Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Erőforrás alternativák
Liquid2019-11-08 22:25:12 // 1567
azért Ő is a cukormáz alól beszél, van neki pár nemvillany autója is (pl. egy Rolls Drophead). Az mondjuk kemény hogy szervízre 6 hónap az előjegyzés :D
Kazes☻2019-11-08 22:05:13 // 1566
RomeoOne2019-11-08 21:47:28 // 1565
RomeoOne2019-11-08 15:24:06 // 1564
Súlytalanságban tesztelik a jövő lehetséges üzemanyagát
...az ESA kutatója szerint a jelenleg a gázolajat kiváltani hivatott elektromos autók fejlődése hiába ugrásszerű, a hatékonyságuk még mindig messze elmarad a hagyományos üzemanyagokkal működő autókétól, így érdemes más alternatívákat is megvizsgálni.
...az ESA kutatója szerint a jelenleg a gázolajat kiváltani hivatott elektromos autók fejlődése hiába ugrásszerű, a hatékonyságuk még mindig messze elmarad a hagyományos üzemanyagokkal működő autókétól, így érdemes más alternatívákat is megvizsgálni.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-08 13:25:55 // 1563
igaz nem ide tartozik bár atom tengeralattjáró, Kurszk nem is volt olyan rég de mint ha a Csernobilt néztem volna ezek a ruszkik semmit nem változtak 25 év alatt :(((
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-08 11:28:53 // 1562
Ennyit számoltam én is.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-08 11:08:44 // 1561
na itt a baj, ha télen is el akarsz menni 500km-et a Te tempódban akkor annak az akku csomagnak inkább 800km-et kéne tudnia ...
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-08 11:07:12 // 1560
Az nekem perfekt :-)
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-08 11:05:57 // 1559
Ezért írtam, engem is érdekel. Minden autó kompromisszum valahol, érdekel, hogy a villany mennyiben és hogy az jelenleg. Biztos, hogy egyre használhatóbb, de még nem érzem hogy nekem passzolna. Ha én azt az 500km-t tetszés szerint villanyból le fogom tudni nyomni, nekem elég lesz. Akkor akár logikus lépés lehet majd venni egy elemes autót, amivel a reggeli kört megfutjuk minden nap, ha nekem kell mennem, akkor meg tempósan teljesíti az 500km-t. Télen is, hóban is, mindenhogy. Akkor egy autóval meg tudnánk oldani 90%-ban az életet. Tehát lehetne a másod autó teljesen hobbi kategóriás bevállalós darab. Egyhez ragaszkodok, az egyiknek Alfának kell lennie. És az Alfa olyan kell, hogy legyen, hogy azért találkozókra beférjünk 5-en XD
Az van, hogy ez már nem csak az autóról szól és a technikáról. A társaságról, barátokról. Így meg már nem mindegy, mi van a kormányon. Egy Alfa kell.
Az van, hogy ez már nem csak az autóról szól és a technikáról. A társaságról, barátokról. Így meg már nem mindegy, mi van a kormányon. Egy Alfa kell.
Liquid2019-11-08 11:04:16 // 1558
Nyilván általánosítok, mert nem ismerhetek mindenkit, de te sem, meg senki sem :)
A tapasztalatok, hallottak, látottak, tesztek satöbbi alapján formálok véleményt, mint mindenki. Én eddig egyszer láttam Teslát értelmesen közlekedni, az összes többi, vitorlázott a külsőben 80-100 között, hogy közben fűtött/hűtött-e azt nyilván nem tudom.
Abban igazad van hogy nem közlekedtem elektromos autóval így nincs valós tapasztalatom, de az egy hét se túl sok.:)
Hány töltést tervezel az utadra?
A tapasztalatok, hallottak, látottak, tesztek satöbbi alapján formálok véleményt, mint mindenki. Én eddig egyszer láttam Teslát értelmesen közlekedni, az összes többi, vitorlázott a külsőben 80-100 között, hogy közben fűtött/hűtött-e azt nyilván nem tudom.
Abban igazad van hogy nem közlekedtem elektromos autóval így nincs valós tapasztalatom, de az egy hét se túl sok.:)
Hány töltést tervezel az utadra?
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-08 10:47:13 // 1557
vissza felé jobb a szemléltetés Sunny Beachnél tankoltam tele és Nis-ig jutottam el igaz akkor már nagy verejték cseppek hullottak mindenfelé, mert a szerb szakaszon nem volt egy kút sem Nis-ig, piros jelzésben jöttem vagy 50km-et :DDD
ez a távolság 600km kb és toltam neki végig 150-180 között olyan 4,5 óra volt az etap :DDD a Giulia ennél kevesebbet kér de így sem panaszkodom SUV létére egész jó...
ez a távolság 600km kb és toltam neki végig 150-180 között olyan 4,5 óra volt az etap :DDD a Giulia ennél kevesebbet kér de így sem panaszkodom SUV létére egész jó...
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-08 10:41:01 // 1556
az 1250km-es túrán teli tankkal indultam, a magyar határnál televertem 170km után ismét, utána a Bulgár határon vertem tele, aztán a végéig elég volt még maradt is...
RomeoOne2019-11-08 10:39:06 // 1555
Még az is majdnem egy 100 km
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-08 10:37:39 // 1554
akkor már nem olyan 7-8L marad benne tarcsiban...
RomeoOne2019-11-08 10:37:09 // 1553
Érdemes egy utolsó esélyt adni az atomenergiának – véli Varró László, a Nemzetközi Energia Ügynökség vezető közgazdásza
A nukleáris energia ma a tiszta energia második legnagyobb forrása (első a víz). A világ 60 milliárd tonnával több szén-dioxidot-t bocsátott volna ki, ha nem lennének atomerőművek.
A nukleáris energia ma a tiszta energia második legnagyobb forrása (első a víz). A világ 60 milliárd tonnával több szén-dioxidot-t bocsátott volna ki, ha nem lennének atomerőművek.
RomeoOne2019-11-08 10:32:35 // 1552
És még marad is neked benne több, mint 10 liter, nem?
Selmak2019-11-08 10:26:04 // 1551
Karotta teljes el van már szállva főleg Elon felszopásban.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-08 10:03:32 // 1550
megfutja a benyás 600km-ként szoktam tankolni...
Kazes☻2019-11-08 09:55:15 // 1549
Az már tök mindegy is... 😕
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-08 09:51:33 // 1548
hát nem tudom, nálam a sietség az nem az mikor le vagy korlátozva 150-re , nálam az az alap pályán :)))
RomeoOne2019-11-08 09:47:56 // 1547
Na ez viszont érdekelne. Ránéztem, ez csak egy irányba bő 350 km. Ezt így ilyen simán le lehet tudni villannyal egy nap alatt, ha nagyobbrészt 140-el mész?
Stef2019-11-08 09:35:34 // 1546
Akkor akiket te láttál eddig, azok nem Alfáról váltottak! :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-08 09:35:26 // 1545
Én meg megsérteni nem akarok senkit, Téged sem :-) Akkor fogalmazok cinizmus nélkül, az én felhasználásomhoz egyelőre nagyon nem passzol az elektromos autózás.
Te kb 700km-t fogsz megtenni hétvégén, nyilván egy töltéssel, nyugisan, nyilván kivitelezhető, csak akarni kell. Pláne, ha a célállomáson van lehetőség lógva hagyni a gépet amíg az ügyek intéződnek. :-)
Nekem egyelőre a benzines is kérdőjel, hogy megfutja e a szokásos 500km-emet (2x250k)tankolás nélkül. Ha egyedül autózok munka ügyben, azon én csak minél hamarabb túl akarok esni. Ismerem a szabályokat, szégyellem, nem tartom mindig be. De legalább türelmesen, odafigyelve teszem. Nem telefonozok, kivárok mindenkit, nem villogok, nem nyomulok. Ha szabad a pálya, akkor viszont nyeletem a gázolajat zúzmók ide vagy oda. Az e-Kia végsebessége kb. annyi, ahova a tempomatot teszem. Így adja ki, nem akarok tankolni, megállni, spórolni, letojom ha 20l-t eszik is, csak otthon legyek végre. Ehhez tökéletes partner a 2.4, de nyilván tudod.
Egy elektromos autó ezt a mai fejlettségi szinten nem tudja. Nekem nem való még.
Te kb 700km-t fogsz megtenni hétvégén, nyilván egy töltéssel, nyugisan, nyilván kivitelezhető, csak akarni kell. Pláne, ha a célállomáson van lehetőség lógva hagyni a gépet amíg az ügyek intéződnek. :-)
Nekem egyelőre a benzines is kérdőjel, hogy megfutja e a szokásos 500km-emet (2x250k)tankolás nélkül. Ha egyedül autózok munka ügyben, azon én csak minél hamarabb túl akarok esni. Ismerem a szabályokat, szégyellem, nem tartom mindig be. De legalább türelmesen, odafigyelve teszem. Nem telefonozok, kivárok mindenkit, nem villogok, nem nyomulok. Ha szabad a pálya, akkor viszont nyeletem a gázolajat zúzmók ide vagy oda. Az e-Kia végsebessége kb. annyi, ahova a tempomatot teszem. Így adja ki, nem akarok tankolni, megállni, spórolni, letojom ha 20l-t eszik is, csak otthon legyek végre. Ehhez tökéletes partner a 2.4, de nyilván tudod.
Egy elektromos autó ezt a mai fejlettségi szinten nem tudja. Nekem nem való még.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-08 09:09:20 // 1544
akkor Te vagy a kivétel, én még egy zödrendszámost sem láttam legalább úgy menni, mint a papák... inkább, mint a mamák ...
sztane2019-11-08 00:28:16 // 1543
Sziasztok
én senkit nem akarok megtéríteni, de
engem az zavar, hogy nem vagytok tárgyilagosok, s olyan dologról mondtok negatív véleményt, ami nem igaz elektromos autók, autót vezetők mindegyikéről, s summás véleményt formáltok meg
igaz én csak egy hete élvezem az elektromos technikát, és tényleg élvezem, ahogy az ALFÁT is élveztem
nem kell spórolnom az elektronokkal
holnap megyek egy Kaposfő-Eger-Kaposfő útvonalat a mindenhol megengedett sebességhatár felettre állított tempomattal, automata klímával, amely 22 fokra van állítva, ugyanúgy, mint eddig mindig
én senkit nem akarok megtéríteni, de
engem az zavar, hogy nem vagytok tárgyilagosok, s olyan dologról mondtok negatív véleményt, ami nem igaz elektromos autók, autót vezetők mindegyikéről, s summás véleményt formáltok meg
igaz én csak egy hete élvezem az elektromos technikát, és tényleg élvezem, ahogy az ALFÁT is élveztem
nem kell spórolnom az elektronokkal
holnap megyek egy Kaposfő-Eger-Kaposfő útvonalat a mindenhol megengedett sebességhatár felettre állított tempomattal, automata klímával, amely 22 fokra van állítva, ugyanúgy, mint eddig mindig
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-07 23:04:30 // 1542
Nekem van dpf-em.. És használtan vettem az autóm, miattam nem gyártottak semmit, nem bányásztak lítiumot, nem keletkezett 10 tonna Co2, stb. Az én saram a kevesebb :-D
RomeoOne2019-11-07 21:35:11 // 1541
A zuzmók meg kihalnak, mi? :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-07 19:00:46 // 1540
Az M3-mason is találkoztam egyel Debrecen-Budapest között. 110-zel ment :-) Be is ugrott, hogy versenybe kéne vinni az embert, Gödöllőig lemerítjük XD Valójában ballagott tovább 110-zel, miközben én ennél érezhetően gyorsabban elhaladtam mellette. Tegnap is 500km-t autóztam. Ha ezt végig tesla tempóban teszem, jóval több, mint egy órával ültem volna többet autóban. Így is szumma 5ó15p-et ücsörögtem a bőrfotelekben, plusz egy erős 8 óra munkám volt az oda-vissza között. Nem hiányzott volna 110-zel hazagurulgatni, ott gyújtottam volna fel a francba... Inkább letoltam megint bő 9l-t a dízel torkán. Még városban majd kiigazítjuk 10l-re az átlagot :-) Tölteni meg elég lesz jövő héten valamikor.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-07 13:43:35 // 1539
mindig azt mondják, hogy az idő pénz... csiga tempóban mennyi idő is esik ki éves szinten...
RomeoOne2019-11-07 13:14:31 // 1538
Nem feltétlenül baj ez. Az előbb azt hoztad fel problémának, hogy papolnak a környezetről. Ha papol, hogy a villany mennyivel környezetkímélőbb és mellé kitaposná a belét, akkor semmivel nem használna kevesebb energiát. Csak tiszta képmutatás lenne. Így legalább konzisztens önmagával.
Egyébként egy hagyományos autóval is a legnagyobb kibocsátáscsökkentést a vezetési stílussal tudod elérni.
Nem gondolom, hogy a Tesla vásárlók szentek lennének, de azt is nehezen tudom elképzelni, hogy valaki vesz 20+, de inkább 30+ millióért egy kocsit, aztán nem tud benne kényelmesen közlekedni vele, ahogy ő akar, mert folyton paráznia kell. Hát ha ennyi pénzért kocsit veszek, az kényeztessen, ne idegesítsen. Ha tényleg ez lenne a baj, sztem nagyon gyorsan eladnák.
Egy 500 km hatótávú autóval, ha 100 km-re ingázol is, akkor is simán roboghatsz 160-al. Az oda fog érni. Amíg dolgozol, töltöd, aztán haza ugyanígy.
Csak, aki a Teslában ül, valószínűleg a legkevésbé sem a vezetéssel foglalkozik, hanem akármi mással, a kocsi meg elviszi őt szépen 90-el is. Az okostelefonon is kb. az egyik legritkább tevékenységed, hogy telefonálsz.
Persze ez csak tipp, sosem volt Teslám (lehet nem is lesz soha :D )
Egyébként egy hagyományos autóval is a legnagyobb kibocsátáscsökkentést a vezetési stílussal tudod elérni.
Nem gondolom, hogy a Tesla vásárlók szentek lennének, de azt is nehezen tudom elképzelni, hogy valaki vesz 20+, de inkább 30+ millióért egy kocsit, aztán nem tud benne kényelmesen közlekedni vele, ahogy ő akar, mert folyton paráznia kell. Hát ha ennyi pénzért kocsit veszek, az kényeztessen, ne idegesítsen. Ha tényleg ez lenne a baj, sztem nagyon gyorsan eladnák.
Egy 500 km hatótávú autóval, ha 100 km-re ingázol is, akkor is simán roboghatsz 160-al. Az oda fog érni. Amíg dolgozol, töltöd, aztán haza ugyanígy.
Csak, aki a Teslában ül, valószínűleg a legkevésbé sem a vezetéssel foglalkozik, hanem akármi mással, a kocsi meg elviszi őt szépen 90-el is. Az okostelefonon is kb. az egyik legritkább tevékenységed, hogy telefonálsz.
Persze ez csak tipp, sosem volt Teslám (lehet nem is lesz soha :D )
Liquid2019-11-06 12:34:11 // 1537
Életemben egyszer láttam 90-nél gyorsabban mozgó Teslát, pedig azért előfordul az A4-A22-n.
RomeoOne2019-11-06 12:32:19 // 1536
Mellettem elment a hétvégén az M6-on egy Tesla model S, kb. 140-el valamivel Dunaújváros után Budapest felé. Én olyan 130-al "csorogtam". Tekintgettem is jobbra-balra, hogy hol a kandikamera, de ez tényleg normál autópályatempóval ment.
Liquid2019-11-06 12:30:05 // 1535
Az áradozás egy dolog, a kinyírjuk a földet, meg a bébifókákat és a gyerekünk 5 nappal kevesebbet fog élni meg hasonlókra gondoltam. Olyanokra amiket a Karotta és a többiek nyomatnak.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-06 12:18:09 // 1534
kimaradt
"Kollégám minden nap az M7-en jön dolgozni aztán a balatoni vitorlás tulajok 90-nel száguldoznak a pályán a Teslával Bp és Balaton között elmondása szerint ... élnek na :DDD"
"Kollégám minden nap az M7-en jön dolgozni aztán a balatoni vitorlás tulajok 90-nel száguldoznak a pályán a Teslával Bp és Balaton között elmondása szerint ... élnek na :DDD"
RomeoOne2019-11-06 12:16:49 // 1533
Nekem még senki nem tartott a fejemhez pisztolyt, hogy vegyek villanyautót. Én nem vetem senkinek a szemére, ha villany fan és áradozik róla, hogy mennyire király. Ő dolga, neki ez jön be, had áradozzon. Én is ugyanezt csinálom, csak Alfával :D
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-06 12:16:30 // 1532
nézd mi használtuk másfél évig igaz hibridet de az egyetlen olyan hibridet ami elektromos autóként működik, na ott semmi másról nem szólt a fórum ki hogyan tud spúrkodni a megtehető km miatt, meg ki hogyan fagyoskodik télen ugyan ezen okból... viccesnek érzem, hogy egy használtan is (jó állapot) 5-6 millába kerülő autónál ezek a szempontok, ez nem autózás, ez kínközlekedés ...
én nem vagyok ellene már mondtam de ha az ár/érték arányát nézem vicc az egész, majd ha lehet kapni 5-6 milláért újonnan legalább egy olyat ami elmegy 200km-et, mert ugye ez télen csak a fele, ha normál körülmények között használja az ember akkor megint lesz egy ilyen másod autónak.
jah egyszer próbált valami E-Golf gyorsulgatni a városban szegény lemaradt utána már nem is nyomta gondolom a hatótáv leugrott 200-ról 160ra :DDD
Kollégám minden nap az M7-en jön dolgozni aztán a balatoni vitorlás tulajok 90-nel száguldoznak a pályán Bp és Balaton között elmondása szerint ... élnek na :DDD
én nem vagyok ellene már mondtam de ha az ár/érték arányát nézem vicc az egész, majd ha lehet kapni 5-6 milláért újonnan legalább egy olyat ami elmegy 200km-et, mert ugye ez télen csak a fele, ha normál körülmények között használja az ember akkor megint lesz egy ilyen másod autónak.
jah egyszer próbált valami E-Golf gyorsulgatni a városban szegény lemaradt utána már nem is nyomta gondolom a hatótáv leugrott 200-ról 160ra :DDD
Kollégám minden nap az M7-en jön dolgozni aztán a balatoni vitorlás tulajok 90-nel száguldoznak a pályán Bp és Balaton között elmondása szerint ... élnek na :DDD
Liquid2019-11-06 10:55:31 // 1531
Nagy különbség a hittérítésben van, a dízelfogyasztásbajnokok nem tüntetnek, meg nyomatják a bullshitet 0-24-ben és nem hülyéznek le már messziről, ha másban gondolkodsz, hanem elvannak magukban.
Olyan ez mint a vegánkodás... (tisztelet a kivételnek).
A vezetési élménynek csak igen kis része az, hogy egyenes vonalban 0-ról jól gyorsul.
A 400-450km valóban nem rossz, de csak addig, amíg nem akarsz 50-nel többet menni 1-nél többször, vagy épp nincs szabad töltő.
Nekem sincs bajom velük, csak helyén kéne kezelni, és nem kikiáltani világmegváltónak, és kényszeríteni mindenkit a villany felé, úgy hogy nincsenek meg a feltételei sem infrastruktúrában, sem kínálatban.
Olyan ez mint a vegánkodás... (tisztelet a kivételnek).
A vezetési élménynek csak igen kis része az, hogy egyenes vonalban 0-ról jól gyorsul.
A 400-450km valóban nem rossz, de csak addig, amíg nem akarsz 50-nel többet menni 1-nél többször, vagy épp nincs szabad töltő.
Nekem sincs bajom velük, csak helyén kéne kezelni, és nem kikiáltani világmegváltónak, és kényszeríteni mindenkit a villany felé, úgy hogy nincsenek meg a feltételei sem infrastruktúrában, sem kínálatban.
RomeoOne2019-11-06 10:34:18 // 1530
ver a víz, mikor a fórumon a Józsi 15kmrel többet tudott elmenni
Ezen mekkorát röhögtem :DDD
De azért a villanyautóhoz sem kell hülyeségi bizonyítványt letenni. Ez pont ugyanaz, mint mikor azon versenyeznek, hogy ki ment el a dízellel 100 km-t 180-al 3.5 literből.
Egy 450-500 km-es hatótáv alig kompromisszumos, hacsak nem akarsz sokszor igazán nagy távokat menni.
Nem gondolom, hogy sima közlekedő edény lenne egy olyan autó, amivel szinte bármit le lehet gyorsulni és instant ott van az erő, ahogy pöccinted a gázpedált, késlekedés nélkül. Én nagyon tudnám élni azt is :D
Szóval nem tartom rossznak, de vágyat nem érzek, hogy átüljek egy ilyenbe. Addig semmiképp, amíg olyan autókat kínál az Alfa, mint a Giulia.
Ezen mekkorát röhögtem :DDD
De azért a villanyautóhoz sem kell hülyeségi bizonyítványt letenni. Ez pont ugyanaz, mint mikor azon versenyeznek, hogy ki ment el a dízellel 100 km-t 180-al 3.5 literből.
Egy 450-500 km-es hatótáv alig kompromisszumos, hacsak nem akarsz sokszor igazán nagy távokat menni.
Nem gondolom, hogy sima közlekedő edény lenne egy olyan autó, amivel szinte bármit le lehet gyorsulni és instant ott van az erő, ahogy pöccinted a gázpedált, késlekedés nélkül. Én nagyon tudnám élni azt is :D
Szóval nem tartom rossznak, de vágyat nem érzek, hogy átüljek egy ilyenbe. Addig semmiképp, amíg olyan autókat kínál az Alfa, mint a Giulia.
Kazes☻2019-11-06 00:05:20 // 1527
Ez az... gyere, igyunk valamit! :)
Jorjie2019-11-05 23:50:57 // 1526
közben osztod az észt mennyire faxa dolog ez
Nekem meg ezzel van bajom, a kicseszett hittérítéssel. Minden birka ezt bégeti mostanában, hogy ez milyen jó, és aki ezt nem látja be, az hülye és bébifókagyilkos. Én elhiszem, hogy van akinek ez tetszik, lelke rajta, élvezze, költözzön bele, vagy amit akar, de ne csesztessen már, amiért engem ez hidegen hagy. Tudom hogy jól megy, meg nem füstöl, meg centrifuga motor, meg napelem a garázs tetején, de én se akarok senkit rábeszélni Jtd Alfára, mert hogy az szerintem jó, és mindenki más hülye.
Nekem meg ezzel van bajom, a kicseszett hittérítéssel. Minden birka ezt bégeti mostanában, hogy ez milyen jó, és aki ezt nem látja be, az hülye és bébifókagyilkos. Én elhiszem, hogy van akinek ez tetszik, lelke rajta, élvezze, költözzön bele, vagy amit akar, de ne csesztessen már, amiért engem ez hidegen hagy. Tudom hogy jól megy, meg nem füstöl, meg centrifuga motor, meg napelem a garázs tetején, de én se akarok senkit rábeszélni Jtd Alfára, mert hogy az szerintem jó, és mindenki más hülye.
Kazes☻2019-11-05 23:18:58 // 1525
Ez jó... elképzeltem! :D
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-05 23:12:46 // 1523
Nekem meg a villany autóval is van bajom, mivel az nem autó csak egy közlekedő edény vagy porszívó... Nem tudod élvezni, mert egy idő után csak azt nézed hogyan tudsz elmenni minél több kmet, lemondasz az előzgetésekről, a sportos vezetésről, a száguldozásról... haladsz a forgalommal és ver a víz, mikor a fórumon a Józsi 15kmrel többet tudott elmenni, mint te, a végén már a fűtést is kikapcsolod, a pályán beállsz a kamion és a 20 millás tesla mögé 90nel szélárnyékba, hogy maradjon még km... s közben osztod az észt mennyire faxa dolog ez, pedig érzed legbelül kiölte a vágyaidat...
RomeoOne2019-11-05 22:57:21 // 1522
Én mindig jót szólok. "A hiba az Ön készülékében van" :P :DD
Kazes☻2019-11-05 22:49:12 // 1521
Végre valami jót is szólsz! ;)
RomeoOne2019-11-05 22:24:31 // 1520
Nekem nem az a fő bajom ezekkel, hogy villany, hanem, hogy nem Alfa. Volt már, hogy elgondolkoztam más autón is, de mindig oda jutottam, hogy az Alfában van valami plusz, a [gondold ide akármelyik átlag autómárkát] meg csak egy átlag, jellegtelen fos.
Egy Hyundai? Egy Alfával szemben? Nemár... Pff
Egy Hyundai? Egy Alfával szemben? Nemár... Pff
RWCsabi2019-11-05 21:19:36 // 1519
A teljesítmény, és forgatonyomaték adatok pontosan illenenek a Kia eNirora, de abból (tehát a tisztán elektromos Niroról beszélünk) három darab van az országban. Esetleg érkezhetett már szürkeimport útján is néhány darab, ezekkel nem számoltam. (Valószínűleg a Kona Electric ugyanilyen jellemzőkkel bír. )
A múlt csütörtökön volt szerencsém a három magyarországon fellelhető eNiro egyikét vezetnem, a kételkedőknek mondom, meggyőző, higgyétek el. Mondjuk vezettem Mercedes EQC-t is, az majd ezer kilóval nehezebb, 2600 kiló, de nagyon-nagyon régen döbbentem meg ennyire. Úgy indul el... És akkor ez nem egy Taycan, vagy Tesla.
Érdekesség: a Kia Niro modellkódja DE. Vicces kedvükben voltak a fiúk. DE Niro.
A múlt csütörtökön volt szerencsém a három magyarországon fellelhető eNiro egyikét vezetnem, a kételkedőknek mondom, meggyőző, higgyétek el. Mondjuk vezettem Mercedes EQC-t is, az majd ezer kilóval nehezebb, 2600 kiló, de nagyon-nagyon régen döbbentem meg ennyire. Úgy indul el... És akkor ez nem egy Taycan, vagy Tesla.
Érdekesség: a Kia Niro modellkódja DE. Vicces kedvükben voltak a fiúk. DE Niro.