Fórum >> Típusok >> Giulia

Piritu - 1.000.0002020-01-30 22:09:43 // 13620
"képesek eltérő méretekben egymásnak homlokegyenest ellentmondó eredményeket produkálni" - mert ugyan az a minta más méretben másképp muzsikál. Lehet belőle egy optimális méret, de a más szélességben arányosan van nagyítva/kicsinyítve a minta. Innentől más vastagságú egy profil, másként hajlik, másképp fér el a víz a bordában, stb. Nem véletlen hogy két-három méretben tesztelnek egyszerre.
carver2020-01-30 21:55:45 // 13619
sorry :( hallgatási fogadalmat teszek 22 órára :)
RomeoOne2020-01-30 21:46:39 // 13618
Partykiller :DDD
carver2020-01-30 21:43:26 // 13617
megöltem a csevegést...
carver2020-01-30 21:06:47 // 13616
és még1 RomeoOne már megpendítette, de fontos tudni hogy a négyévszakos mindig kompromisszum,érdemes eldönteni hogy melyik oldalon vagy hajlandó engedményt tenni. A téliesített nyári négyévszakos hideg nedves vagy havas burkolaton fog látványosan rosszabbul teljesíteni a télinél, a nyáriasított téli pedig meleg vagy száraz burkolaton fog észrevehetően rosszabbul teljesíteni a nyárinál.

Én a téligumi vásárlás előtt (Wintrac Pro-t vettem) nagyon beleástam magam, és azt kell hogy mondjam hogy azért nem teljesen konzekvensek a tesztek, még az alapos(nak tűnő) német tesztek és képesek eltérő méretekben egymásnak homlokegyenest ellentmondó eredményeket produkálni és innentől az egész mégis inkább arról szól, hogy érdemes helyén kezelni a dolgot és nem túlspilázni...
carver2020-01-30 20:51:57 // 13615
carver2020-01-30 20:51:00 // 13614
A mai négyévszakosok tényleg rengeteget fejlődtek az akár pár évvel korábbiakhoz képest és simán felveszik a vresenyt 5-10 évvel ezelőtti (nem prémium) táli vagy nyári gumikkal.

Itt egy német összehasonlító teszt is, ha letekertek a "Bremsvergleich: Alleskönner vs. Sommer-/Winterreifen"-ig és alatta lenyitjátok a három sort akkor látjátok hogy viselkedik két jó nevű négyévszakos a téli és nyári gumihoz képest.

Giuntini, kicsit ellentmondtál önmagadnak amikor azt mondtad hogy a gumit az autóhoz kell venni azután elmondtad hogy az ameriakiak a 450 lóerősre is négyévszakost vesznek, de ezzel pont azt állítod amit én is: a gumit a felhazsnáláshoz kell venni. (az más kérdés hogy minek veszel 450 lóerős autót ha 100-zal mész vele...)

Ezért szerintem normál felhasználásra abszolút vállalható a négyévszakos. Mondjuk spórolni legtöbb esetben nem fogsz vele mert ha cserélgeted akkor 2xszer annyi kilométert mész 2 szett gumival mint eggyel... (ADAC szerint 6 év / 40.000 km után mindenképp érdemes gumit cserélni, több helyen max 10 évet mondanak)

Az sem feltétlen igaz egyébként hogy nedvesen a nyári sokkal jobban teljesít a tálinál, ez gumi és hőmérséklet függő.

Én azért veszem meg a téli gumit mert hegyen lakok és járunk külföldre síelni, nem akarok az alpokban szembesülni azzal, hogy na akkor ma nem megyünk el a sípályára. Nekem egy ilyen nap is elég lenne ahhoz hogy megvegyem azt a gumit amit az év másik 364 napján valószínűleg nem hazsnálok ki. Nyárra ugyanez, nem fogok pályázni ( leszámítva a vezetési tréninget) a 200 lovas Giuliával mert nem oda való, de neki fogom ereszteni szerpentineken (neki eresztettem) és bár (már) nem vagyok hülye hogy forgalomban teszteljem a határokat az örömködést nem akarom a gumi miatt a kelleténél jobban korlátozni - ezért is vettem Alfát.
RomeoOne2020-01-30 20:45:37 // 13613
Ugyanaz a kerék nincs rajta. A Veloce-n 8" széles elöl, 9" széles hátul, ha jól emlékszem, A Q meg 8,5" elöl és 10" hátul. Simán lehet ötvözetbeli különbség is (Q könnyebb). Veloce-re nem raknak Corsa-t.
G-MANN🍀2020-01-30 20:27:18 // 13612
Én alapon nem láttam még AR-t, de lehet. Eddig csak 19-es keréknél vettem észre, vagy 18-as télin, amit ezzel kérték.
droberto2020-01-30 20:18:55 // 13610
Bár, ha ugyanaz a kerék van rajta... :)
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-30 20:03:55 // 13609
A gondolataidat írtad le, nem tényeket. Te így látod, értem. Én annyit írtam (ez lett volna a lényege), ezt a látásmódot nem osztom. A szabadságnak is vannak fokai (szabadságfok? :-)), máshogy élünk, máson aggódunk, más az ingerküszöbünk és mindennek más és más oka van. Amit írsz, nekem nagyon idegen, de értem hogy van aki így nyugodt, teljesítmény sokszögön gondolkodva elemzi, hogy mi a jó választás. Semmi bajom ezzel, valamilyen szinten én is megnézem mit veszek és nyilván nekem meg más bogaram van, amivel jól elvagyok :-) Spórolásról meg szó sem volt, soha nem spóroltam gumin. A TD-n sem spórolásból van.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-30 19:27:18 // 13608
Sok minden volt már, mindegyik csúszik nedves úton... a téli gumi 0 fok alatt jó igazán
RomeoOne2020-01-30 19:21:10 // 13607
Szerintem az alapon is. Más ilyen kategóriás kocsikat is optimalizált gumikkal adnak ki, Audi, Mercedes, stb.
droberto2020-01-30 18:51:18 // 13606
A Veloce-én is specifikus már a P Zero? Nem csak a QV-n?
Giuntini2020-01-30 18:25:43 // 13605
Nem is a tél a problémás, hanem a nyár. Az ember ha megteheti ónos esőben, agyonsózott úton nem veszi elő féltett autóját. Nyáron viszont mindennél többet számít a fékút, a tapadás. Ha 180-ról az autópályán satuzni kell, egy Alfához illő sportgumival meg lehet állni, de egy 4 évszakossal nem, még ha Cross Climate. A 4 évszakosok igazából nyáron mutatják ki korlátozott használhatóságukat.
G-MANN🍀2020-01-30 18:15:04 // 13604
Veloce-ra csak téli-nyári külön👍 egy nyár alatt megetetném a négyévszakosat 😂😉🙈 esetleg télen lehetne 4 évszakos inkább, az még okk, de ezt a Pirelli P Zero AR-t nem adnám 😉👍
droberto2020-01-30 18:09:03 // 13603
Az amerikai autók futóművileg is ostobák.
droberto2020-01-30 18:07:31 // 13602
Neked talán Sottozeród van? :)

Nekem egy olyan autón ami bármikor is 60-70-el gyorsabban megy (s főleg egy Alfán), nem fér bele, hogy egy autóhossznyival hosszabb legyen a fékút, és hogy 10-el kevesebbel tudjam biztonságosan bevenni a kanyart.

A többivel egyet értünk.
droberto2020-01-30 18:01:03 // 13601
Nem szokásom aggódni és szerintem szabad is vagyok. Nem is értem hova gondolsz...
Én a tényeket írtam le.
Nem azt, hogy évszakspecifikussal nem érhet baleset, és nem azt, hogy négy évszakossal nem lehet gyorsan menni.
Ami tőlem tellik szeretem megtenni. Magam részéről a gumin nem spórolok.
És ha már adottak a lehetőségek élvezem az oladalgyorsulást, hisz ezért is van Alfám.
Tommi2020-01-30 15:31:25 // 13600
Említettétek a Cross Climate négyévszakos gumikat, +1 szavazat arra, hogy jó cucc :)

A feleségem 147-esére vettünk (előtte Nokian négyévszakos volt neki) két éve és nagyon elégedettek vagyunk vele. Hozzáteszem, hogy egy 120 lovas autó, amit inkább városban szaladgálásra használunk (minden másra ott a Stelvio), de nagyobb utakra is néha elmegyünk vele. Hóban, esőben és nyári melegben is teljesen jól teljesített eddig. Az ára húzósabb, mint a hasonló méretű kategóriatársaké, de eddig szerintem megérte az árát :) Az elmúlt 20 évben több Alfán (és egyéb családi autón) volt már Michelin, téli és nyári is, eddig nem csalódtunk egyikben sem.
Giuntini2020-01-30 14:11:32 // 13599
A 4 évszakos gumik rendkívül sokat fejlődtek! De....
Ha lenne egy városban használandó viszonylag kisteljesítményű (75-120) lóerős autóm, arra biztos hogy 4 évszakos gumit raknék fel! És ismét de....
Borzalmas nagy különbségek vannak gumik között! Ha összehasonlítom a nyári gumikat, az előző Michelin Primacy-k, és a mostani Pilot Sportokat, nagy különbségek vannak. A Primacy hihetetlenül sok métert ment el, tehát gazdaságos, a Pilot Sport viszont szinte pályagumi, száraz úton hihetetlenül tapad, stabil, egy mese a Primacy-hoz viszonyítva, viszont esőben, és hidegebb körülmények között vigyázni kell.
Az autó kvalitásait csak megfelelő gumikkal lehet kihozni. Ha egyszer hozzászoksz, hogy egy kanyart 80-al kényelmesen be tudsz venni, akkor bizony furcsán érzed hogy ugyanazt 4 évszakissal 70-el a határon.
Gumit az autó kvalitásaihoz kell választani! Az igazságot kimondó gumis azt fogja mondani, hogy Giuliára ne tegyél 4 évszakosat! Mert nem annak az autónak a kvalitásaihoz van méretezve. Egy átlagautóhoz, egy Vitarához, vagy Focusra nyugodtan felrakható a 4 évszakos.
Amerikában a 350 lovas autóra is 4 évszakosat raknak. Mert ott a betartandó szabályokhoz alkalmazkodnak a gumik is. Nem arra az autóra való? Nem számít, mert te nem "mehetsz" gyorsabban. Ott a törvény a szentírás!
Nem gumi, de egy régi autóhoz kapcsolódó történet. A60-as évek végén, 70-es évek elején volt egy gyönyörű olasz sportkocsi az Iso Grifo, amiben V8-as Corvette motor volt. Nem győztek azokban az autókban motort cserélni, és a végén már a Chevrolet nem adott motort. Aki vett egy Iso Grifot, úgy hajtotta mint egy Ferrarit, ahogy az az autó kinézett, amit papíron tudott. Csak az a motor alacsony fordulatra volt méretezve, nem arra, amit Európában ilyen autóval művelnek. Volt egy vad sportkocsi, nem belevaló motorral.
Ha valaki felrak mondjuk egy Giulia Velocere 4 évszakosat, akkor nem olyan gumival szereli, ami arra az autóra való! A 4 évszakos gumik a közepes teljesítményű max középkategóriás autókra vannak tervezve! A Giulia futóműve viszont extrém teljesítményekre képes. A 4 évszakosat azoknak az autóknak hagyjuk, amire kifejlesztették!
TtK2020-01-30 13:55:34 // 13598
Szípen mondtad tezsvírem! :)) a.k.a. nem kell a majréból főpróbát tartani.. ;)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-30 13:39:56 // 13597
Nézd Robi szerintem sokunknak van rengeteg tapasztalat gumikkal én azt vettem észre nedves úton azaz mondjuk 0-5 fok közötti nedves úton ami még nincs lefagyva bármelyik téli gumi jobban csúszik, mint egy jó nyári, fagyott úton a nyári viszont már sehol sincs, ónos eső, jégnél meg a téli is kaki semmit nem tud csinálni ...
a balesetek nagy részét a nem megfelelő útviszonyoknak való vezetés okozza :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-30 13:26:55 // 13595
Robi, ha ennyi mindenen aggódnék, és ennyi szörnyű lehetőséget vizionálnék, félnék kimenni :-) Én nem megyek lassan a négyévszakossal, sőt :-) Én ezt a látásmódot sem tudom magaménak érezni. Már nagyon nem. Ha így rettegnék, szerinted egy 24 éves abs nélküli autóval engedném el nap mint nap a családot? És mégis megteszem, mindannyian élvezzük, egyikőnk sem érzi magát konstans életveszélyben. Mindenkinek megvan a maga keresztje, megéltem én már pár olyat, ami ellen nem tehettem, el kellett viselnem. A szarra nem tudsz téli gumival felkészülni, hidd el :-(
Tudom, sokan műszaki emberek itt és amit a számok mondanak, az szent, és tömegközéppont és geometria és tapadás. Szakmámba vágna, de lóf..t :-) Amíg ezeken függsz, rabja vagy ezeknek a hülyeségeknek. Ezeket elengeded, letojod, és szabad vagy. Jót autózol egy slickre nyalt télisgumis kispolskival is, mert jól esik a lelkednek és kész. Túl vannak itt a műszaki paraméterek lihegve, és szépen eltűnt a "sentimento" ami az egész vagány mediterrán feelingű olaszautózás lényege :-D
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-30 13:24:52 // 13594
"De mi van, ha így ilyen ónos esős, fagyott zúzmarás időben nem adják meg az elsőbbséget?"
Mi lenne, pont ugyan az, mint bármelyik télivel én konkrétan 30km/h-val egyenes úton egyenesen haladva, összkerék hajtással csúsztam lefelé az útról nem is olyan rég... :DDDD
tdemeter2020-01-30 13:23:43 // 13593
Ja igen, a gumis ! Nekem is azt mondta, hogy " télre sem jó, nyárra sem jó" ...
Persze, mert onnantól te nem fogod hozzá hordani soha többé a kocsit, az meg hol üzlet már neki....

Bullshit...

Beszélgethetünk itt biztonságról, performanciáról, stb, de összességében ezek a gumik egyre jobbak már. És ne felejtsük el, hogy az autóm is az! Egyre könnyebb és egyre jobb fékek vannak rajta, egyre okosabb számítógép vigyáz rám benne.. Én pedig egyre jobban vezetek :)
droberto2020-01-30 13:19:25 // 13592
Persze mindenki azt vesz amit jónak lát. 🙂
zgi5212020-01-30 13:13:07 // 13591
érdekes, engem meg pont a CC+ tesztjei győztek meg :) a gumis meg azt mondta ő fel nem rakná. :P
egyelőre jó döntésnek bizonyul (kisautóra)
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-30 13:10:03 // 13590
Ez jó, köszi :-)
zgi5212020-01-30 13:09:32 // 13589
más a mintázata, mert más elven működik. egyetértek az előttem szólóval, kis autóra tökéletes, észre sem veszed milyen a gumi. ez nem nekünk számít, hanem pl. a nejemnek, aki tök laikus ugyanúgy vereti, mint télivel régebben.

anno mikor megjelent az ABS kérdeztem tőle, mi a jobb, mikor megcsúszott az autó kereke vagy ha veri a talpát az ABS, de egyenesen halad tovább nagyobb fékúttal.
sejthető a válasza.. :)
droberto2020-01-30 13:07:21 // 13588
A gumisok véleménye meg szerintem a legkevésbé releváns. Ugyan kapnak visszajelzést, de sose tudhatja, hogy volt hajtva a gumi. Mihez képest hasonlítják. Az átlagembert amúgy is jobban befolyásolják az emóciók, mint a fenekében levő érzések.
Az üzleti érdekekről már nem is beszélve.
droberto2020-01-30 13:04:02 // 13587
Valószínű ebből fakad akkor a nézetkülönbségünk.
Az autó vezethetőségét, a tömeg, tömegközéppont, a futómű és a gumi adja elsősorban. Utóbbi igen nagymértékben meghatározza az autó vezethetőségét és leginkább tapadását.
Gumi is gumi közt óriási a különbség, nem a hétköznapokban, hanem vészhelyzetben és forszírozva. Elég ha csak az öreg Bridgestonjaimat nézzük. Sokkal inkább volt felülkormányzott velük a kocsi, mint újjabkorukba illetve a mostani télin.
Sok gumit próbáltam az elmúlt évek alatt, de a nedves út mindig kiemelte a különbségeket. Kiemelte a prémium és a középkategóriás közt, és kiemelte a teljesítmény és a "zöld" gumi közt is.
A 4 évszakos gumik sokat fejlődtek ez tény. A Dalma városi Puntóján még el is gondolkodtam egy CC+-on. Az elmúlt tíz évben sokat fejlődtek.
Viszont a gumi mindig is egy komprommisszum volt és az is lesz. már az évszakspecifikusoknál is. (Teljesítmény sokszög, ugye?)
All season gumival még nem mentem, de a fotelből igen jól megvizsgáltam, hogy teljesítenek a teszteken. Súlyos métereket kapnak a téliktől, vagy adott esetben a nyáriktól. És mivel a tesztek általában objektívek és eddig visszaigazolódtak az eredmények, nincs okom kételkedni bennük.
Persze, mondtátok, hogy jó-jó, de én lassan megyek. De mi van, ha így ilyen ónos esős, fagyott zúzmarás időben nem adják meg az elsőbbséget?
Mi van akkor, ha egy kamion defektet kap előtted egy főúton és hirtelen ki kell kerüld a törmeléket. Hiába mész lassan. Ugye? Lehet, hogy az évszakspecifikus gumival pont megúszod, vagy pont nem lesz totálkár, ne adj isten pont nem lesz személyi sérülés. Ne is beszéljünk ilyenről.
Persze, mondjátok, hogy itt nincs hó meg jég. Nézzétek csak meg a különböző hőmérsékleteken hogy teljesítenek nedves úton. Zongorázni lehet a különbséget.
Persze azt mondom, hogy tudni kell ésszel és jól vezetni, de a balesetek igen nagy része a gumikon múlik.
zgi5212020-01-30 12:56:05 // 13586
ha a Michelin Climate+ -ra gondolsz.. nekünk az van a másik autón, tökéletesen teszi a dolgát!
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-30 12:37:00 // 13585
minden tapasztalatot örömmel olvasok, legalább tudok választani
tdemeter2020-01-30 12:22:40 // 13584
Itt egy egész jó összehasonlító oldal.
Ebből mindenki levonhatja amit akar magának, de szerintem a CC egész vállalható gumi lehet...
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-30 12:20:24 // 13583
Én ismerem a lódoktort szerencsére :-) A saját insigniájára ő is azon dilemmázott, hogy Ultrac Satint, vagy Vortit tegyen, nem gagyi gumit. Viszont Sanyi, a környék legzseniálisabb autószerelője, na ő ilyen lódoktor típus :-) Százezernél többért még autót nem vett, direkte beteg lovakat szeret venni, aztán jól eljárkál velük évekig fillérekből. Közben meg félkézzel cserél motort kb bármiben, nagyon precíz, és gondolkodik is. Ez ilyen. Bárki aki csak úgy elsőre beesik hozzá, sikítva menekülne a garázsa látványától. Én meg tudom, hogy amihez hozzákezd, az nem jó, hanem tökéletes lesz. :-)
tdemeter2020-01-30 12:15:16 // 13582
Nem, mert nincs garázs:(
Remélem azért, hogy idén lesz, de ez évek óta gond nálunk...
Liquid2020-01-30 12:14:35 // 13581
Ehhez a gumis-ember témához csak annyit fűznék hozzá, hogy mindig a lódoktor lova a legbetegebb :)
Régi mondás, de 2 hete mikor voltam Zsámbékon tréningezni, ismét bizonyítást nyert. Volt egy gumis srác egy Audi A5-tel, valami Imperial vagy mi 2 éves téligumival, és elképesztően szar volt, a száraz fékútja bő másfélszerese volt bármely másik autónak, a műgyantán meg gyakorlatilag csak lépésben tudott menni.

Ezt nem a 4 évszak ellen szántam, mert én is azt fogok tenni a Pandára.
Zolibácsi2020-01-30 12:09:46 // 13580
Pont a Michelin 4 évszakosat kerulném. Mindenhol jó kivéve jegen/fagyott úttesten. Ott a nexen, Apollo olcsóbbak mind elverik. Én úgy vagyok hogy jégen legyen jobb, minden mást pedig tudsz kezelni, ha meg tudod választani a megfelelő sebesseget. Nekem városi punton nexen 4 évszakos van. Soha semmi bajom nem volt vele, talán nyáron nagy melegben nem szerette a nagy sebességű kanyarokat, picit jobban csúszott mint egy márkás nyári, de az is már túl volt bőven a megengedett sebesség határon. Nekem bevalt a 4 évszakos kis autóra. Amúgy már a mintából látszik, hogy a Michelin 4 évszakosnak nincs rendes mintája, kicsi rovatkak ami kapaszkodna jégen. Öregedéssel kapcsolatban még kár is gondolkozni, mert 4 év alatt úgy is el használod :)
Bár ez mind csak az én véleményem. Peace
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-30 12:04:24 // 13579
Nem tudom használtál e rendes all season gumit már. Ennyire ne degradáld, miért ne lehetne Alfára tenni? Ez hülyeség Robi. A fotelből az ember hajlamos bármit is vizionálni, métereken múló vészhelyzetet, a valóság pedig általában kicsit árnyaltabb. Elmentem a gumishoz (aki szintén Robi, és ismerem jópár éve), és megkérdeztem, hogy a saját feleségének az autójára, amivel a gyerekeket viszi, fel merné e tenni a négyévszakost. "Abszolút". Ennyit válaszolt, elfogadtam a tanácsot, és igaza volt. Hidd el, nem gyomorgörccsel ülök itthon, hogy úúúrisen, kit ütött el a 4m különbség miatt. SEMMIT nem veszel észre. Beülnél és nem tudnád megmondani, hogy milyen gumi van az autó alatt. és ez tapasztalat. :-D
Giuntini2020-01-30 12:02:02 // 13578
Városi autónak a legtökéletesebb választás a 4 évszak. Persze egy 200 lovasnak, amivel pályázol, kanyarodsz nem.
Valamit valamiért!
droberto2020-01-30 11:56:21 // 13577
Ez már egyenes út, a villanyverdához, az önvezetéshez meg a tömegközlekedéshez. 🙂
A garázsban nem fér el a falon 8 kerék?
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-30 11:56:14 // 13576
Ki mit akar, tegyen úgy XD
Én már rég elengedtem ezt a nagyon performance teljes potenciál témát, a vezetési élmény egyszerűen nem ezen múlik. Nyilván korlátoz némileg egy négyévszakos, és van akinek ez nem fér bele. Én is csak megjegyzésként írtam, hogy akár feltenném, nem vitaindítónak szántam :-) Engem megszállt a Zen tudod :-DD És nyilván a zenséghez is jobb egy téligumi télen és nyári nyáron ha az autópályán gyorsan haladsz. Kisebb látótávolság fér bele (mert hamarabb megállsz), nagyobb bátorság fér bele. De nyilván helyén lehet kezelni egy négyévszakost és egyszerűen lassítani egy kicsit :-)
Élménykedni meg tudod, nekem öreg autó kell majd egyszer, mechanika érzettel, valódi érzetekkel,bowdennel, rudazattal, fogaskerékkel, tökmindegy milyen gumin :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-30 11:53:32 // 13575
hát nem egy erőgép de 140 nyiha szóval annyira szarul sem megy éppenséggel bár egy Alfától nagyon távol áll de tele van minden szarral amiért sírtok, vegyetek Vityát :DDD
RomeoOne2020-01-30 11:49:58 // 13574
A CC+ elég jó. Általában a 4évszakosak nyáriasított téligumik, a CC+ viszont téliesíett nyári. Emiatt mondjuk hóban, jégen a 4évszakosok átlagánál rosszabbul szerepel. De hát abból van viszonylag kevés. Síelni nem azzal kell menni, amúgy jó mindenre, amit egy suzuki tud.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-30 11:49:02 // 13573
a tárolás ingyé van otthon a kisfaházban, még a kerék csere is az SK :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-30 11:46:21 // 13572
Vityára 47500ft/db, a nyári normális 30-40e között van szóval mit spórolok hát egy téligumi szett árát pl és mivel évi 10-12e-megy el egyik szett sem megy el többet, mint 4-5 év mert elöregszik a gumi...
Tél nincs, hó nincs, víz az van erre nincs értelme téli gumit vennem városi közlekedésre ...
Teszteken meggyőző a Cross Climate majd kipróbáljuk és beszámolok róla meg tud e állni avagy nem :DDD
tdemeter2020-01-30 11:43:56 // 13571
Plusz a tárolás, ha már nem akarsz vele szarakodni... Nekünk a két céges kocsira simán elvisz egy évben a 2-2 szett téli-nyári tároltatása vagy 60.000-et...
Én is nagyon megbántam, hogy a julisra nem vettem téli-nyárit gyári opcióban. Bár az sem lett volna ingyen, de a felni, a gumik, a szelepek, a setup iszonyat sok pénzbe kerültek. De lejobban a szarakodás, ami évek óta megy velük a legfárasztóbb..
És akkor még nem beszéltem az offos X-trailről.. Ott is ugyanez volt, felni vásár, gumi vásár. ahhh, kizárt, hogy még egyszer eljátsszam..
Ha elkopik akkor biztosan 4 évszakosat kap az is, a felniket meg elpasszolom majd.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.