RomeoOne2018-11-21 21:46:34 // 7067
Az hogy van amúgy, ha nem váltasz, magától mikor vált el?
'''''2018-11-21 20:32:01 // 7066
Hát nem igazán sikerült nekik. :-)
tdemeter2018-11-21 20:23:58 // 7065
Persze, az ilyen robotizált kéziváltó. Nekem robot nélkül volt:)
'''''2018-11-21 19:58:44 // 7064
Céges nekünk is c4...
Automata,váltófülekkel.Ilyen egy buta váltót nehéz lehetett gyártani.
Giulián olyan gyors a váltás,hogy néha csak játékból gangolok felfelé.Mintha gyorsasági motorral mennék csak itt több a fokozat.
Automata,váltófülekkel.Ilyen egy buta váltót nehéz lehetett gyártani.
Giulián olyan gyors a váltás,hogy néha csak játékból gangolok felfelé.Mintha gyorsasági motorral mennék csak itt több a fokozat.
tdemeter2018-11-21 19:36:30 // 7063
Érdekes amit írtál. 30000-nél még sohasem kellett fékeket cserélnem egyik autómon sem
tdemeter2018-11-21 19:35:31 // 7062
Korábban volt egy offos c4grand picassom, abban a navi gombos volt és nagyon szerettük. Egyszerű volt és mikor jött az xtrail , abban nehezen szoktuk meg az érintőképernyőt.
Nem hinném, hogy ne szoknám meg gombokat, csak azt mondtam, hogy ezek az appok egyébként érintésre vannak kitalálva
Nem hinném, hogy ne szoknám meg gombokat, csak azt mondtam, hogy ezek az appok egyébként érintésre vannak kitalálva
Jani72122018-11-21 19:17:28 // 7061
Jani72122018-11-21 19:10:23 // 7060
idáig 30 ezret raktam bele, megszoktam, igen! Reflexböl kapcsolom ki a start-stop-ot, a kezelőgombokat ránézés nélkül megtalálom. Semmi bajom vele, tényleg :) Most jár le a 2 év garancia, ezért nemsokára kap egy optimalizálást kb 210 Le-re. Ami furcsa, hogy a hátsó fék nagyon csúnyán kopik, a tél folyamán lesz egy kis fék tuning is. Megrendeltem a sport tárcsákat rá, remélem tartósabb lesz mint a gyári
'''''2018-11-21 18:42:11 // 7059
Mikor megvettem a kocsit,egyből egy talira mentem.Indulás előtt Droberto beült mellém a kocsiba és versenyeztünk,hogy én tudom-e gyorsabban beütni az otthoni címet a navimba vagy ő a tekerő paddal az autóba.Épphogy nyertem.
Szóval ez is megszokás kérdése.
Szóval ez is megszokás kérdése.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-21 18:32:59 // 7058
nekem semmi bajom a gyári navival gyorsan be lehet tekerni a címet ...a főmenü is elég gyors
Piritu - 1.000.0002018-11-21 18:25:42 // 7057
Pont ezt akartam én is írni. Ami új, az ellenérzést vált ki. A katalizátor pont ilyen volt. Aki tudta, tehette herélte anno.
Shadin2018-11-21 18:20:57 // 7056
Ha már nincs érintőkép, lehet neki hangparancsot adni?
Nálam a navi szóban tökéletesen kezelhető, a többi meg akár tekergethetős is lehet.
Nálam a navi szóban tökéletesen kezelhető, a többi meg akár tekergethetős is lehet.
Shadin2018-11-21 18:11:14 // 7055
A katalizátor is a sátán volt sokáig és köszöni szépen meg lett szokva, a GPF engem nem tántorítana el, ha lenne pénzem egyébként a kocsira.
tdemeter2018-11-21 17:58:44 // 7054
Neked bevált? Meg szoktad már?
Mik a tapasztalatok?
Mik a tapasztalatok?
R33Z2018-11-21 17:52:15 // 7053
2 év alap, teljeskörű garancia km korlátozás nélkül.
+3 év motor, hajtáslánc. Ezzel 5 év vagy 100.000km-ig vagy védett (ebbe beletartozik motor/elektronika/váltó/diff) azért ez nem olyan rossz, a lényeg garis.
+3 év motor, hajtáslánc. Ezzel 5 év vagy 100.000km-ig vagy védett (ebbe beletartozik motor/elektronika/váltó/diff) azért ez nem olyan rossz, a lényeg garis.
Jani72122018-11-21 17:29:27 // 7052
gondolkodom ezen a tekergetőgombos dolgon, de nem értem miért kéne azt folyymatosan tekerni Akkor lenne zavaró, ha taxis lennék és sokszor kéne a navit használni, amúgy nem kell tekergetni, szerintem
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-21 16:53:45 // 7051
nekem az nincs :) nem is kell...
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-21 16:44:45 // 7050
Köszi, de nekem hátul a csomagtartó ajtónál van gond. Valójában trunk open amit kiír. Elvileg cserélhető a záron ez a mikrokapcsoló, de szerint tavaszig nem állok már neki.
tdemeter2018-11-21 16:21:27 // 7049
Nade, az egész autóra csak 2 van, csak a hajtásláncra kapjuk meg a további 3-at.
Azért ez nem 5 év, kár szépíteni. Ennyi erővel nyugodtan beleszámolhatjuk az átrozsdásodás elleni garit is, amit nem is tudom hirtelen mennyi.
Nekem 2 év mulva 30.000 km lesz a kocsiban, és már nem lesz garanciális... Ez nem olyan jó azért..
Legalább felárért lehetne kiegészíteni vagy mittomén.
A gagyi X-trailemre is tudtak 5 év 150-et adni, pedig nem is kértem. (halkan hozzáteszem, hogy arra kelleni is fog:)
Azért ez nem 5 év, kár szépíteni. Ennyi erővel nyugodtan beleszámolhatjuk az átrozsdásodás elleni garit is, amit nem is tudom hirtelen mennyi.
Nekem 2 év mulva 30.000 km lesz a kocsiban, és már nem lesz garanciális... Ez nem olyan jó azért..
Legalább felárért lehetne kiegészíteni vagy mittomén.
A gagyi X-trailemre is tudtak 5 év 150-et adni, pedig nem is kértem. (halkan hozzáteszem, hogy arra kelleni is fog:)
vzsiros2018-11-21 16:16:21 // 7048
mindegy ki adja, ha összesen van rá 5, nem?
tdemeter2018-11-21 16:15:01 // 7047
Az hogy 5-nek hívják sok helyen.
Nekem konkrétan eddig ennyit mondtak én meg elhittem.
Nekem konkrétan eddig ennyit mondtak én meg elhittem.
zgi5212018-11-21 16:07:21 // 7046
mi a kamu? nem igazán értem :(
2+3év /100e km
2+3év /100e km
tdemeter2018-11-21 16:02:53 // 7045
A 159-esembe van egy utólagos kenwood andorid autos fejegység, ami érintős.
Bár sosem próbáltam még a giuliát a gyakorlatban (csak annyit, hogy működik-e) de az AA használata még az érintőképernyő mellett is nehézkes. A párom utálja is rendesen..
Ha még ehhez hozzájön az, hogy ezt egy tekerőgombbal kell kezelni, az nem fog segíteni az élmény növelésében...
Bár sosem próbáltam még a giuliát a gyakorlatban (csak annyit, hogy működik-e) de az AA használata még az érintőképernyő mellett is nehézkes. A párom utálja is rendesen..
Ha még ehhez hozzájön az, hogy ezt egy tekerőgombbal kell kezelni, az nem fog segíteni az élmény növelésében...
Halesz2018-11-21 15:58:12 // 7044
Hamarosan erről is lesz egy videóm, sajnos nekem is ez a bajom vele, de összességében imádtam :) végre van!
tdemeter2018-11-21 15:57:52 // 7043
Engem ez a 2+3 év kamu gari nagyon lehangolt most:(
Ez így csak 2 év, akárhogy számolom is....
Ez így csak 2 év, akárhogy számolom is....
tdemeter2018-11-21 15:56:15 // 7042
Az a baj, hogy a telefontükrözés olyan appokat tükröz, amelyek egyébként érintőképernyőre vannak kitalálva....
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-21 15:53:12 // 7041
szintén zenész nekem sem kell led lámpa ez a xenon tökéletes az érintőképernyős kijelző sem kell csak tiszta maszat lenne ....
zgi5212018-11-21 15:44:06 // 7040
igen. a kanyarkövetés mellett nagyonjó, hogy nagy tempónál emeli a fénycsóva távolságát akár 500métere is, szombat éjjel úgy jöttem az M7-esen 100km nyit, hogy a távfény 1x sem kellett.
ezzel szemben a távfény sztem gyengébb, mint számítottam rá anno.
ezzel szemben a távfény sztem gyengébb, mint számítottam rá anno.
Zolibácsi2018-11-21 15:42:35 // 7039
Egy ideje zavart engem is a boot open felirat, ezért megneztem mi a gond. Ha szemben állsz a kocsival akkor a jobb kezed oldali lámpa felé megy egy kábel és a zarhidon van egy csatlakozó. Azt szethúz telefuj wd40 majd vissza nyom.
Ha nőgyógyász ujjaid vannak akkor elég a lokos felső 4 csavarjat ki tekerni ahol van a zarbetet is, utána enged annyit a műanyag hogy alá nyúlj.
Ha nőgyógyász ujjaid vannak akkor elég a lokos felső 4 csavarjat ki tekerni ahol van a zarbetet is, utána enged annyit a műanyag hogy alá nyúlj.
tdemeter2018-11-21 15:30:52 // 7038
Több tesztben is kihangsúlyozták, hogy a nagy xeonos giulia lámpája simán lepipálja fényerőben a legtöbb nagy gyártó ledes lámpáját.
Így nekem nem hiányzik kicsit sem, fontosabb, hogy jól lássak.
Így nekem nem hiányzik kicsit sem, fontosabb, hogy jól lássak.
zgi5212018-11-21 15:28:22 // 7037
nem vagyunk egyformák.. :)
nálam a ledlámpa, érintőképernyő és társai nem érik el az ingerkűszöböt sem :)
a kanyarkövetős xenon megfelelő. a navit főleg este használom, hogy lássam előre ismeretlen helyen a kanyar ívét a sötétben.
örülök, hogy a telót elő sem kell venni a zsebemből.
nálam a ledlámpa, érintőképernyő és társai nem érik el az ingerkűszöböt sem :)
a kanyarkövetős xenon megfelelő. a navit főleg este használom, hogy lássam előre ismeretlen helyen a kanyar ívét a sötétben.
örülök, hogy a telót elő sem kell venni a zsebemből.
RomeoOne2018-11-21 15:12:19 // 7036
Kelet pestes a mostani 159-em is. Azt hiszem akkor meglátogatom őket mostanában :D
tdemeter2018-11-21 15:11:20 // 7035
A dealer akinél voltam (Kelet pest) mutatott egy listát, amiben a régió összes, központi raktárában elérhető, már legyártott giuliák voltak.
Ezek nagyon eltérő konfigban és nagyon nagy mennyiségben állnak rendelkezésre.
Megnéztem párat ezekből, volt ami fél éve ott áll már, vagy több.
Tehát egyáltalán nem lehetetlen most szerezni egy olyat, ami még a régi környezetvédelmi besorolásba van, de új.
Ráadásul akár 20% kedvezményt is adtak volna rá, ami azért elég sok.
Ezek nagyon eltérő konfigban és nagyon nagy mennyiségben állnak rendelkezésre.
Megnéztem párat ezekből, volt ami fél éve ott áll már, vagy több.
Tehát egyáltalán nem lehetetlen most szerezni egy olyat, ami még a régi környezetvédelmi besorolásba van, de új.
Ráadásul akár 20% kedvezményt is adtak volna rá, ami azért elég sok.
RomeoOne2018-11-21 15:06:38 // 7034
Én úgy értelmeztem, hogy már az idei újak is 6D-k, szóval, ha most rombolnék be egy kereskedésbe, hogy azonnal ide egy Giuliát, már akkor is később lenne. Csak pont a facceliftet vártam, ami elvileg jövőre jön. Abban már várhatóan lesznek pl. led lámpák, meg hasonló finomságok, amik nem ártanának még. Csak reménykedtem, hogy a részecskeszűrő még majd 2020-tól jön, mikorra a szabályozás előírja. De sajnos nagyon előreszaladtak most.
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-21 15:06:31 // 7033
A műszerfalon tőlem az világít ami akar :-) Most is állandóan 'boot open' van, de bevettem a lesz. om tablettát. Télen nem bontok karpitot, mert törik a patent és fázok is :-)
Csak ne csipogjon, engem a hangok zavarnak, de nagyon. Simán kiiktatnám így, sőt még kapcsolót is szerelnék rá. Vagy egy sonoff okos relét, és tudnám telefonról kapcsolni :-D
Csak ne csipogjon, engem a hangok zavarnak, de nagyon. Simán kiiktatnám így, sőt még kapcsolót is szerelnék rá. Vagy egy sonoff okos relét, és tudnám telefonról kapcsolni :-D
RomeoOne2018-11-21 15:03:44 // 7032
Áh, az soha meg nem fordult a fejemben. Az már a QV-vel van egy árban és nincs olyan tulajdonsága, amiben jobb lenne a QV-nál. A QV a legjobb elérhető sportszedán a 4C meg egy túltolt gokart. Az tényleg csak annak való, akinek nem számít semmi, csak egy jó gokartban akar ülni, súrolja a seggét az aszfalt meg mögötte legyen a motor, ne előtte. De űrtecnika van belerakva (full karbon váz), amitől rohadt drága lett, viszont más részei meg nem érnek fel ahhoz a szinthez.
tdemeter2018-11-21 14:56:54 // 7031
Szerintem lassan eljutunk oda is, hogy adblue kell majd a benzinesbe is :)
Halesz2018-11-21 14:56:43 // 7030
4C kell ide....:)
zgi5212018-11-21 14:52:28 // 7029
sztem azért ez nem akkora truváj, hogy a kardodba dőlj, de komolyan.
ha csak ez állít meg, nincs igazán nagy probléma szerencsére. :)
közelítsd meg másképp.
ahogy Erhard mondta,elcsíphetsz még idei akár újat, vagy később
használtban OPF nélkülit.
ha csak ez állít meg, nincs igazán nagy probléma szerencsére. :)
közelítsd meg másképp.
ahogy Erhard mondta,elcsíphetsz még idei akár újat, vagy később
használtban OPF nélkülit.
tdemeter2018-11-21 14:39:28 // 7028
Nekem az xtrailben van mind2, sávelhagyás figyelmeztetés és ilyen ütközés elkerülő izé is. A sávelhagyás csipogása néha még akkor a fejemben van, amikor az alfát vezetem:) Ha átlépem vele a záróvonalat véletlen, már előre hallom. Teljesen automatikusan rááll az agyam, de csak ha felváltva használgatom és aránylag sok időt megyek vele. Azt kell mondjam, hogy így van értelme és tulajdonképpen hasznos is, mert tanít.
Az ütközésvédelem eddig számtalanszor becsipogott már, kb 95%-ban jogosan. Fékezni kb 2x fékezett a lábam alatt, de ilyenkor mindig én fejeztem be a fékezést.
Szerintem jó cucc és hasznos is, engem nem zavar, megtanultam vele együtt élni.
Viszont a start-stoppot ki nem állhatom. Sajnálom, hogy nem lehet kikapcsolni out-of-box a giuliaban.
Az ütközésvédelem eddig számtalanszor becsipogott már, kb 95%-ban jogosan. Fékezni kb 2x fékezett a lábam alatt, de ilyenkor mindig én fejeztem be a fékezést.
Szerintem jó cucc és hasznos is, engem nem zavar, megtanultam vele együtt élni.
Viszont a start-stoppot ki nem állhatom. Sajnálom, hogy nem lehet kikapcsolni out-of-box a giuliaban.
RomeoOne2018-11-21 14:38:41 // 7027
Gyűjteném, de mióta megtudtam ezt a részecskeszűrő dolgot... Úgy érzem magam, mint ha kiderült volna, hogy megcsalt az asszony. Lesek magam elé, próbálom tagadni, felteszem a kérdést, hogy 'de miért?' meg ilyesmik, és ki vagyok ábrándulva. Lehet, hogy megbocsájtok, de ez a szerelem nem lesz már olyan. Én elfogadom a sok modern cuccot, a turbót meg a potméter-gázpedált. Én már ebbe nőttem bele. De meghúztam a vonalat, hogy mi a lélektani határ, ami már nekem is sok és az a részecskeszűrő egy benzinesben.
Úgyhogy gondolkozok még egy darabig, lélekben készülök, hogy a QV-t kell megcéloznom, csak az azért nem kartávolságban van. Bár azt mondják, hogy akinek nincsenek nagy álmai az nem is fog nagy dolgokat elérni.
Csak így majd nem úgy kell odamennem a főnökömhöz, hogy kéne egy kis fizetésemelés, hanem konkrétan az ő pozíciójára kell bejelentkeznem :DDD
Úgyhogy gondolkozok még egy darabig, lélekben készülök, hogy a QV-t kell megcéloznom, csak az azért nem kartávolságban van. Bár azt mondják, hogy akinek nincsenek nagy álmai az nem is fog nagy dolgokat elérni.
Csak így majd nem úgy kell odamennem a főnökömhöz, hogy kéne egy kis fizetésemelés, hanem konkrétan az ő pozíciójára kell bejelentkeznem :DDD
zgi5212018-11-21 14:36:52 // 7026
meglepődnél, de csípőből az ABS -t preferálta. :P
zgi5212018-11-21 14:34:36 // 7025
sztem téged zavarna leginkább a folytonos sárga ikon.
nem szimpi megoldás.
nem szimpi megoldás.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-21 14:30:53 // 7024
inkább az a hátránya, hogy a sok zombiüzemmódban vezetők még nagyobb eséllyel csinálhatnak balesetet, nem baj ha elalszom a sávban maradok... aztán még sem ha a sáv megszűnik vagy előtte baleset volt stb, stb...
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-21 14:24:21 // 7023
Látom Te is gyűjtöd :-DDD
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-21 14:23:50 // 7022
Ezt annyira nem érzékeltem eddig. A VDC-s ABS-es automata 159-ből bármikor átülve a nulla vezetéstámogató rendszerrel (és öngyilkos all season gumikkal) rendelkező manuál váltós 146-ba eddig két év alatt egy hibát vétettem, azt is az elején. Féken állva hátramenetbe reccsintettem szegény TD-t. Tudom az abs előnyét, értem a vdc-t is (a kormány rángatós belenyúlós nealudjá' rendszereket még nem ), de lehet élni nélkülük.
Érdemes lenne mindenkinek ,akinek az autózás több mint helyváltoztatás egy öreg fapad autót tartani csak úgy emlékeztetőnek. Milyen ezek nélkül. Vagy akár klíma nélkül. Lehet hogy biztonság(érzet) az újban van nagyobb, de szabadság(érzet) a régiben.
És nyilván városon kívül télen a 159-cel engedem el a feleségemet helyszíni felmérésre, de ha leesik az első hó én bizony az ócska 90 lovast választom :-D Igen az élethez kell egy adag "gondviselés", egy öreg autóban az a vezetéstámogató rendszer. Engem eddig megóvott, pedig keményebben feszegetem a határait mint a VDC-nek :-DD A többi meg csak elmélet :-)
Érdemes lenne mindenkinek ,akinek az autózás több mint helyváltoztatás egy öreg fapad autót tartani csak úgy emlékeztetőnek. Milyen ezek nélkül. Vagy akár klíma nélkül. Lehet hogy biztonság(érzet) az újban van nagyobb, de szabadság(érzet) a régiben.
És nyilván városon kívül télen a 159-cel engedem el a feleségemet helyszíni felmérésre, de ha leesik az első hó én bizony az ócska 90 lovast választom :-D Igen az élethez kell egy adag "gondviselés", egy öreg autóban az a vezetéstámogató rendszer. Engem eddig megóvott, pedig keményebben feszegetem a határait mint a VDC-nek :-DD A többi meg csak elmélet :-)
tdemeter2018-11-21 14:21:08 // 7021
Mint ahogy a 159 TI is volt.
Szép, szép, de az ultimate az mindig a TI volt nálam:)
Ez dettó ugyanúgy TI-ben a legszebb, 10 év múlva is gyönyörű lesz
Szép, szép, de az ultimate az mindig a TI volt nálam:)
Ez dettó ugyanúgy TI-ben a legszebb, 10 év múlva is gyönyörű lesz
RomeoOne2018-11-21 14:13:22 // 7020
Vagy felteszed a Squadra programját, amiben kikapcsolják neked szoftveresen :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-21 14:07:27 // 7019
Start-stop kikapcsolás , akit érdekel :-) Gyűjtöm a hasznos infókat :-D
RomeoOne2018-11-21 13:52:37 // 7018
Feltételezem azt, hogy nem kell neki ABS, mert tudja ő is pumpálni a féket meg ellen tudja kormányozni a bódét, ha megindul valamelyik irányba a fara
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.