Fórum >> Típusok >> Giulia

WarbiRunner (Gyuri)2020-01-29 21:15:15 // 13558
Wartburggal is allseasonnal nyomtam 15 éve XD A Bakonyban egy emlékezetes szilveszteri bulihoz kapcsolódik a top vezetési élményem. Kopott négyévszakos Michelinekkel hófúvásokon keresztül, driftelve centizve a hókotró lapátját. Mi odaértünk. A többiek elakadtak az autópályán téli gumin, nyugati csillivilli verdákkal. :-(
Fornitore2020-01-29 21:14:39 // 13557
Nem egyszerű , de jók a tanácsok. Ezen a felni kérdésen fennakadtam .Aludnom kell rá 1-2 őt.
carver2020-01-29 20:54:57 // 13556
én szeretek síelni, ezért az All seasonben nem bízok, de még csak ha vidékre jár az ember akkor is megfontolnám a télit, amilyen hóátfúvások vannak néha az Alföldön pl (ha van egyáltalán hó mert mostanában a téli gumira ajánlott 7 fok alá is ritkán megy a hőmérséklet...)
carver2020-01-29 20:51:15 // 13555
ha nem Veloce-t vagy QV-t veszel akkor sztem a nagyobb féktárcsa nem indokolt...
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-29 20:50:12 // 13554
Igen, ezt én is megkérdeztem az Olasz Autók Házában, fékhatást tekintve mindegy a fék, hacsak nem üzemszerűen szerpentinezel, vagy hasonló. Én is még gondolkodok ezen, mint ahogy a felnin is. Az igazán szép felni túl drága, és hát.. utólag is megvehető az, inkább utólag nem módosítható dolgokra tenném a zsetont :-) Szóval én 17-esben gondolom rendelni majd, és egyszer csak átminősül télinek. Tőlem addig all season is lehet rajta, 2-3 év alatt kb elfogyasztom. Ami kár, nincs veloce ülés RWD-hez jelenleg.
carver2020-01-29 20:49:53 // 13553
márminthogy 18-assal érezhetően stabilabb....
carver2020-01-29 20:47:05 // 13552
Ahogy Piritu is írta, a kilincs mögé nyúlva nyit, de csak a két első ajtónál máködik, a hátsóknál nem.

Nekem a 35W-os kanyarkövető van, 25W-osban még nem ültem, de a 35W tényleg mindent bevilágít én már emiatt is megvettem volna, a kanyarkövető (csak ehhez van) hab a tortán.

35W-hoz jár a fényszórómosó, EU-s előírás.

Nekem azt mondták 2 Alfa kereskedésben is hogy a 18-asra még mehet a téligumi, most is arra raktam. Szerintem látványos a különbség, és lehet hogy megszépítette az emlékezet de szerintem a 18-assal stabilabb is az úton, kevésbé kenődik kanyarban viszont még van annyira ballonos hogy kényelmes legyen a mindennapokban is.
zgi5212020-01-29 20:12:46 // 13551
17” coll felmegy
csak a nagy xenont vedd az adaptiv kanyarkovetes miatt is
a kulcsnelkuli kenyelmes
alap zene eleg

en a holtterfigyelore beneveznek..
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-29 20:06:47 // 13550
Tudjuk, hogy csak névleges de nagyon jól szól, más márkánál ez már hifi :))))
Fornitore2020-01-29 19:43:23 // 13549
Nagyobb féktárcsa nagyon kellene a látvány miatt , de gondolom a sima is olyat fékez hogy őrület. Látványos lehet a különbség? 18" felnivel veszem gyárilag nagyobb féktárcsa miatt rámegy a 17"-16" kerék is mert a téli előbb utóbb az lesz?
Fornitore2020-01-29 19:34:23 // 13548
Köszönöm , akkor értem. Xenon a nagyobb kell nekem is , hangszóróból elég a sima , kulcs nélküli nyitás nem kell nekem.
Piritu - 1.000.0002020-01-29 19:20:56 // 13547
Azért ha egyszer megmérnénk az a 4x75-öt, lehet hogy csodálkoznánk és csak 4x10 lenne, de teljesen elfogadható.
Piritu - 1.000.0002020-01-29 19:19:31 // 13546
Nyitás: egyszerűen benyúlsz a kilincs mögé ahogy "normálisan" is nyitod az ajtót, erre nyitja a központi zárat. A záráshoz meg meg kell nyomni egy gombot a kilincsen.
Nekem "sima" zene van, az eddigi a legjobb az Alfáim közt. A csendes utastér is tesz hozzá. Szóval szerintem bőven elég.
Lámpában nekem a 35W-os van. Szerintem kell ennyi. A Giuliettánál a távfénynél még jött a xenonhoz egy hagyományos halogén refi is. Itt ilyen nincs, kell a fényerő.
Emlékeim szerint csak a nagy xenon tud kanyart követni, nagyon jól működik.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-29 19:13:51 // 13545
az alap zene is 4x75W bőven szépen szól, a nagy xenon kanyarkövetős is az mindenképp megéri
pettinke2020-01-29 19:11:31 // 13544
a kulcs nélküli nyitást nem tudom, azt mondjuk nézd meg a használatiban, azt letöltheted előre.
az indításnál az a lényeg, hogy az autóban legyen valahol a kulcs, akkor megnyomod a kormányon a gombot, és vrumm. de ez alap.
a 8 hangszórós zene _nekem_ elég, és jól szól, szerintem jobban mint anno a 159-ben volt a gyári. a Giuliettánál biztos jobb.
a 35W-os xenon megéri.
Fornitore2020-01-29 18:45:53 // 13543
Kicsit segítsetek légyszíves. Most van meg minden adatom és állítom össze a Giuliat pénteken megyek a Kelet Pesthez addigra elő kell állnom a tutival. Variálok mi fér bele a keretembe és mi nem. Amit megálmodtam azt nem akarom elengedni de sok minden kütyü ami eddig sem érdekelt az most sem kell , persze ha nem számítana a pénz belenyomnék mindent .Szóval amin elsőnek fennakadtam kulcs nélküli nyitásnál csak annyi hogy nyomnom kell egy gombot hogy nyissa az ajtókat nem pedig magától nyitja ha megyek felé , az indítás az ugyan az ? 8 hangszórós sima zene elég lehet (már nem vagyok dübörögtető kinőttem , pedig régen) . Jó a 25w xenon is vagy nagyon nagy a külömbség és megéri a 35W? Elsőnek körülbelül ennyi, de még lehet fennakadok majd valamin.Köszönöm előre is.
RomeoOne2020-01-29 14:25:15 // 13542
Nem tudom, csak ennyit mondtak.
sas-1592020-01-29 14:23:35 // 13541
Nem azt írtam, hogy megkülönböztethetetlen kinézetű autókat kell gyártani. Nekem sem tetszik ez a németeknél.
zgi5212020-01-29 14:10:06 // 13540
a 95-ös miért baj, sok az etanol benne? .P
VKG699!!! (4x156+75)2020-01-29 13:45:35 // 13539
Reméljük nem olyan orrtolós :P
Trollmód off.
tdemeter2020-01-29 12:45:41 // 13538
Ezzel én egyáltalán nem értek egyet. Ha valamit utálok a három nagy németben, az pont ez, ez a borzasztó homogenitás, ami miatt számomra minden bmw ugyanúgy néz ki.

Dögunalom. Kicsit csúnya kifejezéssel azt mondanám, hogy ez már az optikai környezetszennyezés kategóriája. (annak ellenére, hogy van szép a németekből is)

Aztán lehet, hogy van ember aki meg tudja jól különböztetni őket. Ismerek olyat, aki 3 évente lecseréli a hetes bömbit, ugyanolyan színre és ugyanazzal a rendszámmal. Így biztosan kevésbé feltűnő....
RomeoOne2020-01-29 11:45:56 // 13537
Van amúgy egy 500 lovasra húzott Subaru WRX STI-jük is, haverom azt mondta, hogy eddig ez a kocsi, ami a legjobban emlékezteti rá, ez adja legjobban azt az érzést, amit az.
RomeoOne2020-01-29 11:37:26 // 13536
De amúgy haverom most írja, hogy még most is remeg a keze, angyon tetszett neki. Meg hogy a főnöke is azt mondja, hogy olyan, mint ha Ferrarit vezetne. Főnöke 40 millás A8-al járkál. Mondtam neki, hogy beszélje rá akkor, hogy vegyenek a céghez pár ilyet is :)
RomeoOne2020-01-29 11:24:56 // 13535
Na, állítólag azért volt a check engine, mert 95-öst tankoltak bele (és folyton padlón járnak vele, 16 literes átlagfogyasztást ír a fedélzeti comp.)
Giuntini2020-01-29 11:24:12 // 13534
Ez nem fedi a valóságot! Nem szupersportautóban kell gondolkodni, valóban ott a Maserati Granturismo! De egy könnyed kupé, vagy spider mindig is az Alfa vadászterülete volt! Emellett presztizsértéknek valóban nem lenne rossz egy korlátozott példányszámban készülő 8C! Ha megnézed az előző 8C-t, az olyan az autógyártásban, mintha Michelangelo tervezte volna! Ferrarit mindenki (szinte😁) vehet, de egy 8C-t???? Jó nem a LaFerrariról beszélünk! De egy 2015-ös F12-est ma meg lehet venni 150-200 ezer € között. Jóval 200 ezer fölött volt az ára. A 8C-t 250-280 ezer€ alatt nem kapod meg, holtt 150 ezer € volt az ára. 10 év alatt duplájára emelkedett! Kellenek ilyen autók!!
Halesz2020-01-29 11:20:49 // 13533
Ja a tolatókamera pedig csak a Q-ban része az alapárnak :) Értem már, miért azt akarsz! :)
Halesz2020-01-29 11:19:15 // 13532
Ahogy nézem, meg lehetett ezek nélkül rendelni, alapból nincs benne (a tavaly őszi árlista szerint). A Veloce TI-ben van először benne alapáron. Mondjuk ezzel én sem értek egyet :(
Halesz2020-01-29 11:12:45 // 13531
Ez tök jó, én sem nagyon tudom megkülönböztetni ezeket. Mégis veszik őket, mint a cukrot.
Aztán álmodozva néznek át belőle, amikor melléjük állok egy Alfával :)
TtK2020-01-29 11:10:16 // 13530
Az a baj, hogy van már ilyen a konszernen belül, úgy hívják, hogy Maserati..
RomeoOne2020-01-29 11:06:19 // 13529
Most hívott haverom, hogy van nála egy Veloce. Misano kék, 18-as turbina felnik, piros féknyergek, barna bőr belső. Gyönyörű volt, vitt is vele egy kört, de sokra nem volt idő, vezetni sem tudtam. Majd legközelebb. Neki Mazda 6-osa van, de nagyon tetszett neki, érezte a különbséget. Mondjuk elég cink volt, hogy egyből check engine-t dobott, dna kapcsoló így ki volt lőve. Meg lehet az, hogy Veloce-ban se tolató, se aprkradar, se tolatókamera? Ezt azért joggal jegyezte meg nagy hiányosság egy 15 millás kocsiban. Rendszáma alapján '18 végi, '19 elejei forgalomba helyezés.
Hardy2020-01-29 10:50:03 // 13528
Sziasztok!
Befogott a bal hátsó kézifékem és nem enged. Nincs valami mód amivel ki lehet oldani?
Sajnos a használati utasítás nincs nálam.
sas-1592020-01-29 10:40:01 // 13527
Egyetértek, de eladási mennyiséget így lehet csinálni.
Amíg nem szűnik meg a márka és csúcs minőséget tudnak adni 10 évente, addig engem nem zavar ha csak pár ezer db fogy belőle.
VKG699!!! (4x156+75)2020-01-29 08:58:22 // 13526
Aha, az nagyon jó, de meg tudod mondani, hogy melyik az új fasszát vagy góf?
Nem ér csalni, ha a régit mellé rakod, biztos megtalálod mind a 4 különbséget :D
Audi ugyanez... Ott a sablon is stimmel, mekkorát fújnak a lufiba, attól függ... illetve a platformba...

Jut eszembe a most új hármasbéjemvét se tudom felidézni.
Kazes☻2020-01-29 08:34:25 // 13525
Érdekes felvetés... és néha, mint a Giulietta esetében, kategóriát/méretet ugrott... lefelé, hiszen a 147 utódjaként jött ki, pedig a korábbi eggyel feljebb, a jelenlegi Giulia sorban volt.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-29 08:33:58 // 13524
én a helyükben rámennék a sportautó gyártásra 4C, 6C, 8C és mellette pár hétköznapi modell, ez a mostani szegmens telített.... lehetnének a "csóró" Ferrari, vagy olcsóbb sportautók Ferrari alapokon címmel...
RomeoOne2020-01-29 08:26:00 // 13523
Ezzel nem értek egyet. Van jelentősége, tuti, de azért nem tucatmárkát kell csinálni az Alfából, mint a felsoroltak, csak a mostaninál nagyobb eladásokat. 1,5-2%-os piaci részesedéssel már az Alfa nagy király lenne. A mostani 0,5% körüli az nagyon gyenge. Sokkal fontosabb lenne ezért, hogy mindennel rendelkezzen, ami a vele egy kategóriában lévőkben, meg főleg amik az olcsóbbakban is benne vannak. Az, hogy a modellek évtizedekig ugyanazt a nevet viseljék, az már a tucatosítás kategóriája...
sas-1592020-01-29 07:19:41 // 13522
Arról nem beszélve hogy csak 10-15 évente jön ki új modell, egyszer csak varázsütésre megszűnik egy komplett kategória. 164, 166.
Így tényleg mindig egy ismeretlen valami kerül piacra, aminek semmi köze az elődjéhez, még a neve is tök más.
Engem nem zavarnak ezek, sőt örülök hogy nem tucatautóm van. A tudását, múltját elismerem a márkának.
Mondjuk a 159 után nálam is kérdéses volt az utód, hiszen a Giulia is éveket csúszott. Kivártam. Legközelebb nem biztos hogy ki fogom/tudom.
sas-1592020-01-29 07:12:09 // 13521
Egy Passat 30 éve Passat, egy Golf 30 éve Golf, egy BMW 3, 5, 7, egy Mercedes C, E, S osztály, stb neve évtizedek óta változatlan.
Ennyi ideje folyamatosan a köztudatban van. Ááhh, kijött az új Golf, stb. nézzük meg. Ááhhh, ez az új Passat, mikor látod az utcán.
Az Alfa Romeo meg: Giulia, 155, 156, 159, Giulia, kisebb méretben meg
145, 147, Mito, Giulietta, stb.
Összevissza. Én sem tudom sorba rakni. Nem Alfás user meg tojik is rá. Olyan mintha mindig egy teljesen új, ismeretlen, hagyományokkal nem rendelkező, ki tudja mennyire megbízható, ki tudja milyen méretű autó érkezne az Alfától.
Szerintem ez sokkal többet árt, mint az ülésszellőztetés vagy a gépi finghang (Tesla) hiánya.
Kazes☻2020-01-28 22:18:55 // 13520
Ehhez igazán gratulálok... bárcsak több ilyen vásárló (szép a levezetés is) lenne, aki aztán szépen alfássá avanzsál! :)
carver2020-01-28 22:03:37 // 13519
A Stelviónál meginogtam, de ellent mondtam a kísértésnek :) De, egyértelmű 3 gyereknek kicsi. De van két nagy meg egy kicsi, és a legnagyobb már csak akkor jön velünk ha valami családi összejövetel vagy valami extra uticélt választunk, az meg belefér, Pár éve egyébként úgy alakult hogy egy Honda Jazzel is végigjártuk Erdélyt, összeszokott már a csapat :D

De a Giulia csomagtartóján azért remélem még faragnak, literre lehet hogy megvan de a formája - hát nem optimális....
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-28 21:55:31 // 13518
Jajj de ismerős szitu:-) És nem szűk a Giuia három gyerekhez? Ma Kingát is elvittem,nézze meg, mit mond. A konklúzió ugyanez. Az autó szedan. A gyerekek nem férnek be, de legalább szép autó. XD Látványosan kicsi egy családnak,mégis mindkettőnknek a Giulia kéne inkább.
A Stelvio viszont belül nagyon kellemes, tágas, hátul az ülőlap három utasnak jobb, mert síkabb. És a panoráma tetővel nagyon jó hangulatú a beltér.
carver2020-01-28 21:48:23 // 13517
:))) köszi, az a szép ebben hogy ez sokkal jobban néz ki mint Zion csatornarendszere :)
carver2020-01-28 21:46:36 // 13516
ja még egy "apróság" a legelején kitűztem egy határt amit hajlandó vagyok kiadni az autóért, az Alfánál elég sokáig tartott a sakkozás az extrákkal, ezért is maradt a Mazda sokáig versenyben...
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-28 21:44:58 // 13515
Végre egy normális júzer ebben a kifordult világban, Isten hozott a mátrixon kívűl :)))
carver2020-01-28 21:35:08 // 13514
Nekem eleve csak szedánok jöttek szóba,minden józan megfontolás ellenére (3 gyerek 1 kutya stb). Egyterűt soha az életbe nem fogok venni, kombit egy kezemen meg tudom számolni hányba ülnék bele (és új nincs közte), de még a SUV sem játszott hiába mondták körülöttem sokan. Nekem az autó az szedán. Nagyon sok tesztet olvastam, összehasonlító videót néztem végig.

Miután nagyon szeretek vezetni csak sportszedán tetszett igazán.

Innentől erősen leszűkül a paletta (3 - Alfa, Mazda, BMW)

Az is fontos volt hogy szép legyen és hogy mit üzen az autó - BMW kihúzva.

Tesztvezetés után Mazda is kihúzva.

Nincs alternatíva amit én kerestem azt csak az Alfa tudja.

Onnantól hogy érzelmi alapon megvolt a döntés a többi arról szólt, hogy a józan ész alapján kell-e, vagy mennyi kompromisszumot kell kötni. Itt jött az utánajárás a megbízhatóságnak, értékvesztésnek, felszereltségnek, hátrányoknak a konkurrenciával szemben stb. Nem volt olyan kompromisszum ami ne lett volna vállalható így szerencsére nem kellet megváltoztatni a zsigeri választást :D
RomeoOne2020-01-28 21:10:17 // 13513
Te hogy jutottál oda, mi vett rá, hogy utánanézz az Alfának és végül azt vegyél?
carver2020-01-28 21:03:22 // 13512
Én még tovább mennék, teljesen lényegtelen mit tud az Alfa és mit nem. Ti mikor találkoztatok utoljára Alfa hirdetéssel, óriásplakáttal, bannerrel bármivel?

Az 5 év is jó csak ki kéne már rakni a legforgalmasabb kereszteződésekben lévő örökös házfelújító óriáshirdetésekre...

Nem nektek kell eladni az Alfát hanem olyanoknak mint én akik előtte nem ültek Alfában és mondjuk nem is emlékeznek a Karotta 2018-as tesztjére...
RomeoOne2020-01-28 20:58:36 // 13511
De nem veszed :)
Az Alfa meg az újautó eladásokból él, ha az nincs, akkor nincs Alfa.
Vályi jól mondta, más autógyártók leszarják a saját márka fanklubjaikat, mert tudják, hogy pénzük nem nagyon származik belőlük, viszont anélkül is csinálják az ingyen reklámot nekik.
Bár konkrétan az amore-n erre a topikra érvényes a legkevésbé, de nem az itteni fanok igényeinek kielégítésével fogja az Alfa megmenteni magát, mert nem innen veszik az új Alfákat.
Az Alfa akkor okos, ha úgy tudja hozni az Alfásságát, ha közben a köz igényeit is ki tudja elégíteni, különben nem lesz Alfa. A Ferrari megteheti, hogy olyat csináljon, amilyet magának kitalál. Aztán ha valaki hőbörög, akkor megmondhatja nekik, hogy ha nem tetszik, lehet mást venni.
Az Alfa, tisztelet neki, ugyanezt megcsinálta kb. a Giuliával. Csak az Alfa kevés ehhez, nem engedheti ezt meg magának. Rövidtávon jó nekünk, számomra például egy az egyben letették azt az autót, aminél nem kell jobb. Mégis, hosszú távon ez nekünk is rossz lesz. Az Alfának meg már most is az...
VKG699!!! (4x156+75)2020-01-28 20:38:47 // 13510
Ugyan már, a legfapadosabb dízel Giuliát is megvenném...

Akinek az alfás értékek a fontosak, az leszarja ezeket. Aki nem, az meg... na.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-28 20:38:40 // 13509
Már az is kevés 10 év és 300e km kéne... még az is hülye aki ezt elhiszi :)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.