Fórum >> Típusok >> Giulia

Erhard 242 (Pure Energy)2021-05-24 16:46:00 // 20071
Hát a múltkor pont amit láttam nem úgy megy a gyártás, hogy 100db fekete aztán 100db pirosat stb, ha nem darabonként jön a más szín, ha így is van 8 szín nem mind1 ha 10 van? 😁
leopop32021-05-24 16:12:49 // 20070
Hát ezt én sem értem
RomeoOne2021-05-24 16:06:15 // 20068
Nem maga a festék a drága, hanem átállítani a gyártósort folyton erre-arra a kis szériák miatt, ami miatt alacsony a kihasználtság. A fix költség így relatíve magas lesz. De kérdezd meg gyúrós Kócos barátunkat, ő jobban ért ehhez.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-05-24 15:36:23 // 20067
most meg az összeborulással uralni fogják a kishaszon piacot...
Erhard 242 (Pure Energy)2021-05-24 15:27:10 // 20066
hát nem hinném, hogy az autónként elfújt kb 1-1.5L festék olyan rohadt drága lenne talán van az 20-40e ft is, ha már erre nincs pénz vagy kapacitás egy autó konszernél akkor jobb bezárni...maga az Alfa részleg tuti veszteséges ellenben a Fiat meg tuti nyereséges pláne a kishaszon részleg...
WarbiRunner (Gyuri)2021-05-24 14:13:02 // 20065
Ez a korszak jön.. hol éri meg azt a színt kínálatban tartani? Minden legyártott Giulia veszteség. Legalább próbálják minimalizálni a veszteséget. A festő robotokat nem kell 1-2 autó miatt erre a nem egyszerű színre állítani, csak bonyolítja a gyártás ütemezést. Ilyen alacsony darabszámnál az egész gyártás eleve egy katasztrófa. Egy tömeggyártásra kitalált gyártósor kb manufaktúra jelleggel működik, lassan minden legyártott Giulia egyedi darab lesz.Itt már nem a színek miatt kell szomorkodni, hanem örülni kell,hogy egyáltalán van még bármilyen Giulia (és Stelvio).
RomeoOne2021-05-24 09:57:09 // 20064
Jaja. A Montreal zöldet is már több, mint egy éve, de az sincs még sehol... Vagyis de, a BMW-nél :DDD

Ezek március végi képek:


És ez valamikor ősszel lett náluk bemutatva...
Giuntini2021-05-24 00:38:06 // 20063
Ahhoz viszonyítva hogy már két éve bemutatták....
Giuntini2021-05-24 00:33:37 // 20062
Competizione Rosso eltűnik? Margit, normális????
Erhard 242 (Pure Energy)2021-05-23 16:11:09 // 20061
Pedig jó lenne, akkor lehet lesz egy Giulia majd ...
RomeoOne2021-05-23 14:48:19 // 20060
Lehet, hogy lesz... Csak az is a BMW-nél, mint a montreal zöld :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2021-05-23 10:59:53 // 20059
kivi leszek tényleg lesz e ocra szín egyáltalán... akkor elgondolkodom egy cserén...
Halesz2021-05-22 18:54:01 // 20058
Elvileg Q-ra már rendelhető és hamarosan a Veloce-hoz is az lesz.
RomeoOne2021-05-22 17:02:07 // 20057
És az ocra mikortól lesz rendelhető? Az importőr honlapján még mindig az április 1-ei árlistát látom.
Halesz2021-05-22 16:42:10 // 20056
Erhard 242 (Pure Energy)2021-05-20 09:13:51 // 20053
náluk lennék rendőr ...klikk
G-MANN🍀2021-05-17 09:23:06 // 20051
:-) csak sikerült (Ferrari) :-)
G-MANN🍀2021-05-17 09:18:47 // 20049
https://m.hvg.hu/cegauto/20210516_csaladi_ferrari_alfa_romeo_giulia_quadrifoglio_teszt_menetproba_velemenyhttps://m.hvg.hu/cegauto/20210516_csaladi_ferrari_alfa_romeo_giulia_quadrifoglio_teszt_menetproba_velemeny
Erhard 242 (Pure Energy)2021-05-16 21:50:42 // 20048
Cefet ez a szín 🤣🤣🤣
Liquid2021-05-16 20:43:10 // 20047
azé ez nagyon kakas :)
Kócosw2021-05-16 20:42:19 // 20046
en mindig "tulfujva" járok az autóimmal. 2.8 körül. 😁
Kócosw2021-05-16 20:41:01 // 20045
a gurulo számítógép /mobiltelefonokra gondolsz? Mert ezek mar mindenek csak nem autók. Lassan mar csak ülsz benne aztan elvisz A bol B be....
Kócosw2021-05-16 20:38:39 // 20044
cseréled a kéket? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-05-16 19:30:49 // 20043
Uff...
. .
RomeoOne2021-05-13 11:26:20 // 20042
Értem én hogy villany, de mi hajcsa?
WarbiRunner (Gyuri)2021-05-13 11:04:23 // 20041
Bonyolultak már ezek a mai autók :-) Nem lehet azt csak úgy ripsz-ropsz, át kell jól gondolni itt mindent. Különben is, sokkal jobban megéri semmit gyártani, mint bármit veszteségesen, szóval van ebben koncepció, csak te nem látod XD
VKG231!!! (156+75)2021-05-13 10:35:20 // 20040
Az 2 generáció egyenfosvágen :)))
(Azaz ki tudja. Mind ugyanugy néz ki, nem lehet sejteni melyik mikori :-))
Erhard 242 (Pure Energy)2021-05-13 10:07:18 // 20039
jó munkához idő kell...
RomeoOne2021-05-13 09:25:58 // 20038
Mármint, hogy ugye egy koncepció szinten már kész autót elkészíteni gyártás-érettre.
RomeoOne2021-05-13 09:24:36 // 20037
A Tonale tapasztalatai alapján eddig legalább 3 év :)
VKG231!!! (156+75)2021-05-13 09:23:37 // 20036
Na ja, gondold el mennyi idő lesz nekik egy új autót kifejleszteni... :D 15 év??
RomeoOne2021-05-13 00:04:38 // 20035
Azért durva, hogy kellett nekik egy bő év, mire meg tudták csinálni, miután bemutatták.
carver2021-05-12 22:18:45 // 20034
úgy látszik éjfélkor járt le az embargó a GTAm videókra... Nagyjából egyszerre jelentek meg.

itt van néhány...
WarbiRunner (Gyuri)2021-05-12 18:43:34 // 20033
Nem lehet, hogy tényleg a defekttűrő gumikat érzed? Az kevésbé csillapít, keményebb, rázósabb. Nekem már az extra load gumi is feltűnt, sőt a családomnak is, hogy az autó hátulja kényelmetlenül ráz. A mostani nyárikon simán, puhán fut, ahogy szeretjük :-)
oldrepublic2021-05-12 17:31:04 // 20032
Most, hogy így mondod!

Vannak az életnek furcsa ellentmondásai!

:-D
:-D
RomeoOne2021-05-12 16:56:57 // 20030
Egyesek arra esküsznek, hogy gumi nélkül a legjobb
G-MANN🍀2021-05-12 16:39:54 // 20029
Cserélj gumit és megszépül a világ :-)
G-MANN🍀2021-05-12 16:39:15 // 20028
Sokat számít a gumi, ég és föld egy másik, vagy téli gumival.
MY21 viszont pont jobb lett fordulatszám szempontjából sztm, nem engedi annyira alacsonyra, egyenletesebben jár, nem váltogat fel ész nélkül.
oldrepublic2021-05-12 16:32:17 // 20027
Az a bajom, hogy érzem is. Magasabban van a súlypont. Fészkelődtem hogy magasan ülök. 45000 km-t fut egy évben. Minden nap m egyek. Érzésre tűnt fel. Nem örülök, mert a 2017-es májusi szebben fut, simábban, és a kabyarban sokkal inkább ott van. Ennek mintha keményebb és másabb lenne a futása.
nyilván sok volt a panasz, hogy szinte minden mélygarázs lehajtóján oda lehet verni, ha az ember ész nélkül megy. Néha úgy is, .... viva Bp fekvőrendőrök!

Az új 2019-es B-tech

Egyébként a váltó programozás is más N-ben olyan bénán alacsonya tartja a fordulatot, rendesen sajnálom. És kelletlenül kapcsolgat felfelé, többet kivár, utána meg hirtelen jön meg az erő. Városban átkapcsolom két napja inkább D be. Ott most olyan, mint régen az N állás.

Vannak pozitív változások is. A tolatóradar kikapcsol magától N és P váltóállásban. Végre!!!
Kényelmes tömésű lett a fejtámla.

A fedélzeti is mintha gyorsabb lenne. Android autó végre van!

És az ablakmosó kupakja is egy filléres csuklóval végre kényelmesebben használható. Egyébként egy csomó kapcsoló, pl DNA szerintem egyszerűbb, olcsóbb lett. A bajuszkapcsoló gombok is egyszerű műanyagok. De utóbbiak kevésbé érdekelnek.
WarbiRunner (Gyuri)2021-05-12 16:22:41 // 20026
Amikor a B-tech kijött 2019-ben, pont ezt mondtam, hogy szemre ia magasabb :-) . Aztán a 20-21-es modellév is ez a picit magasabb maradt. A Veloce pedig még egy centivel magasabb, főleg hátul feltűnő.
RomeoOne2021-05-12 16:14:58 // 20025
link

Mondjuk ez Q, de sztem ugyanígy változtathatták évről évre a szub-Q modelleknél is
oldrepublic2021-05-12 16:07:34 // 20024
Létezik az, hogy nagyobb lett a hasmagasság? :-O
Pár napja nézegetem. És ma oda tudtam állni a régi Giulia mellé az újjal. (Super vs. B-tech) Nem vont válam mérőeszköz, de ránézésre 1-1,5 cm a magaságnövekedés. Az orránál is látni, de az első kerék mögött is minta magasabban állna a kocsi. Mondjuk nagyon alacsony a hasmagasság. De hát pont ezt szeretjük.

Rosszul látom, vagy a nagyobb kerekek teszik?
G-MANN🍀2021-05-11 18:47:19 // 20023
Feleségem Fiat 500-án is ugyan ezt tapasztaltam ezzel a gumival (195/45 R16 méretben).
Lev2021-05-10 17:35:57 // 20022
Szia, csatlakozom az előttem szólókhoz, én sem vagyok vele megelégedve, egyszerűen nem tudunk összebarátkozni. Nagyon gyenge a tapadása, elég durván terhelni kell ahhoz, hogy használható(bb) állapotba kerüljön és pattog is. Felüdülés amikor felkerül a Sottozero télre. Ebben a szezonban még biztosan marad, de könnyen lehet, hogy jövőre mennie kell.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.