Fórum >> Típusok >> Giulia

Fornitore2020-09-10 10:06:50 // 17068
Nekem Generalis minden (teljeskörű). Hugin 15000 Ft / hó a casco és 300000 Ft önrésszel. Vagyis 300000 Ft- ig. én állom a kárt utána pedig ők fizetik a fölötte maradó részt , üveg kár régen önrész mentes volt de most már nem bírtam úgy kötni. Én nekem mindenen van casco teher-személy kivéve a bátyón.Én is nyugodtabban alszom (lopás , elemi kár vagy valaki megtöri és elmegy) , ha meg én vagyok a hunyó akkor az én baromságom.
WarbiRunner (Gyuri)2020-09-10 09:55:00 // 17067
Legjobban (anyagilag) a jó minőségű használt autó éri meg, aminek az értéke nem fáj akkor sem, ha bármi történik vele. Erre nem kell casco, nem vagyontárgyat vezetsz, hanem egy autót :-) Igazából csak céges termelőeszközként van értelme az újnak, ha csak az anyagi oldalát nézzük :-) Na persze ki ne vágyna újra, megvannak az előnyei annak is, pláne hosszú távon. Előbb utóbb biztos én is elcsábulok :-)
'''''2020-09-10 09:40:56 // 17066
Mondjuk a 10.000Ft/hó az nem vészes.
'''''2020-09-10 09:39:20 // 17065
Nálunk nincsenek hiteles vagy lízingelt autók.Mind saját néven fut.
RomeoOne2020-09-10 09:05:22 // 17064
Ha lízingeled az autót, akkor nincs olyan opció, hogy nem kötöd meg a Casco-t.
G-MANN🍀2020-09-10 09:04:53 // 17063
én 2002-ben sajnos nagyon összetörtem a 147-et, károkozó elhajtott, nem találták meg soha, casco nem volt, 1,2 mill volt akkor a javítás, motor is sérült

azóta van cascom, egyre jobb árban, Giulietta QV-n volt 10eFt/hó, mindenre kiterjedő, 50eFt-os önrésszel :-)

Veloce sem több havi 15eFt-nál, ennyit megér a nyugalom, amikor esetleg arra mész ki a színházból, hogy a fél oldalát lehúzta valaki és otthagyta... :-)

Giulia QV-nál egy páran fordultak már árokba, bár az is igaz, hogy casco nélküli okosban javítós QV-t is láttam már párat, kikalapálva, egyengetve, csak olcsón meglegyen :-)

ki hol és mire használja, sztm döntsön belátása szerint :-)
TtK2020-09-10 09:04:23 // 17062
Plusz elemi kár, ha rádől egy fa, vagy elveri a jég. Mostanában elég hülye az időjárás...
Erhard 242 (Pure Energy)2020-09-10 08:16:24 // 17061
igaz nálam jóval kevesebb de én egyébként a lopás és a szélvédő miatt kötöttem, a törés annyira nem játékos mivel saját hibámból soha nem törtem meg még autót... viszont egy szélvédő csere majd 2 kiló és most kaptam kavicsot így visszajött a casco ára :)
tdemeter2020-09-10 08:11:35 // 17060
De miért? Milyen frissítés ez egyáltalán?
'''''2020-09-10 08:08:31 // 17059
Ez a Casco téma érdekelne.380.000 írtál.Ha te töröd össze akkor van egy önrész amit te állsz,a többit fizetik csak és utána gondolom még emelkedik is a díj majd.Ha más megy neked akkor a cascó nem lép a képbe mert a károkozó biztosítója fizet.
Ha sikerül nem összetörnöd az autót pár évig akkor a cascó árából sok mindent vehetnél.
Megéri a cascó?
Nekem nincs,sőt a családban meg a cégben sincs a 8 autón és három motoron.
Szerencsére 25 éve nem törtem össze semmit.
Nem basztatni akarok senkit csak érdekelne.
Szabolcs 1592020-09-10 04:18:03 // 17058
frissítés után a tolatókamera mérete
Erhard 242 (Pure Energy)2020-09-09 21:36:13 // 17057
Jah a casco bónusz mire jó? Már 2 ben vagyok még sem csökken a díj :)))
Liquid2020-09-09 20:56:02 // 17056
ez így van, kolegával nézegettük anno (2012-ben) Ausztriában a biztosítást, akkor kb. 800EUR lett volna a 159 2.4 éves kötelezője. Jelentősen magasabb az itthoninál :)
Szabolcs 1592020-09-09 15:55:08 // 17054
lassan de frissül
Erhard 242 (Pure Energy)2020-09-09 15:40:25 // 17053
a casco nem tudom hogyan lett ilyen olcsó, bármilyen kalkulátorral is majd a duplája lett volna direktbe hívtam az Allianz-ot és ugye új autóra egybe ment a biztosítással 96e-et mondtak/ év a fullra.... a biztosítást el kezdték emelni mikor megkötöttem 14e volt 1 évre most már 20e....
Erhard 242 (Pure Energy)2020-09-09 15:37:44 // 17052
apropó ki milyen üzemanyag árral számolt? én 355-tal... ha 400-zal számolok akkor 10e/km 400e....
R33Z2020-09-09 15:35:19 // 17051
Minden csak viszonyítás kérdése :) 4C egyébként lényegesen olcsóbb fenntartású, persze kevesebbet is fut :)

Jók a biztosítási díjaid :O, casco-ra szóba sem álltak velem 4k alatt és a casco bónuszomat sem tudtam áthordozni egyik autóra sem :/ ez a 4C-re sem sokkal kevesebb.

Stelvio élményre én is kíváncsi vagyok, pár hónap és megtudom.
WarbiRunner (Gyuri)2020-09-09 15:17:54 // 17050
Folytatom a sort, tanulságnak. Egy átlagos évben 12e km futásra, 159 2.4:
Üzemanyag: 430e
Szerviz : 330e
Gépjárműadó 34e
Kötelező: 50e
Cégautóadó: 400e
Erhard 242 (Pure Energy)2020-09-09 14:50:12 // 17049
ez egy sport autó ... ha úgy vesszük még egy olcsó játék havi 140e-ből van egy játékszer... mennyi egy vitorlás a Balatonon, mikor egy éves kikötői díj 1,2 milla...
Nálam a Stelvio azért sokkal pénztárca barátabb de hát nem is az az élmény vagy csak félig :DDD
casco: 98e
súlyadó: talán 45e
kötelező: 21e
szerviz: 2 olajcsere 100e
üa: 10e/km 340e
R33Z2020-09-09 14:39:51 // 17048
1 év (garanciális időszakban!):
casco: ~380e
súlyadó: ~130e
kötelező: ~40e
~450e

szervíz: ~150e
gumi / 15e km: ~500e
üa /10e km: ~550e
~1.2M

Garanciális autónál 3 éves ciklusra évi 10e futással kb. ez a reális éves ktg + leasing díj.
Nem garanciálisnál, bele sem gondolok... :S
Szabolcs 1592020-09-09 14:36:59 // 17047
Asszony implantátumok gyárt,
Erhard 242 (Pure Energy)2020-09-09 14:35:59 // 17046
én még egyszer sem frissítettem... sokkal izgibb pl egy mezőn menni :DDD
Szabolcs 1592020-09-09 14:31:32 // 17045
Valaki fizetett már elő a térkép frissítésre, mopar maps, nekem már le járt a 3 év ingyenes frissítés
Szabolcs 1592020-09-09 14:29:08 // 17044
Giuliám ba csináltam végzek a melóval jön a stelvio
Szabolcs 1592020-09-09 14:24:45 // 17042
most épp szoftvert frissítést csináltam 😉
Szabolcs 1592020-09-09 14:22:01 // 17041
Szerviz re nincs gondom mert jó helyre nősültem😉😉
WarbiRunner (Gyuri)2020-09-09 14:14:06 // 17039
Nem is azt mondom, hogy kevés :-) Hanem hogy egy ilyen kaliberű autó minden költsége sokkal nagyobb. Elég csak rendesen felgumizni.. évente :-) Vagy akár egy vez.cserét megcsináltatni rajta, aztán a váltó olajat cserélni, fékeket rendbe tenni ha kell, ezek mellett szerintem a 700e/év biztosítás csak egy tétel a sok közül, pláne egy használt esetén.
Szabolcs 1592020-09-09 14:09:46 // 17038
Már ha persze el tud adni a jelenlegi piacot nézve nem sok rá az esély
Szabolcs 1592020-09-09 14:02:26 // 17037
Hamarosan pedig valami cserét be kell iktatnom a stelviot eladni aztán hozni valamit
Erhard 242 (Pure Energy)2020-09-09 13:56:09 // 17035
elmész egyszer nyaralni, a QV meg minden nap nyaralás :DDD
Szabolcs 1592020-09-09 13:54:01 // 17034
Abból pénzből inkább elmegyek nyaralni 😉
Szabolcs 1592020-09-09 13:50:25 // 17032
Németország nem Magyarország stelvio ra meg a Giulia ra nem fizetek annyit mint egy qv giulia ra fizetnék, azért mint kétkezi munkás évi 700 ezret biztosítás ra ki fizetni sok nekem,
Erhard 242 (Pure Energy)2020-09-09 13:48:14 // 17031
casco-val? bár jah ahogy Warbi is írja legkisebb tétel talán ez az összköltséget nézve...
WarbiRunner (Gyuri)2020-09-09 13:40:56 // 17030
Gondolod a biztosítás lenne a legnagyobb költsége? XD
Szabolcs 1592020-09-09 13:22:22 // 17029
Próbán már túl vagyok vezettem manuális qv automata qv automata stelvio qv, de megnéztem mennyi lenne a biztosítas így már a kedvem is elment tőle 197 euró havonta
Erhard 242 (Pure Energy)2020-09-09 12:56:23 // 17028
inkább a meddig lesz hozzá kuplungszett kérdés, a kérdés HP8-as váltóból Dunát lehet rekeszteni....
R33Z2020-09-09 12:42:22 // 17027
Pistának ezzel a mondatával egyáltalán nem értek egyet. Azzal viszont igen, hogy ki tudja mennyire lesz majd üzembentartható egy QV 20 év múlva. Micsoda sztorik vannak már most pl. a 10-15 éves bonyolult közép/felső kat. német premiumokkal is. Kicserélik a fél autót csilliárd űrdollárért és mégis úgy szar ahogy van :S

Azért mielőtt belevágnál próbáld ki mindkét verziót. Én spec félnék MT-t venni, nagyon kutatni kell, hogy találj sérülésmenteset (hiába az unfallfrei felirat), könnyebb szétrúgni is, mint az AT8at.
Szabolcs 1592020-09-09 11:58:09 // 17026
Nem kell ahhoz 25 év elég lesz 10 is
WarbiRunner (Gyuri)2020-09-09 11:33:47 // 17025
Hosszú távon lehet a kézi váltós lesz az értékesebb, kevés készült nagyon. MOndjuk az a hosszútáv vagy 25-30 év XD
'''''2020-09-09 11:23:34 // 17024
Idén egyszer már kint volt a Spider kb 30km-et két napig.Most a héten egyszer mentem vele meg talán ma is fogok kb 5km-et. :-)
Nincs semmi gondja szerencsére.Gyerek jobban csípi a qv-t és ezért azt zargatom inkább.Meg a spiderben kínlódva fér el csak hátul.Meg hát nőkkel nyitott tetővel nem lehet menni.Féltik a hajukat... :-)))
Egyébként sokkal jobban megnézik az emberek a spidert.
Szabolcs 1592020-09-09 10:58:53 // 17023
Meg is fordult a fejemben hogy eladom a stelviot aztán veszek egy qv
Szabolcs 1592020-09-09 10:55:32 // 17022
45 ért már van manuális váltóval naponta nézem
Erhard 242 (Pure Energy)2020-09-09 09:34:27 // 17021
svájcba rengeteget adtak el 60e-től indul + vám + áfa... annyi, mint itthon az új :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2020-09-09 09:02:31 // 17020
attól függ mennyi pénzük van...
Giuntini2020-09-09 08:39:21 // 17019
Igen, csak ezt nevezhetjük egyedül sportmodellnek a palettán! Nem lesz utána ilyen autó!
Igaza volt a Backstage-ben kérdezőnek, ez a GTAm nagyon sovány es költségkímélő ünneplés volt! Legalább a Giuliából egy kupét csináltak volna, az méltó lett volna az évfordulóhoz!
Apropó! Szoktad használni az öreg Spidert??? Az valódi és méltó Alfás életérzést közvetít. Emlékszem a KUL-on mikor kiszálltunk belőle csak vigyorogtunk. Felértékelődik ezeknek az autóknak az ára, mert az életérzés tökéletesen eltűnt akár a mostani kabriókból is. A mostaniakban úgy ülsz mint egy bunkerben, minél kevesebb szél érjen.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.