Fórum >> Típusok >> Giulia

Shadin2019-05-24 13:37:20 // 9784
Vitara-ban én is pipiskedtem rendesen befelé és ugrottam kifelé :-(
Giuntini2019-05-24 13:36:32 // 9783
Kérdem én, valaki már szállt ki-be a 4C-ből???😂😂😂
Zolibácsi2019-05-24 13:34:31 // 9782
"Ami Erhardnak térdig ér, az nekem már combközép." - nem is tudom akkor ki a boldogabb :-))))))
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-24 13:26:57 // 9781
Értem, nekem a 159-hez képest az is sima ügy. Nekem a magasra beszállás nem megy. :-D
RomeoOne2019-05-24 13:08:41 // 9780
Felém néz a kormány (ugye..:-)))

Emlékszem, a tavaly előtti VTT-n realizáltad, hogy a 159-en nem így van :DDD
Amúgy ilyenkor jól jön a magasságom. Ami Erhardnak térdig ér, az nekem már combközép. Úgy huppanok be a Giuliába, mint ha rám tervezték volna. Digó méret :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2019-05-24 13:06:18 // 9779
nem azt mondtam, hogy nem kényelmes ha nem a ki-be szállás kényelmetlen, a Veloce ülések a Giu/Stelvioban jobb, mint az 59 TI-ben Giut is csak Veloce üléssel vennék tartsa a sunka testemet :D
Ha már Off Vitara, asszonynak a bűrös GLX-es ülései vannak fényévekre van egy Alfáétól de nem kényelmetlen, ki-be szállás mivel magas teljesen jó, hosszabb távon sem fájdult meg a derekam benne, ennyi pénzért ilyet kapsz de jobb, mint pl bármelyik fosvágen csoport belépő modelljénél ON
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-24 12:14:03 // 9778
Mihez képest ugye :-) A K-Pestnél beültem a kékbe a múltkor. Nekem az nagyon kényelmes volt. A 159-be bemászni kell ahhoz képest. És az ülés pozíció első feelingre sokkal jobb, mint a 159-é. Felém néz a kormány (ugye..:-))), jó távolságban minden, és úgy ültem viszonylag lent, hogy közben nem volt a nyakamban a lábam. Nem éreztem kényszert a fekvős pozícióhoz. Nekem lényegesen kényelmesebbnek tűnt, egy dolgot leszámítva. Nem volt combtámasz, ami hosszútávon szerintem hiányozna.
Nem tudom te hogy vagy a Vitara-val, de én a szomszédét amikor próbáltam, akkor jöttem rá, hogy ez nekem idegen világ. Kinyitottam az ajtót, és ott röhögtek rajtam, de azt se tudtam hogy másszak bele az ülésbe. :-) Kiszállás dettó. Úgy forgolódtam ott, mint mikor az ember nem tudja eldönteni, hogy háttal, vagy arccal előre jöjjön le a létrán :-DD
Szabolcs 1592019-05-24 11:06:01 // 9777
18 as felnivel pont jó a magasság
Erhard 242 (Pure Energy)2019-05-24 10:28:30 // 9776
egyáltalán nem magas sőt egyik GIu sem magas én szívem szerint Velocet szerettem volna csak az a fránya beülés és kiszállás a SUV irányába vitt el, hiába öregszem bár a legrosszabb be és kiszállás a Spidernél van... cipőkanál :DDD
G-MANN🍀2019-05-24 10:22:05 // 9775
Lehet, hogy csalóka sok fotó....
nem hiszem, hogy egy QV magas lenne élőben 😁😁 :-)
Kazes☻2019-05-24 09:07:43 // 9774
Ez (középen) G-MANN cartárs verdája, a két szélén meg Warbi által linkelt Veloce. :)
Kazes☻2019-05-24 09:06:41 // 9773
Sajna nem, mert már kitöröltem, miután ide feltöltöttem. :)
R33Z2019-05-24 08:35:59 // 9772
A QV a gyárból futómű hézagolókkal jön a szállítás miatt, ezáltal is magasabbnak tűnhet egy még nem beüzemelt példány.
RomeoOne2019-05-24 08:01:25 // 9771
Ezt nem tudod feltölteni valahova és úgy belinkelni? Így ide feltöltve nagyon lekicsinyíti és pont a lényeg alig látszik szerintem.
G-MANN🍀2019-05-24 06:55:26 // 9770
Giulia Jeep :-)
G-MANN🍀2019-05-24 06:54:39 // 9769
Uhhh, na ez érdekes :-)
G-MANN🍀2019-05-23 22:12:02 // 9767
Azért van itt is hely, csak csalóka ez a fekete
G-MANN🍀2019-05-23 22:10:09 // 9766
Bár, ha jobban megnézem :-):-):-)
G-MANN🍀2019-05-23 22:08:39 // 9765
Bár elvileg 1cm különbség van
G-MANN🍀2019-05-23 22:05:27 // 9764
Az én velocem nem tűnik magasabbnak, imádom!!!!
Kazes☻2019-05-23 22:05:21 // 9763
Akkor majd mi gyártatunk! ;)
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-23 20:10:22 // 9762
Giulia szerintem nincs Verde Visconti színben. Barna bőrrel, piros féknyergekkel nem volna rossz pedig. Kicsit klasszik angol versenyautós mondjuk :-)
'''''2019-05-23 19:54:41 // 9761
Na jó,ott már megvolt de kicsit sok a fa ott is. :-)
RomeoOne2019-05-23 19:50:37 // 9760
Tesco parkolóban csak meg tudod sergetni :P :D
'''''2019-05-23 19:46:30 // 9759
Bammeg,felénk se körforgalom,se egy egyenes placc. :-)
Kazes☻2019-05-23 19:10:18 // 9758
Nekem peros, neked Lipari... de mondjuk az az új zöld is eléggé bejön! :)))
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-23 18:59:17 // 9757
A főszervezőnk tavaly már Vitaraval nyomta :-) A suvok nem fognak meg, részemről hanyagolós. Inkább egy kicsit butított kinézetű rendes autó :-)
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-23 18:54:46 // 9756
Ezen én egyelőre biztos nem agyalok. :-)
RomeoOne2019-05-23 18:07:04 // 9755
Sztem ne is gondolkozz ezen, úgyis meglátsz majd egyet és impulzusvásárlás lesz :D
RomeoOne2019-05-23 18:06:36 // 9754
Tudod mi mászik még ott le? Egy Stelvio :D

Vagy egy Vitara :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-23 17:46:56 // 9753
Tényleg szép :-) Nem is tudom, hogy Piros (esetleg Rosso Competizione), Misano kék, vagy Lipari szürke kéne. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-23 17:29:38 // 9752
Az egy dolog, hogy hogy néz ki, ez már pont nem zavarna. Nekem a magasabb kéne. Van itthon egy Ti és egy magas futóművű Alfa, képben vagyok nagyon a hasmagasság használati értékével :-D A barátokkal nem tudok felmenni Pádisra csak a TD-vel mert a Ti futómű annyira alacsony, hogy az első kavicson felakadna. A két utcára nyíló telkünkről csak az egyik oldalon megy ki normálisan a 159, és a reggeli/délutáni rövidítések egy része járhatatlan vele. Túl családos is vagyok már az ültetett autóhoz. Cuccolj tele egy Ti-t és élvezd :-DD Nem az igazi. Szóval értem én, hogy gyönyörű amikor kitölti a kerék a kerékjárati ívet, de ez a szempont már nagyon hátra sorolódott. Asszem pont 16.5cm az emeltebb Giulia hasmagassága, egyezik a TD magasságával. Ami pont tökéletes, azzal nincs kompromisszum, lazán mászik le a köves úton a Glavoi völgybe :-)
R33Z2019-05-23 16:42:38 // 9751
Nincs értelme, a Corsa semi slick gumi, megfelelő hőmérsékleten ez különösen jól tapad. Nem is tudom van-e ez egyáltalán ilyen specifikációban, de én soha nem tennék fel ettől gyengébb tapadású gumit.
R33Z2019-05-23 16:39:42 // 9750
Én szerettem vizen menni. Ilyen körülmények közt persze nagyon észnél kell lenni, de éppen ilyenkor tudod kitapasztalni, hogy hogyan viselkedik a kocsi. Próbálj meg lefűzni egy-egy tiszta körforgalmat, vagy egy szabad placcon nyolcasokat rajzolni, hogy megismerd a gép viselkedését.
A hajtásláncnak is kímélőbb ilyenkor.

A legjobb egyébként télire venni valami RWD bontószökevényt és azon gyakorolni a hóban, sokat segít. Ha már haladtál kontrolláltan keresztben nem lesz félelmetes ;)
Kazes☻2019-05-23 16:25:25 // 9749
Ez a peros valami gyönyörös! :)
RomeoOne2019-05-23 15:51:43 // 9748
Én nem vagyok az ültetés híve, de ez az emelés nem néz ki jól.
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-23 15:49:04 // 9747
Majd nézegesd. A 200 lovasok általában normális magasságúaknak tűnnek, eddig amiket láttam QV-k azok is. A Veloce-k pedig általában magasabbak. De ezek szerint más a szabály. Vagy nincs szabály, amilyen rugó épp akadt, olyat tettek bele :-D
Itt egy super 2017-ből.
És egy Veloce. Talán ez a két autó jól mutatja a különbséget. Sokszor a felni is becsapós lehet, de egyértelmű, hogy kétféle magasságú futómű van.
RomeoOne2019-05-23 15:39:11 // 9746
Eddig nem tűnt fel, de mintha az eleje lenne ennek megemelve. Lehet összekeverték a gyárban és hosszabb rugót raktak előre? :D
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-23 15:30:29 // 9745
Érdekes, ez a QV is emelt magasságú, mint a Veloce-k nagy része. Szerintem ezen kifejezetten feltűnő a kerék fölötti jó nagy hézag. MItől függhet ez? Lehet külön rendelni?
Eddig azt hittem, hogy a Veloce velejárója mondjuk az összkerék miatt és az AO fórumon is ezt írták. Eddig egy 200 lovast láttam hirdetve ami emelt volt, viszont Veloce pack-os volt. És most itt egy QV is. A Giuliaforums-on pedig évjárat függéstől kezdve mindent írnak, teljes a káosz. Ahogyan az lenni szokott XD
RomeoOne2019-05-23 15:06:45 // 9744
Amúgy gyanús nekem, hogy ez GabecFCB tagunk autója.
RomeoOne2019-05-23 15:03:28 // 9743
link
Nano kőfelverődés védő bevonat QV-re.
Érdekes ez a hátsó lámpa lesötétítés. Mindig is tetszett az ilyesmi. Emiatt kiszedhet a rendőr?
Chabbi2019-05-23 06:36:16 // 9742
Ezt már én is igazolom, főleg ha még "kopottabb" is a hátsód :)
Okozott már nekem is meglepetést RACE módban, kis gázadásra ráadásul. Esős, és 10 fok alatti hőmérséklet esetén tényleg nem szabad odatekerni.
RomeoOne2019-05-22 21:46:58 // 9741
Mit gondolsz, nem lenne amúgy érdemes szélesebb abroncsot tenni a kocsi alá hátra? 295 vagy 305? Nem fogná meg jobban?
'''''2019-05-22 18:54:30 // 9740
Az a gáz a Race móddal,hogy nagyon csalós.Kicsit hidegebb vagy koszos aszfalt és csúnyán meg tud lepni.Kicsit vizes úton meg szerintem jobb ha senki nem tekeri oda.
tdemeter2019-05-22 13:14:51 // 9739
Az nem, de sok más igen
RomeoOne2019-05-22 13:12:58 // 9738
Rengeteg ilyen sztem nincs, mert nem jön szembe minden sarkon egy QV...
tdemeter2019-05-22 12:56:19 // 9737
Szerintem totál rendben van ha valaki hozzád hasonló vesz egy ilyen autót. Ott a gáz ha valakinek csak pénze van rá, de nincs meg a kellő tapasztalata, tudása hozzá és nem fogja fel, hogy milyen felelősséggel jár ez. És sajnos rengeteg ilyen van...
R33Z2019-05-22 12:41:37 // 9736
Bízom benne. Szerintem minden túlzás nélkül mondhatom, egyike vagyok azoknak akik a legjobban vigyáznak rá. Többször mondtam már, hogy ezt a teljesítményt meg kell tisztelni, mert könnyű vele hibázni. Mondom ezt úgy, hogy éppen drift szakágban OB 2. helyezett voltam kategóriámban, amikor még versenyeztem. Szóval papíron van valami közöm hozzá, mégsem mondom azt, hogy ah ez semmi, én vagyok a király... Az alázat mindig kifizetődik.
Egyszer legalább ki szeretném vinni pályára, hogy rendesen kitapasztalhassam a határait és a viselkedését határhelyzetben, sőt még egy Nordschleife tourist fahren is szerepel a listámon, ugyanakkor én elsődlegesen nem "állatkodásra" vettem. Szeretem az erőt és a hangot, és boldog vagyok, hogy előhúzhatom, amikor lehetséges. Elég stresszes életet élek, ennyi adrenalinra nekem szükségem van.

Volt már erősebb és agresszívabb kocsim ettől is, ahol utcai teszten már tényleg nagyobb volt para, mint az élvezet.

Egy kis ízelítő autókezelésből:
AE86 ~170HP szűk pályán, gumidurranásig

550+ HP Kakucs, első teszt

Nekem egyenlőre a race mode nem tűnik félelmetesnek. Pont az van, hogy könnyen Schuminak érezheti magát az is akinek nincs gyakorlata, csak ha esetleg adódik egy váratlan helyzet, egy nem gyakorlott race driver hogyan reagálja le. Azzal kell számolni, hogy ha haladni akarsz itt elképesztő a sebesség, mert ez a kocsi lerakja az útra. Nagy tempóról pedig jóval nagyobbat lehet esni. Én azt vallom, hogy fel kell építeni ezt is, be kell tartani a fokozatokat, mint a motorozásnál. Illetve meg kell érni rá, hogy felelősséggel tudjon valaki egy ilyet használni.
RomeoOne2019-05-22 12:33:55 // 9735
Mercedes AMG C43 Coupe

Ez a tesztautó 27 milliós listaárú és ráraknak fényezetlen féknyergeket... Komolytalan. Meg mi ez a belső? A középkonzol tetejére odab@szott tablet? Stílusérzék: 0. Illatfelhőt fúj be, mert egy sportautónál az a fontos.... Hol van ez középszerűség egy Giulától, te jó ég...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.