Egy nem Alfás kollégám az mondta a Giuliára, amikor mutattam neki, hogy Ajha, végre egy szép Alfa, ami nem ilyen kesze-kusza, hanem hagyományos forma.
Hát igen, nem vagyunk egyformák. :)
droberto2016-07-23 18:43:42 // 2080
Giuntini2016-07-23 18:29:45 // 2079
Ezt mondom, a 159 megtartott minden szépet, ami az elődnél jó volt. A 156 egy lágyabb vonalvezetésű, a hátsó kilincseknek köszönhetően talán sportosabb formájú volt, míg a 159 kifejezetten markáns, és egy tank feelingje van. Ezt fokozta kategóriájának legmerevebb kasztnija.
VKG231!!! (156+75)2016-07-23 18:15:05 // 2078
Nem értek egyet. A 159 a Brera orron kívúl egy 156 folytatás, a hátulja kifejezetten nem nagy extra a 156-hoz képest.
A Giu valóban nem folytatja ezt a vonalat, de annyira markánsan újat sem kezd, mint anno a 156. Ez pedig most hiba lehet.
A Giu valóban nem folytatja ezt a vonalat, de annyira markánsan újat sem kezd, mint anno a 156. Ez pedig most hiba lehet.
Giuntini2016-07-23 17:14:53 // 2077
Igen, igazad van, most erre volt szükség! Az Alfa megmentése volt a cél, biztosra akartak menni. Szerintem, nagyon jól sikerült.
Tedi2016-07-23 16:07:56 // 2076
Gondolom senki nem lepődik meg, ha azt mondom, direkt lett ilyen. :)
Giuntini2016-07-23 15:22:05 // 2075
A 159 mindent egyesített a formájában, ami az elődöknél csodálatos volt. A Giuliában nincs semmi az elődökből. Nagyon szép, jól néz ki, de a BMW-től akar vásárlókat. Ezért formájában nincs semmi radikális, és megosztó.
Kazes☻2016-07-23 15:21:02 // 2074
Számomra a katartikus élményt a Brera első megjelenése okozta... és aztán abból faragtak 159 berlinat, majd sw-t... de azok is szépek! Ám a Giulia igazi Alfa, csodás, remek... stb. minden porcikája! :)
yani🍀2016-07-23 15:12:03 // 2073
Ezt én is így llátom, és pont ezért fog még jó néhány évig megmaradni a 159.
VKG231!!! (156+75)2016-07-23 15:05:47 // 2072
A 156-ost is amúgy. Sőt, a 155 is katartikus élmény ha nem a lefingott 99%-ba tartozik.
A 156-os formája ma is a csúcs, és még a fl előtti verzió sem tűnik 19 éves formatervnek.
Nézz meg egy 97-es a4-est vagy e36-ost, vagy akár a legelső e46-ok bármelyikét. Sokkal jobban öregszenek, mint a 156-os.
A Giulia csodálatos és szép, de nem 156 és nem is 159.
A 156-os formája ma is a csúcs, és még a fl előtti verzió sem tűnik 19 éves formatervnek.
Nézz meg egy 97-es a4-est vagy e36-ost, vagy akár a legelső e46-ok bármelyikét. Sokkal jobban öregszenek, mint a 156-os.
A Giulia csodálatos és szép, de nem 156 és nem is 159.
Giuntini2016-07-23 14:46:29 // 2071
Ezt én is így látom. Első látasra képen és most élőben bebizonyította nekem, hogy nagyon jól néz ki, de első, második és sokadik pillantásra sem okozott olyan katartikus érzést, mint a 159. A 159-re ha ránézek, azt mondom, "műremek". Nem tudom, hogy a Giuliáról 10 év múlva ugyanígy lehet vélekedni. A 159-et a mai napig megnézik.
Kazes☻2016-07-23 14:16:19 // 2070
yani🍀2016-07-23 13:51:54 // 2069
Az egyik szomszédom az M5-ös mellett Lajosmizsén benzinkutas. Winkler kb. 2 hónapja egy 159-el állt meg ott tankolni.
droberto2016-07-23 13:33:22 // 2068
Ez a komoly. A legnagyobb médiumot kihagyják....
Bár tény, hogy a Winkli még mindig nagyon rajta van a szarolaszozáson. A mai napig rá van fagyva a 156 csukott ajtónál nehezen csukódó kesztűtartójára. Pedig már annak vagy 15 éve.
Bár tény, hogy a Winkli még mindig nagyon rajta van a szarolaszozáson. A mai napig rá van fagyva a 156 csukott ajtónál nehezen csukódó kesztűtartójára. Pedig már annak vagy 15 éve.
Tedi2016-07-23 09:51:11 // 2067
Van némi catfight az importőr és a TC között.
droberto2016-07-23 07:52:40 // 2066
Azt tudom, de Slovakiaringen nem kaptak meghívást? Gondolom a Vályi Pista biztos ott lett volna! :)))
AdiArsenal2016-07-23 07:10:23 // 2065
Szép autó, főleg belül, de külsőre egyáltalán nem karakteresebb a MiTo és Giuliettához képest, engem nem ragadott meg az az érzés első látásra, hogy kell most azonnal, mint az említett másik két típus, legalábbis számomra, bár én nem szeretem a szedánokat ez is közre játszik, ferdehátúból és kombiból szebbet lehet alkotni.
Abarai2016-07-22 23:08:39 // 2064
Csikós korábban írt egy menetpróbáról. Elélvezett a Giuliától. :)
droberto2016-07-22 21:01:56 // 2063
Az első mondat kérdés volt természetesen. :)
droberto2016-07-22 20:11:49 // 2062
A TC-tól nem volt kint senki. Kíváncsi lennék az ő véleményükre is...
droberto2016-07-22 20:10:52 // 2061
Halesz2016-07-22 15:02:14 // 2059
Múlt héten volt szerencsém kipróbálni a Giuliát. Hagytam egy kicsit, hogy dolgozzon az élmény, aztán most végre megírtam.
Rá vártunk régóta: Alfa Giulia
Rá vártunk régóta: Alfa Giulia
Adriatika2016-07-19 23:04:45 // 2058
Én Ültem mito-ban és giulietta-ban is . Azokhoz képest sokkal luxusabb érzés. Bár most még én felülárazottnak tartom de pár év mulva szerintem egész jó áron hozzá lehet jutni. Kíváncsi leszek hogy hány db lesz a következő Cityn vagy 4-5 év mulva . Kívánom mindenkinek hogy megvehesse ha szeretné , ha másképp nem is de pár évesen jó állapotban
Adriatika2016-07-19 22:59:02 // 2057
Hát valóban a BMW 3 vetélytársa (is) Árban is hasonló . Azért az az egy hátrány még fennáll hogy ez egy teljesen új konstrukció . Kíváncsi leszek milyen lesz majd 10 év múlva. Milyen lesz a motor és a váltó 200ezer után... Egyébként Zánkán volt szerencsém a forgalmazó képviselőjével személyesen beszélni és abban igaza van hogy az ALFA sosem volt népautó és most sem az a cél a giuliával . Szóval Kár is máshoz hasonlítani . nem az a cél hogy 1 milliót eladjanak . Lehet hogy más autóban van ami jobb van ami rosszabb de az ALFA az ALFA. ezt nem kell magyarázni. Egyébként én ültem is benne és hát van egy életérzése. Akinek nem jön be az menjen vissza passatot meg bmwt tesztelni.... Az ilyen ujságírók szoktak Wagoner+ al szaladgálni
Giuntini2016-07-19 21:43:04 // 2056
Mindenesetre időnként az ember össze-vissza beszél, egyik szavával üti agyon a másikat. Szerintem nem BMW imádókat kéne tesztelésre hívni, hanem objektíven író szakújságírókat! Ez egy Alfa Romeo és nem BMW! A 3-asnál gagyibb műszerfal nem sok van a világon. Anyag választása az alaptípusokban gyatra. A dízel motor pedig ott valóban kerregős. 4 hengeres dízeleknek soha sincs olyan szép hangja, mint egy 6 hengeresnek. Azért a 159 2,4 hangban odavert a BMW-nek. Nagyon nagy szükség lenne a V6 dízelre, mert a BMW imádók száját jó lenne befogni. Én ezt az egész cikket időnként úgy látom, hogy próbálnak valami apróságba belekötni. Nem értem, hogy mivel lehet jobb egy 3-as vezetési élménye, szerintem a BMW fanoknak próbálják menteni a menthetőt! Próbál apróságokat kritizálni, de ez az autó abszolút beleköthetetlen, Savanyú a szőlő BMW imádók?
Erhard 242 (Pure Energy)2016-07-18 22:03:27 // 2055
a 300 lovast is kiadhatnák már...
Vinnie2016-07-18 21:53:53 // 2054
Ma kaptam egy hivatalos osztrák árlistát. Benne van már a 2.0 200lovas, automata verziós benzines is. (kézi váltós még nincs) A Super felszereltségű 100 Euróval kerül kevesebbe, mint az azonos kivitelű 2.2es 180 lovas dízel.
41.190 Euró 20%áfával meg 10% NoVA-val.
41.190 Euró 20%áfával meg 10% NoVA-val.
Jorjie2016-07-18 19:10:12 // 2053
Giuntini2016-07-17 20:12:07 // 2052
Inkább az volt a probléma, hogy a GM benzinesekkel nem volt kellően fitt. A 2,4-nél nem igazán érezhető, hogy ketten vagy négyen ülnek benne.
Kazes☻2016-07-17 19:48:08 // 2051
A fikázását én sem értem/bírom, de azért nemhiába fogta diétára a gyár is anno. :)
Giuntini2016-07-17 19:42:03 // 2050
Mondjuk a hócipőm van tele a 159 fikázásával. Futóműben sokkal jobb mint a 156 volt. Valaki kitalálta ezt a hájasságot. Ez nem igaz, mert elenyésző különbség a versenytársakhoz viszonyítva. Azt miért felejtik el a szagértők, hogy a 159-es büszkélkedett a legmerevebb karosszériával.
Kazes☻2016-07-17 19:37:51 // 2049
Na, ja... szubjektív... Sajna én még nem vezettem, így egyelőre nem tudok érdemben hozzászólni eme témához. Ám remélem ami kicsit késik, nem múlik! :)
Giuntini2016-07-17 19:10:09 // 2048
A kormányzast nem értem. Az egyik azt mondja szenzaciós, a másik meg hogy érzéketlen. Már megint a szagértők...
Kazes☻2016-07-17 18:07:59 // 2046
Kócosw2016-07-16 19:04:10 // 2045
Kócosw2016-07-16 18:57:50 // 2044
Alfacityről hazaérve jóapámék jöttek látogatóba.Beszélgetés közben előállt a gondolattal hogy ők már nagybátyámmal azon egyezkedtek hogy én bizonyára veszek egy Giuliát előbb utóbb.Erre most mit lehet mondani :) Asszem ismernek,nem vitatkoztam :)
bubo352016-07-11 14:58:42 // 2043
Giuntini2016-07-08 17:44:05 // 2042
BMW-s szemüvegen keresztül nézve igen. Hogy lenne már jobb? Röhej. A 3-as BMW belseje elég gagyi. Az M belseje sem sokkal különb. Minden diszciplínában jobb a QV.
Jorjie2016-07-08 08:42:50 // 2041
Cserebere alsónadrágot tessék bekészíteni, mert élőben bitang jól néz ki, garantált az elcsöppenés :-D
Haddel2016-07-07 22:33:51 // 2040
Óhh😃 végre látom élöben😃
Jorjie2016-07-07 22:03:55 // 2039
Saját szememmel láttam, hogy két qv-t hoztak ide :-)
emGéza2016-07-07 21:49:55 // 2038
17.00 tombola és az lesz a fődíj ! Az infót nem a fészbúkról szedtem . :-D
Haddel2016-07-07 20:50:42 // 2037
Most látom f@szbúkon ,hogy levittetek egy Qv-t Zánkára?😃
Ide vele!!!😃
Ide vele!!!😃
RomeoOne2016-07-06 20:10:06 // 2036
Azért a végső véleménye csak az, hogy a BMW M3-as az jobb...
Belga2016-07-05 20:54:57 // 2035
Abarai2016-07-03 22:14:08 // 2034
Az AutoBild mindig is az autós újságírás legalja volt. Még a Totalcart is alulmúlja. :)
Giuntini2016-07-03 17:46:43 // 2033
Ajánlom elolvasásra az Auto Bild menetpróbáját a Giuliáról. A németek már most belekötnek. Hátul kicsi a láb és fejtér, és egyebek. A műszerfal minimalista, mert kevés műszer van. Idióták. A BMW nem minimalista, ahol még egy nyavalyás hűtővízmérőt sem találunk. A motor kevésbé kerregős mint a BMW-é, inkább az Audiéra hajaz. A motorindítás olyan mint a sportautók etalonjában az Audi R 8-ban. Nem a Ferrari a sportautók etalonja, és nem a Ferrari találta ki a kormányon a motorindítást. A futómű túlzottan kemény. Szerintem a németek ismét elkezdték az offenzívát az Alfa ellen, mint annak idején a 159-nél volt. Most légy résen Alfa! Az összes német újságban biztos, hogy az összehasonlításnál a BMW-t meg az Audit fogják jobbnak kihozni. Ezt borítékolom. Kíváncsi leszek, a QV-vel mit fognak csinálni az M3 ellen, mert ott minden adat az Alfa mellett szól. Köridőket nem lehet meghamisítani.
bubo352016-07-03 16:23:37 // 2032
[img1]
Meet with the Giulia :-)
Meet with the Giulia :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.