Azzal a tapasztalattal lettem gazdagabb, hogy mikor lecseréltem egy ideig nem látta a keréknyomást. Aztán kellett kis idő és 2 indítás neki, hogy újra lássa.
Mikor a télit tettem fel, akkor egyből ahogy kiirta már vittem is a szervízbe, ahol azt mondták, hogy magától meg kellett volna találnia neki a kerekeket. Lehet, hogy nem voltam elég türelmes akkor, de megszoktam az offosnál, hogy ott egyből ismeri az új kerekeket csere után...
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
tdemeter2020-02-26 13:17:27 // 14486
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
tdemeter2020-02-26 12:47:47 // 14483
Lehet, hogy durva, de én tegnap visszatettem a nyári gumi szettet:) Szerintem 3000 km-et nem mentem a télivel összesen...
Remélem nem csináltam hülyeséget, de hétvégén már március van,szóval akár lehet jó is
Remélem nem csináltam hülyeséget, de hétvégén már március van,szóval akár lehet jó is
esvé2020-02-26 11:17:17 // 14482
egyszer tankoltam bele 102es racing-et...Fickósabb lett, pedig nem is teletank volt:D
majd egyszer próbáld ki, kiváncsi lennék mit tesz hozzá egy Q-hoz...
majd egyszer próbáld ki, kiváncsi lennék mit tesz hozzá egy Q-hoz...
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-26 11:00:28 // 14481
Nálam EZ az etalon videó erről az autóról :-)) Ahányszor megnézem (néha előkerül, nem tom mér' :))), kéne így kézi váltóval.
4 db csevegős hozzászólás elrejtve
Stef2020-02-26 09:20:16 // 14476
A MY2020 szériában benne van, de elcseszve egy menün belül, vagy a mobil applikáciából indítva, és nem egy fizikai gombra kitéve. Mentségére legyen mondva, hogy baleset esetén automatikusan aktiválódik...
"The My Assistant function offers an SOS call that enables the occupant to send a request for assistance to a call centre, with the vehicle's position and identification code, by pressing the SOS button or via the mobile app. In the event of an accident, the call goes out automatically. In case of a vehicle breakdown, a call can be sent to the roadside assistance service with the vehicle's coordinates by pressing the Assist button. The My Assistant package also includes a service report, which keeps customers updated on their Alfa Romeo's health via monthly email reports."
Más kérdés, hogy a hívás hová fut be: Magyarországi, vagy európai call centerbe?...
"The My Assistant function offers an SOS call that enables the occupant to send a request for assistance to a call centre, with the vehicle's position and identification code, by pressing the SOS button or via the mobile app. In the event of an accident, the call goes out automatically. In case of a vehicle breakdown, a call can be sent to the roadside assistance service with the vehicle's coordinates by pressing the Assist button. The My Assistant package also includes a service report, which keeps customers updated on their Alfa Romeo's health via monthly email reports."
Más kérdés, hogy a hívás hová fut be: Magyarországi, vagy európai call centerbe?...
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-26 08:52:08 // 14475
nagyon sok autóban már évekkel ezelőtt is volt sós gomb :)
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2020-02-26 00:07:06 // 14472
7 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2020-02-25 18:42:10 // 14464
Na, erre írtam tegnap, hogy Nem tudom, hogy a régi GTA-k milyenek voltak hajdanán,. De én hiszek az Alfa történelmet nálam jobban ismerőknek. Nekem a túraautóról valami más ugrik be, de ha az Alfánál ezt jelenti, akkor ez számít.
Ettől függetlenül továbbra is szkeptikus vagyok, hogy mi lesz ebből. Olyan véleményt is hallottam már, hogy itt debütál majd a hibrid hajtáslánc, ami később az az alapabb változatokba is bekerül, abból lesz a plusz teljesítmény.
Anno a motor1-en jelent meg a pletyka és ők is hozták először a cáfolatot. De 3 napja ott jelent meg a cikk:
Is This The Alfa Romeo Giulia GTA?
About a month after that, some news leaked again about Alfa Romeo introducing a much more powerful and limited version of the Giulia in the same month, but those rumors were shot down officially by Alfa Romeo when the story was aired, saying "Alfa Romeo's Italian and French divisions have both denied the report, adding there are no such plans to introduce a more powerful Giulia in June". [...] And, just because they said it wasn't coming in June, doesn't mean it isn't coming at all.
Ettől függetlenül továbbra is szkeptikus vagyok, hogy mi lesz ebből. Olyan véleményt is hallottam már, hogy itt debütál majd a hibrid hajtáslánc, ami később az az alapabb változatokba is bekerül, abból lesz a plusz teljesítmény.
Anno a motor1-en jelent meg a pletyka és ők is hozták először a cáfolatot. De 3 napja ott jelent meg a cikk:
Is This The Alfa Romeo Giulia GTA?
About a month after that, some news leaked again about Alfa Romeo introducing a much more powerful and limited version of the Giulia in the same month, but those rumors were shot down officially by Alfa Romeo when the story was aired, saying "Alfa Romeo's Italian and French divisions have both denied the report, adding there are no such plans to introduce a more powerful Giulia in June". [...] And, just because they said it wasn't coming in June, doesn't mean it isn't coming at all.
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
VKG231!!! (156+75)2020-02-25 18:05:02 // 14460
Hát nézd meg a 105-ös Giulia GTA-t akkor, ha ez annyira szar dolog :)
The GTA had aluminium outer body panels instead of steel, (the inner steel panels were also of thinner gauge, the inner and outer panels were bonded and pop-riveted together), magnesium alloy wheels, clear plastic side windows, an aluminium rear upper control arm, different door handles and quarter window mechanisms, and lightweight interior trim. The engine had a new double ignition cylinder head (called twin plug, later in the eighties the system was called twin spark) cylinder head with a Marelli distributor from a Ferrari Dino, 2-barrel 45 mm Weber carburetors instead of 40 mm and magnesium camshaft cover, sump, timing cover and bell housing. The transmission gear ratios were closer than standard and the gears were machined for lightness and quicker shifting. Dry weight of the 1600 was approximately 1,640 pounds (740 kg). In stradale form this car boasted approximately 115 PS (85 kW; 113 hp) (up from 106 PS (78 kW; 105 hp)) and a maximum torque of 142 N⋅m (105 lb⋅ft; 14 kg⋅m) at 3,000 rpm.[1] In full race form this engine could produce up to 170 PS (130 kW; 170 hp). The 1600 GTA did not have a brake booster and had a thicker radiator than the standard vehicle. For homologation 500 cars were made for racing and road use.
Konkrètan homologizációs autó, mint az UrQuattro, vagy a Delta S4.
Értem, hogy ez gáz, de a GTA a legenda. És a GTA arról szólt, hogy legyen homológ autó...
The GTA had aluminium outer body panels instead of steel, (the inner steel panels were also of thinner gauge, the inner and outer panels were bonded and pop-riveted together), magnesium alloy wheels, clear plastic side windows, an aluminium rear upper control arm, different door handles and quarter window mechanisms, and lightweight interior trim. The engine had a new double ignition cylinder head (called twin plug, later in the eighties the system was called twin spark) cylinder head with a Marelli distributor from a Ferrari Dino, 2-barrel 45 mm Weber carburetors instead of 40 mm and magnesium camshaft cover, sump, timing cover and bell housing. The transmission gear ratios were closer than standard and the gears were machined for lightness and quicker shifting. Dry weight of the 1600 was approximately 1,640 pounds (740 kg). In stradale form this car boasted approximately 115 PS (85 kW; 113 hp) (up from 106 PS (78 kW; 105 hp)) and a maximum torque of 142 N⋅m (105 lb⋅ft; 14 kg⋅m) at 3,000 rpm.[1] In full race form this engine could produce up to 170 PS (130 kW; 170 hp). The 1600 GTA did not have a brake booster and had a thicker radiator than the standard vehicle. For homologation 500 cars were made for racing and road use.
Konkrètan homologizációs autó, mint az UrQuattro, vagy a Delta S4.
Értem, hogy ez gáz, de a GTA a legenda. És a GTA arról szólt, hogy legyen homológ autó...
4 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2020-02-25 14:11:37 // 14455
Világos, ezért volt a kérdés. Mivel könnyítenek egy túraautón? Kihajítják a légkondit, a rádiót, meg a bőröket? Akkor mitől lesz túraautó? Az ilyet úgy hívják, hogy pályagép.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2020-02-25 13:21:02 // 14453
Na, lehet, hogy már jó a konfigurátor. A 280 lóhoz már bekekerült a Veloce TI változat is.
GiuliaVeloce210AT8Q42020-02-25 08:59:44 // 14452
Milyen G lesz?
(Kecskeméti szervíz nagyon korrekt (nekem eddig).
A szalon előtti körforgóban egyből ki is próbálhatod mit tud a felfüggesztés. De a kivezetőkön vigyázz, sokfelé mérnek nálunk mostanság :)
(Kecskeméti szervíz nagyon korrekt (nekem eddig).
A szalon előtti körforgóban egyből ki is próbálhatod mit tud a felfüggesztés. De a kivezetőkön vigyázz, sokfelé mérnek nálunk mostanság :)
VKG231!!! (156+75)2020-02-25 08:57:05 // 14451
A szó jelentése Gran Turismo Alleggerita. Azaz "könnyített, nagy túraautó".
4 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2020-02-24 23:29:39 // 14446
Nem tudom, hogy a régi GTA-k milyenek voltak hajdanán, de a GT, azaz a túraautó koncepciónak ez homlokegyenest ellentmond. Az nem egy lecsupaszított célgép, hanem egy elegáns, sportos autó. Ami nagy utakra is kényelmes...
100 kilót meg úgy hozol így, ha karbon lesz a kocsi nagy része. Kb. monocoque utastér kéne. Meg azért tényleg komoly átalakítás kell a hajtásrendszeren is, hogy garival adják ezt a teljesítményt. Lenne alapáron 50M. Talán megvennék. Bár ehhez annyi drága fejlesztés kéne, hogy kis szériában meg sem érné szerintem
100 kilót meg úgy hozol így, ha karbon lesz a kocsi nagy része. Kb. monocoque utastér kéne. Meg azért tényleg komoly átalakítás kell a hajtásrendszeren is, hogy garival adják ezt a teljesítményt. Lenne alapáron 50M. Talán megvennék. Bár ehhez annyi drága fejlesztés kéne, hogy kis szériában meg sem érné szerintem
Halesz2020-02-24 23:24:05 // 14445
Pedig eskü nem olvastam :)
A 100 kilóval csak a hasamra ütöttem, de annyi lenne a reális szerintem egy ilyen esetben :)
Én mondjuk megjátszanám, amit a BMW a CSi változatokkal... kidobnék minden felesleges dolgot. Rádiót, hangszórókat, akár még a klímát is, bőrkárpitot, és egy majdnem versenyautót csinálnék. És a helyükben lehet, hogy manuális váltóval adnám :) De ez utóbbi már tényleg a sportautóbuzik utolsó vágya, főleg, hogy az automata is rohadt jó.
110 darabot csinálnék. Megvennék? Meg.
A 100 kilóval csak a hasamra ütöttem, de annyi lenne a reális szerintem egy ilyen esetben :)
Én mondjuk megjátszanám, amit a BMW a CSi változatokkal... kidobnék minden felesleges dolgot. Rádiót, hangszórókat, akár még a klímát is, bőrkárpitot, és egy majdnem versenyautót csinálnék. És a helyükben lehet, hogy manuális váltóval adnám :) De ez utóbbi már tényleg a sportautóbuzik utolsó vágya, főleg, hogy az automata is rohadt jó.
110 darabot csinálnék. Megvennék? Meg.
R33Z2020-02-24 23:14:03 // 14444
GTA-val kapcsolatban en is igy gondolom. Kis csicsa, mint az Nring edition... Tomeget ebbol mar nem tudom honnan csokkentenek, mert nincs igazabol terulet, igy is extrem a ketegoriajaban. A Q-t viszont idaig is kulon modellkent kezeltek, ez nem lesz ujdonsag. Kivancsi vagyok en is, de nem szamitok mild hybrid V6-ra. Tobb erot ebbol a motorbol? Netto hulyeseg... Sem a valto sem motorkonfig nem alkalmas ra. Ezt a jatszoteret meghagyjak a tunereknek, aztan pukkanjanak a motorok... garancia nelkul. Szvsz egy uj vagy egy atdolgozott motor tul nagy ktg lenne az Alfanak, foleg egy konszernt megmento fuzio kozepen.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Halesz2020-02-24 23:01:54 // 14442
Nem, a GTA pont azt jelentette régen, hogy könnyített, és én el tudom képzelni, hogy most kifejezetten ezzel a jelentéséhez térnek majd vissza (A 147 és a 156 GTA esetében nem emlékszem komoly súlycsökkentésekre)
Szóval faragnak még mondjuk 100 kilót belőle, meg ugye plusz 110 lóerő, és akkor igazán megállja majd a helyét a GTA jelentése.
Azt pedig majd nem is kell Giulia QGTA-nak hívni, hanem Giulua GTA lesz simán a neve.
Szóval faragnak még mondjuk 100 kilót belőle, meg ugye plusz 110 lóerő, és akkor igazán megállja majd a helyét a GTA jelentése.
Azt pedig majd nem is kell Giulia QGTA-nak hívni, hanem Giulua GTA lesz simán a neve.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
carver2020-02-24 22:42:25 // 14440
Videón a Giulia Blu Anodizzato
RomeoOne2020-02-24 22:42:16 // 14439
Nem tulajdonítanék neki nagy jelentőséget. Fél éve nem kapható a QV, ami legenda, most meg végre visszatér.
Amúgy is hiszem, hogy a Quadrifoglio-hoz még hozzácsapnának egy GTA jelzést is.
Alfa Romeo Giulia Q GTA, azaz Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Gran Turismo Alleggerita
Ez már mondatnak is hosszú :DDD
A GTA az személyautók felokosított verziója volt. A Giuliát meg fordítva tervezték. Csináltak egy kompromisszummentes sportautót, a QV-t, aztán azt butították vissza. Eleve a QV jelzés magasabb presztízs, mint a GTA. Én így gondolom, aztán majd kiderül.
Amúgy is hiszem, hogy a Quadrifoglio-hoz még hozzácsapnának egy GTA jelzést is.
Alfa Romeo Giulia Q GTA, azaz Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Gran Turismo Alleggerita
Ez már mondatnak is hosszú :DDD
A GTA az személyautók felokosított verziója volt. A Giuliát meg fordítva tervezték. Csináltak egy kompromisszummentes sportautót, a QV-t, aztán azt butították vissza. Eleve a QV jelzés magasabb presztízs, mint a GTA. Én így gondolom, aztán majd kiderül.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
0
Vendég0
546
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Zenebutik
- AlfaCity 2025 - július ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Filmek
- Alfa tuning
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- MiTo
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV