Piritu - 1.000.0002020-06-05 18:20:35 // 15944
Az Szolomi nevezetű se kutya...
Erhard 242 (Pure Energy)2020-06-05 17:40:48 // 15943
Nem tudom min csodálkoztak ugyan az minden, mint a 280 lovasnál csak le van butítva a szoftver...
Giuntini2020-06-05 17:39:42 // 15942
Na én is helyretettem, de van még egy durvább Péter Szolomi néven, az egy komplett idióta! Azt finoman elküdtem a k..va anyjába!
zümi1662020-06-05 17:10:12 // 15940
Lehet a Veloce is picit erősebb? :-)
Giuntini2020-06-05 17:04:36 // 15939
Na mindjárt rápattanok!
Halesz2020-06-05 16:38:11 // 15938
érdemes elolvasni a kommenteket az erőmérő alatt :)
A rénszarvas rudolf nevűnek már be is szóltam :D
A rénszarvas rudolf nevűnek már be is szóltam :D
carver2020-06-05 16:24:34 // 15937
már ment a link az ilyen futottak még kategóriás (pl BMW) haverjaimnak :D
GTVili2020-06-05 16:23:19 // 15936
Egy-két százalék többlet előfordul....na de majdnem 10%..... ;-)
Mondjuk emlékeim szerint amikor a Punto T-jet kijött...egy összehasonlító teszten mérték. Ki is jött a 120ló helyett 138.... :-)
Mondjuk emlékeim szerint amikor a Punto T-jet kijött...egy összehasonlító teszten mérték. Ki is jött a 120ló helyett 138.... :-)
carver2020-06-05 16:13:54 // 15935
minden alfás imába foglalja a neved, köszönjük :D
Most hirtelen kevés (=0) autó jut eszembe amelyik névérték felett teljesített az erőmérőben...
Most hirtelen kevés (=0) autó jut eszembe amelyik névérték felett teljesített az erőmérőben...
Halesz2020-06-05 16:00:32 // 15934
Annyira tudtam, hogy több lesz :)
Azt hiszem ezt a videót büszkén kirakhatják az alfások bárhová!
Azt hiszem ezt a videót büszkén kirakhatják az alfások bárhová!
G-MANN🍀2020-06-05 15:52:15 // 15932
És tényleg egy ÁLOM!👍🍀😁
Fornitore2020-06-05 15:37:14 // 15927
Szép volt!Köszi hogy elvitted a gépet.Most már nyugodtan aludhatok😊😊
Fornitore2020-06-05 15:34:26 // 15926
Nem maradtunk szégyenbe😊.Vártam már nagyon és szuper az eredmény!Éljen!!
Giuntini2020-06-05 15:29:12 // 15925
Winkler szerint ez a motor a 200 lóval csak az Alföldre jó...
Totalcar a saját szakújságíróját égette most le!😊
Totalcar a saját szakújságíróját égette most le!😊
Giuntini2020-06-05 15:18:19 // 15924
Szép munka Alfa! Csak ezt az emberek is értenék....!
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-05 15:17:23 // 15923
Profi :-))
RomeoOne2020-06-05 15:08:15 // 15922
Az álom szó már copyright :D
Álom© by G-MANN :DDD
Álom© by G-MANN :DDD
R33Z2020-06-05 15:05:10 // 15921
Köszi, Igazán nem lopnám G-MANN szavait, dehát ez akkor is Álom :)
Röviden, a legkívánatosabb "tárgy" amit valaha birtokoltam.
Este írok majd választ a 4C fórumba, hogy ne a Giu-t OFFoljam szét.
Röviden, a legkívánatosabb "tárgy" amit valaha birtokoltam.
Este írok majd választ a 4C fórumba, hogy ne a Giu-t OFFoljam szét.
R33Z2020-06-05 15:00:09 // 15920
Naaa, a teljesítményt jól eltaláltam :)
"Mivel ez a pad koztudottan minimalisan lefele csal, ezert en sikeres meres esetere 216HP@362Nm-t tippelek :D"
Király, élmény volt nézni ezt az epizódot!
"Mivel ez a pad koztudottan minimalisan lefele csal, ezert en sikeres meres esetere 216HP@362Nm-t tippelek :D"
Király, élmény volt nézni ezt az epizódot!
GTVili2020-06-05 14:39:07 // 15919
https://totalcar.hu/magazin/technika/2020/06/05/eromero_alfa_romeo_giulia/
:-)
:-)
Golyszi2020-06-05 13:31:45 // 15918
hát köszi srácok.
Kezdenek körvonalazódni itt a dolgok.
Nem lesz olcsó, és ellenben jó komplikált. De kitartok!
Kezdenek körvonalazódni itt a dolgok.
Nem lesz olcsó, és ellenben jó komplikált. De kitartok!
Angelo Bianco2020-06-05 12:41:03 // 15917
Őszintén... Nem mértem le.
A 159 SW lefért. Megnéztem a Giu hosszát 4640 mm a 159 4661 mm. Tehát rövidebb is így nem is gondolkoztam tovább.
A 159 SW lefért. Megnéztem a Giu hosszát 4640 mm a 159 4661 mm. Tehát rövidebb is így nem is gondolkoztam tovább.
TtK2020-06-05 12:31:44 // 15916
Polifoam a falra a kocsi mögé ;)
tdemeter2020-06-05 12:31:08 // 15915
A 159-nél mennyi volt?
Egyébként hány centi hosszú a garázsod? Én is épp házvásárlás előtt vagyok, nem szeretnék kisebb garázst, mint amekkora kell a julisnak
Egyébként hány centi hosszú a garázsod? Én is épp házvásárlás előtt vagyok, nem szeretnék kisebb garázst, mint amekkora kell a julisnak
TtK2020-06-05 12:30:27 // 15914
Egyszerre húzod a két váltófület. Próbáld ki az is, hogy manualba van húzva a váltókar és úgy húzod egyszerre a füleket :)
Angelo Bianco2020-06-05 12:14:38 // 15913
Az a baj hogy tényleg nagyon szűkös a hely tényleg 5cm van! Nem tudna ez sem funkcionálni. Csak egyszer kell egy kicsit is nem odafigyelni és rögtön kopp lenne.
Nekem valami fix megoldás kell.
Azért köszönöm a tippeket mindenkitől (is)!
Nekem valami fix megoldás kell.
Azért köszönöm a tippeket mindenkitől (is)!
Giuntini2020-06-05 11:42:03 // 15912
Ez a hivatalos sorrend! Amerikai régi autókban is így van. N egy normál üres állás, neutral, P-ben reteszel. Egyébként semmi baj noncs mikor áttolod P-be D-ből N-en keresztül, mert lehet érezni mikor kapcsol. Nem azonnal teszi be R-be, lehet érezni egy másodperces késlekedést.
A másik, hogy mikor lámpánál nyomod a féket, ket három másodperc múlva N-be rakja. Ezért felesleges tologatni a kart N-be. Ha hirtelen kapod le zöldnél a lábad a fékről, érzed hogy kapcsol.a D.
A másik, hogy mikor lámpánál nyomod a féket, ket három másodperc múlva N-be rakja. Ezért felesleges tologatni a kart N-be. Ha hirtelen kapod le zöldnél a lábad a fékről, érzed hogy kapcsol.a D.
Angelo Bianco2020-06-05 11:38:20 // 15911
Ha nem húzod meg elöl a "ravaszt" (vagy minek nevezik?! :D) és úgy lépteted akkor egyesével lépked.
R-N-D
R-N-D
Erhard 242 (Pure Energy)2020-06-05 11:35:29 // 15910
hosszan húzod 2őt ugrik, röviden egyet...
G-MANN🍀2020-06-05 11:22:27 // 15909
tdemeter2020-06-05 11:17:39 // 15908
Julisnál okosan, ott nem kell átugornod az N-t, egyből D van. Most így hirtelen nem is tudom, hogyan kell betenni N-be... Asszem sosem próbáltam még eddig
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-05 11:13:27 // 15907
Hát az szerintem is túlzás, és lámpánál kiteszem N-be simán, egy dologra kell figyelni. Ezt pl. hosszabb autópályás menet, vagy nagy terhelés után érdemes elkerülni! Ugyanis N-ben nem megy az olajkeringetés sem, az eleve túl forró, túl híg olajnak jobb ha van hűtése. A Giuliánál nem tudom hogy van ez megoldva.
RomeoOne2020-06-05 11:12:50 // 15906
Szerintem ennek biztonsági relevanciája van. Valami gyökér híresség is meghalt, mert N-ben hagyta a SUV-ot és rágurult a bejárón. Aztán rakás pénzre perelik az autógyártót. Így ők beleírják a sablonszöveget a manual-ba és lám, lehet rá mutogatni, ha a Darwin díjas kinyírja magát a kocsival.
tdemeter2020-06-05 11:09:52 // 15905
Az offos xtrailem könyvében szó szerint az szerepel, hogy csak nagyon ritka esetekben szabad berakni, főleg szervíz célokra. Elgondolkoztam rajta, hogy ha ez igaz, akkor mekkora baromság már, hogy a p és a D között van, vagyis mindig, minden használatkor át kell húzni a kart felette. Gyakorlatilag bármikor véletlen is teheted n-be. Emiatt én kissé parasztvakításnak érzem ezt, ha bármiben is kárt okozna akkor nem így oldották volna ezt meg...:)
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-05 11:01:29 // 15904
-ö
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-05 11:01:19 // 15903
Az N-ben leállítás az lényegében szerviz mód, a 15ö9-nél biztosan. Pl kerékcseréknél én N-ben állítom le az emelőn, így tudják tologatni, és nem erőltetik a reteszelés ellenében.
Giuntini2020-06-05 10:54:32 // 15902
Így van, csakis P-ben szabad leállítani. A 159 egyből sípol. Nem is tudod kivenni a kulcsot.
Az N csak arra szolgál, ha sorompónál állsz, hosszú perceket akkor kiteszed N-be vagy garázskapu nyitásnál.
Az N csak arra szolgál, ha sorompónál állsz, hosszú perceket akkor kiteszed N-be vagy garázskapu nyitásnál.
TtK2020-06-05 10:34:15 // 15901
Az automatikus kéziféket ki lehet kapcsolni a beállításokban. Nekem is ki van kapcsolva, A P megfogja vizszintes helyen az autót. Ha nagyon kell a kézifék (100 megállásból egyszer), bekapcsolom kézzel.
tdemeter2020-06-05 09:36:39 // 15900
Szerintem nagyon nem rendeltetésszerű nem p-ben leállítani.
Másfelől az enyém olyan, hogy nekem sosem kell p-be rakni, mert ha leállítod magától abba rakja. Az orrán lévő parkolóradar ha már folyamatosan sípol nekem nem is engedi továbbmenni az autót.
Másfelől az enyém olyan, hogy nekem sosem kell p-be rakni, mert ha leállítod magától abba rakja. Az orrán lévő parkolóradar ha már folyamatosan sípol nekem nem is engedi továbbmenni az autót.
Angelo Bianco2020-06-05 09:18:15 // 15899
Nekem sikerült! Bár nyomkodtam elég rendesen a gombokat-karokat! :)
-N-be leállítottam.(hozzáteszem elég döccenve-rántva állt le így a motor)
-de abban a pillanatban a kézifék be is húzott
-asszem akkor még vissza kitudtam engedni a kézit
-de ahogy kinyitottam az ajtót megint visszahúzott a fék
-gyújtás vissza, fék ki és akkor tudtam tolni, illetve húzni szoktam.
Szóval nem egy egyszerű az eljárás és valószínű nem is rendeltetésszerű. Nem tetszett ahogy a motor leáll.
-N-be leállítottam.(hozzáteszem elég döccenve-rántva állt le így a motor)
-de abban a pillanatban a kézifék be is húzott
-asszem akkor még vissza kitudtam engedni a kézit
-de ahogy kinyitottam az ajtót megint visszahúzott a fék
-gyújtás vissza, fék ki és akkor tudtam tolni, illetve húzni szoktam.
Szóval nem egy egyszerű az eljárás és valószínű nem is rendeltetésszerű. Nem tetszett ahogy a motor leáll.
Angelo Bianco2020-06-05 09:06:28 // 15898
Fával csináltam már az 59-nél is, de valószínű kicsi volt mert nem egyszer ha egy kicsit is nagyobb lendülettel mentem neki akkor majdhogynem felment rá. Utána nem is próbálkoztam többet vele mert nem okozott problémát a kézzel való mozgatás.
De itt más a helyzet... Valószínű ilyen irányba kell gondolkoznom.
De itt más a helyzet... Valószínű ilyen irányba kell gondolkoznom.
tdemeter2020-06-05 07:10:25 // 15896
Ez az, igen, innen vettem. A méretre nem emlékszem, de asszem azt auto alapján választottam valahogy.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-06-05 06:53:46 // 15895
Nem gond de ha kinyitod a vezető oldali ajtót egyből Pbe rakja én nem tudtam tologatni...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.