Fórum >> Típusok >> Giulia

szautera2019-01-08 13:34:12 // 7874
Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni, a Giuliát sehogy nem tudjuk rávenni, hogy kommunikáljon a telefonnal. bluetooth kapcsolat van, de se andoriddal se ios-el nem tudjuk a kijelzőre tenni a készüléket. lenne valami trükk, hogy meűködjön?
Segítségeteket előre is köszönöm
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-08 12:02:35 // 7873
vannak egy páran akinek ez maga a sátán aztán mikor ki lesznek tiltva EU6-tól lefelé minden akkor majd marad a birigli vagy a tömegközlekedés esetleg a gyaloglás...
zgi5212019-01-08 11:53:20 // 7872
a minap olvasott "miért nemek" nem ezt erősítik meg (benzines részecskeszűrő)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-08 11:51:14 // 7871
mert miért nem? pont reggel olvastam egy jó kis cikket nagyjából 2050-re tervezik, hogy minden második autó elektromos lesz :DDD Hiány van kobaltból is :P
zgi5212019-01-08 11:44:27 // 7870
pedig meg kell lépni, ameddig van ilyen autó és esély.
az 50. x-re már nem lesz valszeg!
Haddel2019-01-08 10:52:40 // 7869
Ugyanebben a cipőben járok én is. Tavaly mikor voltak problémák az autóval,nézegettem én is fiatalabb,kevesebb kilométeres verdákat.De végül ,nem léptem meg. Most,igy közel a 290e km-hez,elmondhatom csúcsformában van a Boci. Minden hibamentes,a motortér porszáraz,semmi olajfolyás..Gyanus,hogy marad ,amíg egy vadi újat nem tudok majd venni.Igaz mikor kijött a Giulia ,azt mondtam 40. szülinapomra akarok egy ilyet,hát az nyáron lesz,de lehet idén nem jön össze az új autó :(
Giuntini2019-01-08 09:52:13 // 7868
Ha az autód neked 6 millióban van a ráköltéssel együtt, odaadod 2 millióért? Ha tudod, hogy minden tökéletes, hiszen nem bontóból lett építve, hanem vadiúj gyári cuccokból. Akkor újra megpróbálkozol egy 4 -5 -6 éves lekérdezhetetlen használttal? 90%-át azért adják el, mert lefutotta azt a kilométert, ami fölött már csak a költés jön elő. A használt autóhoz nagy szerencse kell, és a prémium meg erre különösen érzékeny. Nem véletlenül esik legnagyobbat a prémium kategóriás autók ára.
'''''2019-01-08 08:18:03 // 7867
:-)

Egyébként szerintem nem látni különbséget élőben.
Piritu - 1.000.0002019-01-07 23:01:07 // 7866
A szélsőn :-)
alfa147,Gt2019-01-07 21:33:05 // 7865
Alakul.
"441 szavazat - átlag: 9.08 (10-ből)"
'''''2019-01-07 21:28:41 // 7864
Csaltok mert mindkettőt ismeritek! :-)))
RomeoOne2019-01-07 21:23:12 // 7863
Sztem a piroson :D
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-07 21:13:59 // 7862
a TEK-es kommandós kisbuszon :DDD
'''''2019-01-07 21:09:57 // 7861
Az egyiken van fólia.Melyiken? :-)
zgi5212019-01-07 20:45:36 // 7860
voltam türelmes.. hahu-n hirdetve
asszonka Punto II 1.2 16V legjobb motoros Fiat
karcmentes, 80e km. (azóta 192k lekérdeztem minap:))

faszi jön, szintén asszonynak veszi, asszony be sem jön megnézni..
800k
pénzt leteszi, szervizkönyvbe bele sem néz
jó lesz, köszi
'''''2019-01-07 19:41:55 // 7859
Nyomtam én is egy 10-est! :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-07 19:32:55 // 7858
a szerencséhez türelem kell :DDD
Kazes☻2019-01-07 19:04:03 // 7857
199 szavazat - átlag: 8.86 (10-ből) Mehet ez még feljebb! :)
RomeoOne2019-01-07 18:43:47 // 7856
Csak nem vagytok elég türelmesek :)
Én anno a 147-emet is az átlag felett hirdettem, igaz sokat is költöttem rá. Nem is hívtak a hirdetéssel kapcsolatban, 3 hónap alatt csak 2x. De a második el is vitte :)
Laca622019-01-07 18:40:37 // 7855
zgi5212019-01-07 16:59:03 // 7854
az elmult idoszakban 3 olyan autot adtam el csereltem amik hidd el szalonallapotu karcmentesek voltak vezett markaszervizes konyvekkel

3 ft -al sem kaptam tobbet mintha lett volna karc vagy horpi

Igaza van Erhardnak csak magunkat nyugtatjuk hogy jobban eladhato
Az auto de aki megteheti es igenyes ujat vesz

A hasznalt kompromisszum es penztarca kerdese

Ettol meg vigyazok ra es stb.. de ilyenek vagyunk a 98% meg nem ilyen ám😜
Piritu - 1.000.0002019-01-07 16:15:20 // 7853
Az új alkatrészekkel max azt éred el hogy a sok közül ezt viszik el nem a másikat.
RomeoOne2019-01-07 15:45:51 // 7852
Nyilván a teljes felújítás árát nem lehet érvényesíteni egy használt autó árában, de azért, ha igazoltan, papírokkal el volt rajta végezve az utóbbi fél évben turbó/kuplung/váltócsere 5-6-700 ezer ft értékben, akkor azért 150-200ezerrel csak feljebb lehet lőni az árat az átlagnál. Én legalábbis megfizetném a felárat, ennyit megér.
Az egészen hülyék persze megveszik a legolcsóbbat a hahu-ról, aztán meg csodálkoznak, ha egy hónap múlva beszarik rajta egy 300ezer forintos alkatrész, aztán még egy hónap múlva egy másik is. De ez már az ő bajuk legyen.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-07 15:31:25 // 7851
semmilyen alkatrész cseréért sem fizetnek többet hiába van új turbó, lendkerék stb viszont ha valami nem működik azért csak kevesebbet ... tapasztalat :)))
RomeoOne2019-01-07 15:20:45 // 7850
Az más, akkor csak a kocsi funkcionalitását tartod fent, ami egy alap dolog. Ha rossz a turbó a kocsidban, akkor azt nem adod el csak nagyon nyomott áron. Így felfoghatod úgy is, hogy a felár az az, amit ahhoz a nyomott árhoz képest kapsz. Ráadásul azért többet kérhetsz egy új turbós autóért, mint egy olyanért, amiben már haldoklik a turbó (pl. hallani a hangján meg látni a füstöt.), persze nyilván nem annyival, mint amennyibe a felújítás került. A fényezés viszont egy egyből látható dolog, esztétika. Funkcionálisan nem lesz rosszabb az autó kőfelverődésekkel sem.
Én, mint mondtam, fizetnék is többet egy szép állapotú autóért. És sokan mások is. Azt, hogy műszakilag milyen állapotban van, hogy mit kell rajta 10ezer km múlva cserélni, sokszor nem lehet megmondani egy próbakör után. Ezért benyomás alapján döntenek az emberek, aminek a legnagyobb része a kinézet. Egy szép autóért simán többet el lehet kérni.
Abarai2019-01-07 15:00:56 // 7849
Az se hülyeség. Képmérettől függ a helyes szög. :)
Piritu - 1.000.0002019-01-07 14:52:00 // 7848
Felárat szerintem sose kapsz miatta, max két egyforma közül ezt viszik el.
(Ugyan így sose fizeti ki senki ha éppen most cseréltél turbót a kocsi értékének 40%-ért.)
RomeoOne2019-01-07 14:32:16 // 7847
Lehet, hogy úgy nem megy egy 1 hét alatt csak egy hónap alatt, de aki igényes az autóra, az értékelni fogja ezt. Én kifizetnék mondjuk 2,3 helyett 2,5-öt egy hibátlan fényezésű autóért egy olyannal szemben, amin kavics meg rányitás nyomok vannak, egyéb apróbb sérülésekről nem is beszélve. Már csak azért is, mert ha valaki így figyel a fényezés óvására, az valószínűleg más területeken is így karbantartotta az autót.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-07 14:23:48 // 7846
szerintem nem tudsz felárat kérni ezért de mint írtam két elem fényezése max 1 kiló még annyival sem tudsz érte többet kérni ... sosem térül meg a fólia ára ....
RomeoOne2019-01-07 14:17:49 // 7845
Nem árcsökkentő, azért nem igazán jogos, egy használt autón ilyet számonkérni. Inkább fordítva érdemes nézni. Ha nincs rajta kőnyom, azért lehet rá plusz pénzt rakni. Nyilván egy hibátlan fényezésű használt autó elég ritkaság. Persze, valószínűleg annyi felárat nem adnak érte, amennyibe egy újrafényezés kerülne, meg az újrafényezés eleve lehet nem jó üzenet, mert törést feltételezhet. De ha valaki a gyári fényezést tartotta kiváló állapotban, lehet hogy mondjuk 200k pluszot rá tud tenni az árra
RomeoOne2019-01-07 14:14:28 // 7844
Chabbi ha rakna fel képet az övéről, az jól mutatja, hogy kavics ellen hol fóliázzák. Első lökös telibe van fóliázva, a motorháztetőnek kb. az első harmada, meg van egy 15-20 cm-es sáv még a szélvédő felett is a tetőn. Talán az A oszlopok is, arra már nem emlékszem. Elsőre engem is meglepett, de végülis logikus.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-07 13:53:56 // 7843
őszintén? eladtam jó pár autót szinte mindegyiken volt kavics felverődés egyszer sem volt árcsökkentő tényező... aki karcmentes autót szeretne ott a szalon ...
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-07 13:39:00 // 7842
Köszi, továbbítom :-) Én tesómnak azt mondtam, hogy próbáljuk ki projektoron nálam, hátha jobb az érzet :-)
WebM2019-01-07 11:49:39 // 7841
Kb. erre jutottam én is. 20-30M alatti autó esetén a telibe fóliázás nem hozza vissza az árát soha, egy 5-8 éves autó eladásánál senki nem fog annyi felárat fizetni a makulátlan gyári fényezésért. Inkább csak a tulaj lelkének nyugtatására jó, hogy védve van a fényezés, persze ez sem elhanyagolható szempont :)
WebM2019-01-07 11:43:02 // 7840
Pont emiatt kell leszedni idővel. Ha kiszárad alatta a ragasztó, akkor csak lekaparni lehet, ill. emiatt nem érdemes olcsó fóliával kísérletezni. A PVC alapúak egyébként is felejtősek, mert nem tudnak energiát elnyelni, így maximum kisebb karcolások ellen védenek, kőfelverődés ellen nem.

Egy PU fólia 150-200 mikron vastag, a színt nem változtatja, de egy kicsit látszik, mintha üvegben lenne az autó. Szerintem nem néz ki rosszul, viszont emiatt csak teljes elemeket csináltatnék, szerintem pronyón néz ki, amikor pl. a motortetőnek csak az első harmada van fóliázva. Talán a kilincsöblök esetén kevésbé feltűnő, de én ott is inkább telibe kérném az egész ajtót.x
Abarai2019-01-07 10:19:18 // 7839
> ...zavaró, hogy sem a sebességet, sem a távolságokat nem lehet úgy felmérni mint valójában...

Erre elég jó, hogy lehet állítani a field of view-t. Elsőre kicsit furcsa lehet, hogy kevesebbet látsz a pályából, de a sebességérzetet helyre teszi.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-07 08:30:33 // 7838
van átlátszó folyékony fólia nem tudom mennyire véd a felverődés ellen valamennyire biztos de klasszisokkal olcsóbb, mint a fóliáztatás... nekem a 7 hónap alatt eddig egy kavicsnyom van ha lesz eladásnál 20 inkább lefújatom a két elemet max 1 kiló...
Sporter2019-01-07 06:55:24 // 7837
És ezek a fóliák leszedés (5-6 éves élettartam) után nem hagynak nyomot a lakkon? Mennyire változtatja meg a szín törést egyáltalán? Én is nagyon gondolkodom, de ezekre még nem kaptam határozott választ sehol.
WebM2019-01-06 22:33:52 // 7836
Felverődések ellen alapban érdemes a lökösöket, első sárvédőket, motorháztetőt, tükröket, küszöböket. Ha itt tartanék, akkor már kérném az ajtókat is a rányitások ellen. A tető és a csomagtérfedél az, ami kimarad, de ennyin meg már kár spórolni (jégeső, lehulló dolgok, stb.). Így jutunk el a teljes fóliázásig. :)

Jah, és egy jó fólia élettartama is max. 5-6 év, utána csere.
RomeoOne2019-01-06 20:40:06 // 7835
QV-ról van szó. De elég sztem az orrát meg azokat a részeket fóliázni, ahova verődhet kavics. Az tesz leginkább kárt a fényezésben. Most pl. egy csomagtartó fedelet minek fólizáni? :D
ALFI1562019-01-06 18:36:41 // 7834
A mérete:225/50R17 és hankook icept evo2w320 van fent.A mellékutcákba ahol nem tólták le a havat csak le van járva ott gyalázat.
Haddel2019-01-06 17:02:37 // 7833
Elrugta neki az öreg,mi?😃😃
sas-1592019-01-06 16:16:12 // 7832



Téli fogyasztás, végig A-ban, "nagyapám" által megkergetve. :)
4,7 l / 100 km.

2,2 Diesel 180 HP Giulia.
alfaamore csúcs?
droberto2019-01-06 15:17:03 // 7831
Jó lenne védő fólia ügyben tisztábban látni, mert ezek anyagát, vastagságát, strapabíróságát mély titok övezi.
A gyári védőfólia az 59-en pl 3x vastagabb mint több általam a fóliásoktól beszerzett 3M és más márkájú fólia.
Szabolcs 1592019-01-06 13:54:21 // 7830
Mi ez a nagy para a hátsókerék miatt ez az első hátsókerekes kocsim semmivel sem rosszabb mint az orr nehéz 159, q4 el nem lehet összehasonlítani az tény, én is féltem tőle mint a tűz től de abszolút nem kell félni tőle
'''''2019-01-06 13:27:19 // 7829
Nem írtad meg,hogy mit tesztelsz!Giuliát?
WebM2019-01-06 13:15:04 // 7828
Valóban a jó minőségű poliuretán fólia a legjobb megoldás, de a teljes autó bevonása kb. 800k. Egy QV esetén érheti meg.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-06 10:57:15 // 7827
Biztos a Giu is atombiztos hátsó kerékkel jobb, mint a konkurencia ha csak a laptimingon látottak alapján úgy ment, mint más az összkerékkel ... ha Giu lett volna biztos Veloce lett volna már csak a felszereltsége miatt is az Q4 hajtás non+ultra ...
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-06 10:53:15 // 7826
OFF de ezzel kapcsolatos. Tesómnak van egy egész jó szimulátor összeállítása és Assetto Corsa program. Sose próbáltam még, de pénteken elszaladtam hozzá, kíváncsi voltam, hogy mennyire reális. Igazából ez ijesztett meg kicsit :-) Nyilván messze van a valóságtól (bár állítólag versenyzők is gyakorolnak ilyennel??) és zavaró, hogy sem a sebességet, sem a távolságokat nem lehet úgy felmérni mint valójában, erőhatások sincsenek, de tény ami tény, a hegyi felfutót Giulietta QV-vel végig tudtam vinni. Szidtam, hogy nem húzza ívre a farát rendesen, és nagyon túrja az orrát szóval valamennyire megvolt a feeling vele. Átváltottam hátsókerekesre.. horror. Párszor megvolt az, hogy szép fluid módon billentettem kanyarból kanyarba, de az esetek többségében éles kanyarban pont az történt amitől parázok, felkentem egyenesen a falra. Oké, tudom, szimulátor, de azért elgondolkodtam :-D
ALFI1562019-01-06 10:52:39 // 7825
Délután megírom milyen gumi van fent.Mindjárt indulok ismét tesztelni.Most a környékbeli településeken akarom megnézni főlleg a mellék utcákba,hogy viselkedik.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.