Nézegettem a napokban az ECU-t, megtudtam pár számot az autómról, csak tátom a szám, mennyivel többet tud mint az 59. (nézzétek el nekem, hogy ez a mérce)
Csak érdekességként beszúrok párat... (szerencsére az összefüggő paraméterekből, igazolódik a mutatott kilométer helyessége)
Indtások száma: 9344
Kézi váltások száma: 52127
Külön, a megkezdett regenerációk száma(702), és a sikeresen végrehajtottak száma(235)
Megjegyzem, mivel sokan használnak MES-t, hogy az rosszul írja a regenek számát. Ott a megkezdettek száma van feltüntetve, nem pedig a sikereseké. Az nincs egyáltalán. AlfaOBD nevű androidos program kb 3x nagyobb paraméter halmazt jelenít meg mint a MES, csak érdekességként.
És a kedvencem: vezetés stílus "normális" :)
Csabi2020-10-07 20:24:35 // 17233
G-MANN🍀2020-10-07 20:23:03 // 17232
TPMS-t berakták, magától felismerte :-)👍
G-MANN🍀2020-10-07 20:22:04 // 17231
Bazsi barátomnak 18-as van, az is tökéletes, bőven elég és nagyon jól néz ki. 19 nagyon picit volt drágább akkor akcióban, azért lett az😁
G-MANN🍀2020-10-07 20:20:13 // 17230
Kinek mi tetszik. Ez az első autóm Continental télivel, kb Fulda árban volt tavaly gyári felni és conti gumi akcióban, nem lehetett kihagyni. Előtte Hankook volt a Giuliettán, azt is szerettem, de ez ahhoz képest álom sztm. 😁 (Árban Hankook nagyon jó.)
zümi1662020-10-07 20:19:17 // 17229
19-est nem akarok télire, elég a 18-as. Ahol érdeklődtem a 17-esre akartak rábeszélni, de az meg már túl kicsi.
Még egy kérdésem lenne, a TPMS hogy lesz rátanítva az autóra? Ezt elvileg minden gumis műhely fogja tudni? Azt tudom hogy elég csak az első átszerelésnél megcsinálni, utána már mindig tudni fogja.
Még egy kérdésem lenne, a TPMS hogy lesz rátanítva az autóra? Ezt elvileg minden gumis műhely fogja tudni? Azt tudom hogy elég csak az első átszerelésnél megcsinálni, utána már mindig tudni fogja.
zümi1662020-10-07 20:13:46 // 17228
Valami közép kategóriásra gondoltam, Hankook, Yokohama, Fulda... Nem kell heroin árban prémium gumi, télen amúgy is keveset megyek vele, igyekszem nem a tökig érő hóba meg latyakba kivinni, arra ott a Suzi. A nyári az más tészta, de annak azért még odébb lesz a cseréje, nem fogom idejekorán "lesportolni" :-)
G-MANN🍀2020-10-07 19:59:08 // 17227
Szia, szerintem tökéletes méret. Jó lesz 😁
Nálam 225/40 R19 93V XL FR Continental WinterContact TS 860 S lett a téli, álom!!!:-)
Nálam 225/40 R19 93V XL FR Continental WinterContact TS 860 S lett a téli, álom!!!:-)
Fornitore2020-10-07 19:38:44 // 17226
Én is most variálok de nekem gyengébb méret 225/50/17 lesz az a gyári , gondolom akkor jó az télen is . Milyen márkát gondoltál? Nekem szerintem a Continental Wintercontact TS 860 lesz. Valakinek ha van valami javaslata szívesen meghallgatom még tudok változtatni az elképzelésemen. Köszi
zümi1662020-10-07 19:19:35 // 17225
Sziasztok, téli kerék vásárlásán ügyködöm, hallottam olyat hogy a Q4 hajtás miatt (2.0 Veloce) nagyon nem mindegy mekkora kerék van az autó alatt, más szerint meg annyira nem lényeg. Én a 225/45 R18 méretet gondoltam, szerintetek ez jó lesz? Van amire tényleg oda kell figyelni ez ügyben?
Fornitore2020-10-06 20:27:58 // 17224
Akkor ez lesz az év legnagyobb giulia találkozója elképzelhető😉
Halesz2020-10-06 19:45:30 // 17223
Egész szép kis Giulia jelenlét lesz a szombati vezetéstechnikai tréningünkön:
Délelőtt kettő Giulia, délután pedig hat Giulia érkezik a tanpályára! :)
De ezzel csak annyit akartam mondani, hogy délelőttre még van 6 db szabad helyünk, ha valaki kedvet kapna!
https://alfaamore.hu/esemenyek/vezetestechnika3
Délelőtt kettő Giulia, délután pedig hat Giulia érkezik a tanpályára! :)
De ezzel csak annyit akartam mondani, hogy délelőttre még van 6 db szabad helyünk, ha valaki kedvet kapna!
https://alfaamore.hu/esemenyek/vezetestechnika3
Piritu - 1.000.0002020-10-04 18:34:42 // 17222
Ami miatt páran panaszkodtak is hogy nem lehet vele egyenesen menni :-DDD
Liquid2020-10-04 11:16:45 // 17221
aha, akkor ez inkább a hajtás, illetve a szoftveresség hatása, mert a 156-159-nek egyforma, a Giunak kicsivel kisebb a fordulóköre
Csabi2020-10-04 11:08:37 // 17220
Köszi-köszi, mindenkinek! :)
Giuntini
"Gratula, nagyon szép! Kár hogy ma nem láttuk!"
Kár, sajnos most sűrű volt a program...
Liquid
"a közvetlen kormány mit jelent nálatok?"
Mint kb a 147-156. -nál. Kisebb fordulókör. GIU-nál DNA kapcsoló állásától függően kormány "felkeményedés"...
Erhard
"Stelvionál 64l ;)
Jah, ok , így már értem :)
Giuntini
"Gratula, nagyon szép! Kár hogy ma nem láttuk!"
Kár, sajnos most sűrű volt a program...
Liquid
"a közvetlen kormány mit jelent nálatok?"
Mint kb a 147-156. -nál. Kisebb fordulókör. GIU-nál DNA kapcsoló állásától függően kormány "felkeményedés"...
Erhard
"Stelvionál 64l ;)
Jah, ok , így már értem :)
RomeoOne2020-10-03 21:51:35 // 17218
Vagy kicsi. Amelyiknél egységnyi tekerésre nagyobbat fordul a kerék :D
RomeoOne2020-10-03 21:50:54 // 17217
0 holtjáték, nagy áttétel
Giuntini2020-10-03 21:50:13 // 17216
Gratula, nagyon szép! Kár hogy ma nem láttuk!
Kazes☻2020-10-03 20:52:50 // 17215
Grat, sok boldog km-t kívánok vele! 🙂
Liquid2020-10-03 20:52:18 // 17214
a közvetlen kormány mit jelent nálatok?
Fornitore2020-10-03 20:48:40 // 17212
Gratulálok.Sok örömteli kilométert neked.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-10-03 20:28:56 // 17211
Stelvionál 64l ;)
WarbiRunner (Gyuri)2020-10-03 20:16:55 // 17210
Így vettem én is 2.4-et, eszem ágában sem volt dizelt venni. :-)
Aztán kiderült hogy jól tettem, lényegében csak autópályán használom, oda meg mi más.. :-) Giuliából is az volna a logikus.
A Ti csak piszkálódás volt :-)
Aztán kiderült hogy jól tettem, lényegében csak autópályán használom, oda meg mi más.. :-) Giuliából is az volna a logikus.
A Ti csak piszkálódás volt :-)
zümi1662020-10-03 19:55:45 // 17209
Gratulálok, nagyon szép!
RomeoOne2020-10-03 19:45:44 // 17208
Mióta megvan a kocsi, Erhard arra panaszkodott, hogy hiába autózza ki a mutató szerint üresre, messze nem tud bele annyit tankolni, mint amennyi elvileg a tank :D
Csabi2020-10-03 19:38:57 // 17207
Köszi. Biztos pisztoly függő is. Na majd tesztelem :)
52 liternél nem nagyobb sokkal a tank, akkor miért rossz a piros jelzés?...ezt még nem értem :)
52 liternél nem nagyobb sokkal a tank, akkor miért rossz a piros jelzés?...ezt még nem értem :)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-10-03 19:32:20 // 17206
Gratula!!! Nekem mindig koppra tölti első kattanás után max 1 l megy még bele... jah megdőlt az üzemanyag mutatásának hülyeséget, piros jelzésre mentem még 50kmet és 52 liter ment a tankba :))))
Csabi2020-10-03 19:15:49 // 17205
Köszi, gyűjtöm...:)
Ez prompt vásárlás volt, és soha nem is nézegettem a dízeleket :) Viszont annyira megfogott, hogy nem tudtam ellenállni. :)
"A 159 Ti Alfa Romeo viszonylatban sosem volt közvetlen."
igazad van, inkább a futóműre gondoltam.. :)
Ez prompt vásárlás volt, és soha nem is nézegettem a dízeleket :) Viszont annyira megfogott, hogy nem tudtam ellenállni. :)
"A 159 Ti Alfa Romeo viszonylatban sosem volt közvetlen."
igazad van, inkább a futóműre gondoltam.. :)
Csabi2020-10-03 19:05:31 // 17204
Köszi!
Csabi2020-10-03 19:04:55 // 17203
Németből hozta az elöző tulaja 2évesen 6x ezer km-rel, alap superként. Kicsit foglalkozott vele és így adta tovább nekem. Most 85van benne, kézi váltós...
WarbiRunner (Gyuri)2020-10-03 18:49:30 // 17202
Gratula! :-) Gyűjts a tapasztalatokat, kíváncsi vagyok :-)
Rémlik, hogy hirdették ezt már egy ideje. Kézi váltós ugye?
Rosszindulatú megjegyzés, hogy pörögjön a téma : A 159 Ti Alfa Romeo viszonylatban sosem volt közvetlen. XD
Amúgy benzinest próbáltál?
Rémlik, hogy hirdették ezt már egy ideje. Kézi váltós ugye?
Rosszindulatú megjegyzés, hogy pörögjön a téma : A 159 Ti Alfa Romeo viszonylatban sosem volt közvetlen. XD
Amúgy benzinest próbáltál?
Piritu - 1.000.0002020-10-03 18:40:20 // 17201
"-TRIP B automatikus nullázása opció nem létezik, ha jól olvastam. Ez azóta sem változott, a szoftver frissítések után sem?(akinek volt)" - nem :-(
RomeoOne2020-10-03 15:42:56 // 17200
És erről mit lehet tudni? Külföldi autó volt? Hány km-es? Automata?
Csabi2020-10-03 15:15:31 // 17199
Köszi. Igen, még megvan, hamarosan eladóvá válik. :)
RomeoOne2020-10-03 15:09:41 // 17198
Gratulálok! Még a 159 is megvan?
Csabi2020-10-03 14:28:18 // 17197
Sziasztok!
Úgy alakult, bármennyire is a benzines GIU felé vitt az utam, végül egy 2.2D lett a 159 utódja. Ehhez kellett a gyönyörű külső állapot, és a meglepően dinamikus motor. (chip ~230Le) . Gyakorlatilag az autó vett meg engem...:)
Ami feltűnt ~300km után:
A futóműve, közvetlen kormányzása a briliáns jelzőt juttatja eszembe, még a 159 TI után is.
Hátsókerék hajtás külön élményfaktor.
Menetzaj csekély, jó dolog a sebesség digitális kijelzése opció a központi kijelzőn..:)
DNA kapcsoló *****
Pár kérdés/ észrevétel is adódott:
-Tankolásnál 4-5 kattanás után is, egy csík még hiányzik a max-tól. Megvételkor fullra volt tankolva... esetleg van ennek valami trükkje?
-TRIP B automatikus nullázása opció nem létezik, ha jól olvastam. Ez azóta sem változott, a szoftver frissítések után sem?(akinek volt)
Úgy alakult, bármennyire is a benzines GIU felé vitt az utam, végül egy 2.2D lett a 159 utódja. Ehhez kellett a gyönyörű külső állapot, és a meglepően dinamikus motor. (chip ~230Le) . Gyakorlatilag az autó vett meg engem...:)
Ami feltűnt ~300km után:
A futóműve, közvetlen kormányzása a briliáns jelzőt juttatja eszembe, még a 159 TI után is.
Hátsókerék hajtás külön élményfaktor.
Menetzaj csekély, jó dolog a sebesség digitális kijelzése opció a központi kijelzőn..:)
DNA kapcsoló *****
Pár kérdés/ észrevétel is adódott:
-Tankolásnál 4-5 kattanás után is, egy csík még hiányzik a max-tól. Megvételkor fullra volt tankolva... esetleg van ennek valami trükkje?
-TRIP B automatikus nullázása opció nem létezik, ha jól olvastam. Ez azóta sem változott, a szoftver frissítések után sem?(akinek volt)
Norby2020-10-02 20:16:59 // 17195
Ezt én is lattam, de az első jónak tűnik
carver2020-10-02 18:59:59 // 17194
carver2020-10-02 18:58:39 // 17193
Norby2020-10-02 17:16:20 // 17192
Tudtok helyet,ahol lehetne 1 napra bérelni Giuliat vagy Stelviot?
tdemeter2020-09-30 14:33:35 // 17191
Ha valaki beszél esetleg hollandul az lefordíthatná a lényeget.
A google translate igen hülyén fordította a "hallás utáni" feliratot magyarra és angolra egyaránt, de ahogy értettem, ebben az a poén, hogy ez az autó elvileg még garis. De lehet félreértettem, majd kijavít valaki.
4 év korlátlan gari volt rá.
Jó lenne tudni, hogy mégis mibe került ez neki odakint, milyen gyakran járt olajat cserélni, stb, hány garnitúra gumit evett meg, stb.
Jók a kommentek is, jó látni, hogy legalább odakint nem az elfogult, mindent a sárga földig lealázó fikázós kommentek mennek, hanem a békés, saját vélemények vannak előtérben.
A google translate igen hülyén fordította a "hallás utáni" feliratot magyarra és angolra egyaránt, de ahogy értettem, ebben az a poén, hogy ez az autó elvileg még garis. De lehet félreértettem, majd kijavít valaki.
4 év korlátlan gari volt rá.
Jó lenne tudni, hogy mégis mibe került ez neki odakint, milyen gyakran járt olajat cserélni, stb, hány garnitúra gumit evett meg, stb.
Jók a kommentek is, jó látni, hogy legalább odakint nem az elfogult, mindent a sárga földig lealázó fikázós kommentek mennek, hanem a békés, saját vélemények vannak előtérben.
WarbiRunner (Gyuri)2020-09-30 13:57:38 // 17190
159-cet láttam ilyet, én olvastam ki. 200e-rel árulták, 317e volt benne valójában. Olaszországból jött, üzletkötőé volt. A futóművet kellett rendbe tenni, azon kívül azóta is megy, mindene gyári. A dízelek erre valók és ha egy cég új dízelt vesz lízingre, akkor azt termelőeszköznek veszi. MIre lejár a 3-5 év, sokszor kell hogy megtermelje az árát :-))
Az egy dolog, hogy az óratekeréssel az emberek agya is el lett tekerve, és abban a hitben élnek, hogy egy mai dízel jó ha 200e-t kibír. Ennek kb dupláját kell tudniuk, ha arra használják őket amire valók.
Az egy dolog, hogy az óratekeréssel az emberek agya is el lett tekerve, és abban a hitben élnek, hogy egy mai dízel jó ha 200e-t kibír. Ennek kb dupláját kell tudniuk, ha arra használják őket amire valók.
Kazes☻2020-09-30 12:47:37 // 17189
Az biztos, hogy nem általános ez, de pl. én is volt, hogy telefonoztam furgonnal és a normál napom volt a 650 környéke, de volt 800+-os is. Ám nem is igazán ez a pláne, hanem, hogy elöttem végigjárta az üzletkötő is, kiskocsival. 🙂
RomeoOne2020-09-30 12:27:44 // 17188
Hát a lényeg pont az, hogy ez 90%-ban biztos, hogy autópálya.
Giuntini2020-09-30 12:21:32 // 17187
Igen, ebben igazad van! Szerinten a nagy dízelel átlagával évi 45-60 ezer kilometert kell számolni.
forrasr2020-09-30 11:59:54 // 17186
szokni kell a hozzászólásokat az biztos-vagy nem olvasni mint élhető alternatíva, mindenesetre nem gondolnám uralkodó többségnek Giuliánál az évi 130e km-es futást dízelnél sem, mert ilyen futás az munkanapokkal számítva napi ~650km, amit ha nem kizárólag autópályán jár akkor több mint 6órát ül naponta az autóban, ahhoz jön még a tárgyalás pluszban meg minden más.
Szabolcs 1592020-09-30 11:04:09 // 17185
Szokom látni de inkább nem írok semmit oda
Giuntini2020-09-30 10:44:21 // 17184
Ez így van! Egyik barátom igazgató Trentóban, ő maga megy mindenhová tárgyalni, ev 100 ezret(!) tesz az autójába!
Remgetegen vanmak így!
Olaszországban még mindig létezik a superbollo, amiben a 2000 ccm feletti autókat különadóval sújtják. Ezért volt mindig is 2000 ccm a felső közép autók átlaga. Mindig is így volt, Fiat Croma turbo, Lancia Thema turbo vagy Alfa 164 V6 turbo.
Olyan különbség volt a 2l feletti hengerürtartalomnál, hogy nem éri meg!! A Giuliánál ez szerintem egy taktika, csináltak 2,2-est, hogy csakis üzleti autónak vegyék, és abban egyszerűen nem létezhet kevés méteres. Majd kívancsi leszek két év múlva....
A 159-nél a 2,4 is így volt! Félmillió km-esek vagy még több azok az autok, amiket most árulnak 1,2-ért. A történetük hasonló! 2-300 ezer lm-el eladják három é es korukban, az új tulaj, magánszemély elkezdi normál módban használni, és számottevően nem nő a futásteljesítmény. De akkor is, amit most a 159-ből 200 ezetrel árulnak, azokban minimum félmillió van! Az okostojások ezt a facén nem hajlandóak elfohadno, vitatkoznak a szakadt bőrüléseket, a csontra lekopott indítógombot látva. A könyöklő olyan mintha a krokodil szájábol tépték volna ki. De jönnek a hülye kérdéseikkel: "Ezt az autót ismeri valaki?"
Remgetegen vanmak így!
Olaszországban még mindig létezik a superbollo, amiben a 2000 ccm feletti autókat különadóval sújtják. Ezért volt mindig is 2000 ccm a felső közép autók átlaga. Mindig is így volt, Fiat Croma turbo, Lancia Thema turbo vagy Alfa 164 V6 turbo.
Olyan különbség volt a 2l feletti hengerürtartalomnál, hogy nem éri meg!! A Giuliánál ez szerintem egy taktika, csináltak 2,2-est, hogy csakis üzleti autónak vegyék, és abban egyszerűen nem létezhet kevés méteres. Majd kívancsi leszek két év múlva....
A 159-nél a 2,4 is így volt! Félmillió km-esek vagy még több azok az autok, amiket most árulnak 1,2-ért. A történetük hasonló! 2-300 ezer lm-el eladják három é es korukban, az új tulaj, magánszemély elkezdi normál módban használni, és számottevően nem nő a futásteljesítmény. De akkor is, amit most a 159-ből 200 ezetrel árulnak, azokban minimum félmillió van! Az okostojások ezt a facén nem hajlandóak elfohadno, vitatkoznak a szakadt bőrüléseket, a csontra lekopott indítógombot látva. A könyöklő olyan mintha a krokodil szájábol tépték volna ki. De jönnek a hülye kérdéseikkel: "Ezt az autót ismeri valaki?"
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
4
Vendég4
427