Fórum >> Típusok >> Giulia

Liquid2018-10-15 20:35:26 // 6426
Tökéletesen egyetértek. A több lóerő nem feltétlenül jelenti az agyatlankodást, vagy az állandó gyorshajtást meg hasonlókat. Ellenben az a biztonságérzet, hogy az előzést be tudom fejezni, csendben, nyugalomban anélkül, hogy határon autóznék, megfizethetetlen :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-15 20:14:57 // 6425
hát kb jah... sokszor nagyobb a bátorság, mint a lóerő :D
'''''2018-10-15 19:57:43 // 6424
Azt azért észrevetted,hogy mindig a leggyengébb vasak próbálnak négy autót megelőzni egyszerre egy sorban?Legtöbbször ahol én nem megyek ki előzni az 510lóval ott egy 80-100lovas vas biztos le akar előzni szó szerint ha belepusztul is.Ilyenkor hagyom menni és inkább lemaradok.
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-15 19:50:34 // 6423
Köszi, igen, ezt az infót kaptam a Pappasnál is. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-15 19:32:55 // 6422
most ugye ezt Te sem mondod komolyan vagy az agyadra ment a sok szteroid :))) 150-180 felett is már csekély esélyed van egy maradandó sérülés nélküli túlélésre, egy komolyabb ütközésnél 200 felett pár százalék... Paul Walker is a kedves barátjának köszönheti a halálát aki azt hitte tud uralkodni a lóerők felett ... a mostani autód hány lovas? :DDD
Jani72122018-10-15 19:10:36 // 6421
Hiába okositod fel, ha a menetstabilizációs elektronikát nem tudod kikapcsolni.
beeep1462018-10-15 18:57:27 // 6420
Üdv!
A múlt héten mondta a nyíregyházi szalonban dolgozó szerelőm, hogy 1,5 - 2 éve nincs Alfára csak szervíz licenszük, ezért nincs autó tesztre. De az az infó, hogy ez rövidesen újra lesz, úgyhogy lesz Giulia is Stelvio is.. :-)
RomeoOne2018-10-15 18:34:33 // 6419
Nem mindegy mennyivel csapódsz be, de azért az említett nagyobb teljesítménnyel nagyobb biztonság is szokott járni. Ugye, M7-es, Lambo Huracan 300 km/h felett szállt el, aztán úgy szálltak ki, mint aki épp megérkezett oda, ahova indult. Rengeteg ilyen példát lehetne hozni.

Mindegy is, kinek mi az igénye. Én sem érzem szarnak a mostani vasat, de nálam a boldogság-teljesítmény függvény legalább 600 lóerőig lineáris. El tudom képzelni, hogy sok mindenkinek elég a 200 ló meg a 2.4, nincs is ezzel gond, az se kevés. De ti is értsétek meg, hogy vannak olyanok, akiknek viszont nem.

Sajnos QV-t nem tudok venni, de nagyon matekozok, hogy beleférjen egy Giulia Super + a felokosítás. 300 körüli lóerő hátsó tengelyen az már minőségbeli feljebb lépés a mostanihoz képest. De biztos vagyok benne, hogy az is csak közbenső lépcsőfok lesz ahhoz, ahova el akarok jutni :)
Halesz2018-10-15 17:14:49 // 6417
Imádlak, Csabi :D
zgi5212018-10-15 17:12:49 // 6416
“nagyobb fékek, jobb úttartás és jobb futómű jár. Ez pedig nagyobb magabiztosságot és biztonságot is jelent. ” -> egyetertek 😃

Jeleneg a 3as bimmer sincs a Giulia szintjen ezen a teren..
zgi5212018-10-15 17:09:19 // 6415
Dizel AT8-t ki sem probalod?
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-15 16:38:19 // 6414
Na látod én meg Alföldi gyerek vagyok, nekem itt simán elég :-DDD
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-15 16:37:19 // 6413
Hüledezz :-) Nem mindegy mennyivel csapódsz be.. A nagyobb erő, jobb úttartás, nagyobb fék pont azt műveli amit írsz, nagyobb lesz a tempó és a magabiztosság. Ha meg valami rosszul jön ki, akkor nagyobb a pusztítás is. Nekem tök elég ennyi paripa és nyúlmókus. Nem találtam még olyan szituációt, ahol elégedetlenkedve csapkodtam a műszerfalat, hogy deszarulmegy :-)
RomeoOne2018-10-15 16:16:57 // 6412
A totalcar is megmondta, hogy max alföldön jó valamire :DDDDDD
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-15 16:11:55 // 6411
igazad van az 1300kg-hoz a 200 ló bőséges jóval több, mint az átlag... csak nem nekünk :DDDDDDDD
tdemeter2018-10-15 15:49:59 // 6410
*nekem*

Így jobb?:)
tdemeter2018-10-15 15:49:21 // 6409
Igen, de ha ennyit írok csak, akkor nem kezditek el a lóerő-warst meg a szokásos hasonló dolgokat :)
Nekem tényleg nincsen. Az autót normál közlekedésre veszem, amibe néha bele kell férjen egy kis gyorsulgatás is, de csak azért, hogy olyankor érezzem, hogy egy valamire való alfában ülök. Szerintem egy 200 lovas gép pont ezt tudja és ennyi.
Szerintem dönteni kell: Olyan gép kell, ami felszántja a betont, lehet vele villogni vagy egy sima normál közlekedésre való vas.
A kettő között árban nagy különbség van, méghozzá jelentősen nagy. Azt a különbséget én már sohasem használnám ki.
Legalább Németországban laknék, ahol korlátlanul nyomhatnám a pedált, de erről sincs szó. Elviszem vele a gyerekeket iskolába, bevásárolok, néha bemegyek BP-re, hétvégén meg elmegyek erre-arra, kicsit kiruccanni és közben jó érzéssel tölt el, hogy egy csodaszép autóban ülök.
Ehhez minek több ló?
RomeoOne2018-10-15 15:44:17 // 6408
Pont, hogy ezzel sokkal jobban tolhatod. Nagyobb fékek, nagyobb nyomtáv, jobb útfekvés, jobb kezelhetőség. Épp, hogy az a veszélyes, amikor a kis bolha kocsikkal őrülnek meg az emberek, amiknek egy kis vadulással már a határán vagy. Abban már nincs tartalék. Egy olyan autó, amit sokkal komolyabb körülményekre készítettek fel, abban sokkal többet megengedhetsz, mielőtt baj lenne. Nem is értem, hogy miért kell ezt magyarázni. Nagyobb teljesítmény mellé nagyobb fékek, jobb úttartás és jobb futómű jár. Ez pedig nagyobb magabiztosságot és biztonságot is jelent. Ezért hüledezek itt az ilyen kommenteken, hogy 200 lóerő már a csúcs. WTF?? Hát én egyáltalán nem zoktam azt érezni, hogy a 200 lóerő már ki akar szaladni a kezeim közül. Pedig nem gondolom, hogy én itt klasszisokkal jobb sofőr lennék mnidenkinél.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-15 15:40:11 // 6407
igazából előzésnél jó a több ló én csak arra használom, ahhoz nem kell 300 ló, hogy 150nel menjek a pályán :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-15 15:06:23 // 6406
Hogyne.. de tudod Te is hogy ez csak duma :-D Az első lépés.. ja, ahhoz, hogy kicsit szociálisabban közlekedjen az ember. Nekem konkrétan ez a kétszáz akármennyi ló inkább szólt arról, hogy rájöjjek, hogy már egy ilyen dög is mennyivel nagyobb felelősség. Ha ezzel is olyan hülyegyerek módon tolnám, mint amit a 150 lovas kis teszem-veszem géppel néha előadtam, annak már könnyen csúnya vége lett volna. Inkább az vitt volna közelebb a járókerethez. El lehet néha pöccinteni kicsit a vasat, de ésszerű keretek között kihasználhatatlan. :-D
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-15 14:51:42 // 6405
Igen azt éreztem, azért is írtam meg a progit. Tényleg kb 180 ló, ahhoz viszont nehéz.
Shadin2018-10-15 14:33:51 // 6404
Jaja nekem is kell az a 250 ami most éppen rajta van, de a töredékét sem használom ki, mert az már bőven közúti veszélyeztetés.
Liquid2018-10-15 14:29:11 // 6403
én sem érzem kevésnek, csak az olyan kijelentésekkel nem értek egyet, hogy X lóerőnél nem kell több, ha van lehetőség, akkor kell :)
Shadin2018-10-15 14:28:07 // 6402
Fiatalság...
Sok autót nem is engednék közútra halandók kezébe.
Shadin2018-10-15 14:24:14 // 6401
Pedig tök igaza van :-(
RomeoOne2018-10-15 14:16:06 // 6400
Ez az első lépés :(
Holnap meg már azt veszed észre, hogy a járókeret nélkül fel sem tudsz állni :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-15 14:14:10 // 6399
a 2,4 gyári progival ritka szar, inkább 180 ló....
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-15 14:10:37 // 6398
Hát nem tudom... Nekem sincs hiányérzetem. :-) A gyári programmal 200 alatt volt, azt úgy kevésnek éreztem, de nem pusztultam volna el abba se, ha úgy kell használnom :-) Így most kitudja mennyi, kb 230 biztos megvan. Soha fel sem merül bennem, hogy ennél több kéne. Nincs hova, nincs miért. Azt hittem én is, hogy nincs megállás felfelé, de most valahogy beszaturáltam az egész autós lóerős témával. :-D
RomeoOne2018-10-15 14:08:19 // 6397
Így van. Mikor a 458 Italia-t vezettem, nem azt éreztem, hogy "jajj, miért ilyen erős ez", hanem próbáltam lenyomkodni az erekciómat :DDDDDDDDD
Liquid2018-10-15 13:07:16 // 6396
háááát, az autóban lovak száma olyan mint a pénztárcában a pénz, sose elég :)
Amúgy meg a lóerő/súly arány a lényeg nem a lóerő maga.
zgi5212018-10-15 12:11:04 // 6395
mindent meg lehet szokni, egy idő után. a jót meg könnyen és gyorsan!
a D mód is kevés lesz majdan..:)
RomeoOne2018-10-15 12:08:55 // 6394
QV meg 510 ló hátsó tengelyen. Aztán mégsem sírnak a QV tulajok, hogy kevesebb kéne :D
RomeoOne2018-10-15 12:05:59 // 6393
A valóság az, hogy szerintem senkinek sincs szüksége 200 lónál erősebb gépre itthon
Az ilyen mondatokra azonnal elkezd rángani féloldalt az arcom és tikkelni a bal szemem...

nekem biztosan nincsen.
Sztem elég lett volna ennyit leírni és ez fedné is a valóságot :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-15 11:53:12 // 6392
Debrecen. Ugyanaz a helyzet mint Nyíregyen, csak még rosszabb. Tesztvezetés nincs, megnézhető autó sincs, viszont szerviz sincs. Ennyi :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-15 11:52:38 // 6391
vagy progi írás aminek a hátránya, hogy frissítésénél ugrik vagy soros ECU box kivitelben pl Novitec vagy TC, az utóbbi pl létezik +150nm és 285 lovas lesz adnak rá motor garit 5000 euróig 2 évig a boxra meg 5 év garit... kinek mi a jobb :DDD
vzsiros2018-10-15 11:34:31 // 6390
itt az oldalon 690 euroért 320 lóerőt adnak, minden vicikvacak átírásával, szóval ez meg durva - 320 ló, hátsó keréken... :O
tdemeter2018-10-15 11:32:13 // 6389
Ha már az opció adott az nekem elég. A valóság az, hogy szerintem senkinek sincs szüksége 200 lónál erősebb gépre itthon, nekem biztosan nincsen.
vzsiros2018-10-15 11:24:21 // 6388
itt van egy holland oldal, már másfél éve kínálnak okosítást a Giu-hoz:
Giulia tuning
tdemeter2018-10-15 11:23:41 // 6387
Az melyik volt?
Én előre kértem időpontot, kb 1 hétre rá kaptam. Szóval nem csak úgy besétáltam és hopp, mehetünk.
Még egy fontos szubjektív vélemény, hogy a kormánya nem volt olyan jó fogású, mint a 159-es ti kormánya. Ebben főleg az a poén, hogy nekem tavasz óta van csak olyan a vasban, előtte nem az volt.
Most ezt kissé visszalépésnek éreztem:)
Viszont szép, tisztességes hangja volt a 200 lovasnak, dinamikban is kipróbáltam, bár a városban nehéz ezt jól kivitelezni:)
tdemeter2018-10-15 11:21:05 // 6386
Akkor gyakorlatilag okosítható is később a másik szoftverével? Valaki csinált már ilyet?
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-15 11:14:04 // 6385
Jó neked :-) Én pont egy órája kíséreltem meg újra itt helyben a múltkor javasolt kereskedésben. Méltatlan körülmények vannak sajnos. Se autó, se szerviz, semmi.
vzsiros2018-10-15 10:38:48 // 6384
van pát tök jó funkció az UK oldalon a Giuhoz, pl:


kezd ugyanolyan király lenni, mint bármi más modern jármű. Ha ezzel tesztelték volna két éve, azt hiszem nulla nyafogás keringett volna a médiában.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-15 09:56:16 // 6383
ugyan az a két motore... a progi más
tdemeter2018-10-15 09:38:53 // 6382
Túl vagyok a júlcsa tesztvezetésén, egyenlőre próbálom feldogozni, hogy milyen volt.
Kissé olyan ülni benne mint a 159-esben, de ugyanakkor mégsem volt teljesen alfás érzés.
A 200 lovas benyásat próbáltam, nekem bőven elegendőnek tűnt a 8v dizel után is. Sajnos csak rövid ideig lehetett az enyém, ráadásul városban, ahol jobban kellett figyelnem a forgalomra, mint magára az autóra, szóval lehet, hogy épp emiatt nem volt minden tökéletes.
Az nem kérdés, hogy a gép nagyon rendben volt.
Lehet, hogy hülye amatőr kérdés, de a 200-as benzines és a 280-as benzines azonos motorok? Csak mert cc-re megegyeznek....
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-15 08:23:02 // 6381
tudom...digitech...
zgi5212018-10-15 06:02:31 // 6380
Arányok:
zgi5212018-10-15 05:47:24 // 6379
a qv-hoz pl. 0w-40 -t ir a manual.
zgi5212018-10-15 05:43:27 // 6378
a benzines nem WR Forward..
zgi5212018-10-15 05:37:19 // 6377
Nekem is ez jutott eszembe, ha hw -esen nincs valtozas mi indokolja?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.