Kazes☻2016-05-12 20:25:49 // 1930
yani🍀2016-05-12 10:54:19 // 1929
Giuntini2016-05-11 21:29:41 // 1928
Ez így van, nem igazán beszéltek róla. Én azt làtom, hogy az olaszok visszakapták az Alfa Romeót. Természetesen mindig meg volt, de most teljesen el vannak halva a hátsókerék hajtástól. Azért én emlékszem a 164 megjelenésére. Akkor meg azon voltak eltelve, hogy az mennyire modern. Fantasztikus autó a Giulia, biztos még jobb vezetni mint a 159-et (ne a GM motorokról beszéljünk), de nekem a belsejéből nagyon hiányzik a 159 tradíciója. Pl. a konzolon a harom körműszer.
Tedi2016-05-11 17:10:09 // 1927
Ja, azért azt hozzátenném, hogy anno, amikor ültünk a Giu QV-ban és az M3-ban is, azért igyekeztünk tárgyilagosak lenni, meg nem elfogultak. Nem az Alfa csinálja a legjobb minőségű belsőt se felhasznált anyagok, se összeszerelés tekintetében, ezt mi is tudjuk.
A különbségek viszont minimálisak. Erre vagyunk mi, újságírók, hogy ezt felnagyítsuk és megmutassuk. Aztán jön az X-faktor, mármint az egyéni ízlés és eldönt mindent. Lehet, hogy nem olyan pontos az összeszerelés, viszont legalább öröm ránézni, vagy ilyesmi. Szóval ahogy Giuntini írta, ez teljesen szubjektív. Vannak dolgok, amiket bevetnek a gyártók, aztán az már a userre van bízva, hogy ezeket mennyire értékeli.
De furcsa módon erre a minőségre a német sajtó sokkal jobban rá van kattanva, mint az olasz. A Giuntini által idézett Quattroruote pl egy kurva szót nem szólt róla, inkább arról hozsannázott az Omniautóval együtt, hogy milyen király az autó kormányzása, vagy a motorhang.
A különbségek viszont minimálisak. Erre vagyunk mi, újságírók, hogy ezt felnagyítsuk és megmutassuk. Aztán jön az X-faktor, mármint az egyéni ízlés és eldönt mindent. Lehet, hogy nem olyan pontos az összeszerelés, viszont legalább öröm ránézni, vagy ilyesmi. Szóval ahogy Giuntini írta, ez teljesen szubjektív. Vannak dolgok, amiket bevetnek a gyártók, aztán az már a userre van bízva, hogy ezeket mennyire értékeli.
De furcsa módon erre a minőségre a német sajtó sokkal jobban rá van kattanva, mint az olasz. A Giuntini által idézett Quattroruote pl egy kurva szót nem szólt róla, inkább arról hozsannázott az Omniautóval együtt, hogy milyen király az autó kormányzása, vagy a motorhang.
csokagm2016-05-11 11:52:20 // 1925
Én nem tudok a Giuliaról ilyen téren véleményt alkotni. Gyönyörű, nagyon tetszik a belső is nagyon tetszik, de arról, hogy milyen érzés megfogni, élni benne nem tudok.
Én valójában csak arra reágaltam, hogy Tedi túlságosan alfás ahhoz, hogy egy reális képet kapjak az autóról. ( Ez egyáltalán nem rosszindulatú megjegyzés, sőt. :) )
A totalcaros talán egy picit kevésbé elfogult képet ad az autóról. Bár Vályi reakciója elég egyértelműnek tűnik, hogy milyen lehet az autó.
Én valójában csak arra reágaltam, hogy Tedi túlságosan alfás ahhoz, hogy egy reális képet kapjak az autóról. ( Ez egyáltalán nem rosszindulatú megjegyzés, sőt. :) )
A totalcaros talán egy picit kevésbé elfogult képet ad az autóról. Bár Vályi reakciója elég egyértelműnek tűnik, hogy milyen lehet az autó.
Giuntini2016-05-11 10:13:31 // 1924
Ott van a váltófül példának... Csak az ilyen apróság, de rögtön más érzés vezetni. Ez a Ghibli prémium érzete. Nem beszélve a bőrről. Az Alfánál a pelle totale-nél még mindig Frau bőrt használnak, amivel ellátják a legjobb olasz bőr bútorokat. A németek meg valami szintetikus anyaggal kevert bőrt. Ezek csak apróságok, de ez is megadja a prémium érzést, nem csak a legprecízebb illesztések.
Giuntini2016-05-11 10:07:17 // 1923
Összerakás minőségében még igen, viszont anyaghasználatban nem...!
osee_selespeed2016-05-11 09:47:29 // 1922
Szeretnénk mi, hogy egy szinten legyen az Alfa, bármelyik német prémiummal...
Giuntini2016-05-11 09:28:52 // 1921
Ez a beltér nagyon ízlés dolga. Én még életben nem láttam a Giuliát, de nekem nagyon jó minőségérzet jön át a képekről. A BMW-vel kapcsolatban, mióta Bangle betette a lábát a gyárba (már nincs, de látszódik még alkotása nyoma), nem találják önmagukat. Ezt főleg a beltérre értem. Nagyon gagyinak tűnik nekem minden. Haveromnak új 435d-je van, M4 optikai tuningal, de a beltér nekem nem jön be. Múltkor a futóműves haveromnál ott volt egy két és fél éves 320d. Olcsó, gagyi a belseje. Karcolódó műanyagok, műbőr kormány, a fautánzatú betétekről ordít, hogy műanyag, mellette a ránézéstől is karcolódik. Továbbra sincsen vízhőmérő, csak olajhőmérséklet mérő. Nekem senki se hozsannázzon a BMW-ről, mert ők valóban csak a hírnevükből élnek, és a legproblémásabb autó most már a piacon. A Giulia ára nincsen abszolút túlpozicinálva. Szerintem versenyképes. A 2.2 180le-s dízel olyan 45 ezer € környékén van automata váltóval Olaszországban. Az én 159-esem annak idején igencsak súrolta a 45 ezer €-s listaárat. Igaz az öthengeres, sw, szinte mindennel tele. Azóta drágultak az autók. Tehát nem túlzott a Giulia ára. Biztos, mint minden újabb modellnél a Giuliába beülve is érezhető az olcsósítás, de hát ez trend az autógyáraknál. A németeknél főleg. A 159-nél is ezt lehetett érezni. A facelift előtt minden anyag a legjobb minőségű volt, a facelift utáni modelleknél lehetett észrevenni, hogy az ülések oldala már műbőr és egyebek. Akkor már külön kellett fizetni a pelle totale-ért. Ez egy trend, le kell nyelni a békát.
csokagm2016-05-11 08:44:05 // 1920
Azért valljuk be, ilyen téren egy picit elfogult vagy. :)
Giuntini2016-05-10 21:21:27 // 1919
Érdemes megnézni a Quattroruote oldalát. Meg van a két első teszt. természetesen a QV és a 2.2 180 lovas dízel automatával. Fantasztikus gépet varázsoltak.
Tedi2016-05-10 17:08:46 // 1918
Örömmel olvastam soraikat. De ezt a beltérminőségi izét én nem egészen értem. Ültem egymás után a QV-ben és az M3-asban, nem sok különbséget fedeztem fel, bár tény, hogy nem az illesztési hézagokat méricskéltem tolómérővel.
Kovacslajos112016-05-10 14:50:20 // 1917
Tedi2016-05-09 21:44:55 // 1916
Abarai2016-05-09 21:29:42 // 1914
Képmanipulációnak hívják. Magyarosan fotóbolt.
Itáliai üveges2016-05-09 21:15:32 // 1913
Itáliai üveges2016-05-09 20:36:53 // 1912
http://www.origo.hu/auto/20160509-meno-alfa-romeot-kaptak-a-rendorok.html
csokagm2016-05-08 11:20:59 // 1911
Taxi33™2016-05-08 08:41:59 // 1910
Igen! Vályi Pista előadásában.😆😂 De ne offoljunk tovább.😕
Rolee462016-05-08 07:37:37 // 1909
Tudom,hogy adsz a felnikre is😃.Az is kap tuningot!?
Rolee462016-05-08 07:20:19 // 1907
Mostmar ket kocsit tuningolhatsz😃😉
AdiArsenal2016-05-08 07:16:56 // 1906
Ilyen árak mellett nem kell félni, hogy túl sok fog belőle szaladgálni az utakon, aminek én örülök, mert Alfából ne legyen sok, elvesztené a varázsát.
AdiArsenal2016-05-07 06:54:09 // 1904
Giuli árak a fritzeknél:
Alfa Romeo Giulia: Preise und Ausstattungsversionen (Stand: 6. Mai 2016)
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm 136 PS 33.100 Euro (ab ca. Mitte Juni)
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm 150 PS 34.100 Euro
Alfa Romeo Giulia Super 2.2 JTDm 150 PS 35.900 Euro
Alfa Romeo Giulia Super 2.2 JTDm AT8 150 PS 36.350 Euro (ab ca. Mitte Mai)
Alfa Romeo Giulia Super 2.2 JTDm AT8 150 PS 38.150 Euro (ab ca. Mitte Mai)
Alfa Romeo Giulia Super 2.2 JTDm 180 PS 37.400 Euro
Alfa Romeo Giulia Super 2.2 JTDm AT8 180 PS 39.650 Euro (ab ca. Mitte Mai)
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi-Turbo 510 PS 71.800 Euro
Alfa Romeo Giulia: Preise und Ausstattungsversionen (Stand: 6. Mai 2016)
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm 136 PS 33.100 Euro (ab ca. Mitte Juni)
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm 150 PS 34.100 Euro
Alfa Romeo Giulia Super 2.2 JTDm 150 PS 35.900 Euro
Alfa Romeo Giulia Super 2.2 JTDm AT8 150 PS 36.350 Euro (ab ca. Mitte Mai)
Alfa Romeo Giulia Super 2.2 JTDm AT8 150 PS 38.150 Euro (ab ca. Mitte Mai)
Alfa Romeo Giulia Super 2.2 JTDm 180 PS 37.400 Euro
Alfa Romeo Giulia Super 2.2 JTDm AT8 180 PS 39.650 Euro (ab ca. Mitte Mai)
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi-Turbo 510 PS 71.800 Euro
Haddel2016-05-06 23:27:22 // 1903
Vagány lesz a járgány😃
droberto2016-05-06 22:15:27 // 1902
Ez itten eltévedt. :)
droberto2016-05-06 22:14:11 // 1901
Invisible2016-05-06 21:55:11 // 1900
Bocsánat a fals infóért, félrevezetem itt a népet :D
Liquid2016-05-06 21:43:33 // 1899
Felvidéki, avagy szlovákuai magyar
Invisible2016-05-06 21:43:21 // 1898
Ja az lehet, hogy én tudtam rosszul :D
Igaz a Rulettkerék 3-ban is a Tátrába mentek a bálna-mercivel :)
Igaz a Rulettkerék 3-ban is a Tátrába mentek a bálna-mercivel :)
Kazes☻2016-05-06 21:35:34 // 1897
Úgy tudom felvidéki. :)
Taxi33™2016-05-06 21:32:17 // 1896
A Maserati Ghibli tesztje is nagyon ott van.😅
Invisible2016-05-06 21:29:29 // 1895
Igen én is nagyon bírom, talán ő az egyetlen a TC-nél aki igazán szereti az Alfákat.
Igen erdélyi a fickó :)
Igen erdélyi a fickó :)
RomeoOne2016-05-06 21:26:41 // 1894
Ez a srác honnan származik, hogy így beszél? Erdélyből?
Taxi33™2016-05-06 21:12:33 // 1893
Hatalmas fazon.☺ és milyen igaza van.
Invisible2016-05-06 16:55:05 // 1892
Fater (Norbi)2016-05-06 11:43:55 // 1891
Nem tudok linket beszúrni, valamiért nem jelenik meg.. egy másik cikkben szintén erről írnak bővebben kép és video anyaggal együtt.
http://www.automotor.hu/hirek/510-loeros-alfa-romeokat-kaptak-az-olasz-csendorok-663698
http://www.automotor.hu/hirek/510-loeros-alfa-romeokat-kaptak-az-olasz-csendorok-663698
Fater (Norbi)2016-05-06 11:32:07 // 1890
Egy jó hír az olasz rendőrségtől:
http://hvg.hu/cegauto/20160506_Alfa_Giulia_Carabinieri_Quadrifoglio#utm_source=hirkereso&utm_medium=listing&utm_campaign=hirkereso_2016_05_06
(valamiért nem engedi a linket...)
http://hvg.hu/cegauto/20160506_Alfa_Giulia_Carabinieri_Quadrifoglio#utm_source=hirkereso&utm_medium=listing&utm_campaign=hirkereso_2016_05_06
(valamiért nem engedi a linket...)
Trombidumbi2016-05-05 18:02:05 // 1889
Trombidumbi2016-05-05 17:53:19 // 1888
Tedi2016-05-05 15:23:21 // 1887
Kávás1592016-05-05 14:58:29 // 1885
GT Ɨ|ѯ2016-05-03 19:31:50 // 1884
no Senior, no......:-(
Halesz2016-05-03 12:26:18 // 1883
Hát ez nagyon tuti :)))) Mesaaa, hol találtad?
Kazes☻2016-05-03 09:37:53 // 1882
Kócosw2016-05-01 14:43:02 // 1881
A pincegarázsodban vannak már? :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.