Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Erőforrás alternativák
Kazes☻2019-11-29 08:39:41 // 1668
Erre is válasz a 1667. hsz. :)
Kazes☻2019-11-29 08:38:59 // 1667
Igen, ezt a negatív reklámis reklám megjegyzésedre írtam válaszul... mert ne magadat és minket vegyél alapul, nem igazán mi tartjuk el a gyárat! Főleg én, aki egy romosabb példányt is meg bírok venni, mert látom benne, hogy mivé alakíthatom. A betérő nem is alfás vásárlókat meg igenis el tudja riasztani, ahogy ezt már jó páran példákkal is igazolták.
Rám GtPeti írta, hogy ortodox alfás vagyok és persze nem egyedül, de pont ezéért engem,minket nem riasztanak el a sok marhasággal, akármit is írnak, mondanak... akkor is maradunk! :)
Rám GtPeti írta, hogy ortodox alfás vagyok és persze nem egyedül, de pont ezéért engem,minket nem riasztanak el a sok marhasággal, akármit is írnak, mondanak... akkor is maradunk! :)
frusciante2019-11-29 08:37:53 // 1666
Ha neked tetszik egy adott típus, megvan a zlotyi a zsebedben hozzá és kijön egy teszt ahol lefikazza adott firkasz a gépet akkor te el sem mész kipróbálni azt márkakereskedésbe hanem vakon hiszel a firkasznak?
frusciante2019-11-29 08:27:08 // 1665
Nekem is szokták mondani a szokásos hülyeségeket jellemzően csak olyanok akik max kívülről lattak olasz autót... Szerinted engem bármennyire is érdekel, hogy mit mondanak , gondolnak? Először mindig azt nézem hogy ki mondja... Szóval én a saját bőrömön semennyire nem tapasztaltam azt H a negatív reklám rossz hatással lett volna az autóvásárlási szokásomra nekem mondhatja olyan vki H szar az alfa aki még nem is ült ilyenbe én ettől még megveszem ha akarom...
Kazes írta hogy ne csak az önző saját szemszögéből nézzem ezen negatív reklámok hatásait hanem pl az alfa gyárakban dolgozó olaszok szemszögéből. Az alfa mint márka a jelenlegi vagy az elmúlt 10evben produkált nevetséges eladási számait sokkal inkab köszönheti az fca üzletpolitikájanak és a márka menedzsmentelesenek mint annak hogy pár bohóc mit ír az autóról... Az alfa világéletében emocionalis márka volt ha egy firkasz lefikazza egyik típusát annak csak annyi eredménye lesz hogy azok akik amúgyis szeretik vagy érdeklődnek a márka iránt minimum kételkednek az író józan ítélő képességeben aki meg sose venne alfat önigazolasnak lebegteti az író minden szavát maga előtt és mutatja meg másnak de ettől még aki ilyen autót akár venni nem fog más márkát választani és fordítva is igaz...
Piritu írta hogy az új autók árára nincsenek hatással a brandet vagy márkát övező sztereotípiák... Szerintem ez sem igaz ha nem olyan lenne a híre az alfaknak amilyen akkor nem kéne őket a konkurens árai alá pozicionalni...
Kazes írta hogy ne csak az önző saját szemszögéből nézzem ezen negatív reklámok hatásait hanem pl az alfa gyárakban dolgozó olaszok szemszögéből. Az alfa mint márka a jelenlegi vagy az elmúlt 10evben produkált nevetséges eladási számait sokkal inkab köszönheti az fca üzletpolitikájanak és a márka menedzsmentelesenek mint annak hogy pár bohóc mit ír az autóról... Az alfa világéletében emocionalis márka volt ha egy firkasz lefikazza egyik típusát annak csak annyi eredménye lesz hogy azok akik amúgyis szeretik vagy érdeklődnek a márka iránt minimum kételkednek az író józan ítélő képességeben aki meg sose venne alfat önigazolasnak lebegteti az író minden szavát maga előtt és mutatja meg másnak de ettől még aki ilyen autót akár venni nem fog más márkát választani és fordítva is igaz...
Piritu írta hogy az új autók árára nincsenek hatással a brandet vagy márkát övező sztereotípiák... Szerintem ez sem igaz ha nem olyan lenne a híre az alfaknak amilyen akkor nem kéne őket a konkurens árai alá pozicionalni...
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-29 06:50:28 // 1664
Svájcban is az a fő fűtő anyag... akkor most hogy is van ez?
droberto2019-11-29 00:09:34 // 1663
Nem tudom te tapasztalod-e, de engem rendszeresen állítanak szembe az olasz autókat érintő sztereotípiákkal, téveszmékkel.
Engem aki gyerekkora óta ismeri szereli őket, tudja, hogy jók nagyon bánt és igazán lehangol.
De egyébként nem erre gondoltam.
Engem aki gyerekkora óta ismeri szereli őket, tudja, hogy jók nagyon bánt és igazán lehangol.
De egyébként nem erre gondoltam.
droberto2019-11-29 00:06:20 // 1662
A lombfúvóra felénk is rákaptak levélgyűjtés okán. Itt brümmögnek az ablak alatt. Aztán arra meg nagy ívben tesznek, hogy a járdákra kifújják vele a dzsuvát. Azt meg felsöpörni pont annyi mint gereblyézni. (Már ha megcsinálják) :)
Pedig szorgos (közmunkás)kéz van bőven, csak nincs aki irányítsa ellenőrizze őket.
Toronyeszűek.
Nem tudom milyen jövő elé nézünk, de ezek nagyon nem tetszenek.
Pedig szorgos (közmunkás)kéz van bőven, csak nincs aki irányítsa ellenőrizze őket.
Toronyeszűek.
Nem tudom milyen jövő elé nézünk, de ezek nagyon nem tetszenek.
Kócosw2019-11-28 14:09:11 // 1661
A fűtőolajat kifelejtetted mint német vidéki tüzelőanyagot... Mert a fűtőolan égetése az ugye környezetbarát. jah nem...
RomeoOne2019-11-28 13:40:05 // 1660
+1
Giulia topic, 12405 ;)
Giulia topic, 12405 ;)
Zsolt1552019-11-28 12:26:48 // 1659
Az egész a piac újra osztása és hogy pörgessék az eladásokat. Erről szól a történet.
Kitalálta Merkel is, hogy nem kell atomerőmű. Zúgó tapsvihar. Hurrá. Zárjuk be rögtön az összeset.
Viszont rájöttek, hogy az áramra azért szükség van. Erre beindították többek között a külszíni bányászatot és régi erőműveket. Falukat dózerolnak el a bányászat miatt. (Ezért bontottak le templomokat is és nem "más" okból.) Még nagyobb lett a légszennyezettség. Erre még jobban erőltetik az elektromos autókat, hátha az segít.
Csak úgy mellékesen Németországban a vidéki házak igen nagy részében fával tüzelnek. De voltam olyan stuttgarti 2. emeleti 5 + 1félszobás lakásban ahol egy kályhával fűtöttek. Ráadásul a belvárosban. A 80-as évek után már gázkazánok vannak. De az meg keletről jön, ezért most már az is „ellenség” és nem adnak támogatást rá.
Sok napelemet szerelnek fel, de az meg pont télen nyújtja a legkisebb teljesítményt felhős ég miatt. Így a fűtést megint nem lehet megoldani vele.
Más. z.B. a németek már alig ismerik a gereblyét. Helyette 90%-ban benzinmotoros lombfújót használnak. Mert úgy kényelmesebb a munka. Vagy a faleveleket is motoros géppel szedik össze. Mert ugye a munkásoknak jogaik vannak. Ez így még az elektromos autókkal sem lesz jó.
Kitalálta Merkel is, hogy nem kell atomerőmű. Zúgó tapsvihar. Hurrá. Zárjuk be rögtön az összeset.
Viszont rájöttek, hogy az áramra azért szükség van. Erre beindították többek között a külszíni bányászatot és régi erőműveket. Falukat dózerolnak el a bányászat miatt. (Ezért bontottak le templomokat is és nem "más" okból.) Még nagyobb lett a légszennyezettség. Erre még jobban erőltetik az elektromos autókat, hátha az segít.
Csak úgy mellékesen Németországban a vidéki házak igen nagy részében fával tüzelnek. De voltam olyan stuttgarti 2. emeleti 5 + 1félszobás lakásban ahol egy kályhával fűtöttek. Ráadásul a belvárosban. A 80-as évek után már gázkazánok vannak. De az meg keletről jön, ezért most már az is „ellenség” és nem adnak támogatást rá.
Sok napelemet szerelnek fel, de az meg pont télen nyújtja a legkisebb teljesítményt felhős ég miatt. Így a fűtést megint nem lehet megoldani vele.
Más. z.B. a németek már alig ismerik a gereblyét. Helyette 90%-ban benzinmotoros lombfújót használnak. Mert úgy kényelmesebb a munka. Vagy a faleveleket is motoros géppel szedik össze. Mert ugye a munkásoknak jogaik vannak. Ez így még az elektromos autókkal sem lesz jó.
Kazes☻2019-11-27 17:57:04 // 1658
Szerintem ezt is rosszul látod... már csak azért is, ha arra gondolsz, hogy nem csak te vagy egyedül a világon, hanem pl. az A.R. gyárban sok dolgos munkáskéz... ha nem fogy az autó (amire azért a tesztek, amik megjelennek hatással lehetnek), akkor nem kell a gyártásához munkaerő sem... sajna.
Piritu - 1.000.0002019-11-27 17:56:52 // 1657
Az új Alfa ettől nem lesz olcsóbb, csak esetleg a használt. Ellenben nem lesz használt se ha nem vesznek újat a negatív “reklám” miatt :-(
Kazes☻2019-11-27 17:53:47 // 1656
Ezt szerintem rosszul látod/gondolod... az Alfa Romeo nem csak egy logó... ez annál több... biztos vannak olyanok, akiknek csak egy logó, avagy bálvány és mint lehet néha látni, simán váltanak... pl. 4 év kemény alfázás után ne utáljatok nagyon, de itt a következő... egy ódi. ilyen is van, de nyilván őt nem érintette meg, vagy nem érzi, értékeli az efféle dolgokat. :)
frusciante2019-11-27 17:39:58 // 1655
Mire gondolsz pontosan? Ha vki szar olaszozik és esetleg ismert ember attól nekünk miért lesz rossz? Ha az emberek ezt el is hiszik az nekem csak jó mert könnyebben és olcsóbban találhatók olyan gépet amilyet szeretnek legyen az új vagy használt alfa...😉😎 Arról nem is beszélve hogy a negatív reklám is reklám...
Zolibácsi2019-11-27 13:24:58 // 1654
Kedvencem a kopasz (becsületes nepper) utolsó videója amikor a Ferrarit hozza, miután be indítják "na mindenki mehet a picsaba az elektromos autóval"
droberto2019-11-27 10:21:07 // 1653
Sajnos de. Ezek hatását már most is a bőrünkön érezzük és fogjuk egyre jobban.
Ezért is fontos beszélni róla, hogy nem minden úgy van ahogy állítják.
Handrásal egyetértek. Karotta meg agymosott lett, önhasonulás miatt adja el a dízelt és vesz villanyost.
És igen, látnunk kell a másikat és el kell tudni ismerni ha valami jó.
Ezért is fontos beszélni róla, hogy nem minden úgy van ahogy állítják.
Handrásal egyetértek. Karotta meg agymosott lett, önhasonulás miatt adja el a dízelt és vesz villanyost.
És igen, látnunk kell a másikat és el kell tudni ismerni ha valami jó.
frusciante2019-11-27 06:52:23 // 1652
Szerintem kicsit túl komolyan veszitek azt hogy melyik újságíró mit mond illetve magukat az újságírókat is... Ők olyanok mint a politikusok... Amikor mondanak vmit először azt nézik kivel beszélnek és azt mondják amit hallani akarnak az épp jelen lévők... A handras tolja az e autót azervmert mikor elindította a youtube csatornájat meglátta ezt a piaci rést h ezzel még senki nem foglalkozik... Hülye lenne azt mondani h az e autó szar mikor belőlük él... A Karotta is raalt az e témára mert latja benne az anyagi potencialt azé csak van még pár benzines gépe... 😉 Az 59et is azért adja el mert neki öreg és sok a km nem azért mert fúj Diesel és kell az elektriko... Egy újságíró akkor jófej számotokra ha sztarolja az olasz autókat? Vályi Pista sztarolja ha olyan helyen van de mégis inkább propelleres hobbyautoja van... Amit meg is lehet érteni... Én kocsibzi vagyok nem alfafun... Én nem tudok úgy rajongani egy logoert mint sokan ... Faces csoportokban szoktam látni ilyet mikor vki csinál egy fakanalat és belegravirozzak az alfa logót és akkor az a fakanál huuu dejooo... Egy autobzi szerintem lásson túl egy logon és ismerje el azt is ha más márkának az adott terméke jó... Az újságírók látják ezt pl a Pista is... Persze ha nem szeretne olvasókat vesziteni nem fogja azt mondani cityn h az alfa tre meg h miezhee... 😎 Szóval szerintem nem kell olyan komolyan venni őket illetve nem is őket hanem ezt a logó imadast és az alapján megítélni egy újságírót h épp mit ír az alfarol... 😉😎🙊
droberto2019-11-26 13:09:57 // 1651
"A szektor jövőjétől függetlenül egy dolog biztos: akárhány elektromos autót is gyárt majd Kína, a közeljövőben az éghajlatváltozás elleni harc szempontjából ez teljesen elhanyagolható lesz, tekintve hogy az ország áramtermelésének 70 százalékát jelenleg széntüzeléssel termelik."
Minden épkézláb autóipari szakember ezt mondja még jóval kissebb foszilis részarány mellett is.
Azt hiszem politikusaink ezt is jól megoldották.
Csak ki fog a még inkább növekvő környezetkárosításért felelni???
Minden épkézláb autóipari szakember ezt mondja még jóval kissebb foszilis részarány mellett is.
Azt hiszem politikusaink ezt is jól megoldották.
Csak ki fog a még inkább növekvő környezetkárosításért felelni???
droberto2019-11-26 12:13:10 // 1650
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-23 19:41:34 // 1649
Vályi Pista és az I-Pace: "Ki lehet már vele merészkedni a városból, nem túl messze vagy nagyon megtervezve az utat (A,B,C alternatíva), de az biztos, hogy...khmm...a saját autómmal hamarabb ideértem volna. Most hazafelé szerencsére már mindegy, nem véletlenül van a Taycanban két sebesség. Autópályatempó gyilkos ezeknek, alig van visszatáplálás, csak cipeled a súlyt és veszed ki a töltést. De! Az tény, hogy jól tervezve már azért el lehet vele menni ide-oda, de nagyon figyelni kell a töltőket, mert csúnyán be lehet szopni sajnos."
Liquid2019-11-22 21:24:01 // 1648
hát, petrolhead szemszögből temethető simán, azok alapján amiket mondott az elmúlt időben
Kazes☻2019-11-22 21:16:58 // 1647
Volt már hasonlóról szó korábban is...
Kazes☻2019-11-22 21:16:26 // 1646
Marty legújabb verdája! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-22 18:45:34 // 1645
nah az új Tesla platós SUV áhhh geccronda és a törhetetlen üveget sikerült betörni a bemutatón :DDDDDD
Cefet... és mennyi a birka hívő, hihetetlen ....
Cefet... és mennyi a birka hívő, hihetetlen ....
RomeoOne2019-11-22 17:39:07 // 1644
Itt a friss Karotta-közlöny, vagy, ahogy csúfolják, Tesla-közlöny. Cybertruck hype meg minden.
Akit annyira nem érdekel, 17:06-tól az is nézze meg.
Szóval ne temessük Karottát. És igaza volt tegnap R33Z-nek, ennek az embernek kapnia kellett volna egy Giulia QV-t tesztelésre!
Akit annyira nem érdekel, 17:06-tól az is nézze meg.
Szóval ne temessük Karottát. És igaza volt tegnap R33Z-nek, ennek az embernek kapnia kellett volna egy Giulia QV-t tesztelésre!
droberto2019-11-22 15:48:13 // 1643
Majd az idő eldönti...
RomeoOne2019-11-22 14:45:40 // 1642
Ebbe nem kell semmi többet belelátni, tőzsdei mechanizmusok. Csak a befektetői hangulatot meg várakozásokat mutatja. Valószínűleg túlvásárolták a nyersanyagokat aztán most korrigál az ár.
Olyan ez, mint ha a GBP árfolyamából akarnád levezetni, hogy lesz-e Brexit és hogy mikor. Ez nem így működik.
Olyan ez, mint ha a GBP árfolyamából akarnád levezetni, hogy lesz-e Brexit és hogy mikor. Ez nem így működik.
droberto2019-11-22 14:35:50 // 1641
Úgy látszik nyerésre áll a racionalitás - Szép lassan lebuktak az autógyártók, hogy válságba kerülnek
Kazes☻2019-11-21 23:41:36 // 1639
Azért van csak „cseviben”! :D
RomeoOne2019-11-21 23:26:55 // 1638
Ugyan már Kazes, te ennél azért sokkal minőségibb cikkeket szoktál linkelni :)
Egy női magazinban a Suzuki szponzorációs cikke, amiben a hibrid autót egy Tesla-val illusztrálják... Ennyire ne adjuk már le a szintet :DDD
Egy női magazinban a Suzuki szponzorációs cikke, amiben a hibrid autót egy Tesla-val illusztrálják... Ennyire ne adjuk már le a szintet :DDD
Kazes☻2019-11-21 22:40:41 // 1637
droberto2019-11-19 18:22:12 // 1636
Ez már az előzmény előzménye. Igazából a Hanula Barnás mesterkurzus kivonata.
Közben a kedvenc vloggerem ugye nekiment a Hanulának meg ennek a videónak, a Kopasznak is. Ne mutogass újjal néven fut. Nem linkelem mert, nem. :)
Közben a kedvenc vloggerem ugye nekiment a Hanulának meg ennek a videónak, a Kopasznak is. Ne mutogass újjal néven fut. Nem linkelem mert, nem. :)
Liquid2019-11-19 15:53:24 // 1635
asszem ez is ide tartozik:
Dízelhiszti
Dízelhiszti
droberto2019-11-19 15:32:14 // 1634
Ettől szerintem nem adta el a lelkét. Ennek a Gergőnek hozta be és az üzletben benne volt egy Nepper TV-s rész. Nincs ebben semmi kivetnivaló. A Kopasz is autóbuzi, meghajlik a Tesla pozitív tulajdonságai előtt. Az embereket meg amúgy is érdekli a Tesla. Meg amúgy sem szabad szemellenzősnek lenni. Mint pl Handras és Karotta.
Mondtam már neked, hogy hallgasd meg az égésteret. Jó arc a kopasz nagyon. Bírja az olasz vasakat.
Mondtam már neked, hogy hallgasd meg az égésteret. Jó arc a kopasz nagyon. Bírja az olasz vasakat.
RomeoOne2019-11-18 22:38:39 // 1633
A Becsületesnepper hamar átesett a ló túloldalára.
Már a Teslapilótának reklámarc, aki az egyik legvéresebb szájú Teslas, pont az a fajta, aki miatt utálni lehet a villanyos/Teslás egybiteseket.
Mondtam én, Robi, hogy nem szeretem az ilyen embereket, pénzért az anyját is eladná :)
https://www.youtube.com/watch?v=Kx8buCK-VBA
Már a Teslapilótának reklámarc, aki az egyik legvéresebb szájú Teslas, pont az a fajta, aki miatt utálni lehet a villanyos/Teslás egybiteseket.
Mondtam én, Robi, hogy nem szeretem az ilyen embereket, pénzért az anyját is eladná :)
https://www.youtube.com/watch?v=Kx8buCK-VBA
ott22172019-11-14 13:32:05 // 1630
https://www.vezess.hu/hirek/2019/11/06/keszen-van-a-vizbol-keszulo-uzemanyag
Sok szakember állítja, hogy a villanyautó, csak egy mellékvágány.Ezt az üzemanyagot a németek fejlesztik /gondolom a német autógyártók segítségével/ .Nem gondolom, hogy nagyon örülnének annak, hogy a kínai akkugyártóknak legyenek kiszolgáltatva ,márpedig a bányák, ahol az alapanyagokat termelik ,nagyrészben kínai tulajdon, vagy kínai koncessziós joggal rendelkezik. Biztos vannak dolgok a háttében amit estleg nem is sejtünk, de majd az idő kiforja. Addig / meg azután is/én meg simogatom a benzinfaló-környezetszennyező V6-omat. :):):)
Sok szakember állítja, hogy a villanyautó, csak egy mellékvágány.Ezt az üzemanyagot a németek fejlesztik /gondolom a német autógyártók segítségével/ .Nem gondolom, hogy nagyon örülnének annak, hogy a kínai akkugyártóknak legyenek kiszolgáltatva ,márpedig a bányák, ahol az alapanyagokat termelik ,nagyrészben kínai tulajdon, vagy kínai koncessziós joggal rendelkezik. Biztos vannak dolgok a háttében amit estleg nem is sejtünk, de majd az idő kiforja. Addig / meg azután is/én meg simogatom a benzinfaló-környezetszennyező V6-omat. :):):)
Kazes☻2019-11-13 16:29:57 // 1629
Liquid2019-11-13 15:27:49 // 1628
Így van. Az a nagy baj szerintem, hogy az összes autógyártó kinyilatkoztatta, hogy nem fog újabb nemvillany modelleket tervezni, főleg dízelt nem mert az maga az ördög. Ezzel együtt y villany meg még nincs ott, hiába szeretnék a német sötétzöldek. Ergo, hamarosan nem lesz mit megvenni annak akinek dízellel kéne járnia.... :(
Nyilván ez a sötétebb fajta lehetséges forgatókönyv, de jelenleg errefelé tartunk. Kíváncsi vagyok meddig marad ez az irány.
Nyilván ez a sötétebb fajta lehetséges forgatókönyv, de jelenleg errefelé tartunk. Kíváncsi vagyok meddig marad ez az irány.
Kazes☻2019-11-13 15:14:15 // 1627
Ez a másik szélsőség... Nem azt mondta, hogy álljon vissza, vagy, hogy mindenki csak dízellel járjon. De minden esetre felhívta a figyelmet, hogy a mai villanyautózás még kiforratlan, kvázi túl hamar lett piacra dobva tömegével meg pláne és nem jó a reklám... sőt... gondolt itt az energiahordozókra, ill. a villanyáram előállítására.
És olvasd hozzá a 1597.hsz cikkét...
Egyáltalán nem a fejlődés ellen, vagy pont a villanyautó ellen... hanem az észszerűség mentén... és úgy kéne, hogy működjön minden és mindenki.
És olvasd hozzá a 1597.hsz cikkét...
Egyáltalán nem a fejlődés ellen, vagy pont a villanyautó ellen... hanem az észszerűség mentén... és úgy kéne, hogy működjön minden és mindenki.
RomeoOne2019-11-13 14:10:45 // 1626
Senkit nem fog érdekelni. A gépezet már nagy nehezen elindult egy új irányba, ezt már nem fogja senki visszafordítani. A dízel éra elmúlt. Nem fog eltűnni a dízel, szó sincs róla, csak most már nem fog boldog-boldogtalan dízellel járni, hanem visszaáll egy normál részarányra és az fog dízelezni, akinek tényleg szükséges. Nem baj ez szerintem, az sem volt normális, hogy a személyautók több, mint fele dízel.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-13 14:09:44 // 1625
inkább 19 mihály a 3-as... jah a magyar átlag simán meg fogja venni nem pénz a keresetekhez képest... csak azt nem tudom mi a fxért 14 év az autók átlag életkora itthon :DDD
elmondom a 19 mihály még a "szar" nyugaton is a lóvésok kiváltsága ...
elmondom a 19 mihály még a "szar" nyugaton is a lóvésok kiváltsága ...
RomeoOne2019-11-13 14:05:09 // 1624
Jó az észrevétel, de ez már messzire vezet. Ugye a Tesla azért nem feltétlenül a népautó kategóriába akarja célozni magát, de az alap 3-as, amikben ugyanezt megkaphatod, az messze nem kerül ennyibe. Ugye, amit Vályi is tesztelt az iphone kereskedővel, arra olyan 21-22 milla körüli árat mondtak, de az már a csúcsváltozat. Az alap szerintem 15-17 környéke lehet. Ez sem a népautó kategória még, de már szó sincs kőgazdagokról.
Nem tudom, hogy ezek a funkciók mikor terjednek el, de szerintem sosem lesz igazán azon az árszinten, mint a mai "olcsó" autók. Ugye, a hírek arról szólnak, hogy a kisautó piac már nem éri meg, mert kicsi rajta a haszon, ha bele kell pakolni mniden modern technológiát. Mert akkor már nem olcsó, pedig ezen a piacon olcsónak kéne lenni. Kivonul ebből a szegmensből i Fiat is, nem lesz 500 meg Panda. Nem lesznek olcsó autók, mert már nem lehet olcsó autót gyártani. Amiben modern technológia van, az nem olcsó, amiben meg nincs, az nem kell a kutyának sem.
Na innen megközelítve mondom azt, hogy egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy lesz olcsó villanyautó, önvezetéssel meg minden szarral a mai árakhoz viszonyíva olcsón. Meg úgy en bloc, lehet, hogy másféle autó sem.
Nem tudom, hogy ezek a funkciók mikor terjednek el, de szerintem sosem lesz igazán azon az árszinten, mint a mai "olcsó" autók. Ugye, a hírek arról szólnak, hogy a kisautó piac már nem éri meg, mert kicsi rajta a haszon, ha bele kell pakolni mniden modern technológiát. Mert akkor már nem olcsó, pedig ezen a piacon olcsónak kéne lenni. Kivonul ebből a szegmensből i Fiat is, nem lesz 500 meg Panda. Nem lesznek olcsó autók, mert már nem lehet olcsó autót gyártani. Amiben modern technológia van, az nem olcsó, amiben meg nincs, az nem kell a kutyának sem.
Na innen megközelítve mondom azt, hogy egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy lesz olcsó villanyautó, önvezetéssel meg minden szarral a mai árakhoz viszonyíva olcsón. Meg úgy en bloc, lehet, hogy másféle autó sem.
Kazes☻2019-11-13 13:39:03 // 1623
A 1616.hsz.-ben a PSA egyik új vezíre már mondja a tutit... csak hallják is meg! :)
Liquid2019-11-13 13:34:45 // 1622
mire a tömegekhez jutna, addigra lesz jövedéki adó a villanyon, nem lesz ingyenparkolás, meg kedvezmények, meg elegendő töltő se, sőt áram se :D
Kazes☻2019-11-13 13:13:38 // 1621
No, de komoly vezető támogatás sőt, önvezetés, nagy és pontos navigáció, szerviz igénytelenség („csak gumi kell rá, meg ablakmosó”) stb... pont ez kellene a nagyobb tömegeknek... nem (csak) a kőgazdagoknak... helló!
:)
:)
Liquid2019-11-13 12:58:54 // 1620
De van szükség arra, hogy egy egy családi szedán legyorsuljon egy sportkocsit? (egyszer)
Amúgy a Dodge Daemon kb. tudja, de biztosan van olyan Ferrari amit le tud nyomni mondjuk egy M5 vagy Giulia QV, vagy akármi.
Igen ájfon effekt. Magyarul drágán megveszed a közepes vasat, csak mert menő.
Az ára olyan oldalról irreális, ahogy a Nepper is mondta: a Passat 6x különb és negyedébe kerül, ráadásul 120-szal kell menni ahhoz, hogy eljuss a töltőig. Innen nézve irreális az ára.
Ha az innováció felől nézed akkor nem drága.
Amúgy a Dodge Daemon kb. tudja, de biztosan van olyan Ferrari amit le tud nyomni mondjuk egy M5 vagy Giulia QV, vagy akármi.
Igen ájfon effekt. Magyarul drágán megveszed a közepes vasat, csak mert menő.
Az ára olyan oldalról irreális, ahogy a Nepper is mondta: a Passat 6x különb és negyedébe kerül, ráadásul 120-szal kell menni ahhoz, hogy eljuss a töltőig. Innen nézve irreális az ára.
Ha az innováció felől nézed akkor nem drága.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-13 12:58:01 // 1619
jah és a másik Tesla ahol nincs szerviz... sajnos van 20e km-ként ajánlott 40e-nél kötelező ahhoz képest, hogy ugye nincs olaj meg szűrői stb, 700eur egy szerviz... ingyé van na ...