Szia Mindenki!
Tudom, hogy ízlésekről nem lehet vitatkozni,de most nem feltétlenül nekünk, fanatikus Alfásoknak kellett megfelelniük, hanem az "átlag" ízlésű vásárlóknak. Mert ha több ember ízlésének megfelel, többet adnak el belőle, így több pénz lesz majd "Alfásabb" autókat is építeni, mint pl. a 4C...
Emlékezzünk csak cartársak a tényleg gyönyörű 159 eladási számaira csendben...
Így már értem és elfogadom hogy elől miért a nagyok a tuninglyukak (Peugeot "nagy száj"), oldalról miért BMW M3, a golfütő fazonú hátsóablakkal együtt, hátulról meg miért Audi. Reméljük sok német vásárlót fertőznek meg vele! :-)
Persze, egy vérforraló dizánra voltunk kiéhezve évek már óta, de ez most szerintem, főleg anyagi okok miatt még nem az a pillanat.
Én majd az új Spiderre leszek kiváncsi, mert az eleve rétegmodell lesz. Na, ott majd tessék kiégetni a retinámat a talján formákkal!!!
Ebből meg jó sokat adjanak el, hogy legyen újra nimbusz, pénz, paripa, fegyver... :-)
HaNGyA2015-06-24 19:42:31 // 212
Haddel2015-06-24 19:40:40 // 211
Én szerelmes lettem bele,már tudom mire fogom cserélni a 159-et.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-24 19:37:18 // 210
jó lesz ez, végre növeltek a tengelytávon ez belül sem lesz kicsi, mondjuk a 159 veri kinézetre de ez sem rossz....
TUYUNGA2015-06-24 19:32:43 // 209
Végre!!! Ez az auto rendben van!!!
Norby2015-06-24 19:29:04 // 208
vm2015-06-24 19:22:19 // 207
Én úgy gondolom, kurva nagyot téved, aki azon fanyalog hogy a BMW-re hasonlít. Úgy néz ki, ahogy a Giulia-nak ki kell néznie 2015-ben. Elegáns, agresszív, dinamikus, beszaratós forma. Max azon sajnálkozhatunk, hogy a Bimmer ezt már megépítette, míg az olaszok tötymörögtek.
Én kezdek spórolni...
Én kezdek spórolni...
Chianti2015-06-24 19:16:10 // 206
Tényleg kitettek magukért az olaszok! Habár vannak apró bosszantó részletek, amiket még szokni kell (első légbeömlők mérete, a műanyag drótkerítés a krómozott scudetto helyett, valamint az Audis hátsó fertály) de összességében azt kell mondjam tetszik a vas és remélem a további modellek is hasonlóan egyediek, különlegesek, ugyanakkor picit elérhetőbbek lesznek az átlag vásárló számára is.
GTPeti2015-06-24 19:13:59 // 205
ystuc2015-06-24 19:10:28 // 204
Nekem tetszik. Bár SW párti vagyok, asszem kibékülök a sedannal is. Kéne. Ja, nem... Kell! :-)
GTPeti2015-06-24 19:09:35 // 203
Hmm... A KERS is fékezéskor "töltődik". Remélem hamarosan megtudjuk, mi ez az int. fék.
GT Ɨ|ѯ2015-06-24 19:06:24 // 202
és beindult:-))
motorhang pipa
motorhang pipa
Tedi2015-06-24 19:06:15 // 201
Az az integrált fékrendszer volt asszem. KERS-nek semmi nyoma.
Tedi2015-06-24 19:05:40 // 200
Beletettem a hivatalos videót, de az alfaromeopress ép haldoklik, legyetek türelmesek vele :)
Itt van egy direct link is, ha nem működne nálunk
Itt van egy direct link is, ha nem működne nálunk
GTPeti2015-06-24 19:04:54 // 199
Mi a helyzet a KERS-sel? Mintha mutogatott volna valami doboz szerű valamit, de nem tudom hogy az az volt-e.
GTVili2015-06-24 19:04:35 // 198
Azért valószínűleg egy hasonlóan motorizált M-es bömbi,vagy AMG szervize is hasonló árkategória.....
BeeGee2015-06-24 19:00:12 // 197
Jogos, tényleg! Az Audi - Lambo kombóról elfeledkeztem :)
GTPeti2015-06-24 18:57:48 // 195
Szerintem ez olyan lesz, mint a Lambo motor az Audikban. Ott nem szárazkarteres. Kizárt, hogy az inspekció ugyanannyiba kerüljön. De ez csak magánvélemény.
Tomi1472015-06-24 18:55:14 // 191
Jöjjenek már azok a belső képek! :-)
BeeGee2015-06-24 18:55:09 // 190
Én is arra tippelek.
De az a Ferrarira nézve nem gáz, hogy ugyanazt a motort a töredékéből szervizelik?
De az a Ferrarira nézve nem gáz, hogy ugyanazt a motort a töredékéből szervizelik?
Tomi1472015-06-24 18:53:43 // 189
Nálam lefagyott a stream, tudnátok segíteni?
GTPeti2015-06-24 18:51:46 // 188
Szerintem egy jobban motorizált BMW-nél nem lesz drágább. (Ami nem kevés pénz...)
Tedi2015-06-24 18:50:04 // 187
Én nem emlékszem :D
BeeGee2015-06-24 18:50:03 // 186
Ezen töprengek:
Egy akármilyen Ferrari kötelező szervize ott kezdődik, hogy 1000 EUR és még csak beparkoltak vele. Viccet félre téve, 1500-3000 EUR egy mezei olajcsere. Tippre (tudja valaki h mennyi?)
Namost, ha a csúcsmotor Ferrariból jön, a karbantartást nem csinálhatnák meg 500 EURból. Vagy igen?
Egy akármilyen Ferrari kötelező szervize ott kezdődik, hogy 1000 EUR és még csak beparkoltak vele. Viccet félre téve, 1500-3000 EUR egy mezei olajcsere. Tippre (tudja valaki h mennyi?)
Namost, ha a csúcsmotor Ferrariból jön, a karbantartást nem csinálhatnák meg 500 EURból. Vagy igen?
Piritu - 1.000.0002015-06-24 18:49:28 // 185
Volt már olyan topik, ahol a nyitás után 4 órával már több mint 180 hsz volt? :-DD
Normeen2015-06-24 18:47:25 // 183
istenkirály a cucc :)
Szuszika2015-06-24 18:47:00 // 182
Gyönyörü az biztos, de valóban nekem is eléggé BMW-re hajaz külsöleg. És valahogy nekem hiányzik az agresszivitás "tekintetéböl" mint ahogy az a 159-nél megvan. De mind e mellett, tárt karokkal fogadnám és örülnék neki mint majom a farkának :D Igyis gyönyörkodom benne. Szóval igy nincs vele gond, föleg az eröforrással. Pályán kéne kiproálni azt a 510 lovacskát. :)
Tomi1472015-06-24 18:44:42 // 180
FORZA GIULIA! FORZA ALFA ROMEO!!!!!!
Azurherceg2015-06-24 18:43:26 // 179
En is imadom. A belsejet meg varom, bar az is elegge bmw-s. Nem baj, legyen sikeres! Most az a legfontosabb szerintem.
Tedi2015-06-24 18:39:13 // 177
No, elvileg leírtam mindent, amit tudni lehet. Itt a cikk. A beltérről a hivatalos képekre még várunk.
Tomi1472015-06-24 18:36:56 // 176
Nekem nagyon bejön! Kezdem töltögetni a malacperselyt! :-)
GT Ɨ|ѯ2015-06-24 18:35:27 // 175
Hát le a kalappal:-)
csipetnyi Mustang érzés is oldalról az elejéig, nagyon talált, ez be fog jönni az tuti
csipetnyi Mustang érzés is oldalról az elejéig, nagyon talált, ez be fog jönni az tuti
SzJanos2015-06-24 18:34:35 // 174
Kicsit olyan érzésem van, hogy német és holland fantáziadús embereknek tervezték ezt az autót. "Az alfának különböznie természetes"... csak sajnos ez pont beolvad inkább. Az első fehér képen pont olyan mintha egy BMW-t látnék. Hol vannak a legendásan szép Alfa felnik?
Tedi2015-06-24 18:32:37 // 173
Na erre leszek kivi: elektronikus hengerlekapcsoló rendszer. Nem mertem a fordításba beleírni, mert voltam biztos benne, hogy jól értettem. Ezek szerint igen. :)
Azurherceg2015-06-24 18:32:01 // 172
Szerintem a maci facenel minden jobb. Nekem nagyon bejon. Az Alfa az ismert helyzeteben nem tehette meg, hogy nagyot kockaztasson. Ez tetszeni fog az olaszoknak es a nemeteknek is. El kell adni most a markat. A Giulietta nem jott be. Ennek muszaj sikeresnek lenni!
Halesz2015-06-24 18:31:31 // 171
Tedi2015-06-24 18:31:20 // 170
Köszi, közben javítom őket, ahogy haladok előre :D
.......................2015-06-24 18:30:04 // 169
karira ezt kérem a mikutól
emGéza2015-06-24 18:29:48 // 168
Engem a 159-es jobban elkápráztatott vala (a mondatvégi írásjelen még gondolkodnom kell )
Norby2015-06-24 18:29:11 // 167
Igen, azoknál nekem is jobban tetszik.
.......................2015-06-24 18:29:04 // 166
Putyesz2015-06-24 18:28:33 // 165
Nekem pont a fara audis kicsit... Úgy tűnik hogy most technikai újításokra koncentráltak inkább! Ami persze nem baj... Sőt, kellett már az alfának ez fejlődés!
AdiArsenal2015-06-24 18:28:23 // 164
Szép autó, de valahogy egy MiTo vagy Giulietta egyedibb konstrukció, ezért nekem jobban is tetszenek
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.