Fórum >> Típusok >> Giulia

tdemeter2019-11-25 22:03:28 // 12376
Akkor lassan utolérsz... Nem semmi
Piritu - 1.000.0002019-11-25 21:56:56 // 12375
Jó 8 mindenkinek :-)
Piritu - 1.000.0002019-11-25 21:53:57 // 12374
Ma átléptük a 13ezret Júliával. A jövő héten szerdán viszem a 15ezres szervizre.
A héten még lesz egy 1800km-es túra :-)
Nasuto2019-11-25 17:36:42 // 12373

Areseben az Alfa Romeo múzeum előcsarnokában ;)
Kazes☻2019-11-25 14:32:46 // 12372
És az a zászló?! ;)
Shadin2019-11-25 14:25:40 // 12371
A kisebbik gyerek nyúlt meg annyira, hogy élhetetlen lett a hátsó bak számára.
Don Gombóc2019-11-25 11:24:20 // 12370
Ez az oldalfalas felirat hogy került oda? Buznyák érzékeny kijelző.
Don Gombóc2019-11-25 11:22:23 // 12369
Na ez az! Mindenki nyugodjon le, mert pro és kontra, mindenkinek igaza volt. 🏁0ldalfalas
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-25 10:28:12 // 12368
az a legnagyobb baj, hogy nehéz elengedni egy TI 59-et, ismerős az érzés :))) Most is ha bele ülök, minden ott van ahol kell...
RomeoOne2019-11-25 09:58:05 // 12367
Nem baj, legalább van egy kis élet. Meg mindig csurran-cseppen valami új információ :)
Liquid2019-11-25 08:15:35 // 12366
A TI-m is faceliftes volt, kevés hellyel.
droberto2019-11-24 23:42:27 // 12365
Pontosan így van.
Annyi kieg a simaüléses 159-nél, hogy abban is a FL után lett több lábtér az átalakított ülések miatt.
A kardánalagút meg nagyon komoly plussz hosszmerevítő is. Én így gondolok rá.
Ha nem akar ilyet az ember, az vegyen egyterűt. Meg azokban általában 3 teljesértékű ülés is van 3 izofixel.
droberto2019-11-24 23:38:35 // 12364
Így van. Legyen Béke!
Néha vitázunk, néha (sokszor) nem értjük a másikat, de azért vagyunk különlegesek, mert igen különbőzőek-, sokszínűek vagyunk, de mégis elfogadjuk egymást. :)
Kazes☻2019-11-24 23:34:18 // 12363
Illesztések, varrások, anyagválasztás stb. ilyenek... legalábbis ezekről lehetett olvasni. :)
Liquid2019-11-24 23:31:35 // 12362
Kis adalék a hely problémához: egyik értelmes ülésszettel ellátott normál autó se 5 személyes hosszútávon, ezt szerintem mindegyikünk tudja. Shadin rendelkezik valószínűleg a legnagyobb tapasztalattal, hiszen neki vannak a legidősebb/legnagyobb gyerekei, Ők használtak 5-en 159 TI-t.
Abban nincs nagy hely, inkább nagyon kevés, de ennek legfőbb oka maga a TI ülés. Sima belsővel sokkal élhetőbb a hátsó sor, ezt a kolegáimtól is hallom. Tehát ha a Giulia nem kisebb (márpedig ahogy nézem nem az), akkor nem lesz gond. A kardánbox a 159-ben is ott van, emlékeim szerint a Giuliánál se foglal több helyet. És a Stelvio-ban is ottvan.
Sokat kerestem de nem találtam egyikről se rendes méretezett rajzot a belsőről, pedig nagyon kíváncsi lennék.
Liquid2019-11-24 23:14:12 // 12361
Köszönöm a bizalmat :)
Gyuri, senki nem akarja a veszted, de még csak a rosszkedved se. De azért ha visszaolvasod az írásaid, rájössz te is, hogy nem írt igen vad dolgokat a CarTárs :)
Liquid2019-11-24 23:03:44 // 12360
Egyelőre azt nem látom, csak hogy miért jó ez valakinek is. Az USA-n és Oroszországon kívül nem látom ki profitálhat abból, ha beomlik Európa...
Márpedig sajnos be fog, ha ebből a baromságból nem ugranak ki valahogy.
Piritu - 1.000.0002019-11-24 22:45:11 // 12359
"minőségi ugrás" - Hmmm, a 159-el maradtam a legtöbbször fekve :-DD
droberto2019-11-24 22:27:57 // 12358
Ez k@rva jó. :)
Ez én csak a fejemben futtattam le, de ez nagyon tetszik!

Nem az a Vicc, hogy ezt hagyjuk és eltűrjük, hanem az, hogy a valódi szennyezőkkel nem foglalkoznak egyáltalán. Sz@rnak rá. Csak tejeljenek vissza az ipari üzemek tulajdonosai és a sató se nagyon foglalkozzon a témával.

Úgy látszik ez tényleg politika...
:(((
Kazes☻2019-11-24 21:34:12 // 12357
No, az biztos, hogy a minőségi ugrás meglátszott rajta... szerencsére. Kellett is.



Arra én is. :)
Giuntini2019-11-24 21:27:51 // 12356
Na Marchione sok minden hülyeséget mondott!!
Az 59 bűnbaknak lett kikiáltva! A gazdasági válság is szinte az 59 miatt volt:( Pedig megjelenésekor még nagyobbak voltak a remények mint a Giuliánál. Elsősorban a minőségi ugrás miatt. Az első két évben volt is siker, csak aztán jött a válság. És elmaradtak a nagy röptű tervek, elsősorban a 400 lovas GTA!
Ami most nagyon pozitív hír, lesz 280 lovas Veloce sima hátsókerék hajtással. Ez nagyon jó, kevesebb a hajtási veszteség. Na egy ilyenre szó nélkül beneveznék!!
Kazes☻2019-11-24 21:15:52 // 12355
Nekem speciel annyira nem jön be... szép autó, szép... de még sem... Marchionne szerint is tévedés volt...
Szerintem meg a Giulietta Nuova volt egy hatalmas dobás...! ;)
Giuntini2019-11-24 21:15:43 // 12354
Na ezzel szívesen élnék is!!
tdemeter2019-11-24 21:05:11 // 12353
Egy percig sem szeretnék vitatkozni veled, mert amit írtál abban sokmindenben igazad van, de én nem összehasonlítottam a kettőt, csak arra próbáltam rávilágítani, hogy míg alapvetően kis bűnöket nem bocsáltunk meg a juliskának, addig sokkal nagyobbakat is elnézünk a 159-nek. És tesszük mindezt azért, mert már azokhoz hozzászoktunk.
Aki szerint ez nem így van, az biztos vagyok benne, hogy elfelejtette már ezeket a kompromisszumokat. A kinézet iszonyú jó, ezt nem vitatja senki, de a téma a használhatóságról szólt, abban pedig a 159 is ludas rendesen.
Az enyémet bármikor kipróbálhatod ha van kedved. Ha van időd gyere el egyszer!
Giuntini2019-11-24 20:58:38 // 12352
Azért bocs, de ehhez van hozzászólásom. Sohasem azt néztük hogy hány ital palack fér el egy Alfában. Nem amcsi módra veszünk autót.
A kardánalagút az 59-ben is majdnem ekkora, hiszen a Q4 hajtás miatt kellett.
Én azt aláírom Neked hogy a Giulia sokkal fejlettebb autó mint a 159. Minden ízében ez érződik. De az a probléma az összehasonlítással hogy majdnem egy full felszerelt Giuliát hasonlítasz össze egy alap 8V 120 lovas dízellel. A másik dolog, ha megnézed az 59 bőrüléseit például, a full Frau bőr jobb és finomabb minőségű a Giulia belterével összehasonlítva. Ezt zárójelben jegyzem meg.
Én a megjelenés után a Kelet-Pesttől kaptam lehetőséget a Giulia kipróbálására, mivel az egyik értékesítőt jól ismertem. 180 lovas dízel volt, de kézi váltós. Bent a szalonban ott volt az automata sokkal jobb felszereltségű, csak az nem tesztautó volt. Amit én kipróbáltam egy fehér, bőrbelsős volt, semmi több.
Sokszor leírtam már, futóműben, kormányzásban sokkal fejlettebb mint a 159. Kipróbáltam a hátsó lábteret is, az én méretemre beállított első ülésnél. Nagyobb mint az 59-ben.
De! Egész más lenne a véleményem ha egy automatát próbálhattam volna ki. Azt is leírtam, a 4 hengeres motor működése, hangja nem összehasonlítható az 5 hengeressel. Én csak a bázis dolgokat tudtam összehasonlítani, a valódi összehasonlítási alap hasonló motorizáltságú, és váltóval rendelkező autóval lehetett volna. Biztos vagyok benne, hogy a 8 sebességes automata váltóval sokkal jobban megfogott volna.
A te B-Teched 200 lovas benzin motorral, azzal a felszereltséggel nem összehasonlítható egy 120 lovas alap dízellel. Benzines fronton egyébként sem lehet egy lapon említeni az 59-et a Giuliával!
Csak ha ránézel az 59 frontrészére, de az egész sziluetjére, el kell ismerni, hogy az autóipar legnagyobb dobása volt ebben a kategóriában.
Piritu - 1.000.0002019-11-24 20:57:22 // 12351
Az idei "Super kedvezmény"-nek megfelelő tartalék tuti volt benne, mert különben ezek is veszteségesek lettek volna.
Piritu - 1.000.0002019-11-24 20:55:34 // 12350
Nem véletlenül vettem az idén autót, ráadásul olyat ami a szalonban volt. Már az akkor rendeltek is az árfolyam miatt jó pár százassal többe lettek volna.
tdemeter2019-11-24 20:55:07 // 12349
Tedd azt, csak majd írd meg ha sikerült végre ! :) :) :)
RomeoOne2019-11-24 20:54:27 // 12348
Tudják ezt már régóta, nem most csapnak a homlokukra, hogy "aztakurva". Szerinted mekkora "tartalék" van az új Alfák árában, ha, annak ellenére, hogy drága extrákat alapárasítottak és még bele is pakoltak egy csomó újdonságot, mégis csak 200 USD körüli összeggel nőnek az alapárak? Nem lesznek hirtelen jövőre 1 millióval drágábbak a Giuliák. Emiatt egyelőre nem.
RomeoOne2019-11-24 20:51:09 // 12346
Na, Gyuri, úgy látom, hogy nem is Robit meg Shadint viseli meg a legjobban, hogy nincs rendes modell paletta, hanem Téged. Dobj be egy whisky-t vagy egy pálinkát, ennyi idegeskedést nem ér meg :)
zgi5212019-11-24 20:50:14 // 12345
az a szorzo atjott hogy mennyivel lesznek jovore dragabbak az autok? 99€ /gramm a bunti a norma felett. ezt a vevo fogja kifizetni egy tollvonassal atharitjak. :(
Piritu - 1.000.0002019-11-24 20:49:24 // 12344
Csak mert régen volt kép :-)
RomeoOne2019-11-24 20:45:20 // 12343
Ez mondjuk már nem újdonság, de szépen összefoglalta. Ezt a Teslás bérkvóta dolgot is tudjuk legalább egy fél éve. Meg hát az E6D is erről szólt, ami már 2018 második fele óta van.
Ezért nem akarnak olyan modelleket a piacra dobni, amik az EU piacon mennének csak, mert ez a piac egy pain-in-the-ass minden autógyártónak.
RomeoOne2019-11-24 20:41:08 // 12342
Én efogadom azt, akinek jobban tetszik a berlina, de jó lenne ha nem azt mondanák, nekem nem tetszik, és ezért nincs szükség rá.

Szerintem ilyet senki nem mondott, Emil :)
Kifejtettük, hogy ki mit hogy lát, de igazából ez mindenkinek a magánügye, én ugyan meg nem mondom senkinek, hogy ki mit vegyen. Ha visszaolvasol, láthatod, hogy én többször leírtam, hogy kéne a rendes modellpaletta meg az SW is, hogy akinek az kell, azt tudja venni
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-24 20:40:26 // 12341
Szerencsére összejött a beleképzelő, belemagyarázó trió, Liquid is megjött, szevasztok, szórakoztassátok egymást XD Semmi mást nem írtam le, csak személyes tapasztalatot. Hogy ebbe mit képzeltek bele... ugyan.. Akkor veszek Giulia-t amikor akarok. Értsétek ahogy akarjátok XD
Kazes☻2019-11-24 20:38:24 // 12340
Azt szvsz senki...
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-24 20:32:37 // 12339
Peace van, csak rövidre zártam. Utálom ha hátbatámadnak.
Liquid2019-11-24 20:22:27 // 12338
ezt most lájkolnám, ha lehetne :)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-24 20:18:41 // 12337
Stelvioban utaztunk már öten felnőttek mondjuk az is inkább 4 személyes de akkor kényelmes... szerintem 3 gyerekkel is el lehet férni bár nekünk kettő van még a kutya... nyaralásnál bőven elég a csomagtartó...
tdemeter2019-11-24 20:17:46 // 12336
LOL:)

Szerintem csak leírta azt, ami általánosságban lejön a fórumból vagy a hozzászólásaidból és egyáltalán nem akart megsérteni senkit sem. Tényleg mindig megvan az oka, hogy mi a baj és igazából egy vergődésnek tűnik az egész. A kardánalagút tényleg új elem, én is felkaptam a fejem rá egy pillanatban :)
Szerintem nem kell mindenkinek ilyen autót venni, kár erőlködni, vagy rábeszélni bárkit is. Én is azt látom, amit írt itt valaki, hogy aki a kifogásokat keresi, az nem is akar ilyet igazából.
Azt sem értem, hogy a 159 miért jobb ennél még sw-ben is? Tele van iszonyat sok kompromisszummal, sohasem volt családi autó, akkor sem ha sw. mégis az az ideál. Egy nyomorult vizespalack sem fér el sehol benne, de ezt ugye elfelejtjük, mert hát olyanunk már van/volt és alkalmazkodtunk.
Lehet, hogy érdemes lenne kigyűjteni, hogy mi a baj a 159/sw-vel, aztán gyorsan kiderülne, hogy az sem alkalmas családi autónak.
Peace...
Kazes☻2019-11-24 20:14:29 // 12335
Kicsit lemaradtál az előzményekről... ha érdekel, olvass vissza... jócskán. :)
Kazes☻2019-11-24 20:11:24 // 12334
Én mostanában ültem... nem nagy szám, sót... amúgy meg kb. mint egy 156 SW a puttony, vagy még akkora sem. Nem tetszett.
zgi5212019-11-24 20:06:30 // 12333
nem gondolod komolyan, hogy erre a stílusra reagálok érdemben. bocsáss meg.
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-24 20:03:50 // 12332
Akkor célod nekem, tegyél fel kérdést, de ne ilyen idióta hátulról támadós módon közöld a nem helytálló véleményed, ha megkérhetlek. Mi alapon akarod te megmondani, hogy én mit gondolok. Gyere, mondd a szemembe. Fórumhuszár...
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-24 20:02:07 // 12331
A csomagtérben lehet kompromisszumot kötni, most is azt tesszük. Egy nagy szívás ekkora sedanba pakolni a sok cuccot azon a kis idétlen lyukon betetrisezni (a hülye bose mélynyomó alatt)XD) , de évente 4-5 alkalommal kibírjuk. Nem véletlenül töltöttem most is időt, hogy megnézzem a Giulia-t. Egyelőre ez így már sok a kompromisszumból, nagyon magas középen a kardánalagút, nem lehet odaülni rendesen. Nyilván amúgy sem kényelmes ott középen, de a 159-ben simán, mászás nélkül oda lehet ülni, a gyerek a lábát felteszi a púpra és állítása szerint nem túl jó, de kibírható. A Giulia háttámlája is furán meredek ott, próbálj egyszer beülni oda. Rémes XD
A Stelvioban viszont kb pont olyan hátul ülni, mint a 159-ben, csak távolabb van pár centivel az első ülés háta. Ez most még pont mindegy, 5-6 év múlva már jól fog jönni az utasoknak, annyit nőnek.
zgi5212019-11-24 19:59:48 // 12330
az elmúlt egy évben volt x fajta indok, hogy miért nem. most éppen a gardánbox a ludas -hátul. :-) azóta páran megvettték már, ha komromisszumot is kell kötni szegény Giulia miatt. :-) jövőre sem lesz olcsóbb, az emissziós szigorítás miatt kérdés egyáltalán meddig lesz szimpla belsőégésű motor Alfáéknál.
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-24 19:52:17 // 12329
Gyönyörű általános megállapítás, de hogy is jön ez ide? :-)
Giuntini2019-11-24 19:43:48 // 12328
Ebben igazad van! Nem tudnék átülni egy 3-as BMW-be csak azért, mert abban van kombi.Csak itt átcsábításról volt szó....
zgi5212019-11-24 19:34:24 // 12327
sztem, aki a kifogásokat keresi, valójában nem is akarja, kvázi sosem veszi majd meg. ezt a típust nem.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.