Fórum >> Típusok >> Giulia

Kazes☻2020-02-10 17:55:49 // 13913
Mer' aszonták, hogy olcsóbbnak ott a Fiat, drágábbnak meg a Maserati, még drágábbnak meg a Ferrari...
droberto2020-02-10 17:48:03 // 13912
Értem, de ha kész a tuti plattform az már nem lett volna ahhoz képest akkora kiadás, hogy 4-5 kasznit ráépítsenek. Hisz moduláris. Ez lenne a lényege.
Egy Kia egy C plattpormal hogy tudja megcsinálni?
Szinte biztos vagyok, hogy a C szegmensű Tonale nem Giorgo lesz.
esvé2020-02-10 17:43:14 // 13911
+1, ott a pont, Gyuri.
annyit tennék hozzá, hogy egy olyan modell is kellene, amiből jön a "sűrű fillér"...lehet, nem akkora haszonnal adnák el, de mennyiségben viszonylag sokat.
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-10 17:34:11 // 13910
Egyszerűen pont annyi pénzbe kerül, amennyi már nincs rá. Elmérték az egészet, ahogy szokták. Beletolták olyan dolgokba ami Alfa szinten érték, de egy mai autóvásárló tojik rá. Magyarul az Alfa megmaradt Alfa, annak a szűk rétegnek gyárt autót, aki ennek örül, érti az elmúlt 110 év értékeit, látja a műszaki innovációt, fogja a stílusos műszaki köteléket egy 67-es Giulia Sprint és egy MY2020 Giulia Sprint között. Csak épp az sutóvásárló tömegek nem ezt keresik. Azt gondolták, hogy egy jó platform majd elég lesz. Nem lett. Egy nagy suv majd az amcsiknak elég lesz. Nem lett. Most meg kéne még egy rakat lóvé arra, hogy az amúgy műszakilag jó platformra valami olyan is készüljön, amit meg is vesznek kettőnél többen. A marketing is pénzbe kerül, oda sem jutott elég, ennek megfelelően botrányosan vacak az egész. Nincs koncepció, nincs selling point. Nincs semmi ami a márkát nem ismerő tömegeknek felkeltené az érdeklődését. Nürburgring pályidővel nem lehet a végtelenségig autót eladni. Itt a pénz, az hiányzik. Kellene még tolni bele rendesen, hogy kb úgy tudjon az Alfa kijönni az egészből, ahogy pl a Mazda.
Amúgy jól mondod, kellene a sok húzómodell, de az nagyon sokba kerül. Tartok tőle, hogy a befektetői kör nem nagyon akar hallani sok pénz elköltéséről gyorsan, kétes megtérüléssel. Helyette megy a jóga tovább, hogy majd a nagyobb fajlagos haszonnal gyártható Maser suv milyen fasza lesz. Hát csak remélni tudom hogy az lesz.
Kócosw2020-02-10 16:56:15 // 13909
Tommi, de szted ha mindenki latja akkor a nagyon nagy fejek. miért nem? 😁🤔
Tommi2020-02-10 16:54:13 // 13908
A kommenteket olvasva nagyon nem úgy tűnik :))))))))))))
Kócosw2020-02-10 16:01:33 // 13907
én azt mind értem is, de most akko nem kene elkezdeni agyalni hogy valami nem kerek bakker?
Kócosw2020-02-10 15:59:27 // 13906
sztem jol gomdolod.. 😁
RomeoOne2020-02-10 15:48:46 // 13905
Szerintem mindenki látta itt :)
Tommi2020-02-10 15:46:11 // 13904
OFF

Az Alfa modellstratégiája, marketingje, piaci szereplése, Európa-USA-Kína piac és kapcsolódó témákhoz ajánlom a Backstage adását Vályi Pistával, aki sok érdekességet elmesélt a MY2020 bemutatón látottak kapcsán.

ON :)
Kócosw2020-02-10 15:37:12 // 13903
en az egesz koncepciot nem ertem. A népautó konszern összedob egy plattformot es ráokád 6x különböző autót. Az FCA csinal egy faxa plattformot mindenki ájuldozik hogy milyen faja aztan van a platformon egy Giulia sedan meg egy Stelvio. Rakéne pakolni még egy rakat tipust szegenyesebb alapfelszereltseggel, olcsóbban, a design meg siman beviszi az embefeket a szalonba ahol mar be lehet konfigolni siman a dragabbat. Egyes kotla bömös 1.6 dizellel eltolhato majd 60k euroig extrakkal.
En nem értem komolyan mondom.... Valaki homalyositson mar fel higy ezek ezt miert nem tudjak megcsinalni???
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-10 15:29:04 // 13902
Értem én, ők meg valószínűleg reálisan látták, hogy az EU-ból Karácsony környékén nem fognak annyi rendelést kipaszírozni sehogy sem, hogy legyen értelme foglalkozni vele. Nagyon valószínű, hogy jobban jön ki, ha hazaküldik az embereket és lekapcsolják a villanyt, mint hogy néhány (száz?) autót legyártsanak. Egy döglődő üzlet pont ilyen, valamelyik rossz közül mindig azt választod, amelyikkel még egy kicsit kibekkeled. Ez van :-(
Morfiusz Cédula2020-02-10 15:26:44 // 13901
Nagyszerű autókat gyártanak, de a szervezés nem az olaszok erőssége és ezen nagyon sokat buknak. Ez van.
Kazes☻2020-02-10 15:20:10 // 13900
Én sem mentségként írtam, csak némi lehetőségként... csekély magyarázatként... :)
RomeoOne2020-02-10 14:32:47 // 13899
Ne már, hogy 110 éve gyártanak autókat és nem tudnak lemenedzselni egy modellév váltást. Akkor mihez értenek? Szerintem irtó cink az egész. Olyan, mint ha tényleg leszarnák, hogy adnak-e el autót vagy sem. Na mindegy, hagyjuk is, mert csak ugyanazokat a köröket futjuk. De én semmilyen mentséget nem látok erre az egész töketlenkedésre
Kazes☻2020-02-10 12:59:05 // 13898
Ez így van... ráadásul nem az autógyárban készül az autók nagy része... ki tudja melyik beszállítóval mit kell lefocizniuk + a logisztika, ugye. :)
tdemeter2020-02-10 12:49:56 // 13897
Én tökre értelek, de szerintem ezt mi soha nem fogjuk átlátni, megérteni. Az biztos, hogy eladni akarják az autókat, de a célt és az odavezető utat csak ők ismerik pontosan. Nem tudhatod, hogy milyen buktatók vannak, min áll egy-egy ilyen történet.
Abban egyetértünk, hogy vicc az egész, de nem ismerünk minden oldalt, hogy megértsük az okát.
RomeoOne2020-02-10 12:40:23 // 13896
De ha egy termék nem rendelhető, akkor miért várnak kellő darabszámot? Fájt volna nekik, ha korábban indul az EU-ban is a rendelés? Ha itt is lehetett volna rendelni már tavaly óta, akkor lehet, hogy nem kellett volna leállítani a gyártást, mert megvan a kellő számú rendelés. Ennél világosabban nem tudom leírni :D
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-10 12:25:28 // 13895
Ha egyszer egy termék nem eladható kellő darabszámban, akkor minek gyártsák? Egy ilyen gyár nem működik normálisan fél gőzön. Ezért amikor megy, normálisan termel, majd napokra leáll. Így ment tavaly is, így megy most is. Az új Maserati D-suvtól várják, hogy majd leköti a gyártó kapacitást. Addig megy így.. gyanús, hogy azután is.
zümi1662020-02-10 11:49:32 // 13893
Nekem tavaly sikerült Kecskeméten kipróbálni egy Veloce-t, úgyhogy a motor-futómű-váltó trió már kipipálva, most már elsősorban az új okosságokra lennèk kíváncsi :-)
RomeoOne2020-02-10 10:36:49 // 13892
Azért ez nem egészen így működik. Ha valamibe pénzt ölök piaci alapon, akkor nem jótékonyságból teszem, hanem, mert hasznot akarok. Minek kifejleszteni rengeteg pénzért egy új platformot, ha nem lesz belőle megtérülés? Akkor érdemesebb máshova rakni a pénzt, ahol sokszorosan visszahozza a fejlesztések árát.
Nem tudom, hogy máshol mennyire sírnak, azért a Lancia-ért is volt sírás, ha jól emlékszem. A Fiat meg egyrészt kommersz ahhoz, hogy túl nagy emóciókat kiváltson, másrészt meg azt húzza a tehergép részleg.
tdemeter2020-02-10 10:13:10 // 13891
Szerintem egyszerűen nem tétel nekik. Nem ez a fő vonal, nem ez a húzó ágazat.Csak az össz eladás érdekli őket szemmel láthatóan...
Van pár brand ami megy, aztán jó az úgy..
Ha megnézed a konszern többi márkáját, ott sincsenek jó eladások, aztán amiatt mégsem sír senki sem..
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-10 09:56:32 // 13890
mert ugyi nem eladó az Alfa ... bezzeg a Volvo a kenyaiak tőkéjéből tavaly 700e db-ot adtak el....
RomeoOne2020-02-10 09:54:32 // 13889
Állítólag azért álltak a gyárak egy hónapot, mert nem volt elég megrendelés az USA-ba. Ugye, ott már ott vannak a MY20-ak is. Azt nem értem, hogy miért nem tudták párhuzamosan akkor az EU-ban is felvenni a megrendeléseket és időben kinyomni ide is az új modelleket. Mindenki csak nyert volna vele.
De hát biztos a szűkös agyi kapacitásaim miatt képtelen vagyok felfogni, hogy az FCA szuperagytrösztje milyen zseniális terv szerint dolgozik, amivel ilyen hihetetlen csúcseladásokat produkálnak...
Fornitore2020-02-09 18:11:29 // 13888
My 2020 még nincsen sehol és szerintem áprilisig nem is nagyon lesz. Én is Tündével próbáltam ki a giuliat , kedves , aranyos volt. Én úgy voltam vele ha ez tetszik akkor a my 2020 még jobban fog majd . Én a menetdinamikára és a futóműre voltam kíváncsi , az meg ugye ugyan az mint a 2020-ban.
zümi1662020-02-09 16:36:47 // 13887
Nem azért várok, hogy előtte mindenképp tesztautózzak... ennél hangyányit prózaibb az ok :-))
Giuntini2020-02-09 16:24:24 // 13886
De hát úgyis megveszed... Akkor mi értelme van tesztautóra várni? Miért nem rendeled meg, akkor minél előbb meglehetne...
Most azzal hogy tesztautóra vársz, csak húzod az időt.
zümi1662020-02-09 16:01:07 // 13885
Na ez az, erre vagyok roppant kíváncsi, hogy 2020-as tesztautók vajon vannak-e már?! Te az OAH-nál már ilyet próbáltál? Még nem a jövő héten, de az utána hét elején végig fogom telefonálni az összes számomra szóba jöhető kereskedést, van-e már 2020-as autójuk.
Csak egy kis adalék, még tavaly ősszel beszéltem az OAH-nál a Máté Tündével, nagyon készséges és kedves volt, rögtön küldött egy e-mailt, minden elérhetőséggel, meg írta hogy szóljak mikor akarok menni, intéz tesztautót. Na ez már hozzáállás, le a kalappal!
Járok hetente Győrbe munkaügybe, a Riegler előtt suhanok el, áll kint egy gyönyörű piros Veloce, nem tudom hogy új-e már, demo autó, vagy átvételre vár, passz.
G-MANN🍀2020-02-09 14:35:57 // 13884
Az a fékcső magától elfáradt? Vagy kapott egyet valamikor valahol? Van esetleg infó. Köszi. Csaba
RomeoOne2020-02-09 13:20:53 // 13883
a Giulia face-n publikált fékcső esete elég rémísztő egyébként.. :(

Mi is ez az eset? Tudsz linket dobni?
Fornitore2020-02-09 13:00:35 // 13882
Pappasban és a Kelet Pestnél sem tudtak tesztvezetést biztosítani meg annyira nem is törekedtek rá.Facelift elötti tesztautókat már eladták az új meg még nincsen.Ez lehet nem az Ő hibájuk hanem mi akarunk pont roszkor vásárolni.Nekem az OAH -voltak a legszimpatikusabbak és tesztautót is csak ők tudtak biztosítani , mondjuk éppen hogy mert azt is eladták már.Nyáron , esetleg ősszel aki szeretne annak biztosan egyszerübb lesz.
zümi1662020-02-09 12:32:20 // 13881
Amikor voltam a két vidéki szalonban, akkor még semmit nem lehetett tudni a 2020-as friss modellek árairól, felszereltségeiről, csomagjairól. A szerviz értelemszerűen ilyenkor még nem kerül górcső alá, tehát igen, egyenlőre az emberi, szubjektív tényezőket vettem figyelembe. Kezdve a kapcsolatfelvétellel a telefonba, aztán ott a szalonba milyen a hozzáállásuk, milyen segítőkészek, van-e tesztautó, mekkora teszt lehetőséget biztosítanak, stb stb. Most hogy már minden infó rendelkezésre áll, jöhetnek a gyakorlatiasabb, komolyabb tárgyalások, hogy ki mit mennyiért kínál.
zgi5212020-02-09 11:09:52 // 13880
alapvetés, hogy legyen tesztautó, amiket kérdezeltél pedig alap.
az, hogy mennyire értenek éppen a Giuliához...? háát reménykedjünk, hogy
az idő előrehaladtával egyre jobban. :) a Giulia face-n publikált fékcső esete elég rémísztő egyébként.. :(
Halesz2020-02-08 21:38:50 // 13879
Zümi, tényleg csak a kíváncsiság hajt, hogy megkérdezzem. Ilyenkor mit tesztelsz?
A szimpátiát, hogy hol mennyire kedvesek Veled, vagy azt, hogy hol adnak nagyobb kedvezményt?
Az nem fog kiderülni, hogy hol jobb a szerviz, majd csak akkor, ha már oda hordod...
zümi1662020-02-08 19:26:48 // 13878
Egyenlőre két vidéki szalonban jártam, amik hozzám relative közel vannak, Győrben és Kecskeméten. Mindkét helyen nagyon pozitív hozzáállással találkoztam, mindkét hely olyan, ahova szívesen visszamennék. De még két pesti helyet is le akarok tesztelni, az OAH-t, meg a Rácz Kelet Pestet. Március közepéig el kell döntenem, melyik csapat a győztes :-)
Giuntini2020-02-08 16:05:37 // 13877
De miért???? Mert a Ferrari nem.akar nekik már adni motort. Az Alfával ezt nem csinálják. A Maser mindig is ellensége volt a Ferrarinak, csak a konszernházasság miatt volt az egybeborulás.
Morfiusz Cédula2020-02-08 15:59:30 // 13876
Pedig már a Maserati is készül a full elektromos változattal.
Giuntini2020-02-08 14:22:56 // 13875
Tegnap este unalmamban megnéztem a Youtube-on az Auto Motor und Sport a Laptimeing-hoz hasonló tesztjét. Szégyen és gyalázat!!!!! Egy reptér két hosszú egyenessel, ahol a QV erőfölénye még jobban kijön, mégis 2-3 mp-et kapott az M4, C63 AMG, RS5 trimvirátustól. Ezt hogy merik megcsinálni a németek? Mindenhol elverte ezeket Olaszországtól Amerikáig, csak a németek tesztjén bukik el. Biztos az olaszok szándékosan rosszabb autókat adnak🤣. Még a 2 tonnás M5 is rávert a Giuliára! Hihetetlen, ha már nem tudnak gyorsabb autót gyártani, akkor hamisítanak. Aztán az űber hülyék el is hiszik.
Még a BMW szemüveggel tesztelő Lapetimeing brigádnál is győzött a QV!
A 4C két mp-el lassabb volt a QV-nél. Legalább viszont a német nem cikizte azt le, mint az itteniek. Davide Cironi viszont a 4C-ből mindent kihozott, és megmondta, az igazi pályaautó, ha hibázol nem bocsájt. Mikor Borsi Gergővel beszélgettem Alfa City-n, ő mondta, hogy nem mond a kollégákra semmit, de először meg kellene tanulni vezetni....
Halesz2020-02-08 08:30:31 // 13874
Tiéd volt :)

Én sem láttalak. :(

Mondjuk én csak kerékőröket vettem és azt rakták fel.
Illetve nézegettük, hogy néha nehezebben indul, az akksira gyanakodtunk, de azzal nincs gond, így lehet, hogy korábban valami gagyibb üzemanyagot tankoltak bele...
'''''2020-02-08 07:17:58 // 13873
Lehet az enyém akár.
Voltam tegnap szervizben.Lejárt megint egy év de semmi más gond nem volt.
Haleszt nem láttam! :-)
RomeoOne2020-02-07 23:26:04 // 13872
A taggelés a szövegben sokatmondó :)
Lev2020-02-07 23:12:52 // 13871
Szerintem az övé:)
Giuntini2020-02-07 22:21:49 // 13870
Ez nem tomi QV-je?
Lev2020-02-07 22:08:40 // 13869
Jó kis kép 🙂
Halesz2020-02-07 22:01:46 // 13868
Jó társaságban :)

Rohodi Mihály2020-02-07 21:31:06 // 13867
:-) köszönjük a jó döntést :-)
Golyszi2020-02-07 19:25:57 // 13866
Alakul ám! Az első prog 110mm3, némi nyomás emeléssel 240LE 530nm mértünk padon. Találtunk még tartalékot, a görbét ellapítottuk, mert a hajtáslánc azt már nem bírja. De így 4500felett is szépen szól!
Shadin2020-02-07 12:45:44 // 13865
Alakul ez.
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-07 11:58:49 // 13864
Értem értem.. :-)))
Köszi az infókat :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.