Fórum >> Típusok >> Giulia

Tedi2016-02-18 22:23:33 // 1749
Elvileg kétféle dízelmotor lesz, legalább is az utolsó pletyka ez volt. A 2,2-es három teljesítményszinttel, illetve VM Motori V6-os dízele, ami a Ghibliben is van. Hogy utóbbiból mi lesz, az reméljük kiderül március 1-jén Genfben
.......................2016-02-18 21:19:20 // 1747
Nincs 3hengeres 316d !
Az is 2 literes 4hengeres ,aB47 motor,ami az N47 továbbfejlesztése
Ja és olyan gáz hogy 3,9et eszik

A miniben van 3hengeres diesel
.......................2016-02-18 21:13:03 // 1746
Gyanús hogy csak ez
Gondolom az első évek főként céges vagy éiesing autók lesznek,netán bérautók
Oda meg untig elég egy 4hengeres dejzel
csokagm2016-02-18 20:05:13 // 1745
Erősebb nem lesz mert az 210le volt. Tehát gyengébb az új, viszont a régi meg nyomaték szegényebb.
Egyébként hallani valamit arról, hogy csak ez az egy dízel motor lesz-e?
G-MANN🍀2016-02-18 19:03:54 // 1744
159-ben 170 LE volt :) a 2.0 Jtdm
.......................2016-02-18 18:28:40 // 1743
450Nm es lesz a csúcs diesel
Tök mindegy hogy hány ló,sőt jobb is ha kevesebb mert nem kell adózni sokat
A 2,4is csak 400Nm ert ad le
Ergo erősebb lesz a Giulia 2,2jtdm mint a 159 2,4jtdm volt
450Nm már szépen tolja a 159et is,a Gulia meg könnyebb lesz(talán)
BeeGee2016-02-18 17:52:48 // 1742
Miért pont 220 LE? :D

Létezik BMW 3 136 LE, 3 azaz három hengerrel. Na ez a gáz, nem a 180 LEs dízel :) Az teljesen rendben van.
mizooo2016-02-18 17:42:46 // 1741
Ezek a motorok is tudják ne aggódj, de fogyasztás, adózás egyéb dolgok miatt lehet gyengébbet is venni.
csokagm2016-02-18 17:11:33 // 1740
Alapvetően nincs probléma a belépő dízelekkel de jó lenne egy überdízel is. 5-6 hengerrel sok lóerővel.
Dömpi (il dottore)2016-02-18 17:01:08 // 1739
értem de szerintem önmagában gáz, hogy egyáltalánaz alfa előáll egy 2.2 dízellel 200 LE alatt
már 2.0-ás jtdm is a 159-ben tudta a 175 LE-t!
Szerintem az alfának a GIULIA-ba nem szabad lenne olyan motort raknia, ami 220 LE alatt van!
Béci Ɨ|ѯ2016-02-18 16:25:51 // 1738
Később lesz belőle erősebb is még, elvileg 210 lóerővel, de mint ahogy Tedi is írta "a homologizációs eljárás egyelőre csak a 200 lóerő alatti modelleknél fejeződött be".
Dömpi (il dottore)2016-02-18 14:45:35 // 1737
Nem fér a fejelmbe, a 2.2 diesel miért CSAK 180 LE???
.......................2016-02-17 20:30:06 // 1736
Érdekes hírek,
Eddig mindenhol az 500lovas volt hirdetve
Most a diesel lesz a legelső
Üzleti szempontból jó döntésnek tartom
Reméljük fasza lesz a 2,2jtdm is,mint az elődök
csokagm2016-02-17 20:26:32 // 1735
Figyelj aki alfás megfogja venni az megvárja és megveszi jó esetben.
Viszont egyre visszhangot hallok arról hogy jójó de már nem érdekli őket az autó. Értem én, újra felakarnak törni és ez nagyon jó, de nem kis csapat dolgozhat az autón, ennyi idő után valami kézzel foghatót kéne produkálni, termelni kéne, nem olyan hosszú egy autó ciklusa, hogy 1-2 évet játszani lehessen veszteség nélkül. Szépen lassan újabb és újabb technológiákat vezetnek be, amire reagálni kell tudni
Felesleges volt ennyire előre megmutatni az autót. Nem tudnék még egy olyan típust mondani ahol ennyi idő telik a bemutatás és a forgalmazás között. Talán méregdrága szuperautókat de az már egy másik kávéház.
Egy szó, mint száz ez nem egy limitált példányszámban gyártott Ferrari, hanem egy nép Alfa, amiből profitot kéne termelni és most már minél hamarabb bemutatni, különben megint lesz egy drágán kifejlesztett típus ami nem hozza vissza az árát.
Most csúnyát mondok de mivel ugye a legnagyobb konkurencia a BMW 3, Audi A4, Mercedes C. Ahol 6-8 évente új modell jön ki és közötte egy-két ráncfelvarrás is történik.
Mindenesetre bízom benne, hogy sikere lesz, de ideje lesz belehúznia az alfának, gondolok itt erre és a tervezett típusokra is.
Tedi2016-02-17 19:53:51 // 1734
Azt a taktikát választották, hogy inkább előbb pofáznak, minthogy kész legyen. Nagy volt a nyomás, engedtek neki. Az egy évet meg kitöltötték, kitöltik marketinggel. Bevált. Szerintem.
csokagm2016-02-17 19:35:46 // 1733
Ez nagyon gáz amit ezzel a típussal művelnek. Nem tudom mi áll a háttérben, de lassan 1 éve láttuk először a QV-t, azóta illett volna már elkezdeni a tömeggyártást.
Tedi2016-02-17 15:40:31 // 1732
pettinke2016-02-16 22:33:45 // 1731
mai hír a Quattroruote-tól:
február 23-tól nullszéria, március 14-től indul a Giulia gyártása!
Pityukoma2016-02-15 21:50:11 // 1730
Nem egy rugóra jár az agyatok :-) Szosza az 5lityis fogyi híve, Te pedig a motor erő és a hang együttesét díjazod:-) Kár ezen morfondírozni!
"Van aki azért vesz autót hogy keveset egyen, én azért ha odalépek neki hát menjen"" By: NaTo
Putyesz2016-02-15 21:22:49 // 1729
Valamit valamiért...az élményt nem adják ingyen!!!!!
V6 után azt mondom hogy tuningolhatsz dízelt szarásig...azt az érzést amikor egy V6-ot 7000-ig pörgetsz vagy 130-nál visszatolod 3.-ba és feldübörögnek a lovak...hajjjj...az az őserő!!!!
...na ezt nem fogod tudni egy dízelben átélni a büdös életbe se!!!
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-14 18:39:07 // 1728
jah persze,mint a 2,4 6,8-at vagy a TBi 7L-et :DDD
Liquid2016-02-14 14:25:20 // 1727
persze, hogy tud 5l-et fogyasztani, akkor ha tréleren húzzák, vagy max 70-nel übernagyapapásan vezetsz, szálljunk már le a földre!
.......................2016-02-14 14:23:02 // 1726
pl a 420d ,az 508 at eszik 100km en,és 400Nm es motor
de a 2,2 jtdm is hasonló lesz az 450Nm rel 200lóval simán 5 litert is tud fogyasztani
.......................2016-02-14 14:21:45 // 1725
ja meg eszik 12 őt,
kéne a francnak
vm2016-02-14 14:13:59 // 1724
Ez így van.
Csak ne kelljen már eret vágnunk magunkon, ha kimarad egy-két ilyen parasztvakítás.
Marketingszempontból persze szükséges, de szubjekítve, mint egy elfelejtett ország elfelejtett közössége azért tojhatunk rá nyugodtan.
Épp elég baj, hogy ez kell az Alfa eladásához. Volt amikor elég volt a név...
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-13 23:09:45 // 1723
melyik 200 lovas 4 hengeres dejzel eszik 5L-et? vagy ez 70km-re igaz?
Putyesz2016-02-13 22:07:07 // 1722
A Q4 200 paci...es 4hengeres!!!!es legalább van hangja,vezetési élménye...egy dízelt csipszelhetsz a világ f...ára!!!!
.......................2016-02-13 18:34:13 // 1720
"A mérnökök utolsó 20 évi munkája pedig kizárólag arról szól, hogy minél súrúbben váltogasd a minél divatosabb autóidat ;-)"

érdekes 20éve nem volt még 200 lovas motor se a 155 ben,se a konkurenciában

ma meg egy 4 hengeres diesel is 200lóerő,és 5 litereket eszik

szerintem nem csak a töküket vakarták a mérnökök ám
BeeGee2016-02-13 18:10:06 // 1719
Hát más választás nincs :D
mizooo2016-02-13 17:50:12 // 1718
Én azt mondom várjuk ki a végét :)
BeeGee2016-02-13 17:34:04 // 1717
A mérnökök utolsó 20 évi munkája pedig kizárólag arról szól, hogy minél súrúbben váltogasd a minél divatosabb autóidat ;-)

Ez a marketingesek érdeme. Szegény mérököknek meg muszáj befeküdni..

Visszatérve, ha jobb, ha nem jobb, egy prémium autót tényleg illik ma minimum ledes lámpával elérni, mert ezen a szinten ezek számítanak. Rendelhető extákról sincs semmi hír, pedig egy rakat parasztvakító extrák kell kínálni, ha labdába szeretnének rúgni, pláne a tengeren túlon.
deportivo2016-02-13 16:59:09 // 1716
Giulia pont ott tart,mint amikor bemutatták, a különbség az,hogy az utóbbi időben a pozitív hírek ( pl sorozatgyártás beindulása vagy remek reklámok) helyett negatív hírek jelentek meg róla. Nem hiszem hogy a piac megengedi büntetlenül,hogy egy nem túl jó helyzetben lévő márka ennyi hetet,hónapot hagyjon üresen,kárba veszni.
Chianti2016-02-13 16:21:39 // 1715
Én már nem várok semmit, és nem reménykedek semmiben. Ha tényleg igazak a hírek, vagy csak a fele igaz annak amikről itt olvasni lehet, akkor nincs mit hozzáfűzni. Az hogy a szakadék szélén levő cég, amelyiknek lassan már alig van átlagember számára elérhető modellje, így elkúrjon egy visszatérést, ezt nehezen lehet megérteni. És akkor lehet jönni azzal, hogy bezzeg más márkáknál is nagyon komoly gondok, visszahívások vannak, de ők legalább megengedhetik maguknak, mert van még mellette 10 másik modell, amiből lehet válogatni. Szóval tény, hogy nagyon rövid idő alatt, kellett nagyot alkotni, és nagy volt a nyomás a projekt résztvevőin, de nem hiszem el, hogy a 21. században megengedheti magának egy ilyen helyzetben levő autógyártó cég, hogy egy milliárdos hitelekből finanszírozott csúcsmodellt a hivatalos bemutató után fél évvel még csak megrendelni sem lehet, nemhogy megvásárolni. Ezek után tényleg teljesen mindegy mit fognak bemutatni Genfben, vagy a következő autóshow keretében. Az idő telik, és mire kész lesz egy épkézláb modellpaletta, addig évek telnek el, és a konkurencia elmegy mellettük. Szomorú vagyok, pedig nagyon bíztam bennük.
SzJanos2016-02-12 21:19:45 // 1714
Mire elérhető lesz a Giulia több lesz körülötte a negatív hír, mintsem hogy el lehessen adni. Törölni kellene az egész projectet hivatalosan! Kijavítani a Giulia hibáit és egy tökéletes, azonnal elérhető "új" modellt bemutatni új pofával év végén egy autószalonon, ami aztán januártól kapható is.
vm2016-02-12 20:59:31 // 1713
Nyócáz olyan része van az autónak, amit szükséges fejleszteni. A halogén világítás pont nem az. Lehet hogy fényesebb a xenon, precízebb a lézer, de összességében(!), minden szempontot figyelembevéve a halogén világítótest a legoptimálisabb.
Ez olyan, mint a kerékpár működése. Lehet rajta maszatolni, de "kész van". Az alapkoncepciót nics hova fejleszteni.

A mérnökök utolsó 20 évi munkája pedig kizárólag arról szól, hogy minél súrúbben váltogasd a minél divatosabb autóidat ;-)
tipoatti2016-02-12 20:56:20 // 1712
Agree... :)
Liquid2016-02-12 20:33:15 // 1711
jó a tükrüs lámpa, csak nagy kell belőle :) Pl. a Pandáé király, de abból legalább 3db 166-os lámpa kijönne :)
BeeGee2016-02-12 20:30:59 // 1710
Bocs, de ez hülyeség...
1980 óta a mérnökök csak nem a fingot reszelgetik :)
vm2016-02-12 19:48:28 // 1709
Parasztvakítás az egész. Műszakilag a tükrös fényszóró pont olyan jó, mint a xenon/LED/lézer, anyámtyúkja... Belemossák az agyatokba hogy mindig csak a legújabbal fogtok látni (ti sem azzal érveltek hogy rosszabb, hanem "dukálna"... meg "prémium"...). Nem melesleg egy koccanás meg fél milliós kár...
Vasutas2016-02-12 19:33:21 // 1708
Hát minimum egy xenon dukálna bele...
Más konkurens márkáknál már a 90es évek végén, na jó, 2000es évek elején már volt. A mostani Ledekről meg Laser lámpákról nem is beszélve. Na de majd látjuk...
vm2016-02-12 18:48:29 // 1707
Oszt mi a baj egy tükrös fényszóróval? Nem elég trendi?
nashville2016-02-12 09:47:26 // 1706
Dobtam egy hátas a kocsitól ... ez a alap ??? hát nem ártana kicsit a konkurenciánal körbe nézni az anyagok meg a kinézet terén - alapban, mert a QV az OK-é de ez ... vagy csak a kép teszi ? és hát gondolom : jó drágan fogják merni ... de meg fogom venni ... csak azt magyarázná meg valaki hogy abban a szemét usában miert fog szinte fele annyiba kerülni mind az EU - ban ...
.......................2016-02-11 07:08:45 // 1705
Ezen csak sima mezei tükrös fényszóró van,mégcsak nem is projektoros
Egy Fiestán talán ok,de ez prémiumautónak készül nem?
Kazes☻2016-02-11 00:00:10 // 1704
AZ még hagyján, de majd a felni+fék+tengelycsonk+axiál+lengőkar és a többi... első szárny... diffúzor... :)
Dömpi (il dottore)2016-02-10 22:58:17 // 1703
Én már azt várom, amikor néhány CarTárs majd megveszi pár év múlva használtan az alapváltozatot, majd versenyfutás lesz a bontókban esetleg fellelhető QV-s légbeömlő rácsokért és majd sorra járnak a karosszériásokhoz kivágatni a géptetőn, meg oldalt a kis nyílásokat, hogy olyan QV-s legyen. Ja, meg a hátsó karbon légterelő utólagos felszerelése lesz még fő topic téma pár év múlva.

Egyébként lapos üléslap ide vagy oda, simán elképzelném magam alatt - ja, és lehet én is elkezdeném QV-sítani, amint lehet :)

(a 159-et is előszeretettel TI-sítjük :) )
Haddel2016-02-08 21:47:48 // 1702
Ezt a reklámot most fotoztam a helyi újságban .Tehát nyáron már lehet menni próbavezetésre😃 Majd jól el is megyek 😃
pityke2016-02-08 21:15:22 // 1701
felnikkel szerintem nincs baj egy alap bmw -n se szebbek,viszont az ülés tényleg nem nagy szám, de várjuk ki a végét.Az a bordó szin nagyon szép :)
Kazes☻2016-02-08 21:13:53 // 1700
Brutális... an jó ez a verda! Szvsz. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.