Fórum >> Típusok >> Giulia

Giuntini2015-06-30 09:34:54 // 769
Most néztem meg a belső képeket, a belseje valóban rafináltan BMW vevőrabló, tipikus Alfás jegyekkel leöntve. A pult eléggé BMW-s, de a műszercsoport kifejezetten Alfa. Modern, valahogy ez az autó olyan fejlődés mint a Jaguárnál ami történt. Biztos, hogy hatalmas siker lesz, még ha bizonyos szempontból nem tipikusan Alfa. Nem mindenkinek tetszhet a 159 retro belseje. Engem az fogott meg nagyon benne. Sok mindenben felidézte a régi Alfákat (1750/2000), vagy a hatvanas évek Ferrariját (pl. 250 Lusso). Nem mindenkinek tetszett ez a stílus. Nekem meg ez a mindenem.
.......................2015-06-30 09:27:01 // 768
Szép szép,
De hol vannal a fasza Alfa coupék ,spiderek?
egyáltalán gyárt a FCA cupét ?megfizethető áron(a maser Gt nem ér a 60millájával)
Mindíg is voltak,Alfetta ,Sprint ,GT Brera,....
De tőlem akár lancia is lehetne
Sőt fiat is

Beáldozták a Maseratiba
Giuntini2015-06-30 09:25:16 // 767
Ehhez én is csatlakozom!!
Giuntini2015-06-30 09:22:17 // 766
Nem mindenben adok igazat neked! A 156 valóban sikeresebb volt, mint a 159, pedig az a csúcsra hozta a 156 által kijelölt irányt. Mérföldekkel jobb minőségű elődjénél, futóműve összehasonlíthatatlanul jobb mint a 156-é. A dízel motorválaszték ütős volt, mert volt egy minden igényt kielégítő 1.9, és egy bemutatásakor talán kategóriájának legerősebb öthengeres dízele. Igen mind FIAT alapú. Senki nem szólja le az Audit, mert VW motorokat használ! Mellette dízel fronton biztos nem jobb mint a FIAT dízelei. A benzin motoroknál annyi volt a probléma, hogy évek alatt elfogytak. Kellett volna egy igazán ütős motor, nem kellett volna annyi GM eredetű motor, amik igencsak átlagosak voltak. A Tbi túl későn érkezett. És kellett volna egy GTA utód, ami konkurenciája lett volna az M3-nak. Ami a Giuliát illeti, nekem semmi bajom a formával. Nem lehetett még egy 159-et csinálni. Nem kell állandóan formatervezési remekművel előállni, aztán sok minden megy a használhatóság rovására. A 159 nem tudott konkurálni a vetélytársakkal használhatóságban, mert annyira szűkös a hátsó lábtér, eleve nagyobb családosok nem vették. Tévedsz, hogy nincs benne a Maserati! Az egész vonalvezetés, ha figyelmesen megnézed a nagyobb testvéré. Megtévesztő a hátsó ajtó BMW-ssége. De ez nem számít. A hátulja is nagyon Maseratis. Egyszerűen most ilyen autó kellett, ami képes lesz elhódítani vásárlókat a BMW-től. és az Auditól. Nem olyan merész a formája mint a 159-é, de jó ideig ebben a kategóriában nem is fognak ilyen merész formát kihozni. Mindenesetre a Giuliát élőben kell látni, úgy látjuk igazán az arányait. Ha megnézed az arányokat teljesen a Ghiblié. Én nagy sikert várok a Giuliának, pedig az ára talán még feljebb lesz mint a bajor ellenfeléé.
Liquid2015-06-30 08:52:51 // 765
összefoglalta :)
quasimoto2015-06-30 01:06:04 // 763
A 156 bomba siker volt. Hülyeség azt írni, hogy nem. A 159 azzal tragikus motorválasztékkal kilátástalan volt eleve. Semmi köze a formának a sikertelenséghez. Az Alfa nem azért volt sikertelen mert túl extravagáns forma volt, hanem mert az extravagáns forma közönséges technikát takart. A Fiat Brava alapú 145 és társai nem mozgatták meg a világot, mert az elődök túl jók voltak. Egy versenyautókat idéző technikájú 75 után mit kezdjek egy szép de átlagos technikájú utóddal? Most kaptunk extravagáns technikát átlagos külsővel. Ez van. Az Alfetta limuzinnak se a formája volt ami magával rántotta az embert. Az Alfa nem feltétlenül volt mindig a dizájn nagykövete, ilyen szinten visszatértünk az alapokhoz. Ettől függetlenül sokan csalódottak, hogy az önjelölt dizájnerek sok esetben kategóriákkal ütősebb formatervekkel rukkoltak elő, mint a gyár. Meg tudom őket érteni. Én is sokkal jobbat vártam, és baromi csalódott vagyok, de 2015 - ben a pulóverestől Maseratit várni Alfa logóval Alfa áron naívság lett volna. Ha félreteszem az Alfa mániást, még meg is értem a gyárat, ha nem akart egy Maserati alapú Alfát kihozni ami szebb mint egy Maserati...Mindenesetre ha a full extra sportverzió így néz ki, akkor az alapverzió igencsak szerény látvány lesz, hát ez van. A gyár kicsit ellentmondásba került önmagával. Az átmatricázott Fiat nem fogyott, az Alfa jeles Maserati talán túl jól is fogyna. Majd meglátjuk. A kategória rendkívül szűk, alig van vetélytárs, akik vannak nem néznek ki jobban, sőt erősen hasonlóak. Akik unták a BMW - t a Lexust Infinity - t most vehetnek egy olasz huligánt anélkül, hogy feszetgetniük kellene ízlésük határait...
GTPeti2015-06-30 00:18:37 // 762
Jeremy ON-nos megnyilvánulásához mit szóltok?
GTPeti2015-06-30 00:17:04 // 761
Nyugi Dömpi, annyira az olaszok sem hülyék, hogy a kész autóba ne ülhessenek be öten... :)
Dömpi (il dottore)2015-06-29 23:53:11 // 760
Na, most belém hoztad a frászt!
Mit veszek, ha kihullik alólam a 159 és mégsem lesz 5-személyes GIU? Veszek ford mondejót? vagy bömbölőt?

Hogy nekem mindig van valami, ami miatt esz az ideg! áááááááááh
Tedi2015-06-29 23:40:13 // 759
A QV negyszemelyes, ez biztos. Szerintem nem hulyek, tuti otfos lesz a tobbi verzio
Dömpi (il dottore)2015-06-29 23:27:17 // 758
UGYE NEM 4-SZEMÉLYES? HA IGEN, VÉGEZTEM AZ ALFA ROME-VAL! (5-FŐS A CSALÁD)
Tedi2015-06-29 23:25:12 // 756
Te meg egyen ulsz eppen :D
Halesz2015-06-29 23:21:22 // 755
Ja és hátul csak két ülés van!
Halesz2015-06-29 23:19:17 // 754
Kinyitották, de nem lehetett fotózni közvetlenül.:( eszméletlen vagány belül!
Pár kép, amit az ablakon keresztül tudtam csinálni.



És beigazolódott az, ami a MiTo-nál és a Giuliánál is történt, amikor megjelentek: élőben sokkal jobban működik a formaterv. Nekem hátulról, oldalról a kedvencem!
Dömpi (il dottore)2015-06-29 23:13:59 // 753
Bár már a kezemben is lenne egy ....
Dömpi (il dottore)2015-06-29 23:09:06 // 752
hát igen, a szépség a részletekben rejlik :)
Tedi2015-06-29 23:04:39 // 751
Na, spoilerezek kicsit :)
Láttuk ma a Giuliát Milánóban a múzeum újranyitása alkalmából szervezett ünnepségen. Egyetlen képet emelnék ki. Nem olyan fontos, de még senki más nem lőtte meg, csak mi.
A kulcs.

További képekkel és cikkekkel a megnyitóról és a Julisról hamarosan jelentkezünk :)
mesa2015-06-29 22:48:28 // 750
Fogalmam sincs mennyi a pipa dohány ára, de ha még csak nem is Julisra gyűjtesz, csak egészségesebben élsz, már jó a márkának, mert biztosan tovább él egy alfa fan, s egy potenciiális vevő! ;)
mesa2015-06-29 22:46:22 // 749
De akkor miért nem nagyon használták?

Alig van kép a beltérről, ergo nem nagyon nyitogattak.... Lehet a belseje még nincs teljesen kész vagy változik még szeptemberig? Mit tudsz, elő vele! :)
Dömpi (il dottore)2015-06-29 22:45:53 // 748
oké, akkor erre az AC-n iszunk egyet és elszívjuk a békepipát ... én tényleg pipázom, de addigra lehet már nem. (gondolkodom erősen a dohányzásra költött teljes összeg megspórolásán, mert kell majd a Julisra :) )
mesa2015-06-29 22:42:21 // 747
Na látod Dömpi, tudsz te normálisan is beszélgetni.

Megértem, hogy 159-es tulajként nehéz volt feldolgozni amit leírtam, főként ha nem érzed át benne a pikírtséget. De ahogy látom, ez más 159 tulajoknál sem igazán jött be. Lehet mégsem érti mindenki úgy, ahogy én és mégsem olyan vicces, mint aminek szántam. EZÉRT ELNÉZÉST KÉREK MINDEN 159 TULAJTÓL! :)

Szóval, a részemről is OK!

ui: neked nagyobb a csomagtartód, ezért te hozod az inni valót! ;D
Halesz2015-06-29 22:36:16 // 746
Nincs ezzel a kilinccsel semmi baj!

mesa2015-06-29 22:29:53 // 745
Köszi, gyűjteted a pénzt! De ha lehet választani, inkább Giulia-t kérnék. Neked az úgyis csak egy prémium német (BMW), akkor meg nem mindegy? :D
Haddel2015-06-29 21:09:19 // 744
Igen,Salzburg előtt történt😃
Haddel2015-06-29 21:08:46 // 743
Követtem,és egyből törvénytisztelő polgár lettem 😃
tipoatti2015-06-29 20:27:01 // 742
Ez egy Laguna Coupe, es nekem is irgalmatlanul tetszik, akarcsak a 407 coupe. Igaz, annak foleg a feneke. ;)
VKG231!!! (156+75)2015-06-29 19:52:18 // 741
A céges sx4 ugyanez, igazából racionális érvek alapján egy tök jó autó, 150-ig még úgy-ahogy megy is (oké hát nem szedi fel az aszfaltot de szerintem a boxernél erősebbre van hangolva az alsó tartomány), de hát ne vicceljünk már... :D

Pedig van rajta fék, kanyarodik, van csomagtartója, klímás, mittomén. Tök jó lehetne. De csak helyet változtatni jó. Akkor viszont már miért ne buszozzak vagy vonatozzak? Oké, többnyire valamivel lassabb, de nem engem terhel a vezetés, egy rendes buszban akkora lábtér van, hogy ihaj, tudok filmet nézni tabletről, alhatok...
Kb. ugyanannyiba kerül a jegy mondjuk két személyre, mint autóval, csak utána nem kell olajat cserélni, gumizni, futóművezni... Azaz nem nekem.

Nem sokkal racionálisabb?

Na, pont ez a különbség az alfák meg más autók között az én tapasztalatom szerint... Mint a busz, meg a saját autó között. Irracionális, többnyire drága, de az érzés, ahogy egybeforrok a fos csicsafiattal egyszerűen majdnem mindennél jobb. Pedig tudom, hogy semmilyen érv nem szól mellette.

De nőt sem az alapján választ az ember, hogy milyen géntérképe van, hány diplomája, hány nyelvvizsgája van, milyen a fogsora, van-e visszatérő betegsége, esetleg volt-e cukorbeteg a családban... A szerelem nem így működik.
Oké, biztos van aki ez alapján választ, de azok vesznek 1.6 TDI Golfot is :D
GTPeti2015-06-29 19:39:14 // 739
És követted? :)
Haddel2015-06-29 19:15:21 // 738
Én is tegnap utaztam,de megszívtam, fekete a6-tal előzgettük egymást,egy idő után meguntam ,nyomtam egy parkettát ,lemaradt,de aztán lassitottam,utolért,de nem előzött meg,mellém állt,és a faszi az anyós ülésen meglóbálta azt a rendőr tárcsát vagy mit,és mutatta ,hogy kövessem őket 😃
WarbiRunner (Gyuri)2015-06-29 19:14:58 // 737
Nem tudom kell e ezt egyáltalán bizonyítani, vagy csak meg kell élni :-) Nekem hiába mondja bárki hogy ez hülyeség, ha egyszer átéltem :-)
Nem voltam Alfás, sőt úgy nőttem fel, hogy körülöttem csak "szarolaszrozsdaboglyákról" hallottam. Sose volt olasz kocsink.
Volt egy Skoda Fabiánk 30e km-rel az órájában. Lényegében egy új autó volt, makulátlan állapotban. Soha semmi baja nem volt az égvilágon, de nem voltunk összhangban. Nekem már a Wartburgom is adhatott valamit ebből a lélek a gépben érzésből, mert a Skodában olyan hiányérzetem volt, hogy elmondhatatlan. Nem találtam fogást rajta, még a tesztek is dicsérték, én meg nem szerettem. Olyan érzés volt vezetni, mit amikor a csaj a körmét piszkálja aktus közben. Nem tudom jobban leírni :-)
Az Alfa meg a próbaúton megfogott, és azóta sem ereszt. Semmilyen más autóban nem kaptam még meg ezt, mintha tényleg rám olvadna a gép, figyeli mit akarok és csinálja amit elképzelek. A jtd-ben rém erősen megvan ez..
Piritu - 1.000.0002015-06-29 19:01:50 // 736
Erdekes tema ez az automata vs kezivalto egy sportkocsiban.
Nekem speziell sokal inkabb a sportossaghoz tartozik, hogy "en uralom a kocsit" , mint a gyorsasag. Ezt tudjak a kis motoros Alfak is, ezert szeretjuk oket...
Akkorakat autoztam az 1,6TS-el is, hogy csak na. Ha meg valaki gyorsabb volt, nem erdekelt, meg most se.
(Ettol eltekintve tegnap jo volt latni a 320 tulaj arcat az autopalyan, amikor 180 korul elfogyott a szuflaja.)
Piritu - 1.000.0002015-06-29 18:54:59 // 735
Remelem, aki erre a gondolatra jut elgondolkodik, hogy eleg felnott-e egy Alfa birtoklasahoz ☺
GTPeti2015-06-29 18:47:25 // 734
A vallás nagyon jó hasonlat, mert ez tényleg olyan. Amit írunk/érzünk azt bizonyítani nagyon nehéz. :)
GTPeti2015-06-29 18:22:48 // 733
Az, hogy régen lovon közlekedtünk számomra nem magyarázza meg, hogy miért tartok/tartunk néhányan bizonyos autókat lélektelen helyzetváltoztató eszköznek, másokat pedig ennek az ellenkezőjének. 8| Jeremy Clarksont is beleértve. :)
WarbiRunner (Gyuri)2015-06-29 18:22:04 // 732
A te hasonlatodhoz vissztérve...Bibliát bárki vehet, érteni nem biztos hogy fogja. Ha meg úgy olvassa, hogy nem érti, na az úgy fájdalmas olvasmány.
Alfát is bárki vehet ugye...:-)
Dömpi (il dottore)2015-06-29 18:08:35 // 731
gyerekek, valami idegen ide beleolvas, és azt látja, hogy tanult, felnőtt emberek miről képesek itt beszélgetni, ránk küldi az elmeszakértőket...még a végén Giulia helyett kényszerzubbonyban kötünk ki
Dömpi (il dottore)2015-06-29 18:06:28 // 730
Szerintem onnan ered, hogy régen lovon közlekedtünk, annak pedig lelke van! Ez magyarázza azt, hogy néhány ember miért "érez" bármit is az autója iránt.

De arra, hogy ezt - legalább is sokak elmondása alapján - valami "véletlennek már sok" módon az autó viszonozza, arra nincs metafizikai magyarázat.

Arra meg pláne nincs, hogy csak az olasz. A német miért nem?
GTPeti2015-06-29 16:21:56 // 729
Az is egy érdekes kérdés, hogy miért van ez így. Nekem nincs rá jobb magyarázatom, mint az, hogy ez a tervezői részről ered. Én ezt úgy képzelem el, hogy ők nem a Requirements List dokumentumokban tombolják ki magukat. Szerintetek? (Kazes, szerinted? :)
GTPeti2015-06-29 16:18:47 // 728
Nem értem a kérdést. Vagyis, hogy ezt miért kérdezted. És miért tőlem?
Már egy páran leírták rajtam kívül. Te is megteheted, miért ne tehetnéd?
Dömpi (il dottore)2015-06-29 15:44:21 // 727
Ja, hab' verstanden :) alles klar
VKG231!!! (156+75)2015-06-29 14:39:23 // 726
RACIONÁLIS érvek alapján Alfát? Basszus ezt még meg kell próbálnom feldolgozni... 22 Alfában töltött év után se jut eszembe a racionalitás semmilyen szinten...

(Bocs nem elsősorban neked szól, hanem in allgemeinen...)
Kazes☻2015-06-29 14:30:38 // 725
És ha ezt ilyen szépen meg tudod fogalmazni, akkor vajon más is elmondhatja, leírhatja, a sajátját?!
Nem vitaindítónak szánom, csak egy költői kérdésként merült fel bennem... :)
Kócosw2015-06-29 14:28:46 // 724
igy igaz, nemket hosszu utam volt a capaval, mindig hazavitt, es ha valami elis faradt benne mindig otthon vagy olyan helyen ahol volt lehetöseg a javitasara.Az ut vegen mindig "hatba veregettem" hogy ismetelvitt oda ahova kellett...
Tegnap is mikor a kormanymü rögzitöcsavarja kiesett a helyeröl mert a menet kikopott, nem az autopalyan haladas közben repült ki hanem a häz elött a beparkolaskor koppant a földön...Több peldat is mondhatnek, de meggyözödesem hogy annyi veletlen nincs :)
GTPeti2015-06-29 14:13:22 // 723
Csak magánvélemény: Attól, hogy malomkerék kerekeket teszel egy autóra, vagy porig ülteted még nem lesz benne meg az a bizonyos "szellem", amit lentebb emlegettünk. De különbözünk és ez nem baj.
Kazes☻2015-06-29 14:09:18 // 722
(Azzal sem volt semmi baj... mikor beindítottam a kis boxit... hmmm... ment, mint a golyó! :))
.......................2015-06-29 14:00:07 // 721
ez így ebben a formában nem igaz
Dömpi (il dottore)2015-06-29 13:59:25 // 720
Nem akarok szentimentális lenni, de az leszek.

Megboldogult Nagypapám egy traktoros volt. Viszont abból a környékben a legjobb. Anno abban a rendszerben mindig ő kapta meg bejáratásra a legújabb orosz csodákat.
Kicsi voltam még mikor elhunyt, de kisgyermekként is emlékszem arra amit sokszor emlegetett nekem: "Drága kisunokám! Tanuld meg, a gépeknek lelkük van! Ha megfelelő módon bánsz velük, és a szíveddel is hozzájuk tudsz fordulni, ők is megnyílnak neked és kialakul az összhang közöttetek."

Valahol ezt érzem én is...de csak a volt fiatomban éreztem, meg az alfámban. Vezetek céges OFF-okat is elégszer, de még egy Drezda vagy München oda-vissza úton sem sikerül se a céges skodával, se a céges opel-al "összecimbizni".

Az alfámban viszont valahol ezt érzem (ahogy a bemutatkozó soraimban is írtam):
"Beülsz egy alfa pilótaülésébe, tenyereddel puhán végigsimítod a kormánykereket, beszippantod az illatát, érzed, hogy mélyen a zsigereedig hatol, majd a jobb kezed lassan a váltóra siklik, bal kezed pedig rákulcsolódik a kormányra, jobb lábad elnehezül és átadod magad az érzésnek, hogy eggyéforrtál az alfáddal. Érzed minden egyes rezdülését, minden lélegzetvételét, mintha neked nőttek volna kerekeid és te magad siklanál az aszfalton. Egy test, egy lélek!"

Nekem ez az alfa érzés.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.