RomeoOne2017-02-20 14:41:08 // 2981
Egyszerűen csak fel kell pörgetni a gépezetet, szerintem. Nyilván aki ennyi pénzt elkölt megnézi, hogy mit vesz, és a németeknél ott van már az időfaktor. Jó ideje megvannak a modelljeik és tudni lehet mit kapni a pénzükért. A Giulia egyelőre egy nagyon jó autónak tűnik, a tervezők tökéletesen teljesítettek, azonban hátravan még a megbízhatóság próbája, amihez így is, úgy is kell pár év. Ha megállja a helyét, akkor folyamatosan nőni fognak az eladások. Nem hiszem, hogy olcsóbban kéne adni, az inkább a silányság érzetét keltené. A Giuliának meg igenis azt kell mutatni, hogy a prémium kategóriába tartozik. Egyszerűen türelem kell. Mondjuk a rendes reklámozás sem ártana meg az, ha nem késnének a modell bevezetésével, mint pl. az USA-ban. Valamint a normális kereskedők sem jelentenének hátrányt és nem olyanok, mint amilyennek a pécsieket leírták itt.
Kócosw2017-02-20 14:23:48 // 2980
Ha minimalis az arkülönbseg egyegy konkurenshez kepest az Alfa elönyere, akkoris a nemet premiumot fogjak megvenni... Mert alig többert mar kap egy "BMW - t" is azmeg hat premium, az Alfa meg szarolasz. Szvsz egy ut lenne, ami kicsit fajo, az hogy joval olcsobbnak kene lenni a konkurennel hogy atcsabuljanak,es rajöjjenek hogy aha, ez is tud valamit,nem is olyan rossz. Viszont ezt nehez mert a fejlesztes iszonyat penzeket emeszt fel amit vissza kene hozni, en ezt ertem...Meg a platformra törtenö epitkezes mint nepautoknal, sokkal jövedelmezöbb mint az uj fejlesztes...De tan most az Alfa platform is hoz valamit a konyhara. Bar modellözön kene ahhoz hogy mas gyartokkal versenghessen.Egy platformra kene 4/5 modellt rahajitani aztan jonapot. (tudomisen, sedan,kombi, cupe, cabrio,allroad).Annyi fele modell van a palettan mint egen a csillag, es mind rendelik...
Nem egyszerü helyzet....
Nem egyszerü helyzet....
Halesz2017-02-20 13:05:39 // 2979
i3-as BMW-ből többet adtak el tavaly, mint Alfa Romeót. 88 darabot.
BeeGee2017-02-20 11:19:19 // 2978
A Tesla valszeg idén már beelőzi az Alfát...
Viszont a Jaguart nagyon ki kéne elemezniük itthon (is) mert valamit jól csinál. Iszonyat túlárazott autóik vannak, viszont az utóbbi modellfrissítésekkel nagyot mennek, pedig nem egy hű de jól sikerült autók. És még csak nem is látni lépten-nyomon Jag reklámot.
Viszont a Jaguart nagyon ki kéne elemezniük itthon (is) mert valamit jól csinál. Iszonyat túlárazott autóik vannak, viszont az utóbbi modellfrissítésekkel nagyot mennek, pedig nem egy hű de jól sikerült autók. És még csak nem is látni lépten-nyomon Jag reklámot.
Jani552017-02-20 10:25:24 // 2977
Az eladási db-számokat nézve és kicsit összehasonlítva, a márka vásárlói szempontbóli megítélésénél, az Alfával valami nagy baj van. Nem az én dolgom és tisztem megfejteni, de a számok elég beszédesek: Magyarországon 2016-ban
-4x annyi Alfát adtak el, mint Teslát, Maseratit!
-Porsche is több kelt el, mint Alfa.
-2x annyi Jaguar, Infiniti,
-8x annyi Lexus,
-50x annyi BMW, Audi, Mercedes,
-200x annyi Suzuki, Ford, Opel, Skoda, stb..., mint ALFA
Igen, a magyar volumen szinte elhanyagolható...
-4x annyi Alfát adtak el, mint Teslát, Maseratit!
-Porsche is több kelt el, mint Alfa.
-2x annyi Jaguar, Infiniti,
-8x annyi Lexus,
-50x annyi BMW, Audi, Mercedes,
-200x annyi Suzuki, Ford, Opel, Skoda, stb..., mint ALFA
Igen, a magyar volumen szinte elhanyagolható...
misike762017-02-20 08:40:13 // 2976
Hajdanában egy Opel szervíz megkaparintotta valahonnan a telefonszámom és hívogattak, hogy menjek már tesztvezeni. Hiába mondtam, hogy nincs pénzem új autóra és nem szeretnék Opelt, ők azért csak erőlködtek. Odáig süllyedt a dolog, hogy azt mondták lemossák az autóm, ha megyek egy karikát az Astrával. Így már elvállaltam. Mondjuk azóta az a szalon már bezárt.
Piros Madaaar2017-02-20 06:20:14 // 2975
Hat a 4c nalam is csak probavezetes volt jatszo autonak megfelelnr :-)
A giulia az a 180le volt kezi valtos. Nehez megmagyarazni a erzest. Nekem ugy tunt gyorsitasban a 140le 156 jobban tol szekbe viszont ha a orat neztem akkor igen csak kapkodta magat. Autokaztunk varosba foleg probalgattam eldobni a feneket de nem igazan ment persze bevolt minden kapcsolva. A fejet kevesnek ereztem amig visszanemultem a sajat SUV ba. Hiaba 240le akkor ereztem azt hogy huha tenyleg jol meg a giu a fekek meg nagyon jok.Orszaguton eszre sem vettem de gyorsan felkuszik 120-140 eszre sem venni.vegig huz nem erzetem hogy kihagyna. Eddig 3db dieselem volt(156,159) a harmadik az nem alfa.eleg volt. Nekem nagyon hangosnak tunt meg a 156 hoz is kepest. A bor ulesert nemvoltam oda sem a hatso reszen. Ha akkor szovetet kernek ugyanis nem szelloztetett. Fiatba volt olyan beleizzad az ember. De ha vennem kellene dieselt akkor az alapot valasztanam es plusz felszereltsegkent xenont rakatnek semmi tobbet. Aztan atiratnam a teljesitmenyt az ar kulonbseg szerintem tulzott.
De ha valaki megis egyedul szeretne tesztelni annelkul hogy valaki ott ulne es morogna eleg kiberelni a repteren ;-) pl schwechaton is van kettot lattam berauto. Angliaba 4c is van napi 300£.
En is kicsit furanak tartom a kereskedoket igy telefonon keresztul elegge nemerekrahagyjonbeken tipusu volt. De mondta barmikor arra jarok csirogjek ha epp ott van akkorszivesen megmutatja. Autozgatni nemfontos persze jo lenne de igazabol csak megakarom tapogatni:-) meg inditsa be ennyi eleg nekem. Ugyis rendeles lesz mert a harman kardont akarom bele es a elektromos uleseket amik futhetok :-) es hat meg szinen toprengek, es a feher QV belsot a zold feher varrassal. Egy dolog mergesit csak hogy nincs led fenyszoro csak bixenon. Es hogy a QV nemlehet napfenyteto :-)
Nah ez hosszu lett :-)
A giulia az a 180le volt kezi valtos. Nehez megmagyarazni a erzest. Nekem ugy tunt gyorsitasban a 140le 156 jobban tol szekbe viszont ha a orat neztem akkor igen csak kapkodta magat. Autokaztunk varosba foleg probalgattam eldobni a feneket de nem igazan ment persze bevolt minden kapcsolva. A fejet kevesnek ereztem amig visszanemultem a sajat SUV ba. Hiaba 240le akkor ereztem azt hogy huha tenyleg jol meg a giu a fekek meg nagyon jok.Orszaguton eszre sem vettem de gyorsan felkuszik 120-140 eszre sem venni.vegig huz nem erzetem hogy kihagyna. Eddig 3db dieselem volt(156,159) a harmadik az nem alfa.eleg volt. Nekem nagyon hangosnak tunt meg a 156 hoz is kepest. A bor ulesert nemvoltam oda sem a hatso reszen. Ha akkor szovetet kernek ugyanis nem szelloztetett. Fiatba volt olyan beleizzad az ember. De ha vennem kellene dieselt akkor az alapot valasztanam es plusz felszereltsegkent xenont rakatnek semmi tobbet. Aztan atiratnam a teljesitmenyt az ar kulonbseg szerintem tulzott.
De ha valaki megis egyedul szeretne tesztelni annelkul hogy valaki ott ulne es morogna eleg kiberelni a repteren ;-) pl schwechaton is van kettot lattam berauto. Angliaba 4c is van napi 300£.
En is kicsit furanak tartom a kereskedoket igy telefonon keresztul elegge nemerekrahagyjonbeken tipusu volt. De mondta barmikor arra jarok csirogjek ha epp ott van akkorszivesen megmutatja. Autozgatni nemfontos persze jo lenne de igazabol csak megakarom tapogatni:-) meg inditsa be ennyi eleg nekem. Ugyis rendeles lesz mert a harman kardont akarom bele es a elektromos uleseket amik futhetok :-) es hat meg szinen toprengek, es a feher QV belsot a zold feher varrassal. Egy dolog mergesit csak hogy nincs led fenyszoro csak bixenon. Es hogy a QV nemlehet napfenyteto :-)
Nah ez hosszu lett :-)
Kazes☻2017-02-19 23:05:04 // 2974
Ez aztán a frappáns válasz... pont így fognak emelkedni az eladások... ejh...!
Jani552017-02-19 22:40:55 // 2973
Hát, ez minden várakozásomat alulmúlta! 54db... (BMW-ből 50x ennyit adtak el magyarországon)
Mondjuk nem csodálkozom, mert ha mással is azt játsszák mint velem, akkor az elég szomorú. (2 új alfát vettem magyarországi kereskedésben. Volt lehetőségem, pénz a zsebemben, előre bejelentkeztem a Budaörsi Olasz Autók Házába: vittem az akkor 8 éves 156-osomat, 42ekm-el, igen, annyival, hogy cserélném új159-re. Kijött az igen hozzáértő, szemrevételezte, kb 1perc, vissza bementünk, összehasonlította a neten lévő eladó 250-300eKm-es, lefutott, szakadt, kocsikkal és mondott egy röhejes árat. És közölte, új gumikat!!!! kell rá venni, mert 8 éves gumikkal használtautót kitenni nem lehet...
Hát, gondoltam, márkaszeretet, márkahűség, ennyire hülye nem leszek. Autóvásárlás elhalasztva, a mai napig is hibátlanul működő 156-osom túllépte a 60eKm-t, nem is adom el. Nem eladó, megy ameddig megy, itt fog elrohadni, de szó szerint.)
Minden más márkánál örülnek az érdeklődőnek, udvariasak, előzékenyek, erőltetik a próbavezetést, már-már kellemetlen, talán picit túlzásba is viszik, nekem néha egyértelműen sok.
Elektromos lesz a következő és japán. (talán megvárom a Fiat válaszát, de hajlok a japán felé autóügyben is)
Mondjuk nem csodálkozom, mert ha mással is azt játsszák mint velem, akkor az elég szomorú. (2 új alfát vettem magyarországi kereskedésben. Volt lehetőségem, pénz a zsebemben, előre bejelentkeztem a Budaörsi Olasz Autók Házába: vittem az akkor 8 éves 156-osomat, 42ekm-el, igen, annyival, hogy cserélném új159-re. Kijött az igen hozzáértő, szemrevételezte, kb 1perc, vissza bementünk, összehasonlította a neten lévő eladó 250-300eKm-es, lefutott, szakadt, kocsikkal és mondott egy röhejes árat. És közölte, új gumikat!!!! kell rá venni, mert 8 éves gumikkal használtautót kitenni nem lehet...
Hát, gondoltam, márkaszeretet, márkahűség, ennyire hülye nem leszek. Autóvásárlás elhalasztva, a mai napig is hibátlanul működő 156-osom túllépte a 60eKm-t, nem is adom el. Nem eladó, megy ameddig megy, itt fog elrohadni, de szó szerint.)
Minden más márkánál örülnek az érdeklődőnek, udvariasak, előzékenyek, erőltetik a próbavezetést, már-már kellemetlen, talán picit túlzásba is viszik, nekem néha egyértelműen sok.
Elektromos lesz a következő és japán. (talán megvárom a Fiat válaszát, de hajlok a japán felé autóügyben is)
droberto2017-02-19 20:28:59 // 2972
Igen, ez európai eladás. A magyar volumen ebből a szempontból érdektelen és elhanyagolható.
Itt vannak a Magyar statisztikák.
25%:
2015: 77k
2016: 96,5k
AR:
2015: 33 db
2016: 54 db
Elég vicces. Olyan kevés vevő, hogy a Tomiról is ezért hiszik, hogy nem potenciális vevő.
Itt vannak a Magyar statisztikák.
25%:
2015: 77k
2016: 96,5k
AR:
2015: 33 db
2016: 54 db
Elég vicces. Olyan kevés vevő, hogy a Tomiról is ezért hiszik, hogy nem potenciális vevő.
trxAlfa2017-02-19 19:33:10 // 2971
Pedig nagyjából hasonló volument tudok elképzelni hazánkban. Viszont a piac nem úgy működik, hogy egyik pillanatról a másikra 80-ról 2000 darabra ugrik az eladás, ezért jók a százalékos viszonyszámok. Nyilván nem mindegy a mögöttes érték, viszont arányaiban szép teljesítmény.
Jani552017-02-19 19:24:17 // 2970
Köszönöm, de nem találom, hogy magyarországon hány új AR -t helyeztek forgalomba... (ezt kérdeztem) A 25% növekedés az kijöhet úgy is, hogy pl 2015-ben eladtak 80 új autót, 2016-ban 100-at, ez pont 25% növekedés. Ez csak statisztikai szempontból durva, de eladás szempontjából ez a db-szám egyáltalán nem jelentős, inkább eszméletlen kevés!
Erhard 242 (Pure Energy)2017-02-19 12:28:28 // 2969
nem tudom, miért nem kötik akár pénzhez a kipróbálást mondjuk valahol a kereskedőt is meg lehet érteni egy 25 millás autót én sem adnék oda kipróbálásra minden jött-ment embernek ,akik tényleg nem is akarnak ilyet venni... nehéz eset ... de az is igaz próba nélkül meg nem adnék ki semmire sem még fél millát sem :)
Bár nekem úgy is csak használtan lesz Gyulám talán idén év vége felé vagy jövőre ...
Bár nekem úgy is csak használtan lesz Gyulám talán idén év vége felé vagy jövőre ...
Petya19682017-02-19 11:48:53 // 2968
A többiről nem kérdeztem Őket.
Petya19682017-02-19 11:48:14 // 2967
Az elmúlt héten kérdeztem, hogy mi módon lehetne kipróbálni a QV-t, de még csak valami tesztvezetésen gondolkodnak valamelyik pályán. Én konkrétumot nem hallottam semmit.
Szerintem e-mailon, vagy telefonon érdeklődjetek, hátha.
Szerintem e-mailon, vagy telefonon érdeklődjetek, hátha.
droberto2017-02-19 09:09:06 // 2966
Menjünk fel a Pappas-hoz és ott szerintem kipróbálhatjuk, engem a Veloce is nagyon érdekelne. :)
Komolyan nem értem az importőrt és egyes kereskedéseket. Teljesen céltalannak tűnnek. Olyan karizmatikus vezetők kellenének, mint amilyen a Stoll. Anno Tolnában, Baranyában átlag felett volt az Olasz autók aránya az utakon. :)
Komolyan nem értem az importőrt és egyes kereskedéseket. Teljesen céltalannak tűnnek. Olyan karizmatikus vezetők kellenének, mint amilyen a Stoll. Anno Tolnában, Baranyában átlag felett volt az Olasz autók aránya az utakon. :)
'''''2017-02-19 08:26:02 // 2965
Köszi de csak lesz egyszer itt a közelemben is egy.
Család miatt a 4c kiesik.
Mekkora dízelt próbáltál?Elvileg (papíron) a 180lovas már jól kéne gyorsuljon.
Engem mindenképpen csak a nagy benyás érdekel de kíváncsi lennék mik a tapasztalataid a dízellel.
Család miatt a 4c kiesik.
Mekkora dízelt próbáltál?Elvileg (papíron) a 180lovas már jól kéne gyorsuljon.
Engem mindenképpen csak a nagy benyás érdekel de kíváncsi lennék mik a tapasztalataid a dízellel.
'''''2017-02-19 08:17:43 // 2964
Pécsiek elég furcsák.
Bejött egy apuka a 10év körüli fiával.Egy 156-al volt és egy Giulietta után érdeklődött.Kint állt az ajtó előtt egy de nem is mutatták meg neki.Kapott egy ismertetőt és annyi.
Meg akartam mutatni neki az asszonyét de már elment amikorra visszakaptam a szervizesektől.
Nekem is csak épp kinyitotta a srác a Giuliát,hogy benézhessek de mondta,hogy sietne mert hideg van.Nem szakadt cuccokban voltam,ahogy az említett apuka sem,ezért nem értem,miért nem foglalkoztak velünk jobban.Három órát voltam ott de addig senki nem ment próbakörre semmivel.Az "eladó" meg végig netezett.
Sajnos ők a fiat mellett toyotával és bmw-vel is foglalkoznak és szerintem az utóbbi márkára koncentrálnak inkább.
Bejött egy apuka a 10év körüli fiával.Egy 156-al volt és egy Giulietta után érdeklődött.Kint állt az ajtó előtt egy de nem is mutatták meg neki.Kapott egy ismertetőt és annyi.
Meg akartam mutatni neki az asszonyét de már elment amikorra visszakaptam a szervizesektől.
Nekem is csak épp kinyitotta a srác a Giuliát,hogy benézhessek de mondta,hogy sietne mert hideg van.Nem szakadt cuccokban voltam,ahogy az említett apuka sem,ezért nem értem,miért nem foglalkoztak velünk jobban.Három órát voltam ott de addig senki nem ment próbakörre semmivel.Az "eladó" meg végig netezett.
Sajnos ők a fiat mellett toyotával és bmw-vel is foglalkoznak és szerintem az utóbbi márkára koncentrálnak inkább.
RomeoOne2017-02-18 21:57:12 // 2963
Nyilván akárkinek nem adnál oda te sem egy ilyen drága autót csak azért, hogy jól megbőgethesse a motort. Sorban állna mindenki érte és reklamálnának, hogy ők akkor miért nem?
Ha viszont látják rajtad, hogy te tényleg meg tudsz venni egy ilyet és szándékodban is áll, akkor hason fognak csúszni előtted és egyenesen ők fognak beletuszkolni a kocsiba.
Ha viszont látják rajtad, hogy te tényleg meg tudsz venni egy ilyet és szándékodban is áll, akkor hason fognak csúszni előtted és egyenesen ők fognak beletuszkolni a kocsiba.
Piros Madaaar2017-02-18 21:39:09 // 2962
Ha erre jarsz(losonc)szlovakia de szolj elore kiprobalhatod a 2.0t benzinest.diesel mar nincs itt azzal jarkaltam egy felnapig jo jo de kerreg hangos pedig probaltak rabeszelni. Ha nagyon vagysz a dieselre elkerem.benzinesbe nem vagyok biztos hogy automata e de a diesel tuti. Qv egy van a fiat kirendeltsegben (Mo,Sk,Cz) kolcsonoznek ujsagiroknak tvknek stb.jelenleg atlasz auto nal van ott szervizelik hivtam oket azt mondtak elore hivjak ott van e es megmutatjak. Es megnezheted itt a 4c is. Itt all a szalonba.mar mentem is vele nagyon brutal gokart halal felelem.
'''''2017-02-18 20:51:38 // 2961
Pécsi márkakereskedésben van egy vagy kettő dízel.Nagy nehezen múltkor hagytak beleülni de menni nem tudtam velük.Egy hónapnyi próbavezetés van előjegyezve nekik.Rossz időben nem adják oda.Rákérdeztem a qw-re,hogy lesz-e esetleg és netán ki lehetne-e próbálni de szó szerint kiröhögtek.20-25 millás autót nem lehet kipróbálni,hogy képzelem.
Lassan meg lesz a keret de hogy én autót próba nélkül nem veszek az biztos.
Szeretném egyszer vezetni,meghallgatni a hangját,megnézni,hogy fér el a család benne.
Lassan meg lesz a keret de hogy én autót próba nélkül nem veszek az biztos.
Szeretném egyszer vezetni,meghallgatni a hangját,megnézni,hogy fér el a család benne.
Piros Madaaar2017-02-18 20:21:54 // 2960
Szoljha erdekes, megyek megnezem a MOi QV 27.en ha epp nemlesz valakinek kolcsonadva, (ullon van) eloben akarom latni. A simaval mar autoztam az nemkell az diesel volt a180le.en montecarlo keket akarok de ez meg nem biztos.sajnos minden foton mas a szine. Abordo (competizione red)szep de szamomra nem er annyi penzt azaz 2.300€. A kek 990€. Csak a piros es a feher 0,-€.
droberto2017-02-18 12:46:30 // 2959
Már csak egy olyat kéne találni ami típúsonként is részletezi....
A kategóriánkénti itt van.
A kategóriánkénti itt van.
droberto2017-02-18 11:01:56 // 2958
Parancsoljon uram! :-)
2015 - 55,5k
2016 - 64,5
Ami még durva, hogy Mo-n volt a legnagyobb növekedés (25%) 2016-ban, '15-höz képest!
2015 - 55,5k
2016 - 64,5
Ami még durva, hogy Mo-n volt a legnagyobb növekedés (25%) 2016-ban, '15-höz képest!
Jani552017-02-18 10:00:34 // 2957
Ha vannak magyarországi adataid, engem konkrétan érdekelne, 2015 és 2016 AR újautó eladási számai. Ha lehet, az is érdekelne, hogy külföldön vásárolt és mo-n forgalomba helyezett új kocsikkal hogyan módosulnak a számok? (az első 20-ban, 30-ban benne van az AR?)
konigla2017-02-18 08:05:23 // 2956
Biztos a reklámköltségeket is korrektül kalkulálták. Talán nyugaton jobban nyomják. Sajnos olyan a mai világban, hogy "eladja magát" nagyon kevés van... Csak meg ne kérdezzétek, "de miééért?"
konigla2017-02-18 08:02:28 // 2955
Tehát akkor jól hangzott, de konzekvenciákat nem érdemes levonni. Cégvezetőként ( ha nem a saját cégedet viszed) a jóváhagyott beszállítók közül választhatsz, ha közte van az Alfa, nyerő, ha nem, akkor bukó
droberto2017-02-17 23:19:32 // 2954
Hát hallod, termék az van csak cseszik reklámozni!
Pár napja, már írtam, de ez egyszerűen nem fér a fejembe.
Se a Giu, se Stelvio reklám sincs a TV-ben.
Ellenben az Ignáckát szénné reklámozzák főműsoridőben. Sőt ma már Seat reklámot is láttam. A német préium trió mindig megy, meg a pözsó is fut ezerrel.
@Tedi: A németeknek az a pár kombi is hozta a hasznot szerintem. Nem hiszem, hogy költség szempontból össze lehet hasonlítani egy zsírúj Stelvio kifejlesztést egy meglevő Giu kombisítással. :)
Mindegy letojom, csak végre ismerje meg az ország, hogy milyen fasza gépei vannak az Alfának. :)
Pár napja, már írtam, de ez egyszerűen nem fér a fejembe.
Se a Giu, se Stelvio reklám sincs a TV-ben.
Ellenben az Ignáckát szénné reklámozzák főműsoridőben. Sőt ma már Seat reklámot is láttam. A német préium trió mindig megy, meg a pözsó is fut ezerrel.
@Tedi: A németeknek az a pár kombi is hozta a hasznot szerintem. Nem hiszem, hogy költség szempontból össze lehet hasonlítani egy zsírúj Stelvio kifejlesztést egy meglevő Giu kombisítással. :)
Mindegy letojom, csak végre ismerje meg az ország, hogy milyen fasza gépei vannak az Alfának. :)
'''''2017-02-17 20:01:11 // 2953
Érdekel majd.A qw a cél bordó színben.
Tedi2017-02-17 18:45:42 // 2952
A magyar piac kicsi, így valóban nem tényező egy némethez képest. És azért hoztam fel ezeket az adatokat, mert 1) Magyarországon vagyunk 2 erről a piacról vannak részletes adataim. De a folyamatok itt is ugyanazok, mint Európában, ebből a szempontból azért nem unikális.
A céges beszerzések meg bárhol máshol torzítják a piacot, ez sem magyar piaci sajátosság.
A céges beszerzések meg bárhol máshol torzítják a piacot, ez sem magyar piaci sajátosság.
konigla2017-02-17 18:40:50 // 2951
A magyar piacot a vásárlóerő vagy a piac nagysága miatt releváns bármiféle szempontból vizsgálni? Vagy netán azért mert a céges beszerzések rendesen torzítják a piacot?
Kazes☻2017-02-17 00:12:50 // 2950
Nem haragszom... a magyarázat ott van az előző hsz.-ban. :)
redbull902017-02-17 00:04:43 // 2949
mi az Isten ez bmw x1..... rohadt csúnya már neharagudj :D
Piros Madaaar2017-02-16 22:07:05 // 2948
Amugy lehet venni olcsobban qv giuliat csak nem reklamozzak. Jelenleg nincs qv csak rendeles es varakozasi ido 5-6honap. Sk ban a listaara 75e eur a kezivaltosnak.
harom hete volt raktaron 3db egy het alatt elvittek azota nincs. Az olcsobb beszer ar feltetele hogy szalonba kell alljon 6honapig.mivel nem kaphato most igy a uj rendelesre is adnak kedvezmenyt. Csak megirtam hatha valaki szaladna venni egyet :-)
harom hete volt raktaron 3db egy het alatt elvittek azota nincs. Az olcsobb beszer ar feltetele hogy szalonba kell alljon 6honapig.mivel nem kaphato most igy a uj rendelesre is adnak kedvezmenyt. Csak megirtam hatha valaki szaladna venni egyet :-)
Kazes☻2017-02-16 18:30:15 // 2946
Szerintem is. Nem hiába volt egy cartárs bömösből fabrikált Kamallal a 100 éves rendezvényen! :)
BeeGee2017-02-16 18:08:04 // 2945
Kombi vs SUV
Prémium középkategória növekedés 2016 Q1-Q3 az előző évhez képest: +7%
Prémium kompakt, közepes SUV növekedés 2016 Q1-Q3 az előző évhez képest: +44%
Valszeg ebből indulnak ki a Fiatnál, nem a hagyományokból..
Prémium középkategória növekedés 2016 Q1-Q3 az előző évhez képest: +7%
Prémium kompakt, közepes SUV növekedés 2016 Q1-Q3 az előző évhez képest: +44%
Valszeg ebből indulnak ki a Fiatnál, nem a hagyományokból..
BeeGee2017-02-16 17:55:27 // 2944
Az Alfa igazi nagy baklövése az volt, hogy nem merték meglépni a Kamalt. Egy éves késéssel, de bőven ellenfele lett volna az X3-nak és hozta volna a 156 sikerét. Merem állítani, hogy ez az egy modell megmentette volna a pangástól a gyárat..
Béci Ɨ|ѯ2017-02-16 15:36:27 // 2943
Elég beszédesek a számok. Ez is azt mutatja, hogy kombi helyett már inkább SUV-ot vesznek az emberek.
Ollah2017-02-16 14:51:55 // 2942
A dízelnél már bebizonyosodott, most a benzinesnél is: a kisebb teljesítményű variáns(ok) a nagyobb teljesítményűek pusztán szoftveres lebutításai.
összes
A 2.2 dízelből 240, a 2.0 benzinesből 280 lovat csinálnak csak szoftveresen, és ez még csak a gyári 280 LE/400Nm szint; már korábban írták, hogy 320 ló körül várják a 2.0 benzinest. Meglátjuk.
benzines
összes
A 2.2 dízelből 240, a 2.0 benzinesből 280 lovat csinálnak csak szoftveresen, és ez még csak a gyári 280 LE/400Nm szint; már korábban írták, hogy 320 ló körül várják a 2.0 benzinest. Meglátjuk.
benzines
Giuntini2017-02-16 14:44:40 // 2941
Akkor hajrá előre! De remélem, a siker hozza a tradíciós modelleket is (nagy Alfa, kupé, cabriolet)! Egy biztos, és ezzel megnyugtatok mindenkit, azért mert nincs SW a Giuliából, nem mennék át egyik némethez sem, mert a Giulia szebb, és szerintem jobb mindegyiknél! Elviselném a berlinát!:(
Tedi2017-02-16 14:06:47 // 2940
Csináltam egy kis adatsort, csak, hogy fokozzam a kedélyeket :) Mind a magyar piacról szól, hivatalos adatok.
Összevetettem, hogy a Giulia kategóriájában mennyit adtak el az A4-es, a 3-as BMW és a C Merci limuzin és kombi változatából. M3, S4 és AMG nélkül.
Audi A4
limó: 305
kombi: 247
BMW 3
limó: 209
kombi: 80
Meci C-osztály
limó: 365
kombi: 94
Ehhez képest ugyanezen autók SUV változatából:
Audi Q3 (Q4 még nincs): 172 (a Q5 167)
BMW X3: 157
Merci GLC: 226
Szóval a magyar piac alapján az Audit leszámítva mindenki szignifikánsan több SUV-verziót ad el, mint kombit. Ha ezek után egy lövésetek lenne, ti melyiket választanátok felelős cégvezetőként?
Összevetettem, hogy a Giulia kategóriájában mennyit adtak el az A4-es, a 3-as BMW és a C Merci limuzin és kombi változatából. M3, S4 és AMG nélkül.
Audi A4
limó: 305
kombi: 247
BMW 3
limó: 209
kombi: 80
Meci C-osztály
limó: 365
kombi: 94
Ehhez képest ugyanezen autók SUV változatából:
Audi Q3 (Q4 még nincs): 172 (a Q5 167)
BMW X3: 157
Merci GLC: 226
Szóval a magyar piac alapján az Audit leszámítva mindenki szignifikánsan több SUV-verziót ad el, mint kombit. Ha ezek után egy lövésetek lenne, ti melyiket választanátok felelős cégvezetőként?
Abarai2017-02-16 13:21:40 // 2939
A reklámérték önmagában nem sokat ér, amíg nincs termék, amit el lehetne adni vele. Na ezért kell a SUV. Nekem se tetszik, de nem picsogok miatta, mert a) pénzt hoz a márkának, amiből még több modellt fejleszthetnek és b) van a palettán olyan Alfa is, amit szeretnék megvenni (évek múlva, használtan, szóval a márkának kb. tökmindegy. :))
Nem mellesleg a Giulia QV is jó visszhangot kapott, szóval a reklámértékre se lehet panasz.
Nem mellesleg a Giulia QV is jó visszhangot kapott, szóval a reklámértékre se lehet panasz.
Kazes☻2017-02-16 11:21:03 // 2938
Látom valamiért nagyon ágálnak az érzékszerveid ez ellen, és/vagy nem ismered talán az Alfa korábbi terveit, próbálkozásait. :)
Volt már szeretett márkánk fejében ilyen ötlet (a teljesség igénye nélkül) korábban is... talán többen is ismerik a Kamal verziót...
De volt sokkal régebben, amiből gyártottak is, a Matta... persze akkor még egyáltalán nem volt divat és rendvédelmi szervek állították csatasorba...
És közben volt még egy érdekes, ami nem annyira ismert talán, pedig szerintem jó lett volna a sok suzuki samuraj meg jimny helyett is...
Nos, ez az autó az Alfa Romeo Sportut, melyet az 1997-es 'Genfi Autószalonra' tervezte Bertone a kedvelt AR145-öt továbbgondolva, így született meg az első SUV modell, 4x4-es futóművel, 1970 cm3-es, 16 szelepes benzinmotorral (150Le) és egy ötsebességes manuális váltóval. A Sportut-ot egy teljesen hagyományos, sorozatgyártásra alkalmas modellként mutatták be. Már a neve is előre vetíti az autó tulajdonságait, ugyanis a „Sportut” -szabad fordításában - „tökéletesen sportosat” jelent.
Ez utóbbit megírtam anno (~2010) az Amorénak is... még nincs bent a típusok közt. :)
Szóval szerintem nem idegen a márkától és teljesen rendben van ezen törekvésük. Akinek nem tecc úgysem veszi majd, akinek meg tecc (reméljük ezek lesznek többen) veszik majd! :)
Volt már szeretett márkánk fejében ilyen ötlet (a teljesség igénye nélkül) korábban is... talán többen is ismerik a Kamal verziót...
De volt sokkal régebben, amiből gyártottak is, a Matta... persze akkor még egyáltalán nem volt divat és rendvédelmi szervek állították csatasorba...
És közben volt még egy érdekes, ami nem annyira ismert talán, pedig szerintem jó lett volna a sok suzuki samuraj meg jimny helyett is...
Nos, ez az autó az Alfa Romeo Sportut, melyet az 1997-es 'Genfi Autószalonra' tervezte Bertone a kedvelt AR145-öt továbbgondolva, így született meg az első SUV modell, 4x4-es futóművel, 1970 cm3-es, 16 szelepes benzinmotorral (150Le) és egy ötsebességes manuális váltóval. A Sportut-ot egy teljesen hagyományos, sorozatgyártásra alkalmas modellként mutatták be. Már a neve is előre vetíti az autó tulajdonságait, ugyanis a „Sportut” -szabad fordításában - „tökéletesen sportosat” jelent.
Ez utóbbit megírtam anno (~2010) az Amorénak is... még nincs bent a típusok közt. :)
Szóval szerintem nem idegen a márkától és teljesen rendben van ezen törekvésük. Akinek nem tecc úgysem veszi majd, akinek meg tecc (reméljük ezek lesznek többen) veszik majd! :)
Giuntini2017-02-16 10:13:48 // 2937
Akkor SUV gyártók leszünk? Szerintem az 500x-nek nem kéne házon belül ellenfelet adni! A Stelvio és az annál nagyobb SUV rendben van! De egy kicsinek mi értelme van??? Ezt a pénzt tényleg egy nagy Alfába, és valódi kupé-spider párosba kellene fektetni! Már a kéthengeres motor is egy vicc a MiTo-ban! Amikor úgy beszélnek a QV-ről, hogy egy Ferrari szedán, na ezt kell meglovagolni! Lehetne csinálni ismét egy olyan autót, mint a 8C, mert annak lenne valódi reklámértéke!
Béci Ɨ|ѯ2017-02-16 07:02:01 // 2936
Természetesen a Lexus-szal való összehasonlításkor nem a design-ra, vagy az egyéniségre gondoltam. Ebben az Alfa mindig is jóval a többiek fölött volt. Az eladási számokra utaltam azzal, hogy esetleg követendő példa lehetne.
Egyébként most olvastam, hogy Marchionne február 11-én Balocco-ban bejelentette, hogy érkezik majd egy a Stelvio-nál nagyobb és egy kisebb SUV is.
Egyébként most olvastam, hogy Marchionne február 11-én Balocco-ban bejelentette, hogy érkezik majd egy a Stelvio-nál nagyobb és egy kisebb SUV is.
Liquid2017-02-15 22:47:03 // 2935
A 156-ból biztosan több berlina fogyott mint SW, ez csak a 159-nél változott meg az aktuális európai trend miatt. Bár mostanság egyre több 159 berlinát látok...:)
De majd kijavít aki birtokában van az egzakt számoknak.
De majd kijavít aki birtokában van az egzakt számoknak.
Kazes☻2017-02-15 22:45:01 // 2934
Nekem is tetszik az SW, de gondolom egyelőre nem véletlenül nem készítenek ilyet jelenleg... mint anno az Alfetta, Giulietta, 75, 155 típusokból sem... pedig a tanulmányok, prototípusok szuperjól néztek ki!
Azt, hogy ki hova megy, úgyis önmaga dönti el... mint innen is páran átültek offfosokba ilyen-olyan okokból... :P Na, nehogy már egy Alfában nem lehet elférni? Kinek a pap... Sokaknak mégis csak sikerül és boldogan Alfáznak. :)
A szagemberek meg tegyék a dolgukat és a szépen bővülő kínálatból produkálják az eredményeket. Az, hogy most éppen egy SW-vel több vagy kevesebb... remélhetőleg Ők tudják. Nekem tetszik a jelenlegi paletta! :)
Azt, hogy ki hova megy, úgyis önmaga dönti el... mint innen is páran átültek offfosokba ilyen-olyan okokból... :P Na, nehogy már egy Alfában nem lehet elférni? Kinek a pap... Sokaknak mégis csak sikerül és boldogan Alfáznak. :)
A szagemberek meg tegyék a dolgukat és a szépen bővülő kínálatból produkálják az eredményeket. Az, hogy most éppen egy SW-vel több vagy kevesebb... remélhetőleg Ők tudják. Nekem tetszik a jelenlegi paletta! :)
Liquid2017-02-15 22:38:19 // 2933
Ezek ízlések és pofonok... kár vitázni rajta :)
A 156-nál nálam 100%-san kizárt volt az SW, a 159-nél ez lecsökkent mondjuk 80%-ra
Ami azt jelenti, hogy ha nem lett volna eladó 159 2.4 csak SW-ben akkor esetleg...
Szóval, lehet olyan is akinek nem előny a puttony, még akkor sem ha az átlag kombinál sokkal kulturáltabban néz ki.
A jelenlegi trend is inkább a SUV vonalat erősíti, és Európán kívül nem menő a kombi. Ha cuccolni kell akkor valami böszme pickup, suv akármi, azonkívül megvan ez a magasabban ülni jó hülyeség is, aminek azért van annyi alapja, hogy bizonyos életkor felett az emberek igencsak preferálják az ilyet. Mondjuk 60+, meg némi csípőprotézis, lásd Apósom (Mazda CX5, előtte volt neki is bukólámpás 323-asa...)
Márti is sokkal hamarabb elfogadna egy Stelvio-t mint egy SW-t, csak hogy ne menjek messze...
A 156-nál nálam 100%-san kizárt volt az SW, a 159-nél ez lecsökkent mondjuk 80%-ra
Ami azt jelenti, hogy ha nem lett volna eladó 159 2.4 csak SW-ben akkor esetleg...
Szóval, lehet olyan is akinek nem előny a puttony, még akkor sem ha az átlag kombinál sokkal kulturáltabban néz ki.
A jelenlegi trend is inkább a SUV vonalat erősíti, és Európán kívül nem menő a kombi. Ha cuccolni kell akkor valami böszme pickup, suv akármi, azonkívül megvan ez a magasabban ülni jó hülyeség is, aminek azért van annyi alapja, hogy bizonyos életkor felett az emberek igencsak preferálják az ilyet. Mondjuk 60+, meg némi csípőprotézis, lásd Apósom (Mazda CX5, előtte volt neki is bukólámpás 323-asa...)
Márti is sokkal hamarabb elfogadna egy Stelvio-t mint egy SW-t, csak hogy ne menjek messze...
Giuntini2017-02-15 22:30:11 // 2932
Baromi jól néz ki a Giulia, ezt már megállapítottuk, elképzelhető, hogy nem lehet kihozni belőle egy annyira mutatós SW-t, mint az elődöknél. A hagyomány pedig az Alfánál van! Mert ezt a kategóriát, az "életmód kombit" az Alfa találta ki, ők építettek először ilyen autót. Tehát a hagyomány megállja a helyét! A kérdésem! Akiknek ez a jellegű karosszéria tetszik, és 159 SW, 159 SW volt, az menjen el a BMW-hez, mert ők kínálnak ilyen jellegű autót.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.