Fórum >> Típusok >> Giulia

GiuliaVeloce210AT8Q42021-04-08 18:36:01 // 19728
Én addig megyek vele, míg van hozzá alkatrész és van bele üzemanyag :)

Liquid2021-04-08 18:15:43 // 19727
Üdv! 7 gyerek? Nem nyomod gyengén, respect! :)
Liquid2021-04-08 18:13:45 // 19726
Nem divat és csodavárás kérdése hanem a realitásé :)
A 2017-18-as benzines akkor 10-11-ért eladott gépek most 8 felett vannak. Igaz közben volt egy jelentős emelkedés az új árakban. Nem tudom mikortól és mennyi flottás benzines Giulia poroszkál az utakon. Akkor lesz némi csökkenés amikor azok kifutnak.
A dízeleket újban is nagyon olcsón meg lehetett venni, a dízelhiszti miatt. Plusz azokkal kezdték az eladásokat, ezért nyilván azokból van több és olcsóbb.
bence172021-04-08 18:10:17 // 19725
sziasztok! Na végre hozzá tudok szólni, kb. 1 éve olvasgatom a fórumot, de Alfa Romeo híján nem voltam tag.
Most már két hetes a paripám! :) Ha tehetném egyfolytában benne ülnék és autóznék, de sajnos folyton tankolni kell! :)
Mondjuk nem ez tart vissza, hanem az idő tényező, abból nem sokkal rendelkezem. 2 céget vezetek és 7 gyermekem van, szóval sok idő nem marad alfázni!
Viszont szuper a kocsi, szuper a márka, nagyon szeretem, forza Alfa Romeo!
WarbiRunner (Gyuri)2021-04-08 15:03:45 // 19724
Az mind dízel. A dízellel tudsz jól kijönni használtan. Az nagyrészt flottás lízing végén leadott autó, van belőle valamennyi kínálat is, igen hasonló (jellemzően alacsony) felszereltséggel, plusz a dízelsége, letörik az árat. Benzinest 9m körül találsz, és kint sem olcsóbb, mert sokkal magasabbról esik az ára. Én mernék fogadást kötni arra a grafinkonra :-)
A 159-nél is így volt amúgy (lásd TBi), de ha megnézed az 1.4 Giulietták árát, az sem igazán fogott még padlót. Pedig abból még adtak is el értelmes darabszámban, tehát jön a külföldi lelakott lom is. 10 évesen simán tudják az újkori árnak a 30%-át reálértéken a normális darabok. Ezért is gondolom az egyik legjobb értékálló vételnek a kifutó Giuliettát. 2011-ben is 6.5 milla volt kb, most is. Az azért komoly. Ugyanis ez emberek simán elfelejtik, hogy 2011-ben 6.5m annyit ért, mint ma 8 milla!
És ez fog ahhoz is vezetni, hogy nem akar majd könnyen 5 alá esni a benzines Giulia. Tíz év múlva saccolhatunk úgy, hogy kb 7 milló fog annyit érni, mint ma 5.
samu1262021-04-08 15:02:48 // 19723
Sokallok 10 milliót egy autóra, de tudva hogy ez az utolsó benzines "csodaszedán" úgy belefér, akár még sokat is érhet nyugdíjas koromra :)

Ha meg kifutja alattam magát (10 évig tuti, akkor ha 4-5 éves korában veszem), akkor meg át tudok ülni céges közlekedőedénybe, de nem azért van jogsim és 159-em hogy egyetlen és utolsó saját autóm egy dízel 159 legyen, kell egy benzintemető is :D
Attis2021-04-08 14:33:17 // 19722
Értem én, hogy most a benzines lett a divat, de azért csodákat nem kell várni. Ahogy lesz néhány sérült darab, majd azokat hozzák szépen befelé a honfitársaink és "kijavítva" jóárasítva lesznek eladva. Mellesleg amit most hirdetnek újként 11 millióért, szinte kizárt hogy 7 év múlva 6-7 milliót fog érni.
RomeoOne2021-04-08 14:06:16 // 19721
Benzinesekről volt szó :)
Attis2021-04-08 14:05:26 // 19720
Bár csak igazad lenne, de a hahu-n már ma is ott figyelnek 5,3 milliótól magyar rendszámmal a Giuliák. 7 millióig jelenleg is 15 darab van fent az oldalon (Ez több mint a fele az összesen 27 darab használtnak, amit jelenleg hirdetnek). Legyen igazad, de félek, hogy úgy járunk mint a 159-el amiből szó szerint mindent IS behoztak/behoznak. :(
Liquid2021-04-08 13:48:47 // 19719
Ilyesmire gyúrtam én is hiú reményekkel, de rájöttem, hogy magasabbra kell emelni a fájdalomküszöböt :)
samu1262021-04-08 13:21:06 // 19718
Akkor 2030-ra talán már tudok venni 6-7 millióért egy MY20-as Giulia Veloce-t ? :D
Liquid2021-04-08 11:55:18 // 19717
Jelenleg kb. semmilyen sincsen, de ha van az is 8 felett. Ami nem csoda tekintve, hogy folyamatosan emelkedik az új ára nem kicsit.
WarbiRunner (Gyuri)2021-04-08 11:43:45 // 19716
Összeraktam gyorsban egy szemléltetőt az értékvesztésről. 2018-as benzines Giulia Super van a példában, mert annak már látszik hogy most mi az az összeg amiért kb gazdát cserélnek a használtak. A kék a magyarországon vett és eladott autó, a narancs a bárhol máshol az Eu-ban, drágábban vett. Eleve nem rossz az értéktartása, egy év után 80%-ról indulna a görbe. Viszont mivel mi olcsóban vehetjük meg, kiemelkedő, 90% körüli értéke van még egy év múlva is. A 2021-es adat a hazai eladási ár, ami azért nagyjából egyezik az Autoscoutos árakkal, szóval összeér a két görbe.



A benzines autók amúgy is elkezdték a dízelbalhé óta egyre jobban tartani az árukat hosszabb távon is. 10 év alatt 40%-ra esik az érték, amit ha átszámolunk akkori reálértékre (sacc/kb), akkor 10 év alatt értékvesztésen elmegy kb. 70%-a az újkori árnak. Ez egyébként elég jónak mondható. Ha igazam van, és figyelembe vesszük a forint gyengülését, akkor a Vályi Pista féle 5 millás Giulia még 2028-ban sem jön el, inkább 6-7 között lesz az.
AlfaWatch2021-04-07 22:07:58 // 19715
Nálam hideg aszfalton kicsit pattogósabb, de nehezen lehet megcsúsztatni valóban. Hétvégén körforgóban nálam a határt elérte a gumi, igaz 2.ban kicsit keményebben bántam vele és szűkebbre vettem a fordulót, igaz az enyém alatt nem annyira komoly a futómű és a többi.
Tommi2021-04-07 15:58:11 // 19714
Multiair, de ennek utólag már nincs jelentősége, 2 éve nincs nálam az autó :) Az egy Bonalume "plug and play" kütyü volt.
Golyszi2021-04-07 11:28:41 // 19713
1.4 mellik? Multiair vagy T-jet. T-jetet is 2 féle képp lehetett megcsinálni. a Multiairhoz pedig elég volt egy adapter, ha jól emlékszem a turbo csonkjához kellett hozzárakni.

Szerintem a 2.0thoz is ez az adapteres megoldás van.
Tommi2021-04-07 11:07:42 // 19712
Urak, a véleményetekre/tapasztalatotokra lennék kíváncsi :)

A Giuliettámban (1.4 turbó) volt egy diszkrét lefújószelep, amit nagyon szerettem és a Stelviohoz is keresgéltem, de túl sok volt az információ input :) Átszámítva pár ezer forinttól 200 euroig elég sokmindent találtam, de nem igazán tudtam kiigazodni a bőség zavarában. Van valaki. aki tett fel a 2.0 motorra lefújót és ha igen, melyiket és mik a tapasztalatai vele? Érdemes, nem érdemes, ha igen, akkor milyet? Ha valakinek van információja/tapasztalata, kérem ne tartsa magában :)
Piritu - 1.000.0002021-04-07 11:02:34 // 19711
Ma reggel mínusz 3-ban jöttem vele, a körforgalomban most se mertem annyival menni hogy megcsússzon :-)
Piritu - 1.000.0002021-04-07 11:00:45 // 19710
Mert lehet hogy egy szervizes se ment még E6D-s benzines autóval annyit hogy feltűnjön neki hogy másképp viselkedik mint a Lada :-)
leopop32021-04-07 10:21:09 // 19709
Csak program
Kazes☻2021-04-07 10:05:30 // 19708
mr_oven2021-04-07 09:13:02 // 19707
Ismét köszönöm a választ Piritu !
Azt viszont nem értem, hogy két szervizből erre a kérdésre egy sem tud válaszolni.
A válasz, rátesszük a diagnosztikára.
Piritu - 1.000.0002021-04-06 22:10:54 // 19705
A légfelesleg miatt. Terhelésen nem adhat hozzá levegőt, mert nem gyulladna meg a keverék, a dieselnél azért lehet mert az állandóan légfelesleggel üzemel.
Tapasztalatom szerint felesleges belenyúlni a váltóba, nem lesz jobb a helyzet.
Szabadonfutóba csak "A"-ban kapcsol az enyém, minden más állásban van kapcsolat a motor és a kerék között.
AlfaWatch2021-04-06 21:45:42 // 19704
Szia. 3 hete én is rátettem a PS4-et, szerintem is félelmetesen jók, nálam a 2. szezont kezdik. A téli Dunlop WP5 után mennyei.
mr_oven2021-04-06 20:47:19 // 19703
Kösz a gyors választ, de miért nem akkor égeti a szűrőt mikor egyébként is kap benzint. Miért akkor mikor elengedem a gázt ? Ahogy nő a fordulat lejőn lefelé úgy emelkedik a fogyasztásmérőn az érték. Ez néha meglepetésszerű meglódulással is jár lejtő irányába. Sík terepen ez kb 5 l. Ha 2-esig visszateszem , akkor kilódul 10 fölé is. Ha átvált szabadonfutóba, akkor 2-2,5 l ekkor a fordulat 800. Ez utóbbi még normális is.
Piritu - 1.000.0002021-04-06 20:31:54 // 19702
Ha hidegindítás után meghallgatod a hangját akkor is keményebb, mert akkor fűti fel a szűrőt. Ilyen a hangja hosszú motorféknél is.
Piritu - 1.000.0002021-04-06 20:30:21 // 19701
Üdv a részecskeszűrős benzinmotorok világában!
A motor szűrőt folyamatosan égeti. Az első 3 km-en még hideg a szűrő, nem kell neki az égetéshez a benzin. Amint meleg motorféknél "éget" a plusz benzinnel. Ha hosszú a motorfékes szakasz - nálam pl a Großglocknerről lefelé jövet - még több benzint kell adnia, mert nincs terhelés és különben teljesen kihűl a szűrő. Ilyenkor olyan a hangja mint a dieselnek regeneráláskor és bőven 10 liter felett mutat.
Az ősöreg TS motorral az ember hegynek lefelé visszakapja a felfelé elégetett többletet, itt nem...
mr_oven2021-04-06 20:18:37 // 19700
Sziasztok ! Giuliám 1 hónapos lett. Nekem furán viselkedik már első perctől a váltó, ezért kérdezém milyen tapasztalataitok vannak.
Hideg indítás után kb 3 km-ig van motorfék és 0-ba megy a pillanatnyi fogyasztásmérő gáz elvételkor. kb. 3km után gáz elvételkor már nem megy le a fogyasztásmérő 0-ra és visszaváltogatásnál egész 2.-ig és 2000 folötti fordulaton egész 10l-ig is kimegy a pillanatnyi fogyasztásmérő és nincs igazi motorfék hatás. Különösen furcsa mikor ez lejtőn lefelé torténik. Folyamatos fékezés mellett 5-10 l pillanatnyi fogyasztás .
Minden benzines ZF 8HP- így viselkedik ?
Halesz2021-04-06 20:10:38 // 19699
Összességében ez mindenkinek jobb hosszú távon.
carver2021-04-06 17:36:40 // 19698
a piac az ahol adnak vesznek dolgokat. Ahol csak árulnak az a kiállítás :) A járvány nyilván betett a piacnak, de szerintem előtte sem tömte volna be egy nepper a család száját csak Giulia eladásokból...

Az emelés miatt simán elgondolkodok hogy 1-2 évvel tovább megtartsam a kocsit mert egyrészt tartja az árát, másrészt nem kapok nagyon mást ha újat vennék, azt is drágábban... Ettől nem fog felpörögni a piac még akkor sem ha feléledne a kereslet.

Persze az AR-nek ennél nagyobb baja is van de nézd meg a BMW-t hova tolta fel a lepukkant bömösök használt piaca, azok közül a tulajok közül sokan egyszer majd újat vesznek. Ez ugyanaz mind az illegális windows, ha egyetemista korodban letöltötted akkor egyszer majd meg is veszed...
RomeoOne2021-04-06 17:29:54 // 19697
#18316
carver2021-04-06 17:18:37 // 19696
tudtommal csak program, a 200-at fel lehet húzni 280-ra (vagy 300 fölé is ha bevállalósabb vagy) és egy-két kiegészítőtől eltekintve minden ami a Veloce-ban van rendelhető a Superhez is egy kivétellel: az összkerék (ja 2, a Misano blue is csak Veloce-ban van :( ).
Zolibácsi2021-04-06 17:05:05 // 19695
Bár én nem vagyok nagy autónepper, de szerintem kicsit döglött a piac, filléres autók mennek, amin tuti, hogy kicsi a bukás veszélye.
Covid miatt is minek venne bárki autót, ha otthonról kell dolgozni, otthon kell maradni? A ból B be jussanak el aztán annyi.
RomeoOne2021-04-06 16:53:22 // 19694
Ha se a vevőknek, sem az eladóknak nem sürgős, hogy történjen adás-vétel... Nem fiktív amúgy. Ha te most akarsz venni egy Giuliát, akkor ott az ár, azon meg tudod venni. Az ár valós, csak nem likvid a piac.
WarbiRunner (Gyuri)2021-04-06 16:36:32 // 19693
Majd figyeld a ha.hu-t. A benzinesekre igaz főleg, de elképesztően lassan kelnek el. Közben túl nagy kínálat sincs, pár darab. Teljesen nem működnek a piaci mechanizmusok, nincs normális kereslet-kínálat szabályozás. Itt ez az autó. 2019-es, másfél éve biztos ott áll már Kecskeméten. 2020 januárban kértem rá ajánlatot, nem igazán engedtek belőle. Azóta sem tudják eladni. Nem engednek annyit, hogy bárki elvinné. És ez igaz használtra, készletesre, hogy szakadék van a kínálati ár és a között amennyiért elvinnék. De a kínálati oldal nem enged, a keresleti oldal pedig kb. pár ember. A Giulia piaca nem létezik, az ára egy fiktív szám.
RomeoOne2021-04-06 16:07:11 // 19692
Hát akkor megveszi az, aki látja, hogy most újonnan 13-14-ért venne újat, de csak 10 milliója van rá. Kereslet-kínálat, ha tűnnek el a 10 millás hirdetések a hahu-ról, akkor van piaca, ha csak fél évig ott áll, akkor nem az a reális ára, nyilván.
Aki 3-4 éve nem adott 10-et, az akár adhat is már most. Pénze is gyűlt, volt egy kis infláció is...
WarbiRunner (Gyuri)2021-04-06 15:59:21 // 19691
Ebben is sok igazság van :-) Így aztán se kereslet, se kínálat.
tirex2021-04-06 14:35:22 // 19690
Tarthatja az árát sokáig, viszont aki újonnan nem adott érte tizenmilliót használtan pláne nem fog.
Giuntini2021-04-06 13:56:29 // 19689
Viszont az új C Mercedes indulóára 15,3 millió forint, Renault származék 1,5-ös turbóval! Akkor az Alfa ezerszer jobb vétel!
samu1262021-04-06 13:49:41 // 19688
Mindig is meg akartam kérdezni, hogy a 200 vs 280 HP között van bármi különbség vagy csak program?
RomeoOne2021-04-06 12:51:50 // 19687
A mostani áremelésnek viszont nagyon jó hatása van/lesz a használtpiacra, soha nem volt ilyen jó ára a 3-4 éves használt Alfáknak!

Mármint a Giulia tulajok szempontjából :D
Akik vennének, azok egyáltalán nem örülnek :D
Halesz2021-04-06 09:05:03 // 19686
A cikk címének azt is adhathattam volna: 13 millió forinttól kezdődnek az Alfák árai Magyarországon

Egymillió forinttal drágultak az Alfa Romeók Magyarországon
leopop32021-04-06 08:52:32 // 19685
Ohh én nagyon szívesen átvennék egy benzines 2.0 Giuliát akárkitől 🤣🤣🙋
Giuntini2021-04-05 23:02:19 // 19684
Ott mindig is volt!
WarbiRunner (Gyuri)2021-04-05 21:52:42 // 19683
A Lengyeleknél van. Viszont drágább, mint itthon a Veloce.
Halesz2021-04-05 21:07:15 // 19682
Ja, és számomra a legnagyobb kérdés: hol van a 280 lóerős, hátsókerekes Giulia?????
Az amerikai piacon ott van...
Halesz2021-04-05 20:59:24 // 19681
Pontosan, idén kellett volna kihozni a facelifetet, mert sajnos - bármennyire is nem akarjuk észrevenni -, a Giulia is öregszik.

Egy minimális - de jól látható - faceliftre kívül és belül szükség van, legkésőbb 2022-ben. Kapásból össze tudnám írni, hogy mi mindent kellene belepakolni, de annyiszor átbeszéltük már, hogy szerintem mindannyian kívülről fújjuk :)

A mostani áremelésnek viszont nagyon jó hatása van/lesz a használtpiacra, soha nem volt ilyen jó ára a 3-4 éves használt Alfáknak!
RomeoOne2021-04-05 17:10:48 // 19680
AlfaOwner-en rendszeresen téma, hogy már kifut a lízing, de nincs mire cserélni a kocsit. A MY20 nem hozott annyi újdonságot, hogy amiatt váltsanak, más meg nincs. Így jobb híján most hosszabb ideig ülnek a meglévő kocsiban. Ami egyrészt hízelgő, mert azt jelenti, hogy annyira jó a kocsi, hogy nem akarják leváltani. Másrészt meg az Alfa elbaltázott modellciklus politikáját mutatja, hogy nincs már legalább egy facelift.
Giuntini2021-04-04 19:23:47 // 19679
Teljesen osztom! A BMW megcsinálta a sima 6 hengeres 340i-t. A Giuliába miért nem lehetett berakni a Maserati V6-osát, hogy ne csak sportmotort aruljanak? Be lehetett volna tömni a hiányzó lépcsőfokot a QV és a Veloce között!
Ami borzalom, hogy még a mai napig megvédik az elbaltázott döntést, az sw hiányát! Ha megcsinálták volna ezeket a dolgokat, akkir lett volna alap továbblépésre! Ferinek meg abban igaza van, hogy ha induláskor ezt az infotaiment rendszert berakják, sokkal jobban indultak volna!
Nem mindenki akar 510 lovas sportmotort! Ha a Maser V6-osát berakják, az egy baromi jó kompromisszum lett volna!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.