White Lady2009-11-05 23:15:26 // 1264
Nekem nagyon tetszik amit írtál...és minden szó igaz!!!
Rohodi Mihály2009-11-05 22:59:06 // 1263
Rohodi Mihály2009-11-05 22:52:17 // 1262
nem keverted össze, itt más a márkaneve,eszembe jutott, az eredeti gyártó lester (máshol ledl) volt, gondolom más néven is forgalmazzák.
GTPeti2009-11-05 22:51:52 // 1261
Ha dobnál egy linket, én is elolvasnám!
Rohodi Mihály2009-11-05 22:50:07 // 1260
hihetetlen, hogy mindenki megismeri a totalcar/írásomat. :-)))) volt olyan, aki azt mondta, amiatt választott z3 bömös helyett szpájdit :-)))
KGBMAN2009-11-05 22:48:41 // 1259
Igen, tényleg. Én kevertem össze. A carboin betétes verzió nagyon tetszik nekem is :)
Rohodi Mihály2009-11-05 22:47:00 // 1258
itt más a neve, de igen, ilyen. a frontom cadamuro.
KGBMAN2009-11-05 22:45:12 // 1257
Azt hiszem a Te írásod olvastam a totalcar népítéleten. Nagyon tetszett az egész. Olyan volt, mintha a saját gondolataim olvastam volna :)
GTPeti2009-11-05 22:32:54 // 1255
Ezt a sárgát egy kívülálló meg simán leFerrarizza. Egyebet nem tudok elmondani. :)
Rohodi Mihály2009-11-05 22:28:45 // 1254
nem autodelta, de ha összevernek se jut eszembe a neve. hiába, öregszem :-)
Rohodi Mihály2009-11-05 22:13:45 // 1252
KGBMAN2009-11-05 22:06:10 // 1251
Én is gyorsan meggondoltam magam, ne aggódj :DDDDD
GTPeti2009-11-05 22:04:56 // 1250
Ez a küszöb bizony elég ízléses!
(Pedig Alfához csak keveseknek sikerül ízléses kiegészítőt gyártani.)
(Pedig Alfához csak keveseknek sikerül ízléses kiegészítőt gyártani.)
Rohodi Mihály2009-11-05 22:02:37 // 1249
inkább ne:-)))))))))))))))))))))))))
KGBMAN2009-11-05 22:00:11 // 1248
Pedig már kezdtünk volna neked udvarolni :DDDDDDDDDDDDDD
Rohodi Mihály2009-11-05 21:48:04 // 1247
Rohodi Mihály2009-11-05 21:32:09 // 1246
igen, a csini kakaóscsiga felnikkel :-)
Piritu - 1.000.0002009-11-05 21:31:49 // 1245
Jó kis kép :-)
KGBMAN2009-11-05 21:29:35 // 1244
Az ott meg jobbra Koryy gépe..volt, amíg el nem adta.
Rohodi Mihály2009-11-05 21:23:11 // 1243
Piritu - 1.000.0002009-11-05 21:20:45 // 1242
Kösz hogy gondoltál rám, de nekem a Spider a magyar utakhoz már így is túl alacsony, további ültetés nem nagyon férne el. Egy az úton felvő energiaitalos doboz felett se tudok elmenni :-))
KGBMAN2009-11-05 21:18:40 // 1241
Zender? Nahh az kéne nekem is, de nincs :(
Rohodi Mihály2009-11-05 21:17:52 // 1240
Igazad van :-)
KGBMAN2009-11-05 21:16:36 // 1239
Megnézem majd hogy van belefogatva.
Jut eszembe van egy Koni szettem előre a Te motorvariánsodhoz:
Koni 8741-1324 SPORT gátlók és hozzá való rugók (ezzel vették szetbten)
Megnéztem a Kárászynál, csak a gátlók darabja 42594+fa (51113) lenne, de ha érdekel egy jó árat kitalálunk rá.
Azért lett eladva mert a 2.5cm ültetés miatt a srácnak leért az alja ahog állt be a meredek kaptatón a házhoz és inkább visszarakta a gyáriakat.
A gátló Koni sárka, a rugó Koni kék. Holnap csinálok róla képet, felteszem az adok-veszek rovatba. GTV-re is jó.
Jut eszembe van egy Koni szettem előre a Te motorvariánsodhoz:
Koni 8741-1324 SPORT gátlók és hozzá való rugók (ezzel vették szetbten)
Megnéztem a Kárászynál, csak a gátlók darabja 42594+fa (51113) lenne, de ha érdekel egy jó árat kitalálunk rá.
Azért lett eladva mert a 2.5cm ültetés miatt a srácnak leért az alja ahog állt be a meredek kaptatón a házhoz és inkább visszarakta a gyáriakat.
A gátló Koni sárka, a rugó Koni kék. Holnap csinálok róla képet, felteszem az adok-veszek rovatba. GTV-re is jó.
Rohodi Mihály2009-11-05 21:16:35 // 1238
Nagyon jól ismerem: Ez volt az első Spider az országban, a Fiat Magyarország tesztautója volt. Régi kollégám vette meg használtan (Olman Zsolt), mikor még együtt alfáztunk réges régen a Boldizsárban, tőle meg a legjobb barátom. Meg hát egyébként is sokat láttam, sk szereltem ki grafit fényezéshez a középkonzol elemeit, én raktam rá a Zender sárvédőt...+ ebből a színből is talán ha van az országban :-)
Piritu - 1.000.0002009-11-05 21:09:42 // 1237
Nekem is innen jött az ötlet, hogy jó a szúnyogháló, csak nekem finomabb szerkezetű van :-)
KGBMAN2009-11-05 21:09:12 // 1236
Na akkor utána kell járnom, hogy ezt milyen modul végzi és illeszthető-e az enyémhez :DDDDD
KGBMAN2009-11-05 21:08:09 // 1235
Al alja ennek sem gyári :) Szúnyogháló :)
KGBMAN2009-11-05 21:06:11 // 1234
Az alsó hálója már cserélt :) A gyári olyan sűrű, mint ami a fejtámla mögötti elemen van.
Piritu - 1.000.0002009-11-05 21:01:55 // 1233
Talált, ennyiből felismerted a kocsit? :-))
Rohodi Mihály2009-11-05 20:57:26 // 1232
erre válaszoltam a gtv topicban :-) '99-től gyári,de lehet, hogy csak a 3 literesben... nem emlékszem.
Rohodi Mihály2009-11-05 20:55:20 // 1231
:-)))) ezt is én raktam be, ez gyári háló: 2.0 TS, FHB-093, ebben az autóban volt ez előtt a nem gyári, "nem" szélfogó háló.
KGBMAN2009-11-05 20:52:26 // 1230
Jahh hogy a belső!!! Az igen, az tényleg gyanús, néztem én is.
Az automata 2cm ablaklehúzás amikor nyitod az ajtót gyári vagy Te tetetted bele??
Az automata 2cm ablaklehúzás amikor nyitod az ajtót gyári vagy Te tetetted bele??
Piritu - 1.000.0002009-11-05 20:52:00 // 1229
Rohodi Mihály2009-11-05 20:47:42 // 1228
Hát, az előző vasam '97-es volt, a mostani újabb, és a tető "vászon" anyaga egyforma volt, csak a belső színes kárpit különbözik: a tető szövet belső része mintha gumírozott lenne - egyébként a tetőjavító kisöreg mondta, hogy pont ez a különbség a Spider, meg a Barchetta tető anyaga között: a Spideré gumírozott vászon, a Barchettáé műanyag. Egyébként sok német cabrio is ugyanezt a vásznat használja...
KGBMAN2009-11-05 20:45:36 // 1227
Az eredeti nem így néz ki. Majd csinálok képet róla.
Piritu - 1.000.0002009-11-05 20:43:39 // 1226
szerintem az enyém se gumis
Piritu - 1.000.0002009-11-05 20:42:52 // 1225
KGBMAN2009-11-05 20:40:54 // 1224
Nekem nem gumis a tető anyaga (96-os). Erős vászon, de gyanús, hogy műszálas.
Rohodi Mihály2009-11-05 20:35:50 // 1222
Ez tényleg tuti, és még jól is néz ki :-))
Piritu - 1.000.0002009-11-05 20:28:28 // 1221
Rohodi Mihály2009-11-05 20:17:46 // 1220
Egy barátomnak volt ilyen, nem gyári hálója, ez sajnos nem sok mindenre jó, mert a dőlésszöge nem stimmel: a gyári teteje az ülés fejtámlája felé hajlik, ez nem. Így pont nem hajtja el a menetszelet. Ha nem gyárit találtok, szerintem erre érdemes figyelni. A gyárinál is megfigyelhető, ha menet közben hátrafelé mozdítod, akkor a levegő, ami addig nem jött be az utastérbe, elkezd örvényleni bent. Talán így látni a különbséget, az első majdnem függőlegesen áll,a gyári előre dől:
Az előző Spiderem hátsó ablakát én is cseréltettem, kiszereltem, és Budapesten a Baross utcában csinálta 10ezer Forintért ha jól emlékszem Katona Kálmán nevű iparos, tuti lett nagyon (bár ez már volt vagy 4 éve). Egyébként tetőket is újít fel, tök ugyanazokat az anyagokat használja, amit a gyár is, van anyagmintája is, több színben. Barchettára csináltattunk nála komplett tetőt is, bár az nem ilyen gumis anyag, mint a Spideré, az is jól sikerült. Remélem él még az öreg, mogorva volt, de nagyon ügyes.
Az előző Spiderem hátsó ablakát én is cseréltettem, kiszereltem, és Budapesten a Baross utcában csinálta 10ezer Forintért ha jól emlékszem Katona Kálmán nevű iparos, tuti lett nagyon (bár ez már volt vagy 4 éve). Egyébként tetőket is újít fel, tök ugyanazokat az anyagokat használja, amit a gyár is, van anyagmintája is, több színben. Barchettára csináltattunk nála komplett tetőt is, bár az nem ilyen gumis anyag, mint a Spideré, az is jól sikerült. Remélem él még az öreg, mogorva volt, de nagyon ügyes.
Piritu - 1.000.0002009-11-05 19:08:40 // 1219
pl. itt
Piritu - 1.000.0002009-11-05 19:02:09 // 1218
Tényleg nem nagy ügy, nekem a kollégák pikk-pakk meghajlították, meghegesztették.
Igaz van még rajta tökéletesíteni való, mint említettem kicsit (kb 1 centit) széles lett és hozzáér az a két műanyag izé, ami a tetőnyitáskor felnyílik. Majd a télen korrigálom.
Nem értem miért kerül újonnan 55e Ft-ba, pontosabban 170-180 ójróba.(Németeknél van cég, aki ilyeneket gyárt, de minden kabrióhoz)
Igaz van még rajta tökéletesíteni való, mint említettem kicsit (kb 1 centit) széles lett és hozzáér az a két műanyag izé, ami a tetőnyitáskor felnyílik. Majd a télen korrigálom.
Nem értem miért kerül újonnan 55e Ft-ba, pontosabban 170-180 ójróba.(Németeknél van cég, aki ilyeneket gyárt, de minden kabrióhoz)
KGBMAN2009-11-05 18:59:44 // 1217
Amúgy éppen azért nem keresgéltem még, mert ha belelendülök akkor elveszek a részletekben és azt veszem észre, hogy este 9van, de még reggeli sem volt, annyira elmerültem benne :D
KGBMAN2009-11-05 18:57:35 // 1216
Még nem cseréltem, de most kormánnyal együtt szeretném egy 3küllősre cserélni.
A tető készítéssel várok, van már elképzelésem rá :)
Amúgy tegnap este mintegy másfél óra alatt lerajzoltam és beméreteztem a szélfogót, de még kell valami épkézláb verziót csináljak belőle, hogy érthető legyen, aztán képekkel együtt csinálok belőle PDF-et és teszem fel. Kell hozzá 20as cső, AVI hegesztő, csőhajlító gép, szúnyogháló és még pár apróság. Aki csövek megmunkálásával foglalkozik annak ez ujjgyakorlat.
A tető készítéssel várok, van már elképzelésem rá :)
Amúgy tegnap este mintegy másfél óra alatt lerajzoltam és beméreteztem a szélfogót, de még kell valami épkézláb verziót csináljak belőle, hogy érthető legyen, aztán képekkel együtt csinálok belőle PDF-et és teszem fel. Kell hozzá 20as cső, AVI hegesztő, csőhajlító gép, szúnyogháló és még pár apróság. Aki csövek megmunkálásával foglalkozik annak ez ujjgyakorlat.
Piritu - 1.000.0002009-11-05 18:39:10 // 1215
Majd a hosszú téli estéken kibogarászom, csak gondoltam hátha túl vagy már ezen is, mint az ablakon :-)
Jut eszembe légzsákot cseréltél már? Az enyémbe bele van írva egy matricán, hogy 2008 decembere után ki kell cserélni.
Jut eszembe légzsákot cseréltél már? Az enyémbe bele van írva egy matricán, hogy 2008 decembere után ki kell cserélni.