Fórum >> Típusok >> Giulia

zgi5212019-09-11 15:02:39 // 11037
a tesztek alatti dízel pedig lipari volt emlékeim szerint. ..és dícsérted az automatát vezetésügyileg. :)
mi lesz a Jeep-el? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-09-11 15:02:36 // 11036
mert balf@szok :))) érdekes én még a SUV-val is tudok úgy közlekedni kanyarokban amiről a legtöbb személyautó csak álmodik :P
Halesz2019-09-11 14:45:17 // 11035
Csak ugye tényleg nem kikapcsolható az ESP.
És emiatt tényleg veszít az élményből. De nem akkorát, mint amekkora tragédiának ezt beállítják. Bár én nem is akarok minden kanyarban keresztbe menni, szóval...
WarbiRunner (Gyuri)2019-09-11 14:26:19 // 11034
Valamelyik 2016 évvégi bemutató tesztben írták, hogy talán a 200 lovas alapmodell a legmeglepőbb változat. Nekem is ez tisztult le egyelőre. Nem kell összkerék (minek cipeljem a sok súlyt feleslegesen ...XD), csak 200 ló, sperr, és elég is. 90 lóval is jót játszok a hegyen, a másik 200+ lóval meg unatkozok. Ha olyan az a Giulia, ahogy mesélik, akkor elég az a 200 ló :-)
Halesz2019-09-11 14:23:05 // 11033
Ja, hát a Vezess sem jobb konkrétan a szóban forgú Superről írták ezt:

"Kinek jó? Alfa-szerelmesek és olaszautó-fanok boldogok lesznek vele, feltéve, hogy nem szeretnek sportosan vezetni"

https://www.vezess.hu/ujauto-teszt/2019/01/20/hatul-hajt-de-minek/
Halesz2019-09-11 14:08:40 // 11031
Neked ezt mondták a kritikusaid? :)
Baromság :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-09-11 14:06:30 // 11030
Az erőforrásosban válaszoltam :-) Bár már majdnem mindegy :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-09-11 14:01:54 // 11029
ne már pedig a 200 ló csak az alföldre való :DDD
Halesz2019-09-11 13:51:08 // 11028
Igen, jelenlegi állás szerint :) (Ha nem töri össze valaki ezt a demoautót addig, míg eladósorba kerül...)

Megjártam vele a Transalpinát, és megállapítottam, hogy bőven élmény a 200 ló is, nem kell összkerék sem ahhoz, hogy nagyot lehessen autózni :) Sőt.
Lev2019-09-11 13:48:55 // 11027
Nekem is ez a tippem:)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-09-11 13:44:33 // 11026
akkor Te miért nem mész egy 1.9D 65 lovas szívóval? Mindenhova odaérsz .... :DDD
RomeoOne2019-09-11 13:43:29 // 11025
Akkor az a vilagos szürke (silverstone?) lesz, amit anno a dízellel összeeresztettetek?
Halesz2019-09-11 13:39:39 // 11024
Legalább egy abszolút, ünnepi hírrel vittem el a K-t! :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-09-11 13:37:08 // 11023
Ez így kb annyi, hogy "kell.. csak mert" :-DD Pont ezt mondom :-)
Halesz2019-09-11 13:34:44 // 11022
ja, és az abszolút favorit színem a lipari szürke :) Ha újat rendelhetnék, most ezt a színt ikszelném.
Halesz2019-09-11 13:27:49 // 11021
Nos, ha már így belekérdeztél. :) Amikor megjelent a Giulia, a vágyam a misano kék volt. :)

Azóta már túl sok van itthon, már nem annyira vagyok rákattanva.

A verde visconti a Giuliettán tetszik nagyon, de érdekel, hogy mutat majd a Giulián.

A vásárlás pedig közeledik, úgy tűnik, hogy egy használt, nagyon jól felszerelt Super-be lesz lehetőségem beleülni, amit volt alkalmam már többször is vezetni, összesen több ezer kilométert megtéve.

Ebből lehet, hogy ki is lehet következtetni, melyik autóról van szó. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-09-11 13:14:45 // 11020
dehogy nem, ha csak nem vagy jövőbe látó és tudod mikor fogsz előzni, kitérni, menekülni, versenyezni stb és arra tartalékolod... azért az élet nem F1 :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2019-09-11 13:07:08 // 11019
Na igen, a dolog azzal kezdődik, hogy az emberek hajlandóak e bármiről lemondani önként. Akár az elveikről. Kell az a 200 ló minden pillanatban. Pedig dehogy... :-)
Kazes☻2019-09-11 13:04:39 // 11018
A kis szemfüles... K vadász kett, mint Buksi! :D

Grat Halesz! :)
Kazes☻2019-09-11 13:03:36 // 11017
Én is. :)
RomeoOne2019-09-11 12:55:02 // 11016
És milyen szín az a Blu Anodizzato? Kék? Van már két kék, ez milyen árnyalat lesz?
Jorjie2019-09-11 12:52:42 // 11015
Gratula a K-hoz chef! :-D
Liquid2019-09-11 12:51:34 // 11014
Értem és tudom hogyan működnek.
Persze visszatáplál , ha van mit. De pl. autópályán 2 gyorsítás után ugrott a tárolt energia és nincs mit visszatölteni, ellenben az üres akupakk pont olyan nehéz mint a teli :)
Esetleg tölti a generátor, de az is benzinnel megy.
Ha kicsi az akupakk, akkor semmi haszna nincs, ha nagy akkor meg nehéz...
Túlbonyolít mindent, veszélyes az aksik miatt, nehéz, és nem utolsósorban drága.
A 200 lovat a Giuliából, állandóan "ki tudod venni", a másikból csak akkor ha ideálisak a körülmények.
Szóval nagyon szép dolog ez réteghasználatra.
Piritu - 1.000.0002019-09-11 12:44:20 // 11013
Én nem érem el az ülésből hátra dőlve, pedig elég elöl ülök. A gombok vannak jó helyen.
Lev2019-09-11 12:42:43 // 11012
hm ez eszembe sem jutott. Kényelmetlenül messze?
Erhard 242 (Pure Energy)2019-09-11 12:41:28 // 11011
jah nincs közel ezért nem is vágyom rá....
Lev2019-09-11 12:40:14 // 11010
Lipari szürke tetszett nekünk is, a Montecarlo kéket képek alapján soha nem választottam volna, aztán élőben megvett, teljesen máshogy hat,mint gondoltam.
Piritu - 1.000.0002019-09-11 12:40:14 // 11009
Azért a gyakorlatban érdekes lesz tapizni, mert elég messze van a kijelző.
Lev2019-09-11 12:37:19 // 11008
Én is kedvelem azt a színt, ezért csaptam le ilyen gyorsan a dologra :)
Kazes☻2019-09-11 12:34:22 // 11007
Látom közben már le is késtem... :D
Kazes☻2019-09-11 12:33:36 // 11006
Warbi... végre lesz ződ! :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-09-11 12:30:04 // 11004
Húha.. jól :-) Az a szín az nagyon tetszik :-) A Lipari szürke a másik kiszemelt. Ilyenkor árban szoktak módosulni a dolgok amúgy? Magyarul drágább lesz várhatóan a MY'20?
A B-Tech jelenleg egy nagyon jó ajánlat, remélem marad hasonló.
Kazes☻2019-09-11 12:29:41 // 11003
Végre egy ON! ;)
WarbiRunner (Gyuri)2019-09-11 12:26:08 // 11002
Tényleg nem értitek a mild hibrid lényegét. Mindegy...
Hatásfok növelés, ennyiről szól. Nem a töltögetésről. A benzinmotortól átvenni a feladatot olyan üzemállapotban, ahol rossz a hatásfoka. Ez nem fog tisztán villannyal menni egy métert sem. Az autót megmozdítani a legnehezebb. A villanymotor max nyomatéka a megmozdulás pillanatában elérhető, vagyis logikus eszköz gyorsítani a járművet. Erről szól.
A benzines tolóüzeme, fékezés egy konkrét hőtermelés. Miért ne nyerjenek vissza elektromos áramot ebből? Kevesebbet tölt a generátor (vagy épp nincs is...), már hatásfokot nyertél. Lesz üzemállapot, ahol pont annyit fog érni, mint amúgy egy benzines (pl ha kinyomod a szemét és lemeríted a nem túl nagy akksit), de tipikusan egy jobb hatásfokú, kisebb rendszer lesz az egész. Most a Giulia-t 2.0 benzinnel veszed meg 200+ lóerőért. Pár év és 1.3 Turbo mild hibridként veszel ennyi lóerőt.
Egy benzines autónál nem tudsz fékezési energiát visszanyerni, de ha van egy villanymotor kéznél, ez máris lehetséges. Szerinem teljesen logikus dolog ebbe az irányba menni. Ez nem a hibridségről szól, hanem a jobb benzinmotorokról. Szerintem sokkal logikusabb út, mint akkus autókkal megoldani a teljes közlekedést. Nem is igazán lehetne, a 10A-es töltés 10p alatt nyilván nem lehetséges :-)
Lev2019-09-11 12:25:24 // 11001
Jól emlékszem, hogy a Verde Visconti volt a vágyad? Ha igen, akkor már semmi sem állhat a csere útjába:)
Halesz2019-09-11 12:15:45 // 11000
Erhard 242 (Pure Energy)2019-09-11 12:10:33 // 10999
mi, mi felkerül a padlásra és tárolja az áramot ... vagy elássák Afrikában esetleg kilövik a Tesla mellé az űrbe ...
'''''2019-09-11 11:54:00 // 10998
Arról még nem is volt szó,hogy mi lenne az elhasználódott aksikkal?
Liquid2019-09-11 11:31:24 // 10997
Akkor lenne a villany és a hibrid nem hülyeség, ha lenne valami olyan szuperaksi, amit 10 amperrel 10 perc alatt lehetne feltölteni, és tud akkora hatótávot mint mondjuk egy benzines...
Amíg ez nem teljesül, addig nincs miről beszélni szerintem.
Hiába kezeled a helyén, nem tud alternatíva lenni, mert hogy fogod a társasházi vagy panellakásban tölteni? Ha minden parkolóhely mellett lenne töltő, akkor minden harmadik utcába kellene egy atomerőmű és a járdákon se lenne sose hó, mivel fűteni a kábel alulról.
A gyártók nem tudnak és nem is akarnak zöldek lenni, csak fennmaradni és profitot termelni, a szabályok valós vagy látszólagos betartásával.
A másik út a tervgazdaság, csak az se működik túl jól :)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-09-11 11:05:11 // 10996
olcsót hosszú távra a fogyasztói társadalomban? ez kb olyan, mint légy Hipszter Észak Koreában :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2019-09-11 11:02:43 // 10995
Igen, ez kicsit meglepő. Egy bő éve nézem a használt benzineseket a mobile-n és még most is az a szitu, hogy nem tudok lényegesen olcsóbban venni 20-40e-t futott használtat (pláne adóval, üzembehelyezéssel stb.), mintha beballagnék venni egy újat. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2019-09-11 10:58:53 // 10994
A dolog ott kezdődik, hogy mindenkinek azt kéne venni, ami a felhasználásának megfelel (és tényleg rettentően szüksége van rá). A villany és a hibrid sem hülyeség, csak a helyén kéne kezelni. A villanyautó is sokkal olcsóbb lesz ha felpörgetik a gyártást (nyilvánvalóan ez a cél), így egy szélesebb réteg vesz majd azt. A lokális szennyezés csökken, még ha az összes nem is.
A (mild) hibrid jól megépítve kevesebbet fog enni/szennyezni mint egy ugyanolyan erős/nehéz benzines, mert hatásfokot növel (már írtam lentebb). Itt 200+ lóerős 1.4-esekről beszélünk :-)
A probléma gyökere egyrészt persze a vásárlás fokozása. Hatalmas környezetszennyezés a millió jármű gyártása, bontása. Az olaj is, az akksi is, a teljes közlekedés egy szemétdomb.
Mindegy mivel megy. Én akkor fogok hinni a gyártók "zöld" szándékaiban, ha elsősorban tartós gépeket állítanak elő tartós anyagokból. Az egész fogyasztói társadalom azért tartható fent nagy nehezen, mert szemetet gyárt végeláthatatlan mennyiségben. A legnagyobb környezetszennyezők szennyezők a politikai és a gazdasági érdekek. Ennyi.
Az emberek pedig nem fognak maguktól lemondani semmiről ami "jár nekik". Sem a sok lóerőről, sem a kényelmes fűtött hűtött guruló dobozaikról, sem a hülye divathullámokró (villyan SUV? abnormális...). És úgy is van berendezve minden, hogy ne is akarják, de ne is tudják megtenni.
Kazesnak igaza van: Zőccség az egész zöldség...
Liquid2019-09-11 09:39:49 // 10993
Nem sok hibrides tapasztalatom van de én se nagyon látom a pozitívumait. Kollégámnak van egy Rav4 hybridje. Városban tényleg nagyon kevéssel beéri, de egy bármely kisautó se sokkal kér többet, autópályán viszont a plusz súly miatt pont annyit eszik mint a másik kollégám tizensokéves Honda CRV-je és nem megy jobban.
Nem látom benne az előrelépést.
Ez az egész villanyozás meg hibrideskedés azért hülyeség, mert megint a mindenre is jó dolgot keresik, pedig olyan nincs. Kertvárosi ingázásra ha otthon lehet tölteni akkor jó lehet egy kis villanyautó, de nem 10 misiért. Autópályán viszont netto baromság a a villany és a hibrid is, mert ott egyszerűen nem tud gazdaságos lenni, ráadásul erősen korlátozott a hatótáv is.
Ez az egész ismét egy idiota kényszerpálya (már a második) amibe az autógyárakat belehajszolják, kíváncsian várom mi lesz a következő :D
Erhard 242 (Pure Energy)2019-09-11 09:26:11 // 10992
"4-5 évesen 3-4 milláért meg tudod venni" :DDD a lassan 4 évesek 9 milla fölött kezdődnek :P
Kazes☻2019-09-11 08:23:29 // 10991
Mer' ez csak zőccség...! :D
Erhard 242 (Pure Energy)2019-09-11 08:17:01 // 10990
de most miért baj ez? a kibocsájtási kvótát megvették, a termelést elvitték, nem Európa felett van "gáz", meg van oldva minden justmost, éljenek a ződek :DDDDD
Shadin2019-09-11 07:43:57 // 10989
Úgy könnyű az elektromos autót erőltetni (pl. leginkább német barátaink által), hogy egy szmogfelhő van a fejük felett a fosszilis erőműveik miatt amivel az áramot előállítják, majd az elpusztult akkumulátorokat kiviszik keletre "újrahasznosításra" :-( Az én tudatlan fejemben ez nem több mint egy hipszter mókusvakítás azért, hogy a szuperautóik beleférjenek a kibocsájtási kvótába, A kínaiak belefulladnak a szmogba, meg kb mindenki a fejlett országokon kívül. Ha a tulaj pillanatnyi boldogsága a cél gyorsulásnál és ingyen tankolásnál akkor valóban jó perspektíva, elmondhatja és hiheti is mennyire környezettudatos, fikázhatja azt akinek más a véleménye, akár sokkal okosabb embereket is. SZVSZ
Kazes☻2019-09-10 22:41:43 // 10988
Örökzöld... megunhatatlan. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.