Fórum >> Típusok >> Giulia

Stef2019-01-17 13:24:31 // 8176
Igen, egyelőre minden induláskor N az alap. De ha valahol szigorítani akarnak még a károsanyag kibocsátáson, csak egy szoftverfrissítés, és máris "A" az alap... Szerencsére itt még nem tartunk! :)
R33Z2019-01-17 13:23:01 // 8175
Trip B:

RomeoOne2019-01-17 13:22:01 // 8174
De akkor hogy kapcsolod ki kézzel? Videón nem tudta sehogy
zgi5212019-01-17 13:21:18 // 8173
mondom még1x , nálam müxik. bekapcs -kikapcs kormánymozdulattal, anélkül.

sőt a sw frissítés óta a komfort index is 3x villan nem 5x :)
zgi5212019-01-17 13:19:18 // 8172
örülök, hogy akkor miénk nem monostabil még :)
RomeoOne2019-01-17 13:18:17 // 8171
Hogyne lenne az. Vissza tudom lökni a kart, ha meggondolom magam és mégsem akarom indexelni. Vagy nem fordult akkorát a kormány, hogy visszaálljon, mondjuk egy nyújtott íven vett körforgalomból kihajtásnál. Vagy sávot akarok váltani, kiteszem az irányjelzőt, aztán rájövök, hogy mégsem akarok és vissza akarom venni. Mindenképp a kormányt kell forgatni, ha le akarom állítani az indexet? Na ez tényleg egy olaszos feature :DDD
zgi5212019-01-17 13:17:48 // 8170
én is. tényleg nem értem a kérdést.

lehet azon a qv.n meghibásodott vmi..
pettinke2019-01-17 13:16:54 // 8169
a MiTo meg a Giulietta így működik kezdetek óta.
tdemeter2019-01-17 13:16:24 // 8168
De kézzel ki tudod kapcsolni
zgi5212019-01-17 13:14:52 // 8167
ez miért probléma? normál használatban, ha lenyomod a kanyar után abbahagyja.

a tied sem áll vissza, ha nem mozog a kormány!
zgi5212019-01-17 13:12:35 // 8166
akkor mi történik, N lesz az alap? fura
tdemeter2019-01-17 13:12:16 // 8165
Ha egy ilyet veszek, akkor azzal 800.000 ft-ot spóroltam? Ezt vajon be lehet tenni simán a 8.8-as kijelzővel rendelkező vasba?
tdemeter2019-01-17 13:09:54 // 8164
Nekem is nagyon furcsa volt...
tdemeter2019-01-17 13:08:41 // 8163
Made in Székesfehérvár....

Ezt nem is tudtam...
RomeoOne2019-01-17 13:08:09 // 8162
Akkor erre a problémára mi a megoldás?
Stef2019-01-17 13:04:31 // 8161
Sajnos nem jegyzi meg! Euro6 rulez! :)
zgi5212019-01-17 12:55:51 // 8160
biztosan megjegyzi, ez olyan lett, mint az index. nem marad pozicióban, először furcsa volt, de most már jobban tetszik, hogy nem kóvályog a kar le-fel. :)
Piritu - 1.000.0002019-01-17 12:27:03 // 8159
Ja már válaszoltál másnak.
A Giulietta DNA kapcsolója is visszaugrik N-be.
Piritu - 1.000.0002019-01-17 12:25:19 // 8158
"Monostabil DNA módválasztó" ez mit jelent?
tdemeter2019-01-17 12:23:28 // 8157
Én már ilyenben tesztvezettem. De gondolom megjegyzi, hogy milyen állásban hagytad leállítás után is, vagy nem?
RomeoOne2019-01-17 12:09:59 // 8156
Gondoltam, hogy valami ilyesmit takar. Ezzel együtt lehet élni. Az N lesz az alapállás és attól lehet A meg D felé elcsavargatni?
esvé2019-01-17 11:55:47 // 8155
a DNA kapcsolónak eddig fix poziciói voltak, D-N-A, a kapcsolón is láttad melyik funkció van aktiválva (bár sztem senki nem nézte). Az újabb autókban a kapcsolónak egy fix állása van, onnan elforgatva mindig visszatér ebbe az állásba, mint a QV-ben a Race mód választásakor visszaugrik D-be.
RomeoOne2019-01-17 11:44:07 // 8154
"Monostabil DNA módválasztó"

Ez mit is jelent?
zgi5212019-01-17 11:11:36 // 8153
nem látok releváns fogyasztásbeli különbséget D és N használata között.
ha sportosan megyek, ha nem 6 és 6,4 közötti az érték. Az A-t nem használom.

nyilván a városi tötyörgés nem a kedvence, de kiszabadulva gyorsan helyrekerül a fogyi is.
mondjuk én 80% -ban pályán megyek ott "mindegy" lehet 8-ban a D vagy N kérdése.
dugóban meg nem látom értelmét D -ben huzamos ideig.
Stef2019-01-17 10:46:32 // 8152
Tudtommal 2 alapvető különbség van:
- E6D benzinmotor részecskeszűrővel
- Monostabil DNA módválasztó
Sporter2019-01-17 09:44:53 // 8151
Van arra valahol infó, hogy a 2019-es gyártású Giulia-k eltérnek-e bármiben a 2018-ban gyártottakhoz képest (felhasznált anyagok utastérben, upgrade, stb.)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-16 22:29:33 // 8150
nálam is drágább lett volna a delej, mint a benya igaz csak fél millával ezért ki is esett a képből ...
Jani72122019-01-16 22:11:36 // 8149
kb 80% D itt jók az utak, ezért élvezhetően lehet menni a faluk közt, bőven 100 fölött
droberto2019-01-16 21:46:05 // 8148
Azért az nem is sok márkára igaz és nem is megszokott, hogy újként drágább a benyás mint a dízel. Turbó, AT ide vagy oda. :)
zgi5212019-01-16 21:15:29 // 8147
Hol hasznalod altalaban D vagy N?
Szabolcs 1592019-01-16 20:02:34 // 8146
Ahogy én is vettem a giuliat, itt azért más mint otthon
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-16 19:28:58 // 8145
Ez sem kizárt :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-16 19:27:55 // 8144
uhh ez nagyon nem lett magyaros de tudjátok mire akarok kilyukadni :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-16 19:26:57 // 8143
inkább 5 évesen éri megvenni onnan már nem zuhan akkorát ...
Jani72122019-01-16 19:26:24 // 8142
Jól kell venni, itt kint pl a tageszulassung-os vagy a kiállítási autókkal nagyot lehet kaszálni
RomeoOne2019-01-16 19:20:55 // 8141
Vagy annak, aki nem adja el 2 évesen és lehet 5 évesen már összeérnek majd az árak újra :D
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-16 19:18:36 // 8140
Kivéve annak, aki 2 évesen megveszi. Ott már jól jöhet ki a matek.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-16 18:35:30 // 8139
és tegyük hozzá, hogy egy dízel már most olcsóbb 1,5-2 millával 2 évesen, mint egy benyás... kapufa
Szabolcs 1592019-01-16 18:06:33 // 8138
Na holnap lövök neked egyet de szerintem 9,5 áll a stelvio 280 le
Jani72122019-01-16 17:48:35 // 8137
Én is biztos vagyok abban, hogy minimum 2.5l a különbség. Pont ma számolgattam, én 36 ezret mentem egy év alatt itt kb 20 centtel kb olcsobb a dizel, nálam bőven megéri a dizel autó! Mondjuk érdekelne pár benzines használó trip b-je ami nem mostanában volt nullázva :/ az enyém 24ezer km és stabilan 6.4 átlag sportosan vezetve
ALFI1562019-01-16 14:53:00 // 8136
Giulianal a fogyasztási különbség 3liter.Vagy több kicsivel.Így amit számoltál szorozd be kettővel.Ez évi 50ezer kilométernél 22500Ft havi szinten.Mondjuk amennyit te mész teljessen mindegy.Ott azt kell venni amit a szíved diktál.
zgi5212019-01-16 14:08:24 // 8135
én azt gondolom, aki manapság a dízelt választja, inkább a nyomatékautózás miatt teszi.
RomeoOne2019-01-16 13:02:41 // 8134
Évi 50 ezer km-nél 350-es benzin és 380-as gázolajárral kalkulálva, az előbbi esetén 10l az utóbbi esetén 8,5l-es fogyasztást alapul véve 1,75M-ra jön ki a benzin- és 1,615M-ra a gázolajköltség. 135 000 Ft különbség éves, 11250 Ft havi szinten. Ez azért tényleg nem egy érvágós különbség.
Évi 15000 km-nél már csak 40500 Ft az éves különbség.
Ha egy árban lenne a benzin és a gázolaj (legyen 365 Ft), akkor 50 ezernél 273 750 Ft lenne a különbség, 15 ezernél 82125 Ft.
Így, hogy drágább a gázolaj, még ha kevesebb is, mint 10%-al, mint a benzin, a nyereség fele leolvad. Azért ezt figyelembe kell venni, főleg, hogy várhatóan tartósan fölötte lesz az elkövetkező években a gázolajár a benzinének.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-16 11:52:25 // 8133
na én taposom a benyásnak is annak is taposnám és biz nem nagy a különbség nem 4L ... csodák nincsenek...
zgi5212019-01-16 11:42:15 // 8132
nem egészen ezt mondta.
7,5 - 9,5 között van. nála volt 8,5, aki tapossa saját bevallása szerint.
de mindegy is. nagyon jó fogyasztás!
a SUV szegmensből ezt választaná -ez a lényeg :-)

olasz fórumon olvastam minap 2.0 Q4 280 veloce 5,5 átlagfogyis képet tett fel a srác.
a 2.2 180 5,4 átlagra reakcióként. na az igen, nemtom hogy csinálta. (lehet A-ban ment 90 -nel)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-16 10:44:46 // 8131
napi használatban 8,5 most már ezt is tudjuk... na azért a 1,5L-ért nem veszek dízelt....
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-16 10:43:04 // 8130
VKG699!!! (4x156+75)2019-01-16 07:02:57 // 8129
Luxusautó...

Amúgy meg Biturbo aztán csüccs fel a szopórollerra. Kit érdekel? Évi 3 hétvégére csak össze lehet lapátolni :)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-15 21:46:44 // 8128
Hm csupa pozitív gondolatok, mondtam én, hogy sport suv.. ezért is lett :)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.