Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-26 10:28:32 // 7139
szerintem Pirelli nekem az a nyári gyári...meg a téli is :DDD
tdemeter2018-11-26 10:19:26 // 7138
Igazabol a brandre/tipusra gondoltam :)
RomeoOne2018-11-26 10:13:45 // 7137
RomeoOne2018-11-26 10:03:02 // 7136
Hu, bocs, azt hittem a 159 topikban vagyok. Julison asszem 225/45R18
tdemeter2018-11-26 09:53:02 // 7134
A 18-ason mi a gyári gumi, tudja valaki?
petbalog2018-11-26 09:46:08 // 7133
Ha jól látom, hogy 10" széles a gyári 19-es felni és 285/30/19 méret kell rá, akkor Michelinből elérhető a Pilot Super Sport, árban is hasonló (90-100k), talán nem lehet túl nagy eltérés a 4S-hez képest.
RomeoOne2018-11-26 07:52:24 // 7132
Most kicsit utánanéztem a dolgoknak, mert a múltkor sem értettem, hogy miért mondod, hogy Corsa van rajta, mikor mintája alapján az 1 generációval ezelőtti (de még kapható) sima P Zero (kép). Meglepett, de tényleg van majdnem ugyanilyen mintával Corsa is (kép). A Pirelli angol honlapján, ahol nézni szoktam, ott meg nincs semmi erről a mintáról. A Corsával kapcsolatban csak az új Corsa gumit és a Corsa System-et említi. A magyar honlapon most megtaláltam ezt is. Azért gondoltam jó alternatívának a Vredit, mert minta alapján azt hittem hogy a sima P Zero van rajta, ahhoz képest meg nem olyan nagy az ár meg (gondolom) a minőségbeli különbség. Persze, a Corsa az jóval drágább gumi.
De a 295 széles Michelin-t továbbra sem tartom jó ötletnek. Bárhol nézem, a 10" széles felnire az már sehol nem ajánlott. Meg Tomi már egyszer pórul járt azzal, hogy nem méretet akart a kocsira venni :D
De a 295 széles Michelin-t továbbra sem tartom jó ötletnek. Bárhol nézem, a 10" széles felnire az már sehol nem ajánlott. Meg Tomi már egyszer pórul járt azzal, hogy nem méretet akart a kocsira venni :D
R33Z2018-11-25 22:00:34 // 7131
Azert maradjunk a realitasok talajan, egy 50 ezres es egy 100 ezres gumi kozt komoly kulonbseg van. Ez a P Zero olyat tapad ha fel van melegitve, h beszarsz, a vredestein olyat soha nem fog. Erre az autora, csak ilyesmi gumi valo. Felreertes ne essek, fel lehet gumizni akar 2k-bol is, csak nem erdemes, foleg ha kemenyen is hasznalja az ember. A Corsakkal nyugodt szivvel ki lehet menni egy Hring nyilt napra. Ha komoly autod van, a feken es gumin soha sem szabad sporolni.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-25 21:08:21 // 7130
3 nagynév közül szerintem mind1...
'''''2018-11-25 20:11:25 // 7129
Csak nem mindegy,hogy tapad.Túl könnyű hibázni vele. :-)
tirex2018-11-25 19:39:46 // 7128
Ja bocs, a qv tulajnak szántam! :))
tirex2018-11-25 19:38:07 // 7127
Nem mindegy milyen gumit veszel? Úgyse fog sokáig tartani! :))
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-25 18:45:05 // 7126
Stelvio szerencsére nem zabálja a gumit simán el fog menni még 3 szezont :P
'''''2018-11-25 17:20:11 // 7125
Még gyűjtöm az infókat gumi ügyben. :-)
RomeoOne2018-11-25 17:02:49 // 7124
Akkor már lehet, hogy inkább a Vredestein Ultrac Vorti-t ajánlanám. Abból van méret is (azért 10" széles felnire a 295 már sikítós), meg már láttam is ilyet Giulia QV-n, asszem valami videóban. Plusz, amikor voltam Ferrarit vezetni, a Californián is Ultrac Vorti-k voltak. Mondta a fazon, hogy ezeket kapják tesztelésre a Vredi-től, értékelniük kell, de amúgy elégedettek vele. Sőt, én is ilyeneket használok most a sajátomon. Nem lehet zavarba hozni azzal sem, ha a 40es kanyarba 90 körül esik bele az ember. És még olcsóbb is sztem mint a Michelin vagy a Pirelli.
R33Z2018-11-25 16:42:15 // 7123
A legtobben ha elkopik a gyari P Zero Corsa, Michelin Pilot Sport 4S-re valtanak. Allitolag joval tobbet elmegy, valamivel olcsobb, de hasonloan jol tapad. Annyi van, hogy ebbol hatra csak 295/30/19 meret elerheto, de nincs vele kulonosebb gond, nem nyalodik sehova.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-25 13:55:30 // 7122
nem valami nagy az emelő pont az autón, térkő kellett az emelő meg az autó közé :)))
Piritu - 1.000.0002018-11-24 22:04:09 // 7119
Megnyugodhatnak a 166 tulajok. A Giulia is elég öreg már, így belépett a kendácsolós korba :-DDD
Szabolcs 1592018-11-24 20:17:50 // 7117
Mi már túl vagyunk a 31 ezren is a stelvio val, giulia lassan 29 ezer
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-24 19:29:21 // 7116
10e km átlépve, tökéletes az autó, jó választás volt
'''''2018-11-24 10:52:42 // 7115
Vannak ám problémáid! :-)))
RomeoOne2018-11-24 10:11:37 // 7114
Nyilván nem látod úgy a kerekeket, mint egy terepjárónál, semmilyen személykocsinál, főleg nem a QV-nál. De ha kitekert első kerekekkel állsz meg a parkolóban, vagy épp hátulról közelítesz hozzá, pl. ebből a szögből, azért látszik az.
Persze ízlés kérdése, hogy ez kit mennyire érdekel
Persze ízlés kérdése, hogy ez kit mennyire érdekel
'''''2018-11-24 07:49:13 // 7113
Giuliának nem is látod.Alá kellett feküdjek,hogy lássam a profilmélységet.
RomeoOne2018-11-23 23:10:48 // 7112
Persze, vártam, hogy visszakérdezel, hogy a szoknyám színét is szoktam-e egyeztetni a retikülömével, de na, a gumi mintázata egy esztétikai kérdés :DDD
Haddel2018-11-23 22:54:58 // 7111
Ne kényeskedj már!😃
RomeoOne2018-11-23 22:02:37 // 7110
Jajj, annak annyira prosztó mintája van, fel nem tenném a kocsira :DDD
Haddel2018-11-23 21:42:06 // 7109
Nekem pzero nero gt volt a 159-en . Elég jól tapadt😃
RomeoOne2018-11-23 21:36:49 // 7108
Nem a Corsa-t szokták a QV-re tenni, hanem az előző generációs sima P Zero-t.
Én az új P Zero mintájába szerettem bele, de nem tudom ajánlani Tominak, mert ahogy néztem, sajnos nincs a QV méretében (245/35R19 még van, de 285/30R19 nincs)
Én az új P Zero mintájába szerettem bele, de nem tudom ajánlani Tominak, mert ahogy néztem, sajnos nincs a QV méretében (245/35R19 még van, de 285/30R19 nincs)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-23 19:35:40 // 7107
ahol nyomaték van ott gumikopás is ... 400 ló felett egy idény ... ez ilyen majom mellé banán is kell :P
R33Z2018-11-23 19:28:36 // 7106
Ezen nem nagyon van mit csodalkozi, P Zero Corsa elettartama eleve 15-20e km. Ez egy semi slick szeru keverek, ami a maximalis tapadasra van optimalizalva, ellenben kopik, mert puha.
Szabolcs 1592018-11-23 19:08:50 // 7105
És az első tengely hátsó még rosszabb
'''''2018-11-23 18:59:03 // 7104
Ez sajnos ismerős nekem is. :-)))
El kell kezdjek nyári gumikat nézni lassan.
El kell kezdjek nyári gumikat nézni lassan.
Szabolcs 1592018-11-23 17:49:01 // 7103
R33Z2018-11-23 17:07:05 // 7102
TtK2018-11-22 22:35:36 // 7100
Nem fölösleges az M, mert ha D-ben váltasz bele a fülekkel, akkor egy idő után megint magától kezd váltani. Ki is írja a kijelzőre a D-t. Ha beleváltasz a fülekkel kiírja az aktuális fokozatot. Ha M-be húzod nem áll vissza D-re. A legviccesebb, ha kihúzod M-be és a fülekkel N-be rakod (egyszerre kell húzni a két fület hozzá). Ilyenkor a váltókar visszaugrik D-be. :)
Én általában hagyom D-ben és nem nyúlok bele. A gázpedállal szépen lehet szabályozni; ha jobban odalépsz tovább forgatja. Leginkább előzés előtt szoktam kézzel visszagangolni egyet-kettőt, erre tökéletesek a fülek.
(Most jövök rá, hogy tök zavaró, hogy a váltó P-R-N-D, a D-N-A kapcsolón meg ugyanazok a betűk vannak..)
Én általában hagyom D-ben és nem nyúlok bele. A gázpedállal szépen lehet szabályozni; ha jobban odalépsz tovább forgatja. Leginkább előzés előtt szoktam kézzel visszagangolni egyet-kettőt, erre tökéletesek a fülek.
(Most jövök rá, hogy tök zavaró, hogy a váltó P-R-N-D, a D-N-A kapcsolón meg ugyanazok a betűk vannak..)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-22 22:24:23 // 7099
Fincsi kereskedés van választék Alfákból
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-22 20:12:05 // 7098
Nem vagyok ebben a témában otthon :-) Sose voltam még semmilyen teszt vezetésen. Nem tudom hogy megy ez, de amíg nem vagyok biztos benne, hogy eljött az új autó ideje, nincs képem bazgatni a dilereket hogy adjanak alám egy autót :-) Persze, értem, így nincs ami győzködjön. Majd rászánom magam, ha itt az ideje :-) Van amúgy is most annyi projekt és változás körülöttem, hogy győzzem feldolgozni.
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-22 20:06:21 // 7097
Ezt jó olvasni, így megértem :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-22 19:46:06 // 7095
nos kipróbáltam 1.4 140 nyiha, nincs az a nagy vehemencia persze a Stelvio után mit várjon az ember, szép belül, kívül sokkal jobb, mint a sima 500-as viszont felszereltség területén elég gyér sajnos nem is tudom mihez hasonlítsam, mondjuk szebb a belső, mint egy Vitara az viszont jobban húz mivel könnyebb, ugyan azon az áron viszont a Vitara halára veri felszereltségben... amúgy csajos autó, a legújabbakban már van persze holtér figyelő, led lámpa stb, stb bő 1 millával drágábban :(((
R33Z2018-11-22 19:45:02 // 7094
Kizarolag elvezetbol, mert iszonyat jo :) Fulecskek nelkul a Giulia, nem Giulia. Van, hogy kicsit sietosebb es nincs kedvem addig forgatni, amig az aut. egyebkent elvinne, inkabb roviditem. Ha nyugi van, normal haladas, vagy pofazok utkozben (ami nalam eleg gyakori) nem piszkalom, mert tokeletes. Ez a valto nagyon ott van, 10 evvel ezelotti versenytechnikak is megirigyelnek.
RomeoOne2018-11-22 19:13:08 // 7093
Ez valami törött autó? Az első lökhárító meg a bal első sárvédő között van egy Grand Canyon-nyi távolság. 0:34-nél meg 1:54-nél is kiszúrja a szemem, de látszik a kocsi oldalára rakott GoPro-s felvételeknél is.
zgi5212018-11-22 19:07:46 // 7092
'''''2018-11-22 18:49:25 // 7091
Olaszautók házában van Giulia tesztautó szerintem.Miért nem próbálsz egyszer egyet?Mondjuk egy napra?
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-22 18:40:03 // 7090
Igen, ezzel teljesen tisztában vagyok :-) A 159 az első automatás autóm, jobb és gyorsabb,mint bármi más automata amit régebben vezettem. De tudom a gyengéit :-) Ma ez már nem gyors, és kicsit buta. Az egyik legnagyobb vonzerő nekem a Giulia-ban a váltója. És még nem is próbáltam :-) A 159-ből nagyon hiányolom az instant érzést a fül meghúzásakor. Nem sok idő telik el váltásig, csak soknak érződik :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
3
Vendég3
586