GTPeti2015-07-21 19:16:38 // 925
szosza, légyszi válaszolj a 912. hsz-ra is! Köszi.
Tedi2015-07-21 18:41:32 // 924
Najó, de akkor annak a helyére is kéne valami...na asszem karcolok néhány sort az Alfának, hogy mondják meg, mifasz...
.......................2015-07-21 18:28:33 // 923
4C
Gulia
új Gulietta
új Gulietta kombi
új 166 utód
egy SUV
mégegy SUV
a nyolcadik a Spyder (volt) amit a Mazdával közösen akartak
Gulia
új Gulietta
új Gulietta kombi
új 166 utód
egy SUV
mégegy SUV
a nyolcadik a Spyder (volt) amit a Mazdával közösen akartak
Tedi2015-07-21 18:21:56 // 922
Bocsánat, a hét új modell az valójában nyolc :)
Tedi2015-07-21 18:21:36 // 921
Kupéról én sem hallottam, bár kombiról sem, nem tudom, hogy a hét új modellt hogyan számolják. Amit szosza belinkelt itt alattam az csak hét modell, kell lennie egy nyolcadiknak.
.......................2015-07-21 17:06:33 // 920
Future Alfa Modells
Rear-wheel drive and BMW-like 50:50 weight-distribution will return to the Alfa Romeo range, in cars like the new Giulia sports saloon (due in late 2015) and a future executive saloon due to battle the Mercedes E Class and Jaguar XF from 2016.
Alfa’s plans also include two new compact family cars (one expected to be an estate) from 2016 to replace the current Giulietta, and two new SUV models. There will be no replacement for the Fiat Punto-based MiTo supermini – Fiat’s new range of small cars will fill the gap instead.
Rear-wheel drive and BMW-like 50:50 weight-distribution will return to the Alfa Romeo range, in cars like the new Giulia sports saloon (due in late 2015) and a future executive saloon due to battle the Mercedes E Class and Jaguar XF from 2016.
Alfa’s plans also include two new compact family cars (one expected to be an estate) from 2016 to replace the current Giulietta, and two new SUV models. There will be no replacement for the Fiat Punto-based MiTo supermini – Fiat’s new range of small cars will fill the gap instead.
BeeGee2015-07-21 16:57:37 // 919
Ennyi erővel semmi más nem lesz. Se kombi, se SUV. :)
Várjuk ki az év végét, elejét.
Várjuk ki az év végét, elejét.
.......................2015-07-21 16:51:22 // 918
onnan hogy nem mutatták meg
msd2015-07-21 16:21:54 // 917
Honnan tudod, hogy nem lesz coupe? O.o
VKG231!!! (156+75)2015-07-21 16:02:33 // 916
Lesz. A 6 új modell között.
És izé, ez nem kompromisszum... először az eladható autókra kellene koncentrálni, utána az eladhatatlan egyebekre. Ha valami miatt lehet bírálni a 4c-t az az időzítés.
Évi 3000 autóért egyelőre ráérnek kupét építeni... Adjanak el évi 200.000 Giuliát, utána lehet rétegmodellezni.
És izé, ez nem kompromisszum... először az eladható autókra kellene koncentrálni, utána az eladhatatlan egyebekre. Ha valami miatt lehet bírálni a 4c-t az az időzítés.
Évi 3000 autóért egyelőre ráérnek kupét építeni... Adjanak el évi 200.000 Giuliát, utána lehet rétegmodellezni.
.......................2015-07-21 15:45:22 // 915
"kompromisszumok nélkül"
van coupe ,nincs
nem is lesz
akkor ez egy kompromisszum nem?
van coupe ,nincs
nem is lesz
akkor ez egy kompromisszum nem?
VKG231!!! (156+75)2015-07-21 15:42:05 // 914
Szerintem meg pont nem szarnak. Mit akartak az Alfások? Kurvaerős sportmodelleket, kompromisszumok nélkül. Hátsóhajtást. Sperrdifit. Bika v6ost. Mit kaptak? Nna. EZT. Imádom. Basszanak csak oda ahogy azt kell az emháromnak meg az eresnégynek. A 4cvel meg az ernyóccnak. Így kell ezt. Tökösen.
Nem ám kéthengeres pöcsköszörű Mito kell az igazi alfásnak...
Nem ám kéthengeres pöcsköszörű Mito kell az igazi alfásnak...
VKG231!!! (156+75)2015-07-21 15:38:31 // 913
A fiatal generációnak nyilván az ötpontos öv a baja a formaeggyel :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
GTPeti2015-07-21 15:05:29 // 912
szosza, mik lennének a Te igényeid a Giuliettával kapcsolatban?
BeeGee2015-07-21 14:23:01 // 911
Pontosíts, a Te igényeidre szarnak :D
Spec az én igényeimet teljesen kielégítené egy közepes Giulia is. A QV meg sok is lenne..
Spec az én igényeimet teljesen kielégítené egy közepes Giulia is. A QV meg sok is lenne..
.......................2015-07-21 14:09:13 // 910
segítek,
mert az én igényeimet nem szolgálják ki a Gulia QV vel,söt a 4C vel sem
persze amit én szeretnék az nincs,nem is lesz,
szóval ezért kritizálom porba az Alfa szürkepulóveres vezetését
mert szarik a meglévö tulajokra
mert az én igényeimet nem szolgálják ki a Gulia QV vel,söt a 4C vel sem
persze amit én szeretnék az nincs,nem is lesz,
szóval ezért kritizálom porba az Alfa szürkepulóveres vezetését
mert szarik a meglévö tulajokra
.......................2015-07-21 13:58:52 // 909
szerinted ha van 2 alfám akkor miért?
erno156sw2015-07-21 13:35:07 // 908
Kívülről gyönyörű, de a belseje túl tucat, nem olyan egyedi, mint nekem a 156-ban, az semmivel nem összekeverhető, ez nekem pont olyan, mint amikkel mostanában dolgozom: új generációs Jaguar, BMW, Audi. Szép-szép, de nem túl egyedi... Légbeömlők meg teljesen Mercisek...
Azért kéne :D
Azért kéne :D
mesa2015-07-21 12:57:12 // 907
nem hiszem,hogy ilyet vásárolnál, akkor meg mit izgat ennyire?
.......................2015-07-20 15:59:13 // 906
kevés embert érdekel manapság az autóverseny
a F1 pilóták közvélemény kutatnak ,mert a mai fiatal generáció bealszik az autóversenyeken
a F1 pilóták közvélemény kutatnak ,mert a mai fiatal generáció bealszik az autóversenyeken
VKG231!!! (156+75)2015-07-20 15:20:02 // 905
Jahh azért van minden versenyautóban... :D
Szólni kéne Arrivabenééknek, hogy egy csípőövvel csomót spórolnának súlyban...
Persze nem egyhatdé szóval nyilván abszolút gáz...
Szólni kéne Arrivabenééknek, hogy egy csípőövvel csomót spórolnának súlyban...
Persze nem egyhatdé szóval nyilván abszolút gáz...
.......................2015-07-20 15:10:28 // 904
ez az egész 5 pontos öv olyan "Boyracer"
lejárt lemez,vagy 10 éve
lejárt lemez,vagy 10 éve
mesa2015-07-20 14:45:30 // 903
Ötpontossal nem kerülhet közúti forgalomba!
Viszont a lehetőség megvan, hogy betedd, persze nem 'hivatalosan'.
Viszont a lehetőség megvan, hogy betedd, persze nem 'hivatalosan'.
vm2015-07-19 21:53:38 // 901
Mint a mai autós fejlesztések döntő része ;-)
Tedi2015-07-19 21:06:50 // 900
magyarul parasztvakítás :D
Piritu - 1.000.0002015-07-19 20:14:03 // 899
Pont azért, amiért egy "komolyabb" HiFi installációba a csomagtartóba a nagyképernyős TV :-DD
GT Ɨ|ѯ2015-07-19 19:55:59 // 898
1.előkészítése a sportövnek
2.lőrés a hátul utazó halálra rémült népnek:-)
3.marha jól néz ki
4.kéne...
2.lőrés a hátul utazó halálra rémült népnek:-)
3.marha jól néz ki
4.kéne...
Tedi2015-07-19 19:00:51 // 897
Azt magyarázza el nekem valaki, hogy miért hagyják ki a helyet az ülés közepén a biztonsági övnek, ha nem ötpontost kötnek bele, hanem tök sima utcait...
WarbiRunner (Gyuri)2015-07-16 10:21:01 // 895
Meg másodikban is, mert a címet csak úgy hagyták. Kullog a nénikéjük :-)
GT Ɨ|ѯ2015-07-16 06:27:15 // 894
monnyanak le első körben:-)
WarbiRunner (Gyuri)2015-07-15 20:39:31 // 893
Akkor jó, írtam egy mailt nekik. Gondolom innen többen is :-)
GT Ɨ|ѯ2015-07-15 19:46:02 // 890
update-elték a cikk végén legalább....:)
gáz..
gáz..
mesa2015-07-09 15:17:42 // 889
Lófaszt nem az Alfa találta ki! :D
Kicsit utána kéne járni és megnézni mit tudott az Alfa 90-es, sokkal korábban mint a Porsche felfújható vacka, vagy a Nissan Skyline
videó megtekintése itt
Kicsit utána kéne járni és megnézni mit tudott az Alfa 90-es, sokkal korábban mint a Porsche felfújható vacka, vagy a Nissan Skyline
videó megtekintése itt
mesa2015-07-09 15:13:13 // 888
Mindegyik modellt elvitték eddig is, már a 156 / 147-est is, aztán Mitot, 8C-t, Giulietta-t, 4C-t.
Semmi összefüggés nincs a kocsi kialakítása (berlinetta vagy coupé), sportossága és a Nordschleife (Nürburgring) köridők közt.
Ez egy 22 km-es lezárt hegyi pálya, ahol nagyon jól lehet tesztelni, fejleszteni. Az utolsó harmadában van egy nagyon hosszú egyenes, ott ki lehet hajtani az autók végét, a kanyarokban pedig a fékeket, dobbantókon a csillapítást tesztelni.
Nem csak az Alfa jár oda, hanem gyakorlatilag mindenki.
A QV meg a sportos csúcs modell, Ferrari motorral, karbon fékekkel, aktív aeroval. A belépő 1.8-as (?) Giulia-t, amit családi szedánnak szánnak, lehet nem is viszik oda :P
Semmi összefüggés nincs a kocsi kialakítása (berlinetta vagy coupé), sportossága és a Nordschleife (Nürburgring) köridők közt.
Ez egy 22 km-es lezárt hegyi pálya, ahol nagyon jól lehet tesztelni, fejleszteni. Az utolsó harmadában van egy nagyon hosszú egyenes, ott ki lehet hajtani az autók végét, a kanyarokban pedig a fékeket, dobbantókon a csillapítást tesztelni.
Nem csak az Alfa jár oda, hanem gyakorlatilag mindenki.
A QV meg a sportos csúcs modell, Ferrari motorral, karbon fékekkel, aktív aeroval. A belépő 1.8-as (?) Giulia-t, amit családi szedánnak szánnak, lehet nem is viszik oda :P
.......................2015-07-09 14:47:32 // 887
nekem úgy tünik csak a Sportosságra ,meg a köridöre koncentrálnak,
OK hogy sportkocsit gyártunk és a 4C nél tölk rendben is van ,hogy a Nürburgringen meg kell dönteni vele a köridöket
de kérem szépen ez egy SEDAN,
családnak ,utazóautónak ,
tök felesleges a Nürburgringre vinni
OK hogy sportkocsit gyártunk és a 4C nél tölk rendben is van ,hogy a Nürburgringen meg kell dönteni vele a köridöket
de kérem szépen ez egy SEDAN,
családnak ,utazóautónak ,
tök felesleges a Nürburgringre vinni
panza2015-07-09 13:54:11 // 886
No, úgy látszik, hogy az Alfa tényleg komolyan gondolja a megújulást! Már folyik a a tényleges teszt és nem is akárhol a julissal. Ha a cikknek hinni lehet a Frankfurti autószalonon be akarják mutatni az összes sedan változatot. Reméljük az is meg lesz és természetesen várjuk a Nürburgringeni tesztek eredményét is.
Piritu - 1.000.0002015-07-07 18:21:44 // 885
ebben csak az a szép, hogy ők maguk kiáltották ki újdonságnak, mert felfedezték a bemutató videón. Most meg úgy tálalják, mintha nem ők nézték volna be....
vm2015-07-07 17:47:11 // 884
Jó, mondjuk a modellek száma is segít az azonosításban ;-)
Liquid2015-07-07 15:32:32 // 883
azért egyszerűbb a Mito-Julis-4c-8c közül eldönteni melyiket látod mint megmondani, hogy A3,A4 vagy éppen A6 jön szembe, de ugyanez nagyjából igaz a bimmerékre.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-07-07 14:00:23 // 882
egyet értek egy kaptafa az összes....
.......................2015-07-07 13:42:51 // 881
pont hogy a jelenleg futó 5 ös nek van totál más orra a 3 as hoz képest
a 7 es meg a méretéböl adódóan egyszerüen felismerhetö
mi beszélünk mikor a Alfa minden egyes mostani modelljén Maciface van
a 7 es meg a méretéböl adódóan egyszerüen felismerhetö
mi beszélünk mikor a Alfa minden egyes mostani modelljén Maciface van
David | Centocinquantanove2015-07-07 13:10:50 // 880
Jah pont a béjjemvéé mondja, amikor alig lehet megkülönböztetni a 3-ast az 5-östől, az 5-öst a 7-estől és így tovább.
Lehet, hogy engem nem érdekelnek eléggé a bimmerek, de sokszor ha agyonvernek se tudnám 100%-ra megmondani, hogy hanyas béjemvé az amit látok...
Ennyit erről...
Lehet, hogy engem nem érdekelnek eléggé a bimmerek, de sokszor ha agyonvernek se tudnám 100%-ra megmondani, hogy hanyas béjemvé az amit látok...
Ennyit erről...
Liquid2015-07-07 11:35:19 // 879
nehéz az autógyártásban olyat kitalálni aminek nincs előzménye
.......................2015-07-07 11:25:57 // 878
mégsem újdonság az aktív spoiler
http://totalcar.hu/kozosseg/rsvptc/2015/07/06/az_alfa_a_nissan_utan_kullog/
http://totalcar.hu/kozosseg/rsvptc/2015/07/06/az_alfa_a_nissan_utan_kullog/
Pityukoma2015-07-06 20:29:45 // 877
A Giulia bemutatása óta folyamatosan jönnek, írnak nekem, fotókat küldenek az ismerőseim, kollégáim, barátaim hogy hú láttad -hú olvastad -hú megnézted...stb.
Ez úgyérzem igazán jó hír! :-)))))
Olyan emberek ők akiknek soha nem volt Alfa-ja, és a Giulia-ról áradoznak:-)
Bíztató előjel, remélem így is marad :-)
Ez úgyérzem igazán jó hír! :-)))))
Olyan emberek ők akiknek soha nem volt Alfa-ja, és a Giulia-ról áradoznak:-)
Bíztató előjel, remélem így is marad :-)
GTPeti2015-07-03 15:20:33 // 876
Na igen, Thema 8.32. Egy olaszautó-rajongónak már a neve hallatán is felszalad a pulzusa. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.