Fórum >> Típusok >> Giulia

VKG231!!! (156+75)2018-08-04 14:25:50 // 5371
Hát én a helyedben most nyugodnék meg :-)))
R33Z2018-08-04 13:29:56 // 5370
Újonnan vetted az autót? Te tetted bele azt a 30k-t, mennyire használtad keményen (pályanapok stb)? Arra vagyok kíváncsi mennyire ismeretes az előélet.

Aggasztó, hogy 30k-nál ilyen előfordul, de szerencsére nem sok ilyen hibáról olvasni. Egyébként már a turbós M blokkok sem örök élet meg egy nap... 70k körül már szokott gond lenni azokkal is, persze ez mindig erősen függ a használattól.
Illúzióim nincsenek, olyan motorok, mint az RB26DETT, vagy 2JZ-GTE, már nem lesznek...

Az a bizonyos tesztautó már sokat megélt, azt hiszem talán törve is volt :S Érdekel nagyon a QV téma mert jövőre szeretnék szert tenni egyre én is.

Szakszervíz... na én pl. ettől rettegek a legjobban...
Chabbi2018-08-04 12:43:19 // 5369
Egyébként nem is engedném hogy javítsák a motort!
Hiszen garis az autó...
De felmerül egy kérdés, ha már lejár a 2 év gari és másnál is jelentkezik hasonló probléma, akkor mi van?
Chabbi2018-08-04 12:42:07 // 5368
Hogy lehet egy ilyen motort szarrá hajtani? főleg 30000 km alatt?
Akkor egy 510 le motorral hogy közlekedjen az ember? Mégsem várhatja el a gyár, hogy mindig eco módban használjuk :)
Egyébként úgy tudom, hogy van egy ugyanilyen kézi váltós tesztautó is, amit újságírók is hajtottak, abban több van, mint az enyémben. Na és ők aztán nem kímélik...
Olaj, mivel szakszervízben történt legutóbb az olajcsere, gondolom gyári olajat tettek bele :)
VV62018-08-04 12:26:28 // 5367
És milyen olaj volt benne? ;)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-04 12:10:44 // 5366
a személyes véleményem egyébként szerintem szarrá hajtották azt a blokkot... örülj neki, hogy cserélik és nem javítják
WebM2018-08-04 10:29:57 // 5365
Nyilván senki sem örül az ilyesminek, de a motorcsere szerintem a lehető legtisztább alternatíva, ennél jobb lehetőséged szerintem nincs. 30k nem nagy futásteljesítmény, szerintem ez érdemben nem befolyásolja az autó értékét, lesz egy új motorod egy szinte új autóban. :) Sajnálom, reméljük, hogy hamar visszakapod!
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-03 22:24:31 // 5364
Inkább érték növelő most indul nulláról...
Chabbi2018-08-03 22:17:06 // 5363
Sziasztok!
Tegnapi nap értesültem a QV-mról, hogy motort kell benne cserélni végül. Sajnos ez további procedúrával jár :(
Kérdés hogy mi volt a baj?
Nos, a hengerfejet leszedték, és az egyik hengersornál az első dugattyúnak van egy önálló mozgása. Ezt hogy mi okozta, azt nem boncolgatták (csapszeg vagy csapágy ki tudja). Mintha nem kapott volna olajzást az az egy henger.
Szerintetek ez most mennyire vehető be egy komoly értékcsökkenésnek egy ilyen autónál?
Tudom, hogy örülnöm kellene, DE...
Kapok új 0 km-es motort (sajnos csak motor, minden egyéb sallangot át kell szerelni), amit szintúgy be kell járatni, de attól az autóban még 30k lesz :(
Viszont ha a későbbiekben meg szeretnék válni tőle (nincs szándékomban, de ...), akkor valaki nézné jó szemmel ezt a motor cserét?
Plusz, ha a 2 év gari után jár így valaki, akkor annak ki kellene fizetnie az új motort, vagy álljon neki szétszedni a dugattyúkat?
Elég sok kérdés van bennem?

Annyira szerettem volna elmenni Zánkára, ahol sajnos nem lehettem ott, és úgy érzem, hogy most a KUL is képlékennyé vált :(
Szerintetek?
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-03 21:55:59 // 5362
Most nézem a dátumot.. frankón sikerült a lányom névnapjára tenni, úgyhogy a családon múlik, hogy szombatot vagy vasárnapot szavaznak meg névnapozásra. Szóval ez is bizonytalan sajnos..
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-03 21:52:28 // 5361
Mindkettő tervben, de még egyik sem biztos. A Gyöngyös egyre neccesebb, lesz egy ide-oda repkedős utam, nem biztos hogy 26-áig visszaérek. KUL meg még nagyon messze van. Ha tudok megyek! :-)
'''''2018-08-03 19:41:09 // 5360
Mondjuk Gyuri egyikre sem jelentkezett eddig! :-(
'''''2018-08-03 19:39:44 // 5359
Az nekem még kérdéses.Mármint,hogy eljutok oda! :-)
Kazes☻2018-08-03 19:31:20 // 5358
Gyöngyös előbb lesz! ;)
'''''2018-08-03 19:25:04 // 5357
Gyere le a KUL-ra hátha átcsábítlak a Giuliára. :-)))
Kazes☻2018-08-03 12:44:52 // 5356
Galádkodjál csak...! :D
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-03 12:39:04 // 5355
.. Quattroporte :-DDD
Kazes☻2018-08-03 12:36:46 // 5354
Kinek mi... ugye! Mert hát a Monti is klafi, de kinek a pap, kinek a... :D
Kazes☻2018-08-03 12:33:27 // 5353
5349. hsz. :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-03 12:31:45 // 5352
Persze, értem :-) Erre viszont tényleg hobbi kategóriás Alfa kell. Ha 10 milla is áll benne, inkább egy Montrealban álljon. :-)
Forsberg2018-08-03 12:28:06 // 5351
Ez igaz, de az nem egy 10 milliós kocsi. :)
Kazes☻2018-08-03 12:14:23 // 5350
Azért a vége érdekes... hisz mégiscsak ott áll a Barchetta a garázsba...! :)
Kazes☻2018-08-03 12:13:25 // 5349
Most nem a carrtársat akartam konkrétan kipécézni, csak számomra furcsa, ugyanis nem az első ilyet olvasom, hogy szeretett Alfám eladó céges autó érkezése miatt! Számomra ez a kissé felfoghatatlan... Ok, hogy egész héten odamegy a cégessel, ahova akar stb. De számomra legalábbis lenne és volt (hasonló esetben) legalább hétvégén beülni a saját Alfámba és hajtani egyet... meg talikra járni. :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-03 10:58:13 // 5348
Szerintem aki erősebben gazdasági szemléletű, az így gondolkodik, eladja. Percenként ketyeg a veszteség azon, hogy ott áll egy 10 millás érték feleslegesen. Persze van az az anyagi háttér, ahol ez már tökmindegy, de jellemzően nem multicég alkalmazott aki már ott jár :-)
Forsberg2018-08-03 10:02:07 // 5347
Ok, hogy álom autó, de azért álljon otthon, hogy néha menj vele egy karikát?
Közben meg az ára rohamosan esik. Ha van egy céges sedan-od, akkor felesleges egy saját is, még ha az sokkal jobb is mint a céges. Ha megszűnik a munkád, akkor is vehetsz saját autót. Céges mellet tényleg egy hobbi autó jó, ami jelentősen eltér stílusban a cégestől. Egy erőgép, coupe, cabrio, sportkocsi, terepjáró, busz, villamos stb. De hangsúlyozom, ez az én véleményem. Mindenki azt csinál ami neki jó.
zgi5212018-08-03 09:49:20 // 5346
kicsit elkanyarodtunk a Giuliától, de a mai hektikus világban senki nem lehet biztos a melóhelyében. most épp a cégautóra fókuszálok, annak vajh meddigi birtoklására.

nekem, ha van egy nullszaldós autóm, azért lehet kivárok x időtt, mielőtt "eldobom".

nem egy skodáról, vagy egy astráról beszélünk ugye. hanem egy sokaknak bakancslistás álomautóról.

de az elején említettem, nem szabad senki felett pálcát törni, mert nem ismerjük az egyéni körülményeit.

nyilván , ha x évig törleszteni kellene, hát menjen a lecsóba persze.
RomeoOne2018-08-03 09:49:18 // 5345
Bár ott dolgoznék. Mentem múltkor az ügyfélszolgálatra. Persze pont nem volt fogadási idő. Heti 4 nap az ügyfélszolgálat, azokból 3 nap 6 órás, a péntek meg csak 4. Ezeknek csak megszületni volt nehéz :DDD
Forsberg2018-08-03 09:43:50 // 5344
Ha tetszik, ha nem, teljesen felesleges egy ilyen autót megtartani cégautó mellett.
A tesómnak és a feleségének is cégautója van. Ugyan van km megkötés, de autónként havi 2000km. Afölött is mehet, de akkor valamennyit kell fizetni a naftába. Na most, van havi 4000km amit mehetnek egy hónapban. Kb. 5km-re laknak a munkahelytől. Ők is eladták a saját kocsikat, teljesen felesleges arra, hogy a garázsban álljanak. Egy Barchetta van még hobbicélra és ennyi.
zgi5212018-08-03 09:42:50 // 5343
ez attól függ, hogy a cég tulajdonolja e, akkor lehet. de lízingnél biztosan szerződésben rögzítik a havi/éves futásteljesítményt.

és manapság egyre kevésbé tuljadonolnak, mert a lizingelt autó alacsonyabb költséggel. jár.(nem részletezném)

a legtöbb helyen a fizuból is levonnak x ft havi díjat, nem is keveset.
ha pl. 50e/hó a levonás már érdemes elgondolkodni, hogy azt saját részre törleszted, vagy dobod be a cégednek. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-03 09:39:21 // 5342
na jah a NAV-nál van lé mindenkit lehúzkodtok :D :D :D
RomeoOne2018-08-03 09:36:08 // 5341
A mi cégünknél korlátlan használat van, sztem még külföldön is. Igaz nem multi, hanem állami.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-03 09:33:37 // 5340
a számok mást mutatnak ahogy látom, én nem vagyok a delej ellen sajnos ez politika direkt hazavágják őket... az én esetemben a SUV-nál nem igazán látok különbséget a fogyasztás között az Evoque 9,5-10L-et evett kb ennyit fog enni 6e km múlva a Stelvio is szóval felesleges delejt vennem.
a legtöbb céges autót itthon korlátlanul használhatják belföldön azért az elég nagy anyagi segítség...
zgi5212018-08-03 09:21:57 // 5339
én meg úgy látom nemigen megy le a dízelek ára sem. hidd el, ha lecseng a hiszti a mesterségesen keltett botránnyal kapcs.ban megint egálba kerül a benzin vs. dízel, sőt!

fura ez a dizel útálat, pedig a 450Nm tol rendesen az 5 literes fogyi mellett.
bent ülve pedig senki nem hallja, hogy "ez dízel..?" :P

egyébként manapság ma már nem olyan laza a cégautós használat, mint tizen-huszon éve.
a legtöbb flottalizing autóban gps követő modul van, sokszor az ügyfél nem is tud róla. :)

meghatározott futásteljesítmény stb.
most ne a Te cégedben, hanem multikban gondolkodj.

én is használok céges autót,szerencsére ez redukálja a sajátban keletkező km-t.
eddig sosem kérdőjelezték meg az igazolt márkaszervizes számlákkal, hogy relatíve kevés a km bennük. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-03 09:07:33 // 5338
mi furi? Minek megtartani, ha ott az ingyenes céges autó főleg, ha pl 7végén is használhatja korlátlanul... 5 év múlva meg senki nem hinné el, hogy 25e km van az autójába meg gombokért tudja eladni, bár delejt szerintem így is nehéz jó áron eladni megnéztem pl a svájci vonalat 7,5-8 mihály egy 1 éves Giulia papírozással a benyás meg 10 környéke nem kicsi a különbség....
zgi5212018-08-03 08:58:08 // 5337
Sztem is, szeretné ha jó helyre kerülne. Ez ugye nem mindenkiről mondható el -most függetlenítsünk az autóbuzerátoroktól. :)
zgi5212018-08-03 08:56:48 // 5336
..és,sajnos már a lizing lejártakor sincs elővásárlási jogod. legalábbis nálunk, már nincs. :( ennél sokkal, de sokkal nagyobb üzlet ez. persze lepukkantat megvehetsz aukción, de az kinek kell.
TtK2018-08-03 08:53:41 // 5335
Szerintem ez pozitív üzenet. Nem azért adja el, mert csalódott benne.
zgi5212018-08-03 08:53:30 // 5334
Kizárt, hogy a Te autódat egy multi átvegye lizingre. Ez annál nagyobb üzlet nekik. :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-03 08:49:59 // 5333
Ha ingyen autózol egy új, vagy majdnem új középkategóriással, minek fenntartani egy 10 millás autót? Én se tenném. Esetleg megpróbálnám lízingeltetni a vadi új Alfámat a céggel :-) Persze erre nem nagy az esély hogy belemennek. Amúgy hogy királyság e, nem tudom. A cégnek nem kis összeg egy ilyen autó, nyilván annak adják, aki aztán rohangálhat éjjel nappal vele. Én ilyenre már nem vágyom :-)
zgi5212018-08-03 07:14:07 // 5332
Sztem ne törjünk pálcát más felett, lehet Ő úgy gondolja ez pozitív jellemző.
És valszeg meg van az oka is miért adja el.
És nem, nem a céges a legjobb, hanem az Alfád. :-)

Más kérdés, hogy nálunk bizonyos beo. felett lehetett márkát, típust választani. Na akkor megjelent egy pár Gilulietta.. A tudatlanok persze akkor is Astrát és Skodrát választottak.
Kazes☻2018-08-02 22:57:55 // 5331
Számomra ez rejtély...
Piritu - 1.000.0002018-08-02 22:47:52 // 5330
én is ismerek olyan Alfást, aki a céges autó érkezésekor nagyon gyorsan megszabadult az Alfától...
Az más kérdés, hogy sose írnám be a hirdetésbe.
Kazes☻2018-08-02 22:38:23 // 5329
Ez jó...! :D
Kazes☻2018-08-02 22:38:11 // 5328
El tudom képzelni...! :D No, de akkor is... nekem furi.
Kazes☻2018-08-02 22:31:58 // 5327
De pláne...!
gecsa2018-08-02 21:55:26 // 5326
Skoda motor vígan kotor! :D
Piritu - 1.000.0002018-08-02 21:17:16 // 5325
Nem nagyon van jobb autó, mint a céges autó :-DD
zgi5212018-08-02 21:12:10 // 5324
Amore-és a srác egyébként..
Kazes☻2018-08-02 20:52:31 // 5323
Cartársak... a céges autó ennyire nagy királyság...?! :-o
gecsa2018-08-01 21:35:05 // 5322
A spoiler-divat is változik. :D Régen a szörfdeszka volt a divat, most a montenbályk a menő! :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.