Kazes☻2020-02-10 15:20:10 // 13900
Én sem mentségként írtam, csak némi lehetőségként... csekély magyarázatként... :)
RomeoOne2020-02-10 14:32:47 // 13899
Ne már, hogy 110 éve gyártanak autókat és nem tudnak lemenedzselni egy modellév váltást. Akkor mihez értenek? Szerintem irtó cink az egész. Olyan, mint ha tényleg leszarnák, hogy adnak-e el autót vagy sem. Na mindegy, hagyjuk is, mert csak ugyanazokat a köröket futjuk. De én semmilyen mentséget nem látok erre az egész töketlenkedésre
Kazes☻2020-02-10 12:59:05 // 13898
Ez így van... ráadásul nem az autógyárban készül az autók nagy része... ki tudja melyik beszállítóval mit kell lefocizniuk + a logisztika, ugye. :)
tdemeter2020-02-10 12:49:56 // 13897
Én tökre értelek, de szerintem ezt mi soha nem fogjuk átlátni, megérteni. Az biztos, hogy eladni akarják az autókat, de a célt és az odavezető utat csak ők ismerik pontosan. Nem tudhatod, hogy milyen buktatók vannak, min áll egy-egy ilyen történet.
Abban egyetértünk, hogy vicc az egész, de nem ismerünk minden oldalt, hogy megértsük az okát.
Abban egyetértünk, hogy vicc az egész, de nem ismerünk minden oldalt, hogy megértsük az okát.
RomeoOne2020-02-10 12:40:23 // 13896
De ha egy termék nem rendelhető, akkor miért várnak kellő darabszámot? Fájt volna nekik, ha korábban indul az EU-ban is a rendelés? Ha itt is lehetett volna rendelni már tavaly óta, akkor lehet, hogy nem kellett volna leállítani a gyártást, mert megvan a kellő számú rendelés. Ennél világosabban nem tudom leírni :D
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-10 12:25:28 // 13895
Ha egyszer egy termék nem eladható kellő darabszámban, akkor minek gyártsák? Egy ilyen gyár nem működik normálisan fél gőzön. Ezért amikor megy, normálisan termel, majd napokra leáll. Így ment tavaly is, így megy most is. Az új Maserati D-suvtól várják, hogy majd leköti a gyártó kapacitást. Addig megy így.. gyanús, hogy azután is.
RomeoOne2020-02-10 11:54:22 // 13894
zümi1662020-02-10 11:49:32 // 13893
Nekem tavaly sikerült Kecskeméten kipróbálni egy Veloce-t, úgyhogy a motor-futómű-váltó trió már kipipálva, most már elsősorban az új okosságokra lennèk kíváncsi :-)
RomeoOne2020-02-10 10:36:49 // 13892
Azért ez nem egészen így működik. Ha valamibe pénzt ölök piaci alapon, akkor nem jótékonyságból teszem, hanem, mert hasznot akarok. Minek kifejleszteni rengeteg pénzért egy új platformot, ha nem lesz belőle megtérülés? Akkor érdemesebb máshova rakni a pénzt, ahol sokszorosan visszahozza a fejlesztések árát.
Nem tudom, hogy máshol mennyire sírnak, azért a Lancia-ért is volt sírás, ha jól emlékszem. A Fiat meg egyrészt kommersz ahhoz, hogy túl nagy emóciókat kiváltson, másrészt meg azt húzza a tehergép részleg.
Nem tudom, hogy máshol mennyire sírnak, azért a Lancia-ért is volt sírás, ha jól emlékszem. A Fiat meg egyrészt kommersz ahhoz, hogy túl nagy emóciókat kiváltson, másrészt meg azt húzza a tehergép részleg.
tdemeter2020-02-10 10:13:10 // 13891
Szerintem egyszerűen nem tétel nekik. Nem ez a fő vonal, nem ez a húzó ágazat.Csak az össz eladás érdekli őket szemmel láthatóan...
Van pár brand ami megy, aztán jó az úgy..
Ha megnézed a konszern többi márkáját, ott sincsenek jó eladások, aztán amiatt mégsem sír senki sem..
Van pár brand ami megy, aztán jó az úgy..
Ha megnézed a konszern többi márkáját, ott sincsenek jó eladások, aztán amiatt mégsem sír senki sem..
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-10 09:56:32 // 13890
mert ugyi nem eladó az Alfa ... bezzeg a Volvo a kenyaiak tőkéjéből tavaly 700e db-ot adtak el....
RomeoOne2020-02-10 09:54:32 // 13889
Állítólag azért álltak a gyárak egy hónapot, mert nem volt elég megrendelés az USA-ba. Ugye, ott már ott vannak a MY20-ak is. Azt nem értem, hogy miért nem tudták párhuzamosan akkor az EU-ban is felvenni a megrendeléseket és időben kinyomni ide is az új modelleket. Mindenki csak nyert volna vele.
De hát biztos a szűkös agyi kapacitásaim miatt képtelen vagyok felfogni, hogy az FCA szuperagytrösztje milyen zseniális terv szerint dolgozik, amivel ilyen hihetetlen csúcseladásokat produkálnak...
De hát biztos a szűkös agyi kapacitásaim miatt képtelen vagyok felfogni, hogy az FCA szuperagytrösztje milyen zseniális terv szerint dolgozik, amivel ilyen hihetetlen csúcseladásokat produkálnak...
Fornitore2020-02-09 18:11:29 // 13888
My 2020 még nincsen sehol és szerintem áprilisig nem is nagyon lesz. Én is Tündével próbáltam ki a giuliat , kedves , aranyos volt. Én úgy voltam vele ha ez tetszik akkor a my 2020 még jobban fog majd . Én a menetdinamikára és a futóműre voltam kíváncsi , az meg ugye ugyan az mint a 2020-ban.
zümi1662020-02-09 16:36:47 // 13887
Nem azért várok, hogy előtte mindenképp tesztautózzak... ennél hangyányit prózaibb az ok :-))
Giuntini2020-02-09 16:24:24 // 13886
De hát úgyis megveszed... Akkor mi értelme van tesztautóra várni? Miért nem rendeled meg, akkor minél előbb meglehetne...
Most azzal hogy tesztautóra vársz, csak húzod az időt.
Most azzal hogy tesztautóra vársz, csak húzod az időt.
zümi1662020-02-09 16:01:07 // 13885
Na ez az, erre vagyok roppant kíváncsi, hogy 2020-as tesztautók vajon vannak-e már?! Te az OAH-nál már ilyet próbáltál? Még nem a jövő héten, de az utána hét elején végig fogom telefonálni az összes számomra szóba jöhető kereskedést, van-e már 2020-as autójuk.
Csak egy kis adalék, még tavaly ősszel beszéltem az OAH-nál a Máté Tündével, nagyon készséges és kedves volt, rögtön küldött egy e-mailt, minden elérhetőséggel, meg írta hogy szóljak mikor akarok menni, intéz tesztautót. Na ez már hozzáállás, le a kalappal!
Járok hetente Győrbe munkaügybe, a Riegler előtt suhanok el, áll kint egy gyönyörű piros Veloce, nem tudom hogy új-e már, demo autó, vagy átvételre vár, passz.
Csak egy kis adalék, még tavaly ősszel beszéltem az OAH-nál a Máté Tündével, nagyon készséges és kedves volt, rögtön küldött egy e-mailt, minden elérhetőséggel, meg írta hogy szóljak mikor akarok menni, intéz tesztautót. Na ez már hozzáállás, le a kalappal!
Járok hetente Győrbe munkaügybe, a Riegler előtt suhanok el, áll kint egy gyönyörű piros Veloce, nem tudom hogy új-e már, demo autó, vagy átvételre vár, passz.
G-MANN🍀2020-02-09 14:35:57 // 13884
Az a fékcső magától elfáradt? Vagy kapott egyet valamikor valahol? Van esetleg infó. Köszi. Csaba
RomeoOne2020-02-09 13:20:53 // 13883
a Giulia face-n publikált fékcső esete elég rémísztő egyébként.. :(
Mi is ez az eset? Tudsz linket dobni?
Mi is ez az eset? Tudsz linket dobni?
Fornitore2020-02-09 13:00:35 // 13882
Pappasban és a Kelet Pestnél sem tudtak tesztvezetést biztosítani meg annyira nem is törekedtek rá.Facelift elötti tesztautókat már eladták az új meg még nincsen.Ez lehet nem az Ő hibájuk hanem mi akarunk pont roszkor vásárolni.Nekem az OAH -voltak a legszimpatikusabbak és tesztautót is csak ők tudtak biztosítani , mondjuk éppen hogy mert azt is eladták már.Nyáron , esetleg ősszel aki szeretne annak biztosan egyszerübb lesz.
zümi1662020-02-09 12:32:20 // 13881
Amikor voltam a két vidéki szalonban, akkor még semmit nem lehetett tudni a 2020-as friss modellek árairól, felszereltségeiről, csomagjairól. A szerviz értelemszerűen ilyenkor még nem kerül górcső alá, tehát igen, egyenlőre az emberi, szubjektív tényezőket vettem figyelembe. Kezdve a kapcsolatfelvétellel a telefonba, aztán ott a szalonba milyen a hozzáállásuk, milyen segítőkészek, van-e tesztautó, mekkora teszt lehetőséget biztosítanak, stb stb. Most hogy már minden infó rendelkezésre áll, jöhetnek a gyakorlatiasabb, komolyabb tárgyalások, hogy ki mit mennyiért kínál.
zgi5212020-02-09 11:09:52 // 13880
alapvetés, hogy legyen tesztautó, amiket kérdezeltél pedig alap.
az, hogy mennyire értenek éppen a Giuliához...? háát reménykedjünk, hogy
az idő előrehaladtával egyre jobban. :) a Giulia face-n publikált fékcső esete elég rémísztő egyébként.. :(
az, hogy mennyire értenek éppen a Giuliához...? háát reménykedjünk, hogy
az idő előrehaladtával egyre jobban. :) a Giulia face-n publikált fékcső esete elég rémísztő egyébként.. :(
Halesz2020-02-08 21:38:50 // 13879
Zümi, tényleg csak a kíváncsiság hajt, hogy megkérdezzem. Ilyenkor mit tesztelsz?
A szimpátiát, hogy hol mennyire kedvesek Veled, vagy azt, hogy hol adnak nagyobb kedvezményt?
Az nem fog kiderülni, hogy hol jobb a szerviz, majd csak akkor, ha már oda hordod...
A szimpátiát, hogy hol mennyire kedvesek Veled, vagy azt, hogy hol adnak nagyobb kedvezményt?
Az nem fog kiderülni, hogy hol jobb a szerviz, majd csak akkor, ha már oda hordod...
zümi1662020-02-08 19:26:48 // 13878
Egyenlőre két vidéki szalonban jártam, amik hozzám relative közel vannak, Győrben és Kecskeméten. Mindkét helyen nagyon pozitív hozzáállással találkoztam, mindkét hely olyan, ahova szívesen visszamennék. De még két pesti helyet is le akarok tesztelni, az OAH-t, meg a Rácz Kelet Pestet. Március közepéig el kell döntenem, melyik csapat a győztes :-)
Giuntini2020-02-08 16:05:37 // 13877
De miért???? Mert a Ferrari nem.akar nekik már adni motort. Az Alfával ezt nem csinálják. A Maser mindig is ellensége volt a Ferrarinak, csak a konszernházasság miatt volt az egybeborulás.
Morfiusz Cédula2020-02-08 15:59:30 // 13876
Pedig már a Maserati is készül a full elektromos változattal.
Giuntini2020-02-08 14:22:56 // 13875
Tegnap este unalmamban megnéztem a Youtube-on az Auto Motor und Sport a Laptimeing-hoz hasonló tesztjét. Szégyen és gyalázat!!!!! Egy reptér két hosszú egyenessel, ahol a QV erőfölénye még jobban kijön, mégis 2-3 mp-et kapott az M4, C63 AMG, RS5 trimvirátustól. Ezt hogy merik megcsinálni a németek? Mindenhol elverte ezeket Olaszországtól Amerikáig, csak a németek tesztjén bukik el. Biztos az olaszok szándékosan rosszabb autókat adnak🤣. Még a 2 tonnás M5 is rávert a Giuliára! Hihetetlen, ha már nem tudnak gyorsabb autót gyártani, akkor hamisítanak. Aztán az űber hülyék el is hiszik.
Még a BMW szemüveggel tesztelő Lapetimeing brigádnál is győzött a QV!
A 4C két mp-el lassabb volt a QV-nél. Legalább viszont a német nem cikizte azt le, mint az itteniek. Davide Cironi viszont a 4C-ből mindent kihozott, és megmondta, az igazi pályaautó, ha hibázol nem bocsájt. Mikor Borsi Gergővel beszélgettem Alfa City-n, ő mondta, hogy nem mond a kollégákra semmit, de először meg kellene tanulni vezetni....
Még a BMW szemüveggel tesztelő Lapetimeing brigádnál is győzött a QV!
A 4C két mp-el lassabb volt a QV-nél. Legalább viszont a német nem cikizte azt le, mint az itteniek. Davide Cironi viszont a 4C-ből mindent kihozott, és megmondta, az igazi pályaautó, ha hibázol nem bocsájt. Mikor Borsi Gergővel beszélgettem Alfa City-n, ő mondta, hogy nem mond a kollégákra semmit, de először meg kellene tanulni vezetni....
Halesz2020-02-08 08:30:31 // 13874
Tiéd volt :)
Én sem láttalak. :(
Mondjuk én csak kerékőröket vettem és azt rakták fel.
Illetve nézegettük, hogy néha nehezebben indul, az akksira gyanakodtunk, de azzal nincs gond, így lehet, hogy korábban valami gagyibb üzemanyagot tankoltak bele...
Én sem láttalak. :(
Mondjuk én csak kerékőröket vettem és azt rakták fel.
Illetve nézegettük, hogy néha nehezebben indul, az akksira gyanakodtunk, de azzal nincs gond, így lehet, hogy korábban valami gagyibb üzemanyagot tankoltak bele...
'''''2020-02-08 07:17:58 // 13873
Lehet az enyém akár.
Voltam tegnap szervizben.Lejárt megint egy év de semmi más gond nem volt.
Haleszt nem láttam! :-)
Voltam tegnap szervizben.Lejárt megint egy év de semmi más gond nem volt.
Haleszt nem láttam! :-)
RomeoOne2020-02-07 23:26:04 // 13872
A taggelés a szövegben sokatmondó :)
Lev2020-02-07 23:12:52 // 13871
Szerintem az övé:)
Giuntini2020-02-07 22:21:49 // 13870
Ez nem tomi QV-je?
Halesz2020-02-07 22:01:46 // 13868
Rohodi Mihály2020-02-07 21:31:06 // 13867
:-) köszönjük a jó döntést :-)
Golyszi2020-02-07 19:25:57 // 13866
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-07 11:58:49 // 13864
Értem értem.. :-)))
Köszi az infókat :-)
Köszi az infókat :-)
Golyszi2020-02-07 11:15:13 // 13863
hát most ezt hogy mondjam :)
Berakod a másik DNA-R kapcsit. Proxit átírod. Ha szerencsés vagy művelet DONE.
Kb 30perc, max 1 óra.
Ha jön az időszakos szerviz. DNA kapcsi vissza, proxy vissza. a kutya nem mondja meg hogy neked ez benne volt...
De, ha mindenképp akarsz picit csapatni és nem akarod "bántani" sehogyem az autó elektronikáját. MES-ben ABS menü alatt van ám Dyno mode is, ahol manuálisan ki tudsz kapcsolni mindenit (x) indításig :)
Berakod a másik DNA-R kapcsit. Proxit átírod. Ha szerencsés vagy művelet DONE.
Kb 30perc, max 1 óra.
Ha jön az időszakos szerviz. DNA kapcsi vissza, proxy vissza. a kutya nem mondja meg hogy neked ez benne volt...
De, ha mindenképp akarsz picit csapatni és nem akarod "bántani" sehogyem az autó elektronikáját. MES-ben ABS menü alatt van ám Dyno mode is, ahol manuálisan ki tudsz kapcsolni mindenit (x) indításig :)
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-07 10:18:14 // 13862
Megszaladt a fekete festék... amúgy a beltérben az apró változások jól néznek ki. :-) És az a Maser is ott jobbra mellette, kár hogy nem nagyon mutatja a kamera XD
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-07 09:32:25 // 13860
Squadra-ból csak a vdc off érdekes, a tuning boxokat félmegoldásnak tartom, sosem igazi. Viszont ha úgy alakul, gar. idő alatt nem illik belenyúlni a vezérlőbe. Pedig ..egy olyan race módos kapcsoló, R állásban 280 lovas programmal, egy stop/start offolás és nekem meg is felel XD
Golyszi2020-02-07 08:09:19 // 13859
már nyüstöltek, hogy csináljak egy videot is, de az operatőr még nem állt kötélnek :D
Golyszi2020-02-07 07:57:13 // 13858
totál, abs van. de ha NAGY blokkfék van akkor vissza is kapcsol D-be és aktíválja ujra a ESP-t
carver2020-02-06 22:40:43 // 13857
ravasz dealer, "A"ba rakja hogy nagyobb legyen a kontraszt :D pedig N-ből átrakva is érezhetően felélénkül...
carver2020-02-06 22:38:56 // 13856
és Race módban kikapcsolja a menetstabilizátort?
carver2020-02-06 22:30:55 // 13855
Próbáltam én is, A-N között nincs különbség, D-ben minimálisan engedi (1,5-2 mp), de hát az is édeskevés. És szerintem is túl durván fogja meg, erőből visszafogja a kipörgő keréket
Golyszi2020-02-06 21:26:33 // 13854
Tapasztalatok vannak. De "csak" 2.2jtd 6mt. Más a benzin, más a 8at, más a Q4 CAN és perifériákat tekintve. Már változott a MES is, nem kell custom proxyban átirogatni a biteket. Már legördülő menüből kiválaszthatod a dynamic kapcs típusát. Aktíválva az qv kapcsolót valamilyen szinten változnak az eredeti dna beállítások. Mivel mi felhúztuk az enyém, a motor karakterisztika inkább hasonlít egy tbre mint egy dezsőre, így majdnem hogy mindegy az A N.... D.
Squadra annyit csinál ezeknél, hogy a D beállításokat átmásolja Ara és Nre is. (mi meghagytuk a gyárit)
... Mégvbőven tudnám folytatni... 🤗
Squadra annyit csinál ezeknél, hogy a D beállításokat átmásolja Ara és Nre is. (mi meghagytuk a gyárit)
... Mégvbőven tudnám folytatni... 🤗
Fornitore2020-02-06 20:29:24 // 13853
Mindenhol voltam mindenkit megkérdeztem , de végül az Olaszautók háza lett a befutó nálam.Remélem jól döntöttem mert a szervizelést is itt akarom majd megoldani.
RomeoOne2020-02-06 18:17:00 // 13851
Most akkor ez hogy került beépítésre? Kicserélted a kormányt egy QV karbonkormányra?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.