Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Alfa tuning

Gabriel2006-05-13 20:19:39 // 3792
jóóóóóóóóóóóóóóóó 155 LOL
Peta2006-05-13 09:51:50 // 3791
Valamit majd kitalálok, hogy a kényelem rovására ne menjen a szépség.
Robi2006-05-13 09:47:50 // 3790
Szerintem vegyél vmi progresszív ültetőrugót, de ne olyan alacsonyat, mint a régi. :)
Robi2006-05-13 09:44:55 // 3789
Nem, ez a wastegate lenne. :) ld. 1380. hsz.
Peta2006-05-13 09:40:41 // 3788
Nagyon alacsony volt, már meguntam, hogy nem lehet közlekedni vele, meg ha rá mentem valami bütyökre, bekapcsolt még az ablaktörlő is. Kell valami köztes megoldás. 5let?
Kpeki2006-05-13 09:39:32 // 3787
Gyári picit magasabb, nem hinném hogy össze fog zuhanni. :S Rakd vissza az ültetö rugokat :)
Peta2006-05-13 09:22:20 // 3786
Ilyen volt.Ilyen lett.
Normális ez? Összébb megy?
Peta2006-05-13 09:17:11 // 3785
Sziasztok DCS csapat. Lenne egy kérdésem, ha lehet. Le volt ültetve a 155-ös öm és most visszaraktam a gyári rugókat, de olyan lett a vas, mint egy szöcske, normális ez? A rugók egy évig pihentek.
kando.2006-05-13 06:17:35 // 3784
Ez amolyan turbo-bypass szelep lenne ?
GEORGE2006-05-13 02:01:37 // 3783
Az elektronikus mennyire utánozza le az igazi hangot?? Hol lehet ilyent beszerezni, mennyiért?
Robi2006-05-13 01:05:49 // 3782
Még a 24 szelepes V6-osok is csont nélkül beférnek.
Robi2006-05-13 01:04:53 // 3781
Szerintem inkább be kellene faragni egy 3.0 V6-ot a kocsidba. Tudod, "There is no replacement for displacement". Kicsit orrnehéz lesz, de eddig is az volt, csak kevésbé. :) Na meg úgyis kárpótol a V6 hangja, karakterisztikája, és a lóerők. :)
zee2006-05-12 23:38:42 // 3780
Szomorúan olvasom, de azért kössz, most kiveszem a kezem a biliből ;-( , kezdtem már ráizgulni a témára.
Robi2006-05-12 22:48:59 // 3779
A pop-off szelep a motort védi a túl nagy töltőnyomástól.
Robi2006-05-12 22:47:22 // 3778
Nem. A wastegate szabályozza a turbónyomást, és ezáltal azt is, hogy "ne pörögjön túl a turbó".
kando.2006-05-12 22:37:50 // 3777
Nem úgy van, hogy a BOV van arra, hogy gázelvételnél kinyisson, a pop-off pedig arra, hogy ne pörögjön túl a turbó ? Vagy van esetleg egy bypass szelep a turbón, amit szabályozva lehet a turbó ,,erejét'' szabályozni ?
Robi2006-05-12 22:29:57 // 3776
Szóval lehet, hogy kicsit belekevertem a pop-off szelepet a BOV működésébe. De akkor hogyan működik pontosan a BOV? És mi szabályozza?
Halesz2006-05-12 22:15:40 // 3775
Na és akkor elmondod, hogy mikkel lesztek ott? :)
Robi2006-05-12 22:14:24 // 3774
Tehát: Lefújószelep: A lefujószelep (BOV) hivatott megakadályozni, hogy a pillangószelep zárása után (gázelvétel) a rendszerben feltorlódó nyomás negatív hatássallegyen a turbó szerkezetére. A felesleges levegõt a szabadba-, vagy visszavezeti a turbó elé. A kompresszorlapátok így nem lassulnak le, forgásban maradnak, váltás után gyorsabban reagál a turbó Relief Valve: Pop-Off szelep. Másodlagos biztonsági egység. A beállított turbónyomásnál kinyit és elengedi a nyomást. Tüskék ellen, vagy meghibásodott wastegate esetében hasznos. Wastegate: Külsõ Wastegate-ek. A wastegate megfelelõ méretezése nagyon fontos, alulméretezett Wg nem képes a teljes kipuffgáz mennyiséget elengedni, ilyenkor nyomás-kúszás, valamint veszélyes tüskék jöhetnek létre. A túlméretezett WG nagy turbólyukat és lomha mûködést eredményez. Különbözõ szslepméretek állnak rendelkezésre. Minden Wastegate állítható.
Kau2006-05-12 22:10:50 // 3773
Amúgy egy ilyen produkcióval magadra húznád az Audisok, Subarusok, stb. táborát. Azt hinnék versenytárs :))
Robi2006-05-12 22:10:13 // 3772
Hogy műxik? :) Szedtél már szét ilyet?
Kau2006-05-12 22:09:03 // 3771
Mint amikor dinnyét/kacsát árulnak vidéken az utcákban :))
kando.2006-05-12 21:29:22 // 3769
Akkor hogy ??? Mesélj kérlek..! (Lefúj, gondolom arra gondolt Robi, hogy a szelep az adott fesz felett kinyit, kiereszti a feles levegőt, nem ? Szerinted egy lefúvatószelep mégis mit csinál ?)
DCS2006-05-12 21:28:55 // 3768
Háááttt Te érzed ,én csak a tapasztalatomat osztottam meg veled .... :-)
DCS2006-05-12 21:27:48 // 3767
TÖKÉLETES!!! szerintem egyszerűbb ,ha veszünk egy hangrögzítőt és felveszünk rá egy tyutyutyu hangot és ahányszor rálép a kupplungra ,vagy elveszi a gázt ,annyiszor elindítja ezt a szerkentyűt!! :-))))
DCS2006-05-12 21:24:55 // 3766
""""A BOV mondjuk 1.3 bar-nál lefúj.""" Mit csinál????mi az ,hogy lefúj???ezt nem értem... """Tehát állandóan fennmarad kb 1.2-1.3 bar nyomás, amíg még van a turbónak lendülete. Viszont ha nem lenne BOV, piszkosul felszaladna egy pillanatra a nyomás, és megfogná a turbót.""" Jujuj ,nekem ezzel az egésszel problémám van ....,szerintem ez nem így műxik!! :-))
DCS2006-05-12 21:22:57 // 3765
A turboluk sok összetevőből áll!!!
DCS2006-05-12 21:21:44 // 3764
Az eleje jó az elgondolásodnak ...., a vége egy kicsit már problémás! :-))
Mike.2006-05-12 21:17:55 // 3763
Én is kiszedtem, de többek tanácsára visszaraktam. kb 100 km-t mentem úgy és újra kidobtam mert a nélkül sokkal jobb volt.
DCS2006-05-12 21:16:53 // 3762
jövőhéten az árakról...
DCS2006-05-12 21:10:56 // 3761
A Tied hangolt szívócsöves... Tedd vissza!
Lacza2006-05-12 20:04:21 // 3760
Egy másik kérdés: Amikor vettem a sportlégszűrőt,azt mondta a srác,hogy azt a nagy dobozt,ami valami hangtompító célt szolgál,hagyjam bennt,mert akkor alacsony fordulaton is nyomatékos lesz a motor.Ha kiveszem akkor meg nem:) Hát én kivettem,mert így könnyebb volt berakni a légszűrőt.Nektek erről mi a véleményetek,visszarakjam,vagy így is jó?
Mike.2006-05-12 20:01:19 // 3759
Az alkeszek megdobálnának a poharakkal. :-))))
Lacza2006-05-12 19:59:16 // 3758
Ha meg is csináltatom sztem nem lesz benn sokáig,mert én sem fogom bírni a hangját,de poénnak jó:)
zolee1452006-05-12 19:57:08 // 3757
ajaj! Egy lépésre vagy a kék ledtől:)))
Robi2006-05-12 19:52:51 // 3756
LOL! :)))
Lacza2006-05-12 19:51:34 // 3755
Gondoljatok bele mekkora poén lesz,mondjuk megállni a kocsma előtt fagyizni és nyomogatni a kuplungot:))
Mike.2006-05-12 19:49:07 // 3754
Szúrja a szemét?? Hogy vakúna meg akkor mind a kettőre! Bántani egy gyönyörű 166-ost? Ááá buta egy nép. :-)
Lacza2006-05-12 19:47:36 // 3753
Ez tök jó:)Eldöntöttem,nekem kell egy ilyen izé:)))
Robi2006-05-12 19:43:22 // 3752
Ezt akár olyanra is meg lehet csinálni, hogy az öledbe veszed a nappaliban, és amikor megnyomod rajta a gombot, tüsszent egyet. :)))
Kpeki2006-05-12 19:42:08 // 3751
Fuu komoly a vas naon. :) Csak nem itt van kápon? :))
Lacza2006-05-12 19:35:04 // 3750
Csak kiváncsiságból szeretném,mert így is van pár ember a faluba akinek szúrja a szemét az autóm,de ha ez benn lenne akkor már idegesítené is:) Úgyhogy hadd szégyöljenek:) Persze csak ha kivehető:)
Robi2006-05-12 19:30:46 // 3749
Én csak viccnek szántam, de ha komolyan szeretnéd, akkor megcsinálom. :) Nem nagy cucc. :)
Lacza2006-05-12 18:53:42 // 3748
Az ötlet tetszik,ha jössz sopronba (a nemzetközi talira)keressél meg,vagy majd én megkereslek és beszélhetünk róla,ha nem túl drága dolog:)))
zolee1452006-05-12 18:28:57 // 3747
szerintem nem drága, pff:)))) Link
Norbika2006-05-12 18:12:27 // 3746
A Motec a Honda,és Nissan legnagyobb tuningbeszállítója,úgymint computer,vezérlés főként,de asszem motoralkatrészeik is vannak,az árak elit kategória,úgyhallottam japó tuningnál legenda a márka.
Gabriel2006-05-12 18:04:02 // 3745
én sem magamat, csak a kollégámat interjúvoltam meg és nyomom ide az infót, nehogymá személyesnek vedd, ez egy fórum amiből mindenki infót tudhat meg na :-)
zolee1452006-05-12 18:02:55 // 3744
nem akarlak rábeszélni:)))
Gabriel2006-05-12 18:01:53 // 3743
Motec-hez csak egy LCD kijelző 1.5 millió Ft a másikhoz meg nincs ilyen, egy laptop és kész... és javítható ha elszáll egy IC is benne, mert a gyártó nem a "ha elromlik dobd ki vegyél másikat" filozófiát követi, hanem akkor kicseréli pl. 1500 forintért az IC-t stb.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak