Fórum >> Típusok >> Giulia

Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-11 12:55:21 // 13999
de itt lassan semmi nem elég kezdem azt hinni :)))
RomeoOne2020-02-11 12:53:38 // 13998
Nem csak tudat van, Veloce-s tapasztalatom mondatja velem, hogy határozottan érezni egy kereszteződésben kikanyarodásnál már félgázon is küszködik hátul.
Lehet, hogy körforgalmat nem lehetne körbedriftelni vele beavatkozás nélkül, de azért szó sincs arról, hogy így úgy menne, mint bármi más.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-11 12:49:13 // 13997
ez meg tök faxán kitöri a seggét csak utána meg sem kell fogni, mert magától megcsinálja :DDD
RomeoOne2020-02-11 12:48:48 // 13996
Akkor már törheted a malacperselyt :)
Vagy mit értesz a "rendesen" alatt?
Shadin2020-02-11 12:45:24 // 13995
Tök semlegesen indul meg kifelé négy kerékkel. Csak az Alfát meg tudtam fogni :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-11 12:36:05 // 13994
jah ott az S-Max az igazi sport egyterű :DDD
Shadin2020-02-11 12:31:40 // 13993
"Hátsókerekes tökéletes egyensúlyú autó kikapcsolhatatlan vdc-vel az fából vaskarika.
Akkor mindegy hol hajt, mentsen meg és férjünk el."

Szerintem sem elég csak a tudat, hogy hátul kapar. Ennél az autónál meg kell magyarázni hogy mikor hol érződik ki belőle. Robi hamarabb fordul a körforgóban kilinccsel előre a 159-cel :-)
Shadin2020-02-11 12:24:57 // 13992
Én kikapcsoltam a 145-ben és addig nem veszek Giulia-t amíg ki nem lehet belőle rendesen kapcsolni ;-)
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-11 10:13:42 // 13991
Írtam én is, hogy nekem jó így :-) Viszont aggasztó a helyzet, nem mehet a végtelenségig ez, hogy veszteségesen kifejlesztenek az igazi Alfások számára tízévente valami érdekeset. Egyszer csak baj lesz.. Mondjuk nagy baj részemről akkor sincs, autoscoutról bármikor lehet vadászni egy keveset futott régi Alfát aztán jó :-)
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-11 10:08:50 // 13990
A tiéd q4 volt, eleve más felállás, az alkalmasabb volt ilyesmire. Az elölkaparóssal még kevesebb a mozgástér. VDC bekapcsolva és aktív kézifék használattal lehet talán a legtöbbet kihozni fánkrajzolás témában. Egyébként inkább hagyni kell békén, nem arra való. Giulia ügyben engem sem tántorít ez el, mert tuti 100% hogy valahogy arra a pár alkalomra kikapcsolom és kész.
Morfiusz Cédula2020-02-11 10:03:09 // 13989
Szerintem a legtöbben pont emiatt aggódunk. Én személy szerint örülök neki, hogy nem minden második autó Alfa, de ilyen kis eladási darabszámmal kérdéses, hogy meddig tud talpon maradni majd az Alfa Romeo.
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-11 09:56:45 // 13988
45/46-ban nincs is. A zöldben ABS sincs. Én bírom, hogy semmibe nem tud beleszólni. Az 59-ben kapcsoltam ki párszor, de ... inkább nem folytatom :-))
Ha mókázni támad kedvem úgyis a 146-ot viszem, a másik meg mentsen meg ha úgy gondolja.
Hátsókerekes tökéletes egyensúlyú autó kikapcsolhatatlan vdc-vel az fából vaskarika.
Akkor mindegy hol hajt, mentsen meg és férjünk el.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-11 09:55:52 // 13987
ez nem a kormány, hogy mindenféle javallatért millák ússzanak ki, maradj Te is a kaptafánál, a kereskedelem más farkas :DDD
RomeoOne2020-02-11 09:42:29 // 13986
Ha egy jó tanácsadóra van szükséged, csak szólj, nem kérek mást fizetés gyanánt csak egy céges Ferrarit meg egy Alfát, benzinkártyával :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-11 09:30:27 // 13985
köszi én kapirgálok ott amihez értek... de nem kell atomfizikusnak lenni ahhoz, hogy az ember rájöjjön nem biztos, hogy az a jó ha beállsz a sorba ezrediknek tömeget eladni lóf@sz haszonnal, mint inkább szakosodni valamire amit a többiek nem tudnak ... néha a kevesebb a több ... tudod egyszerű matek :DDD
RomeoOne2020-02-11 09:23:16 // 13983
Na, ez amúgy nem hangzik rosszul. És akkor hoznák a Forma-1 mintát. Az Alfa meg hivatalosan is a "szegények" Ferrari-ja lenne... Ez tényleg nagyon tetszik...
Nagy karrier vár még rád, terjeszd nekik elő, pár év múlva meg már csak úgy ovlasunk rólad, hogy:
Erhard Horvath, CEO of Alfa Romeo S.P.A.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-11 09:18:58 // 13982
mivel egyedi dolgot gyárt nem áll bele a kommersz piacba ... :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-11 09:18:06 // 13981
sőt én kiszedném a Ferrarit és az Alfát is a Fiat csoportból, mint külön márka mennyivel jobban hangzana, hogy az Alfa a Ferrari "csoport" tagja... aztán jöhetnének az olcsóbb Alfa sport autók...
RomeoOne2020-02-11 09:16:05 // 13980
A Ferrari-ért nem is aggódott senki :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-11 09:14:03 // 13979
majd lesz neki az is no para, egyenlőre nőnek és ez a lényeg pénzügyi szempontokból ....
RomeoOne2020-02-11 09:10:08 // 13978
Szerintem rosszul vontad le a konklúziót. A Ferrari azért "csak" ennyit adott el, mert nincs SUV-ja, amúgy kétszer ennyi lenne.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-11 09:04:32 // 13977
Bezzeg a Ferrari 10131db autót adott el tavaly 10%-os növekedés többet, mint a Lambo akinél az eladások fele SUV... mondom én, hogy az Alfának azt kéne gyártani ami a hivatása sport autókat van erre igény ....
Liquid2020-02-11 09:04:09 // 13976
pedig van, hidd el :)
Persze nem tudom hogy a Giulia/Stelvio párosnál mit engedélyez, de a 159 nem lehetett keresztbe tenni, ha be volt kapcsolva.
Nyilván ez csak pár hozzám hasonló őrültet érdekel, és abszolut semmi hatása nincs az eladásokra, sőt jobb ha a bizonsági játékos családapuka, ki se tudja kapcsolni.
Én is meg fogom venni akkor is ha nem lehet kacsolgatni...
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-11 08:37:00 // 13975
nekem abszolút nem hiánycikk bár összkeréknél megint nem sok értelme, nálam hagy annyi játékosságot ami elég ...
RomeoOne2020-02-11 08:29:33 // 13974
A kikapcsolhatatlan menetstabilizátor szerintem nem oka a rossz eladásoknak. Az az átlag usert pont nem érdekli. Az pont az Alfás usereknek hiány. De azok meg így is megveszik, aztán vagy találnak rá megoldást vagy nem foglalkoznak többet vele...
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-11 08:24:19 // 13973
még is megvetted :DDD
Lehet itt felállítani elméleteket, miért nem veszik, mi lett volna a jó egész egyszerűen elkéstek 10 évet...
Lev2020-02-11 08:19:52 // 13972
Jelentkezem,nekem hiányzik:) valóban nem nagyon kapcsoltam ki az előző autókban, de ahogy Liquid is írta elsőkerekesnél nincs sok értelme,ráadásul ami különösen zavaró,az a korai és agresszív beavatkozása, én ezzel nem tudtam eddig megbarátkozni. Az,hogy nem lehet kikapcsolni,valóban egy nagy hiba szerintem,pedig nem az a típus vagyok,aki folyamatosan ökörködni szeretne,de hiányzik ez az opció.
Liquid2020-02-11 07:53:53 // 13971
Én kikapcsoltam párszor...elsőkerekesnél mondjuk nemsoksemmi értelme van kapcsolgatni :) De ha lesz Júliám, azért megpróbálom megoldani ezt a dolgot.
Kócosw2020-02-11 07:42:08 // 13970
van nemi közöm par auto megszületeshez bizonyos markaknal... :) ott kell alairni papirokat hogy miröl nem meselsz... :D
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-11 07:27:49 // 13969
Most már nagyon kivi vagyok kinek hiányzik az ESP kikapcsoló, ki az aki kikapcsolta a 145/46,56 47, 59 stb valaha :))))
Kazes☻2020-02-10 23:04:17 // 13968
Azok közül egyik se, de a Stelvio&Giulia páros simán! :D
Kazes☻2020-02-10 23:00:13 // 13967
Én csíptem az Arnát... igaz venni valószínűleg nem vettem volna... de ahogy hozzám került, úgy viszont jó volt! :D
Giuntini2020-02-10 22:53:09 // 13966
Nekem nincs semmi bajom a mostani modellkínálattal, azon kívül amit sokszor beszéltünk hogy mi nincs...
Az embereket kellene megváltoztatni, ami lehetetlen....
Ma már nem tudnak, és nem is akarnak semmit!
Egy x5 BMW nem a vezetési élményről szól, hanem a kivagyiságról.
Az emberek nem jól akarják magukat érezni, hanem megfelelni akarnak.
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-10 22:43:24 // 13965
Melyik is kéne? Egyik sem. Sem formatervre, nem jön be, a Jeep pedig belső kidolgozásában sem. Miért nincs Alfa? :-)))
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-10 22:37:54 // 13964
Emil, összemosásról végképp senki sem beszélt :-) Teljesen más lett volna a lényeg. Majd szóban.. :-)
Giuntini2020-02-10 22:35:35 // 13963
Az eurozóna legnagyobb buktája Olaszország! Valóban rengeteget vesztettek! Tudjátok mennyi pénzük volt a 80-as 90-es években az olaszoknak? Nagyon jól éltek, a németek meg a Honecker szandáljukban kóvályogtak mindenfelé. Az olaszok mindenhol költöttek, ők voltak a legjobb vendégek.
Kazes☻2020-02-10 22:35:23 // 13962
Igen... de olyanból ott van a kis Jeep, meg amikor együtt voltunk (B.örsön), láttad az 500 sokféle változatát... :)
Kazes☻2020-02-10 22:33:38 // 13961
De ééértettem cimbike, ééértettem... de most lesz nekünk egy jobb és szebb, a Tonale... aztán meglátjuk. :)
Valami csak van, valami biznic, vagy valami, amit titok rejt... ha eladni sem akarják, berobbanni sem akarnak, autósportban is csak az F1, pedig más kategóriákban sikeresebb volt az AR, valamit homály fed... és úgy tűnik, azt akarják. Ezt talán sosem fogjuk megtudni. :)
Giuntini2020-02-10 22:29:35 // 13960
Szerintem az Alfa mindig maradjon Alfa! Csak ilyen márkaidentitással lehet emlékezetes autókat csinálni!!
Ki emlékezik a Mazda 626-ra, vagy a Passat nem tudom hányadik generációjára, vagy a gülüszemű Mercedesekre. Viszont egy Giulia, egy 75, vagy egy 164 mindig emlékezetes autó marad!
Ezek a Kia, meg egyéb identitás nélküli autókat összemosni az Alfával....? Hát!!!
Szeretnék emlékeztetni mindenkit az Arna történetére, hogy mekkora bukta volt! A Nissan Cherry egy sikeres autó volt, a közlekedő edények körében! Egy Alfát ilyen bőrbe bújtatni, gatantált bukta! Én nem is tudom, hogy juthatnak ilyen ötletek eszetekbe! Garantált bukta lenne Mazda vagy Kia bőrbe bújtatni egy Alfát!
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-10 22:28:57 // 13959
Hú de tiltakoztok ellene XD Kíváncsi lennék mi lenne itt a reakció , ha ugyanezt a formát Alfa orral Alfa logóval árulnák :-)) Tonale nincs még. Egy ilyen meg lehetne 4-5 éve a Fiat kompakt platformon. De mindegy :-)
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-10 22:26:30 // 13958
Akkó nem. érted.. Ha az egy Alfa lenne, most örülnénk hogy van. És sok elkelne belőle :-)
Ennyi volt a lényege XD De nem van.
És látod mi is elnyomorgunk a 146-ban,érdekes módon abban senki sem panaszkodik, használjuk mert jó 👍 Az egy konstans élmény.
droberto2020-02-10 22:25:37 // 13957
30-40 éves tökös, karakán, jövőt jól saccoló vezető kéne. Olyan mint akik régen, Agnelliék, akik bazi jó üzleteket kötöttek (pl. a szovjetekkel), vagy olyanok mint Marchionne volt.
droberto2020-02-10 22:20:25 // 13956
Nem is kell hasonló.
Itt nekünk a Tonale.
Nekem pl. koncepció a karakteressége miatt sokkal jobban tetszik mint a Stelvio.
Így jó lenne. Csak lenne már, hogy produkáljon legalább egy 40-60k-es eladást.
Kazes☻2020-02-10 22:17:39 // 13955
Értem én Ferikém, ééértem... csak hát, na! :D
Kazes☻2020-02-10 22:16:33 // 13954
Egészségedre...! De nemrég még a Mazdánál tartottunk... viszont ahogy GTPeti is megmondta az ortodox alfásoknak ezek nem számítanak... én a kis Arnámmal is jót autóztam és cikáztam a városi forgalomban, igazi alfás élmény volt, még ha csúnyácska is volt... és ahogy Csikós is írja, szívesen elnyomorognak a kis Alfájukban és falják a km-eket, mert jó! :D
RomeoOne2020-02-10 22:12:22 // 13953
Értsd a szlenget :))
RomeoOne2020-02-10 22:11:51 // 13952
Ezt még bele akartam rakni linkként, csak elfelejtettem:

Az eurózóna legnagyobb vesztesei...
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-10 22:09:50 // 13951
Xceed.. gondold csak el egy hasonló sziluett, kicsit Alfásabb részletekkel, Giulietta néven 1.4 170 lovas Multiair motorral, szép zöld színben.. Úgy már érne nyócat fullosan? Egész jó belső térkínálattal, 420l csomagtérrel, divatos crossover kinézettel. Szerintem többen vennék mint a Giuliát. Őszintén, családinak jöhetne egy olyan a 146 helyett, és máris lenne hely játszós hátsókerekesnek majd. Lehet hogy azt használtan, de akkor is. :-)
Kazes☻2020-02-10 22:09:40 // 13950
Én szeretem Bob Marley-t... igaz gandzsa nélkül... de, hogy neked f@szid van... akkor mi volt az a csajozós duma a múltkor?! ;)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.