berobbantam2018-01-24 21:24:15 // 3810
A praktikumot kell alárendelni a kinézetnek.Ha jol mutat bármilyen nyűg elnézhető.Evvel nem leszólom a stelviot de én se vagyok SUV párti😀
Piritu - 1.000.0002018-01-24 21:10:11 // 3809
van, akkor már csak a száma kellene, de rákeresek...
'''''2018-01-24 21:02:00 // 3808
Asszony azt mondja,Navon.Van ilyen? :-)
Piritu - 1.000.0002018-01-24 20:59:15 // 3807
Megköszönném, mert valami hasonló dascam megoldást keresek. Ha még navigálás közben is tud felvenni, az nagy királyság lenne!
'''''2018-01-24 20:57:20 // 3806
Holnap megnézem neked mert nem is tudom fejből! :-)
Igen kamera ként is működik.
Igen kamera ként is működik.
Piritu - 1.000.0002018-01-24 20:54:40 // 3805
A navi típusa érdekelne, mert ha jól láttam kameraként is üzemelt.
'''''2018-01-24 20:53:31 // 3804
Biztosra mentem! :-)
Robi beállította a visszautam a kocsi naviján de biztonság kedvéért beindítottam a másikat ellenőrzés képpen.Nem volt gond az autó navijával,jól mutatott mindent.
Robi beállította a visszautam a kocsi naviján de biztonság kedvéért beindítottam a másikat ellenőrzés képpen.Nem volt gond az autó navijával,jól mutatott mindent.
Piritu - 1.000.0002018-01-24 20:49:32 // 3803
Már kérdezni akartam, hogy milyen navi volt a műszerfal tetején ?
'''''2018-01-24 20:47:22 // 3802
Egy BMW-s haverom hívott más ügyben.Hallott az új vasamról de egyből azzal jött,hogy ennyi pénzért már érintő képernyős modernebb rendszer kellene bele.
Giuntini2018-01-24 19:47:07 // 3801
Gondolom bárhol elmész vele, mindenhol felkapják a fejüket. Az a hang! Kíváncsi vagyok, mikor becsülik meg a QV-t legalább úgy mint az M3-at.
tirex2018-01-24 19:31:51 // 3800
Köszi! 155lovas hogy szokjam a benzingőzt! :)))) A Giulia qv-t mindenhol megcsodálják nem csak a környéketeken! Autóipari remekmű, meghajolok az Alfa előtt ezért a csodáért! Egyébként 10 emberből 9 azt se tudja hogy létezik, csak néznek a szájukon mikor mesélek róla, hát még ha kép is van! :)))
'''''2018-01-24 19:17:45 // 3799
Na,gratula hozzá!
Igazából egy egy éves M3 szerintem még sokkal drágább is.Majdnem a felével.
Itt a környéken egyenlőre mindenki megnézi.Nem tudok úgy tankolni,boltba menni,hogy ne állna valaki mellém és kérdezősködne.15.000fős városban lakom.Szinte ismeretlen emberek írnak rám,hogy csak had nézze meg a gyerek az autót.Az ismerősöket meg már nem is említem.Minden napra jut pár tesztkört kérő amit persze szívesen teljesítek is. :-)
Szóval egyre jobban tetszik de azért mert élvezem magát az autót és nem azért mert mások előtt akarok felvágni!
Igazából egy egy éves M3 szerintem még sokkal drágább is.Majdnem a felével.
Itt a környéken egyenlőre mindenki megnézi.Nem tudok úgy tankolni,boltba menni,hogy ne állna valaki mellém és kérdezősködne.15.000fős városban lakom.Szinte ismeretlen emberek írnak rám,hogy csak had nézze meg a gyerek az autót.Az ismerősöket meg már nem is említem.Minden napra jut pár tesztkört kérő amit persze szívesen teljesítek is. :-)
Szóval egyre jobban tetszik de azért mert élvezem magát az autót és nem azért mert mások előtt akarok felvágni!
tirex2018-01-24 14:04:24 // 3798
Hát igen! Az alfa lényegében a semmiből bedobott egy négyajtós Ferrarit! Zseniális húzás volt! Megvettek engem is kilora! Egy M3 volt az álmom, de már kb leszarom. Alfa az isten. :)) Vettünk is a páromnak mindjárt egy tbi Mitot! :)))
Giuntini2018-01-24 13:43:39 // 3797
Ez olyan autó, ami soha nem fog veszíteni a presztizséből. Mikor eladnád, akkor már csak zümmögőkből lehet válastani. Az meg kinek kell! Szerintem ez az egyik utolsó mohikán, a valódi autóépítés megtestesítője.
tirex2018-01-24 12:56:35 // 3796
Azt jól elk.rtam, ne emlékeztess már rá. Bár ha nálam lenne most kihívnak egy versenyre és megbüntetném a Pirosszkát pár deci gázolajbó!!!! :)))) Ismerős a duma?!! :))))
'''''2018-01-24 12:51:22 // 3795
Köszi!
Ha eladó lesz,szólok!Bár a fekete 159-et sem vitted el! :-)
Ha eladó lesz,szólok!Bár a fekete 159-et sem vitted el! :-)
tirex2018-01-24 12:39:25 // 3794
Baszki, a múlthéten kérdeztem mikor lesz qv erre most nézem hogy már ott áll a garázsodban a Pirosszka! Hát kurva irigy vagyok! Sok-sok balesetmentest kivánok! Az évszázad autója nálam! Eszem megáll! :)))
Jani72122018-01-24 11:33:24 // 3793
A àllàsban nekem teljesen jol viselkedik, a fèk ès a hozzà tartozo elektronikak jol vegzik a munkajukat
'''''2018-01-24 10:18:06 // 3792
Nem hiszem,hogy egy normális téli gumival gond lenne a téli használata a Giuliáknak.
Azért a négykerekessel biztos egyszerűbb az élet de ahol egy hátsó kerekes bömös elmegy ott a Giulia is el kell,hogy menjen.Szerintem inkább a gumi a fő kérdés.
Azért a négykerekessel biztos egyszerűbb az élet de ahol egy hátsó kerekes bömös elmegy ott a Giulia is el kell,hogy menjen.Szerintem inkább a gumi a fő kérdés.
dyRo2018-01-24 10:03:18 // 3791
Sziasztok!
Bocs, ha már volt: Julis hogyan birkózik meg ezekkel a mostani csúszós utakkal? Most nem a nagy sebességgel az alföldön típusú helyzetekre gondolok (meg nem is a q4-re), hanem pl a budai meredek kisutcákban félig letakarított helyzetekre. Rendben van az elektronika, vagy a mediterrán környéken történt nevelkedésnek köszönhetően azért zavarba jön? Azt mondják bmw-ből is többet adnak el összkerekes verzióban, úgyhogy egyáltalán nem cikizés, csak érdekelne a véleményetek!
Bocs, ha már volt: Julis hogyan birkózik meg ezekkel a mostani csúszós utakkal? Most nem a nagy sebességgel az alföldön típusú helyzetekre gondolok (meg nem is a q4-re), hanem pl a budai meredek kisutcákban félig letakarított helyzetekre. Rendben van az elektronika, vagy a mediterrán környéken történt nevelkedésnek köszönhetően azért zavarba jön? Azt mondják bmw-ből is többet adnak el összkerekes verzióban, úgyhogy egyáltalán nem cikizés, csak érdekelne a véleményetek!
Giuntini2018-01-24 09:40:29 // 3790
Remélem, ha kiviszed egyszer a vasat a Hungaroringre, elhívsz engem is, mert életem legnagyobb élménye lenne:)))
Viszont ami lejött nekem a Giuliából, legalábbis a QV-ből ez alatt a rövid kör alatt. A 180 lovas dízel az egy más autó, azt vezettem, egy bolondbiztos autó. Annak idején, mikor vezettem a Ferrarit, az jött le belőle, hogy mennyire kezes. Odaléptem a gáznak, és sportkocsihoz mérten jóindulatúan viselkedett. És nem elektronikával agyonpakolt Ferrari volt, mert a 360 Spider egy tizenötéves fejlesztés. Nagyon jól érezhető, és kontrollálható autó volt, és ha nem csináltál valami egetverő hülyeséget, az autó nem büntetett. Éreztem, hogy mikor avatkozott bele az elektronika, de a legvégén. Persze annak az építése teljesen más koncepció volt, középmotorral, a hátulja sokkal kontrollálhatóbb volt. Ahogy ott hátul ültem, éreztem, a QV azonnal büntet. Úgy emlékszem, az a Ferrari, épphogy elérte a 400 lovat. Ez a négyajtós "családi" autó erősebb, egy brutál középmotoros sportkocsinál. Hihetetlen! Ez az autó valóban egy versenyautó, és Race üzemmódban olyan kvalitásokat követel, amit csak egy pilóta tud kiaknázni igazán. Szép az Alfától, hogy gyártanak egy ilyen autót, de a mi belátásunkra bízzák, hogy vezetjük. Sajnos vannak olyan emberek, akik nem veszik ezt tudomásul. Ahhoz viszonyítva, hogy milyen rövid ideje van QV, és nem sokat gyártanak belőle, rengeteg törött van. Az egyik elsőt, amit Mo-n eladtak, azt is padlóra küldték. Én nagyon boldog vagyok, hogy neked sikerült megvalósítani az álmod, de nagyon vigyázzál rá, mert ez nem egy egyszerű autó. Ez valóban egy ékszerdoboz, amit csak simogatni lehet!
Viszont ami lejött nekem a Giuliából, legalábbis a QV-ből ez alatt a rövid kör alatt. A 180 lovas dízel az egy más autó, azt vezettem, egy bolondbiztos autó. Annak idején, mikor vezettem a Ferrarit, az jött le belőle, hogy mennyire kezes. Odaléptem a gáznak, és sportkocsihoz mérten jóindulatúan viselkedett. És nem elektronikával agyonpakolt Ferrari volt, mert a 360 Spider egy tizenötéves fejlesztés. Nagyon jól érezhető, és kontrollálható autó volt, és ha nem csináltál valami egetverő hülyeséget, az autó nem büntetett. Éreztem, hogy mikor avatkozott bele az elektronika, de a legvégén. Persze annak az építése teljesen más koncepció volt, középmotorral, a hátulja sokkal kontrollálhatóbb volt. Ahogy ott hátul ültem, éreztem, a QV azonnal büntet. Úgy emlékszem, az a Ferrari, épphogy elérte a 400 lovat. Ez a négyajtós "családi" autó erősebb, egy brutál középmotoros sportkocsinál. Hihetetlen! Ez az autó valóban egy versenyautó, és Race üzemmódban olyan kvalitásokat követel, amit csak egy pilóta tud kiaknázni igazán. Szép az Alfától, hogy gyártanak egy ilyen autót, de a mi belátásunkra bízzák, hogy vezetjük. Sajnos vannak olyan emberek, akik nem veszik ezt tudomásul. Ahhoz viszonyítva, hogy milyen rövid ideje van QV, és nem sokat gyártanak belőle, rengeteg törött van. Az egyik elsőt, amit Mo-n eladtak, azt is padlóra küldték. Én nagyon boldog vagyok, hogy neked sikerült megvalósítani az álmod, de nagyon vigyázzál rá, mert ez nem egy egyszerű autó. Ez valóban egy ékszerdoboz, amit csak simogatni lehet!