Fórum >> Típusok >> Giulia

Piritu - 1.000.0002020-02-01 19:40:31 // 13670
Nekem a Giulia az első hátsókerekes autóm, nagyon feltűnő. Nem is kell forszírozott tempóval menni hogy jól érezhető legyen a különbség.
Piritu - 1.000.0002020-02-01 19:37:49 // 13669
Meg attól hogy a kocsin gyárilag szerelttel mész vagy a boltban vettel.
A 159-en a vett Michelinek 30.888 km-t mentek, a gyárban felszerelt Michelinek 45.340 km-t.
droberto2020-02-01 19:21:16 // 13668
A lényeg, hogy meg legyen az 1G! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-01 18:48:34 // 13667
jah ezen mosolygok én is egyfolytában szerintem itt több a Loeb, mint egész Európában :))) A prémium gumik között alig van különbség vagy mondjuk egy adott kanyart amit az átlag 40nel vesz be mi 65-tel, a még drágább gumival 68-cal lehet (mered) bevenni míg egy Loeb meg 90-nel :DDD
Fontos szempontok ezek szerintem....
Liquid2020-02-01 17:57:46 // 13666
Annyira orrtolós, mint bármely erős elsőkerekes :)
Ha nem jársz rendszeresen pályázni, vagy szerpentinezni, akkor nem hiszem, hogy a jó/nagyonjó és a szuperkirály-jó közötti különbség kijön.
Liquid2020-02-01 17:55:07 // 13665
Az hogy melyik mennyit megy el, a használat módjától és a méretétől legalább annyira függ mint a mintázattól és márkától. Nálam a 156-on és a 159-en is 3-4 szezon volt egy garnitúra ami kb. 25-30e km-t jelent. Igaz mindegyik inkább sportos típus volt.
Giuntini2020-02-01 17:16:13 // 13664
Én csak idéztem!😊
droberto2020-02-01 17:01:47 // 13663
Már hogy a Michelint erte meg a Kléber.
droberto2020-02-01 16:58:18 // 13662
A mostani ADAC tesztben megverte a Klébert. 😂
Igaz 15"-ban.
droberto2020-02-01 16:57:00 // 13661
A Bridgestone Potenza RE050A 40k-et ment el és mindig maradt 3,5 mm.

A 159 meg nem orrtolós. Jó?!? 😂
Szerintem én is most M PSP4-et veszek.
Bele se merek gondolni, hogy a Super sport utca/pálya gumi mit tudhat.
Giuntini2020-02-01 16:06:51 // 13660
Még annyit, a Klebert nem lehet a Michelinnel egy lapon említeni, ezt tapasztalatból tudom.
Giuntini2020-02-01 16:04:46 // 13659
Mit értesz túlhype-oláson? Milyen márkákat? Számoljál egy kicsit! Én az előző nyári gumijaimmal a Michelin Primacy-kkal több mint 50 ezret mentem el az "orrtolós", orrnehéz 2,4-el. Abszolút gazdaságos, ha megnézzük a listaárakat, kb 50 ezerért lehet megvenni. Ellentétben a Bridgestonnal például, amivel elmész 35 ezret, ezt többen mondták. A mostani Pilot Sport más, ez egy igazi sportgumi.
Tudom, mindig a Michelinre érti mindenki a túlhypeolást, de abszolút nincs igazuk. Ami árban különbség, az sokkal nagyobb a valóságban!
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-01 13:02:58 // 13658
jó hogy szóltál, ma veszek is basszus teljesen elfelejtettem ...
RomeoOne2020-02-01 13:01:17 // 13657
Tegnap jártak le a tavalyi pályamatricák, ne felejtsétek el megújítani. Én majdnem belefutottam...
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-01 12:37:57 // 13656
Nézem mikor tankoltam kmre aztán 600km után esélyes a tankolás :)))
RomeoOne2020-02-01 11:38:55 // 13655
Az Alfa így oldja meg a villanyautós életérzést :DDDD
Folyton rajtad van a para, hogy odaérsz-e, már megint pirosat mutat a tankszint jelző, mindjárt leáll...
Aztán kiderül van még benne 200 km-re elég nafta :D
Csabi2020-02-01 11:21:57 // 13654
Értem, az ciki! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-01 10:40:00 // 13653
Nálam frissítve és semmi javulás :)))
tdemeter2020-02-01 10:27:44 // 13652
Én is kerültem már vele egyet ma, annyira szép idő van! Aki teheti mozduljon ki, ilyenkor nagyon jól tud esni egy kis alfázás
Lev2020-02-01 10:01:39 // 13651
Örülök ennek napos időnek, már majdnem elfelejtettem,hogy milyen gyönyörű az autó színe ilyenkor :)
Csabi2020-02-01 09:59:00 // 13650
Merem gondolni,hogy a frissítéssel rendbe tették a problémát, bármely irányba is álljon fenn. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-01 08:38:50 // 13649
Nálunk a fordítottja áll fent :)))
droberto2020-02-01 00:28:27 // 13648
Meg az az ominózus teszt olyan méret, ami már max csak az A és B szegmensű kocsikon van (15"). Azokon is inkább sokszor már 16-os kerék van. 16-18"-ban a TS860, az A4, az UG9, lm005 agyonveri a Klébert. Ahogy Piritu is írta.
Egyszer volt egy ilyen teszt, amikor a kopott prémiumot hasonlították az új alsó és közép kategóriához.
A prémium attól (is) prémium, hogy kopottan, öregebben se romlanak olyan sokat a tulajdonságai. Később keményedik fel, repedezik ki, illetve mélyebbek a télinél a kis bevágások.
Én ezért is veszek mindig prémiumot. Olyan keveset megyek, hogy sose kopik el.
Azért 5 év után se feltétlenül kuka a prémium. (túltárolás, kevés használat, kis környezeti hatás).
Van itt az Amórén két jó, őszinte gumimérnökös cikk.
droberto2020-02-01 00:15:04 // 13647
Az Apollo a világ legnagyobb teher gumiabroncs gyára. Nagyon ott vannak abban a szeren. Hozzájuk képest a Vredestein egy kis cég.
droberto2020-02-01 00:12:57 // 13646
Ez nem egy akkora mutatvány. Egy AWI hegesztő kell, egy csiszoló gép meg idő.
Ahogy múltkor pont nézegettem, a fővárosban egy ilyenért egy huszast kérnek el.
carver2020-01-31 22:24:17 // 13644
igen szerintem sem érdemes túlzásba vinni, én a trendeket figyelem inkább, nem (csak) egy egy teszt eredményét mert azért ma sincs olyan hogy ami ma szuper az biztos holnap is ugyanolyan jó lesz.

A Klebert a Michelin vette meg és sztem a lengyelek okosba megcsinálták azt mint a Skoda a VW-vel hogy ma megkapod náluk ugyanazt olcsóbban.

A Vredesteint meg az Apollo vette meg, csak ők fordítva csinálták az Apollo marad középkategória, a Vredesteint meg leszűkítik a prémium szegmensre.

Én a gumiknál is azt csinálom mint az autónál tettem: a túlhype-olt márkákat elkerülöm inkább a titkos favoritokat keresem :D
Fornitore2020-01-31 21:46:55 // 13643
Nem businnes , super.
RomeoOne2020-01-31 21:10:28 // 13642
Én nagyon régóta nézegetek teszteket. És majdnem olyan, mint ha random generátorral csinálnak a sorrendeket. Jó, persze benne van a torzítás, azért a prémiumok mindig fentebb végeznek, de hányszor látni prémiumot hátul és gagyit a top3-ban... Mindig van ilyen. Legutóbb azt hiszem a Kleber Krisalp HP 3 ért el a téliek között valami top helyezést ilyen alsó közepes márkaként. Hirtelen mindenki okos lett, hogy az a tuti vétel, jól fel is ment az ára tőle.
Én már azt mondom, hogy felesleges túl sok tesztet bújni. Rengeteg minden függ a körülményektől, és a tesztek egy nagy hiányosságukat úgy sem fogják sose tudni javítani: zsír új gumikat tesztelnek. Hogy 2-3 év múlva az mit tud majd, az már senkit nem érdekel. Pedig 5 évig azért érdemes használni egy gumit. Azon túl még a prémium is kuka.
Én már úgy választok csak, hogy ökölszabály: Kb. megvan, hogy melyik márkák prémiumok, melyik felső közép, melyik közép stb. És nagy átlagban úgy is azt fogja hozni, amit az eszerinti besorolása ad. Nem véletlenül került oda és kerül annyiba amennyi. Felesleges túl sok időt erre pazarolni.
RomeoOne2020-01-31 20:56:47 // 13641
Csak ez pont fordított hibát jelent. Erhardék baja, hogy kevesebbet mutat, mint a valós
RomeoOne2020-01-31 20:55:32 // 13640
Rengeteg pénzért mindent lehet, csak lehet, hogy olcsóbban kijön, ha vesz egy ugyanilyen új felnit. Nem?
Csabi2020-01-31 20:50:03 // 13639
Nem tudom mennyire tudjátok, de most olvastam: Frissítés megoldja...
carver2020-01-31 20:13:55 // 13638
biztos van optimális meg kevésbé optimális méret de az azért fura hogy ugyanannak a gyártónak az egyik méretben a legjobban szerepel a gumija, két mérettel arrébb meg az alsó harmadban. És a lamellák közötti távolságot szerintem nem változtatják legfeljebb a lamellablokkok közötti réseket...
droberto2020-01-31 18:50:28 // 13637
Mindent lehet. Bár kissé macerásabb, mint a festés.
Ha mély a sérülés felhegeszted, (ha nem, akkor ez kimaradhat) majd addig és úgy csiszolod/polírozod, míg olyan nem lesz mint a gyári. Utána meg jöhet a lakkozás.
tdemeter2020-01-31 18:34:20 // 13636
Ezek a különbségek akkor is megvoltak már, amikor én pakoltam össze az enyémet. Mindezt tetézi, hogy a díler szerint bármit is látsz ott az oldalon, az sem biztos. Csak az a biztos, amit a rendelésnél az ő gépük enged. Én fenn is akadtam rajta!
Így lett az, hogy nekem olyan felnim lett, amit soha 1x sem láttam és a rendelés pillanatában megnézni sem tudtam. Akkoriban a B-tech annyira új volt, hogy csak egy rossz minőségű gagyi fotó volt róla. Azzal kellett elképzelnem, hogy majd milyen lesz. Nem tetszett. Ezért kikönyörögtem náluk, hogy akkor hozzanak rá egy egy karikásat, és cseréljük ki rá mert ha Alfa akkor az úgyis csak azzal nézhet jól ki.. Elintézték,belementek, de amikor megláttam a gyári gurigákkal, akkor annyira beleszerettem, közöltem, hogy ezt le nem veszitek róla :)) Teljesen hülyének néztek miatta, de így elhoztam a karikásat télinek és megmaradhatott a gyári is..
Nem is tudom miért hittem, hogy majd nem megy a felni a kocsihoz, hisz az olaszok úgy is nagyon értenek a designhoz és a harmóniához..
Fornitore2020-01-31 18:21:33 // 13635
Tudom kell csak mondtam.Van egy két dolog ami nem tiszta.Nálunk csak úgy mint régen giulia, businnes , és velocce felszeteltségről beszélnek.Kint ugye meg sprint meg még mások.Az olasz confi. szerint businnes be nem is lehet tenni barna bőrt csak a sprintbe de itthon engedik, de a sprintbe meg nincs 17" felni és én mégis azzal kértem.Van itt kavar , ez a keleteurópa configuráció😁
Lev2020-01-31 18:19:49 // 13634
Így igaz,kár kihagyni
tdemeter2020-01-31 18:09:12 // 13633
Akkor is megér annyit, számos más extra van amire nincs úgy szükséged mint arra...
tdemeter2020-01-31 18:08:32 // 13632
Nekem meg festett a felnim, ráadásul fekete és fényes:( Nem akarod látni mekkora sérülés van rajta....
Én tavaly kerestem és találtam egy csapatot, aki állította, hogy a gyári technológiával feste le őket, 4-6 hetes várolistával, de mire elszántam magam rá, hogy elviszem hozzá - az akkor még kevesebb mint 1 éves - felnimet, addigra elfelejtettem ki is volt az :)
Öregszem már:(
Fornitore2020-01-31 18:00:13 // 13631
Telefontükrözést még sem adják alapból a bussines felszereltséghez 110 pénz.Szerdán még olyan papírt kaptam amiben benne volt.Pikk pakk változnak a dolgok🙄
RomeoOne2020-01-31 17:50:57 // 13630
Erre én is kíváncsi leszek, mert nekem is ilyen felpolírozott felnim van és azt mondták, ha ezt megkarcolom, akkor ezt nem csinálja meg senki...
seregil2020-01-31 17:31:15 // 13629
Sziasztok, segítségeteket kérem alufelni javítás ügyében. Kis padka horzsolás, de a végeredmény nagyon fájdalmas... Szükségem lenne egy tapasztalt, korrekt, profin működő felni javítóra, aki bevált, stb... csatolom a 19-es felnim gyári képét és a sérülésről készült képet. Segítségeteket előre is hálásan köszönöm
G-MANN🍀2020-01-31 13:45:40 // 13628
hívj majd, megoldjuk :-)
tdemeter2020-01-31 10:58:33 // 13627
Viszont van itt nekem egy nyári gumi, felnivel, ami csak téged vár ;)
G-MANN🍀2020-01-31 10:33:36 // 13626
Hát kár, biztos elkapkodták 😉😁🙈
tdemeter2020-01-31 10:27:04 // 13625
Inkább csak volt... A pirelli oldaláról is eltüntették már, én is csak raktárról tudtam szerválni, az első kerékre ráadásul 1 évvel régebbi volt...:(
G-MANN🍀2020-01-31 06:50:23 // 13624
Van sima és van AR Sottozero is, ki mit rendel hozzá utólag, több méretben is lehetséges.
zgi5212020-01-31 06:16:47 // 13623
A Sottozero a 17 -es meretben is AR.
AlfaWatch2020-01-30 22:24:12 // 13622
Vagyis az Alfára rendeltem meg a wp5öt. Azóta mentem vele kb 500kmt. 😁
AlfaWatch2020-01-30 22:13:10 // 13621
Ha már gumi téma, idén én is körbenéztem.
Kettő autónk van, az Alfa és egy Totota. Utóbbi csak városban megy, nyari szett Dunlop streetresponse2, téli Dunlop winteresponse2, idén kellett vennem, mert a nokian 6 éves volt és már nem volt olyan jó a tapadása. Meg sem fordult a fejemben, hogy 4évszakosat vegyek.
Alfán 16"os nyari volt de a conti minőségével nem voltam megelégedve. Gmannra hallgatva vettem inkább nagyobb felnit, 17" Michelin pilot sport4el felszereltem. Említették,h jó gumi, de kopósabb. Kerdem, a tapadása? egyik legjobb. Mondom akkor nincs miről beszélni.
Úgy volt, hogy télen nem használom a Giuliettát, egyszer felmerült a kis városi autót aznap talán nem tudom használni, még aznap megrendeltem rá a Dunlop wintersport5öt.
Én ebben hiszek, a négyévszakos komprumisszumos lehet számomra, szeretem cserélgettetni😀.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.