Nem mertem ezt kimondani, mert Giulia tulajok megköveztek:
1, Tapintásra sokkal jobb minőségű a 159 bőrülése mint a Giuliáé.
2. A Giulián tisztán látszik még a képekről is, hogy az ajtókárpit műbőr. Az 59-nél bőr.
Sokszor tapintottam a Giulia bőrülését, és nem volt olyan kellemes érzésű mint az 59-é, vagy méginkább a 66-é.
Sajnos ez minden gyárra igaz. Olcsósítanak, a Mercedesnél a bőr már nem tisztán bőr, hanem kevert szintetikus anyag.
Giuntini2020-07-20 23:49:09 // 16344
G-MANN🍀2020-07-20 22:45:43 // 16343
Én úgy tudom, hogy csak a felső rész kérhető bőrrel a műszerfal és ajtó kárpit esetében is, ami fekete színű, az alsó színes rész anyaga nem változik (az nem bőr)
RomeoOne2020-07-20 21:48:26 // 16342
Igen, azóta gondolkoztam még a dolgon. Ugye pl. szélsőséget nézve a top fuel dragstereken olyan gumi van (meg felgumizzák az pályát is), ami úgy ragad, mnit a ragasztó. Az nem is csúszik meg, hanem a köpeny csavarodik el az elején, a felninél lévő belső rész a futófelülethez képest.
Nyilván ez utcai autónál elképzelhetetlen. Egy belsőégésű motor, viszont a sajátosságaiból adódóan nem képes teszőleges kis fordulatszámon megfelelően nagy nyomatékot leadni, így jobban gyorsulhat, ha az elején elforog. Elméletileg akkor lehet maximális a ygorsulás (minimális a 0-100 ideje), ha addig halad előre elforgó kerékkel, amíg a motor olyan fordulatszámtartományba ér, ahol a betapadó kerék mellett akkora nyomatékot tud leadni, amivel a tapadási súrlódási erő a futófelületen legalább akkora lesz, mint a csúszási súrlódási erő. És utána gyorsul még jobban, ahogy tovább nő a nyomaték, amivel együtt a nagyobb ellenállást kifejteni képes tapadási súrlódás is tovább nő vele.
De nem akarok senkit így estére túl sok fizikával untatni. Tényleg érdekes dolog ez és jó kis mérnöki munka ezt leprogramozni, hogy a diffi meg úgy az egész hajtáslánc tudja ezt. Erre van a CDC meg a Torque vectoring a Giuliákban.
Bár összességében véve, azok alapján amit láttam, nem a 0-100-as gyorsulásra van optimalizálva és nem vagyok meggyőződve, hogy a Q nem csak preparált körülmények között tudja-e a gyári adatot. Kíváncsi leszek.
Nyilván ez utcai autónál elképzelhetetlen. Egy belsőégésű motor, viszont a sajátosságaiból adódóan nem képes teszőleges kis fordulatszámon megfelelően nagy nyomatékot leadni, így jobban gyorsulhat, ha az elején elforog. Elméletileg akkor lehet maximális a ygorsulás (minimális a 0-100 ideje), ha addig halad előre elforgó kerékkel, amíg a motor olyan fordulatszámtartományba ér, ahol a betapadó kerék mellett akkora nyomatékot tud leadni, amivel a tapadási súrlódási erő a futófelületen legalább akkora lesz, mint a csúszási súrlódási erő. És utána gyorsul még jobban, ahogy tovább nő a nyomaték, amivel együtt a nagyobb ellenállást kifejteni képes tapadási súrlódás is tovább nő vele.
De nem akarok senkit így estére túl sok fizikával untatni. Tényleg érdekes dolog ez és jó kis mérnöki munka ezt leprogramozni, hogy a diffi meg úgy az egész hajtáslánc tudja ezt. Erre van a CDC meg a Torque vectoring a Giuliákban.
Bár összességében véve, azok alapján amit láttam, nem a 0-100-as gyorsulásra van optimalizálva és nem vagyok meggyőződve, hogy a Q nem csak preparált körülmények között tudja-e a gyári adatot. Kíváncsi leszek.
zümi1662020-07-20 21:17:03 // 16341
Ha jól tudom lehet kérni bőrborítással is, s akkor már az ajtók is olyanok, de az persze feláras. Viszont ez az alap műanyag is puha, prémium kivitel.
Szabolcs 1592020-07-20 20:21:14 // 16340
G-MANN🍀2020-07-20 16:59:50 // 16339
Igen, de a jófajta 😁😉
Giuntini2020-07-20 15:50:41 // 16338
A műszerfal piros borítása ugye műanyag?
zümi1662020-07-20 14:39:45 // 16337
Nemcsak gyönyörű, de mennyei kényelem is. Mikor beleültem egy ilyenbe, úgy éreztem megérkeztem, innen már nincs hova menni!
tdemeter2020-07-20 12:49:16 // 16336
Szerintem az enyém nem piros ennyire. Bár igaz, hogy nekem nem veloce ülések vannak. Illetve nehéz jól fotózni ezt is, mobillal nekem sem t szín hű ami a képen jön vissza.
Giuseppe2020-07-20 09:52:28 // 16334
Giuntini2020-07-19 23:42:01 // 16333
Én már 7 éve érzem ezt az érzést. Nem lehet megunni!
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-19 22:53:57 // 16332
Jól nagyon adja feketéhez is a sárga nyereg ez lett volna nálam a második opció
zümi1662020-07-19 22:49:35 // 16331
Szép a Tiéd nagyon, egy ilyenből hetekig se szállnèk ki!
zümi1662020-07-19 22:43:29 // 16330
A sárga féknyerget a fekete kasztnihoz választottam, az viszont nagyon jól megy hozzá. Hát én is nagyon kíváncsi leszek, hogy fog ez élőben mutatni!
tdemeter2020-07-19 22:13:09 // 16329
Nekem is piros van, bőr. Szerintem sokkal pirosbb a műbőr,az nekem nem tetszett annyira, szóval a teli bőr fantasztikusan fog mutatni a fekete autóval. Az enyém fehér,de a tető kárpit feteke,a piros nálam alap volt... Brutál jó lesz,ne aggódj. Napokig ki sem akarsz szállni majd belőle
R33Z2020-07-19 21:47:35 // 16328
A fizika ez, de az okos diffijet es az elektronikat kihagytad az egyenletbol🙂. Egyebkent igazad van, csak egy probalkozas volt, de ha jol emlekszem igy is vmi 4 eleje volt. Nagyon hightech szerkezet es nem fejtettem meg meg 100%ban mit miert csinal. Van, hogy tokjol osszezar es rakludi a nyomatekot, van, hogy benanak tunik (szaraz korulmeny, race mode). A kezi valtos verzio diffi mukodese oszintebb, klasszik, mint a korabbi sportkocsiknal, ott nincs kerdes. Eppencsak annyira kell fogni fekkel, hogy meg ne forogjon, nagyon kis gazallas, aztan start, szerintem az lesz a jo.
Ma nem sikerult merni, amikor uton voltam vagy esett vagy meg vizes volt. Mokazni viszont lehetett vele, szabadon lehet garazdalkodni a nyomatekkal es a diffi is jatekosabb :) es meg kevesbe kopnak is a dolgok. A 0-100 csak annyibol erdekes, hogy mennyire hatekony az ero atvitele az utra, es a max Gt is joerzes megtalani.
Ma nem sikerult merni, amikor uton voltam vagy esett vagy meg vizes volt. Mokazni viszont lehetett vele, szabadon lehet garazdalkodni a nyomatekkal es a diffi is jatekosabb :) es meg kevesbe kopnak is a dolgok. A 0-100 csak annyibol erdekes, hogy mennyire hatekony az ero atvitele az utra, es a max Gt is joerzes megtalani.
sas-1592020-07-19 21:26:57 // 16327
A Karottás Giuliánál is hallatszik, hogy nem az égbe pörög fel a fordulat, hanem kitartja.
+ befeszül az autó, de nem mozdul.
Ehhez képest az a Mustang indulás nem látványos, hiába állítható a fordulatszám.
Na majd ha kipróbáltam meglátom.
+ befeszül az autó, de nem mozdul.
Ehhez képest az a Mustang indulás nem látványos, hiába állítható a fordulatszám.
Na majd ha kipróbáltam meglátom.
Halesz2020-07-19 20:57:57 // 16326
Az értelmező kéziszótár szerint a "sikkes": elegáns, tetszetős, divatos
végül is tetszetős látványosan elindulni! :)
végül is tetszetős látványosan elindulni! :)
Halesz2020-07-19 20:48:35 // 16325
Zümi, zseni lesz az autód feketében, piros bőrrel, ne aggódj! :) Nagyon jó kombó! Volt ilyen kombóban GT-m, nagyot lehetett villantani vele, amikor ott állt az autó a sötétben, közeledtél hozzá, nyitottad a kulccsal, belül kigyulladt a világítás és előtűntek a piros ülések :)
Egyedül a sárga féknyerget nem értem, a piros bőrhöz én a piros belsőhöz piros féknyerget kértem volna, de azért úgy is menő lesz! :)
Egyedül a sárga féknyerget nem értem, a piros bőrhöz én a piros belsőhöz piros féknyerget kértem volna, de azért úgy is menő lesz! :)
Giuntini2020-07-19 19:50:15 // 16324
Igen, ez sokkal élénkebb mint az 59-ben.
zümi1662020-07-19 19:19:02 // 16323
Jól látom hogy Veloce ülések vannak a Juliskádba?
zümi1662020-07-19 19:16:55 // 16322
A konfigurátor becsapós, ott sokkal sötétebb piros van, mint valójában.
Giuseppe2020-07-19 17:59:05 // 16321
Egyszerűen nem tudom feltőlteni ,túl nagy méret
Giuseppe2020-07-19 17:53:14 // 16320
Szisztok !
Így néz ki a piros belső !
Mikor mentem először megnézni a Julist rögtön tudtam , hogy ez az enyém
Így néz ki a piros belső !
Mikor mentem először megnézni a Julist rögtön tudtam , hogy ez az enyém
RomeoOne2020-07-19 17:19:46 // 16318
Ebben semmi ilyesmi nincs, csak, kívülről mutatják, hogy fékkel elindul
sas-1592020-07-19 17:14:09 // 16317
Karotta levideózta: https://youtu.be/qj4-QfDCVZk
Totalcar, Alfa Romeo Giulia Veloce
Totalcar, Alfa Romeo Giulia Veloce
RomeoOne2020-07-19 12:21:54 // 16316
Nekem pont az volt a benyomásom, mikor tdemeter-ért láttam a VTT-n, hogy ez sötétebb, mint képről tűnt. Valami élénkebbre számítottam, így élőben annyira nem is jött be.
Giuntini2020-07-19 12:09:46 // 16315
zümi1662020-07-19 11:44:29 // 16314
Néha kicsit úgy érzem, hogy a gombhoz vettem a kabátot. A misano kék felé húztam volna inkább, de ahhoz nagyon nem megy a piros belső. Az egyértelműen a feketéhez passzol. Meg a világos alu színű performance felók is. Szóval a belső meg a kerekek eldöntött tény volt, ezekhez választottam a kasztni színét.
RomeoOne2020-07-19 11:31:01 // 16313
Mondjuk én Q-val még sehol nem láttam, hogy tudtak volna vele 3.9-es 0-100-at.
Ez a carwow-os az egyetlen video, ahol 3.9s-os számérték van, de az is 0-60mph-ra. Ez 0-100 km/h nézve megint csak inkább 4.1s lenne.
Ezt írtam a múltkor is, hogy ilyen autóknál már nem sok értelme van 0-100-at nézni, mert nem igazán a kocsin múlik, hanem a körülményeken. Ekkora erőt letenni hátsó keréken inkább művészet kategória. Jó nyári időben, meleg, jó minőségű aszfalttal, jól bemelegített gumikkal sikerülhet. Kíváncsi leszek, hogy mit sikerül majd összehoznod. Szerintem ne úgy csináld majd, ahogy eddig próbáltad, hogy már álltában forgatod a hátsó kereket. A tapadási súrlódási erő mindig nagyobb, mint a csúszási. Ha már álltában elfordul és nem befeszül, akkor eleve csak a csúszási súrlódással számolhatsz, ami (ugye Newton III. törvénye, erő-ellenerő) előrehajtja a gépet.
Ez a carwow-os az egyetlen video, ahol 3.9s-os számérték van, de az is 0-60mph-ra. Ez 0-100 km/h nézve megint csak inkább 4.1s lenne.
Ezt írtam a múltkor is, hogy ilyen autóknál már nem sok értelme van 0-100-at nézni, mert nem igazán a kocsin múlik, hanem a körülményeken. Ekkora erőt letenni hátsó keréken inkább művészet kategória. Jó nyári időben, meleg, jó minőségű aszfalttal, jól bemelegített gumikkal sikerülhet. Kíváncsi leszek, hogy mit sikerül majd összehoznod. Szerintem ne úgy csináld majd, ahogy eddig próbáltad, hogy már álltában forgatod a hátsó kereket. A tapadási súrlódási erő mindig nagyobb, mint a csúszási. Ha már álltában elfordul és nem befeszül, akkor eleve csak a csúszási súrlódással számolhatsz, ami (ugye Newton III. törvénye, erő-ellenerő) előrehajtja a gépet.
Giuntini2020-07-19 11:27:57 // 16312
Olyan szín kell, amelyik az első pillanattól tetszik Neked! Én is feketében piros belsővel választanám, bár azt én is észrevettem, hogy a 159 belseje sötétebb, bordó. A Giulia pirosa inkább a 156 pirosához hasonló.
zümi1662020-07-19 11:19:39 // 16311
Az a "baj" a Giuliával, hogy mindig olyan színben kívánsz rá, amilyenben éppen akkor látod! Mindegyikben lenyűgöző, nézve ezt a videót, most ilyenben kéne. Megnyugodni majd akkor fogok, ha majd meglátom a sajátom feketébe, akkor az lesz a nyerő szín. De addig küzdök magammal, miért nem kék zöld piros fehér stb. lett :-))
R33Z2020-07-18 22:16:38 // 16310
Giuliettanal OK, hivatalos feature, megfeleloen programozva, ahogy lattam 3800-4000rpm kornyeken lotte el.
Giulianal ez nem egy kidolgozott valami, max vmi vedelem lehet a valto programozasnal. Majd vki videozza le, hogy viselkedik ez a gyakorlatban.
Qval tavaly 4.1 sikerult, de ugy hogy kiloveskor mar 17km/h-val forgott a kerek 🙂 valoszinuleg ott is a hangyanyit fekkel fogas a celravezeto. 4Cnel qrvajol megoldja magatol, olyat indul, hogy beszaras :) egyenlore a 4C tudja a nagyobb Max Gt. Holnap lesz dolgom, viszem magammal a kutyut, ha jo ido lesz letesztelem vegre a Qt is 0-100 100-200.
Giulianal ez nem egy kidolgozott valami, max vmi vedelem lehet a valto programozasnal. Majd vki videozza le, hogy viselkedik ez a gyakorlatban.
Qval tavaly 4.1 sikerult, de ugy hogy kiloveskor mar 17km/h-val forgott a kerek 🙂 valoszinuleg ott is a hangyanyit fekkel fogas a celravezeto. 4Cnel qrvajol megoldja magatol, olyat indul, hogy beszaras :) egyenlore a 4C tudja a nagyobb Max Gt. Holnap lesz dolgom, viszem magammal a kutyut, ha jo ido lesz letesztelem vegre a Qt is 0-100 100-200.
sas-1592020-07-18 22:13:27 // 16309
Gavallér rajt. :)
Piritu - 1.000.0002020-07-18 21:26:43 // 16308
egy az egyben másoltam :-)
RomeoOne2020-07-18 21:00:39 // 16307
A használati tényleg ez a szót használja, hogy "sikkesebben"? :DDD
Piritu - 1.000.0002020-07-18 20:52:39 // 16306
A Giulietta használatija:
"Launch Control"
funkció
A „Launch Control” elnevezésű
stratégia kirobbanóan gyors indulást
tesz lehetővé.
Álló járműnél a funkció aktiválásához az
alábbiak szerint járjunk el:
❒ használjuk az „Alfa DNA” rendszert,
és aktiváljuk a "Dynamic" vezetési
módot;
❒ bal lábbal nyomjuk le a fékpedált, és
ezzel együtt a jobb lábával nyomjuk
le teljesen a gázpedált;
a fokozatváltást a sebességváltó kar
vagy a kormánykeréken lévő „–” kar
elmozdításával (a kapcsolókart az
előzőekben leírtak szerint a vezető
felé húzva) végezzük el: így a motor
fordulatszáma 2750 fordulat/percről
4500 fordulat/percre (1.4
benzinmotoros változatok) és 1700
fordulat/percről 2700 fordulat/percre
(2.0 JTDM változatok) emelkedik
engedjük fel a fékpedált: ily módon a
jármű „sikkesebben” indul.
"Launch Control"
funkció
A „Launch Control” elnevezésű
stratégia kirobbanóan gyors indulást
tesz lehetővé.
Álló járműnél a funkció aktiválásához az
alábbiak szerint járjunk el:
❒ használjuk az „Alfa DNA” rendszert,
és aktiváljuk a "Dynamic" vezetési
módot;
❒ bal lábbal nyomjuk le a fékpedált, és
ezzel együtt a jobb lábával nyomjuk
le teljesen a gázpedált;
a fokozatváltást a sebességváltó kar
vagy a kormánykeréken lévő „–” kar
elmozdításával (a kapcsolókart az
előzőekben leírtak szerint a vezető
felé húzva) végezzük el: így a motor
fordulatszáma 2750 fordulat/percről
4500 fordulat/percre (1.4
benzinmotoros változatok) és 1700
fordulat/percről 2700 fordulat/percre
(2.0 JTDM változatok) emelkedik
engedjük fel a fékpedált: ily módon a
jármű „sikkesebben” indul.
Piritu - 1.000.0002020-07-18 20:48:32 // 16305
D - féken áll - padlógáz - féket elenged
ennyi
A max nyomatékról indul, a Giulietta is ezt csinálta.
ennyi
A max nyomatékról indul, a Giulietta is ezt csinálta.
RomeoOne2020-07-18 20:24:46 // 16304
Alfa Romeo Giulia 2020, 280 PS, Sound, technische Daten | Motorvision
Német MY20 Giulia teszt. Meglepő, de német teszt létére mégis csupa dícséret, ráadásul, amikor felhozza a német prémiumokat, akkor is csak annyit mond, hogy az ára korrekt azokéhoz képest. Mondjuk nincs is, csak 5 perc
De azért továbbra is erősen kritizálható az FCA részéről, hogy GT Junior Ocra színben reklámozzák az autót, miközben még egy fél éves távlatban beszélnek arról, hogy a szín rendelhető lesz. Sőt, a helyzet ennél egy fokkal rosszabb, itt ugyanis egy Veloce-n van a szín, aminél még szó sem volt arról, hogy rendelhető lenne rá (persze egyszer nagy sokára majd biztos). Most ha valaki nézegeti a tesztet és rákíván, azt mondja, hogy kell neki egy ilyen konfiguráció, amit látott, majd bemegy a szalonba és közlik vele, hogy ja, hát olyan még a látóhatáron sincs... Hát, maradjunk annyiban, hogy már sokat gondolkoztam rajta, de még nem jöttem rá, hogy mitől lenne ez egy okos húzás....
Német MY20 Giulia teszt. Meglepő, de német teszt létére mégis csupa dícséret, ráadásul, amikor felhozza a német prémiumokat, akkor is csak annyit mond, hogy az ára korrekt azokéhoz képest. Mondjuk nincs is, csak 5 perc
De azért továbbra is erősen kritizálható az FCA részéről, hogy GT Junior Ocra színben reklámozzák az autót, miközben még egy fél éves távlatban beszélnek arról, hogy a szín rendelhető lesz. Sőt, a helyzet ennél egy fokkal rosszabb, itt ugyanis egy Veloce-n van a szín, aminél még szó sem volt arról, hogy rendelhető lenne rá (persze egyszer nagy sokára majd biztos). Most ha valaki nézegeti a tesztet és rákíván, azt mondja, hogy kell neki egy ilyen konfiguráció, amit látott, majd bemegy a szalonba és közlik vele, hogy ja, hát olyan még a látóhatáron sincs... Hát, maradjunk annyiban, hogy már sokat gondolkoztam rajta, de még nem jöttem rá, hogy mitől lenne ez egy okos húzás....
R33Z2020-07-18 19:57:00 // 16303
Hat nekem sem a Q sem a 2.0T nem csinal ilyet. QV szimplan elfustoli, a kicsi meg probalja tekerni. Egy rendes rajtautomatika nem 2000nel indul, 4C-ben pl. van, 7000nel kell elloni, tettem is fel rola videot a 4C topikba, amiben leirtam, hogy kell aktivalni.
Piritu - 1.000.0002020-07-18 19:31:03 // 16302
A max nyomatéknál tartja valahol 2e környékén.
G-MANN🍀2020-07-18 18:32:17 // 16301
Nekem igen😁 úgy mint a Giulietta QVm-nál 😁
sas-1592020-07-18 17:09:09 // 16300
A fordulatszámot is megtartja ahol kell, padlófék-padlógáz esetén, nem?
Én így hallottam.
Én így hallottam.
R33Z2020-07-18 15:46:22 // 16299
Abszolut az indulas a lenyeg es 17" kerekkel jobbat megy, -0,2-0,3s. Azt birom a 2.0ban, hogy sima papas indulasokkal is 7,5 korul megy 100ra. Nagyon jol rakja le a nyomatekot stressz nelkul is.
R33Z2020-07-18 15:37:09 // 16298
Nincs rajtprogram a Giuliaban, fekkel tudod fogni az elejet, ennyi.
Piritu - 1.000.0002020-07-18 14:09:59 // 16297
Drag Racer - Android
tdemeter2020-07-18 13:29:42 // 16296
Tök jó! Az érdekelne, hogy hogyan fogatta fel a vonóhorgot? Ki kellett fúrni hozzá a lököst vagy sem? Mert a gyári az olyan, egy kis nyíláson át a lökhárítón keresztül kell kidugni. Annyira, hogy konkrétan egy takaró lemezt is lehet venni hozzá a lökhárítóra, hogy amikor leveszed a vonóhorgot, akkor azzal takard be nyílás helyét... Na de az milyen tré már :)
Legalább is én ezt láttam egy tartozék katalógusban. Van esetleg más megoldás?
Legalább is én ezt láttam egy tartozék katalógusban. Van esetleg más megoldás?
WebM2020-07-18 13:06:40 // 16295
Ez melyik app?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.