20:34:44 // 2576
ezért is jó a kézi nyitású :-P
Piritu - 1.000.0002010-10-12 20:33:40 // 2575
passz, az eredeti első faceliftes prospektusomban kazettás rádió van a képen :-)
KGBMAN2010-10-12 20:31:17 // 2574
Nekem kellett befejezni az összecsukást. De nem problem. Amúgy sztem holnap meg is van melyik az a bowden és már jön is.
gyml2010-10-12 20:13:16 // 2573
http://www.alfaamore.hu/adokveszek/23794

Ez sem olyan,mint a Spideré gyárilag?
gyml2010-10-12 20:10:20 // 2572
Legalább csukott tetőnél állt meg? Hát nem lesz egyszerű olyan bovdent szerezni.:(
KGBMAN2010-10-12 17:46:21 // 2571
Nahh ma a tető megadta magát. Némi nyomozás után ráleltem a hiba okára. A fedelet lehúzó két villából az egyiket mozgató bowden elszakadt. és mivel van benne két végállás kapcsoló és ezek nem jeleznek így a motoros mozgatás megállt. Jelenleg vadászom a bowdent, remélem nem egy vagyon, mert addig nem az igazi a dolog.
Javaslom mindenkinek hogy valami WD40 féle anyaggal évente 1-2 alkalommal fújkálja meg ezeket a bowdeneket, nehogy úgy járjon mint én. Tuti, hogy a száraz bowdenbelső miatt akadt, púposodott és szakadt el végül.
Piritu - 1.000.0002010-10-11 19:51:23 // 2570
A teletank 70 liter löttyöt jelent :-)

Pár napig filóztam, hogy kivonjam-e télire a forgalomból, de nem lehet kihagyni a téli nyulszőr sapkás csapatást, úgyhogy marad forgalomban :-DD
GTPeti2010-10-11 19:43:43 // 2569
Igen, még véletlenül sem véletlen az egybeesés. :)
Piritu - 1.000.0002010-10-11 19:28:35 // 2568
Gondolom ez az a fajta töltő, amit amúltkor ajánlottál :-)
GTPeti2010-10-11 18:53:44 // 2567
A jófajta pulzustöltő előnye (ismétlés :), mindig 100%-on van az akksi, vagyis szinte nem csökken ezalatt az élettartama. Tavaszra nulla lesz a szulfátosodás a lemezeken. (=kisebb belsőellenállás) Szeretni fogod.
GTPeti2010-10-11 18:51:48 // 2566
Megragadnám az alkalmat, hogy válaszoljak:
- +0,2 bár nem árthat
- teletank? Ennek max. akkor van előnye, ha áremelkedést sejtesz. (Illetve fémtankos autóknál.)
- áramtalanítani? Végülis, miért ne? És egy CTEK-et kötni az akksira.
- Letakarni, csak ha van egy rendkívül puha takaród (nekem van, flíz vagy micsoda), ami szellőzni tud. És csakis csont száraz garázsban. Egyébként inkább ne.
- Beindítani mindenképpen érdemes, sőt száraz időben ha mész egy kört, az sem árt.
- Sebességben hagyni tökéletesen elég, szerintem.
Piritu - 1.000.0002010-10-11 18:51:21 // 2565
Nem kicsit lestek a népek a városban, amikor kifelé mentünk Pápáról :-))
GTPeti2010-10-11 18:47:53 // 2564
'estét!
De szépek ezek így együtt! :)
Piritu - 1.000.0002010-10-11 18:47:39 // 2563
Lassan el akarom tenni a Pókot télire, ehhez lenne pár kérdésem:
- Érdemes jobban felpumpálni a kereket, hogy ne lapuljon annyira egy helyen?
- Érdemes tele tankkal eltenni?
- Érdemes áramtalanítani?
- Érdemes letakarni?
- Érdemes néha beindítani az tél során?
- Érdemesebb kitámasztani a kereket, mint behúzott kézifékkel (vagy sebességben) hagyni?

Esteleg valami más, amit érdemes tudni?
Piritu - 1.000.0002010-10-11 18:39:02 // 2562
Szép estét mindenkinek!
KGBMAN2010-10-05 20:31:03 // 2561
Nekem pl nincs olyan hengeres izé a tetővezető tüskén mint a képeden. Csak nálam van ilyen gond?Mielőtt nekiesel javasolnék némi glicerint patikából, nem vészes. Azzal jól átdolgozod a tetőt és a gumi felfrissül.
Biztos hogy ilyen gumit nem lehet rendelni? Én nem esküdnék meg rá.. elaforgot kérdezted már??
Piritu - 1.000.0002010-10-05 18:32:05 // 2560
Sok szerencsét a keresgéléshez!
Phon2010-10-04 23:04:09 // 2559
a 3. képen levő felnikből ami ugye 16" tudok adni egy garniturát ha valakit esetleg érdekel:)
gyml2010-10-04 22:36:04 // 2558
Azt hiszem megtaláltam,hogy hol ázik be az autóm. A tető bal oldalánál elöl egy helyen elvált a tömítőgumi ragasztása. Mivel a gumi kilógott, így a felmenő ablak meggyűrte. Hiába igazítom meg, nem tömít rendesen. A tetőkereten levő gumi is furcsán áll kicsit. Ilyen a tetőn oldalt levő gumit a fiat ban már nem lehet rendelni. Így marad a bontó.
Kócosw2010-10-03 20:56:40 // 2557
majd meglesem,de sztem nincs..
Piritu - 1.000.0002010-10-02 20:34:16 // 2556
Ja, ja egy tartóstesztet folytat éppen :-DDD
Piritu - 1.000.0002010-10-02 20:33:29 // 2555
A küllők belső oldalára nincs odaírva a típus?
Kócosw2010-10-02 20:11:45 // 2554
az első képen a gyári tesztpilóta lehet:))) ???
Kócosw2010-10-02 20:09:31 // 2553
igen a középső az :)
akkor gyári spider speedline? :)
Piritu - 1.000.0002010-10-01 19:39:04 // 2552
Tudtommal sorrendben ezek a felnik voltak:
Piritu - 1.000.0002010-09-30 21:16:21 // 2551
eredeti Spider felni nem sok van, szóval az :-)
Kócosw2010-09-30 21:09:03 // 2550
en nemtom, nagyon hasonlo,az tenykerdes hogy eleg hülye kep :S
:)
Totti (NagyVad)2010-09-30 21:07:25 // 2549
De lehet hogy csak a kép csaloka
Totti (NagyVad)2010-09-30 21:06:14 // 2548
Nem akarok kötekedni de ez nem ugyan az!
Kócosw2010-09-30 20:54:08 // 2547
bär ahogy nezem a hirdetesek közöttt van kb 6 fele speedline :)
Kócosw2010-09-30 20:51:25 // 2546
zsir, köszi..nemtom mikori hirdetes lehet,szombaton neztem az ebay-en hätha van,de nem lättam...
:S
Kócosw2010-09-30 20:23:37 // 2544
Hali Sräcok,
lenne egy kerdesem, a 156-ra beszereztem egy garnitura gyäri 16"-os spider felnit.
Szeretnem tudni mi a nevük.Ha valaki esetleg tudja milyen fantäzianevre hallgat a felni a kepen kerem dobjon egy privit :)
Köszi!

KGBMAN2010-09-27 21:30:10 // 2543
Jahh.. De lehet cserélem 40-es méretre.
Piritu - 1.000.0002010-09-27 20:41:24 // 2542
Nem kicsit "peres" méret. Nem lehet olcsó gumma...
KGBMAN2010-09-27 20:26:58 // 2541
Köszi :)
gyml2010-09-27 20:18:10 // 2540
Hát igen, a Siena az mégiscsak Siena.:) Jóóóól néz ki!
KGBMAN2010-09-27 18:12:57 // 2539
full átmérőben pici a difi, mert 225/35 gumik vannak rajta.
Piritu - 1.000.0002010-09-27 18:04:38 // 2538
Átmérőben akkora, mint az eredeti? Kicsit nagyobbnak tűnik, ami mondjuk jó, mert emel a hasmagasságon.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak