itt van egy holland oldal, már másfél éve kínálnak okosítást a Giu-hoz:
Giulia tuning
vzsiros2018-10-15 11:24:21 // 6388
tdemeter2018-10-15 11:23:41 // 6387
Az melyik volt?
Én előre kértem időpontot, kb 1 hétre rá kaptam. Szóval nem csak úgy besétáltam és hopp, mehetünk.
Még egy fontos szubjektív vélemény, hogy a kormánya nem volt olyan jó fogású, mint a 159-es ti kormánya. Ebben főleg az a poén, hogy nekem tavasz óta van csak olyan a vasban, előtte nem az volt.
Most ezt kissé visszalépésnek éreztem:)
Viszont szép, tisztességes hangja volt a 200 lovasnak, dinamikban is kipróbáltam, bár a városban nehéz ezt jól kivitelezni:)
Én előre kértem időpontot, kb 1 hétre rá kaptam. Szóval nem csak úgy besétáltam és hopp, mehetünk.
Még egy fontos szubjektív vélemény, hogy a kormánya nem volt olyan jó fogású, mint a 159-es ti kormánya. Ebben főleg az a poén, hogy nekem tavasz óta van csak olyan a vasban, előtte nem az volt.
Most ezt kissé visszalépésnek éreztem:)
Viszont szép, tisztességes hangja volt a 200 lovasnak, dinamikban is kipróbáltam, bár a városban nehéz ezt jól kivitelezni:)
tdemeter2018-10-15 11:21:05 // 6386
Akkor gyakorlatilag okosítható is később a másik szoftverével? Valaki csinált már ilyet?
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-15 11:14:04 // 6385
Jó neked :-) Én pont egy órája kíséreltem meg újra itt helyben a múltkor javasolt kereskedésben. Méltatlan körülmények vannak sajnos. Se autó, se szerviz, semmi.
vzsiros2018-10-15 10:38:48 // 6384
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-15 09:56:16 // 6383
ugyan az a két motore... a progi más
tdemeter2018-10-15 09:38:53 // 6382
Túl vagyok a júlcsa tesztvezetésén, egyenlőre próbálom feldogozni, hogy milyen volt.
Kissé olyan ülni benne mint a 159-esben, de ugyanakkor mégsem volt teljesen alfás érzés.
A 200 lovas benyásat próbáltam, nekem bőven elegendőnek tűnt a 8v dizel után is. Sajnos csak rövid ideig lehetett az enyém, ráadásul városban, ahol jobban kellett figyelnem a forgalomra, mint magára az autóra, szóval lehet, hogy épp emiatt nem volt minden tökéletes.
Az nem kérdés, hogy a gép nagyon rendben volt.
Lehet, hogy hülye amatőr kérdés, de a 200-as benzines és a 280-as benzines azonos motorok? Csak mert cc-re megegyeznek....
Kissé olyan ülni benne mint a 159-esben, de ugyanakkor mégsem volt teljesen alfás érzés.
A 200 lovas benyásat próbáltam, nekem bőven elegendőnek tűnt a 8v dizel után is. Sajnos csak rövid ideig lehetett az enyém, ráadásul városban, ahol jobban kellett figyelnem a forgalomra, mint magára az autóra, szóval lehet, hogy épp emiatt nem volt minden tökéletes.
Az nem kérdés, hogy a gép nagyon rendben volt.
Lehet, hogy hülye amatőr kérdés, de a 200-as benzines és a 280-as benzines azonos motorok? Csak mert cc-re megegyeznek....
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-15 08:23:02 // 6381
tudom...digitech...
zgi5212018-10-15 06:02:31 // 6380
zgi5212018-10-15 05:47:24 // 6379
a qv-hoz pl. 0w-40 -t ir a manual.
zgi5212018-10-15 05:43:27 // 6378
a benzines nem WR Forward..
zgi5212018-10-15 05:37:19 // 6377
Nekem is ez jutott eszembe, ha hw -esen nincs valtozas mi indokolja?
Piritu - 1.000.0002018-10-14 21:26:09 // 6376
Gyanúm, hogy a 210 lovas nagyobb hőterheléssel működik ezért kell a 30-a, magasabb hőmérséklet tűrésű olaj. (Mint a TS-nél, az 120 lovas 10W40-el megy, míg a 150 lovas 10W60-al.)
Jani72122018-10-14 21:20:02 // 6375
mondjuk ezen még nem gondolkodtam, ez szinte azt jelentené, hogy nem csak szoftveresen más a két motor. ráadásul a hetekben készülök megiratni 210 Le-re akkor már más olaj kellene? érdekes ez
Piritu - 1.000.0002018-10-14 19:35:46 // 6374
Azt viszont sokkal jobban furcsállom hogy WR-Forward név alatt kétféle olajat árulnak. A név nem az azonosításra lenne?
Piritu - 1.000.0002018-10-14 19:34:38 // 6373
Mindössze azt furcsállom, hogy a legnagyobb teljesítményűbe mást ajánlanak.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-14 17:58:11 // 6372
jah ezt szokták rendelni akinek deleje van, a benyásba meg 0w30-as kell....
Jani72122018-10-14 17:57:48 // 6371
A többi olaj is ott csúszott el, hogy nem DSX volt. Részemről nem szeretnék egy egész mérnök csapatot felül bírálnib:)
zgi5212018-10-14 17:27:11 // 6370
Piritu - 1.000.0002018-10-14 16:31:48 // 6369
Piritu - 1.000.0002018-10-14 16:25:07 // 6368
A másik olaj (0W20) DSX-es ez meg DS1. A kocsi könyve mit ír?
Piritu - 1.000.0002018-10-14 16:22:29 // 6367
Mi a specifikációja a Guliának?
Piritu - 1.000.0002018-10-14 16:21:42 // 6366
A 0W30 az euro 6-os 2,0 JTDM előírt olaja a Giuliettában. Ha használod a start/stopot akkor cseréltesd ki. Ha nem, szerintem nem kell. (A múltkor az egyik Egéstérben beszélt az olajszaki arról hogy igazából a startstop miatt kell a 0W20, hogy minél előbb legyen olaj a motor újraindításakor.)
zgi5212018-10-14 13:18:28 // 6365
Koszi kicsereltetem.
Jani72122018-10-14 13:15:19 // 6364
Probáltam másik gyártó olaját választani, de akinálatukban nem volt a Giunak megfelelő specifikáció. Ez sem az, inkább ne rakd bele!
Jani72122018-10-14 13:09:23 // 6362
zgi5212018-10-14 13:08:42 // 6361
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-13 17:34:38 // 6360
Na igen akartam is írni milyen szép a hangja 4e felett, már csak egy supersprint hátsó dob kell és kész is a hangorgánum
R33Z2018-10-13 17:08:06 // 6359
Elmegy Winkler Úr a büdös'csába...
Éppen Toscanaban vagyunk az Alfával. Már akartam is írni, hogy ezt a kocsit konkrétan a szerpentinek(en)re fejlesztették. Még mindig tud újat mutatni így 30ezernél is. Iszonyat mit lehet vele menni rendes szerpentinen, és messze nem kell halálba kergetni hozzá. A futómű és balansz egyszerűen parádés, motort pedig 3000-4000 környékén tartva is (itt már van rendes hangja is) olyanokat lehet vele fordulni, hogy ledobom a hajam. 1-2 kanyarkombót határon is eltoltam, olyan gyors az autó, hogy majd kiestem az ülésből, de zárt pályán találtam volna benne még tempót. Elképesztő jármű.
Ezen a környéken és a pályán is láttam jónéhány Giu-t, és megdöbbentő mennyivel kevesebb 159 van már mint tavaly, kihordhattak egy csomót a keleti piacokra.
Hosszútávú fogyasztás: ideút 1230km 7,8L, ez volt 116km/h átlag mellett a teljes útra, amiben volt némi városi bóklászás és 70km szerpentin is a végén.
Éppen Toscanaban vagyunk az Alfával. Már akartam is írni, hogy ezt a kocsit konkrétan a szerpentinek(en)re fejlesztették. Még mindig tud újat mutatni így 30ezernél is. Iszonyat mit lehet vele menni rendes szerpentinen, és messze nem kell halálba kergetni hozzá. A futómű és balansz egyszerűen parádés, motort pedig 3000-4000 környékén tartva is (itt már van rendes hangja is) olyanokat lehet vele fordulni, hogy ledobom a hajam. 1-2 kanyarkombót határon is eltoltam, olyan gyors az autó, hogy majd kiestem az ülésből, de zárt pályán találtam volna benne még tempót. Elképesztő jármű.
Ezen a környéken és a pályán is láttam jónéhány Giu-t, és megdöbbentő mennyivel kevesebb 159 van már mint tavaly, kihordhattak egy csomót a keleti piacokra.
Hosszútávú fogyasztás: ideút 1230km 7,8L, ez volt 116km/h átlag mellett a teljes útra, amiben volt némi városi bóklászás és 70km szerpentin is a végén.
esvé2018-10-13 13:44:31 // 6358
köszi...nincs linked hol tudnám megnézni?
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-13 13:10:22 // 6357
ez egy jó régi Eper, nincs is benne a Giu meg a Stelvio...
esvé2018-10-13 13:05:21 // 6356
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-13 12:39:33 // 6355
melyik Eperben?
esvé2018-10-13 12:25:25 // 6354
sziasztok,
lehetséges, hogy az eperben Giulia alvázszámok nincsenek még benne?
lekérdeztem volna egyet de hibára fut...
lehetséges, hogy az eperben Giulia alvázszámok nincsenek még benne?
lekérdeztem volna egyet de hibára fut...
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-13 11:20:59 // 6353
Anno írták a 200 le Giura, hogy csak az Alföldre jó, akkor az új 3as 2.0i meg az Érdi lejtőre, szegény már menekült az elterelő sávra is de 200nál megjött az Alföldi betyár :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-12 20:03:17 // 6352
a leglegleg, ultravagány :D :D :D
G-MANN🍀2018-10-12 14:13:23 // 6351
nekem még mindig nagyon bejön ez a szín :-)
G-MANN🍀2018-10-12 14:11:17 // 6350
bocsánat, egy Bábolnán van :-)
G-MANN🍀2018-10-12 14:09:18 // 6349
a 12. kerületben mindkettőt, országosan
abból is egy Pécsről jött fel :-) :-)
"naponta legalább egyet", akkor az fél év alatt 183 kék Giulia :-), ha nem mindíg ugyan azt :-) :-)
Zsoltiiiiiiiiii :-) :-)
abból is egy Pécsről jött fel :-) :-)
"naponta legalább egyet", akkor az fél év alatt 183 kék Giulia :-), ha nem mindíg ugyan azt :-) :-)
Zsoltiiiiiiiiii :-) :-)
Rolee462018-10-11 20:56:44 // 6348
Nem jött be a tippem🙄.Ohh,arra meg nagyon régen nem jártam már😏.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-11 20:16:18 // 6347
az ok teljesen mind1, az árat nem befolyásolja...
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-11 15:04:20 // 6345
eddig csak szalonban láttam Giu-t Misano kékben :DDD
Zolibácsi2018-10-11 14:10:11 // 6344
Ha már a színeknel járunk, ez a sárga tetszene vagy ilyen Ferrari sárga sem lenne rossz
Halesz2018-10-11 13:52:44 // 6343
Hát Budapesten naponta legalább egyet látok már :))))
(és nem mindig ugyanazt)
Persze, volt némi irónia a szövegemben, de amúgy ha ma rendelnék, nem lenne kérdés a lipari szürke/kék szín :)
(és nem mindig ugyanazt)
Persze, volt némi irónia a szövegemben, de amúgy ha ma rendelnék, nem lenne kérdés a lipari szürke/kék szín :)
RomeoOne2018-10-11 13:38:07 // 6342
Ezt úgy mondod, mint ha minden második autó, ami szembe jön, misano kék giulia lenne... :DDD
Bőven kevesebb szaladgál belőle az utakon, ahhoz, hogy ez szempont legyen, hogy kinek milyen van. Legalábbis szerintem. Ha az tetszene, akkor azt venném.
Bőven kevesebb szaladgál belőle az utakon, ahhoz, hogy ez szempont legyen, hogy kinek milyen van. Legalábbis szerintem. Ha az tetszene, akkor azt venném.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-11 13:29:36 // 6341
hol, Stelvioból +1-et láttam eddig :))))
Halesz2018-10-11 13:13:00 // 6340
Jó választás :) Bár én most Lipari szürkében venném a Velocét :) Már én is elengedtem a Misanót, túl sok felhasználónak van már abban a színben :D
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-11 12:02:53 // 6339
úgy legyen... nekem 4 hónap volt...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.