Putyesz2016-02-06 14:16:41 // 1630
Nayon sok itt az úgy hírlik,azt hallották stb.....bla bla bla!!!
Béci Ɨ|ѯ2016-02-06 11:16:13 // 1629
Hát nem jó hírek az biztos...
.......................2016-02-06 09:44:22 // 1628
AdiArsenal2016-02-05 07:34:13 // 1627
Kigyulladt egy normál Giulia motorja a minap, úgyhogy még van mit tesztelni rajta.
Chianti2016-01-28 22:36:38 // 1626
Pontosan!!! Kell egy dögös SW!!!
Haddel2016-01-28 22:06:03 // 1625
Ez igy ahogy van jöhetne is :)
Jorjie2016-01-28 20:42:20 // 1624
'''''2016-01-27 20:18:07 // 1623
Mondjuk,jobban tetszene ha a végén csajok közül lehetne választani a kontaktot. :-)
osee_selespeed2016-01-27 19:27:02 // 1622
Azt még sajnos nem. :)
'''''2016-01-27 19:16:55 // 1621
Azt hittem,ha végigjátszom az összes kérdést,kiadja az árat is. De nem. :-(
osee_selespeed2016-01-27 12:59:32 // 1620
Giulia konfigurátor.
osee_selespeed2016-01-19 21:38:47 // 1619
Én is ezt remélem, hogy nem végleges dolgok.
Kócosw2016-01-19 08:06:51 // 1618
Ezek az elemek meg lehet nem szeriaanyagbol keszültek.A gyartok az elsö egyedekben nem mindig a szeriaanyagokat hasznaljak fel.
De ez csak egy gondolat tölem aminek lehet semmi köze a valosaghoz...
De ez csak egy gondolat tölem aminek lehet semmi köze a valosaghoz...
Liquid2016-01-19 08:06:37 // 1617
akkor viszont igen sok hülye él a világban, vagy mind gyári alkalmazott
osee_selespeed2016-01-19 07:51:54 // 1616
Nem az anyagok használatával van baj a motortérben, hanem a műanyagok texturájával/ kidolgozottságával. Olyan mintha valami Mahindra-ból származnának.
osee_selespeed2016-01-19 07:47:35 // 1615
Bocs! Telefonról töltöttem föl és az én böngészőm helyre forgatja, ha megnyitom.
Vinnie2016-01-19 02:51:14 // 1614
Ez a te véleményed....
Mondjuk nem tudom miért fikázod folyamatosan itt az Alfákat...de nem is érdekel. :)
Csak halkan jegyzem meg, Ausztriában előre eladták a féléves kontingenst. Ja, és igen, kérdeztem.
Biztos mind hülye, aki megrendelte, vagy csak a gyárban dolgozik. :)
Mondjuk nem tudom miért fikázod folyamatosan itt az Alfákat...de nem is érdekel. :)
Csak halkan jegyzem meg, Ausztriában előre eladták a féléves kontingenst. Ja, és igen, kérdeztem.
Biztos mind hülye, aki megrendelte, vagy csak a gyárban dolgozik. :)
.......................2016-01-18 22:40:23 // 1613
A konkurencia is baromi drága,cirka dupla annyi mint amit ér
Liquid2016-01-18 20:35:12 // 1612
teljesítményben, és műszaki tartalomban hasonlót a konkurencia se méri olcsóbban, ergo szerintem lesz vásárlótábora...majd meglátjuk :)
.......................2016-01-18 19:59:11 // 1611
ahhoz hogy legyen QV használt el kellene adni újban is
de kétlem hogy bárki ilyen drágán megveszi,hacsak nem lesz gyári dolgozói atom nagy kedvezmény
de kétlem hogy bárki ilyen drágán megveszi,hacsak nem lesz gyári dolgozói atom nagy kedvezmény
'''''2016-01-18 19:43:51 // 1610
Engem a qv érdekelne másfél-két évesen.Remélem addig kicsit mérséklődik az ára.
Vinnie2016-01-18 15:14:45 // 1609
Nagyon megörültem itt a bécsi autoshow-n, hogy láthatom a Mustangot is élőben. Régi kedvenc a Cobra, meg a Vipera mellett. De....
Mikor beültem, teljes ledöbbenés.. Igénytelen anyaghasználat, kivitelezés...olyan olcsó feelingje volt számomra. Igaz, hogy 45ezer Euró az induló ár, de akkor is. Ezzel szemben a Giulia QV szerintem túl igényes, ahhoz képest, hogy nem luxus autónak (mint a MASERATI) szánták, hanem kemény sport gépnek, ami akár 4 felnőttnek is kényelmes. Az adatok magukért beszélnek. Minden részében a sportosságot, gyorsaságot sugallja a GIULIA QV.
Valaki írta, hogy szerinte igénytelen a motortér... Miért, milyen anyagokat kellett volna használni? Faberakást? :) Alumínium, műanyag, karbon. Ennyi.
Mikor beültem, teljes ledöbbenés.. Igénytelen anyaghasználat, kivitelezés...olyan olcsó feelingje volt számomra. Igaz, hogy 45ezer Euró az induló ár, de akkor is. Ezzel szemben a Giulia QV szerintem túl igényes, ahhoz képest, hogy nem luxus autónak (mint a MASERATI) szánták, hanem kemény sport gépnek, ami akár 4 felnőttnek is kényelmes. Az adatok magukért beszélnek. Minden részében a sportosságot, gyorsaságot sugallja a GIULIA QV.
Valaki írta, hogy szerinte igénytelen a motortér... Miért, milyen anyagokat kellett volna használni? Faberakást? :) Alumínium, műanyag, karbon. Ennyi.
.......................2016-01-18 11:16:58 // 1608
Ez csak marketing duma hogy a Ferrari motor a V6 biturbo
A cyslernél öntik ,bajorországban forgácsolják,és a maserati szereli össze
A cyslernél öntik ,bajorországban forgácsolják,és a maserati szereli össze
Giuntini2016-01-18 10:38:49 // 1607
Nem azért, hanem mert amerikai autó. Hiàba szép formàjú, de a minőség nagyon gagyi. Nem lehet összehasonlítani a Mustang motorjàt egy Ferrari szàrmazékkal. A Camaro pl gyönyörű formàjú de minőségileg nem összevethető egy európaival. A Chrysler majdnem becsődőlt a FIAT vitt bele minőséget.
.......................2016-01-18 09:00:23 // 1606
gyorsan átszámoltam az 27..30 milla magyarországon,
szép summa
csak azt nem tudom mitől lesz ez ennyi ?
egy Ford Mustang 2015 fele ennyi,45ezer euro és full V8 ,19 kerekekel
biztos azért mert coupe :)
szép summa
csak azt nem tudom mitől lesz ez ennyi ?
egy Ford Mustang 2015 fele ennyi,45ezer euro és full V8 ,19 kerekekel
biztos azért mert coupe :)
Vinnie2016-01-18 00:27:03 // 1605
Van ára. Persze, csak a QV-nek. Ausztriában 85900 Eurótól indul. Ebben még nincs benne a kerámia fék.
Kérdeztem, lehet-e tudni valamit majd a szélesebb közönségnek szánt verziókról, de semmi infó...
Kérdeztem, lehet-e tudni valamit majd a szélesebb közönségnek szánt verziókról, de semmi infó...
Vinnie2016-01-18 00:24:14 // 1604
Igen. Sőt! Giulietta is volt. :D
Gondoltam, ezeket már mindenki ismeri, látta élőben. :)
Gondoltam, ezeket már mindenki ismeri, látta élőben. :)
Kazes☻2016-01-17 20:10:43 // 1603
Képeket azért beforgathattad volna...
Chianti2016-01-17 19:05:05 // 1602
Mindig is drágább volt, most is az. Viszont az olaszok a karbotechnikát már több mint 20 éve nyomják, a japánoknak meg a mai napig nincs pl. karbon hajtóművük. De nem akarom szét offolni a topicot, ha érdekel a téma, írj a falamra.
Viszont a Giuliára visszatérve, lehet kihagytam volna a karbon kardántengelyt, de a belső, meg a motortér anyagait jobban megválogattam volna. Persze értem a koncepciót (súlycsökkentés), de ez az autó igazán megérdemelt volna egy Maserati szintű belteret . Már csak azért is, mert ugye ez a csúcsmodell. Akkor milyenek lesznek a "polgári" verziók?
Viszont a Giuliára visszatérve, lehet kihagytam volna a karbon kardántengelyt, de a belső, meg a motortér anyagait jobban megválogattam volna. Persze értem a koncepciót (súlycsökkentés), de ez az autó igazán megérdemelt volna egy Maserati szintű belteret . Már csak azért is, mert ugye ez a csúcsmodell. Akkor milyenek lesznek a "polgári" verziók?
Huracan0072016-01-17 12:53:00 // 1601
Egy ilyen kaliberű autónál ezeket a hibákat nem értem, főleg annak tudatában, hogy mekkora a tét. Ha egy 3 milliós suzuki ról lenne szó rendben, de ez egy 20+ milliós autó...
.......................2016-01-17 11:05:11 // 1600
árban hogy viszonyul a Campagnolo a Shimano hoz?
Chianti2016-01-17 09:16:53 // 1599
Nos igen... ezért nem ismeri a világ "az olasz precizitás" kifejezést. Sajnos ez nem csak az autók terén van jelen.
OFF
Több mint 10 éves olasz országúti versenygépem van, full Campagnolo szettel. Imádom, mert gyönyörű az alkatrészek felületkezelése, formavilága, a működése nekem etalon. A váltás pl. hűen tükrözi az olasz mentalitást. Recsegős ropogós, izomból kell nyomni a váltókarokat, viszont cserébe gyors, pontos, van visszajelzésed, hogy megtörtént a váltás, mert odabassza a láncot a fogaskerékre. Vagy pl. a racsni hangja olyan, hogy már messziről meghallod ha egy versenygép Campa kerekeken gurul, mert úgy kerepel, hogy nincs szükség csengőre, ha pl. az erdőben lefelé gurulsz egy lejtőn. Minden állat és ember fejvesztve menekül! :o) Na meg a szerelhetőség. A mai napig minden alkatrész elérhető és rendelhető, és pofonegyszerű még a fékváltókarok javítása is! Tudom mert már többször csináltam. És végül a tartósság. Egy Campagnolo lánc elmegy 15-20.000 km-t minden gond nélkül, a fogaskerekek ennek a dupláját is simán tudják. A kerékagyak csapágyazása pedig megfelelő karbantartás mellett az atomtámadást is túléli!
Na ezek azok a dolgok, amiket pl. egy Shimano soha nem fog tudni!
ON
Szóval ezért ismeri a világ inkább az "olasz design", "olasz stílus" és "olasz életérzés" kifejezéseket.
Mindazonáltal az autó gyönyörű és biztos vagyok benne, hogy a menettulajdonságai legalább olyan lenyűgözőek mint a formavilága. Nagyon kíváncsi vagyok a "polgári" verziókra.
OFF
Több mint 10 éves olasz országúti versenygépem van, full Campagnolo szettel. Imádom, mert gyönyörű az alkatrészek felületkezelése, formavilága, a működése nekem etalon. A váltás pl. hűen tükrözi az olasz mentalitást. Recsegős ropogós, izomból kell nyomni a váltókarokat, viszont cserébe gyors, pontos, van visszajelzésed, hogy megtörtént a váltás, mert odabassza a láncot a fogaskerékre. Vagy pl. a racsni hangja olyan, hogy már messziről meghallod ha egy versenygép Campa kerekeken gurul, mert úgy kerepel, hogy nincs szükség csengőre, ha pl. az erdőben lefelé gurulsz egy lejtőn. Minden állat és ember fejvesztve menekül! :o) Na meg a szerelhetőség. A mai napig minden alkatrész elérhető és rendelhető, és pofonegyszerű még a fékváltókarok javítása is! Tudom mert már többször csináltam. És végül a tartósság. Egy Campagnolo lánc elmegy 15-20.000 km-t minden gond nélkül, a fogaskerekek ennek a dupláját is simán tudják. A kerékagyak csapágyazása pedig megfelelő karbantartás mellett az atomtámadást is túléli!
Na ezek azok a dolgok, amiket pl. egy Shimano soha nem fog tudni!
ON
Szóval ezért ismeri a világ inkább az "olasz design", "olasz stílus" és "olasz életérzés" kifejezéseket.
Mindazonáltal az autó gyönyörű és biztos vagyok benne, hogy a menettulajdonságai legalább olyan lenyűgözőek mint a formavilága. Nagyon kíváncsi vagyok a "polgári" verziókra.
Chianti2016-01-17 08:46:09 // 1598
Irigyellek! Ha Alfacityben tényleg ott lesz, biztos vagyok benne, hogy ismét rekordot dönt majd a látogatók száma. Bár azt kétlem, hogy ott is bele lehet majd ülni.
osee_selespeed2016-01-16 21:51:53 // 1597
Nem, csak ez a kettő. Azt biztos valami nagyobb szabású showra viszik majd.
Liquid2016-01-16 21:50:55 // 1596
csak a "szokásos" 2 QV
.......................2016-01-16 21:48:59 // 1595
a diesel Gulia nem volt kint ugye?
osee_selespeed2016-01-16 21:40:17 // 1594
Néhány részlet:
Öklömnyi kipuffok
Dícséretes méretű csomagtér
Gagyin lakkozott szénszálas borítás
Elégséges fej és lábtér hátul (193cm-vel mondom ezt)
Kígyós szelepsapka
Jó vezetési pizició
Szép kormány, amit eddig is tudtunk
Könyöklő alatti rekesz (Talán töltő funkcióval?)
Gyenge minőségű lábtér
Alacsony minőségű motortéri anyagok
Mindemellett nagyon tetszett, olyan amilyennek fotók alapján képzeltem. Viszont, ha ezek a dolgok így maradnak, félek, hogy nem érik el az általa várt sikereket.
Öklömnyi kipuffok
Dícséretes méretű csomagtér
Gagyin lakkozott szénszálas borítás
Elégséges fej és lábtér hátul (193cm-vel mondom ezt)
Kígyós szelepsapka
Jó vezetési pizició
Szép kormány, amit eddig is tudtunk
Könyöklő alatti rekesz (Talán töltő funkcióval?)
Gyenge minőségű lábtér
Alacsony minőségű motortéri anyagok
Mindemellett nagyon tetszett, olyan amilyennek fotók alapján képzeltem. Viszont, ha ezek a dolgok így maradnak, félek, hogy nem érik el az általa várt sikereket.
Liquid2016-01-16 21:13:59 // 1593
Meglátogattuk mi is a ViennaAutoShow-t.
Reméltük, hogy nem lesz kordon a Giulia körül, és nem hogy nem volt, de be is lehetett ülni a rossba! Hááát ütős élőben is. Nagyon jó anyagok, igényes belső, irdaltlanul alcsonyan ül, hatalmas karbon fékeken. A hátsó diffúzor is állat. Beültem előre és hátra is. A karbon ülés mögött van hely még úgy is hogy szinte koppig hátul volt az első ülés, a fejtér már más kérdés, én elfértem a 182 centimmel, de a fejem felett kb 2-3 centi volt csak. De ki nem sz@rja le! :)
Ja és ami még fontos: a egész kiállításon a legszebb hostess csaj, a legszebb ruhában a Giulia mellett állt természetesen! :)
Reméltük, hogy nem lesz kordon a Giulia körül, és nem hogy nem volt, de be is lehetett ülni a rossba! Hááát ütős élőben is. Nagyon jó anyagok, igényes belső, irdaltlanul alcsonyan ül, hatalmas karbon fékeken. A hátsó diffúzor is állat. Beültem előre és hátra is. A karbon ülés mögött van hely még úgy is hogy szinte koppig hátul volt az első ülés, a fejtér már más kérdés, én elfértem a 182 centimmel, de a fejem felett kb 2-3 centi volt csak. De ki nem sz@rja le! :)
Ja és ami még fontos: a egész kiállításon a legszebb hostess csaj, a legszebb ruhában a Giulia mellett állt természetesen! :)
.......................2016-01-16 10:31:46 // 1592
a képről úgy tűnik hogy sok benne a hely
Vinnie2016-01-16 00:39:22 // 1589
Kazes☻2016-01-15 20:43:13 // 1588
Guszti... :)
Zagato2016-01-01 21:14:00 // 1587
Azért én legjobban a V6 2,9 literes Ferrari motoros 510 Le változatra leszek kiváncsi.... Az azért arcpirító lesz....ebben az új "D" kategóriában...
deportivo2015-12-22 19:07:38 // 1586
Jó lenne már élőben látni egyet!
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-22 15:11:17 // 1585
no akkor 2-3 év és .... :)
Liquid2015-12-22 14:33:28 // 1584
nagyon bíztató :)
kíváncsi vagyok fogy fognak alakulni az árak
kíváncsi vagyok fogy fognak alakulni az árak
Tedi2015-12-22 13:51:23 // 1583
Kazes☻2015-12-17 19:25:49 // 1581
:)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.