Fórum >> Típusok >> Giulia

Liquid2022-12-06 14:19:19 // 27798
Valamikor 2018-ban került bele a cucc. Az enyém 2017. májusi vagy júniusi, abban még nincs.
Hardy2022-12-06 14:03:38 // 27797
Attól függ mikori évjárat.
Kristyon2022-12-06 13:54:32 // 27796
Ha jól értelmezem, akkor ez a kütyü nélkül nem is tud othon csatlakozni MES-el a kocsira?

Mondjuk csak megvenném ezt a kis dobozt, hogy itthon túrhassam az agyát a kocsinak :)
Hardy2022-12-06 13:52:38 // 27795
Hát igen. lényegesen jobb megoldás mint vezetéket mókólni. Nekem is ki van kapcsolva. Ha valaki meg kikapcsolja menetközbe látom a műszerfalon mert zöldről pirosra vált.
Liquid2022-12-06 13:07:22 // 27794
jogos, de kell majd hozzá egy security gateway bypass is
Kristyon2022-12-06 12:14:14 // 27793
Hali,

Mielőtt még nekiálnál kimetélgetni a vezetékeket, talán egyszerűbb a MES segítségével kikapcsolni a biztonsági öv risztást:
Műszerfal->Instrument Panel Continental->Korrekcio
SD2022-12-06 11:34:17 // 27792
igen de nem hajlandó lekapcsolni, a képernyőt csak ha vezető ajtót nyitsz:)
WarbiRunner (Gyuri)2022-12-06 11:21:12 // 27791
Tényleg nem tudjátok, hogy hogy kell be/ki kapcsolni a média cuccot? XD



Ott van pedig rárajzolva a gombra, hogy mire való. Gyújtás nem is kell. Beülsz, megnyomod, bekapcsolja a média egységet. Bekapcsolt hifinél ha megnyomod némít. Ha hosszan nyomod, kikapcsol. Kell ennél egyszerűbb?
SD2022-12-06 11:18:47 // 27790
és tegnap reggel be is zártam volna ha nincs beleprogramozva:D
SD2022-12-06 11:17:53 // 27789
viszont ha mondjuk a család bent van és vezető ajtót nyitod álló motornál azonnal lövi le a zenét
SD2022-12-06 11:17:12 // 27788
igen lekapcsolod az autót addig ok, de mikor szállsz ki nem kapcsolja le a képernyőt hanem vagy 10 percig még világít
WarbiRunner (Gyuri)2022-12-06 11:14:45 // 27787
Az amerikai piac elvárása szerintem. Nem működik az logikátlanul, a kulcsnélküli izé is alapvetően logikus és hülyebiztos. Egy dologban nagyon jó, soha többé nem tudom rázárni a slusszkulcsra a csomagtartót :-))
RomeoOne2022-12-06 11:13:05 // 27786
Én nem teljesen értem most, hogy miről van szó. Jobb egybe beülsz, akkor áthajolsz akormányhoz, megnyomod a start-ot és ráadja a gyújtást. Ha le akarod kapcsolni, ugyanezt kell tenned.
SD2022-12-06 09:40:49 // 27785
Énse:D de mondjuk ha jobb egybe beülsz ráadod a gyújtást majd lekapcsolnád a gépet???
SD2022-12-06 09:40:05 // 27784
Ezt én is érzem több funkción hogy túl önbizalom hiányosan bizonyítani akaró hogy ezt is tudja:)
De aki ilyen génekkel rendelkezik annak elnézzük:)
Piritu - 1.000.0002022-12-06 07:57:26 // 27783
Akkor meg bemegy a hideg (nyáron meg a meleg),
Kicsit túltolták ezt a kérdést.
Piritu - 1.000.0002022-12-06 07:54:44 // 27782
Én se értem hogy mire jó az ha a bent maradottaknak vonyít.

Nekem a kulcs mindig a zsebemben van egy amorés nyakbaakasztóval a nadrágszíjhoz csatolva. Így elveszteni se tudom.
G-MANN🍀2022-12-05 23:58:07 // 27781
Jobb egybe
G-MANN🍀2022-12-05 23:55:59 // 27780
Jobb egye átmászva én ritkán szállok ki 😂😉
Liquid2022-12-05 23:43:34 // 27779
de úgy meg hideg van :) ez egyébként engem is idegel...
SD2022-12-05 23:13:31 // 27778
Nekem
Ma visszanyitotta a csomagtartót mikor, reggel
Az autó még nem volt nyitva, kabát kulccsal be, rácsap…

Innen jött volna hogy másik kulcsért be, de nem;)
Visszanyitotta hogy hé!

Legtöbb ilyennek megvan a logikája:)

De pl hogy ha a vezetőoldalon szállok ki lelövi a hifit ha asszony oldaon akkor lekapcsolni sem tudom amközépkonzol ha lezárom az autót is bekapcsolva marad:D
SD2022-12-05 23:09:49 // 27777
Létezik övcsat hosszabbító, én azt használom az ülések miatt, de van csak csatt dugó is, megoldja. A középsőbe nem megy bele. Egyépként ha menetközben kicsatolja magát a gyerek nem
Baj ha visít a hátsókat amúgy csak kijelzi szerintem.

WarbiRunner (Gyuri)2022-12-05 23:00:01 // 27776
De mondom hogy elfelejtem. Ha eszemben volna, kiraknám a kulcsot a zsebemből. Nekem csak bonyodalmat hozott ez a zsebben hordós kulcs. Kb sosem tudom hova tettem, aztán meg van hogy benne hagyom a középkonzolban (napokig 😂). És keresem bent az összes zsebemben. Mé' nem lehetett rendes kulcsot, amit bele kell dugni? Ja és a telefonos app simán rázárja a kulcsra az autót. Minden variáción túl vagyunk kb.
Zselé2022-12-05 22:44:06 // 27775
Ha nem csukod be az ajtódat, nem visít! ;)
WarbiRunner (Gyuri)2022-12-05 22:43:03 // 27774
Nálunk a kulccsal kiszállás a problémás. Benne hagyom a zsebemben, elfeledkezek róla, kiszállok..Giulia meg ott visít a családnak amíg vissza nem ülök.
Az öveket hátul egy öv toldóval simán megoldod és nem visít többet.
Piritu - 1.000.0002022-12-05 21:14:24 // 27773
Ma kapott egy tengernyi mínuszt Júlia.
Szitu:
Gyerek a bal hátsón indulás után elalszik, jobb hátsón övet kicsatolják hogy meg lehessen igazítani a gyerek körül a cuccokat az ülésben, erre elkezd visítani mint a fába szorult féreg az autó. Ösztönösen "lehalkítottam" a hangerő szabályozót és láss csodát lehalkult a bimm-bamm is.
Ki volt az a f@sz aki a hátsó ülés övcsatjait is beriasztózta?

Holnap nekiállok vagdosni a vezetékeket az övcsatoknál. Nekem innentől egyik sem fog többé visítani...
SD2022-12-05 17:38:26 // 27772
suv:D
Zselé2022-12-05 17:09:06 // 27771
Pedig ez még a magasabbik változat :)))
SD2022-12-05 17:02:03 // 27770
mondom én koptató 5cm magasan:D
Zselé2022-12-05 16:51:38 // 27769


Megkaptam a profi képeket a BMW-sektől a 26-ai hóka-mókáról :) Ha tudom, hogy lesz fotós, lemosom rendesen.. :D
SD2022-12-05 16:38:19 // 27768
Én azogat az idegszálakat fejlesztem a seggemben hogy érezzem mikor csúszik a hátszókerék, és mit kell akkor csináni:D És mindezt 13cm gumimagassággal:D:P:P szerintem ehhez kell tudni vezetni:D:D:D
WarbiRunner (Gyuri)2022-12-05 15:54:46 // 27767
A QV? Nem hinném. Az is Paso Doble, csak egy verenytáncos. Aki tud is annyira táncolni, annak való, a többiek csak rálépnek a cipőjére. Persze menő egy versenytáncossal mutatkozni, sőt ő annyira profi, hogy egy ügyetlenebb partnerrel is elboldogul, sőt elhiteti hogy ő vezet...de az igazi az, ha egy szinten vannak a partnerek ;-)
SD2022-12-05 15:46:50 // 27766
Én most tökre megtaláltam ebben a gépben így ahogy van, a tökéletes 155-öt, ami abban régi volt és elhasználódott, az ebben új, és ami abban újdonság volt akkor, az ma a fapad, és ami új ebben az hozzá képest űrtechnika. Nngem tényleg elvarázsol.

Én alfás értékeken azt érzem ahogy egy vállalati kultura átsugárzik a termékeken, tehát aki beleült a gyárban, azt mondta hogy figyelj ott ne billenjen bénán, ott ne rázzon, a váltó így váltson, a motor így szóljon az ne csörögjön ez zöröghet, ide hekkeljünk valamit:D

Megvan benne amire az átlag prémium imárdó csak legyint hogy mert az ódi meg a béjembé... és te meg csak kuncogsz magadban hogy ez ez azért jobb, mert azt pont telibe xarták.. de mégis kitettek magukért hogy itt is tegyenek a kedvedre.

Úgy tudnám megfogalmazni hogy benne van a BMW gépiessége, a Jaguár kecsessége, a Mercedes eleganciája, a Fiat népautósága. VW az nincs benne:D A Honda műszetszerűsége, a Porsche élménye, a Ferrari polárpukkasztó megjelenése. És ez mind egy autó, tényleg műértőknek:)))

De most komoylan mindenhonnan fogták az ipari standard-et és egybegyúrták, a szélvédő előtti műanyag gumi ráforrasztott gumi kéder résztől az ajtó kábel etvezető harmonika meghosszabbításáig hogy ne törjön el, a csomagtér belső burkolatáig.. minden kézben van tartva, és sugározza a megszokott Alfás értékeket plusz még Giulia:)

Még a műanyag váltó deknit is megkaptuk a X5M béjembéből:D:D:D
SD2022-12-05 15:33:30 // 27765
A QV meg a pogó?:D
WarbiRunner (Gyuri)2022-12-05 15:29:06 // 27764
Hogy mi az alap alfás érték, már ki tudja :-) A két Alfánkra mindkettőre azt mondanám, hogy vérbeli Alfás élmény, mégis két tök különböző karakter.
Talán két igazán közös pont van: 1. a nagyon direkt kormányzás. 2. bármeddig el bírnám nézegetni őket. Egyik sem egy egyértelmű design.

Fura, sok hasonlóság van, és mégis annyira más a kettő, mást emel ki az Alfaság fogalmából. Mindkettő jó nagyot merít belőle. Ma Giuliettáztam, az volt bemelegítve.. vele beszélgetni is szoktam, olyasmiket mint "jesszus de bolond". XD Az az 1.4-es motor, nekem szívem csücske. Régi autó hangú , pörgős, agresszív, és nagyon jól megy. A kicsi mokány kasznit cibálja rendesen, tüsszög, morog, meg van a feelingje. Ha zöld lámpát lát, beszívja a jobb lábam, és júhúúú.. XD Ha fotót kapunk, azon bárki vezesse is, nagyon vigyorog XD

A Giulia más, az olyan felnőttesebb, nem változtat huszonéves hülyegyerekké, nekem egy tudatosabb autózás élményt ad. Igazi ínyenc csemege érezni az egyensúlyát, és csak a harmonikus autózásért menni, menni... Akár lassan, akár gyorsan, kevésbé érdekes a külvilág, sokkal hangsúlyosabb a kommunikáció a géppel.
A Giulietta egy könnyed Salsa, a Giulia egy Paso Doble XD
SD2022-12-05 10:43:08 // 27763
Dobok ide két képet bár inkább a virtuáltuningba kéne tennem:)
1: anti QV-sítem a modellt :D
2: 17" kereke rulez:))))



Just for fact check:)
SD2022-12-05 09:58:13 // 27762
Drágaszágom:D
SD2022-12-05 09:41:56 // 27761
Most amúgy figyeltem reggel és szerintem normálisan használva D-ben is 1500 fölött váltogat, amikor bemelegszik meg gurulsz akkor kezdi ezeket az 1200-ap gyorsítunk:D nagypapásan elmegy, de a hirtelen ugrást még D-ben sem hiszi el mindig, főleg ha a radarral vagy parkradarral lát valamit előttem.
Nekem a legjobb élményem hogy ez az autó nem nevel, nem korlátoz hamem segít!
Persze volt egy kb elvárásom, azt meg tudja;)

Nagyon jól ki vannak belőle gyomlálva a bénaságok!
Az az érzész hogy egy ékszer és vigyázni kell rá nekem meg alap alfás érték:D
WarbiRunner (Gyuri)2022-12-05 09:21:15 // 27760
Érdekes benyomások :-) Kétszer vezettem fl előtti Giuliát, és vannak átfedések.
A fl utáni modernebb, luxusabb autó benyomását kelti. Puhábban mozog a futómű, nincs az a döccenés, mégsem billen igazán oldalra. Halkabb belül. Dízelek voltak a fl előttiek a motorhang azokban erősebb volt.
A fékben nem éreztem eltérést, de nem is vezettem egyiket sem sokat. A kormányzás is ugyanannak tűnt, feltűnő különbség nem volt. Hozzátéve, hogy az enyémet csak D-ben vezetem, ott érzem jónak. A fl után az N mód le lett butítva, ez tuti.
A gyorsulást valóban elrejti. A Giuliettához tudom hasonlítani, abban agresszívabb élmény, pedig a Giulia a gyorsabb. Autópályán pláne észrevétlenül kerül 130-ról hirtelen 170-re a mutató, alig van érzetben különbség, ez már pár utasomnak is feltűnt.
A tempomat D-ben egy picit néha túltolja a dolgokat, de alapvetően jó.

Nekem ez a kicsivel magasab finomabbra hangolt futómű, a hosszabb 8-as fokozat, csendesebb beltér mind nagy plusz még a gázreakció rovására is. A gázreakciót pl ne is hasonlítsuk a Giuliettáéhoz. Annak N-ben is vadabb, D-ben meg bolond.
SD2022-12-05 05:00:54 // 27759
Jó gyűjtemény!
Nekem is ez az erzésem hogy nagyon összeszedett az autó!
Akkor neked kormányoz is nem csak pittyeg? :O
Na majd télen kétkerékkel ki leszek váncsi:D

Miért kapcsoltad ki a táblafelismerős tempomatot? Autópályán egy jó 60-as korlátozás?:D
A tapi képernyő nekem is leginkább álló helyzetben értelmes, de pl. egy címet begépelni egyszerűbb.

Én még a wireless töltő “idegen tárgy” visszajelzést kapcsoltam ki mert állandóan szólt:P

Én azt veszem észre hogy tdmpomatnál jobban tudja melyik sebességbe rakja magát, lábbal, ha felkapcsolt lusta visszaváltani, vagy ha elveszed kicsit le vált.

A motorfék elvileg N és A módban nincs, ha manuálba teszed van valamennyi, illetve ha picit rásimítasz a fékre D-ben akkor is csinál valamennyit. De ezt a részecskeszűrő miatt programozták át, hogy melegen tartsa.
Piritu - 1.000.0002022-12-04 23:24:46 // 27758
ott nem tűnt fel eddig :-)
carver2022-12-04 23:23:12 // 27757
igen, a tempomat az tényleg nem tökély, nálam is csinál ilyeneket, az rémlik, hogy ha 10-nél közelebb de 2-3-nál távolabb van a beállított sebesség az aktuálistól. De ez szerintem inkább a tempomat szoftvere mintsem az automata váltó, kíváncsi leszek a Veloceban is csinál-e még ilyeneket, vagy javítottak rajta...

Egyébként nagyon érdekes a +/- lista!
Piritu - 1.000.0002022-12-04 20:51:55 // 27755
"akkor alacsonyan tartja a fordulatszámot, mert nyomatékból is megold egy lájtos előzést." - hát a 19-es Superem sokszor kapcsolgatott szerintem feleslegesen vissza.
A kedvencem: megyek 93-al majd aktiválom a korábban 95-re állított tempomatot. A tempomat átveszi a gyorsítást és rögtön egyet visszakapcsol, majd 2-t gyorsít és tartja, majd felkapcsol.
WarbiRunner (Gyuri)2022-12-04 20:03:40 // 27754
A P-Zerot még értem is, szárazon és vízen is jobb lehet valóban a tapadás, a kopás húzza le. Amit nem értek, hogy a Michelin PS4 szárazon és vizen is rosszabb a teszt szerint. Igen, nagyon tanulságos volna feltenni egy szettet és kipróbálni, mert a PS4 egy eléggé favorizált gumi. És finoman is fogalmaztam :-) Elvileg a Eagle annál jobb kéne hogy legyen....
carver2022-12-04 19:57:21 // 27753
ettől még a véleményem nem változott, van bőven link ami alátámasztja pl

Autobild 2022 225/45/R18 Vredestein 1. helyezett Continental PremiumContact 6 7. helyezett

ADAC 2021 225/40/R18 Vredestein 7. helyezett Continental PremiumContact 6 1. helyezett
carver2022-12-04 19:28:28 // 27752
ja hogy a méret sem ugyanaz? :D
carver2022-12-04 19:27:41 // 27751
na ezért kéne tudni kommentet törölni.

NEM ugyanabban az évben készült, és NEM ugyanazt a gumit hasonlították össze az egyik Asymetric 3 a másik Asymetric 5...

De legalább tényleg ugyanaz a méret...
carver2022-12-04 19:22:53 // 27750
hát nem tudom, nekem a gumitesztekben megingott a bizalmam, nyilván támpontnak jó, de csak ez alapján dönteni, hááát. A gond az hogy ugye gumit kipróbálni nem lehet, pedig az lenne a lényeg...

Olyan ez mint a HiFi-ben a What HiFi, sokáig azt hittem ami ott le van írva, az a végső igazság, a 42, a minden bölcsek köve, most meg már azt gondolom hogy az egy kereskedelmi vállakozás ahol mellesleg tesztelnek is...

Szóval visszatérve a tesztekre van az ADAC teszt amit belinkeltét, meg ez ami ugyanabban az évben készült, ugyanarra méretre, mind a kettőben tesztelik a P Zero-t is.

Hogy van az, hogy az ADAC-nál mind nedvesen mind szárazon kategóriával jobb a P zero az Asymetricnél? (Egyébként a P zero szárazon szinte mindig a legjobb, azért szokott rosszul szerepelni mert gyorsabban kopik). Hogy van az hogy a zaj az AutoMotor Sportnál alacsonyabb a Goodyearnél, az ADAC-nál alacsonyabb a Pirellinél. Amerikai decibelben mérték? Mi a különbség a méréseknél ami ekkora különbséget okoz. HiFI-nél még értem, mert ugye a zenehallgatás szubjektív élmény (is), és persze "kezelhetőség" stb is van a gumiteszteken, de azért ott féktávolságok vannak, meg zajterhelés, meg milyen sebességgel veszem be a kanyart, érthetetlen hogy jönnek ki ekkora különbségek...
carver2022-12-04 18:18:28 // 27749
egyébként tényleg az a zseniális a Giuliában hogy olyan mint egy palackba zárt dzsinn, szólás nélkül is tudja "mit szeretnél kedves gazdám".

Ha szépen mész a forgalomban, autópályázol kulturáltan 160-nal, és nem ugrálsz, hogy Balatonra 2,7 perccel hamarabb érj le mint a másik 12.000 autós akkor alacsonyan tartja a fordulatszámot, mert nyomatékból is megold egy lájtos előzést.

De ha azt látja hogy kell neked a póver mert épp jó kedved van és nem is tartanak fel, akkor mindjárt elkezd visszaváltani, nem engedi leesni a fordulatszámot. Még N-ben is, de D-ben meg különösen. Szépen vár is még egy kicsit, visszaváltás után magasabb fordulaton tartja akkor is ha nem is nyomod neki, mert hátha csak nem kanyar elején hanem a középétől akarsz gyorsítani...

Szal nem tudom hogy tényleg Marchionne volt-e személyesen és tényleg 250-szer küldte-e vissza a ZF-et hogy még jobbra hangolják, de akár így volt akár nem, olyan jól sikerült hogy azt is megbocsátom nekik hogy azt mondjuk nem ellenőrizték, hogy meg is lehet-e vele állni kultúráltan 😁
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.